Meerwold

Laan Corpus Den Hoorn 300 9728 JT Groningen Nederland Kaart

Over restaurant Meerwold

Architectonisch hoogstandje in Groningen!

Als je in een architectonisch hoogstandje wilt dineren ben je hier aan het goede adres. Middenin het ultramoderne Hampshire hotel in Groningen vind je restaurant Meerwold, waar het uitzicht niet het enige is om naar uit te kijken. Een kijkje in hun wijn- en menukaart en je bent verkocht. Neem ook zeker de tijd voor een afterdrink in hun luxe loungebar.

Meer informatie over restaurant Meerwold

- Bar vanaf 12:00
Zondag vanaf 07:00

Ingeborg70 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Voor het eerst hier gegeten en helaas was het al donker, dus we konden niet van het uitzicht op het Hoornse Meer genieten. Het eten is prima, maar via AH actie kost een driegangenmenu 32,50 euro en dat is het niet waard. Maar met het 2e menu gratis is het zeker waar voor je geld. De keuze is wel beperkt, er is een speciaal menu met twee voorgerechten waarvan één een soep, en twee hoofdgerechten (vlees en vis). Vegetarisch is indien gewenst wel te bestellen. We hadden beiden een heerlijke tomatensoep, maar miste een (versgebakken) broodje. Het hoofdgerecht was erg lekker en werd geserveerd met rauwkost en gebakken aardappelen. Een warme groente erbij zou het completeren. De keuze van het toetje was een bord met allemaal lekkers of koffie/thee met een etagière vol lekkers, beiden heerlijk.
L. D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
De bediening was erg aardig en bekwaam. Het eten werd representatief opgediend en smaakte erg lekker.
Aanrader. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Lambertha G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Ontzettend goed en gezellig gegeten Aanrader bediening erg vriendelijk Wij gaan zeker nog een keer Lunchen of ontbijten zijn ook een optie . Je kunt er zelfs gebruik maken van het zwembad ???? Zonder dat je in het hotel een overnachting hebt Erg leuk en een erg mooi accomodatie
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wat leuk dat de AH actie nu eens aanleiding gaf om hier binnen te kijken. Al jaren langs gefietst en het pand van buiten bekeken. Fraaie architectuur aan de buitenkant en in de hal bij binnenkomst. Het restaurant zou wel een re-styling kunnen gebruiken. Het was een rustige vrijdagavond. De dames in de bediening zijn stuk voor stuk vriendelijke en voorkomend. Leuk. Verder was het drie-gangen menu zeer smakelijk en telkens fraai gepresenteerd en met vakbekwame uitleg van de dames. De wijnen per fles zijn alleszins redelijk geprijsd. Al met al hadden wij met onze vriendengroep hier een zeer geslaagde avond.
Happertjes .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het is een prima gelegenheid om een weekendje weg te combineren met de AH restaurantactie. Je hebt een keuzemenu. Gekozen voor soep, vlees en nagerecht en dat was prima in orde.
Freddy V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heel goed service en goed warm eten. Sfeer en style zijn goed.
Parkeren zijn geen probleem en mooie plek in hotel. Ook wandelen vlakbij hoorse meer.
Hotel is mooie gebouw en veel glas op buitenkant en mooi apart.
Janny N.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We hebben van een zeer beperkte kaart gegeten met ons AH-voucher. Keuze uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 desserts . Het smaakte prima. De bijgerechten waren beperkt tot frites en salade. Al met al goed gegeten in een prima entourage.
Bert Z.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Voorafje terrine met ham geitekaas en meloen.Prima opsmaak en leuk gedrappeerd.
Hoofdmenu biefstuk medium erg goed gebakken met heerlijke aardappelschijfjes in saus.Na
verrassing du chef ,erg goed.Aan te bevelen.Net iets anders
Rjj101 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
In een prettige sfeer en niet te dicht opeengepakt konden we kiezen uit twee voorafjes. Mijn tafelgenoot en ik vonden ze van uitstekende kwaliteit en smaak. De hoofdgerechten: zowel de Angus beef (vlees) als de Heekfilet (vis) waren ook uitstekend van smaak en perfect van structuur. Presentatie was mooi.
