Meerenbos

Meer informatie over restaurant Meerenbos

Woensdag t/m vrijdag: 10.00 tot 21.00 uur
Zaterdag en zondag: 9.30 tot 21.00 uur
Keuken geopend tot 20.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Meerenbos

Bas H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Leuk terras aan het water, een leuke, enthousiaste brigade, heerlijk onbeperkt mosselen, lekker biertje en een klein prijsje, een aanrader dus!
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Leuk, schoon en gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Gewoon lekker eten voor een schappelijke prijs. Alles wordt vers gemaakt en de service is top. Heeft gewoon een charmante uitstraling en eten is goed verzorgd.
HIAMB .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Leuke lokatie direct gelegen aan het fietspad en water. Mooi terras met goede stoelen, met parasols uit de zon behouden. prima lunch, vrolijke en goede bediening. Goed gegeten voor passende prijs. Aanrader voor je fietstocht door een mooi gebied.
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ik was afgelopen zaterdag avond er wat wezen drinken en een hapje gegeten daar.
Het was gezellig en de bediening is er vlot.
De sfeer binnen was heel gezellig.
Het eten was goed en lekker.
Dit is voor herhaling vatbaar.
Ilona P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Vandaag gezellig gelunched bij restaurant Meerenbos. Leuke locatie aan een klein haventje. Mn dochtertje had een tosti ham kaas en ik brood met kroketten. Het was erg smakelijk. Enige nadeel vind ik dat er een fietspad loopt waar je overheen moet als je bv naar het toilet moet. De wielrenners rijden hier echt heel hard. Maar verder erg leuke locatie.
Rens En Elly D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Restaurant tijdens een fietstochtje aangedaan. Heerlijke locatie aan de Molenviergang bij de Rottemeren. Vriendelijke bediening, snelle levering van bestelling, uitstekend van smaak. Top!
John S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Na de Rottefietstocht van 35 km bij Meerenbos neergestreken. Absolute TOP. Leuke vlotte bediening en een zalig uitzicht. Heerlijke in roomboter gebakken slibtongen met mooie garnie heerlijke gebakken aardappels en mijn vrouw een heerlijke kipsateh met lekkere saus. Zeer aan te raden. Gaan zeker terug.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Prachtige locatie aan de Rotte. Neergestreken voor een lichte lunch. Een beperkte lunchkaart wel met mooie gerechten.
De bediening is super. Mijn vraag, i.v.m. een eerder bezoek aan de kaakchirurg, om de harde broodjes te vervangen door boterhammen werd zonder problemen positief ingevuld. Heerlijk bruin brood, prima zalm een lekker glas wijn en kopje espresso. Een aanrader.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Bij de reservering werden onze voorkeuren leuk en goed opgepakt, erg fijn! Ook aan tafel was de service goed en vrolijk. De kaart is zeer degelijk, evenzo het eten. Wij hebben in de serre gegeten en die oogt gedateerd. Dit werd echter gecompenseerd door het uitzicht op de Rottemeren! Al met al is het restaurant een aanrader, wij hebben het erg naar ons zin gehad.
Tomeet L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Vandaag geluncht in het laatste nazomerzonnetje op het terras van dit restaurant. Ik had de goedgevulde lekkere tonijnsalade en mijn vrouw had de lekkere wrap met brie. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijk jong en goed personeel. De locatie aan de Rottemeren is prachtig, het gebouw en de inrichting daarentegen zijn totaal niet aantrekkelijk en/of mooi. Gelukkig was het mooi weer zodat we hier op het terras geen last van hadden.
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Wij waren voor het eerst in dit mooie restaurant!
Ik had telefonisch gereserveerd en het kon nog net!
Het was helemaal bezet en wat een goed personeel en aardig ook, hebben ze daar.
Het eten was goed en ruim voldoende ook.ervwerd ons gevraagd of wij aan een andere tafel wilden gaan zitten, Wannegem een foute reservering! Dat was voor ons geen probleem. Toen werd ons koffie aangeboden, dat vonden wij heel erg aardig. Hier komen wij zeker nog eens terug!!!
