Meghna

Meer informatie over restaurant Meghna

• Af te huren , Airconditioning , Catering
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Prima plek voor een eenvoudige maaltijd. Ik ben geen India-expert en heb de keuken vooral in westerse landen ervaren dus het is dan moeilijk om een goed oordeel te vellen. Voor mijn gevoel ontbrak er wat smaak en het is zeker niet één van mijn lekkerste ervaringen met deze keuken. Ook niet echt veel mis mee. Erg aardige bediening. Prijs is ok.
Luc T.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Voor als je lekker en goedkoop Indiaas wilt eten, dan ben je hier zeker aan het goede adres. De bediening lijkt wat knullig, maar ze zijn attent en vriendelijk en dat is natuurlijk het enige wat telt.
Hmj B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Prima restaurant. De mogelijkheid om twee vegetarische gerechten half/half te mixen was aanwezig.
De tandoori mixed grill was prima. Ruime hoeveelheid eten. Je gaat bepaald niet met honger weg. Service is prima. Niet opdringerig. De entourage/sfeer is gezellig knus. Prijs-kwaliteit verhouding is goed.
Ilse G.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
We hebben op een vrijdagavond bij Meghna gegeten en het zat lekker vol! Begonnen met garlic naan, erg smaakvol, hoewel er van mij nog wel wat meer garlic in had gemogen! De bediening was erg aardig, adviseerde bij de pittigheid van gerechten en na het horen over een recente reis naar India raadde hij zelfs een gerecht aan dat uit de streek kwam waar we geweest waren. Erg meedenkend dus.
Het eten was heerlijk. We hadden allen iets anders. De chicken tikka massala was erg lekker, goed gegrild en op smaak. De butter chicken met rode saus ook heerlijk, precies zoals verteld door de bediening. Het lamsvlees met gegrilde groenten ook top. Complementair krijgt iedereen brood vooraf met lekkere sausjes. De rijst en salade zijn overvloedig, maar je mag zelfs bijbestellen als je dat wil.
De aankleding kan wel een update gebruiken, maar eigenlijk kom je daar niet voor in een restaurant als dit.

