Meet & Ribs Nijmegen

Kelfkensbos 21 6511 TA Nijmegen Nederland Kaart

Over restaurant Meet & Ribs Nijmegen

Niet voor niets zo populair

Meet & Ribs is populair onder een breed publiek. En dat is niet voor niets! Ze bieden voortreffelijke gerechten aan tegen een zeer betaalbare prijs en beschikken daarnaast over een eindeloze gastvrijheid. Hier wil iedereen wel een avondje in de watten worden gelegd. Botermalse steaks van de beste runderen uit Australië en Ierland, kortom: hier moet je zijn voor een heerlijk avondje uit!

Meer informatie over restaurant Meet & Ribs Nijmegen

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren
Voordelig
M M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellig, kleinschalig restaurant. Gestart met een licht pittige prima bereidde gamba salade, daarna een malse teriyaki spies en de blackberry cheesecake was verrukkelijk. De vriendelijke bediening verdient ook een compliment.
Marloes O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten: steaks en spare ribs en gezellig knus restaurant. Ook de frietjes en gebakken aardappeltjes zijn om te smullen
Dijana S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Bij binnenkomst was de service gelijk al goed. Wij waren een uur eerder dan onze reservering, maar dat was geen probleem. Wij werden snel geholpen en het eten was heerlijk. De spareribs en steak waren perfect gegrillt. De hamburger was lekker, maar wel groot. Dat kun je echter niet als een negatief punt zien, hoe meer eten hoe beter. Je krijgt in dit restaurant zeker wat je geld waard is. Ons etentje was dan ook zeker voor herhaling vatbaar!
Maurits V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Goed gegeten, prijs dik in orde, maar vond de ambiance wat tegenvallen. Bediening was goed en correct. Had wat te vieren, dus wilde een feestelijk drankje bestellen (champagne / brut / oid), maar dit was niet voorhanden, een smetje, maar geen echt issue
M_Campman .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Heerlijke Australian Steak gegeten en daarna verrukkelijke cheesecake. Bediening was vriendelijk. Sfeer gezellig en informeel. Zeker een aanrader voor iedereen die van een goed stuk vlees houdt.
Irm_lady .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gisteren bij meet & Ribs gegeten samen met mijn vriend. Wij waren niet eerder daar geweest dus we lieten ons verrassen met wat ons te wachten stond. Het was in 1 woord 'super' heerlijk gegeten! We hadden als voorafje een bourgondisch broodplankje met daarna een garnalencocktail, als hoofdgerecht de irish black angus peper steak en de grill saté met varkenshaas met groente en gebakken aardappeltjes en frietjes. En als dessert de blackberry cheesecake. Al het eten was zo mals als boter. Het broodplankje was heerlijk, de garnalencocktail was ook erg lekker en zaten veel garnaaltjes in. De peper steak was perfect gebakken evenals de saté. Vers bereide groente dus niet uit blik of diepvries. De frietjes waren bereid met paprika smaak. Ook zeer zeker lekker en de cheesecake was ontzettend goed. Wij komen hier binnenkort zeker weer eten. Personeel was vriendelijk en de sfeer was heel erg gezellig en knus. Bedankt voor de gezellige avond.
Thchrist .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We kenden dit bedrijf niet,het was meteen bij aankomst leuk gezellig en super schoon zeker t toilet. Beetje min puntje is de trap naar beneden naar de toiletten .het eten was met zorg klaar gemaakt .zeker n aanrader ,zijn blij er door de ah actie dit ontdekt te hebben.volgende keer nemen we de spareribs wat bijna iedereen daar aan t eten was.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten was okay. De voorgerechten (kippenvleugels en ribbetjes) kwamen echter uit de vriezer dachten wij. Als hoofdgerechten namen wij de Australische ribeye en entrecote. Het vlees was tamelijk dun, niet zo rood als wij gevraagd hadden en nogal koud. De bijgerechten waren bescheiden. In kwaliteit en kwantiteit. De nagerechten waren eveneens klein... In het algemeen gezegd vind ik de prijs te hoog voor wat je krijgt.
Het personeel deed zijn werk. Niet meer en niet minder.
De ambiance is neutraal. Niets op tegen maar evenmin opvallend leuk.
Wij aten voor ongeveer 50 euro per couvert. Wie dit bedrag voor een etentje wil neertellen kan misschien beter ergens anders heen gaan..
Drreinier .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Ribeye perfecte medium-rare en zalm goed bereid(niet te droog)
Bediening Oke
Buiten gegeten aan het drukke kelfkensbos met enige uitlaatgassen. Ook werd er aan beide tafels naast ons gerookt, wat het eetgenot toch wel wat bederft.
