Mei Delicious

Markt 34 4875 CE Etten-Leur Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Tempura kip, beef maki en wakame
      Vis maki, zalm sashimi en wakame
      Vegetarische maki, veget. aardappelkoekje en wakame
  • Hoofdgerechten
    • Eendenborstfilet en ossenhaas, rode uien, peultjes, 3-kleurige paprika en courgette op teppan
      Garnalen en wivis met wortel,broccoli en rucola met zoet zuur chilisaus en pijnboompitjes
      Courgette met 3 soorten paprika, rode uien en Chinese kool in Yu Siang saus
  • Nagerecht
    • Vanille roomijs met verse aardbeien, meloen, appel dumpling met kaneelpoeder en suikerpoeder en een toefje slagroom
      Vanille roomijs, mini banaansoesje, glaasje desert, verse ananas en aardbeien
      Verse fruit met slagroom
      verse fruit (zonder slagroom)

Over het restaurant Mei Delicious

Met de culinaire keuzes die we maken. Met de speciale zorg die we aan onze ingrediënten besteden. En met onze ideeën over kwaliteit, gastvrijheid en een prettige ambiance. Ons nieuwe restaurant onderscheidt geen voor- en/of hoofdgerechten. Ons doel is om Mei Delicious in Etten-leur een eigen gezicht te geven. Met een ongedwongen sfeer en een persoonlijke, attente bediening. Dat wordt relaxen en genieten. Dat streven leeft bij ons hele team. Met onze menu-ideeën en onze drankenkeuze willen we onze gasten iets bijzonders bieden.

Meer informatie over restaurant Mei Delicious

• Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk verrassingsmenu
Ronne S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Vriendelijk geholpen en heerlijk eten
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Dit is een chinees restaurant met een kwalitatief zeer goede keuken met verse ingrediënten en bijzondere smaken.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Het eten was heerlijk, de bediening heel vriendelijk. Een echte aanrader !
J S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Echt 'Delicious' zowel voor- als hoofdgerecht. Ook het desert was heerlijk en was het wat lange wachten daarop meer dan waard.
P. A.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
De gerechten waren zeer smaakvol,
De bediening was goed en vriendelijk.
Marjo W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
warm welkom,fijne bediening, lekker eten.
Piet O.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
de porties leken wel kinderproties
Jack R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
De portie is uitermate klein, we hebben dat later ook gezegd, en konden toen nod wel wat nassie bijkrijgen. Maar dat was het dan .
Ga er absoluut niet voor de tweede keer eten.
Zonder ah bon iis het veel te duur.
J K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Ik had er iets meer van verwacht, maar hetgeen wij opgediend kregen was lekker en goed verzorgd.
Corina D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
AH menu is weer fantastisch.
We komen hier vaker meestal voor het proeverijtje. Maar dit menu is ook een aanrader. Mei en Hu bedankt, en natuurlijk ook het personeel.
Tot de volgende x ????????
Edwin W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Met de AH actie gegeten. Speciaal AH menu. Voorgerecht met vis en hoofdgerecht met vlees genomen + dessert. Smaken waren prima en lekker. De hoeveelheid was precies pas (wij zijn gemiddelde eters). Wij gaan nog een keer terug voor de gewone kaart.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Geweldig heerlijk eten met een top service in een gezellige ingerichte gelegenheid
V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Kaart is zeer uitgebreid. Uitgebreider dan vermeld staat op de website. Wij namen de proeverij. Gerechtjes werden vlot na elkaar geserveerd. Smaakte ons zeer goed!
Margo D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten!
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten hadden wel het idee dat de prijs wat opgeschroefd was hetzelfde menu stond buiten voor 10 euro minder . De bediening deed erg hun best maar er was veel te weinigpersoneel
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Een fles spa blauw voor € 6,50 vinden we wel erg duur
Thijs P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Viel tegen,om lang wachten te voorkomen dienden we starten met het hoofdgerecht, op het
voorgerecht wat daarna was de wachttijd ook te lang
Luc B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Wat ik heb moeten antwoorden in de tabel voor wachttijd (Kan beter) is juist NIET wat wij willen antwoorden !
Uit het lijstje kan je kiezen: Lang - Kan beter - Redelijk - Kort - Hoog tempo. Dat er wat tijd tussen de gangen zat ervaren wij juist als HEEL PRETTIG !!! en dus niet ervaren als 'Kan beter'. Dus Iens pas dit lijstje aan want nu wordt er meteen een waarde oordeel gegeven over een tijdspanne, daarbij legt het beweringen in je mond die niet waar zijn.
Over Mei Delicious verder niets dan lof, heerlijk gegeten van het AH-menu, leuke bediening.