Meer Genieten

Dorpsstraat 35 2841 BG Moordrecht Nederland Kaart

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Meer Genieten

• : Gratis parkeren bij de pont, op het kerkplein, aan het einde van de dorpsstraat, op de smidse

Zondag t/m dinsdag gesloten
Woensdag en donderdag 11:00–17:30 uur
Vrijdag en zaterdag 11:00–22:00 uur

• Duits gesproken , Engels gesproken , Spaans gesproken

Jouw recensie over het restaurant Meer Genieten

Anita S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Leuk restaurant op een beetje verborgen plek. Mooi terras! Vriendelijke bediening en lekkere lunch etageres.
Marielle D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Deze wijnbar met cosy restaurant en zonnig terras met uitzicht kan je niet lang geheim houden! De sfeer en kwaliteit die je hier vind is niet meer alleen voorbehouden aan de grote stad... Een zondagmiddag in de zon in goed gezelschap wordt extra speciaal met luxe borrelhapjes en een vriendelijke bediening. Oog voor detail en passie voor horeca; geweldig genoten gisteren en kan bijna niet wachten om terug te komen voor een etentje. En ze doen ook nog iets met wijn ;)
Superaanrader en vergeet niet te reserveren!
Ruby B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Warme huiselijke ambiance
heerlijk ongedwongen sfeer waarbij wij genoten hebben van heerlijk eten.
Een variatie van alle voorgerechten als kleine tapas opgediend. Heerlijk van smaak en oogstrelend.
Daarna mooie zachte perfect gegaarde ribeye met bijbehorende garnituren.
Ribeye smolt op de tong. Heerlijk.
De heren namen een kaasplankje toe gecomplimenteerd met vijgenbrood.
Genieten!
Een van de dames was al voldaan na 2 gangen. De andere dame genoot nog van een stukje huisgemaakte Schwarzwalderkirsch torte. Dit viel ook zeer in de smaak.
Kortom; het was inderdaad Meer Genieten!
Marja A.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Gewoon doen!
Roel K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Vriendelijk personeel, kwaliteit eten goed, snelheid van service en bediening en de tijd tussen de gangen kan vlotter
Dank u wel voor uw recensie. Jammer dat u af en toe wat lang moest wachten. We zijn blij met uw aandachtpunten als verbeterpunten. We hopen u snel weer te mogen ontvangen.
Hennie O.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten in combinatie met lekkere wijnen. De sfeer is heel gezellig en het personeel vriendelijk en attent.
dick H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Met vijf vrienden een kleine wijnproeverij gedaan met wijnen uit de prachtige wijnkelder, begeleid met wat kleine hapjes. Hele goede wijn geproefd en deskundig (en bovenal) zeer vriendelijk geholpen bij het proeven door de eigenaar. Daarna heerlijk gegeten met een mooie bijpassende wijn uit de proeverij en nog een hele gezellige avond gehad, zeker door de sfeer en de vriendelijke bediening.
Voor ons absoluut een restaurant waar wij regelmatig terug gaan komen.
Dank uw wel.voor de mooie recensie. Daar doen we het voor. We hopen u snel weer te mogen ontvangen. We adviseren u graag over onze wijnen. Indien een wijn u goed bevalt kunt u hem ook kopen of bestellen in onze winkel.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Favoriet in Moordrecht! Sfeervolle ambiance met een fantastisch dakterras waar het zeker met mooi weer goed toeven is. Je kunt er terecht voor een kopje koffie, een drankje of een lunch en elk weekend is er een ander dinerkeuzemenu waar regelmatig verrassende gerechten tussen zitten. Een uitgebreide wijnkelder waar je desgewenst zelf een wijn voor bij je gerecht kunt uitzoeken maar je kunt je natuurlijk ook laten adviseren. Attente en vrolijke bediening.
koert V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Heerlijk ontspannen gegeten in een huiselijke sfeer! Zeer de moeite waard! Je hebt van die zaken waar de hele entourage klopt; de sfeer, de bediening, de prijs maar bovenal de kwaliteit van het eten! Met recht, Meer Genieten!!
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Met vrienden heerlijk gegeten en nagetafeld. Leuk is de eigen wijnkelder waar je mag kijken en goed advies krijgt . Zag ook een verwarmd dakterras met uitzicht op prachtig kerkplein.