Meds

Markt 31 6131 EL Sittard Nederland Kaart

Over het restaurant Meds

Restaurant Meds heeft een stoer interieur en een veelzijdige kaart met Flammenkuchen, eigengemaakt brood van de houtskoolgrill, cicchetti, antipasti, pasta’s, vlees- en visgerechten en natuurlijk heerlijke Italiaanse desserts. Op het terras aan de gezellige, oude markt van Sittard geniet je van de zon en een drankje of een van de Meds specialiteiten. Krijg je onverwacht gasten of heb je geen zin om uitgebreid te koken? Met de foodiebags van Meds zet je in een handomdraai een lekkere pasta of risotto op tafel.

Meer informatie over restaurant Meds

Dagelijks 12.30 - 21.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Meds

Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Je voelt je echt te gast
marian L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Een omweg waard
Koen D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Wat een prachtig mooi restaurant. We hebben hier heerlijk gegeten en de bediening was zeer professioneel. Bij ons volgende bezoek aan Sittard komen we hier zeker nog een keer langs.
Annelies F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Lekker geluncht in relaxte omgeving, vriendelijk personeel
Alana H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Altijd een rustige sfeer, en prima eten. Ideaal voor zakelijke etentjes, of een lekkere lunch. Het brood wordt zelf bereid en dat proef je!
tilly R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
jammer dat onze reservering niet genoteerd was. Dit was echter geen probleem .We hebben er heerlijk gegeten en de bediening was TOP.
Jj V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wij hadden het verassing menu,maar vonden het voorgerecht te koud.
De rode huis was te lauw,de vriendelijke gast vrouw,heeft hem even ln de koeling gelegd.en dat was goed.
Verder niets als lof.het smaakte uitstekend.
Met vriendelijke groet
Gerty van Teeffelen.
Miriam G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Onze reservering bleek niet in hun boek te staan. Tapas waren erg gezouten. Niet vol en toch koste het moeite om aandacht van bediening te trekken
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Fijne ontvangst, er werd rekening gehouden met de vooraf aangegeven wens voor een rustige tafel. Zeer goede service, vriendelijk personeel en heerlijke gerechten ! Echt een aanrader, wij gaan er zeker terug !
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Ons echt laten verrassen met het verrassingsmenu. Heerlijke gerechten van begin tot eind.
Kim O.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Vanavond hier wezen eten en écht genoten! Als voorgerecht een fantastische zeer goed gevulde bouillabaisse gehad, mijn gezelschap 3 verschillende soorten carpaccio, ook heel lekker!
Als hoofdgerecht hadden we samen 3 verschillende soorten pasta, de 1 lekkerder dan de ander en tot slot het toetje van de dag. Ik had bijna het bord afgelikt hahaha. Wij komen zeker terug!!
klaartje L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Helaas erg tegengevallen. OP kaart staat aangegeven dat kinderen tot 19.00uur zelf hun pizza mogen maken. Wij waren er om 18.00uur en mochten de kinderen geen pizza meer maken. Als voorgerecht meloen met ham, blijkt de ham achterham te zijn, alsof deze zo uit de verpakking bij de AH was gekomen, wederom erg jammer. Bij hoofdgerecht erg lang moeten wachten op een gerecht, alle 5 andere tafelgenoten hadden al gerecht op tafel maar hebben zeker 10 minuten moeten wachten op laatste hoofdgerecht. Erg jammer! Zeker niet voor herhaling vatbaar
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten!
Marloes H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben heerlijk.gegeten op het terras buiten.
Er werd ook respectvol omgegaan met met voorkeuren en allergieen.
Het meds verrassingsmenu is een echte aanrader!!!
Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Anders dan anders. zeker eens naar toe gaan. Mooie opgemaakte borden, voldoende variatie en lekkere bijpassende wijnen. Smaakvol ingericht.
jo V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker gegeten wel anders als ik gewend ben maar heel erg lekker we waren wel van mening samen waarom er geen frietjes bij het eten waren maar misschien paste dat niet bij het eten zeker een mooi restaurant waar je lekker kunt eten
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Mooie ambiance waar je lekker kunt eten voor een goede prijs!
Mark O.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Heerlijk eten, goeie bediening en lekker wijn. Het kost misschien wel iets meer dan andere restaurants in de buurt, maar dan krijg je ook eten dat voortreffelijk en anders is.
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Vriendelijk en behulpzame bediening, gerechten waren goed.
Een minpuntje was de opmaak van de Ierse biefstuk, vlees was perfect, maar oog wil ook wat.
Leuke avond gehad.
Romain L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten, heel gezellig ingericht, en vriendelijk personeel! Een mooie menukaart met ruime keuze. Een aanrader!