Mediterraan restaurant de Basiliek

Bierstraat 6 7241 AH Lochem Nederland Kaart

Over het restaurant Mediterraan restaurant de Basiliek

Monumentale klasse

Op de Kleine Markt in Lochem kun je heerlijk dineren bij De Basiliek. Niet voor niets is dit, in een gemeentelijk monument gevestigde, restaurant al sinds 1994 een begrip in de omgeving. