Over het restaurant Meesters

Meesters van de keuken

Dit restaurant, wat tegelijkertijd ook een hotel is, is een knusse en spraakmakende locatie, met een prachtig en inspirerend interieur. Meesters heet niet voor niets zo. Dit restaurant wordt gerund door chefs en bediening die de 'meesters' zijn van je avond, zij geven je de avond van je leven. Ook de omgeving is zeker een wandeling waard!

Meer informatie over restaurant Meesters

• : Gratis parkeren bij de parkeerplaats van het restaurant

Maandag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Meesters

Loeki V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk gegeten, verrassende gerechten, aardig personeel, gewoon top!
Leon K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Diner genoten op buitenterras, ligt wel langs drukke weg maar vonden wij niet hinderlijk. Vriendelijk ontvangst en bediening. Gerechten prima verzorgd en heerlijk op smaak.
Christof F.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Hamburgers zonder smaak. Tomaten smaken nergens naar, bacon is niet te proeven zonder enige krokante, teveel sla en droog broodje.
Rissoto smaakt ook nergens naar, teveel gebonden met een soort roux. Lijkt qua consistentie niet op rissoto.
Tips: breng smaak aan met peper en zout, aandacht voor de verschillende onderdelen van de gerechten.
Mooie inrichting, leuke jonge bediening die echt hun best doen.
Heeft zeker potentie maar graag aandacht voor het eten.
I. V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Bij een High Tea verwacht je minimaal onbeperkt thee/koffie en ook scones met clotted cream. De clotted cream was hier vervangen door zure room en dat smaakt echt niet bij scones, dan kun je nog beter slagroom gebruiken. Wel jammer omdat bij de supermarkt vlakbij heerlijke echte Engels clotted cram te koop is. We kregen 3 koppen thee, met 3 verschillende smaken (en dus niet een pot thee op tafel). De wachttijden tussen de verschillende koppen thee waren erg lang. Aanbod van hapjes was goed, alleen was de carrot cake veel te nat en daardoor niet lekker. De quiche was wel erg lekker en (het droge gedeelte van) de brownie ook. Bij de zoete hapjes zaten ook zure hapjes. Als je denkt dat je in wat zoets gaat happen en het blijkt citroen te zijn dan valt dat tegen. Omdat de belangrijkste ingrediënten van een high tea (de scones & de thee) tegenvielen en de wachttijden tussen de koppen thee erg lang was is High Tea bij Meesters helaas geen aanrader.
selene .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
niet echt aantrekkelijk en achterstallig qua onderhoud. Ontvangst was matig, geen echt "wees welkom" gevoel. We kregen boter die al een tijdje buiten de koelkast had gestaan en we werden gesommeerd naar een andere ruimte, want de rest was vol. Voelde niet echt als gastvrij iig. Bij aanduiding dat de boter op te schoteltje wel erg raar smaakte (zuur) kreeg ik terug te horen dat iemand van hen het even geproefd had voor ons en dat het wel goed was. Daarmee was de kous af. Anyway, je ziet mij hier niet terug. Veel te weinig eten, slechte bediening en achterstallig onderhoud. Een van ons was jarig, wat een uitgelezen kans is om je klant aan je te binden. Een felicitatie was op zijn plaats geweest. Daarnaast is dit gelegen aan een weg, dus buiten zitten was ook niet echt aan te raden terwijl het lekker weer was. Voor een 4 sterren hotel een gemiste kans. Niet aan te raden dus. Jammer van het vele geld dat je hier betaald.
Andre G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Het nodigde niet uit om binnen te gaan in restaurant Meester. Zelfs nagevraagd of ze open waren “Ja dus”.

Door een erg vriendelijke medewerkster naar een tafel gebracht. De enige tafel die op dat moment bezet was.

We stonden in de file dus maar iets gezocht om wat te eten. Zo zijn we hier terecht gekomen.

We hebben twee gangen besteld, een hoofdgerecht en een dessert.
Ik bestelde biefstuk met champignons mijn vrouw saté
Ik kan kort zijn over de kwaliteit van het gebodene. We waren het met elkaar eens dat de frites het beste onderdeel van het hoofdgerecht was.

