Meet & Ribs

Klappenburgstraat 32 6681 XS Bemmel Nederland Kaart

Over restaurant Meet & Ribs

Maak kennis met de lavagrill

Voor de grote en de kleine trek, de jonge en de oude eter, avondvullend diner of snelle hap. Kortom, Meet & Ribs biedt voor ieder wat wils! Alle gerechten worden met de allerbeste en dagverse ingrediënten bereid en dat proef je! Geniet van eerlijke en onbewerkte vleessoorten uit Australië en Ierland en ervaar de smaaksensatie die de lavagrill met zich meebrengt. Dit is culinaire klasse zoals je die niet op veel andere plaatsen ziet.

Meer informatie over restaurant Meet & Ribs

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30 uur

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten, prijs kwaliteit is prima...vlees is top. Sfeervol restaurant en vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug.
Werner V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Het eten is lekker en vriendelijke bediening. Ondertussen in Nijmegen en 2 x in Bemmel geweest en komt zeker nog een volgende keer. Zeker het avondvullend grillen is een aanrader.
WESSELVANEWIJK .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Goede wijn behoeft geen krans. Deze intieme gelegenheid was erg goed. Hier komen we zeker nog eens terug. We waren zeer tevreden.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Ontzettend gezellig restaurant. Vriendelijke bediening en heerlijk eten....wij hebben avondvullend programma genomen. Voortreffelijk
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Meet en Ribs in Bemmel
Heerlijk gegeten, met de AH actie kun je gewoon van de kaart kiezen. Vriendelijk en opgewekte bediening. Klein minpuntje: slecht werkende afzuiging in de keuken.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Met mijn vrouw en dochter voor het eerst gegeten bij meetenribs en we hebben allemaal heel goed gegeten. Leuke spontane knul in de bediening en de rest ook erg vriendelijk en behulpzaam. Eten was erg goed....complimenten aan de kok nogmaals.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Vorige week voor de tweede x gegeten bij Meet&Ribs...wederom geweldig. Vriendelijke bediening ondanks de drukte en het eten was heerlijk.
A-nke .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Gezellig met mijn dochter gegeten. Gebruik gemaakt van de AH '2e drie gangen menu gratis' actie. Leuk klein restaurant waar je prima kunt tafelen met vriendelijk personeel. Het vlees smaakte goed en er waren genoeg bijgerechten. Alleen het toetje hebben we terug moeten sturen. De chocolade fondant was koud. De 2e versie een stuk beter maar eigenlijk nog niet warm genoeg van binnen. Toch opgegeten omdat we op tijd thuis moesten zijn.
M.salari .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Meet & Ribs.

We werden verrast door het feit dat we konden kiezen uit de hele kaart. Er is voldoende keus en voor de kinderen diverse kindermenu's. Het eten viel bij iedereen erg in de smaak, was erg goed en er was ruim voldoende. Er werd dus echt geen onderscheid gemaakt tussen de 'gewone' gasten en de 'iens' gasten.

De bediening was vlot en zeer vriendelijk.

We komen hier zeker nog een keertje terug!
A.tinnenbroek .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wij vonden het voorgerecht niet goed, erg veel sla bij de visgerechten en niet aangemaakt
Hoofd gerecht zalm en schnitzel erg lekker
Het nagerecht werd niet gelijktijdig opgediend,
Ik had het nagerecht al op toen moest mijn man het nog krijgen, en hij had koffie met likeur
Het nagerecht was heerlijk,

