Meerwold

Laan Corpus Den Hoorn 300 9728 JT Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Meerwold

Architectonisch hoogstandje in Groningen!

Als je in een architectonisch hoogstandje wilt dineren ben je hier aan het goede adres. Middenin het ultramoderne Hampshire hotel in Groningen vind je restaurant Meerwold, waar het uitzicht niet het enige is om naar uit te kijken. Een kijkje in hun wijn- en menukaart en je bent verkocht. Neem ook zeker de tijd voor een afterdrink in hun luxe loungebar.

Meer informatie over restaurant Meerwold

Het restaurant is geopend vanaf 07:00 uur, het diner serveren wij van 17:00 uur tot 21:00 uur. Na 21.00 uur bent u welkom in onze hotelbar waar wij nog diverse dranken en bites serveren.

Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Meerwold is een prima restaurant dat deel uit maakt van een modern eigentijds hotel, mooie architectuur, veel licht, glas en een ruime tuin met terras om op uit te kijken. Gegeten in het kader van de AH restaurantactie, voldoende keuze uit een mooi drie gangen menu dat zeer verzorgd wordt opgediend. Zeer vriendelijke bediening, snel en adequaat. Prijs, kwaliteit verhouding is goed voor elkaar. De open wijnen zijn oké, er zou iets meer keuze kunnen zijn in de wijnen per glas. Als de een wit (vis) wil drinken en de ander rood ( vlees) zijn hele flessen van de wijnkaart geen optie. Al met al heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We werden welkom geheten en bestelden een fles sauvignon, die precies koud genoeg en erg lekker was. Het voorgerecht een carpaccio werd snel geserveerd en was bijzonder smakelijk. Het hoofdgerecht daarna een meervalfilet met gebakken aardappeltjes en groentes was heerlijk. Daarna nog een dame blanche toe en het genieten was compleet. Ook de bediening een pluim, erg vriendelijk en gastvrij.
Al met al een dikke pluim.
vink796 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We hebben een fantastische avond gehad met familie.pauze tussen de gerechten prima . Eten voortreffelijk. Toetjes een plaatje. Super aardig en voldoende personeel. Voor ons echt een avondje uit .Dus een dikke 10! Tot de volgende keer.Willeke
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Fijne ontvangst. Erg fijne gerechten. We hebben er heerlijk gegeten. Vriendelijke bedening. Gaan zeker nog een keer terug.
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Prima gegeten en relaxte sfeer ! Prettige bediening
E F.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Voortreffelijk gegeten. Fraaie gerechten. Sfeervolle ambiance. Vriendelijk personeel. Het duurde wat lang door extra drukte werd ons verteld, maar dit werd gecompenseerd door de heerlijke gerechten en een extra kopje koffie.
Johan P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
De moeite waard eens terug te komen. Ruime parkeergelegenheid. Ligt gunstig bij de doorgaande route. Het ziet er ook keurig opgediend uit. Ook wist men uitleg te geven oer de ingrediënten.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk buiten in de natuur gezeten, vriendelijke bediening. We konden zelf kiezen van de normale kaart.
Al met al zeer geslaagd
thwieringa .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Uitstekende en smakelijke maaltijden en erg vriendelijk en servicegerichte medewerkers ! Een restaurant dat ik ieder kan aanbevelen. Graag tot de volgende keer !
Lynn R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk bij Meerwold gegeten met AH actie! We hadden nog al een tijdslimiet, maar ze hebben echt hun best gedaan, zodat wij optijd waren. Ik heb het gelijk aangeraden aan familie om hier ook naartoe te gaan en wij komen zeker ook weer een keer terug
Louise S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We hebben werkelijk heerlijk gegeten. De bediening was zeer vriendelijk. Naast de kaart is er nog de keuze voor de chefs special (vlees) of the catch of the day (vis). Na de voorgerechten kozen wij beiden voor de specials. Echt heel lekker, maar ook heel mooi opgemaakte borden met leuke kleine extraatjes. Behalve frites, kan men ook kiezen voor aardappeltjes met rozemarijn uit de oven! Ook het toetje was een verrassing. Kortom, een aanrader. En voor degenen die ooit mindere ervaringen hebben gehad: het restaurant heeft een nieuwe chef, dus zeker nog eens proberen!
michielvos2000 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Dik tevreden over het eten en de bediening. Jammer dat je bij de ingang tussen de rokers door moet lopen. ...................................
M. J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Een stijlvol restaurant op een prachtige locatie. De bediening is erg vriendelijk. Het eten werd mooi opgediend, en het smaakt in 1 woord voortreffelijk. Een echte aanrader! Wij komen zeker terug!
Gnn .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Twee weken geleden hebben we hier gegeten en toen vonden het eten niet zo bijzonder. Vanavond hebben we hier weer gegeten en wat bleek: de kaart was vernieuwd! Het smaakte gelukkig een stuk beter.

Nu is een risotto natuurlijk niet zo'n heel spannend gerecht voor een vegetariër, maar wel stukken beter dan saaie groenten.
Gnn .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Het eten was op zich best goed, maar niet bijzonder. We werden niet verrast. We konden hier eten dankzij een voordeelactie en daardoor was het betaalbaar. Alle hoofdgerechten kosten zonder korting 19 euro en dat hadden we er niet voor over gehad.
a-sportel .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met AH-kortingsactie mee gedaan. Vanwege deze actie gunstig, anders zou de prijs voor een 3-gangen-menu aan de hoge kant zijn. Gastvrij ontvangen. Vriendelijk personeel. Veel aandacht besteed aan de gerechten, smakelijk en 'mooi op het bord'.
avangenderen .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Meerwold is een stijlvolle locatie aan de zuidkant van Groningen Stad. Het diner was 's avonds. We komen graag dit voorjaar overdag terug om op het terras te gaan genieten van het uitzicht richting Hoornse Meer. Het eten was passend binnen de actie. Goed bereid met een heerlijk afsluitend toetje.
Harmina B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten was heerlijk. Er zat wel ruim tijd tussen de gerechten. De drankjes waren in verhouding duur.
Doordat de ramen schuin waren leek het interieur optisch scheef te staan. Door met de rug naar het raam te gaan zitten werd het beeld rustiger.
Wij hebben met vrienden een gezellige avond gehad.
PBMPost .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ondanks beperkt keuzemenu heerlijk gegeten met een prettige bediening. Een driegangenmenu kost € 32,50 maar dat is het niet waard. Met de AH-restaurantactie wel.
Stephanie A.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het is allemaal niet om over naar huis te schrijven. Het is netjes, eten raak je vol van en de bediening is prima. We komen er niet nogmaals.