Allereerst de biefstuk , deze had zoveel gerust vermoedelijk zonder enige afdekking dat deze niet meer dan lauw was. De champignons bestanden uit 5 zwarte flinters en meer niet. Hoe het mogelijk was is me nog een raadsel dit en de iets gebonden braadjus waren nog kouder dan de biefstuk.
Er werd een gemengde salade bij geserveerd. Je moet wel erg van bonen houden om de smaak die dit naliet lekker te vinden.

Saté gemaakt van kippendij kan lekker zijn, als…..
En daar zit het hem juist in als het goed gemarineerd is, als het doorbakken is en niet zoals het leek gekookt,(het had de kleur van rauw vlees) met een pindasaus die smakeloos was net als het vlees.
Voor dit restaurant zou ik willen adviseren.

Heren koks ga zelf eens in het restaurant zitten en uit uw keuken eten liefst al mystery guest. Dit is ver beneden alle peil.

Overigens complementen voor de bediening die was gewoon goed, nu het eten nog.
Samantha C.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
In een woord: waardeloos. Leuk, een uitzicht op een open keuken, als het er tenminste ook profesioneel aan toe gaat. Maar nee: mijn zalm was nog bevroren van binnen. Dus, ik wil heel begrijpelijk een nieuw stukje. Word hij vervolgens opgewarmd en op een nieuw bord gekwakt. Nog steeds niet warm.. Heel erg jammer van zo'n mooie zaak! Vroeger heerlijk gegeten maar nu niet meer voor herhaling vatbaar!
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We komen hier elke zomer wel een keer en het bevalt in het algemeen goed. Deze keer was het net wat minder, de sate van mijn vrouw veel tegen. Weinig smaak, lauw, niet eens heel gaar. Klopte gewoon niet. Mijn vlees was weer wel lekker, goed bereid en mooi opgemaakt. Ze kunnen het op zeker, maar de sate bereiding moet nog eens onder de loep worden genomen. Iets meer saus, vlees beter kruiden of marineren en ook gewoon wat verfijnder.
Bediening heel goed, geen flauwe studenten maar opgeleide mensen.
Ramon M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
We hebben hier gisteren met zijn tweeën gegeten, hadden het meesterwerk menu besteld bestaande uit 4 voortjes, 4x hoofdgerechtje en 4 nagerechten. Dit was ERG lekker (en genoeg) en zeker voor herhaling vatbaar. De gerechten waren voor zover wij konden beoordelen vers en huisgemaakt. De bediening was prima, vriendelijk alert en servicegericht. In totaal moesten we aan het einde van de avond een kleine €150 afrekenen, maar dan hebben we ons ook niet ingehouden. 2x het menu van €39,50, 1 fles witte huiswijn, twee glazen rood, een fles spa rood, 2 cava, 2 dessertwijntjes en 2 koffie. Als we al iets zouden opmerken dan is dat dat we de cava de volgende keer niet doen (€6,50 per glas...) en dat ze de frietjes in rekening hebben gebracht. Bij een menu van 39,50 mag dat er best bij zitten wat mij betreft. Verder was het helemaal prima.
Positiv O.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Wat er bij het langsrijden op het eerste gezicht uitziet als een motel voor vermoeide vertegenwoordigers, toont al heel anders als je de moeite neemt om je auto te parkeren op de ruime parkeerplaats voor het restaurant gedeelte. Het restaurant binnengaand ervaar je zelfs iets van chique. De tafels hebben een mooie maat en staan royaal opgesteld. De stoelen zijn comfortabel. De gastheer is zeer hoffelijk en gastvrij en weet feilloos naar welke tafel onze voorkeur uitgaat. Lichaamstaal lezen leer je aan de hogere hotelschool en alles wijst er op dat deze opleiding met zeer goed gevolg werd afgesloten. Heerlijk als dat soort zaken zo vanzelfsprekend gaat. Het advies omtrent eten en wijn eveneens helemaal goed.
Keuken prima, maar (uiteraard) geen sterrenstatus. Niets mis mee, gewoon goed. Het decor is rustig en prettig.
Het was een heel onverwachte en plezierige verrassing voor ons toen we bijna thuis na een lange rit besloten om even wat te gaan eten. Gaan we zeker vaker doen.