Meet & Ribs Nijmegen

Kelfkensbos 21 6511 TA Nijmegen Nederland Kaart
31-242022161

Over het restaurant Meet & Ribs Nijmegen

Niet voor niets zo populair

Meet & Ribs is populair onder een breed publiek. En dat is niet voor niets! Ze bieden voortreffelijke gerechten aan tegen een zeer betaalbare prijs en beschikken daarnaast over een eindeloze gastvrijheid. Hier wil iedereen wel een avondje in de watten worden gelegd. Botermalse steaks van de beste runderen uit Australië en Ierland, kortom: hier moet je zijn voor een heerlijk avondje uit!

Meer informatie over restaurant Meet & Ribs Nijmegen

Voor de deur
  • : Voor de deur, 's avonds na 18.00u voor maar 0.50 cent per uur!

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren
9,1

Jouw recensie over het restaurant Meet & Ribs Nijmegen

Romy K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten, ik vind wel dat ze eerst moeten vragen van welke kaart je wilt eten in plaats van je de “ normale “ kaart in je haden te duwen. En de brood plankjes willen ze het liefst laten staan we hebben 4 keer moeten vragen of ze deze mee wou nemen. Verder was het helemaal top !
JD V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Uitstekende steak & schnitzel gegeten; ook de bediening was doeltreffend. Geeft wat je van een steakhouse mag verwachten.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
bieding was ruk.
was onbekend wat voor ribs we op bord hadden. want uitleg hebben we niet gekregen. jammer dat personeel met re weinig vrouwen waren
M_Campman .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Heerlijke avond gehad op het terras van het restaurant. Voortreffelijke burger en spareribs gegeten. Uitgeserveerd door een vriendelijke jongedame. Wij komen weer terug.
D'eau P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Leuke plek en fijne ambiance.
De bediening was goed én innemend. De heren in de keuken zijn een mooie combinatie en uiterst aimabel. Hun plezier en kundigheid vind je terug op het bord.
Branka L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijk gegeten super kwaliteit met leuke bediening in een sfeervol intiem restaurant. Echt een aanrader. We waren met collega's en die waren erg enthousiast.
Sarina D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
7 oktober hebben mijn vriend en ik heerlijk gegeten ... Wij kozen voor avondvullend dineren. Lekker gezellig tafelen en genieten van de kleinere gerechten. Het personeel was heel relaxed en ontspannen. Top avondje. Wij komen zeker nog eens terug.
Jamie D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Heel lekker en gezellig gegeten bij Meet & Ribs. Enige nadeel was dat het eten erg snel koud werd. Zou dus een uitkomst zijn als het restaurant de borden voor het serveren verwarmd.
S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten. prima service en vriendelijk personeel.
We gaan graag een volgende keer terug komen naar meat en ribs.
................................................
Daniël G.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Heerlijk gegeten, super service!
Sander E.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad . Het eten was goed en het personeel was heel vriendelijk
T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten alles was zeer smaakvol. Alleen de plaatsen aan tafel erg krap.
Verder vriendelijke bediening dus over het geheel genomen een gezellige en smaakvolle avond gehad.
Fabian V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Eten was erg goed! Maar je zit erg dicht op elkaar. Ze zouden wat vaker voor drinken komen. Vriendelijk personeel. Leuk ingericht. Prijs kwaliteit erg goed.
Géke S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Heerlijk gegeten, ooit eerder gegeten en het was nog altijd super. Van alles en nog wat gegeten en alles was even lekker en met zorg bereid.
M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Top restaurant om met vrienden of familie 'a la carte' of 'bourgondische te tafelen' te eten. Erg lekkere gerechten, heerlijk!
Joris K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Alweer de zesde keer dat we hier heerlijk hebben gegeten.
Wij gaan meestal voor het avondvullend grillen, zo kunnen we van alles wat proeven. Vooral de steaks en de spareribs zijn erg goed.

Echte aanrader!

Ook een aanrader is hun Grevensteiner tapbier.
J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
In eerste instantie werden wij verzocht om tegen de muur aan te zitten op barkrukken, hier zijn wij niet mee akkoord gegaan en we hebben andere plaatsen gekregen. Voor een restaurant vind ik dat geen plaatsen om een avondmaaltijd te nuttigen, Na ons kwam er een stel dat er precies hetzelfde over dacht.
V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten. We gaan zeker nog een keer dit jaar. Mijn vriend had spareribs en ik de engelse hamburger. Het toetje paste niet. Zo vol zaten we.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Belachelijk: nemen geen groepen aan van 10 man, maar 2x 5 man is wel prima. Prijs van de producten is ook flink overdreven, kwaliteit blijft achter. Twee dezelfde gerechten besteld: 1x gaar, 1x nog rauw van binnen. Bediening niet vriendelijk. Eens maar nooit meer.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Lekker gegeten maar weinig variatie in groente keus personeel mag wat vrolijker rond lopen en over het algemeen mag er in de horeca wat meer koolzuur vrije dranken op de kaart