Mei Delicious

Markt 34 4875 CE Etten-Leur Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Mei Delicious

Met de culinaire keuzes die we maken. Met de speciale zorg die we aan onze ingrediënten besteden. En met onze ideeën over kwaliteit, gastvrijheid en een prettige ambiance. Ons nieuwe restaurant onderscheidt geen voor- en/of hoofdgerechten. Ons doel is om Mei Delicious in Etten-leur een eigen gezicht te geven. Met een ongedwongen sfeer en een persoonlijke, attente bediening. Dat wordt relaxen en genieten. Dat streven leeft bij ons hele team. Met onze menu-ideeën en onze drankenkeuze willen we onze gasten iets bijzonders bieden.

Meer informatie over restaurant Mei Delicious

Jouw recensie over het restaurant Mei Delicious

WGF S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Zeer vriendelijke service en heerlijk eten. Een echte aanrader. Wij gaan snel nogeens terug.
V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Een geweldig leuk ontvangst door de gastvrouw. Niets is teveel, de klant is hier echt koning. We komen hier zeker terug.
Scova R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Er zitten lange tussenpozen tussen het serveren als je voor de proeverij kiest. Er wordt met veel mayonaise gewerkt in de sla. Het verzoek geen gefrituurd of vlees werd niet opgenomen. De sushi was erg lekker en smaakvol, de vis (zalm en slibtong) was iets te zout.
Ik adviseer om ala carte te eten, de proeverij vind ik het geld niet waard.
Caroline J.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten in gezellige sfeer;
Alles vers en er wordt aan je wensen voldaan.
Al een paar keer hier geweest en kom zéker terug.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Zeer gastvrij! Erg gezellig... royale porsies. Ossenhaas was denk ik net iets te lang gegaard. Garnalen net iets te kort gebakken, miste een baksmaak. Sushi was perfect.
Michael A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk divers eten tegen een mooie prijs. Met de fijnproeverij menu kan je compleet je eigen keuze maken. Bediening is ook goed en attent.
jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Altijd weer heerlijk!
Barry K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Suler lekker gegeten en mevrouw Mei is suler vriendelijk en aardig. Ook eet-advies welke sushi volgorde het beste is.
Een out-of-the-blue keuze om naar dit restaurant te gaan resulteerde in een absolute herhaling voor ons.
We gaan snel nog een keer...
Marleen L.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Waren wel vriendelijk maar de serveerster liet n glas bier van het dienblad afvallen, dit viel op de bank en op mijn man zijn broek, hij was behoorlijk nat, dit wel met excuses afgedaan maar als ik restaurant eigenaar zou zijn dan had ik een drankje op zijn minst aangeboden, maar helaas! Dit vind ik echt slecht!
Marisa V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
De proeverij is een ware smaaksensaties. Intiem gezellig restaurant waarbij De bediening en gastvrouw zorgen dat je avond onvergetelijk wordt.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Het was goed verzorgt! Heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening! Parkeergelegenheid gratis. Hapjes heel divers van smaak.
jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
De lekkerste sushi hier in de omgeving!!! Echt een aanrader , ook de gastvrouw Mei is top.
Sjan M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Hele mooie gerechten, van alles genoten. Weer voor herhaling vatbaar.
Ook de vriendelijkheid maakt dat we hier graag komen.
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
We hebben erg lekker gegeten in een prettig omgeving.Het verrassingsmenu is een aanrader en werd aangepast naar onze wensen en beperkingen (koolhydraat arm). Echt top!
Hier gaan we zeker nog terugkomen.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
We hebben lekker gegeten in een prima restaurant.
Lekkere gerechten en een goede bediening.
We komen zeker nog eens terug
annemarie A.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij hebben eerste kerstdag de proeverij gedaan en het eten was heerlijk. We waren met familie die er nooit geweest waren en die vonden het erg lekker en voor herhaling vatbaar. De bediening was netjes en vriendelijk en legde alle gerechtjes goed uit. Wij hebben lekker een paar uur zitten genieten van de heerlijke gerechten en heerlijke wijntjes. Het dessert maakte de avond helemaal af. Na afloop kregen we nog een kerstcadeautje mee. Het was voor ons allemaal een geslaagde avond.
Delano B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Eten was heerlijk, bediening ook goed. Service was prima, hebben genoten!
Dit was de tweede keer voor ons hier en komen zeker terug!
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Wij hebben een personeelsetentje gehad en wij waren allemaal heel erg voldaan en tevreden.
Wij hadden gekozen voor de proeverij en lieten ons verrassen. Dit is supergoed gelukt. Alle gerechten waren heerlijk en snelle service.
Stan O.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Een Chinees die zich zoals veel Chinezen op alle Aziatische (en zelfs Westerse) menuvlakken begeeft. Sushi, Dim Sum, Teppanyaki/Grill/Friet, alles kan. Dat voorspelt meestal weinig goeds.

De verbazing is dan ook groot als blijkt dat de sushimix lekkere sushi bevat! Een grote plaat met 16 heerlijke en diverse maki's. En het wordt nog beter, want er volgt voor de liefhebber ook nog een tweede plaat, hetgeen neerkomt op 32 smakelijke maki's per persoon!
Verse vis, en met aandacht en detail in elkaar gerold.
Daarbij kan een voorkeur worden aangegeven aan de inhoud van de schalen (al dient voor sommige bijzonderheden bijbetaald te worden).
Heerlijk en veel en een eveneens verrassend goede droge witte wijn (Chardonnay, Chili, 2014).

Dit eetfestijn vindt plaats in een gezellig tentje midden in Etten-Leur. Overduidelijk Aziatisch ingericht, met grijs bamboebehang en wat bamboeplanten. Sfeervol en in de stijl, al is het licht ietwat koel en hard.
Soms overvol en druk, soms zeer rustig tot doodstil. Gelukkig is daar altijd de vrolijke eigenaresse Mei, om leven in de brouwerij te brengen en je op haar allervriendelijkst te bedienen. De naamgeefster doet goed haar best.
Leuke en gastvrije mensen dus, al is het overige personeel wel erg jong en vaak tijdelijk.

Een fijn restaurant, waar je alleen al voor de glimlach van Mei terug kunt keren, maar minstens net zo voor de prima berg sushi met een lekker wijntje!
Arthur M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Wij komen altijd zeer graag voor speciale gelegenheden uit Rotterdam naar Etten-Leur om bij deze zeer vriendelijke en bijzondere gastvrouw Mei heerlijk te eten. Wij kiezen altijd voor een proeverij van verschillende gerechten. Mei serveert echt de allerlekkerste sushi die ik ken en ook de kip teriaki mag er wezen. Verder is alles lekker en alles voor een mooie prijs. Wij blijven zeker terugkomen!