Meet & Ribs Nijmegen

Kelfkensbos 21 6511 TA Nijmegen Nederland Kaart
31-242022161

Over het restaurant Meet & Ribs Nijmegen

Niet voor niets zo populair

Meet & Ribs is populair onder een breed publiek. En dat is niet voor niets! Ze bieden voortreffelijke gerechten aan tegen een zeer betaalbare prijs en beschikken daarnaast over een eindeloze gastvrijheid. Hier wil iedereen wel een avondje in de watten worden gelegd. Botermalse steaks van de beste runderen uit Australië en Ierland, kortom: hier moet je zijn voor een heerlijk avondje uit!

Meer informatie over restaurant Meet & Ribs Nijmegen

Voor de deur
  • : Voor de deur, 's avonds na 18.00u voor maar 0.50 cent per uur!

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Meet & Ribs Nijmegen

Claire C.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Super zoals altijd!
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Tafels te dicht op elkaar, Eten was heerlijk, vriendelijke bediening, gerechten mogen wel wat sneller achter elkaar komen, misschien aan de gasten vragen of ze de hele avond erover willen doen of dat ze liever zoals wij in 2 tot 2 en een half uur klaar willen zijn.
Ton N.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
We hebben er heerlijk gegeten, was erg gezellig en lekker, met vriendelijke bediening, ook het dessert en de koffie na afloop was heerlijk.
Thom B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Super restaurant. Heerlijk vlees met goeie frietjes en lekker sausjes (vooral de chili saus). Personeel is top. Zeer vriendelijk en leggen ze je in de watten). Komen zeker nog een keer terug!
Alessandra C.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
heerlijk vlees en vriendelijk bediening
de "tapas van de grill" concept is een aanrader als je met kinderen uiteten gaat!
Toni W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Weer lekker gegeten en gedronken!
S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Wij waren gisteren weer wezen eten bij Meet%Ribs Nijmegen.. Wij hadden wat te vieren, namelijk onze trouwdag. Nu proberen wij vaak een goed excuus te verzinnen om weer een keer bij Meet&Ribs te kunnen eten. Uit eten is voor ons niet iedere week mogelijk, maar zodra het kan/een goed excuus hebben om buiten de deur te eten, eindigen we hier.
Wij hebben weer genoten van alle gerechten, erg goed vlees, goed klaar gemaakt. De bediening was ook weer super. Emiel deed zijn best weer om het ons zo naar de zin mogelijk te maken. Wij voelen ons echt te gast. Complimenten van ons en ga zo door! Tot de volgende keer! groet Mireille en Vincent
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
net heerlijk gegeten bij meet & ribs, we hadden gekozen voor het avondvullend bourgondisch eten, we zijn niks te kort gekomen.
het personeel was uiterst vriendelijk en we komen hier ook zeker vaker terug
H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Zeer lekker eten en een vriendelijke en snelle bediening en een leuke en knusse inrichting van het restaurant. Het avondvullend bourgondisch grillen is een echte aanrader.
Annie S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Was weer super! Erg vriendelijke bediening. De spare-ribs en de witte wijn heeft erg goed gesmaakt. Voor de 4e keer geweest en we komen zeker vaker terug!
Thijs En Kien D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het eten was echt voortreffelijk en de bediening was zeer vriendelijk, echt een aanrader als je een happie wil eten in Nijmegen. ..toppie????
Geert S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Heerlijke gerechten goede service! de prijs kwaliteit is goed, dat zie je ook niet vaak meer. De stoelen zitten echt goed, complimenten.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Weer super lekker gegeten.Meer keuze onze vaste locatie om zeker terug te gaan
Hebben 3 uur genoten en was zeker relaxed
Janneke A.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
We hadden alleen een hoofdgerecht en een dessert besteld. Het vlees (French ribs en de mixgrill) was lekker, maar de sausjes en de groente vonden wij wat karig. Het was ook fijn als de bedoening had uitgelgd wat de verschillende sausjes waren. De friet was lekker en voldoende.

Toen we het eten zo goed als op hadden kwamen de extra sausjes die wij erbij hadden besteld. Het verlate kon niet door de drukte komen, aangezien we vroeg waren en er 3 2-tjes bezet waren. Vervolgens vroeg de serveerster of we nog iets te drinken hadden gelust, maar dat was toen al mosterd na de maaltijd. De serveerster was niet heel erg hartelijk.

De desserts waren prima. Incl. fooi €70,- afgerekend.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heel vriendelijk en gastvrij team; en met het onbeperkt bourgondisch grillen kun je zoveel lekkere gerechten van de kaart proeven als je op kan. Tip: even reserveren, Meet&Ribs is gezellig klein restaurant.
Raimond V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Het eten is goed maar duurde veel te lang .De jonge man in de bediening was vriendelijk maar de 2 dames in de bediening waren erg onbeschoft doordat ons eten te lang duurde wisten we niet meer wat we besteld hadden en raakte ze geïrriteerd en roddelde over ons en keken ook steeds onze kant op.
We komen daar altijd met een grote groep maar dit is de laatste keer geweest.
Arjan A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Eten was op zich goed maar weinig. Bijbestellen kon wel maar was allemaal minimaal. Bord werd richting einde maaltijd onder je neus weggetrokken.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Heerlijk onbeperkt avondvullend grillen. Super lekker gegeten. Botermalse steaks, burgers en vis. Toetjes subliem. Aanrader! Leuke locatie, ongedwongen sfeer en super vriendelijk en behulpzaam personeel.
Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Prima avond gehad.
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Goede formule met onbeperkt grillen. Lekkere gerechten alhoewel de wachttijd wel erg lang is omdat er maar max. 1 gerecht pp per keer mag worden besteld. Beetje jammer dat bitterballen oid. als volledig gerecht worden gerekend en niet besteld kunnen worden als side dish. Jammer genoeg leek een jonge dame er weinig zin in te hebben en reageerde daarom vaak kort af. We kregen thee zonder suiker/zoetje en lepel, toen we hierom vroegen kregen we enkel een lepel. Even later weer thee besteld en direct duidelijk aangegeven dat we er graag suiker bij wilden en dat keer ervoor niet gehad hadden. Reactie was erg bijdehand "Maar dat had je toch gewoon kunnen zeggen", terwijl we dit ook gedaan hadden.

Onze complimenten voor de mannelijke collega die er wel zin in leek te hebben en dat ook uitstraalde!