Mediterraanse Chef

Natalja R.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Japio34 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Het eten was alsof een puber (voor het eerst) had gekookt.
alleen de frites en de sparerib waren te eten en het leek erop dat alles uit de magnetron kwam.
nooit weer!
Kim R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Gisteren hebben wij met z'n 4-en, hier gegeten. Bij binnenkomst werden we hartelijk welkom geheten, waardoor je meteen op je gemak zit. De gerechten zagen er goed verzorgd uit, waren lekker en goed te betalen. Wijkomen zeker terug!
Ellymarien .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
De negatieve reactie begrijp ik ook niet, alles heeft zijn prijs. En de prijs kwaliteitsverhouding is hier prima in orde. Als je voor een dubbeltje... je weet wel!
We hebben hier met 6 mannen gegeten en het erg gezellig gehad. Genoeg keuze, redelijk snelle en vriendelijk bediening. Als je voor 25 euro klaar wilt zijn een prima restaurant.
Tante S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
ruime menukeuze, vriendelijke bediening, niet al te groot, lekker gezellig en dichtbij het Isala theater, makkelijk te bereiken en goed en gratis parkeren.
Dikke plus.
Peytrenmike .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Aangenaam gegeten.

Smakelijke Entrecote met champignons die in een saus bleken te zitten. Het kalfsvlees was een iets droog. Frisse gemengde salade, goeie aardappeltjes. Vriendelijke mensen en ontegenzeglijk wat mediterrane smaken en sferen bespeurd. We gaan het zeker nog eens proberen.

De ambiance zijn we nog niet helemaal uit. Ze hebben hun best gedaan met een betrekkelijk strak interieur en ontegenzeglijk mooie kroonluchtertjes maar het geheel is niet helemaal overtuigend.
Lisa M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Al een paar keer gegeten zowel met familie als met vrienden. Super vriendelijk personeel! Er hangt een gemoedelijke sfeer en ze doen totaal niet moeilijk als men van de menukaart wil afwijken. En het eten is overigens heerlijk! Ook niet onbelangrijk natuurlijk en dat voor een zeer betaalbare prijs. Het is zeker een aanrader!
Nora V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
We kwamen met 4 personen en gingen vrolijk naar binnen. Bij het voorgerecht vond 1 van ons een vliegje in de salade, de enige reactie daarop was dat de kok de sla wel had gewassen, erg teleurstellend. Ook bij het hoofdgerecht hing het mis. De lasagna was heel veel lagen deeg met saus erop en niet ertussen. De bolognese saus van Calzone was met stukjes vlees in plaats van gehakt. Toen we er wat van zeiden kregen we geen reactie. Een excuus was zeker op zn plaats geweest. Erg jammer en hier komen ee zeker niet meer terug.
Karen666 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Voor wij bestelden hebben wij gevraagd of het mogelijk was in anderhalf uur het voor- en hoofdgerecht te serveren, aangezien wij op tijd naar een voorstelling in het theater ernaast moesten. Als het niet zou lukken, zouden wij onze bestelling aanpassen. De serveerster ging het de kok vragen, en ja hoor, het kon wel maar "dan moesten we snel het voorgerecht opeten", was de voorwaarde.
Dat voorgerecht kwam na ruim een half uur.
Men suggereert mediterraans eten te serveren, maar een kaasvoorgerecht met een bergje geraspte Goudse kaas (van het type dat ik in zakjes koop bij de supermarkt) in het midden, met daaromheen een paar hompen van andere kaas (waaronder weer Goudse) met daar overheen wat slierten peen, en stukken tomaat, dat is voor mij niet erg mediterraan. Een stukje brood erbij had overigens niet misstaan.
De "cozze " (Italiaans voor mosselen) zouden gebakken moeten zijn, maar leken alleen opgewarmd. Desalniettemin schrokten wij dit voor gerecht snel naar binnen, want dat had de kok immers als voorwaarde gesteld.
3 kwartier later, dus 5 minuten voor wij het theater in moesten, kwam het hoofdgerecht.
Eén van de twee hoofdgerechten was niet gaar, en moest terug. Geen tijd meer hebbende te wachten, hebben we het andere hoofdgerecht gedeeld (mijn partner kreeg daarvoor en piepklein bordje van de serveerster) en in dit 3 minuten opgegeten. Vanwege de frustratie en de haast ben ik niet meer in staat dit gerecht te recenseren, hoe het smaakte kan ik me namelijk niet eens meer herinneren.
