Meet & Ribs Nijmegen

Kelfkensbos 21 6511 TA Nijmegen Nederland Kaart
31-242022161

Over het restaurant Meet & Ribs Nijmegen

Niet voor niets zo populair

Meet & Ribs is populair onder een breed publiek. En dat is niet voor niets! Ze bieden voortreffelijke gerechten aan tegen een zeer betaalbare prijs en beschikken daarnaast over een eindeloze gastvrijheid. Hier wil iedereen wel een avondje in de watten worden gelegd. Botermalse steaks van de beste runderen uit Australië en Ierland, kortom: hier moet je zijn voor een heerlijk avondje uit!

Meer informatie over restaurant Meet & Ribs Nijmegen

Voor de deur
  • : Voor de deur, 's avonds na 18.00u voor maar 0.50 cent per uur!

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Meet & Ribs Nijmegen

Danique H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten, prachtige zaak.
Met lekker weer kun je hier ook heerlijk buiten eten.
Echt een aanrader.
Ook gezellig met een grote groep.
radalwicher .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
alles was goed en gezellig
nette bediening
maar de wachttijden tussen de rondes zijn te lang
voor het avond vullende progamma
dseegers .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hebben een leuke avond gehad en heerlijk gegeten. Ruime keuze in de gerechten, prima bediening.
Kortom een aanrader.
Minpuntje was de sanitaire voorziening daar zat een luchtje aan.
Danique H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk eten in een sfeervolle zaak.
Als je binnen stapt voel je meteen de warmte die het personeel uitstraalt.
Hier staat gastheerschap hoog in het vaandel.
Een echte AANRADER.
Daphne J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Avondvullend genieten. En dat was het zeker. Zodra een glas leeg is meteeneen nieuw drankje.
Hier komen we zeker nog eens terug!
Twan S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We hebben heerlijk kunnen eten. Persoonlijk hou ik niet van sausjes over het vlees dus was het zeer prettig om te zien dat alles apart werd geserveerd in bakjes. Ook een compliment aan de bediening! Ze hebben ons uitstekend bedient, altijd vrolijk en beleeft.
Het uiterlijk van Meet and Ribs is prachtig en geeft een rustiek thema weer wat perfect past bij het eten.

Kort samengevat; Heerlijk gegeten, Top personeel, Prachtige locatie! We komen zeker nog een keertje terug!

Bezocht op: zaterdag 24 maart 2018 - 18:15uur
Sarina K.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
We hebben er super lekker gegeten. Het ziet er gezellig en knus uit. De service was ook uitstekend. Het enige minpuntje vonden wij dat we heel erg lang moesten wachten op het eten.
Feek A.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Goed gegeten, voor een prima prijs. We hadden gekozen voor het onbeperkt menu. Goede ontvangst en vriendelijke bediening. Tafels staan wel dicht op elkaar.
Ashley B.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Ruime kaart keuze en hierbij de optie om voor een alternatieve tapas te kiezen of voor de a la carte optie. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is een aanrader en zal ons zeker nog eens kunnen verwelkomen.
O.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Gisteravond met twee vriendinnen wezen eten bij Meet&Ribs. De service was fantastisch en het eten heerlijk. We hebben niet lang hoeven wachten en het personeel was heel attent, ook in het helpen bij het maken van een keuze. We komen heel graag nog eens terug!
Annie S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Zeer goede gezellige avond gehad. Het eten was supergoed. Het avondvullend grillen is echt een aanrader.
Het tempo van opdienen was perfect. De bediening waren erg vriendelijk en deden alles om ons een goede avond te bezorgen. Kortom het was zeer de moeite waard. Voor ons was het een 10 waard en we komen zeker terug!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Eigenlijk maar 1 woord voor dit restaurant. Geweldig.
Weer heerlijk gegeten hier.
Elke keer weer vol verbazing hoe goed alles is en hoe lekker.
Petry V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Eten is van goede kwaliteit,ook de derde keer is en blijft het mals en perfect gebakken vlees. Personeel os vriendelijk, betrokken maar niet te opdringerig. Stoelen zitten heerlijk. Daar kun je tenminste een avond aan tafelen zonder met rugpijn naar huis te gaan.
Marco M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
de ontvangst was zeer vriendelijk en de bediening laat ook niet op zich wachten. het eten was veel en goed de starter met brood is echt lekker een aanrader, de voorgerechten waren zeer smakelijk en veel. de hoofdgerechten waren echt lekker en flinke porties, ik kan aardig wat op maar ik moest echt wat laten staan omdat ik bomvol zat. 1 heel klein minpuntje de schnitzels mogen best een justje hebben, maar das muggeziften hoor. de nagerechten vielen ook in de smaak. het restaurant is niet heel groot maar is zeer leuk ingericht en heeft een huiselijk sfeertje.
kortom wij hebben genoten en gaan zeker vaker eten bij Meet & Ribs
Gonnie K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Gereserveerd voor 18.30 uur. Als blijkt dat we dit tijdstip niet halen bellen we even op om te informeren of dit geen probleem is. Is het beslist niet wordt er gezegd en dus komen we 30 minuten later aan. Leuk ontvangen, hele aardige en servicegerichte dame/jonge vrouw die ons hielp. Drankje besteld en er werd met interesse een praatje met ons gemaakt (dat vinden wij altijd heel prettig). Daarna eten besteld. Heerlijk. Vooraf broodplankje en als hoofdgerecht een heerlijke entrecote. Nagerecht appelgebak met ijs en slagroom voor de ene en bitterkoekjes bavarois voor de ander. Al met al genoten. Voor herhaling vatbaar. Dank voor alles.
Daphne I.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Erg krappe plekken on te zitten. Wij zaten opgekropt in een hoekje waarop de tafel nauwelijks plek was om je bord fatsoenlijk neer te zetten. Eten was voldoende maar had beter verwacht. Elke 10 minuten kwamen ze wel om nieuw drinken vragen
verstege .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Lekker ontspannen gegeten en genoten van de heerlijke gerechten. Tijd tussen de verschillende gerechten had korter gemogen.
Britt P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk eten, leuke sfeer in het restaurant. Wij deden avondvullend grillen, een aanrader! Ook leuk om met een groep te doen.
Corrie M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Dit was de 3de keer dat we er aten. Eten en service heel erg goed. Het enige minpunt is dat da andere keren was het zomer dag. De deuren staan dan open. Nu is het winter en zitten ze natuurlijk dicht. Het geluid kan dan niet weg en dan gaat het erg gonzen zodat het lastig was om elkaar te verstaan. Misschien iets om naar te kijken.
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
We zijn per toeval hier binnen gelopen afgelopen weekend het zat goed vol. Er was net een tafeltje vrij gekomen. De service die we gehad hebben was echt top overal was aandacht voor. De kwaliteit van het vlees is hier heel goed.