Over restaurant Meesters

Meesters van de keuken

Dit restaurant, wat tegelijkertijd ook een hotel is, is een knusse en spraakmakende locatie, met een prachtig en inspirerend interieur. Meesters heet niet voor niets zo. Dit restaurant wordt gerund door chefs en bediening die de 'meesters' zijn van je avond, zij geven je de avond van je leven. Ook de omgeving is zeker een wandeling waard!

Meer informatie over restaurant Meesters

• : Gratis parkeren bij de parkeerplaats van het restaurant

Maandag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Lift aanwezig , Nederlands Gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,3
Erg duur
Lang
Andre G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Het nodigde niet uit om binnen te gaan in restaurant Meester. Zelfs nagevraagd of ze open waren “Ja dus”.

Door een erg vriendelijke medewerkster naar een tafel gebracht. De enige tafel die op dat moment bezet was.

We stonden in de file dus maar iets gezocht om wat te eten. Zo zijn we hier terecht gekomen.

We hebben twee gangen besteld, een hoofdgerecht en een dessert.
Ik bestelde biefstuk met champignons mijn vrouw saté
Ik kan kort zijn over de kwaliteit van het gebodene. We waren het met elkaar eens dat de frites het beste onderdeel van het hoofdgerecht was.

Allereerst de biefstuk , deze had zoveel gerust vermoedelijk zonder enige afdekking dat deze niet meer dan lauw was. De champignons bestanden uit 5 zwarte flinters en meer niet. Hoe het mogelijk was is me nog een raadsel dit en de iets gebonden braadjus waren nog kouder dan de biefstuk.
Er werd een gemengde salade bij geserveerd. Je moet wel erg van bonen houden om de smaak die dit naliet lekker te vinden.

Saté gemaakt van kippendij kan lekker zijn, als…..
En daar zit het hem juist in als het goed gemarineerd is, als het doorbakken is en niet zoals het leek gekookt,(het had de kleur van rauw vlees) met een pindasaus die smakeloos was net als het vlees.
Voor dit restaurant zou ik willen adviseren.

Heren koks ga zelf eens in het restaurant zitten en uit uw keuken eten liefst al mystery guest. Dit is ver beneden alle peil.