Kortom: wij gaan nooit meer naar deze Chef, en raden het ook een ander af.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Knus restaurant met vriendelijke bediening. Wij hadden aansluitend een voorstelling in het naastgelegen Isala theater en de dame van de bediening was zo vriendelijk rekening te houden met het feit dat wij maar een uurtje de tijd hadden om te eten. Ook zonder aansluitend bezoek aan het Isala is het de moeite waar hier te gaan eten. Ik vond de vega pizza en salade caprese erg lekker en de funghi trifolati ronduit hemels en ik ben best een kritische eter!
Sssssandra .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Samen met een vriendin voor de voorstelling in het Isala Theater, echt heerlijk geborreld en lekkere hapjes gesmikkeld op het terras. Aardige mevrouw in de bediening, na het borrelen als hoofdgerecht de calamaris en gamba's op met heerlijk vers gebakken brood met verschillende smeersels en een heerlijke salade er naast geserveerd.
Toe hadden we een grand dessert met verschillende variaties die ook weer overheerlijk waren, staat niet op de kaart maar heeft de chef voor ons samengesteld omdat we van alles iets wilden proeven. Kortom lekker gegeten voor een goede prijs, zeker niet te duur!!! Gerechten op de kaart zijn prima, maar sommige mensen willen altijd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Dus als wij weer richting theater gaan schuiven we weer graag aan.
Belint M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
ontzettend jammer het eten is ver onder de maat lams vlees veel te rauw serveert, dorade leek niet vers en lag onder een laag groente. veels te duur. dames in de bediening doen echt wel de best maar de kok kookt onder de maat. daarbij zijn de prijzen ook nog eens pittig!!! jammer jammer jammer !!!
Rosemarie H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Chef heeft gezorgd voor heerlijke voorgerechtjes en een heerlijke tajine met kip en groenten met daarnaast lekker gegrild vlees. Bediening superaardig. Aanrader!
Ming Yin H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2014
Hier geluncht met het idee iets anders dan een belegd broodje te nemen. Gekozen voor
kizartma, een groente gerecht met courgette, aubergine, wat aardappelen, paprika in een sausje, en mijn tafelgenoot nam een gerecht met gegrild kippendij op spies.
Qua smaak was het niet slecht, maar een opgepimpt "bijgerecht" zonder enige extra's voor een pittige prijs van € 6,75 vind ik best duurbetaald. Daarnaast waren de kippendijen geen dijfilet, maar volgens mij gewoon kipfilet. Niks mis mee, maar de tekst bij het gerecht is misleidend.
Het is echt wel een leuk restaurant en locatie is prima, maar je hebt niet het gevoel waar voor je geld te krijgen. Een groentegerecht met wat extra brood of iets anders, flesje water op tafel etc etc kan ervoor zorgen dat je als klant terugkomt en niet naar een concurrent gaat. En concurrenten zijn er zat op die locatie!
Sylmar .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Wij komen hier regelmatig en storen ons aan alle negatieve recensies. De bediening is zeer vriendelijk. De gerechten zijn smaakvol bereid en als men van de kaart af wil wijken is alles mogelijk. kortom een zaak om zeer zeker terug te komen wat wij dus ook regelmatig doen.

Syl en Mar.
Johelm .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
We proberen graag restaurants uit en als het ons goed bevalt gaan we daar zeker nog een keer terug.
Dit keer met zijn tweeën gegeten met Groupon, als voorgerecht Carpaccio en Midye (gebakken mosselen in witte wijnsaus) de smaak was goed de mosseltjes in de wijnsaus waren erg lekker alleen jammer dat er geen stukje stokbrood bij zat.
Als hoofdgerecht hadden we garnalen (8stuks) uit de oven, de smaak was bijzonder goed maar voor een hoofdgerecht is het wel bijzonder weinig.
En de lamskoteletjes 4 stuks erg lekker vlees een hele goede smaak.
Bij het hoofdgerecht zat voor 2 personen een klein schaaltje friet (hoeveelheid puntzak Bram Ladage) en een klein schaaltje salade voor 1 persoon oke maar voor 2 personen bijzonder weinig.
