Meerzicht

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

7,2
Sjaak O.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Inrichting van het paviljoen is erg leuk, geeft een gezellige sfeer. Laatste keer dat we hier waren was met een grote groep. Toen prima gegeten. Vandaag was helaas (voor mij) een zware domper. Als voorgerecht had ik gamba's in kruidensaus. In de saus overheerste de (harde) ui en de lastste gamba was slecht gepeld: zat met een half pantser in de mond. Als hoofdgerecht de gevulde varkenshaas, met brie en abrikoos. Was hier wel nieuwsgierig naar, nu niet meer... combinatie werkt niet voor mij. Helaas was er over de complete haas een saus geserveerd die niet op de kaart was vermeld. Had in mijn ogen ook geen toegevoegde waarde. Vlees was overgaar.. Gelukkig heeft de rest van het gezelschap wel lekker gegeten. Aanrader zijn de spareribs.
Bediening niet echt scherp op lege glazen, zonde voor de omzet!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Hebben ons 40-jarig huwelijksfeest er gehouden met ca 40 personen. De barbeque was voortreffelijk. De bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Kijken er met plezier op terug.
Hallo Hans en Jeanette,

Erg leuk om een reactie van jullie hier te mogen zien! Bedankt daarvoor en bedankt voor de complimenten. Wij vonden het ook een zeer geslaagd feest, gezellige gasten en fijn dat het weer gesmaakt heeft. Zeg t voort zeggen wij dan altijd.

Tot snel!

Rshordijk .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
We hebben de verjaardag van onze zoon gevierd bij Meerzicht.
Top geregeld allemaal, uitstekende hapjes en service, inclusief clown en springkussen.

Helemaal top en zeker voor herhaling vatbaar.
Hallo Suzanne en Ronald,

Jaaa, dat was zeker een geslaagde verjaardag voor Max en een beetje voor jullie! Bedankt voor je berichtje en wij weten dat we jullie weer snel zullen zien. Want jullie hebben ons plekje gevonden, gezellig bij de openhaard of zomers op het terras en Max kan zich dan prima vermaken in onze speeltuin.

Tot snel!

Victor G.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Mensen zijn warm en laten je erg welkom voelen! Perfecte plek voor een lunch of een uitgebreid diner. De keuze is ruim en van goede kwaliteit.
Hallo Victor,

Bedankt voor je complimenten, doet ons altijd goed! Graag tot snel.

Enjoylife01 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Gisteravond heerlijk met z'n vieren gegeten bij Restaurant Meerzicht in Bruinisse. Als voorgerecht de tomatensoep is echt een aanrader. Prima bediening gezellige sfeer en een waanzinnig uitzicht.
We gaan hier zeker vaker eten. TOP!!!
Enjoy Life! En zo hoor het te zijn. Dat is ook ons motto: Eet, Drink & Geniet van het leven!

Bedankt voor je leuke recensie.
Pssst, niet tegen iedereen vertellen dat we op zo'n mooi plekje zitten ;-)
Natuurlijk mag je het wel tegen je familie en vrienden vertellen. We hopen jullie snel terug te zien.

PetraKok .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij Meerzicht. De bediening is snel en vriendelijk. Eten smaakte uitstekend, heerlijke combinatie van ossenhaaspuntjes en scampi's. Het restaurant is erg licht en leuk ingericht. Het uitzicht over het Grevelingenmeer is echt uniek, fantastische omgeving. Zeker een aanrader!
Hallo Petra,

Nog bedankt voor je leuke reactie! Wij zijn afgelopen winter druk bezig geweest met het restylen van het restaurant en het terras. Hier krijgen we een hoop leuke complimenten over. Ook de menukaart kon niet achterblijven. En de Ossenhaas / Scampi's is 1 van de hardlopers op dit moment. Samen met de hele Zeebaars. Kom je nog een keer langs, dan kan je deze eens proberen. Zeker een aanrader.

Graag tot ziens!

Sharon D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Gezellige tent & een goede sfeer. Heerlijk geluncht met mijn ouders toen we op een zondag een rondritje hadden gemaakt naar Oude Tonge. Op de terugweg kwamen we dit tegen. Ik vond vooral de boerenomelet bijzonder lekker. Als vegetariër valt het me op wanneer er eens iets anders op de kaart staat behalve brie met honing ;-) Complimenten!
Bedankt voor uw leuke recensie. Beetje late reactie van ons, maar desalniettemin wel gemeend. We proberen zeker voor de vegetariër ook wat anders te verzinnen. Fijn dat u lekker heeft gegeten en dat u ons restaurant heeft bezocht.

Graag tot nog eens!

Hooi17 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Hier is alles vergane glorie. We kwamen hier altijd wel even wat drinken en eten. Maar deze keer....?! Nooit meer. Slecht eten, Sate Meerzicht: 2 spiezen slechte zoute kip met nasi
en friet op een bord, slechte salade, echt vies, de spare ribs belabberd slecht. Bestel je een
tweede Duvel a Euro 3,95, krijg je niet eens een schoon glas erbij geserveerd. Kwart over 5
is het niet meer mogelijk een kroket met patat te bestellen, maar belazeren ze je liever met
hun veel te dure hoofdgerechten. Nee, de relaxte sfeer van ooit is hier helemaal weg.
Geachte heer / mevrouw Hooi17,

Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet heeft genoten van onze gerechten. Onze saté Meerzicht is namelijk het meest verkochte gerecht. Over smaakt valt niet te twisten natuurlijk.
Kunt u mij aangegeven of u tijdens uw bezoek uw bevindingen aan ons heeft kenbaar gemaakt, zodat wij de kans hebben gehad om het direct op te lossen? Wij staan nog steeds voor onze 3 kernwaarden: Gezelligheid, bieden van kwaliteit in een informele setting. Wij horen graag van u

Reactie van proever:

Wij zijn mensen die vaak op verschillende plaatsen eten. Wij kunnen de kernwaarden die
u noemt dan ook goed beoordelen. Met name de kwaliteit schiet tekort, U noemt alleen de saté. Onze ervaring: kleine portie, muffe nasi, friet wel goed, maar te weinig, salade fantasieloos. Het geheel gaf de indruk dat er geen zorg aan besteed was. We waren met een grote groep het was meteen duidelijk dat er geen flexibiliteit in keuze was. Dat drukte de sfeer. Drankjes zonder flesje, geen nieuwe glazen etc.