Mehtap

31-206124906

Meer informatie over restaurant Mehtap

Moz .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Twee schotels besteld, shoarma met salade en friet andere kipfilet & duiven. Shoarma is lekker & goed lamsvlees, kipfilet was sappig, duiven waren goed gegrild. Interieur ziet er netjes uit, bediening was snel. Een goed adres als je laat wil eten.
Odette817 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Twee schotels besteld met salade en friet andere kip filet en duiven, schaorma lekker, kipfilet sappig, de duiven droog bediening was aardig
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Als je van shoarma houdt, ga dan naar Mehtap! In Amsterdam echt een van de beste. Vroeger kwamen hier geregeld spelers van Ajax hun honger stillen. Helaas is de Turks een beetje uit bij trendy Amsterdam, maar ik blijf hier altijd terugkomen. Waar eet je nog voor onder een tientje een heerlijke, verse maaltijd (met salade en rijst). En je laat ook nog 'ns een avondje je biertje staan... Het decor is praktisch ingericht: uiteraard met TL-balken?!
Gunothin .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Broodje shoarma is echt om je vingers bij af te likken!
Als je een keer trek hebt in shoarma en je bent in de buurt, probeer het en je zult zien dat he terug blijft komen. Interieur ben ik met anderen eens dat het beter kan maar daar kom ik niet voor naar mehtap, als je van kip houdt zou ik de kipsis nemen, die is ook echt heerlijk met gegrilde tomaat en peper ertussen.
Voor de stevige trek en grote eters hebben ze wat ze een soort van xxl of super/turbo broodje. Nou dat is dus geen broodje meer maar een gigabrood met megaveel vlees.
Ben inmiddels vaste klant en ga minimaal wel een keer per 2weken eten bij mehtap.
Wat wel jammer is is dat het betaald parkeren is tot middernacht.
CMNF N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2013
Een betaalbaar restaurant met lekker eten. Het personeel was vriendelijk en we werden vlot geholpen, wat prettig was omdat we voor een snelle hap kwamen. Het dagmenu (vlees) was gewoon lekker en goede prijs-kwaliteit verhouding (7 euro!) Daarnaast een falafel menu gegeten, dat ook lekker was, maar wel erg duur vergeleken het vleesgerecht (11 euro). Kom er nog wel een keertje terug als ik er toevallig langskom. Leuke inrichting, met gezellige plafond lampen:)
Serhem .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
zeer vriendelijke bediening en keuken,
voor weinig eet je hier zeer goed lekker linzen soepje etc ja dit is een blijver en mooi voor de admiraal
Hansbob .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
donkere ruimte. Mijn vriend was er eerder geweest en heel lovend. Nu ongeïnteresseerde ober die onze bestelling opnam, voorgerecht klopt niet, we kregen twee linzensoep ipv één. Verder gebeurde er niks, wachten, ik dacht dat ze het eten aan het bereiden waren, veel heel en weer geloop, we werden genegeerd, niemand die even iets vroeg, na een dik half uur vroegen we waar onze gerechten bleven.. de ober was inmiddels verdwenen en niks doorgegeven. Kregen we ook nog te horen 'waarom we niks eerder gezegd hadden'.. nou sorry dan ..we zijn weggegaan zonder de rest .. geen aanrader!
FoodieinAmsterdam .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Hier haal ik vaak eten af. Ze hebben lekkere schotels, vooral de mixed grill. Ook de verschillende gehaktschotels (adana, kofte) zijn erg lekker. Meestal neem ik er ook nog een linzensoepje bij met turksbrood: een aanrader.

Het ziet er van binnen echt uit als een afhaalrestaurant, maar dat is prima, want het eten is goed en ik neem het toch mee naar huis!
Stefanos K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Na een feestje nog trek en zag dat ze open waren. lekkere Adana Durum met wat frietjes besteld. Je krijgt drie bakjes met lekkere saus erbij en eten maar! Vriendelijk geholpen.
Serbato S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
?k eet hier altijd shoarma ! Zowel voor vleeseters als vegetariers is er voldoende keuze.. Al met al goede prijs-kwaliteit verhouding. Het interieur is wat minder naar mijn smaak, een beetje semi-strak maar dan een beetje de plank misgeslagen, waardoor het toch wat kitsch is. Dan liever echt kitsch met lampen aan de muur