Mediterraan restaurant de Basiliek

Bierstraat 6 7241 AH Lochem Nederland Kaart

Over het restaurant Mediterraan restaurant de Basiliek

Monumentale klasse

Op de Kleine Markt in Lochem kun je heerlijk dineren bij De Basiliek. Niet voor niets is dit, in een gemeentelijk monument gevestigde, restaurant al sinds 1994 een begrip in de omgeving. Tijdloze gerechten staan hier op de kaart en de vriendelijke bediening ontvangt je met open armen. Dit is echt een warm bad. Laat je verwennen door de chef, bestel een lekker glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Mediterraan restaurant de Basiliek

Vrijdag t/m zondag 16:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Mediterraan restaurant de Basiliek

lieven D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
in een rustige sfeer is het hier goed toeven. vriendelijke bediening en goede menu keuze en hiermee is alles gezegd en meer weet ik niet te vertellen en 120 "tekens is veel. "goede waar hoeft verder geen krans"
Gerrie B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
moest in het begin lang wachten voor er iemand kwam om wat we wilden drinken
tussen door ook, we moesten lang wachten voor het ons werd gebracht,eten was goed
maar ze hadden maar 2 hoofd gerechten, en de zalm was op,maar daar hadden ze geen
altenatief voor in de plaats.
Annemieke K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gastvrije ontvangst,vlotte bediening en zeer smakelijke gerechten!
Voor herhaling vatbaar!
Kom hier graag nog eens terug!!
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gezellig etentje met vrienden. wij hadden de indruk dat alles snel moest, snel bestellen liefst ook het toetje al doorgeven. Vrij vaak iemand van bediening aan tafel, zodat ieder gesprek wel een keer werd onderbroken. Het AH menu was wel een beetje ingetogen, weinig groente. Maar verder leuke avond gehad
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Prima restaurant met uiterst vriendelijke bediening! De kwaliteit van het eten was goed en het personeel had voldoende aandacht voor ons. Wij vinden de Basiliek een aanrader en komen zeker nog eens terug.
Stef B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Stef uit Groenlo. Ik was Jarig deze dag en het leek me fijn om met mijn vrouw en de kinderen uit eten te gaan.
Het was met de spaarkaarten van AH dus wij hadden een keuzemenu.
Het voorgerecht en het hoofdgerecht was perfect en daarna nog het dessert.Ook al zo heerlijk.
Wij gingen na betaald te hebben wat mij ontzettend meeviel met een vol buikje naar huis.
Al met al een geslaagd etentje en voor herhaling vatbaar.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben hier lekker gegeten met de AH-restaurantactie. We gaven 5 euro fooi, maar buiten zagen we op het bord dat hetzelfde keuzemenu normaal gesproken 26,95 kost en bij ons werd 32,95 in rekening gebracht. Dan doe je onzes inziens toch het principe van 2e 3-gangenmenu gratis geweld aan. Gaf ons toch een beetje een bittere nasmaak, in de zin van 'dat is niet aardig'. Maar het is natuurlijk nog steeds een erg voordelige aanbieding en ook mooi dat je kon kiezen uit verschillende voor-, hoofd- en nagerechten. Geen vegetarische variant op de kaart maar die hebben ze wellicht wel als je erom vraagt.
liesenfrans .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Keurig bediend en geen lange wachttijd op en tussen de gerechten.
Goede parkeergelegenheid op de Markt.
Het Albert Heijn keuzemenu was prima en goed verzorgd.
B K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Sfeer en ontvangst erg goed. Voelde je erg welkom. Hoofd en na gerecht karig. Kan zijn omdat het een AH menu was en daardoor wat sober en klein.
SavrijDroste .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
In kader van ah actie met 4 personen. Bijzonder ruime keus uit voor/hoofd/na gerechten.
Calamares/carpaccio/zalm/biefstuk/ijs alles was uitstekend. Van tevorenaanggegeven dat een van de eters diabeet is. Bijzonder attent werd er suikervrij gebak geserveerd. Bediening uitermate klantvriendelijk. Komen er graag weer terug.
H D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Met onze tegoed kaart van de AH restaurantactie samen met mijn vrouw genoten van een heerlijk 3 gangen diner. De speciale menukaart gaf ons voldoende keus. De attente gastvrouw samen met de vriendelijke meisjes van de bediening gaven ons een gevoel van gast aan tafel, zeker voor herhaling vatbaar
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst, gezellige sfeer.
Eten was goed met een prima wijntje erbij.
Een adres om nog eens langs te komen.
K. K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Goede bediening en tussen de div. gangen zat een goede tussenruimte en o ja het eten was prima, vooraf kregen wij een heerlijke amuse.
KeKi .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Afgegaan op de goede recensies bleek dit inderdaad geen verkeerde keus. Voor de AH restaurantactie was er een speciale kaart met voldoende keuze. Het eten smaakte heerlijk. De maaltijdsalade deed het ook erg goed.
Allervriendelijkste bediening.
genw.ter.kulve .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Lekker gegeten met 6 personen via de ah restaurant actie. Eerst buiten op het terras iets gedronken en daarna binnen genoten van een heerlijk 3-gangen diner. Het was top!
g.vink42 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Een zeer sfeervolle ambiance met vriendelijk bediening, maar vooral waarop de gerechten opgediend werden en van een uitmuntende kwaliteit.
F B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Zeer attente bediening. Goed eten, aantrekkelijk geserveerd. Kopje smakelijke gazpacho als voorafje gekregen. Gezellige, rustige sfeer. Mooie ligging met terras aan kerkplein. Op maandagen geopend.

Verbetertips:
1) Als je moet melden dat een nagerecht niet leverbaar is en vervolgens terug moet komen om te melden dat het als alternatief gekozen nagerecht OOK niet leverbaar is, dan zou het sieren dat te compenseren met bijv. een kopje koffie van de zaak.

2) Verlichting hoort niet automatisch uit te gaan terwijl een klant op het toilet zit. Als je energie wilt besparen, laat dan dat 8 watt lampje gewoon branden en vervang die 1 kilowatt handdrogers door handdoeken.
selliedepellie .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hadden gereserveerd met de opmerking graag een rustig plekje voor 2. Bij aankomst waren er 3 rustige plekken voor ons gereserveerd waaruit wij konden kiezen. Erg netjes. We hoefden niet lang te wachten op het eten. De gerechten waren heerlijk en de biefstuk lekker mals. personeel was zeer vriendelijk en verzorgd. Een echte aanrader. Wij komen ook zeker nog een keer terug.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Jammer dat de prijs van het 3-gangen keuzemenu van de AH-actie ruim 6 euro hoger is dan het gelijke 3-gangen keuzemenu van de reguliere menukaart. Daarnaast bij de bediening gemeld dat een ingredient van een gerecht van de menukaart ontbreekt in het opgediend couvert, maar daarop verder geen reactie.
cfmvangils .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Prima ontvangst. Mooie gelegenheid op een leuke locatie in Lochem. Smakelijke gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar. Zeer aan te raden.