Meet & Ribs

Klappenburgstraat 32 6681 XS Bemmel Nederland Kaart

Over het restaurant Meet & Ribs

Maak kennis met de lavagrill

Voor de grote en de kleine trek, de jonge en de oude eter, avondvullend diner of snelle hap. Kortom, Meet & Ribs biedt voor ieder wat wils! Alle gerechten worden met de allerbeste en dagverse ingrediënten bereid en dat proef je! Geniet van eerlijke en onbewerkte vleessoorten uit Australië en Ierland en ervaar de smaaksensatie die de lavagrill met zich meebrengt. Dit is culinaire klasse zoals je die niet op veel andere plaatsen ziet.

Meer informatie over restaurant Meet & Ribs

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30 uur

Jouw recensie over het restaurant Meet & Ribs

Manon V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Waren een eerder dan we gereserveerd hadden, maar dit was geen probleem!
Het eten was voortreffelijk, veel keuze uit speciaal biertjes van LaTrappe en wat een ontzettend leuke gastvrouw! Door haar is onze avond bij Meet&Ribs helemaal afgemaakt. Met zo'n gastvrouw in huis komen wij heel graag nog een keer terug!!
Quint G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Echt een aanrader
Jos R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
vriendelijk personeel en goed eten
Patrick N.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Super gezellige avond gehad, gekozen voor een avond vullend programma, eten was heel lekker, service en gastvrouw was super.
Maaike H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Vandaag weer lekker gegeten! Lekkere ribjes gehad. Broodplankje vooraf, ook heerlijk . Sausjes mogen iets meer zijn met 4 man was het iets te weinig. Carpaccio was ook lekker. Vrolijke bediening. Ga er graag heen.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Gewoon geweldig. Het eten hier is keer op keer heerlijk....genoeg tijd tussen de gerechten door. Dus niet zo'n vreetschuur idee...gelukkig.
peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten en ga volgende keer zeker terug voor het arrangement avond vullend. Lijkt me ook heerlijk.
Thea O.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heel goede bediening, erg vriendelijk. Super goede kokkin. Komen snel terug!!!
Bonny V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Prima eetcaféetje. Voor ieder wat wils. Prijs kwaliteit is in orde. Wel wat lang moeten wachten. Voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Het lijkt steeds beter te worden, vorige week weer heerlijk gegeten. Spare ribs zijn echt om je vingers bij op te eten en een heerlijke warme appeltaart met kaneelijs en slagroom mmmm
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk eten en hele vriendelijke bediening! Als voorgerecht een lekkere gambasalade, daarna black angus peper beef en als toetje een warm choladetaartje met ijs en slagroom! Lekker!!!????????????
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten met AH restaurant-actie. Biefstuk was botermals en lekker van smaak. Voor-en nagerecht ook prima. Zonder de korting zouden wij he nett té duur vinden.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prima gegeten. Gekozen voor onbeperkt grillen. Smaakte goed en de wachttijd tussen de gangen was goed.
We komen nog wel een keer terug.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Maks vlees, goed gekruid. Leuke bediening en sfeervol restaurant. Wij komen snel weer terug.
G.J.J. B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Via de AH-actie keuze uit de volledige kaart. Heerlijk gegeten. Gerechten met verfijnde smaak. Enig minpuntje: tafels staan dicht op elkaar. We komen zeer zeker binnenkort terug.
f.wiltink .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Geweldig lekker gegeten en vriendelijk personeel alles was top!!Komen zeker nog wel vaker een hapje eten.Zal aan vrienden en familie Meat en Ribs aanraden om er ook eens te gaan eten.
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en het is rustig om er te zitten . We gaan gauw er weer heen
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten, prijs kwaliteit is prima...vlees is top. Sfeervol restaurant en vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug.
Werner V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Het eten is lekker en vriendelijke bediening. Ondertussen in Nijmegen en 2 x in Bemmel geweest en komt zeker nog een volgende keer. Zeker het avondvullend grillen is een aanrader.
WESSELVANEWIJK .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Goede wijn behoeft geen krans. Deze intieme gelegenheid was erg goed. Hier komen we zeker nog eens terug. We waren zeer tevreden.