Als afsluiter de desserts: koffie met zoete versnaperingen of verrassing van de chef waren ook niet te versmaden. Kortom, héérlijk gegeten. Bij vriendelijke bediening.
De tijd tussen de drie gangen was heerlijk ruim, zodat van elke gang kon worden nagenoten.
De drankjes zaten zwaar in de prijs zoals dat meestal in restaurants van hotels het geval is. Zo wordt 2 voor de prijs van 1 als je niet oppast toch nog prijzig!
Ridderman .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Beperkte menu keus, hoofdgerecht (zowel vlees als vis) prima klaargemaakt. Koffie met sweets als toetje erg eenvoudig (etagère met drie schoteltjes met op elk schoteltje vijf dezelfde simpele zoetigheden). Super vriendelijke bediening, buiten op het terras gegeten maar het restaurant zag er van binnen ook netjes uit. Het is een groot hotel in een mooie omgeving dus een nachtje blijven is aan te raden!
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Eten was top, biefstuk goed gekruid en mals met groenten. Daarbij heerlijke salade en aardappels uit de oven. Bediening was goed, borden zijn mooi opgemaakt. Sfeer is gezellig en de omgeving is rustig. Je kunt zowel binnen als buiten zitten.
Kyara_andela .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten en bediening is er goed ! We hadden als voorgerecht soep van de dag en als hoofdgerecht biefstuk helaas was de biefstuk wat smaakloos terwijl erbij stond met een kruidenjasje. Het nagerecht van Dessert du chef dat was heerlijk en mooi opgemaakt bord. Het vult goed en er is een prettige sfeer met muziek.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Vriendelijke bediening.
AH 3 gangen diner (31€ en tweede gratis) niets op aan te merken.
Grote eetzaal niet erg sfeervol maar met een plekje aan het raam/parkzijde prima.
DeFluf .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Via AH actiekaart. Attente bediening in jaren '90 decor. Via internet hadden we niet door dat we niet zouden passen tussen de doelgroep van babyboomers en zakenlui. Ongeïnspireerd en zwaar (romig) maar kundig bereid hotelvoer in behoorlijke porties. Jazzy saxofooninterpretaties van vintage R&B als achtergrondmuziek
Hm.wedema .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Met de Ah aktiekaart was de keuze wat beperkt, maar het gebodene was met zorg klaargemaakt en smaakte heerlijk.
De bediening was vriendelijk en reageerde adaequaat op onze vragen.
Al met al een gezellige avond.
Gerlaaten .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Biefstuk niet volgens afspraak gebakken. Voorgerecht niet compleet. Rommelig geheel op het hoofdbord.Rauwkost smakeloos.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Afgelopen zondag 5 juni 2016 bij Meerwold gegeten. Wij hebben gekozen voor het weekmenu. Geweldig een verrassend voorgerecht met vis, het hoofdgerecht Diamanthaas , precies goed gegaard, de juiste portie. Het nagerecht heel verrassend en divers, gewoon gaan proberen.
Goede wijn (Merlot). De kok persoonlijk bedankt voor de geslaagde maaltijd.Kortom het was wat mijn vrouw en mij betreft geweldig, dit doen we nog eens over.
Grietje K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Heerlijk in Meerwold gegeten. Goede porties en mooi opgemaakte borden. Voorgerecht met gerookte kip was erg lekker en het vlees (..haas) van het hoofdgerecht was erg mals. Complimenten aan de kok. Bediening was vriendelijk. Zeker een aanrader.
Rina N.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Wij vonden het eten heel lekker
. Portie voor en nagerecht was wat weinig. Locatie is heel mooi met uitzicht op de natuur. Inrichting is wat saai en we hebben wel 5 verschillende personen aan tafel gehad om te bedienen. Terwijl het niet super druk was.
J.pas .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heerlijk gegeten, prima bediening, we komen terug.
Goede porties, zowel voor als hoofgerecht. Vlees hoofdgerecht was iets te vet.