Meet & Ribs Bemmel

Klappenburgstraat 32 6681 XS Bemmel Nederland Kaart

Over het restaurant Meet & Ribs Bemmel

Niet voor niets zo populair
Meet & Ribs is populair onder een breed publiek. En dat is niet voor niets! Ze bieden voortreffelijke gerechten aan tegen een zeer betaalbare prijs en beschikken daarnaast over een eindeloze gastvrijheid. Hier wil iedereen wel een avondje in de watten worden gelegd. Botermalse steaks van de beste runderen uit Australië en Ierland, kortom: hier moet je zijn voor een heerlijk avondje uit!

Meer informatie over restaurant Meet & Ribs Bemmel

9,4

Jouw recensie over het restaurant Meet & Ribs Bemmel

Rick V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Eten was goed. Hadden het tapas menu. Echter voor tapas waren de porties te groot. Daardoor te weinig verschillende hapjes kunnen eten. Voor de rest prima avond gehad.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was prima ????
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten! En super goeie bediening! We hebben de tapas gedaan het ging snel en het eten was lekker. Het was onze eerste keer maar komen zeker vaker!
Alex W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We waren hier in Bemmel nu voor de derde keer. We hebben een heerlijke avond gehad en heerlijk gegeten. Top service. Alleen zou ik graag de likeur 43 met vanille mouse op de kaart terug zien. Die is heerlijk.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Wat een geweldige gastvrouw, niets is te gek voor haar wat we wilde bestellen. Ik vond het nog lekkerder dan de keren ervoor. Ga zo door.
Bedankt voor de gezellige avond,
Silvia & Bonnie
Rik G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bedient. Wij komen graag nog eens terug.
Quint G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Al een paar keer gegeten. Het restaurant heeft een goede service en super lekker eten. Met het avondvullend buffet ben je verzekerd van een gezellig avondje uit eten. Top restaurant
W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten !!! Veel keuze en allemaal lekker!!! Gewoonweg top!! Voor herhaling vatbaar...........................
T A.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten en vlotte en zeer vriendelijke bediening. Ook de vegetariër in ons midden heeft heerlijk gegeten. Zeer zeker een aanrader!
Rebecca D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Erg lekker eten. Super vriendelijk personeel. Avond vullend menu gekozen, echt perfect. Complimenten voor de Kok en personeel.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Met 9 mensen wezen eten, kan maar één ding zeggen, het eten was zeer lekker, zake r een aanrader, kom hier zeker nog één keer terug!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Wij hebben het avondvullend grillen gedaan met 6 personen. Het restaurant was nagenoeg vol en het tempo van de bediening vonden wij uitstekend. Lekker gegeten, meer dan voldoende keus. Goede en vriendelijke bediening. Wij gaan zeker terug.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten en de vrouwelijke bediening is een geweldig mens!
wij kome regelmatig nu en we hebben al weer een afspraak ingedachte mat collega's van mijn werk.
wellicht nog deze maand en anders in oktober. tot dan
19Maria V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Uiterst prettige ontvangst, zeer gastvrij. Heb een steak gegeten, wilde m graag erg rood en dat was hij ook. Werd er heel gelukkig van. Mijn zoon wilde graag een dessert, maar eigenlijk alleen vanille-ijs zonder iets er op of er over. Dat kon ook. Bij inrichting en sfeer : was niet onder de indruk van de inrichting , maar vind dit ook niet zo belangrijk. De sfeer was erg prettig! We komen zeker terug.
Tjeerd K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Prima eten maar soms een beetje lange wachttijd tussen de kleine maaltijden door, verder alles goed verzorgt.
Tomson R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten en gedronken en zaten op een prima plaats, bediening was goed, zeker voor herhaling vatbaar ! !
blikopener .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Een bijzondere ontdekking in Bemmel. Zeer gastvrij, niets is te moeilijk, mooie inrichting en het eten is prima. Een restaurant dat ruimschoots aan de verwachtingen voldeed en voor herhaling vatbaar.
Wen P.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Als vleesliefhebber kun je nergens beter terecht dan hier. Niet verwacht zo buiten het dorp in een woonwijk.....maar fantastisch. Kwaliteit is echt top. Spare ribs nimmer beter gegeten dan hier!!! En het personeel werkt echt met plezier. TOP
Anne-Marie H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Ontzettend lekker gegeten. Bediening vriendelijk en vlot. Leuk ingericht. Voor herhaling vatbaar!
HaTiLe .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Zeer gastvrij ontvangen en de hele avond vriendelijke bediening.
Eten, keuze genoeg en van goede kwaliteit.
Locatie, laat wat wensen te over en een airco zou geen overbodige luxe zijn.
Kortom tevreden.