Over het restaurant Meerwold

Architectonisch hoogstandje in Groningen!

Als je in een architectonisch hoogstandje wilt dineren ben je hier aan het goede adres. Middenin het ultramoderne Hampshire hotel in Groningen vind je restaurant Meerwold, waar het uitzicht niet het enige is om naar uit te kijken. Een kijkje in hun wijn- en menukaart en je bent verkocht. Neem ook zeker de tijd voor een afterdrink in hun luxe loungebar.

Meer informatie over restaurant Meerwold

Het restaurant is geopend vanaf 07:00 uur, het diner serveren wij van 17:00 uur tot 21:00 uur. Na 21.00 uur bent u welkom in onze hotelbar waar wij nog diverse dranken en bites serveren.

Jouw recensie over het restaurant Meerwold

A. H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben met een groepje van 5 personen rustig kunnen genieten van het menu. We waren erg tevreden. We hebben echt ook de tijd gehad om tussen de gangen door bij te praten.
jaap W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Christel E.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Zakelijke inrichting, geen snelle bediening, duurde dus lang voor je iets kreeg, lekkere wijn, aardappeltjes opgewarmd uit de oven taai.
S P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
wilma B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Voorgerechten waren erg goed (herfstsalade en carpaccio).
Hoofdgerecht was 'gewoon', er mocht iets meer saus bij het vlees (wild zwijn medaillons) en ik zou graag een tweede groente erbij willen.
Nagerecht was subliem: peccannotentaartje.
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima ontvangst, heerlijk eten en vlot bediend. Locatie t.o.v. stadscentrum is niet erg gunstig dus aanraden is om met auto heen te gaan.
Lenette W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het eten was goed, de gerechten niet van hoogstaande kwaliteit. De glazen konden iets meer gevuld worden, voor die prijs kon er naar mijn idee iets meer in. Het restaurant zag er netjes uit, maar was niet sfeervol, de tafeltjes stonden dicht bij elkaar.
Op het personeel was niks aan te merken, je kon zien dat ze hun werk met veel plezier deden.
geeske_aalfs .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wij hebben heel lekker gegeten met de ah actie. De gerechten waren erg mooi gepresenteerd. Mooie ambiance! Een aanrader, we gaan zeker nog eens weer.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Fantastisch lekker gegeten met super vriendelijk personeel. Er werd goed rekening gehouden met onze wensen en ik kom zeker een keertje terug!
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben in het kader van de AHactie hier gegeten.
Prettige ontvangst, goede en attente bediening ,lekker eten ,lekkere wijn.
De ambiance is door het wat donkere en zakelijke karakter wat minder gezellig
vink796 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Weer een prima ,gezellige en goed verzorgde avond gehad.De pauzes tussen de gangen waten presies goed.alles zeer zorgvuldig,vers en voldoende.
Weer een dikke 10 ! Tot de volgende keer.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
voorgerechten:carpaccio en soep en twee keer zalm goed.hoofdgerechten: twee keer scholfilet en een keer zalm en een keer biefstuk waren goed.Vier keer nagerecht Dessert van de Chef was goed.Witte bijpassende wijn was erg goed.Bediening aan tafel was uitstekend.
Gerard L.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Man, wat zit het daar altijd lekker, tussen het groen van ons merengebied. Wij eten hier elke week wel een keer. Altijd wel een chef special en een catch of the day. Bediening is beleefd en aardig, eten is altijd prima en de locatie is geweldig. Gewoon die rustige wat ingetogen sfeer daar, in dat mooie gebouw, met dat groen om je heen en dan gewoon lekker eten met een fijn glas wijn erbij. Heerlijk na een drukke dag.
Aaltje V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Prima ontvangst , fijn personeel , mooi opgemaakte borden , prima eten .rustig , prima de tijd tussen de gerechten niet te lang en niet te kort
John H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Personeel en restaurant is als een heerlijk warme douche, perfect, klantvriendelijk en ook in ons geval met een streng dieet werd er super op geanticipeerd, incl. een menu voorstel van de kok, heerlijk we komen zeker terug
arenwill .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Het eten was met teveel peper bestrooid en dat betrof zowel het voor-als ook het hoofdgerecht. Het duurde wat lang voordat ons voorgerecht werd geserveerd, daarna ging het wel in een goed tempo. De gerechten zagen er mooi uit en de hoeveelheid was ook goed.
prisma O.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Goed gegeten, de gerechten waren wat ze beloofden, het garni was echter wat mager en nogal vlak van smaak,
waarbij de verschillende schotels ook steeds hetzelfde garni kregen. Inrichting kan iets meer aandacht verdienen en met name de stoelen waren behoorlijk versleten. Vriendelijke bediening.
Carlos D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Zeer goed kwaliteit van de gerechten. Mooie locatie. Goed ontvangst en service. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Redelijk lang wachttijd tussen gerechten.
Moulin1 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Vanavond hier gegeten. Partner had carpaccio besteld, zag er mooi uit. Vlees had een wat waterige smaak (diepvries?), mistte smaak.
Ik had de kippendijen: bord mooi opgemaakt, smaken erg vlak. Mistte zout. Sla/rucola niet aangemaakt. Kip was goed, maar ook te koud van smaak Lauw-warm zou veel beter zijn geweest. Goede keus aan wijn.
Hoofdgerecht: varkens rib-eye en rundvlees met peperzout. Ook hier geld dat smaken vlak waren. Aardappelen uit de oven niet gaar.
Bediening vriendelijk. Inrichting is mooi, grote ruimte, maar sommige tafels staan veel te dicht op elkaar. Ik heb geen behoefte om de gesprekken van anderen aan te horen.
Kortom: eten op zich goed, maar mis de passie van koken en daarbij de diepgang van smaken.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Als je op de kamer tv wilt kijken is 1 stoel een beetje weinig. We hebben 3 dagen bij jullie een warme maaltijd gebruikt,waar steeds dezelfde groente bij was,had misschien anders gekunt.Het personeel was zeer vriendelijk.