Over het restaurant Meerwold

Architectonisch hoogstandje in Groningen!

Als je in een architectonisch hoogstandje wilt dineren ben je hier aan het goede adres. Middenin het ultramoderne Hampshire hotel in Groningen vind je restaurant Meerwold, waar het uitzicht niet het enige is om naar uit te kijken. Een kijkje in hun wijn- en menukaart en je bent verkocht. Neem ook zeker de tijd voor een afterdrink in hun luxe loungebar.

Meer informatie over restaurant Meerwold

Het restaurant is geopend vanaf 07:00 uur, het diner serveren wij van 17:00 uur tot 21:00 uur. Na 21.00 uur bent u welkom in onze hotelbar waar wij nog diverse dranken en bites serveren.

Jouw recensie over het restaurant Meerwold

Grietje K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Zaterdagavond met collega's in Restaurant Meerwold mijn jubileum gevierd. Het menu was heerlijk, vooral de vegetarische gerechten. Het uitzicht van zaal Meerzicht is fantastisch en was sfeervol ingericht. De bediening was erg vriendelijk. Een top avond !!!
DJ D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gisteravond heel lekker gegeten bij Meerwold!
Voorgerecht uitstekend, hoofdgerecht uitmuntend, dessert heerlijk.
Bediening voortreffelijk, vriendelijk en gastvrij.
Een echte aanrader, wij gaan hier vaker terug komen.
C B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij hebben samen heerlijk gegeten bij Meerwold met de AH actie.
Het voorgerecht wat als eerste werd gebracht was niet onze bestelling. Daarna werd een voorgerecht naar een andere tafel gebracht en daarna waren wij aan de beurt terwijl wij als eerste hadden besteld. De runderbouillon (was daardoor niet meer heet genoeg) en Paté van eend was erg lekker.
Als hoofdgerecht de Gegrilde runderbavette en de Chefs special (biefstuk) waren verrukkelijk.
Het nagerecht Creme brûlée van hazelnoot en Taart van pecannoten (taartje was erg droog) op mooie opgemaakte borden.
Wij komen zeker eens terug.
jkmeesters .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten met vrienden. Goede kwaliteit. Aardig en deskundig personeel. We konden uit de kaart kiezen. We deden mee met de AH actie. Aanbevolen!
M H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vriendelijk personeel, wachttijden tussen gangen precies goed, eten was prima, malsheid van bavette was goed maar niet, zoals op de kaart vermeld, een delicatesse. Grand dessert kon zonder problemen worden aangepast naar 5 personen.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Gaan zeker nog eens terug. We hebben nu het herfstmenu geproefd. Erg lekker. Jammer dat er geen keuze was tussen twee soorten vis. verder was alles prima in orde.
adamhof .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Daar gisteren gegeten, we hadden nog een laatste ah aktie-kaart. Mooi restaurant, aardige bediening.
Het eten was zeer goed, kiezen uit het standaard menu, dan heb je niet het gevoel een soort tweederangs gast te zijn. Kan dit iedereen aanbevelen!
gerdasteringa .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
De porties waren precies goed: genoeg, maar niet teveel. Voor mijn moeder, die niet zoveel op kan, maakten ze zelfs 1/2 toetje van de Dame Blanche, zodat ze alles op kon, heel fijn.
Bij de rekening was geen rekening gehouden met de AH-restaurantactie. Als ik niet had nagedacht, had ik 65 euro teveel betaald. De medewerkster moest een en ander handmatig corrigeren, maar deed dit prima.
A. H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben met een groepje van 5 personen rustig kunnen genieten van het menu. We waren erg tevreden. We hebben echt ook de tijd gehad om tussen de gangen door bij te praten.
jaap W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
uitstekende kwaliteit van het eten in goeie sfeer en omgeving en goeie vriendelijke bediening met de voor ons juiste tussenpoze s tussen de gangen
Christel E.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Zakelijke inrichting, geen snelle bediening, duurde dus lang voor je iets kreeg, lekkere wijn, aardappeltjes opgewarmd uit de oven taai.
S P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Eten was goed, bediening redelijk tot goed. Ik vond de hoeveelheid wijn die je voor 4,75 euro krijg heel matig. Niet eens een half glas vol. Op mijn vraag of dit alles was en dat ik dit wel heel weinig vond werd nog wel iets bij geschonken maar de afkeuring was duidelijk merkbaar. Eten was van goede kwaliteit maar er was geen warme groente bij (alleen tegen bijbetaling). Toetje staat op de kaart als een hazelnoot crème brûlée maar was gewoon vanille en het bastonge-ijs kwam ook niet echt uit de verf qua smaak. Natuurlijk was het lekker alleen voldeed het niet aan de verwachting.
wilma B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Voorgerechten waren erg goed (herfstsalade en carpaccio).
Hoofdgerecht was 'gewoon', er mocht iets meer saus bij het vlees (wild zwijn medaillons) en ik zou graag een tweede groente erbij willen.
Nagerecht was subliem: peccannotentaartje.
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima ontvangst, heerlijk eten en vlot bediend. Locatie t.o.v. stadscentrum is niet erg gunstig dus aanraden is om met auto heen te gaan.
Lenette W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het eten was goed, de gerechten niet van hoogstaande kwaliteit. De glazen konden iets meer gevuld worden, voor die prijs kon er naar mijn idee iets meer in. Het restaurant zag er netjes uit, maar was niet sfeervol, de tafeltjes stonden dicht bij elkaar.
Op het personeel was niks aan te merken, je kon zien dat ze hun werk met veel plezier deden.
geeske_aalfs .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wij hebben heel lekker gegeten met de ah actie. De gerechten waren erg mooi gepresenteerd. Mooie ambiance! Een aanrader, we gaan zeker nog eens weer.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Fantastisch lekker gegeten met super vriendelijk personeel. Er werd goed rekening gehouden met onze wensen en ik kom zeker een keertje terug!
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben in het kader van de AHactie hier gegeten.
Prettige ontvangst, goede en attente bediening ,lekker eten ,lekkere wijn.
De ambiance is door het wat donkere en zakelijke karakter wat minder gezellig
vink796 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Weer een prima ,gezellige en goed verzorgde avond gehad.De pauzes tussen de gangen waten presies goed.alles zeer zorgvuldig,vers en voldoende.
Weer een dikke 10 ! Tot de volgende keer.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
voorgerechten:carpaccio en soep en twee keer zalm goed.hoofdgerechten: twee keer scholfilet en een keer zalm en een keer biefstuk waren goed.Vier keer nagerecht Dessert van de Chef was goed.Witte bijpassende wijn was erg goed.Bediening aan tafel was uitstekend.