Mediterraan restaurant de Basiliek

Bierstraat 6 7241 AH Lochem Nederland Kaart

Over het restaurant Mediterraan restaurant de Basiliek

Monumentale klasse

Op de Kleine Markt in Lochem kun je heerlijk dineren bij De Basiliek. Niet voor niets is dit, in een gemeentelijk monument gevestigde, restaurant al sinds 1994 een begrip in de omgeving. Tijdloze gerechten staan hier op de kaart en de vriendelijke bediening ontvangt je met open armen. Dit is echt een warm bad. Laat je verwennen door de chef, bestel een lekker glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Mediterraan restaurant de Basiliek

cfmvangils .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
huizegreeve .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gisterenavond heerlijk gegeten, met een lekker flesje wijn erbij. Wij kwamen voor het AH-menu en daar hadden ze lekkere dingen voor uitgekozen. Wij gaan zeker nog eens terug.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Prima, bediening echter tussen de gerechten door had wel iets meer tijd gemogen. Om toch nog na te genieten van de geserveerde gerechten. Druk was het niet dus wij moesten geen plaats maken.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Met zijn vieren hier gegeten met ah actie. Wanneer je naar een mediterraan restaurant gaat, dat Basiliek heet, verwacht je een meer sfeervolle inrichting. Dit leek meer een bruin café met ongezellige lampen. Het eten was vrij redelijk, behalve de biefstuk. die was zeer goed. Toen we voor één van de drie nagerechten wilden kiezen, bleek eentje op te zijn. Mag/kan niet, als er al zo weinig keus is. Personeel was niet slecht, maar ook niet goed. Ook middelmatig dus. Niet voor herhaling vatbaar.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Leuk plein, als ie schijnt met zonnig terras. Lekker gegeten,, calamaris, carpaccio, biefstuk en salade met kip. Grillo en kraanwater. Wij lieten de desserts ongemoeid en sloten af met koffie. Lekker.
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Samen met mijn man hier gegeten met de AH actie. We waren op korte vakantie in de buurt. Vriendelijke ontvangst door de eigenaresse, vriendelijke en vlotte bediening. Vers, warm en knapperig brood met smeersels. Carpaccio om te zuigen. Kogelbiefstuk supermals. Verse friet en gebakken groenten prima op smaak gebracht. Het dessert was als een droom. Crème brûlée met als extraatje een bol roomijs en een kletskop met slagroom. Kortom we hebben hier heerlijk gegeten en een leuke tijd gehad.
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Voor de tweede keer hebben wij met vrienden in dit restaurant gegeten. De eerste keer was voortreffelijk, deze keer wederom onovertroffen. Leuke ontvangst door de eigenaresse, perfecte en vriendelijke bediening door de serveerster genaamd Bo.
Bo, je mag wat ons betreft blijven, mijn compliment.

Als wij wederom in Lochem zijn, komen we zeker terug.

Groet,

Marion en Rob
A.J.A. R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het is een prettig restaurant. Op een goede locatie. Het eten smaakt prima.
De porties waren precies goed. niet te veel en niet te weinig.
prodnier .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Lekker gegeten , fijn plekje aan t raam , hartelijk personeel .....kortom we hadden een heerlijke avond en komen graag nog een keer !!!
Wim O.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten, een voltreffer! Genoten van alle gerechten, heerlijk wijntje en een uitstekende ontvangst. Een ontspannen en heerlijke avond gehad. Aanrader!
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Weer heerlijk gegeten en genoten van het AH menu/aanbieding samen met mijn zoon op een prachtig terras ondanks dat het weer niet helemaal meezat. Een verschrikkelijke plensbui bij 24o, maar we bleven heerlijk droog onder de gigantische parasol . Vlotte en leuke bediening. Gastvrije ontvangst. Komen zeker weer terug. Kwaliteit van jet eten is uitstekend. Goed verzorgd. Klein minpuntje is dat je extra bij moet betalen als je frites tekort komt, moet eigenlijk niet kunnen. Maar verder perfect!
T L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
In een prettige sfeer gegeten. Ontvangst en begeleiding prettig en correct ("Als de saté niet geheel naar wens is, nemen we die terug"). Het (Ah) menu bood voldoende keuze. aanbevolen!
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Omdat wij een paar dagen in de omgeving waren en in het bezit van een AH bon hebben wij hier besproken.
Wij hebben hier geen spijt van gehad want het eten was heerlijk het personeel zeer vriendelijk.
als wij hier weer in de buurt zijn dan komen we zeker nog een keer langs.
Tjip W.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Wij zijn vriendelijk ontvangen in De Basiliek. De serveersters zijn vlot en attent en houden de boel goed in de gaten. We maakten gebruik van het AH menu. De gerechten zagen er mooi verzorgd uit en het smaakte goed. Dit restaurant is aan te bevelen.
scmeinsma .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, fijn personeel, mooie zaak, alleen 2e keer frietjes bijbetalen, was voor ons de eerste keer en spuitroom kan eigenlijk niet meer in een restaurant van deze kwaliteit, maar voor herhaling vatbaar.
Elma K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Goed en heerlijk gegeten prima gelegenheid.
Voor ons nieuw maar komen zeker terug.
Jammer dat het geen mooi weer was dus konden we niet van het terras gebruik maken.
Mjootje60 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Een gezellig restaurant met heerlijk eten, vriendelijke bediening en een gezellige sfeer. Met de AH restaurantactie keuze van een speciale kaart, behoorlijke keus en het eten was echt super lekker!
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heel vriendelijk personeel. Vlotte en prima bediening. Eten erg smakelijk en verzorgd opgediend.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Buitengewoon plezierige ontvangst, meer dan voldoende aandacht, kortom alle lof. Voor ons als Nijmegenaren een opsteker, wij gaan bij een volgend bezoek aan Lochem dit restaurant zeker bezoeken.

Veel succes toegewenst van Rob, Marion en onze kleinzoon Tijmen.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prima restaurant, goede kwaliteit van het eten en zeer prettig personeel, kortom prima om gezellig uit te gaan
Echt een aanrader.