Overigens complementen voor de bediening die was gewoon goed, nu het eten nog.
Samantha C.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
In een woord: waardeloos. Leuk, een uitzicht op een open keuken, als het er tenminste ook profesioneel aan toe gaat. Maar nee: mijn zalm was nog bevroren van binnen. Dus, ik wil heel begrijpelijk een nieuw stukje. Word hij vervolgens opgewarmd en op een nieuw bord gekwakt. Nog steeds niet warm.. Heel erg jammer van zo'n mooie zaak! Vroeger heerlijk gegeten maar nu niet meer voor herhaling vatbaar!
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We komen hier elke zomer wel een keer en het bevalt in het algemeen goed. Deze keer was het net wat minder, de sate van mijn vrouw veel tegen. Weinig smaak, lauw, niet eens heel gaar. Klopte gewoon niet. Mijn vlees was weer wel lekker, goed bereid en mooi opgemaakt. Ze kunnen het op zeker, maar de sate bereiding moet nog eens onder de loep worden genomen. Iets meer saus, vlees beter kruiden of marineren en ook gewoon wat verfijnder.
Bediening heel goed, geen flauwe studenten maar opgeleide mensen.
Chantalduparant .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Ik kwam de verjaardag vieren van mijn tante.
En had een high tea besteld.
Bij de resevering was wat mis gegaan ,
Waardoor het niet bekent was.
Vervolgens kon het wel doorgaan, dat was fijn.
Maar vervolgens was het alles zoet , op twee sneetjes brood na.
Beste mevrouw Duparant,
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Helaas had u bij uw reservering niet aangegeven dat u de HighTea wilde reserveren. U had een reservering geplaatst via het algemene reserveringen formulier. Jammer dat de sandwiches, quiche en scones de HighTea voor u niet in de juiste verhouding zoet/ hartig gebracht hebben.
Met vriendelijke groet, Gerard de Vries, General manager.
D.poeth-gerritsen .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Heerlijk gegeten, juiste ambiance en super bereikbaarheid.
Unieke locatie, sfeervol decor. Mijn complimenten voor bedienend personeel en keukenbrigade!
Geachte mevrouw Poeth-Gerritsen,
Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. We zien u graag weer terug bij Restaurant Meesters. Met vriendelijke groet, Gerard de Vries - Restaurant Meesters.
Femke G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Wat heeft Meesters zich meesterlijk herpakt na de tegenvallende lunch van 2 weken geleden. Vandaag met collega weer prima zitten werken. Uitstekende service van 1030 tot na 16 uur en wat een mooi en attent gebaar, dank daarvoor! Zelf had ik een heerlijke Groene Hart ?? Volkoren bol met overheerlijke Reypenaar op een rucola met mosterdmayonaise en daarbovenop gegrillde kleine tomaatjes... Mmmmm dat doe ik volgende keer weer, collega had het boordje van de dag/week en smulde van de combi van kip met clilisaus.. Een heerlijke latte om te starten, verse mintthee, een kopje koffie, wat water.... Prima.... Gevaarlijk alleen die Smarties... Pleeeeez zet die er voor mij masr niet meer bij svp... Dank en tot snel ziens, we hebben over twee weken weer een werkbespreking :-)
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Goed gegeten, leuke bediening en mooi decor. Aanrader voor iedereen. Zal er zeker nog teruggaan. Perfecte combinatie met overnachting in hotel.
Femke G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Vandaag een werklunch bij Meesters, setting was prima voor business meeting, heerlijje koffie thee etc. broodje van de maand viel tegen.. Een foccaccio met kipfilet, avocado en mayonnaise.. De kip was dunne kipfilet met kruiden geperste vleeswaar en helaas was de avocado knoeperhard en dus niet eetbaar. Bij reclame was de reactie van de gastheer: ja mevrouw dat dachten ze in de keuken al.. Geen aanbod om te ruilen, geen excuses etc... Vond ik persoonlijk beetje vreemd toch een foccaccio ( heel droog getoast btw) van 7,75 eurietjes.... Moet nog even nadenken over een tweede ronde hoewel de venue voor werkbespreking met collega erg aantrekkelijk is...
Ramon M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
We hebben hier gisteren met zijn tweeën gegeten, hadden het meesterwerk menu besteld bestaande uit 4 voortjes, 4x hoofdgerechtje en 4 nagerechten. Dit was ERG lekker (en genoeg) en zeker voor herhaling vatbaar. De gerechten waren voor zover wij konden beoordelen vers en huisgemaakt. De bediening was prima, vriendelijk alert en servicegericht. In totaal moesten we aan het einde van de avond een kleine €150 afrekenen, maar dan hebben we ons ook niet ingehouden. 2x het menu van €39,50, 1 fles witte huiswijn, twee glazen rood, een fles spa rood, 2 cava, 2 dessertwijntjes en 2 koffie. Als we al iets zouden opmerken dan is dat dat we de cava de volgende keer niet doen (€6,50 per glas...) en dat ze de frietjes in rekening hebben gebracht. Bij een menu van 39,50 mag dat er best bij zitten wat mij betreft. Verder was het helemaal prima.
Jan195062 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Wij hebben gisteravond gegeten in dit restaurant,we waren met 2 personen.
we hadden gereserveerd om 18.00 uur,we waren er ook om die tijd.
We hadden bij de borrel een bol brood bestelt,het stond net op tafel we moesten nog ons eerste stukje opeten,toen kwam tot ons verbazing al de soep.
Met de opmerking van het personeel sorry de soep is er al!
Na de soep kregen we meteen ons hoofdgerecht,we hadden kipsaté bestelt.
Het hoofdgerecht kwam al om 18.30 uur.
De kipsaté en saus was niet echt warm,zat ook nog veel vet(vel) aan.
De smaak was nihil!
We hebben nog wel een nagerecht genomen,en dat was ook niet echt lekker!
We stonden al om 19.10 uur weer buiten,wat een leuke Zaterdagavond moest worden,liep uit op een teleurstelling.
We hebben het nog wel vermeld aan de dame bij de receptie,we kregen een kop koffie aangeboden,en de welgemeende excuses.
Positiv O.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Wat er bij het langsrijden op het eerste gezicht uitziet als een motel voor vermoeide vertegenwoordigers, toont al heel anders als je de moeite neemt om je auto te parkeren op de ruime parkeerplaats voor het restaurant gedeelte. Het restaurant binnengaand ervaar je zelfs iets van chique. De tafels hebben een mooie maat en staan royaal opgesteld. De stoelen zijn comfortabel. De gastheer is zeer hoffelijk en gastvrij en weet feilloos naar welke tafel onze voorkeur uitgaat. Lichaamstaal lezen leer je aan de hogere hotelschool en alles wijst er op dat deze opleiding met zeer goed gevolg werd afgesloten. Heerlijk als dat soort zaken zo vanzelfsprekend gaat. Het advies omtrent eten en wijn eveneens helemaal goed.
Keuken prima, maar (uiteraard) geen sterrenstatus. Niets mis mee, gewoon goed. Het decor is rustig en prettig.
Het was een heel onverwachte en plezierige verrassing voor ons toen we bijna thuis na een lange rit besloten om even wat te gaan eten. Gaan we zeker vaker doen.
Sushi M. .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Lekker gegeten met 6 personen; de gerechten waren prima, de porties waren goed. Goede verhouding prijs-kwaliteit. Bediening was vriendelijk en attent. Je gaat met een vol gevoel de deur uit!