Meet & Ribs Bemmel

Klappenburgstraat 32 6681 XS Bemmel Nederland Kaart

Over het restaurant Meet & Ribs Bemmel

Niet voor niets zo populair
Meet & Ribs is populair onder een breed publiek. En dat is niet voor niets! Ze bieden voortreffelijke gerechten aan tegen een zeer betaalbare prijs en beschikken daarnaast over een eindeloze gastvrijheid. Hier wil iedereen wel een avondje in de watten worden gelegd. Botermalse steaks van de beste runderen uit Australië en Ierland, kortom: hier moet je zijn voor een heerlijk avondje uit!

Meer informatie over restaurant Meet & Ribs Bemmel

9,4

Jouw recensie over het restaurant Meet & Ribs Bemmel

Stefanie P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten en de service heel vriendelijk! Zeer uitgebreide kaart met voor iedere smaak wel een keuze. Bediening denkt in oplossingen en zorgt voor een hele fijne avond.
Rineke S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Met een grote groep gegeten bij Meet & Ribs. Ontvangst uiterst vriendelijk evenals de bediening. Eten was er lekker en voor een redelijke prijs. Volgende keer komen wij graag weer langs....
Lysette P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Een heerlijke avond gehad met het avondvullend grillen ! Alle gerechtjes en de bediening was voortreffelijk.
Remco L.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Zeer vriendelijke gastvrouw. Relaxte sfeer. En lekker eten. Aanrader voor liefhebbers van vlees en hamburgers. We komen zeker een keer terug voor het avondvullend eetarrangement.
E.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Wij hadden de pech dat er twee tafels vrouwen aanwezig waren, het was net een kippenhok, konden niet fatsoenlijk met elkaar praten, het was geen avond om te kunnen zeggen wij hebben lekker rustig gegeten.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Extra pluspunt, wij hadden bijna de hele avond een jong meisje dat ons bediende, PERFECT........wat een vriendelijk en aardig meisje was dat, geweldig zo als zij met haar gasten omging.........
M_Campman .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijke burgers gegeten. Uitgeserveerd door een vriendelijke jongedame. Daarna nog een voortreffelijke cheesecake, als dessert. Aanrader op een onverwachte plek in Bemmel.
frans.engel .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Echt een avondje uit. We waren hier al eens eerder geweest en dat was toen goed bevallen.
En u weer. Heerlijk eten. Prima muziekje op de achtergrond. Een uitstekende gastvrouw die attent en alles goed in de gaten hield. Een avondvullende kaart met super lekkere hapjes. Voor ieder wat wils. Dus een aanrader. We komen hier zeker terug.
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Wij hebben gebruik gemaakt van een vullend bourgondische avond. Dit was allemaal super lekker. De prijs die je betaald is het zeker waard voor wat je krijgt. Alle gerechten die wij hebben besteld waren even lekker. Het personeel was zeer vriendelijk en we hoefden niet lang te wachten. Zeker een aanrader en wij komen ook zeker nog een keer terug.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heel gezellig, ontzettend leuk personeel, heel leuk concept avondje grillen!
Alleen vond mijn zwager het broodje van de burger niet lekker erg droog geen smaak eraan.
Heerlijke avond gehad!
Ayla J.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijke burgers gegeten. Op woensdag zijn ze 10 euro!! Bediening is erg vriendelijk en zorgt voor een gezellig avond. Zeker een aanrader
Leon W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Super goed, iedere keer weer. Vooral de spareribs zijn een echte aanrader, heerlijk gekruid en mals.
Voor een redelijke prijs een fijn avondje uit. Altijd vriendelijke bediening.
Madelon B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker eten in een leuke zaak met zeer vriendelijke bediening. Echt een aanrader! We komen zeker terug om nog meer van de kaart te proberen
G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wij hebben voor het Avondvullend Bourgondisch Grillen gekozen. Een geweldig concept, je kunt alle gerechten van de kaart bestellen en zo genieten van zowel de steaks, schnitzels, burgers als spare-ribs. Wachttijd tussendoor redelijk tot goed. Zeer vriendelijk personeel.
Emmy J.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Mijn man en ik waren 29 jaar samen.de hele dag hadden we leuke dingen gedaan ,En als afsluiting van de dag bij meet & ribs gaan eten, het was erg goed en lekker ,erg vriendelijk personeel en komen er zeker weer ,het was een gezellige en geslaagde avond. Groetjes Fam Jansen.
Renée G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
"Op de terugweg dachten we: wauw!"

Toen we aankwamen was het restaurant kleiner dan verwacht, maar dat zorgde juist voor een knusse sfeer.
De bediening was erg vriendelijk.
Op het menu van het avondvullend grillen stond zoveel lekkers.
We hebben erf genoten en komen zeker graag nog eens terug!
Ans W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het was een prima avond. Heerlijk gegeten. De bediening was heel hartelijk.
Een aandachtspuntje: te weinig kapstokken bij volledige bezetting.
Marc M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Aangenaam verrast door het aanbod op de kaart, de kwaliteit van dit aanbod en de prettige entourage.
Het was ons eerste bezoek aan deze Meet & Ribs. We komen zeker nog een keer terug, als het al niet meer wordt.
Davy F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Super leuke avond gehad. Lekker verschillende gerechtjes op.

Aardig personeel, snelle service,Leuk locatie. Echt een aanrader!
Marjolein G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Gezellige sfeer, eten was goed. Het had wat sneller achter elkaar gemogen . En wel jammer dat er geen glaasje kraanwater geserveerd mocht worden