Meds

Markt 31 6131 EL Sittard Nederland Kaart

Over het restaurant Meds

Restaurant Meds heeft een stoer interieur en een veelzijdige kaart met Flammenkuchen, eigengemaakt brood van de houtskoolgrill, cicchetti, antipasti, pasta’s, vlees- en visgerechten en natuurlijk heerlijke Italiaanse desserts. Op het terras aan de gezellige, oude markt van Sittard geniet je van de zon en een drankje of een van de Meds specialiteiten. Krijg je onverwacht gasten of heb je geen zin om uitgebreid te koken? Met de foodiebags van Meds zet je in een handomdraai een lekkere pasta of risotto op tafel.

Meer informatie over restaurant Meds

Dagelijks 12.30 - 21.30 uur

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Mooie ambiance waar je lekker kunt eten voor een goede prijs!
Mark O.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Heerlijk eten, goeie bediening en lekker wijn. Het kost misschien wel iets meer dan andere restaurants in de buurt, maar dan krijg je ook eten dat voortreffelijk en anders is.
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Vriendelijk en behulpzame bediening, gerechten waren goed.
Een minpuntje was de opmaak van de Ierse biefstuk, vlees was perfect, maar oog wil ook wat.
Leuke avond gehad.
Romain L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten, heel gezellig ingericht, en vriendelijk personeel! Een mooie menukaart met ruime keuze. Een aanrader!
N. S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Na lang één van onze favo restaurants te zijn geweest, deze keer zeer teleurgesteld helaas. Een van mijn tafelgenoten vroeg of de halve kreeft die alleen als voorgerecht op de kaart stond, ook als hoofdgerecht besteld kon worden. Dat was mogelijk. Er werd kreeftbestek op tafel gelegd. Even later echter weer weg gehaald. Er kwam een bakje gekookte pasta met drie kleine stukjes kreeft (diepvries?) op tafel. Dat hoofd(?)gerecht stond voor 35 euro op de rekening....Jammer. Voort ons even geen Meds meer..
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten in aangename sfeer
Lisette C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Eten van partner was niet geheel warm meer bij opdienen, was lauw. Svp attent op zijn bij twee verschillende gerechten. Verder alles prima verzorgd.
Carin W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Hier kom je thuis, warm onthaal door de bijzondere gastvrije bediening, je proeft dat het eten met liefde en passie is klaargemaakt! Altijd een feest als ik hier ga lunchen of dineren... van mij krijgen ze een dikke 10!
Wim1961 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
op 10 december 2016 een verrassingsmenu gekozen. Het voorgerecht was matig (kleine hapjes, koelkast koud). Het hoofdgerecht was prima, het nagerecht niet speciaal.
Geen aanrader
John .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gisteravond hier gedineerd met z'n tweëen, na eerdere goede ervaring tijdens een etentje vanuit het werk. Deze keer viel het echter behoorlijk tegen. We kwamen vanwege een aansluitende activiteit relatief vroeg binnen (18:00 uur), zonder reservering. Hoewel de zaak op dat moment nog helemaal leeg was, waren alle tafels al geboekt maar konden we toch plaatsnemen aan een van de drie hoge tweepersoonstafeltjes, wat prima was. De zaak oogt ruim, licht en netjes en nodigt sfeervol uit tot gezellig tafelen. Het personeel dat onze bestelling opnam en de gerechten bracht was zeer vriendelijk. Ik had een maaltijdsalade met buffelmozerella en rundercarpaccio. Op de kaart stond dat laatste overigens omschreven als 'runderfilet', dus tegen mijn verwachting in kreeg ik koud en rauw vlees, terwijl ik op z'n minst gebakken Angus rundvlees verwacht had en ook liever warm (maar dat had ik wellicht verkeerd ingeschat of moeten vragen?). Mijn salade was niet bepaald 'netjes' gepresenteerd: ten eerste was de verhouding tussen de hoeveelheid rucola en de rest van de ingrediënten (met 90% rucola) een beetje eenzijdig, en ten tweede zag het er nogal rommelig uit, alsof alles vanuit een bak sla met