Christianne S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Tijdens het varen hier aangemeerd. Locatie ( gebouw) ziet er van buiten niet aantrekkelijk uit. Wij zaten aan het water, wat wel prachtig is. Pannetje mosselen besteld met friet. Was heerlijk, lekkere salade erbij. Keurige, attente bediening. Wij komen zeker een keer terug.
Herman T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Prima een griekse salade en een eveneens heerlijke geitenkaas met honing. Beide salade's met vele ingrediënten. De bediening was heel vriendelijk. Het decor aan de Rottemeren is fantastisch heerlijk in de zon. Kortom hier moet je vaak komen.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Hè, wat een gemiste kansen op dit heerlijke terras aan de Rotte. Het lijkt alsof men toch wel weet dat je komt eten en drinken op die mooie plek met uitzicht op het jachthaventje en op de molens aan de overkant en dat je je daarom niet extra hoeft in te spannen. De clubsandwich met garnaaltjes, zalm en (blik)tonijn is aardig, maar het garnituur ernaast en de saus tussen de verschillende soorten houden niet over. We vragen wat extra mayonaise om de sandwiches net wat extra te geven, maar het meisje werpt achteloos een zakje fritessaus op tafel. Nee, geen fritessaus - protesteren we - we willen mayonaise. Die komt even later, in een mini glazen schaaltje. We twijfelen of de slappe saus wel mayo is. Ja, hoor, het staat op de rekening: mayonaise, 50 Eurocent.
Wiljan W.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Vanmiddag na een stormachtige fietstocht op het terras neergestreken. Geweldig plekje op het terras, uit de wind, zo aan het water! Start met een biertje en een paar bitterballen. Prima. Wilde ook nog iets eten en namen de proef op de som. Keuze voor de asperges en ham. In een woord heerlijk, in twee woorden erg lekker! Ruime portie asperges, heerlijke ham, voortreffelijke salade en vooral de aardappeltjes waren onverantwoord lekker. Echt een aanrader!
Stephanie T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Aanvang verliep prima, werden naar onze tafel begeleid en er werd ons een drankje aangeboden. De eerste gang was lekker. Vervolgens ging er iets gigantisch mis. Wij hebben 65 minuten gewacht op ons hoofdgerecht. Toen wij eindelijk dachten te kunnen gaan eten bleek een persoon aan onze tafel zijn gerecht nog niet te hebben gehad. deze zat dus later nog alleen zijn gerecht te nuttigen, snel en gehaast. De aardappeltjes waren rauw van binnen, de entrecot zat vol met pezen en wij kregen wellicht 1 bakje mayonaise voor 7 personen. Ook het Dessert voldeed niet aan de verwachtingen. De service daar in tegen was prima. werden vriendelijk geholpen en er werd ook een kleine compensatie geboden voor alle ongemakken.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Aardig restaurant met fantastisch terras aan het water. Op deze zonnige zondagavond volledig afgeladen, maar toch werden we vlot bediend.

De menukaart is een beetje fantasieloos, maar de kwaliteit van onze saté en varkenshaas overtrof de verwachtingen. Flinke porties, fatsoenlijk aangekleed (denk o.a. aan kroepoek en stokbrood bij de saté) en heerlijk mals vlees.

Mini-minputjes: de kleine glaasjes jus d'orange en het feit dat je geen vaste serveerster hebt (5 verschillende aan onze tafel).
Trudy G.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2013
Deze week samen met mijn echtgenoot heerlijk gegeten, we hadden een menu met pasta als hoofdgerecht. Vooraf kipcocktail en toe een heerlijk ijsje.we kregen zelfs onder te vragen een schaal fietjes erbij en niet te vergeten een amuze vooraf.
Goede snelle bediening en natuurlijk een mooie omgeving. Dus voor herhaling vatbaar.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Afgelopen week weer eens gegeten op het terras langs de Rottemeren. Vooraf een half donkerbruin brood uit de oven met tapas. Sate met friet en sla en een Hoegaarden witbier. De sate is onder de maat, maar de rest is dik in orde. Het eten zeer eenvoudig, maar de locatie is helemaal super en de rekening viel mee.