Mei Delicious

Markt 34 4875 CE Etten-Leur Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Mei Delicious

Met de culinaire keuzes die we maken. Met de speciale zorg die we aan onze ingrediënten besteden. En met onze ideeën over kwaliteit, gastvrijheid en een prettige ambiance. Ons nieuwe restaurant onderscheidt geen voor- en/of hoofdgerechten. Ons doel is om Mei Delicious in Etten-leur een eigen gezicht te geven. Met een ongedwongen sfeer en een persoonlijke, attente bediening. Dat wordt relaxen en genieten. Dat streven leeft bij ons hele team. Met onze menu-ideeën en onze drankenkeuze willen we onze gasten iets bijzonders bieden.

Meer informatie over restaurant Mei Delicious

Jouw recensie over het restaurant Mei Delicious

Marij E.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Renata K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Voor AH restaurant actie kom je kiezen uit een driegangen keuze menu in plaats van a la carte zoals op de site stond.
Het was service dat we uit eindelijk toch a la carte mochten eten en het was heerlijk.
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Onduidelijke menukaart en gang van zaken. Kleine uitleg vooraf was fijn geweest.
JenE V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten , zowel vlees als vis. Het tempo was prima, al vragen we ons af hoe dat gaat als alles vol zit. De banken binnen zouden wat steviger en iets hoger mogen gelet op de hoogte van de tafel. Vriendelijke bediening, al met al een heerlijk uitje gehad. Wij komen terug!
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Het eten was zeer smaakvol en verrassend.
Cees K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Goed en vriendelijke mensen!
Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten super aardige gastvrouw????????
WGF S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Zeer vriendelijke service en heerlijk eten. Een echte aanrader. Wij gaan snel nogeens terug.
V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Een geweldig leuk ontvangst door de gastvrouw. Niets is teveel, de klant is hier echt koning. We komen hier zeker terug.
Scova R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Er zitten lange tussenpozen tussen het serveren als je voor de proeverij kiest. Er wordt met veel mayonaise gewerkt in de sla. Het verzoek geen gefrituurd of vlees werd niet opgenomen. De sushi was erg lekker en smaakvol, de vis (zalm en slibtong) was iets te zout.
Ik adviseer om ala carte te eten, de proeverij vind ik het geld niet waard.
Caroline .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten in gezellige sfeer;
Alles vers en er wordt aan je wensen voldaan.
Al een paar keer hier geweest en kom zéker terug.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Zeer gastvrij! Erg gezellig... royale porsies. Ossenhaas was denk ik net iets te lang gegaard. Garnalen net iets te kort gebakken, miste een baksmaak. Sushi was perfect.
Michael A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk divers eten tegen een mooie prijs. Met de fijnproeverij menu kan je compleet je eigen keuze maken. Bediening is ook goed en attent.
jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Altijd weer heerlijk!
Barry K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Suler lekker gegeten en mevrouw Mei is suler vriendelijk en aardig. Ook eet-advies welke sushi volgorde het beste is.
Een out-of-the-blue keuze om naar dit restaurant te gaan resulteerde in een absolute herhaling voor ons.
We gaan snel nog een keer...
Marleen L.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Waren wel vriendelijk maar de serveerster liet n glas bier van het dienblad afvallen, dit viel op de bank en op mijn man zijn broek, hij was behoorlijk nat, dit wel met excuses afgedaan maar als ik restaurant eigenaar zou zijn dan had ik een drankje op zijn minst aangeboden, maar helaas! Dit vind ik echt slecht!
Marisa V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
De proeverij is een ware smaaksensaties. Intiem gezellig restaurant waarbij De bediening en gastvrouw zorgen dat je avond onvergetelijk wordt.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Het was goed verzorgt! Heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening! Parkeergelegenheid gratis. Hapjes heel divers van smaak.
jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
De lekkerste sushi hier in de omgeving!!! Echt een aanrader , ook de gastvrouw Mei is top.
Sjan M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Hele mooie gerechten, van alles genoten. Weer voor herhaling vatbaar.
Ook de vriendelijkheid maakt dat we hier graag komen.