twee handen op mijn bord gesmeten was. Qua smaak was mijn salade overigens best lekker (niet echt bijzonder maar wel prima te eten), maar het oog wil nu eenmaal ook wat. Mijn wederhelft koos voor gegrilde entrecote met ratatouille. De entrecote was wat aan de kleine kant maar wel lekker mals en goed gegrild. De ratatouille oogde al even 'slordig gedrapeerd' op het bord als mijn eigen salada en daarbij was vooral de aubergine 'hinderlijk' aanwezig, omdat die niet gaar en daarmee hard was en bovendien droop de ratatouille van het vocht dat uit de groenten vrijkwam. Ook dit oogde (en smaakte) niet echt prettig. Als dessert tenslotte koos ik voor een warm chocoladetaartje met witte chocoladeparfait. Het taartje was erg lekker, maar de parfait was letterlijk een keihard bevroren blok wit ijs. Toen ik de lepel die erbij gegeven werd al had krom gebogen, vroeg ik de serveerster om een vork en later zelfs om een mes, maar eigenlijk zou een hakbijl het enige gereedschap zijn geweest waarmee ik dit onderdeel van het gerecht fatsoenlijk te lijf kon. De smaak van het ijs kon ik dan ook moeilijk beoordelen, omdat die door de kou en de hardheid niet vrijkwam. Mijn partner koos voor de crème brûllée, die hem prima smaakte maar waarbij een bolletje ijs werd geserveerd; een toevoeging die echt niet past bij dit nagerecht en daarom beter had kunnen worden weggelaten. Samenvattend viel MEDS ons deze keer tamelijk tegen en zeker gezien de relatief hoge prijzen denk ik niet dat we hier nu snel nog een keer zullen terugkomen of het aan anderen zullen aanbevelen.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wij hebben hier enkele maanden geleden gegeten met vrienden, en dat was goed bevallen. Dus eergisteren dachten wij een goede keus te maken door hier met onze familie te komen eten. Wat een tegenvaller. De ruimte is prettig en de bediening is vriendelijk, maar heeft moeite om te onthouden wat er besteld is. Ze zijn 3 keer opnieuw komen vragen of de opgenomen bestelling wel juist was. Vervolgens kwamen de voorgerechten: de bestelde bouillabaise was heel weinig en leek op een tomatensoep met een paar schelpdieren erin. De carpaccio met truffelmayonaise was wel lekker.
Als hoofdgerecht hadden enkelen een ierse biefstuk besteld. Behalve biefstuk met een bakje mayonaise en een salade kwam er ook niets meer. Geen lekkere saus of iets van garnering. Bovendien waren 2 van de bestelde biefstukken ronduit koud en werden na een klacht daarover weer retour keuken gedirigeerd. Op de borden waren door ons wel al wat frietjes gedaan. Die smaakten erg naar het frituurvet. Toen de biefstukken eindelijk warm weer terug kwamen zaten er geen nieuwe frieten bij. Die hebben wij opnieuw moeten bestellen en zijn vervolgens, nadat iedereen zijn bord al lang leeg had, gebracht. Voor dit prijsniveau hadden wij toch echt veel beter verwacht. Ons zien ze hier niet meer terug.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gegeten in de tuinkamer, mooi ruimte!
Personeel is aardig, maar niet altijd alert (te druk?).
Helaas blijken een voorgerecht en een nagerecht niet meer beschikbaar nadat de bestelling al is geplaatst. Jammer en vreemd dat dit niet vooraf wordt aangegeven.
Een salade scampi met visjes wordt wel erg letterlijk geserveerd: slechts 1(!) scampi en 2 visjes met veel sla. Tussen de sla zit een pepertje verstopt (inclusief zaadlijsten) dat per ongeluk mee opgegeten wordt en de smaakpapillen tijdelijk uitschakelt. Het is niet duidelijk of het personeel iets doet met de opmerkingen hier over....
PatYvon .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
mindere ervaring deze week op de lunch. Bediening is vooral tegengevallen. Eten is nog steeds het meds nivo wat al jaren is. VOor de truffelmayonaise blijf ik hier elke lunch komen.
Plaatje mag dus wat meer kloppen met de mensen voor de schermen. Jammer
SiemHoumes .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Vanmiddag heerlijk geluncht op het terras bij Meds. De broodjes tonijnslalde en Carpaccio zijn aanraders.