Al met al dus een aanrader!
Michèle V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Gister bij Meghna wezen eten, een Indiaas' restaurant. Zoals altijd was het eten weer heerlijk. Ik was met mijn dochter en haar vriend. We hadden alle drie een curry alleen ieder met een andere smaak. In mijn curry zat noot en kokosnoot,, mijn dochter had een flinke hete curry en in die van haar vriend zat koriander, kokos en linzen. Alle gerechten smaakten subliem. Buiten dat het eten bij dit restaurant erg lekker is, is de prijs bijzonder vriendelijk.
De bediening is relaxed en vriendelijk. En die blijft relaxed, ook wanneer er onverwacht een grote groep klanten binnenkomt en wil eten. Grote klasse!
Kurkuma .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Al jaren een vaste stek omdat het eten altijd lekker is. Meestal zijn de maaltijden in Indiase restaurants van dit prijskaliber nogal vettig (ook als dat niet nodig is), maar bij Meghna niet. Het is goed toefen voor vegetariërs natuurlijk (de saag paneer!) maar ook de vleesgerechten zijn heel goed bereid. De bediening is gezellig, het decor is niet uitermate modern maar dat zou ook helemaal niet bij het restaurant passen. Er hangt altijd een erg goede sfeer en ook als je geen reservering hebt doen ze hun best om nog een plekje voor je te vinden. Je kunt hier terecht voor een betaalbare hap en voor uitgebreide, wat prijziger gerechten.
Ad O.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Ergens in de buurt van theater Carre even wat eten. Oog viel op restaurant Meghna in de Utrechtse straat. Eenvoudig ingericht restaurant hetgeen je niet weerhoudt om er te eten. Vriendelijke, geduldige bediening. Nam al de tijd om te adviseren bij de keuze van het menu. Gekozen voor een keuze menu bestaande uit Sheek Kabab en Tandouri Chicken. Beiden heerlijk van smaak. En hoofdgerecht King prawns Meghna. Heerlijk in een romige sauce en met goede rijst. Verrassend was de gekruide spinazie. Kortom lekker gegeten voor een goede prijs. Aanraden zeker waard.
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2015
Een wat ouder Indiaas restaurant, oude stempel. Niet echt een geweldig decor en wat oude inrichting, al voldoet die wel aan je verwachtingen. Het nopjeszeil waarmee de keuken wordt afgescheiden van het restaurant is daar een goed voorbeeld van. We beginnen met papaddum met twee sausjes, waarvan een lekker pittig. De kabeljauw in kostdeeg is matig van smaak. De Saagh Gohst (lamsvlees met spinazie) is wel aardig van smaak.
Op zich een eenvoudig restaurant voor de snelle hap. Prijs en kwaliteit staan goed tot elkaar in verhouding.
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Bij Meghna eten we regelmatig. Het bevalt ons altijd goed dus kozen we vanavond voor onze zakelijke bespreking weer voor dit restaurant. We bestelden het Menu 3 voor 2 personen, bestaande uit verschillende gerechten. Helaas werd mijn collega na het voorgerecht plotseling erg ziek (dit had overigens niks met het eten te maken), waardoor we het diner niet voort konden zetten. Hij is naar buiten gegaan en ik wilde afrekenen. Ik legde uit wat er aan de hand was en bood mijn verontschuldigingen aan. Tot mijn verbazing werd het volledige bedrag van €47,- voor menu 3 in rekening gebracht, terwijl we alleen het voorgerecht hadden gehad. Omdat ik snel naar mijn collega wilde om hem te helpen, heb ik alles betaald en ben ik weg gegaan. Maar ik vind het een hele rare gang van zaken en ik vind het allerminst van begrip of service getuigen. Vandaar deze recensie. We zullen restaurant Meghna een volgende keer zeker niet kiezen wanneer we gaan dineren.
Nicolien G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Voordat we naar Carré gingen hebben we bij Meghna gegeten, spontaan en zonder reservering. We werden met een lach ontvangen en hebben voortreffelijk gegeten. De zaak zat vol, maar het eten werd vlot gebracht en de prijs er van is zeer acceptabel. Een aanrader, we komen zeker terug!
CMNF N.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Op de bonnefooi bij Meghna terecht gekomen met twee vriendinnen. Een gezellige indiaas restaurant aan de leuke utrechtse straat. Het welkom was bijzonder hartelijk, want een geweldige en vrolijke ober. Hij heeft het ons ontzettend naar de zin gemaakt, we mochten buiten zitten (werden nog even gecontroleerd door de politie, of de vergunning wel in orde was).
Begonnen met een mango lassie (hmmmm) en lekker bier. Het eten was heerlijk. Precies genoeg, want alle potjes waren leeg. We hadden drie vega gerechten met elkaar gedeeld, maar ik ben vergeten welke. Behalve de zelfgemaakte kaas, die was onverwachts lekker! Al met al een geslaagde avond, wie weet komen we nog wel een keer terug. Een aanrader
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Ons favoriete Indiase restaurant in Amsterdam. Klein en eenvoudig, maar we hebben hier altijd heerlijk gegeten. De tandoorigerechten zijn uitstekend, net zoals de byriani's en stoofgerechten. De garlic nan is om de vingers bij af te likken. Aardige eigenaar (nu even uit de roulatie) maar zijn zoon is een waardige vervanger. We kunnen het iedereen aanraden.
Nadine K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Het begon veelbelovend, we kregen direct een tafeltje voor twee, de kaart en konden wat te drinken bestellen. De zaak was wel schoon maar het zag er niet heel gezellig uit en hier en daar een beetje smoezelig, ook mijn bestek was niet schoon maar goed kan gebeuren.
Dan het eten; vooraf de samosa, als hoofd kip in zoete saus met amandelen en rozijnen en een groentencurry. Ik had gevraagd of deze extra pittig kon worden gemaakt omdat er geen pittige groentencurries op de kaart stonden, alleen met vlees. Dat was geen probleem. De samosa werd snel geserveerd en was prima. Het hoofd gerecht werd direct geserveerd toen de bordjes van het voorgerecht werden weggehaald. De rijst was prima, de ´salade´erbij was helaas een treurig hoopje ijsbergsla en komkommer met te zure dressing. De kipcurry was lekker qua smaak maar de kip vrij droog; de groentecurry had een goede mix van verse groenten maar was absoluut niet pittig. Ik vroeg om een beetje extra chili en halverwege het hoofdgerecht werd dit in een neergezet.
Jammer dat er niet bij werd vermeld dat ik bijna €5 moest afrekenen voor dit kleine bakje saus, en dat ik daar pas achter kwam bij het betalen. Het werd ook niet gewaardeerd dat ik verbaasd reageerde op deze prijs - terwijl ik dat een hoog bedrag vind voor een beetje pittige ketchup. De afhandeling van de rekening heeft voor mij dit restaurant de das omgedaan. Ik eet graag Indiaas en dit restaurant is lekker dichtbij voor mij maar ik zal hier zeker niet terugkomen.
Toska K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Uiterst aardige bediening. Ik geef decor een 6 omdat het vrij doorgaans is. De obers waren zo dichtbij dat ik te weinig privacy had; ze stonden niet alleen te kijken maar konden zelfs mijn hele gesprek horen. Eten geef ik een 6 vanwege de naar mijn smaak matige saag paneer. Ik kom helaas niet meer terug.
TE1 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2013
Heerlijk gegeten bij Meghna voor een prima prijs!
Vooraf een Onion Bhajee en samosas gedeeld. Beiden erg lekker, zeker met de sausjes die je bij de gratis papadums krijgt.
Hoofdgerechten waren top, vooral de curry met linzen. De vindaloo had (nog) iets heter gemogen.

Bediening was erg vriendelijk.
Decor loopt achter bij de kwaliteit en staat in schril contrast tot de frisse website.

Ik kom hier zeker terug.

(Cijfers conform prijs/ kwaliteit verhouding)
FoodieinAmsterdam .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2013
Een van de betere Indiase restaurants in Amsterdam is Meghna. Het ziet er niet heel speciaal uit van binnen, maar het is prima. De bediening is ook beleefd en gewoon zoals het hoort. Mijn vriend en ik proberen vaak Indiaas eten uit, maar we blijven steeds hier terugkomen. Tot nu toe alleen nog maar tegenvallers gehad bij andere Indiase restauranten! Vooral als je het vergelijkt met deze.

Wij hebben hier nog niet anders meegemaakt dan dat het eten vers is. De naan lekker is (dit is zeldzaam) en de mangolassi is gewoon heerlijk. Wij hebben al veel verschillende gerechten van de kaart geprobeerd en we hebben nog geen spijt gehad.

Kortom een restaurant met een simpel decor, waar je niet teveel van moet verwachten. Maar met eten dat zeker de moeite waard is!
Femke G.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
Kom al heel wat jaren in dit heerlijk restaurantje om te genieten van het zalige eten en de vriendelijke bediening. Laatst na heel lange tijd (bijna negen jaar vanwege verhuizing) weer eens gaan eten en was stomverbaasd om te merken dat de ober nog precies wist hoe lang het geleden was dat ik geweest was, waar ik de laatste keer zat en wat ik toen gegeten heb! Het was leuk om nu mijn dochtertjes ook te laten kennismaken met de heerlijk Indiaase keuken. Was weer een groot succes!