Mee-Ling

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 21:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Mee-Ling

Laurence W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Onvriendelijk personeel. Te lang moeten wachten. Vervolgens ontbrak de nasi. Personeel kan niet tegen kritiek. Slechte hygiene in het restaurant En bij het afhaalgedeelte. Het was overal vies En een magnetronmaaltijd bevat meer smaak Dan de troep die ze hier serveren. Nooit gaan eten!
piethennie .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Gisteren voor het eerst in bij Mee Ling geweest. Geïnspireerd door de recensies. We waren met 5 personen, waarvan twee het verrassingsmenu hadden van 32,00 p.p. De ober kon niet vertellen wat het was, hij werkte er pas 10 dagen. Maar we lieten ons verrassen. Het werd een onaangename verrassing. Als voorgerecht kregen we een soort vissoep. Was wel lekker, maar er was niet gevraagd of we van vis hielden. Daarna een soort voorgerecht met 2 pangsit goreng gevuld met garnaal en 2 rolletjes gevuld met komkommer en wat bief. Daarna een schaaltje tipan met zeevruchten en een bord waarop per man 2 lamskoteletjes ter grootte een vinger en een schep beefreepjes met een sausje. Dit was het hoofdgerecht voor 2 personen. Nasi en bami moest apart betaald worden. Nog nooit meegemaakt. Ik heb later nog gebeld met het restaurant maar kreeg een stormvloed aan woorden over me, dat ik het gisteren had moeten zeggen als het niet genoeg was. Maar het was een familie etentje en dan wil je op dat moment de sfeer niet verpesten. Zeker omdat we niet wisten of er nog meer kwam.
Dus voor 64 euro valt de verrassing tegen in omvang en smaak.
Totaal besteed 206,- euro.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Goed restaurant. Kwaliteit eten boven gemiddeld. Heb je wensen dat wordt hier rekening mee gehouden. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Tip: de loempia's zijn hier van topniveau. Deze chinees durft er eens wat anders mee te doen en het platgetreden paden menu eens te vermijden !!! Hulde.
Rudy Y Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
á la carte gegeten, het restaurant heeft ook een onbeperkt tapas arrangement maar daar hebben wij niet voor gekozen. Heerlijk gegeten, als je pittig vraagt dan krijg je ook pittig, personeel allemaal even vriendelijk, lekker dessert, goede koffie, kortom supel Chinees!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
top zaak heerlijke tapas,zeer goed frituurvet,fijne schone zaak en leuke bediening maar het belangrijkst het eten gewoon TOP
Gertrude P.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Wij waren hier voor het eerst, maar ook voor het laatst, eens maar nooit meer, alles op zn Hollands gemaakt, rijst was lauw tot koud, bij start allemaal personeel om je heen, wij moesten op het laatst 2x de zaak in om iemand te zoeken voor nagerecht en de rekening.......oei oei oei ik begrijp dan ook de recensies niet, maar die zijn van lang gelden en jaren hiervoor, wat jammer
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Voor de zoveelste keer bij Mee-Ling gegeten. De formule is op basis van tapas gerechten. Heerlijk van alles wat snoepen. Het blijft mijn favoriete Chinese restaurant!
Louis L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Heerlijke tapas gegeten met vooraf een prachtig gevulde " Mee-Ling " soep.
Alles van de plaat was precies goed . De garnalen net gaar zoals ze moeten zijn. Het vlees
om te zuigen zo mals en alles met een zelf te kiezen saus. Vergeet ook de gegrilde eend niet.
Een delicatesse ! De bediening was heel vlot en zeer vriendelijk.
Hoop dat het in Maarssen net zo goed is !!!
Ingrid en Louis uit Utrecht
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
er was eigenlijk niet wat niet lekker was kon moeilijk kiezen waren ook gerechten bij die ik nog nooit bij een wok of tapas gezien had zoals gefrituurd fruit dat was heerlijk bij het ijs
werkelijk heel lekker hier gegeten
was de eerste keer maar beslist niet de laatste
totaal niet vet dus goeie frituurolie zeer belangrijk!
en 3x een bus vol met chinezen en asiaaten dus een teken dat het goed is
Bas G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
Lang niet meer geweest bij mee-ling, maar na de berichten dat er een nieuwe eigenaar in is gekomen, toch maar weer eens proberen.

Verast waren we, erg vriendelijk ontvangen en het eerste drankje stond vlot op tafel. Je kon kiezen uit Chinese tapas of van de kaart, we gingen voor de tapas.
Enorm veel keus, coquilles, ossenhaas spiesjes, tipan en wok gerechten, noem maar op, wil je alles proberen dan moet je zeker een keer of 3 terug komen.
Gelukkig krijg je de tijd en moet je niet na 2 uur de zaak verlaten, ook proberen ze je niet vol te stoppen met stokbrood en andere bijgerechten, en kan je gewoon genieten van de gerechten die je besteld. Mooie kleine porties en allemaal goed op smaak, wel 1 minpuntje er zitten redelijk wat gerechten bij die uit de frituur komen, maar ook daar zijn liefhebbers voor. ( blijft er nog meer dan genoeg keus over hoor :-) wat niet uit de frituur komt. )

We hebben heerlijk gegeten, en ook hier komen we zeker vaker terug.
Ook voor het geld hoef je het niet te laten incl. fooi moesten we € 30,-- p.p. afrekenen. Dan heb je echt genoeg gegeten en gedronken.

Kim H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Gisteren hier genoten van het Tapas menu, onbeperkt genieten van kleine gerechtjes. Het restaurant oogt gezellig maar kan wel iets gezelliger nog. Misschien een groot aquarium erbij, altijd wel leuk. We begonnen met een tomatensoepje en deze was gewoon goed op smaak. Hierna koos ik voor de Sint Jacobsschelpjes met champignons in botersaus. De vis was wel erg kruidig, Sint Jacosschelpjes hebben echt niet veel nodig dus dit had wel iets minder gemogen maar toch heb ik er van genoten, De champignons waren een aardige portie dus zat toen al aardig vol. Omdat ik de vis toch lekker vond heb ik deze nog een keer besteld in combinatie met de broccoli in knoflooksaus, de saus van de broccoli had iets minder gemogen van mij maar het gerecht was wederom goed op smaak.
We hebben hier heerlijk gegeten en zullen zeker terugkomen met familie/vrienden