Meet & Ribs Bemmel

Klappenburgstraat 32 6681 XS Bemmel Nederland Kaart

Over het restaurant Meet & Ribs Bemmel

Niet voor niets zo populair
Meet & Ribs is populair onder een breed publiek. En dat is niet voor niets! Ze bieden voortreffelijke gerechten aan tegen een zeer betaalbare prijs en beschikken daarnaast over een eindeloze gastvrijheid. Hier wil iedereen wel een avondje in de watten worden gelegd. Botermalse steaks van de beste runderen uit Australië en Ierland, kortom: hier moet je zijn voor een heerlijk avondje uit!

Meer informatie over restaurant Meet & Ribs Bemmel

9,4

Jouw recensie over het restaurant Meet & Ribs Bemmel

Edje9 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Zoals al vaker weer heerlijk gegeten.
Vrolijke bediening in een ontspannen sfeer.
We zullen hier zeker nog vaker komen.
In 1 woord top.
blikopener .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Een bijzondere ontdekking in Bemmel. Zeer gastvrij, niets is te moeilijk, mooie inrichting en het eten is prima. Een restaurant dat ruimschoots aan de verwachtingen voldeed en voor herhaling vatbaar.
Wen P.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Als vleesliefhebber kun je nergens beter terecht dan hier. Niet verwacht zo buiten het dorp in een woonwijk.....maar fantastisch. Kwaliteit is echt top. Spare ribs nimmer beter gegeten dan hier!!! En het personeel werkt echt met plezier. TOP
Anne-Marie H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Ontzettend lekker gegeten. Bediening vriendelijk en vlot. Leuk ingericht. Voor herhaling vatbaar!
HaTiLe .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Zeer gastvrij ontvangen en de hele avond vriendelijke bediening.
Eten, keuze genoeg en van goede kwaliteit.
Locatie, laat wat wensen te over en een airco zou geen overbodige luxe zijn.
Kortom tevreden.
Wedamen .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
We hebben met 4 personen een erg fijne en gezellige avond gehad.
Erg lekker gegeten, avondvullend programma, en erg fijne en vlotte bediening.
We waren alle 4 erg tevreden en voldaan.
Voor herhaling vatbaar.
John G.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Binnenzijde is verrassend t.o.v. De buitenzijde. Eten was prima....................................................................................................................... ...........................................
Miran S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Wat een verrassend fijn restaurant en heerlijk eten!! Mijn man en ikzelf hadden een Australische steak met gebakken champignons en onze vingers erbij afgelikt.
Michel En Nicole N.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Zeer lekker gegeten en super vriendelijke bediening. Ik kan alleen maar zeggen topppie. Blijf vooral op deze voet doorgaan. En zeker tot weerziens.

Mvg. Fam nolsen uit Arnhem
Marc M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het was verbazingwekkend rustig op deze zaterdagavond. Onbegrijpelijk, want we hebben heerlijk gegeten in dit verassende restaurant.
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
we hebben het avond vullen grillen gedaan. kwaliteit was prima en de grootte van de gerechten ook. Het was alleen erg warm binnen en helaas zijn de zittingen vd stoelen nogal plastic.Dus dat was wel minder.
pascal W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Wij komen er graag voor het heerlijke en gezellige concept "avondvullend grillen". Het kost misschien iets meer, maar dat is het zeker waard. wij hebben nog nooit een gerecht gehad wat wij minder vonden. Gewoon top!!
Stefanie P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten en de service heel vriendelijk! Zeer uitgebreide kaart met voor iedere smaak wel een keuze. Bediening denkt in oplossingen en zorgt voor een hele fijne avond.
Rineke S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Met een grote groep gegeten bij Meet & Ribs. Ontvangst uiterst vriendelijk evenals de bediening. Eten was er lekker en voor een redelijke prijs. Volgende keer komen wij graag weer langs....
Lysette P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Een heerlijke avond gehad met het avondvullend grillen ! Alle gerechtjes en de bediening was voortreffelijk.
Remco L.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Zeer vriendelijke gastvrouw. Relaxte sfeer. En lekker eten. Aanrader voor liefhebbers van vlees en hamburgers. We komen zeker een keer terug voor het avondvullend eetarrangement.
E.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Wij hadden de pech dat er twee tafels vrouwen aanwezig waren, het was net een kippenhok, konden niet fatsoenlijk met elkaar praten, het was geen avond om te kunnen zeggen wij hebben lekker rustig gegeten.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Extra pluspunt, wij hadden bijna de hele avond een jong meisje dat ons bediende, PERFECT........wat een vriendelijk en aardig meisje was dat, geweldig zo als zij met haar gasten omging.........
M_Campman .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijke burgers gegeten. Uitgeserveerd door een vriendelijke jongedame. Daarna nog een voortreffelijke cheesecake, als dessert. Aanrader op een onverwachte plek in Bemmel.
frans.engel .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Echt een avondje uit. We waren hier al eens eerder geweest en dat was toen goed bevallen.
En u weer. Heerlijk eten. Prima muziekje op de achtergrond. Een uitstekende gastvrouw die attent en alles goed in de gaten hield. Een avondvullende kaart met super lekkere hapjes. Voor ieder wat wils. Dus een aanrader. We komen hier zeker terug.