Meet & Ribs Nijmegen

Kelfkensbos 21 6511 TA Nijmegen Nederland Kaart
31-242022161

Over het restaurant Meet & Ribs Nijmegen

Niet voor niets zo populair

Meet & Ribs is populair onder een breed publiek. En dat is niet voor niets! Ze bieden voortreffelijke gerechten aan tegen een zeer betaalbare prijs en beschikken daarnaast over een eindeloze gastvrijheid. Hier wil iedereen wel een avondje in de watten worden gelegd. Botermalse steaks van de beste runderen uit Australië en Ierland, kortom: hier moet je zijn voor een heerlijk avondje uit!

Meer informatie over restaurant Meet & Ribs Nijmegen

Voor de deur
  • : Voor de deur, 's avonds na 18.00u voor maar 0.50 cent per uur!

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Meet & Ribs Nijmegen

Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We hebben super lekker gegeten
Het is een echte aanrader we gaan er binnenkort zeker weer een keer eten!
Aanvullend Bourgondisch tafelen is echt aan te bevelen!
Mimi L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Overheerlijke Spareribs gegeten! Ik ben een grote spareribs fan en dit wordt zeker mijn 'go to restaurant' daarvoor. Mijn partner was ook helemaal tevreden met zijn Burger! De bediening was heel aardig en attent! Had het echt naar mijn zin. Zeker een aanrader!
Cynthia Maureen S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellige avond gehad met vrienden. Hele avond onbeperkt kunnen eten en voor ieder wat wils, veel keus. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Als je van vlees houd is dit HET adres waar je moet zijn!
Avondvullend Bourgondisch grillen, uhh genieten bedoelen ze. Geweldig, uitstekende gerechten, supervriendelijke bediening.
Heinie V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Vlees en ook de rest van hele goede kwaliteit. Goede bediening, goed eten, ongedwongen sfeer. Wij komen hier zeker spoedig terug.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We hebben super lekker gegeten erg vriendelijk personeel!
Gezellig restaurant en het was er erg netjes!
We komen er vaker terug het is een echte aanrader!
Imme M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het eten is prima, maar blinkt niet uit. Kraanwater wordt niet geserveerd. Bij de ribs ontbreekt goed servet.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Met zes personen lekker gegeten. Als je bij jouw gekozen gerecht iets extra's of anders wil, kan dat gewoon. Alles was zeer smakelijk. De ronde tafel droeg zeker bij aan de gezelligheid.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Met vrienden de dag in Nijmegen hier afgesloten. Het was er erg druk maar we konden er terecht. Voorgerechten waren goed van smaak. De chicken wings waren prima. Garnalencocktail en ham met meloen zagen er goed uit. Hoofdgerecht waren Hawaï schnitzel en de steak en ribs. Ruime portie en goed bereid. Prima service.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gisteravond met zijn zessen bij Meet & Ribs geweest; uitstekende avond. Eigenlijk op niks wat aan te merken: goede service, goede entourage en zeer goed eten (met name grill gerechten). Enige minpuntje: op één gast na, hadden we dus allemaal goede grillgerechten, maar zij had een gegrillde zalm die wel érg klein was, en érg veel saus er over heen. Dit was een tegenvaller, want daardoor had zij eigenlijk niet genoeg eten (terwijl ze al een kleine eter is). Verder: prima tent!
Dewi G.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Prima gegeten, garing van het vlees was perfect. Bediening kon hier en daar af en toe wat sneller gezien het vrij rustig was, afruimen van tafels waar gasten al afgerekend hadden duurde ook enige tijd.

Verder prima service goede sfeer! Wij komen zeker een keertje terug!
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
De meiden van de bediening communiceren niet met elkaar, en vergeten te veel. Vlees teruggestuurd i.v.m. veel te doorbakken, zonde! Groente slecht. Alleen de frieten echt lekker,maar om daarvoor nou uit eten te gaan...
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Qua spijs en drank een goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede porties, goed bereid en lekker. De bedieningsmedewerkster was duidelijk nog onervaren maar deed erg haar best om aan onze wensen te voldoen. Prima adresje om nog eens naar toe te gaan.
Sabrine S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wij hebben gekozen voor avondvullend grillen. Het eten was erg goed, ook qua hoeveelheid mooie porties. De sfeer van het restaurant is goed en het personeel vriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Top eten voor een goede prijs.
wil K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Botermalse Black Angus ribeye en steak. Prima ribs en salade. Ook om de desserts werd gevochten. Kortom een prima ervaring met een uitstekende bediening
paulsuzan .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima om een hamburger te eten, vriendelijke bediening. Verder niets bijzonders.
Nogal krappe zitplaatsen
Serveren geen kraanwater, vreemd en weinig duurzaam
Ewout1977 V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben er uiteindelijk lekker gegeten. Al was de reservering via Iens niet goed gegaan. De inrichting was niet heel gezellig, maar dat lukt in dit pand ook niet. Ze mogen de afzuiginstallatie wel eens nakijken. Je zit er namelijk nogal in de baklucht te eten. Het eten zelf smaakte prima. We hebben Teriyakispiezen gegeten die prima bereid waren. De porties zelf en wat je aan bijgerechten krijgt viel ons een beetje tegen.
We vinden het niet bijzonder genoeg om terug te komen.
Maris S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Al vaker in Bemmel geweest en nu in Nijmegen bij MeetAndRibs. Ook hier fantastische bediening. Kwaliteit hetzelfde als Bemmel dus goed. Echt heerlijk mals vlees.
Gerrit N.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vriendelijk personeel. Zeer attent. Toen m'n in mes op de grond viel hadden ik al nieuw bestek toen ik nog maar net weer op de stoel zat. Bij het hoofdgerecht werd bloemkool en rauwkost geserveerd.
Nagerecht , trio sorbet met verschillende fruit was voortreffelijk