MeeM Eten en Drinken

Coehoornstraat 8 6811 LA Arnhem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant MeeM Eten en Drinken

Authentiek en trendy hand in hand

In de moderne stationsrestauratie tegenover het Centraal Station van Arnhem kun je vrienden, collega’s en familie in een ongedwongen sfeer ontmoeten tijdens een stevige lunch of uitgebreid diner. Wanneer je hier naar binnen stapt, zul je ervaren dat je een stukje in de toekomst kijkt en tegelijkertijd in het verleden. Authentieke Franse accessoires worden gecombineerd met een industrieel design en dit levert een bijzonder sfeervol plaatje op. Geniet van voortreffelijke gerechten, een goed glas wijn en prettig tafelgezelschap!

Meer informatie over restaurant MeeM Eten en Drinken

Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Maandag vanaf 16:00

• Pin , Waardebonnen
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant MeeM Eten en Drinken

Jan J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Lekker gegeten en zeer vriendelijk en vakkundig bediend
Michele S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Zeer gezellig, heerlijk gegeten en vrolijke bediening. Wij hebben een gezellige avond gehad.
Tina R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Ondanks ons telefonisch verzoek om op een later tijdstip te reserveren, waren we door omstandigheden toch vroeger dan afgesproken! Niettemin werden we heel gastvrij en vriendelijk ontvangen!
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
We werden hartelijk ontvangen en mochten zelf een tafeltje uitkiezen. Voor deze avond stond er slechts 1 persoon in de bediening. Naarmate het wat drukker werd duurde het wat langer voordat we haar aandacht konden krijgen. Het eten was goed bereid, maar erg zout. Daarnaast vond ik het jammer dat het in verhouding erg veel vlees was en weinig groente. Wel echt grote complimenten voor die heerlijke combinatie van manchego met honing en koffie!
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Altijd heel goed! Beste burger!
Julia K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Zeer gemoedelijk sfeer. Vriendelijke bediening. Eten was heel erg goed!
Tim K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Vriendelijk personeel en klasieke gerechten met een originele draai.
Dominique N.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Erg lekker gegeten, hoofdgerecht (te) grote portie, maar super lekker! Gelukkig een serveerster die ons hierop attendeerde zodat we een voorgerecht hebben gedeeld. Bij het nagerecht spotten we gouden (eetbare) glitters! Geweldig!
Annemarie J.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Gezellig restaurant met een simpele maar goede kaart. Leuke inrichting, als een huiskamer.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Lekker eten, leuke bediening maar het was niet normaal zo warm als het was daar binnen. Er was geen plaats meer op het terras toen wij kwamen heel jammer maar niets aan te doen. Komen er mensen na ons gaan ze ruimte maken op het terras zodat zij toch buiten konden zitten! Ik zat op zo'n kunst leren bankje en dreef er ongeveer af. Het eten was prima maar dit maakte het allemaal wel minder.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten alleen de houten stoelen/banken zaten echt niet lekker. Hierdoor toch sneller weggegaan en geen koffie meer gedronken.
Onno K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijk gegeten, lekkere en originele gerechten die uitstekend bereidt zijn. Alleen voor het dessert werd de keuze snel beperkt omdat diverse desserts uitverkocht waren, dat was wel jammer.
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Leuk sfeervol, gezellig en goed eten.
Eelko M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heerlijk gegeten en goede bediening.
Janneke A.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Het eten was heerlijk. We hebben gegeten met de AH actie. Op de site van de restaurantactie stond dat je a la carte kon eten, maar dat was helaas niet het geval. Eten is goed!
Geert B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Jammer dat niet alles wat we mochten bestellen er niet meet was. Je weet dat het mooi weer is, je doet mee aan de actie via IENS, zorg dan dat je voldoende voorraad hebt.
Sepp E.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Fantastische burgers hebben ze daar! Goed betaalbaar voor heerlijke producten
Marga G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Heerlijk, gezellig, leuk en attent personeel.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Geweldige plek. Heerlijk eten en super bediening
petra B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening, fijne sfeer en alles voor een prima prijs. Echt een aanrader!