Mei Delicious

Markt 34 4875 CE Etten-Leur Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Tempura kip, beef maki en wakame
      Vis maki, zalm sashimi en wakame
      Vegetarische maki, veget. aardappelkoekje en wakame
  • Hoofdgerechten
    • Eendenborstfilet en ossenhaas, rode uien, peultjes, 3-kleurige paprika en courgette op teppan
      Garnalen en wivis met wortel,broccoli en rucola met zoet zuur chilisaus en pijnboompitjes
      Courgette met 3 soorten paprika, rode uien en Chinese kool in Yu Siang saus
  • Nagerecht
    • Vanille roomijs met verse aardbeien, meloen, appel dumpling met kaneelpoeder en suikerpoeder en een toefje slagroom
      Vanille roomijs, mini banaansoesje, glaasje desert, verse ananas en aardbeien
      Verse fruit met slagroom
      verse fruit (zonder slagroom)

Over het restaurant Mei Delicious

Met de culinaire keuzes die we maken. Met de speciale zorg die we aan onze ingrediënten besteden. En met onze ideeën over kwaliteit, gastvrijheid en een prettige ambiance. Ons nieuwe restaurant onderscheidt geen voor- en/of hoofdgerechten. Ons doel is om Mei Delicious in Etten-leur een eigen gezicht te geven. Met een ongedwongen sfeer en een persoonlijke, attente bediening. Dat wordt relaxen en genieten. Dat streven leeft bij ons hele team. Met onze menu-ideeën en onze drankenkeuze willen we onze gasten iets bijzonders bieden.

Meer informatie over restaurant Mei Delicious

Maandag t/m zondag 16:00 tot 22:00
Vanaf 16:00 is onze keuken geopend voor diner
Keuken sluit om 22:00
Dinsdag zijn wij gesloten (met uitzondering van feestdagen)

Jouw recensie over het restaurant Mei Delicious

Jacj D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Prima gegeten
A.C.J. D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Annemarie A.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
mei is altijd erg vriendelijk en klant gericht. maakt gezellig een praatje. Eten was precies voldoende en erg smaakvol. Hadden AH menu.1x vlees en 1x vis Ik kom hier altijd graag. ook de proeverijtjes zijn top. bedankt voor de gezellige avond, Mei!!
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk eten met vriendelijk bediening! Zeer gezellige en geslaagde avond
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
De Dim-Sum was overheerlijk. De eendenborstfilet precies zoals wij het graag eten: juist (= is niet overdreven) gekruid en vlees dat smelt op de tong. Men mag altijd mie en/of rijst bijvragen. We werden bediend op onze wenken.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Enthousiast ontvangst, ah menu uitstekend
T J V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Vriendelijk bediening. Voldeed aan de verwachting.
Donke816 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Laat je verrassen en je hebt er geen spijt van! Heerlijk eten en een goede uitleg van wat je gaat eten!Parkeren is ook geen probleem. Goede gastvrouw.
Denise D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Het eten was super! Wel vieze muur bij ons tafeltje, denk sojasaus. Was niet echt fris om te zien. Verder moesten we in het begin wachten op ons drinken en zelfs drinken vergeten na bestelling. Misschien iets meer personeel op drukkere dagen.
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Voorgerecht was prima, hoofdgerecht te zoet, nagerecht niet lekker.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Ik vond het een fijn restaurant lekker eten en een leuke bediening.
D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten! De proeverij gekozen, heerlijk en mooi opgemaakte gerechten in een gezellige en welkom voelende sfeer. Aanrader!
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Zeer vriendelijke bediening en lekker gegeten
Nicolien D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Alles was uitstekend met 1 minpuntje je krijgt erg weinig waardoor je niet kunt zeggen dat je echt vol zit als je de deur uit gaat.
J A M V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Wachttijd redelijk lang, maar bij het vragen naar een kortere tijd tussen hoofdgerecht en dessert ging het vlekkeloos.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Zeer vriendelijke eigenaresse, die goed uitleg gaf wat er allemaal op het bord lag. Super, heerlijk gegeten. Entourage ook heel gezellig.
Kortom, voor herhaling vatbaar, dus we hebben gelijk weer een reservering gemaakt.
Lenie S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Lekker gegeten!
Annemiek B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
uitstekende maaltijd
Mirjam N.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Wat een bijzonder aangename verrassing is dit. Sfeervolle inrichting, hele gastvrije en aangename bediening, prachtige gerechten en heerlijk gegeten! Zeker een aanrader ✨
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Heerlijke smaak explosie exclusief eten gedaan met albert hein actie tip voor twee personen verschillende gerechten bestellen