MeeM Eten en Drinken

Coehoornstraat 8 6811 LA Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant MeeM Eten en Drinken

Authentiek en trendy hand in hand

In de moderne stationsrestauratie tegenover het Centraal Station van Arnhem kun je vrienden, collega’s en familie in een ongedwongen sfeer ontmoeten tijdens een stevige lunch of uitgebreid diner. Wanneer je hier naar binnen stapt, zul je ervaren dat je een stukje in de toekomst kijkt en tegelijkertijd in het verleden. Authentieke Franse accessoires worden gecombineerd met een industrieel design en dit levert een bijzonder sfeervol plaatje op. Geniet van voortreffelijke gerechten, een goed glas wijn en prettig tafelgezelschap!

Meer informatie over restaurant MeeM Eten en Drinken

Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Maandag vanaf 16:00

• Pin , Waardebonnen
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant MeeM Eten en Drinken

Willem V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Geweldige plek. Heerlijk eten en super bediening
petra B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening, fijne sfeer en alles voor een prima prijs. Echt een aanrader!
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Datum bezoek zaterdag 7 april. 2018.
Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Personeel vriendelijk, gezellig en spontaan! Aanrader. Verse ingredienten. Ruime kaart, maar niet overdreven dus voor ieder wat wils. Ook het sanitair was netjes.
Thomas J.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Super lekkere hamburger gegeten. Porties zijn ruim en de bediening is uiterst vriendelijk. Naast de goede menukaart is.ook de inrichting knus en gezellig. Ik zou het iedereen aanraden!
Malou K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Erg lekker eten. Leuke sfeer. De nachos als voorgerecht zijn een aanrader (met 2 of meer delen is prima). Alleen de portie van de gnocci als hoofdgerecht was te klein. Verder vond ik het verrassend leuk!
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gezellig en sfeervol, heerlijk eten, leuke hoekjes en ontspannen bediening
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne sfeer. We moesten wel lang wachten op het eten, maar de smaken van het eten maakten dit zeker goed. Fijne avond gehad!
Stan P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Een aantal menu's van de kaart waren niet beschikbaar. Geen zoetjes bij de cappuchino. Jammer aangezien mijn vrouw diabetes heeft.
martijn V.
heerlijk gastvrij ontvangen
lekker gegeten
goede prijs kwaliteit verhouding
aardige en nette bediening
leuke informele stek vlakbij het station. een aanrader!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Gezellige ruimte in de kleine huiskamer! Weliwaar voor lange mensen zijn stoelen/bank iets te laag. Tafeltje was nu met drie personen net genoeg ruimtete krap voor 4 grote serveerplanken. Lekkere gerechten. Helaas kregen we erg weinig groenten (zeer minimaal schaaltje rauwkost) geserveerd! Prijs wat aan de hoge ka nt; vooral Turks brood en vruchtendrank.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Heerlijk genoten van de herfstpie met spies van hert. Mag alleen wat meer zijn qua friet en salade. Topservice, heel aardig personeel en een knusse, gezellige sfeer.
Aranka S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten was zeer goed en verrassende smaken. Het is een fijn knus plekje op steenworp afstand van het station. Erg genoten en goede prijs. De bediening kan echter nog wat verbeteren. Na 5 min kregen we een kaart maar werd niet om drankjes gevraagd. Voordat we een voorgerecht hadden waren we een uur verder en er is geen 1x gevraagd of we nog iets wilden drinken. Moesten we zelf aankaarten en dat voelt toch een beetje ongemakkelijk. Als de bediening wat meer aandacht aan service zou geven krijgt het echt een dikke vette 8.5! Het eten en de lcoatie is het waard :)
Natasja D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Ze waren ons voorgerecht vergeten, daarnaast bij beide burgers de bacon en kaas er afgehaald terwijl dat maar bij een burger was gevraagd. Kortom de bediening was aan t slapen.
Stefan H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Erg leuke tent.. de bediening mocht in het begin ietwat assertiever. Dit werd snel opgepakt naarmate de avond vorderde. Het was al met al een goede avond.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Heerlijk eten (aan de dure kant dat wel). Zowel de voorgerechten als hoofdgerechten zijn erg lekker. Ook de wijn was goed.
Verbeterpuntje: de bediening is soms erg onzichtbaar of gewoon afwezig. Onhandig als je iets wilt vragen (of wilt bestellen) dat er dan soms een hele tijd niemand 'in beeld' is. Op een gegeven moment maar zelf richting de keuken gelopen om de ober te zoeken.. Hopelijk was dit eenmalig.
miquel S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Knus en wel gezellig, alhoewel ik het thema qua inrichting niet echt begreep. Ik vond het eten lekker maar wel een beetje overprized. Mijn dessert (brownie) was niet goed op maat afgesneden, mijn collega kreeg duidelijk een grotere stuk, ik had het miss ook moeten aangeven. De pinot van €4,25 was echt niet te drinken. Over all best prima tevreden met kleine aandachtspuntjes.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Gisteren met mijn collega's hier geweest. De ambiance ongedwongen, aankleding kitscherig leuk. De verschrikkelijke tak in pot maar dan wel weer met papagaaien en papieren ijsjes erin. Ik hou er wel van. En dan de kaart... Burgers en hotdogs. Ieder van ons een andere burger dus konden volop proeven en beoordelen. Zonder poespas een royaal gestapelde burger met heerlijke aardappelsalade. Prima frites erbij en bijbestellen was geen probleem. De bediening deed prima zijn best en adviseerde ons prima waar nodig. Een lekkere plek om te zitten en te eten. Kijk nu al uit naar het nieuwe terras... Laat de zomer bij MEEM maar komen!!!
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke en vrolijke bediening. Kom er zeker nog eens terug
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, de bediening was vriendelijk en nam de tijd. Hele leuke avond gehad en kom zeker terug!