Meet & Ribs Nijmegen

Kelfkensbos 21 6511 TA Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Meet & Ribs Nijmegen

Niet voor niets zo populair

Meet & Ribs is populair onder een breed publiek. En dat is niet voor niets! Ze bieden voortreffelijke gerechten aan tegen een zeer betaalbare prijs en beschikken daarnaast over een eindeloze gastvrijheid. Hier wil iedereen wel een avondje in de watten worden gelegd. Botermalse steaks van de beste runderen uit Australië en Ierland, kortom: hier moet je zijn voor een heerlijk avondje uit!

Meer informatie over restaurant Meet & Ribs Nijmegen

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Met vrienden de dag in Nijmegen hier afgesloten. Het was er erg druk maar we konden er terecht. Voorgerechten waren goed van smaak. De chicken wings waren prima. Garnalencocktail en ham met meloen zagen er goed uit. Hoofdgerecht waren Hawaï schnitzel en de steak en ribs. Ruime portie en goed bereid. Prima service.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gisteravond met zijn zessen bij Meet & Ribs geweest; uitstekende avond. Eigenlijk op niks wat aan te merken: goede service, goede entourage en zeer goed eten (met name grill gerechten). Enige minpuntje: op één gast na, hadden we dus allemaal goede grillgerechten, maar zij had een gegrillde zalm die wel érg klein was, en érg veel saus er over heen. Dit was een tegenvaller, want daardoor had zij eigenlijk niet genoeg eten (terwijl ze al een kleine eter is). Verder: prima tent!
Dewi G.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Prima gegeten, garing van het vlees was perfect. Bediening kon hier en daar af en toe wat sneller gezien het vrij rustig was, afruimen van tafels waar gasten al afgerekend hadden duurde ook enige tijd.

Verder prima service goede sfeer! Wij komen zeker een keertje terug!
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
De meiden van de bediening communiceren niet met elkaar, en vergeten te veel. Vlees teruggestuurd i.v.m. veel te doorbakken, zonde! Groente slecht. Alleen de frieten echt lekker,maar om daarvoor nou uit eten te gaan...
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Qua spijs en drank een goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede porties, goed bereid en lekker. De bedieningsmedewerkster was duidelijk nog onervaren maar deed erg haar best om aan onze wensen te voldoen. Prima adresje om nog eens naar toe te gaan.
Sabrine S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wij hebben gekozen voor avondvullend grillen. Het eten was erg goed, ook qua hoeveelheid mooie porties. De sfeer van het restaurant is goed en het personeel vriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Top eten voor een goede prijs.
wil K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Botermalse Black Angus ribeye en steak. Prima ribs en salade. Ook om de desserts werd gevochten. Kortom een prima ervaring met een uitstekende bediening
paulsuzan .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima om een hamburger te eten, vriendelijke bediening. Verder niets bijzonders.
Nogal krappe zitplaatsen
Serveren geen kraanwater, vreemd en weinig duurzaam
Ewout1977 V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben er uiteindelijk lekker gegeten. Al was de reservering via Iens niet goed gegaan. De inrichting was niet heel gezellig, maar dat lukt in dit pand ook niet. Ze mogen de afzuiginstallatie wel eens nakijken. Je zit er namelijk nogal in de baklucht te eten. Het eten zelf smaakte prima. We hebben Teriyakispiezen gegeten die prima bereid waren. De porties zelf en wat je aan bijgerechten krijgt viel ons een beetje tegen.
We vinden het niet bijzonder genoeg om terug te komen.
Maris S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Al vaker in Bemmel geweest en nu in Nijmegen bij MeetAndRibs. Ook hier fantastische bediening. Kwaliteit hetzelfde als Bemmel dus goed. Echt heerlijk mals vlees.
Gerrit N.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vriendelijk personeel. Zeer attent. Toen m'n in mes op de grond viel hadden ik al nieuw bestek toen ik nog maar net weer op de stoel zat. Bij het hoofdgerecht werd bloemkool en rauwkost geserveerd.
Nagerecht , trio sorbet met verschillende fruit was voortreffelijk
Pierre R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Het vlees (de ribeye) was erg mals. De frietjes waren lekker, maar iets te veel gekruid naar onze smaak. Doordat er een grote groep was, konden wij elkaar maar slecht verstaan
ria D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het vlees was zo mals, ik heb dit nog nooit zo fijn gegeten. Wij hebben reeds voor een volgende keer geboekt.
Zeer vriendelijke bediening.
m M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellig, kleinschalig restaurant. Gestart met een licht pittige prima bereidde gamba salade, daarna een malse teriyaki spies en de blackberry cheesecake was verrukkelijk. De vriendelijke bediening verdient ook een compliment.
Marloes O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten: steaks en spare ribs en gezellig knus restaurant. Ook de frietjes en gebakken aardappeltjes zijn om te smullen
Dijana S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Bij binnenkomst was de service gelijk al goed. Wij waren een uur eerder dan onze reservering, maar dat was geen probleem. Wij werden snel geholpen en het eten was heerlijk. De spareribs en steak waren perfect gegrillt. De hamburger was lekker, maar wel groot. Dat kun je echter niet als een negatief punt zien, hoe meer eten hoe beter. Je krijgt in dit restaurant zeker wat je geld waard is. Ons etentje was dan ook zeker voor herhaling vatbaar!
Maurits V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Goed gegeten, prijs dik in orde, maar vond de ambiance wat tegenvallen. Bediening was goed en correct. Had wat te vieren, dus wilde een feestelijk drankje bestellen (champagne / brut / oid), maar dit was niet voorhanden, een smetje, maar geen echt issue
M_Campman .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Heerlijke Australian Steak gegeten en daarna verrukkelijke cheesecake. Bediening was vriendelijk. Sfeer gezellig en informeel. Zeker een aanrader voor iedereen die van een goed stuk vlees houdt.
irm_lady .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gisteren bij meet & Ribs gegeten samen met mijn vriend. Wij waren niet eerder daar geweest dus we lieten ons verrassen met wat ons te wachten stond. Het was in 1 woord 'super' heerlijk gegeten! We hadden als voorafje een bourgondisch broodplankje met daarna een garnalencocktail, als hoofdgerecht de irish black angus peper steak en de grill saté met varkenshaas met groente en gebakken aardappeltjes en frietjes. En als dessert de blackberry cheesecake. Al het eten was zo mals als boter. Het broodplankje was heerlijk, de garnalencocktail was ook erg lekker en zaten veel garnaaltjes in. De peper steak was perfect gebakken evenals de saté. Vers bereide groente dus niet uit blik of diepvries. De frietjes waren bereid met paprika smaak. Ook zeer zeker lekker en de cheesecake was ontzettend goed. Wij komen hier binnenkort zeker weer eten. Personeel was vriendelijk en de sfeer was heel erg gezellig en knus. Bedankt voor de gezellige avond.