Als nagerecht hadden we de Baklava met vanille ijs en de vijgen met walnoten en ijs.
Het personeel was vriendelijk, al met al lekker gegeten alleen sommige hoeveelheden zijn wel erg karig zeker als je de normale prijs moet betalen van € 67,25 uiteraard zonder drankje.
Misschien als je zonder Groupon eet dat de hoeveelheden dan groter zijn, als dit zo zou zijn hebben ze volledig de plank gemist.
Ruurd W.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Tja Groupon met een mooie deal ..... Leek het! Met familie dus uiteten. Helaas teleurstellend. Bij binnenkomst 'foute' reservering 6 ipv werkelijk 8. Normaal wordt je vrolijk ontvangen bij meer waar meestal minder t geval is. vervolgens bestelde prosecco op, wel slim opgelost door vrolijke blonde serveerster ( sterke meid die avond dragelijk maakte). Calamiteus ok net als mossels en garnalen. Later blijkt dan dat er met 1 roomsaus wordt gewerkt. Dus alles lijkt op elkaar. Lamskoteletten veel te droog/doorgrilld. Daarna tiramisu en ander dessert op. Meloenssoep is leuk alternatief, smaakvol ijs.
Kortom grouponwaarde net waard maar voor volle prijs voel je je bekocht!
Paul200 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2014
Waren benieuwd naar dit restaurant in onze woonplaats. Op deze locatie hebben verschillende restaurants het geprobeerd, helaas zonder veel succes. Het was vrij rustig deze woensdagavond, en mochten derhalve een tafeltje uitzoeken. Partner ging als voorgerecht voor Icli Kofte(tarwedeeg gevuld met gehakt en walnoten. Zij vond het aandeel deeg nogal groot, maar de smaak redelijk.
Ik vond de scampi met chiliroomsaus smakelijk.Partner nam als hoofdgerecht de mixed vis en ik de Pollo Chef met speciaal door de chef gemaakte saus. Alhoewel beide gerechten niet slecht smaakten,vielen ze toch wat tegen. Ik had van de speciaal door de chef gemaakte saus meer verwacht. Maar goed smaken verschillen. Als nagerecht namen we de vijgen met walnoten en vanille ijs. Helaas maakte ook een zeer zoete saus hier onderdeel van uit. Dit had voor ons niet gehoeven. De Turkse witte droge wijn viel niet tegen. Kortom niet slecht maar hadden toch meer verwacht.
PeterCoby .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
We werden attent ontvangen en ons gereserveerde tafeltje voor twee stond gereed. Drie gangen gekozen. Eerst een amuse van heerlijk krokante pizzabrood stukjes. De carpaccio smaakte goed wel enigszins vlak van smaak. Als hoofdgerecht zalm uit de oven in een tomaten knoflook saus. Mooie grote moot, heerlijk warm en zalig van smaak. Dessert baklava, fraai opgemaakt, lekker zoet met als tegenhanger granaatappel; uitstekend gelukt! Witte huiswijn smaakte lekker, mooi groot glas en flink door geschonken. Bediening liep vlot en bleef attent. Decor van de zaak is eenvoudig. Drukke levendige sfeer, voor een rustig gesprek moet je ergens anders zijn. Achtergrond muziek paste bij de zaak, ieder z'n smaak.
Samenvattend: heerlijk gegeten, vlotte bediening, leuke avond gehad.
Ikkie57 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Leuk restaurant met vriendelijke bediening vlakbij metrostation. Gegeten met Groupon met een vriendin. Leuke mediterraanse muziek op de achtergrond. Als voorgerecht allebei Sigara Borek (bladerdeeg gevuld met kaas en peterselie). Erg lekker, goed knapperig. Ik als hoofdgerecht kipfilet gevuld met walnoten en groente en een champignonsaus, mijn vriendin een mixed vis (zalm, garnalen, pangasius en tilapia). Bord van mijn vriendin ware allemaal stukjes af. Er bij werden frietjes geserveerd. Die vond ik minder. Ik baklava met aardbeienijs na en mijn vriendin een ijscoupe. Baklava erg lekker met saus van granaatappel. Die haalde mooi het hele zoete van de baklava.
Kan geen 8,5 geven en omdat de frietjes niet zo goed waren geen 9.