Hetterras ligt op een mooie locatie aan de Markt in Sittard. Het is er gezellig druk e nejebt lekker wat te kijken.

De bediening is snel, zorgvuldig en uiterst vriendelijk.

Erik R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Meds is een goed restaurant om te eten in Sittard. De locatie en sfeer aan de oude markt is zeer sfeervol, ook zit je hier lekker in het zonnetje. Het restaurant is vrij traditioneel en klassiek ingericht, moet je van houden....
Het eten is met een woord super! Wij namen het verrassingsmenu: heerlijke speciale tapas vooraf en lamsvlees met ravioli als hoofdgerecht. Super verse producten, heerlijk gecombineerd en met smaak en aandacht bereid: echt klasse! De gerechten zijn niet goedkoop, echter de hoge kwaliteit is dit absoluut waard.
Het personeel is aardig en behulpzaam.
Datgaat J.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Het eten is lekker maar te weinig! Verder wilde ik een kleine creme brulee bij mijn koffie. Er werd mij gezegd dat deze op waren! Enkel de grote creme brulee was er. Ik vroeg toen om een grote creme brulee maar dan wel aan de prijs van de kleine en dit deden ze niet! Slechte zaak! Slechte service. 1. De creme brulee is dus niet vers gemaakt en 2. Vind dat ze deze optie uit zichzelf haddem moeten aanbieden! Voor ons geen meds meer dus! Een restaurant met zulk exclusief eten daar verwacht je ook een exclusieve service!
lexjansen .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Gisteren een prima avond gehad bij Meds. Gewoon een prima restaurant om met vrienden wat te eten. Het was er erg druk en dat merk je wel. Ongeveer 1 uur wachttijd per gerecht. Voorgerecht was een proeverij van tapas. Deze waren prima van smaak. Hoofdgerecht was een mooi gegaard stukje rundvlees. Daarbij was de ravioli gevuld met aioli en aardappel erg lekker. Nagerecht was een ijsje met een caramel mousse daarbij een gefrituurde raviloli. Niet echt heel lekker erg droog en zeer gewoontjes. De bediening was aardig maar kwamen nooit vragen of je nog wat te drinken wilde en omdat het druk was moet je echt naar ze zoeken. Leuk restaurantje maar niks bijzonders
Raaf-Dubier .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Klasse service in dit bedrijf. Een erg aanwezige drukke baas valt wel op hier maar zijn staf heeft het goede overall overzicht in combi met de prima bediening.

Over de keuken niks dan lof. Hertenbieffilet zoals het hoort te zijn. Heerlijk als de wildtijd weer begint :)

Gittihoumes .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Wij eten regelmatig bij Meds, en de laatste keer was met een grote groep voor de verjaardag van mijn man. Het diner was als altijd subliem. Iedereen kreeg keurig vrijwel tegelijk zijn/haar eten. De antipasti misto waren erg lekker en gevarieerd. Ook de hoofdgerechten (biefstuk of vis) waren uitstekend. Als vegetariër ben ik bij Meds op het goede adres, ze weten telkens iets nieuws te verzinnen en ook nu (lasagne met truffel en noten) weer overheerlijk!
PatYvon .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Hier kun je heerlijk tafelen in een mooie ambiance met zeer goede bediening. Vriendelijk, en ze houden je goed in de gaten.
We kozen met ons 4 voor het verrassingsmenu. Fijn dat je hier kan aangeven wat je niet wilt zodat je niet voor een te grote verrassing komt te staan met iets wat je niet lust. Bediening hoefde zelfs niet eens te aarzelen op onze vraag of wij een carpaccio in het menu als vooraf konden krijgen. Dit was meteen geen probleem.
Waar vind je dat nog? Menig zaak doet vreemd als je als gast iets wilt veranderen in het menu. Hier kan het gewoon: Klasse!