MeeM Eten en Drinken

Coehoornstraat 8 6811 LA Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant MeeM Eten en Drinken

Authentiek en trendy hand in hand

In de moderne stationsrestauratie tegenover het Centraal Station van Arnhem kun je vrienden, collega’s en familie in een ongedwongen sfeer ontmoeten tijdens een stevige lunch of uitgebreid diner. Wanneer je hier naar binnen stapt, zul je ervaren dat je een stukje in de toekomst kijkt en tegelijkertijd in het verleden. Authentieke Franse accessoires worden gecombineerd met een industrieel design en dit levert een bijzonder sfeervol plaatje op. Geniet van voortreffelijke gerechten, een goed glas wijn en prettig tafelgezelschap!

Meer informatie over restaurant MeeM Eten en Drinken

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant MeeM Eten en Drinken

Marije V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gezellig en sfeervol, heerlijk eten, leuke hoekjes en ontspannen bediening
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne sfeer. We moesten wel lang wachten op het eten, maar de smaken van het eten maakten dit zeker goed. Fijne avond gehad!
Stan P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Een aantal menu's van de kaart waren niet beschikbaar. Geen zoetjes bij de cappuchino. Jammer aangezien mijn vrouw diabetes heeft.
martijn V.
heerlijk gastvrij ontvangen
lekker gegeten
goede prijs kwaliteit verhouding
aardige en nette bediening
leuke informele stek vlakbij het station. een aanrader!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Gezellige ruimte in de kleine huiskamer! Weliwaar voor lange mensen zijn stoelen/bank iets te laag. Tafeltje was nu met drie personen net genoeg ruimtete krap voor 4 grote serveerplanken. Lekkere gerechten. Helaas kregen we erg weinig groenten (zeer minimaal schaaltje rauwkost) geserveerd! Prijs wat aan de hoge ka nt; vooral Turks brood en vruchtendrank.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Heerlijk genoten van de herfstpie met spies van hert. Mag alleen wat meer zijn qua friet en salade. Topservice, heel aardig personeel en een knusse, gezellige sfeer.
Aranka S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten was zeer goed en verrassende smaken. Het is een fijn knus plekje op steenworp afstand van het station. Erg genoten en goede prijs. De bediening kan echter nog wat verbeteren. Na 5 min kregen we een kaart maar werd niet om drankjes gevraagd. Voordat we een voorgerecht hadden waren we een uur verder en er is geen 1x gevraagd of we nog iets wilden drinken. Moesten we zelf aankaarten en dat voelt toch een beetje ongemakkelijk. Als de bediening wat meer aandacht aan service zou geven krijgt het echt een dikke vette 8.5! Het eten en de lcoatie is het waard :)
Natasja D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Ze waren ons voorgerecht vergeten, daarnaast bij beide burgers de bacon en kaas er afgehaald terwijl dat maar bij een burger was gevraagd. Kortom de bediening was aan t slapen.
Stefan H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Erg leuke tent.. de bediening mocht in het begin ietwat assertiever. Dit werd snel opgepakt naarmate de avond vorderde. Het was al met al een goede avond.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Heerlijk eten (aan de dure kant dat wel). Zowel de voorgerechten als hoofdgerechten zijn erg lekker. Ook de wijn was goed.
Verbeterpuntje: de bediening is soms erg onzichtbaar of gewoon afwezig. Onhandig als je iets wilt vragen (of wilt bestellen) dat er dan soms een hele tijd niemand 'in beeld' is. Op een gegeven moment maar zelf richting de keuken gelopen om de ober te zoeken.. Hopelijk was dit eenmalig.
miquel S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Knus en wel gezellig, alhoewel ik het thema qua inrichting niet echt begreep. Ik vond het eten lekker maar wel een beetje overprized. Mijn dessert (brownie) was niet goed op maat afgesneden, mijn collega kreeg duidelijk een grotere stuk, ik had het miss ook moeten aangeven. De pinot van €4,25 was echt niet te drinken. Over all best prima tevreden met kleine aandachtspuntjes.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Gisteren met mijn collega's hier geweest. De ambiance ongedwongen, aankleding kitscherig leuk. De verschrikkelijke tak in pot maar dan wel weer met papagaaien en papieren ijsjes erin. Ik hou er wel van. En dan de kaart... Burgers en hotdogs. Ieder van ons een andere burger dus konden volop proeven en beoordelen. Zonder poespas een royaal gestapelde burger met heerlijke aardappelsalade. Prima frites erbij en bijbestellen was geen probleem. De bediening deed prima zijn best en adviseerde ons prima waar nodig. Een lekkere plek om te zitten en te eten. Kijk nu al uit naar het nieuwe terras... Laat de zomer bij MEEM maar komen!!!
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke en vrolijke bediening. Kom er zeker nog eens terug
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, de bediening was vriendelijk en nam de tijd. Hele leuke avond gehad en kom zeker terug!
EKrijger .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het is een klein en iets verstopt restaurant, maar wel zeker de moeite waard. Binnen is het een gezellig restaurant met achterin oude treinbankjes, een grote tafel waar je bordspellen aan kan doen en lekkere relaxstoelen. Voorin de zaak tevens gezellige plekjes om te eten.
De bediening is lekker nuchter en weet goed wat er op de kaart staat en kan tevens tips geven.
Het eten is goed, we hadden een plankje met verschillende vleeswaren vooraf en als hoofdgerecht allebei een burger. Die burgers zijn zeker aan te raden met de keus uit verschillende varianten die ook echt lekker zijn. De huisgemaakte griet is er tevens een aanrader bij.
Als je naast de gezellige, gemoedelijke sfeer en het eten ook nog eens niet al te gek veel betaald, kan ik niet anders dan dit restaurant aanraden
Jescha A.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het eten was echt allemaal heerlijk op smaak en het werd heel leuk gepresenteerd. De entourage is ook heel gezellig en hip. Verder was de bediening ook helemaal prima. Ze namen gewoon de tijd voor iemand en je had niet het idee dat ze je weg wilden hebben. Dus samengevat: Top! Echt een aanrader!
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Meemburger en kipspies waren superlekker! Frietjes die je erbij kreeg ook. De taartjes van Lola's waren ook top! De ambiance is heel bijzonder en gezellig. Bediening is heel vriendelijk. Ik kan iedereen aanraden om hier te gaan eten!!
Raysa A.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Duurde even voordat we ontvangen werden, maar er was maar 1 iemand in de bediening dus dan snap ik het wel. Aardige bediening, lekker rustig, ongedwongen sfeertje. Lekker gegeten!
Christiaan G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Het is een mooi knus restaurant , het eten was erg lekker maar duurde soms wat langer dan anders met het op dienen tussen de gerechten .Ze hebben uitzonderlijke gerechten op het menu dus het is wat anders dan bij andere restaurants. altijd proberen