Wellicht toch ook een rookverbod op terassen waar buiten wordt gegeten.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Eten was geweldig en de service was super. Gezellig met het hele gezin van de AH actie geweldig. Mochten a la carte kiezen. Echt een aanrader
Tiapeppelman .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
De zalm met dillesaus met gebakken aardappeltjes en frietjes met 3 soorten saus waren erg lekker en de cheesecake was heerlijk fris vooral met de bolletjes citroenijs.
Adé J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
A&H actie sigaar uit eigen doos.
Saai geen wauw factor.
Garnalen bevroren.
Alleen al de tekst een dergelijke onderbouwing.............wat een inbeelding.
Zeker teveel de Blijker gekeken.
Asblume .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gegeten met AH aktie. Je krijgt dan een speciale kaart met beperkte keuze. Voorgerecht voor kipsalade gekozen, niks op aan te merken. Hoofdgerecht viel tegen steak was prima gebakken maar zonder saus en erg weinig groenten er bij. Alleen een volle eetlepel rauwkost die er wat betreft smaak niet bij paste. En dan erg weinig gebakken aardappels iets aangebrand met spekjes (die wat mij betreft er niet bij hoefden). Nagerecht chocoladetaartje was wel lekker. Al met al niet echt slecht maar zeker niet een restaurant om naar terug te gaan. Niks bijzonders en als je uit eten gaat wil je wat bijzonders eten met lekkere smaken.
Lily T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We kwamen met 4 personen vd ah actie om de verjaardag van dochterlief te vieren.
Bij binnenkomst verteld dat we gereserveerd hadden en dat dochter mocht kiezen waar ze wilde zitten omdat ze jarig was.
Het is n kleine moeite om iemand dan even te feliciteren..maar dat kwam niet op in het jong een onervaren personeel.
We kregen de kaart zonder verdere uitleg.
Nadat ik gevraagd had of er nog beperkingen ivm de ah actie waren werd ons meewarig aangeken en werd de kaart omgeruild voor een geprint velletje papier met een drietal gerechtjes erop. Zonder excuses, terwijl ze hadden kunnen weten dat we AH klanten waren want toen we binnen kwamen hebben ze in het reserverings systeem gekeken .
Geen spareribs overigens terwijl we daarvoor kwamen, (meer and RIBS) dus hebben we de gewone kaart weer gevraagd en de ah actie aan ons voorbij laten gaan.
Die ribs smaakte goed.
Er ontbrak echter een kommetje water met citroen en moesten we zelf om iets voor onze vette vingers vragen waarop we een nat doekje in cellofaan kregen wat we onmogelijk open kregen omdat onze vingers zo vet waren .
Met afruimen kreeg iemand ook nog een lading ribbetjes over zich heen omdat de ober van 2 borden er 1 wilde maken maar beter gewoon met 2 volle afvalborden naar de keuken had kunnen lopen...
Het restaurant moet nog wat aan de service werken zeg maar.
Marion L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Heerlijk gegeten in een zeer prettige steer! Echt een aanrader voor iedereen. De bediening was zeer vriendelijk en wij komen zeker nog eens terug!
M_Mensvoort .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Een werkelijk voortreffelijke Australian entrecote gegeten. Lekkere groenten en frietjes erbij. Geserveerd door vrolijke bediening. Wat ons betreft is dit restaurant echt een aanrader.
Sharon_gretener .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Gezellige avond, heerlijk gegeten. Gekozen voor het onbeperkt eten menu. Eigenlijk net te veel gegeten. Alles was lekker, ook de toetjes.
Mikascm .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Het eten is goed en juiste porties.
De bediening is goed en rustig en heeft voldoende aandacht voor de gasten.
Het tafeltje voor twee personen is wat aan de kleine kant. Alles past net op het tafeltje maar dan moet je wel goed schuiven met alles (wel een leuke puzzel).
Ik kom zeker nog eens terug voor "Avondvullend Grillen"
Robjs .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Afgelopen vrijdag hier gegeten, in een woord geweldig! Wij hadden gekozen voor het onbeperkt grillen. Keuzes uit voor, hoofd en nagerecht. Zoveel als jezelf wil. Eten van prima kwaliteit en door heel vriendelijk personeel opgediend. Lekker wijntje erbij en onze avond kon niet meer stuk.
Vincent_Vega .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Door de goede reviews hier ook maar eens gaan eten.
Helaas viel het eten erg tegen, de burgers leken op elkaar maar als ze goed zijn geen probleem. Helaas bleken ze fantasieloos met een kant en klaar stuk vlees.

De akoestiek is niet prettig, er is geen aandacht besteed aan het dempen van geluid en echo waardoor je niet echt een gesprek kan voeren met de persoon tegenover je vanwege het geluid van alle gasten door elkaar.
Het interieur is goed bedoeld, maar sluit niet echt op elkaar aan.

Wij zouden er zelf niet nog een keer heen gaan, daarvoor bied het voor de prijs echt niet veel.