MeeM Eten en Drinken

Coehoornstraat 8 6811 LA Arnhem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 25€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Nacho's
      Knoflookbrood met dips
      Italiaans trio (buffel mozzarella, coppa parma en foccacia
  • Hoofdgerechten
    • Witte kitkat mousse
      Taartje uit de vitrine
      Tiramisu

Over het restaurant MeeM Eten en Drinken

Authentiek en trendy hand in hand

In de moderne stationsrestauratie tegenover het Centraal Station van Arnhem kun je vrienden, collega’s en familie in een ongedwongen sfeer ontmoeten tijdens een stevige lunch of uitgebreid diner. Wanneer je hier naar binnen stapt, zul je ervaren dat je een stukje in de toekomst kijkt en tegelijkertijd in het verleden. Authentieke Franse accessoires worden gecombineerd met een industrieel design en dit levert een bijzonder sfeervol plaatje op. Geniet van voortreffelijke gerechten, een goed glas wijn en prettig tafelgezelschap!

Meer informatie over restaurant MeeM Eten en Drinken

Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Maandag vanaf 16:00

• Pin , Waardebonnen
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant MeeM Eten en Drinken

Jennifer M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2019
Ben hier geweest ,en voor het laatst.Hoe die hoge cijfers hier komen is mij een raadsel.Ik vond het slecht.Uitgedroogde hamburger, drijfnat broodje.En dat voor €17,00 Dat ik niet van aardappelschillen hou is persoonlijk,Daar zeg ik ook niets over .Maar 300 Gr zou die burger zijn,is sterk overdreven.Een meegenomen naar huis voor de kat.72 Gr op de weegschaal.En ik had er 2 deze was ook nog rood van binnen.
Martine T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2019
De porties zijn flink groot, wij kwamen niet aan een toetje toe. Voor kinderen zijn de enorme burgers en hotdogs lastig eten vanwege het formaat. De smaak en bediening voortreffelijk!
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Gezellige sfeer, goede uitleg over de kaart, muziekkeus kan wat eigentijdser, maar niet storend vanwege het juiste geluidsniveau, kortom we hebben een genoeglijk etentje beleefd met elkaar
Co H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
De voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten smaakten goed. De patat was wat aan de zoute kant.
Theadora V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Nou het was niet wat we er van verwacht hadden .De sla op het broodje was verwarmd door de hamburger lag op een broodje ,en de onderste helft was helemaal door weekt . En nog half rauw. Het nagerecht was wel lekker . Hier komen we niet meer terug .
Jennifer M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Eens maar nooit meer.Uitgedroogde hamburger, doorweekt brood,verlepte sla.Veel te duur voor wat je krijgt€17,00 .Een van de hamburgers meegenomen naar huis voor de katten.Op de weegschaal gelegd 72 gram.De katten bedankten voor de eer..Naast ons zaten een stel vrouwen die denk ik slechthorend waren.Een geschreeuw wij konden elkaar nauwelijks verstaan.
Niels J.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Lekker eten, behulpzaam en vriendelijk personeel, prima inrichting maar de buitendeur sluit niet goed dus tocht het.
Sander C.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Een uur wachten op 3 hamburgers vind ik erg lang. Op het web staat dat ze om 16 uur al open zijn maar toen we om 17 kwamen kon de keuken pas om 17:30 beginnen. En maak a.u.b. de voordeur het was erg koud met een deur die niet goed sluit
Catelijne W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Uitstekend eten, gezellig, super service en fantastische lokatie tegenover het station.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Een klein, gezellig en wat achteraf gelegen restaurantje. Het eenvoudige interieur geeft een beetje de sfeer van een jongeren societeit. De meisjes bedienen met volle aandacht en serveren in een behoorlijk tempo uit. De kaart is echt beperkt en vooral gericht op liefhebbers van hamburgers in de verschillende variaties. Maar die waren dan ook wel uitstekend. Doordat we hier aten met de AH-actie was de prijs uiterst gunstig voor het gebodene. Een zeer ongedwongen plekje in het centrum van Arnhem.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Het was een leuk restaurant! Wij hebben er op maandagavond gegeten en toen was het helaas wel erg rustig. Het eten was erg lekker.
Roel J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
De inrichting is sober. Kan iets comfortabeler, alhoewel het wel sfeervol was, ondanks de weinige klandizie.. Een haardvuurtje doet wonderen!
Maaike O.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Leuk en gezellig! Fijne sfeer en sympathieke bediening. En eten is lekker!
T W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Leuke bediening en vult het ah concept leuk in.we voelden ons erg op het gemak.
Eten was ook erg lekker in informeel als we in de buurt zouden wonen zouden we vaker gaan
Jim M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Leuke tent, leuke bediening, lekker eten. Kortom: aanrader!
Mari V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Lekker gegeten. Het eten was machtig. In plaats van toetje mochten we ook een irish coffee. Prima service (gebruik gemaakt van ah restaurantsctie)
Frida M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Een zeer gezellige avond beleefd, met kekker eten en vriendelijke bediening!
Kay V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Hele leuke omgeving en leuk personeel. Volgens mij kun je hier niks bestellen dat niet heerlijk is, alles wordt perfect bereid. Voor mij een van de beste restaurants in Arnhem.
Martineke B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Gerechten met verrassende, maar zeker lekkere combinaties. Gezellige sfeer en een goede prijs. Wat wil je nog meer?! En de bediening is ook top!
Karen R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
We hebben lekker gegeten in een goede sfeer. Enige minpuntje was de temperatuur: het was zo warm dat we zaten te zweten aan tafel.