Meds

Markt 31 6131 EL Sittard Nederland Kaart

Over het restaurant Meds

Restaurant Meds heeft een stoer interieur en een veelzijdige kaart met Flammenkuchen, eigengemaakt brood van de houtskoolgrill, cicchetti, antipasti, pasta’s, vlees- en visgerechten en natuurlijk heerlijke Italiaanse desserts. Op het terras aan de gezellige, oude markt van Sittard geniet je van de zon en een drankje of een van de Meds specialiteiten. Krijg je onverwacht gasten of heb je geen zin om uitgebreid te koken? Met de foodiebags van Meds zet je in een handomdraai een lekkere pasta of risotto op tafel.

Meer informatie over restaurant Meds

Dagelijks 12.30 - 21.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Meds

Jj V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wij hadden het verassing menu,maar vonden het voorgerecht te koud.
De rode huis was te lauw,de vriendelijke gast vrouw,heeft hem even ln de koeling gelegd.en dat was goed.
Verder niets als lof.het smaakte uitstekend.
Met vriendelijke groet
Gerty van Teeffelen.
Miriam G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Onze reservering bleek niet in hun boek te staan. Tapas waren erg gezouten. Niet vol en toch koste het moeite om aandacht van bediening te trekken
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Fijne ontvangst, er werd rekening gehouden met de vooraf aangegeven wens voor een rustige tafel. Zeer goede service, vriendelijk personeel en heerlijke gerechten ! Echt een aanrader, wij gaan er zeker terug !
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Ons echt laten verrassen met het verrassingsmenu. Heerlijke gerechten van begin tot eind.
Kim O.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Vanavond hier wezen eten en écht genoten! Als voorgerecht een fantastische zeer goed gevulde bouillabaisse gehad, mijn gezelschap 3 verschillende soorten carpaccio, ook heel lekker!
Als hoofdgerecht hadden we samen 3 verschillende soorten pasta, de 1 lekkerder dan de ander en tot slot het toetje van de dag. Ik had bijna het bord afgelikt hahaha. Wij komen zeker terug!!
Klaartje L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Helaas erg tegengevallen. OP kaart staat aangegeven dat kinderen tot 19.00uur zelf hun pizza mogen maken. Wij waren er om 18.00uur en mochten de kinderen geen pizza meer maken. Als voorgerecht meloen met ham, blijkt de ham achterham te zijn, alsof deze zo uit de verpakking bij de AH was gekomen, wederom erg jammer. Bij hoofdgerecht erg lang moeten wachten op een gerecht, alle 5 andere tafelgenoten hadden al gerecht op tafel maar hebben zeker 10 minuten moeten wachten op laatste hoofdgerecht. Erg jammer! Zeker niet voor herhaling vatbaar
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten!
Marloes H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben heerlijk.gegeten op het terras buiten.
Er werd ook respectvol omgegaan met met voorkeuren en allergieen.
Het meds verrassingsmenu is een echte aanrader!!!
Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Anders dan anders. zeker eens naar toe gaan. Mooie opgemaakte borden, voldoende variatie en lekkere bijpassende wijnen. Smaakvol ingericht.
jo V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker gegeten wel anders als ik gewend ben maar heel erg lekker we waren wel van mening samen waarom er geen frietjes bij het eten waren maar misschien paste dat niet bij het eten zeker een mooi restaurant waar je lekker kunt eten
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Mooie ambiance waar je lekker kunt eten voor een goede prijs!
Mark O.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Heerlijk eten, goeie bediening en lekker wijn. Het kost misschien wel iets meer dan andere restaurants in de buurt, maar dan krijg je ook eten dat voortreffelijk en anders is.
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Vriendelijk en behulpzame bediening, gerechten waren goed.
Een minpuntje was de opmaak van de Ierse biefstuk, vlees was perfect, maar oog wil ook wat.
Leuke avond gehad.
Romain L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten, heel gezellig ingericht, en vriendelijk personeel! Een mooie menukaart met ruime keuze. Een aanrader!