Tomson509 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Ditmaal had ik een rundercarpaccio / kipspies 150 gram met satésaus en een lekker aardbeien, vanilleijs toetje; met de nodige tapbiertjes gedurende de maaltijd. En wederom was het allemaal heerlijk en geserveerd door een aardige dame. Wat wil een mens nog meer ?
Maarten_S .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Gisterenavond bij Meet & Ribs Bemmel geweest i.v.m. verjaardag vader en met AH actie. Normaal is het eten hier goed en komen wij hier elke twee maanden wel eens. Gisterenavond was het echter ronduit slecht. In de garnalencocktail zat sla met zandresten (sla wel gewassen?). Bij het opnemen van de bestelling vroeg de serveerster niet hoe we onze biefstuk wilden. Bij navraag bakken ze de biefstukken alleen medium. Dit vind ik vreemd bij een restaurant waar de specialiteit biefstuk is.
Alle vier de biefstukken waren echter helemaal doorbakken en taai. Het ergste was echter dat ze er helemaal niets aan wilden doen, omdat "de AH actie al zo goedkoop was". Blijkbaar is dat een excuses om slecht eten voor te schotelen. Al met al een slechte ervaring en dit was ook de laatste keer dat we hier zijn komen eten.
Gpjpelkman .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Te veel komen vragen of we nog drinken willen terwijl het glas nog half vol zit.
ah kaart is zeer beperkt.
Wij zullen hier niet meer zo gouw naar toe gaan.
Maaike1208 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
We hebben weer heerlijke tapas gegeten! Goede service, niks is teveel gevraagd. Lekkere gerechten. Ik denk dat we zo'n beetje alles van de kaart wel hebben geproefd en ik kan niks opnoemen wat niet lekker was.
Prisca .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten. Nette en snelle service. Borden waren ook met zorg opgemaakt.
We zaten er gezellig, bediening was prima en het chocotaartje als toetje is een aanrader! We komen zeker nog eens terug.
David S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Afgelopen zaterdag hier met vier vrienden gegeten; het onbeperkt grillen arrangement. Heb eigenlijk niets aan te merken op dit restaurant. Het vlees is van goede kwaliteit en met zorg bereid. De service is attent en prima!

Je zou kunnen stellen dat € 30,00 p.p. voor onbeperkt grillen aan de dure kant is, maar in dit geval krijg je daarvoor wel vlees van uitstekende kwaliteit. Tip: neem niet teveel bijgerechten (friet, aardappels) maar juist meer vleesgerechten zodat je alles kunt proberen.

Als nagerecht had ik de cheesecake, die ook erg lekker was.

Ik zou Meet & Ribs zeker aanraden bij vrienden en bekenden.
Xuan N.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Tijdje terug daar gegeten via social deal. Ik had het liefst zelf wat willen kiezen. Maar eerlijk is eerlijk. De Pepersteak, frites en de salade vonden we erg lekker. Inderdaad jammer dat je niet tegen meerprijs je toetje kan veranderen. Gastvrouw was erg vriendelijk en oplettend
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Met twee personen gegeten op een woensdagavond. We waren de eerste gasten om 17.45 uur, de muziek stond vrij hard op popzender, niet helemaal passend bij een restaurant.
We bestelden alleen een hoofdgerecht en die kwam vrij snel. Doordat de borden koud waren koelde vooral de steak snel af. De serveerster bekende inderdaad dat de bordenwarmer niet op temperatuur was. De hamburger was op zich prima van smaak, alleen wel veel brood voor de maat van de hamburger. Bijgerechten prima, niks op aan te merken maar al met al niet spectaculair, gewoon huis tuin en keuken gerechten, zoals je het thuis ook kunt maken
Huissen .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Gegeten met Social Deal
Plus: vlotte ontvangst en bediening gevolg door goede mosterdsoep en prima pepersteak met goede frites en salade. De prijs/kwaliteit verhouding van deal is uitstekend.
Min: Beiden geen fan van de Dame Blanche(standaard bij Social Deal). Gevraagd of we dit konden vervangen door ander toetje met bijbetaling. Antwoord: ja dat kan dan betaalt u de volledige prijs van het andere toetje. Hoe is het mogelijk in een verder gastvrije zaak. Je raad het al het toetje hebben we maar laten zitten en na het hoofdgerecht vertrokken
Verbeterpunt: de saus bij de frites en aardappels smaaktk prima, maar... staat in het zicht van de gasten in grote potten met pompjes. Dit past niet bij een restaurant maar bij de cafetaria die even verderop zit.

Joli.kamps .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Gisteravond via de Albert Heijn actie bij Meet en Ribs gegeten. We werden hartelijk ontvangen, gezellige bediening. We aten kleine hapjes, het eten was heerlijk!