Mei Delicious

Markt 34 4875 CE Etten-Leur Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Tempura kip, beef maki en wakame
      Vis maki, zalm sashimi en wakame
      Vegetarische maki, veget. aardappelkoekje en wakame
  • Hoofdgerechten
    • Eendenborstfilet en ossenhaas, rode uien, peultjes, 3-kleurige paprika en courgette op teppan
      Garnalen en wivis met wortel,broccoli en rucola met zoet zuur chilisaus en pijnboompitjes
      Courgette met 3 soorten paprika, rode uien en Chinese kool in Yu Siang saus
  • Nagerecht
    • Vanille roomijs met verse aardbeien, meloen, appel dumpling met kaneelpoeder en suikerpoeder en een toefje slagroom
      Vanille roomijs, mini banaansoesje, glaasje desert, verse ananas en aardbeien
      Verse fruit met slagroom
      verse fruit (zonder slagroom)

Over het restaurant Mei Delicious

Met de culinaire keuzes die we maken. Met de speciale zorg die we aan onze ingrediënten besteden. En met onze ideeën over kwaliteit, gastvrijheid en een prettige ambiance. Ons nieuwe restaurant onderscheidt geen voor- en/of hoofdgerechten. Ons doel is om Mei Delicious in Etten-leur een eigen gezicht te geven. Met een ongedwongen sfeer en een persoonlijke, attente bediening. Dat wordt relaxen en genieten. Dat streven leeft bij ons hele team. Met onze menu-ideeën en onze drankenkeuze willen we onze gasten iets bijzonders bieden.

Meer informatie over restaurant Mei Delicious

Maandag t/m zondag 16:00 tot 22:00
Vanaf 16:00 is onze keuken geopend voor diner
Keuken sluit om 22:00
Dinsdag zijn wij gesloten (met uitzondering van feestdagen)

Jouw recensie over het restaurant Mei Delicious

Angela L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Willemijn T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Prima gegeten met de AH actie maar 35 euro per 3 gangen menu was het niet waard, daarom prima dat nu met de actie het 2e menu gratis was, anders was het erg aan de prijs geweest. Bediening was goed en ook erg lekkere wijn.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Na het opnemen van de bestelling zaten wij maar te wachten
zeker 15-20 minuten voordat er iemand langs kwam.
Deze mevr. vroeg of we al wilden bestellen wij zeiden dat we
allang besteld hadden !!De eerste serveerster was het vergeten
om de eerste bestelling door te geven.
Al met al duurde het erg lang en dat viel ons erg tegen.
Bianca A.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Erg vriendelijke service en top kwaliteit
Odette D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Erg prijzig voor wat we kregen. Hadden proeverij genomen wat niet op de kaart terug te vinden was wisten dus niet wat we precies zouden krijgen. Was goed eten maar schrokken wel van de rekening.
Mariska J.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Het eten en de service was erg goed
Ik vond de inrichting een beetje ouderwets
P. S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
3 gangen menu voor 35e (nu met ah bon) en drinken 50e kwijt. dat vonden wij het ook waard. normaal zou je dus 45e incl drinken pp kwijt zijn ongeveer. dat is het zeker niet waard.
kwaliteit van het eten was erg goed. porties voor mijn man net genoeg. je kunt er wel veel susie eten. dus voor liefhebbers hiervan komen aan hun trekken.
inrichting is niet van deze tijd. leuk om uitgeprobeerd te hebben.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Bediening laat te wensen over. Laten alles lang op tafel staan terwijl maar 2 tafels bezet zijn. En nemen ook nog eens niet alles mee. Je krijgt weinig voor wat je betaald. Geen 2e keer voor ons.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Bijzonder gast vrij met een ontspannen vriendelijke bediening. Het etennis gevarieerd en van zeer goede kwaliteit.
DanielvandenHooven V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
We hebben heel lekker gegeten, maar voor het gebodene zou het wat goedkoper mogen zijn. De bediening was trouwens heel goed
Janny K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Hoewel we drie kwartier te vroeg arriveerden werden we hartelijk ontvangen. Het driegangenmenu AH menu gaf toch voldoende keuze. Het was erg lekker en de bediening was erg hartelijk. Het werd er ook niet doorgekrast en er zat ruim tijd tussen de gerechten. De inrichting was strak modern maar toch gezellig. Al met al een zeer geslaagde avond.
J.C.) K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Lieve mensen.
Patricia C.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Lekker gegeten, met Ah actie. Samengesteld menu, goede kwaliteit, vriendelijke gastvrouw!
Marjolijn H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Het personeel is altijd super vriendelijk! Lekker gegeten voor een leuke prijs. Het verrasingsmenu is ook een echte aanrader!
Leo F.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
heerlijk gegeten. Vriendelijke ontvangst en bediening. Zeer goede kwaliteit prijs verhouding. Een aanrader om naar toe te gaan.
J.J.M V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
zeer tevreden, komen graag terug in dit restaurant
Caroline D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
19.00uur gereserveerd,tafel nog niet klaar even wachten. Dit werd uiteindelijk 45 minuten na zelf gezien te hebben dat de tafel al leeg was maar ze de tafel nog niet schoon hadden gemaakt. Even de eigenaresse er op gewezen.
Stonden maar met 2 man in de bediening met een vol restaurant. Zelf nog om menu kaart moeten vragen.
We waren uiteindelijk al ruim 1,5 uur binnen voordat we ons voorgerecht kregen. Dit is dus niet voor herhaling vatbaar.........jammer domper op ons avondje uit....
Jacj D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Prima gegeten
A.C.J. D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Het eten was verrassend en lekker
Annemarie A.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
mei is altijd erg vriendelijk en klant gericht. maakt gezellig een praatje. Eten was precies voldoende en erg smaakvol. Hadden AH menu.1x vlees en 1x vis Ik kom hier altijd graag. ook de proeverijtjes zijn top. bedankt voor de gezellige avond, Mei!!