Meet & Ribs Nijmegen

Kelfkensbos 21 6511 TA Nijmegen Nederland Kaart
31-242022161

Over het restaurant Meet & Ribs Nijmegen

Niet voor niets zo populair

Meet & Ribs is populair onder een breed publiek. En dat is niet voor niets! Ze bieden voortreffelijke gerechten aan tegen een zeer betaalbare prijs en beschikken daarnaast over een eindeloze gastvrijheid. Hier wil iedereen wel een avondje in de watten worden gelegd. Botermalse steaks van de beste runderen uit Australië en Ierland, kortom: hier moet je zijn voor een heerlijk avondje uit!

Meer informatie over restaurant Meet & Ribs Nijmegen

Voor de deur
  • : Voor de deur, 's avonds na 18.00u voor maar 0.50 cent per uur!

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Meet & Ribs Nijmegen

Marco M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
de ontvangst was zeer vriendelijk en de bediening laat ook niet op zich wachten. het eten was veel en goed de starter met brood is echt lekker een aanrader, de voorgerechten waren zeer smakelijk en veel. de hoofdgerechten waren echt lekker en flinke porties, ik kan aardig wat op maar ik moest echt wat laten staan omdat ik bomvol zat. 1 heel klein minpuntje de schnitzels mogen best een justje hebben, maar das muggeziften hoor. de nagerechten vielen ook in de smaak. het restaurant is niet heel groot maar is zeer leuk ingericht en heeft een huiselijk sfeertje.
kortom wij hebben genoten en gaan zeker vaker eten bij Meet & Ribs
Gonnie K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Gereserveerd voor 18.30 uur. Als blijkt dat we dit tijdstip niet halen bellen we even op om te informeren of dit geen probleem is. Is het beslist niet wordt er gezegd en dus komen we 30 minuten later aan. Leuk ontvangen, hele aardige en servicegerichte dame/jonge vrouw die ons hielp. Drankje besteld en er werd met interesse een praatje met ons gemaakt (dat vinden wij altijd heel prettig). Daarna eten besteld. Heerlijk. Vooraf broodplankje en als hoofdgerecht een heerlijke entrecote. Nagerecht appelgebak met ijs en slagroom voor de ene en bitterkoekjes bavarois voor de ander. Al met al genoten. Voor herhaling vatbaar. Dank voor alles.
Daphne I.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Erg krappe plekken on te zitten. Wij zaten opgekropt in een hoekje waarop de tafel nauwelijks plek was om je bord fatsoenlijk neer te zetten. Eten was voldoende maar had beter verwacht. Elke 10 minuten kwamen ze wel om nieuw drinken vragen
verstege .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Lekker ontspannen gegeten en genoten van de heerlijke gerechten. Tijd tussen de verschillende gerechten had korter gemogen.
Britt P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk eten, leuke sfeer in het restaurant. Wij deden avondvullend grillen, een aanrader! Ook leuk om met een groep te doen.
Corrie M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Dit was de 3de keer dat we er aten. Eten en service heel erg goed. Het enige minpunt is dat da andere keren was het zomer dag. De deuren staan dan open. Nu is het winter en zitten ze natuurlijk dicht. Het geluid kan dan niet weg en dan gaat het erg gonzen zodat het lastig was om elkaar te verstaan. Misschien iets om naar te kijken.
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
We zijn per toeval hier binnen gelopen afgelopen weekend het zat goed vol. Er was net een tafeltje vrij gekomen. De service die we gehad hebben was echt top overal was aandacht voor. De kwaliteit van het vlees is hier heel goed.
S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Mijn vrouw en ik zijn gisteren, maandag 8 Januari weer wezen eten in dit restaurant. Wij zijn al vele malen eerder geweest en gaan hier ook zeker weer vele malen naartoe. De service is perfect, het eten is altijd heerlijk en het avondvullend grillen is ook echt avondvullend. In tegenstelling tot de bekende tapas restaurants, is de kwaliteit van het avondvullend grillen erg goed te noemen. Het is eigenlijk een all you can eat concept, maar dan met goed eten! Wij werden ook weer goed bediend door Emiel. De tijd tussen de gangen zijn iets langer dan wat je gewend bent bij een ander tapas restaurant, maar dat is het eten zeker waard. Het concept heet dan ook niet voor niets avondvullend. Onze avond in dit restaurant duurt dan ook gemiddeld 4 uur. Een leuke avond uit, met goed eten, zowel vlees als vis.Zelf de rustieke frieten zijn erg lekker. Complimenten aan de koks en het personeel.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Jammer dat in een alles in 1 menu er bij betaald dient te worden als je in plaats van een toetje koffie wil. Vooral de resolute reactie dat dit niet mogelijk is doet afbreuk aan het geheel. Eten is erg goed, een dergelijk beleid doet afbreuk aan een prima tent.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Prima restaurant. Menu is uitgebreid en erg lekkere gerechten. Steak was erg goed bereid. Leuk en hulpvaardig personeel. Een aanrader!
NovioMan .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
heerlijk gegeten, door de drukte wel rumoerig, stoelen te dicht op elkaar, erg steile trap naar de toiletten. Toiletten overigens prima
Fanny M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Er werd heel fijn mee gedacht over de mogelijkheden. Aangezien ik alleen was en heb hele grote eter en toch graag van verschillende dingen wat wilde proberen. Heel vriendelijk personeel!
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
kerst etentje gehad na een escape room in Nijmegen zeer geslaagd prima verzorgd en super lekker eten. We hebben gebruik gemaakt van het avondvullend bourgondisch grillen een echte aanrader.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We hebben super lekker gegeten
Het is een echte aanrader we gaan er binnenkort zeker weer een keer eten!
Aanvullend Bourgondisch tafelen is echt aan te bevelen!
Mimi L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Overheerlijke Spareribs gegeten! Ik ben een grote spareribs fan en dit wordt zeker mijn 'go to restaurant' daarvoor. Mijn partner was ook helemaal tevreden met zijn Burger! De bediening was heel aardig en attent! Had het echt naar mijn zin. Zeker een aanrader!
Cynthia Maureen S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellige avond gehad met vrienden. Hele avond onbeperkt kunnen eten en voor ieder wat wils, veel keus. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Als je van vlees houd is dit HET adres waar je moet zijn!
Avondvullend Bourgondisch grillen, uhh genieten bedoelen ze. Geweldig, uitstekende gerechten, supervriendelijke bediening.
Heinie V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Vlees en ook de rest van hele goede kwaliteit. Goede bediening, goed eten, ongedwongen sfeer. Wij komen hier zeker spoedig terug.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We hebben super lekker gegeten erg vriendelijk personeel!
Gezellig restaurant en het was er erg netjes!
We komen er vaker terug het is een echte aanrader!
Imme M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het eten is prima, maar blinkt niet uit. Kraanwater wordt niet geserveerd. Bij de ribs ontbreekt goed servet.