MeeM Eten en Drinken

Coehoornstraat 8 6811 LA Arnhem Nederland Kaart

Over restaurant MeeM Eten en Drinken

Authentiek en trendy hand in hand

In de moderne stationsrestauratie tegenover het Centraal Station van Arnhem kun je vrienden, collega’s en familie in een ongedwongen sfeer ontmoeten tijdens een stevige lunch of uitgebreid diner. Wanneer je hier naar binnen stapt, zul je ervaren dat je een stukje in de toekomst kijkt en tegelijkertijd in het verleden. Authentieke Franse accessoires worden gecombineerd met een industrieel design en dit levert een bijzonder sfeervol plaatje op. Geniet van voortreffelijke gerechten, een goed glas wijn en prettig tafelgezelschap!

Meer informatie over restaurant MeeM Eten en Drinken

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 16:00

Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten, leuk personeel! Het was een hele gezellige avond! Zeker voor herhaling vatbaar! Complimenten aan het hele team!
Trudyvanhattem .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het eten was echt heerlijk
Vooral de hotdog waar we eigenlijk van op keken dat zoiets op de kaart stond was waanzinnig lekker een aanrader om te nemen
Gaan echt nog eens langs TOP
Christiaan N.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gezellig restaurant, lekker gegeten.
Gukehofman1 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We genoten van het voorgerecht, de Nacho’s, die waren erg lekker.
Wel irriteerde het ons dat onze bestelling later werd opgenomen dan het tafeltje naast ons, terwijl zij zeker een kwartier later binnen kwamen. Inmiddels werden de twee tafeltjes achter ons ook bezet. Daarna was het wachten op het hoofdgerecht. Dat kregen we toen naast en ook achter ons de hoofdgang al bijna opgegeten was.
Mijn man had de Burger, die hij niet bijzonder vond. Ikzelf had de kipspies gekozen. Het was sappig vlees, waardoor ik twijfelde of het gaar was, maar door het weinige licht was dat niet te zien helaas. Bovendien was het volgens mij niet gezouten noch gekruid en samen met de zoete saus en het stukje avocado, wat geen vrucht is met uitgesproken smaak, zat ik niet echt met smaak te eten. Toen kwam de voor mij altijd belangrijkste gang, het toetje. Helaas was de keus van het gebak door alle vertraging inmiddels geslonken tot twee.
Maar het moet gezegd, het nagerecht was heel erg lekker. En de bediening bleef heel vriendelijk en netjes!
Britt D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Gister erg lekker gegeten bij MeeM! Zowel de kipspies als de MeeMburger zijn een echte aanrader. De oude treinbanken bij de tafels ogen leuk maar echt comfortabel zit je er niet, ver van elkaar af en om te eten moet je op het puntje van de bank zitten. Verder een dikke duim!
Tim G.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Leuk knus restaurant met lekker en betaalbaar eten. Aanrader! Lekkere gerechten, waarbij je niet lang hoeft te wachten. Leuk ingericht ook en de bediening is ook goed.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker gegeten, goede hamburgers met een twist. Ik had de Mexicaanse hamburger, geserveerd in een tortilla met avocado! Gezellige en informele sfeer in het restaurant met enthousiaste medewerkers.
Hinke L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gezellig klein restaurant, retro/hip ingericht met hele aardige bediening.
Hebben hier met z’n tweeën via de AH restaurantactie gegeten, we mochten kiezen uit de nacho’s of de charcuterie vooraf, kipspies, de MeeM burger of risottoballetjes als hoofdgerecht en als nagerecht taart van Lola’s. Het eten was echt heerlijk en de borden mooi opgemaakt met zoete jam, pompoen en frietjes.
Zeker een aanrader!
Nicolasina .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Een week eerder was ik ook bij MeeM, en ik heb precies hetzelfde menu gekozen. Het smaakte prima, heb wel 2 puntjes van kritiek. De hoeveelheid brood bij de Herfstschotel was te karig, twee miezerige stukjes voor 2 personen.
En de kipspies was iets te hard gebakken naar mijn smaak. Dus de eerste keer waardeer ik het met een dikke 8 en nu met een ruime voldoende. Kom zeker nog eens terug.
Nicolasina .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Het is de derde keer dat ik dit restaurant bezocht en ik ga er volgende week weer naartoe.
De gerechten zijn smakelijk, goed gekruid en mooi opgediend.
Een van de betere kleinere restaurantjes in Arnhem
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Ruime porties, leuk opgemaakt, erg smaakvol! Gezellige sfeer in het restaurant door de inrichting.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Vanavond voor het eerst gegeten hier mda restaurantactie van AH. Zomerse borrelplank, MeeM burger en de kipspies. Mankeerde niets aan, eerlijk en mooi eten. Zalige cocktails erbij en gruwelijk fijn taartje om de boel af te toppen. Prima avond gehad.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Voor de tweede keer weer heerlijk gegeten. Dit keer zonder de iensactie. De salade is echt een aanrader! Supervriendelijke eigenaar.
Tessakreunen .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Leuke plek, gezellige sfeer door de originele inrichting. De charcutterie plank vooraf was erg goed! De burgers waren lekker, maar vrij lastig om te eten. De bediening was goed!
Esther J.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten. De bediening was aardig, maar wel heel langzaam... We kregen goede uitleg over het eten en drinken, maar moesten lang wachten totdat men bij ons kwam en we de volgende gang of ander drinken konden bestellen. En dat terwijl het eigenlijk niet eens hee druk was. Toch zou ik er wel zo weer terug gaan, want het eten was heerlijk en de sfeer goed!
HenkKarpathos .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Erg lekker gegeten, we moesten er alleen erg lang op wachten. Dit weegt voor ons wel mee in de beslissing of we hier nog eens terug gaan komen en of we MeeM aanraden aan 3e
Jolienvoets .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Lekkere keuzes! Leuke sfeer, warm aangekleed! en een enorm aardige medewerkers! Soms duurt het een beetje lang voordat ze je komen helpen, maar dit was absoluut niet vervelend!
Harold B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Leuke plek om een lekkere burger te eten. Vlak bij station, dus handig voor of na treinreis. Aanrader is milkshake aardbeien. Lang gelden dat ik zo'n lekkere shake heb gedronken.
Margagoed .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
We hebben met 4 personen gegeten met de AH kaarten, we mochten kiezen uit de nacho's/zomerborrelplank vooraf, kip of een aantal burgers als hoofdgerecht en als nagerecht milkshake/cocktails of taart. Wij hadden allebei de voorafjes, de Meemburger en taartjes na. Echt heerlijk! Het eten wordt hier met zorg gemaakt, erg lekker. Vooral de friet en de taartjes waren heerlijk! Leuk klein restaurantje vlakbij station Arnhem centraal, retro, gezellig.
Moon78 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Mijn beste vriend en ik brengen regelmatig een bezoek aan MeeM omdat wij de burgers daar het beste vinden van heel Arnhem.
Gisteren was dan ook geen uitzondering.
Als alternatief had ik zelf voor de spies van kippendijen met paprikajam gekozen; niet normaal zo lekker!
Als toetje de snicker wafel en onze avond kon niet meer stuk.
De bediening is altijd top en de ambiance past precies in ons straatje qua inrichting.
Wij houden van MeeM! Iedereen zou van MeeM moeten houden, da's onze mening.