Mee-Ling

Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Catering
Rudy Y Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
á la carte gegeten, het restaurant heeft ook een onbeperkt tapas arrangement maar daar hebben wij niet voor gekozen. Heerlijk gegeten, als je pittig vraagt dan krijg je ook pittig, personeel allemaal even vriendelijk, lekker dessert, goede koffie, kortom supel Chinees!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
top zaak heerlijke tapas,zeer goed frituurvet,fijne schone zaak en leuke bediening maar het belangrijkst het eten gewoon TOP
Gertrude P.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Wij waren hier voor het eerst, maar ook voor het laatst, eens maar nooit meer, alles op zn Hollands gemaakt, rijst was lauw tot koud, bij start allemaal personeel om je heen, wij moesten op het laatst 2x de zaak in om iemand te zoeken voor nagerecht en de rekening.......oei oei oei ik begrijp dan ook de recensies niet, maar die zijn van lang gelden en jaren hiervoor, wat jammer
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Voor de zoveelste keer bij Mee-Ling gegeten. De formule is op basis van tapas gerechten. Heerlijk van alles wat snoepen. Het blijft mijn favoriete Chinese restaurant!
Louis L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Heerlijke tapas gegeten met vooraf een prachtig gevulde " Mee-Ling " soep.
Alles van de plaat was precies goed . De garnalen net gaar zoals ze moeten zijn. Het vlees
om te zuigen zo mals en alles met een zelf te kiezen saus. Vergeet ook de gegrilde eend niet.
Een delicatesse ! De bediening was heel vlot en zeer vriendelijk.
Hoop dat het in Maarssen net zo goed is !!!
Ingrid en Louis uit Utrecht
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
er was eigenlijk niet wat niet lekker was kon moeilijk kiezen waren ook gerechten bij die ik nog nooit bij een wok of tapas gezien had zoals gefrituurd fruit dat was heerlijk bij het ijs
werkelijk heel lekker hier gegeten
was de eerste keer maar beslist niet de laatste
totaal niet vet dus goeie frituurolie zeer belangrijk!
en 3x een bus vol met chinezen en asiaaten dus een teken dat het goed is
Bas G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
Lang niet meer geweest bij mee-ling, maar na de berichten dat er een nieuwe eigenaar in is gekomen, toch maar weer eens proberen.

Verast waren we, erg vriendelijk ontvangen en het eerste drankje stond vlot op tafel. Je kon kiezen uit Chinese tapas of van de kaart, we gingen voor de tapas.
Enorm veel keus, coquilles, ossenhaas spiesjes, tipan en wok gerechten, noem maar op, wil je alles proberen dan moet je zeker een keer of 3 terug komen.
Gelukkig krijg je de tijd en moet je niet na 2 uur de zaak verlaten, ook proberen ze je niet vol te stoppen met stokbrood en andere bijgerechten, en kan je gewoon genieten van de gerechten die je besteld. Mooie kleine porties en allemaal goed op smaak, wel 1 minpuntje er zitten redelijk wat gerechten bij die uit de frituur komen, maar ook daar zijn liefhebbers voor. ( blijft er nog meer dan genoeg keus over hoor :-) wat niet uit de frituur komt. )

We hebben heerlijk gegeten, en ook hier komen we zeker vaker terug.
Ook voor het geld hoef je het niet te laten incl. fooi moesten we € 30,-- p.p. afrekenen. Dan heb je echt genoeg gegeten en gedronken.

Kim H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Gisteren hier genoten van het Tapas menu, onbeperkt genieten van kleine gerechtjes. Het restaurant oogt gezellig maar kan wel iets gezelliger nog. Misschien een groot aquarium erbij, altijd wel leuk. We begonnen met een tomatensoepje en deze was gewoon goed op smaak. Hierna koos ik voor de Sint Jacobsschelpjes met champignons in botersaus. De vis was wel erg kruidig, Sint Jacosschelpjes hebben echt niet veel nodig dus dit had wel iets minder gemogen maar toch heb ik er van genoten, De champignons waren een aardige portie dus zat toen al aardig vol. Omdat ik de vis toch lekker vond heb ik deze nog een keer besteld in combinatie met de broccoli in knoflooksaus, de saus van de broccoli had iets minder gemogen van mij maar het gerecht was wederom goed op smaak.
We hebben hier heerlijk gegeten en zullen zeker terugkomen met familie/vrienden
Dicodenje .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Met 4 personen tapas gegeten. Het was van hoge kwaliteit. Personeel liep heel de avond de lekkerste hapjes rond te brengen. Zeer vriendelijk restaurant. Echt een aanrader
Rita1960 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2012
Ouderwets restaurant, eten weinig smaak. Hoeveelheden karig.
Prijs hoog voor wat je krijgt. Serveerster bleef nog vriendelijk na melding. Wel kwamen er wat afhalers, restaurant 3 tafels bezet op een zondagavond.
Fstraat .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Dit is ons vaste afhaal adres voor Chinees eten. Verruit de beste afhaal Chinees in de regio, die mijn zijn maand menu (€18,80) voor drie gerechten ook nog eens erg goedkoop is.

Ook al een aantal keer Chineese tapas gegeten. Wel redelijk prijzig (circa €24 pp), is dit eten ook erg goed. De keuze is zeer uitgebereid en niet alleen de standaard Chineese gerechtjes.

De service is voor een Chinees heel goed. Heel vriendelijk personeel, die ook echt met je meedenkt. Daarnaast worden alle wensen goed verwerkt in de gerechten.

Het is wel een ouderwets ingerichte Chinees, wat het er niet gezelliger op maakt. Vaak zijn er ook maar relatief weinig tafeltjes bezet.