N. S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Na lang één van onze favo restaurants te zijn geweest, deze keer zeer teleurgesteld helaas. Een van mijn tafelgenoten vroeg of de halve kreeft die alleen als voorgerecht op de kaart stond, ook als hoofdgerecht besteld kon worden. Dat was mogelijk. Er werd kreeftbestek op tafel gelegd. Even later echter weer weg gehaald. Er kwam een bakje gekookte pasta met drie kleine stukjes kreeft (diepvries?) op tafel. Dat hoofd(?)gerecht stond voor 35 euro op de rekening....Jammer. Voort ons even geen Meds meer..
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten in aangename sfeer
Lisette C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Eten van partner was niet geheel warm meer bij opdienen, was lauw. Svp attent op zijn bij twee verschillende gerechten. Verder alles prima verzorgd.
Carin W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Hier kom je thuis, warm onthaal door de bijzondere gastvrije bediening, je proeft dat het eten met liefde en passie is klaargemaakt! Altijd een feest als ik hier ga lunchen of dineren... van mij krijgen ze een dikke 10!
Wim1961 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
op 10 december 2016 een verrassingsmenu gekozen. Het voorgerecht was matig (kleine hapjes, koelkast koud). Het hoofdgerecht was prima, het nagerecht niet speciaal.
Geen aanrader
John .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gisteravond hier gedineerd met z'n tweëen, na eerdere goede ervaring tijdens een etentje vanuit het werk. Deze keer viel het echter behoorlijk tegen. We kwamen vanwege een aansluitende activiteit relatief vroeg binnen (18:00 uur), zonder reservering. Hoewel de zaak op dat moment nog helemaal leeg was, waren alle tafels al geboekt maar konden we toch plaatsnemen aan een van de drie hoge tweepersoonstafeltjes, wat prima was. De zaak oogt ruim, licht en netjes en nodigt sfeervol uit tot gezellig tafelen. Het personeel dat onze bestelling opnam en de gerechten bracht was zeer vriendelijk. Ik had een maaltijdsalade met buffelmozerella en rundercarpaccio. Op de kaart stond dat laatste overigens omschreven als 'runderfilet', dus tegen mijn verwachting in kreeg ik koud en rauw vlees, terwijl ik op z'n minst gebakken Angus rundvlees verwacht had en ook liever warm (maar dat had ik wellicht verkeerd ingeschat of moeten vragen?). Mijn salade was niet bepaald 'netjes' gepresenteerd: ten eerste was de verhouding tussen de hoeveelheid rucola en de rest van de ingrediënten (met 90% rucola) een beetje eenzijdig, en ten tweede zag het er nogal rommelig uit, alsof alles vanuit een bak sla met twee handen op mijn bord gesmeten was. Qua smaak was mijn salade overigens best lekker (niet echt bijzonder maar wel prima te eten), maar het oog wil nu eenmaal ook wat. Mijn wederhelft koos voor gegrilde entrecote met ratatouille. De entrecote was wat aan de kleine kant maar wel lekker mals en goed gegrild. De ratatouille oogde al even 'slordig gedrapeerd' op het bord als mijn eigen salada en daarbij was vooral de aubergine 'hinderlijk' aanwezig, omdat die niet gaar en daarmee hard was en bovendien droop de ratatouille van het vocht dat uit de groenten vrijkwam. Ook dit oogde (en smaakte) niet echt prettig. Als dessert tenslotte koos ik voor een warm chocoladetaartje met witte chocoladeparfait. Het taartje was erg lekker, maar de parfait was letterlijk een keihard bevroren blok wit ijs. Toen ik de lepel die erbij gegeven werd al had krom gebogen, vroeg ik de serveerster om een vork en later zelfs om een mes, maar eigenlijk zou een hakbijl het enige gereedschap zijn geweest waarmee ik dit onderdeel van het gerecht fatsoenlijk te lijf kon. De smaak van het ijs kon ik dan ook moeilijk beoordelen, omdat die door de kou en de hardheid niet vrijkwam. Mijn partner koos voor de crème brûllée, die hem prima smaakte maar waarbij een bolletje ijs werd geserveerd; een toevoeging die echt niet past bij dit nagerecht en daarom beter had kunnen worden weggelaten. Samenvattend viel MEDS ons deze keer tamelijk tegen en zeker gezien de relatief hoge prijzen denk ik niet dat we hier nu snel nog een keer zullen terugkomen of het aan anderen zullen aanbevelen.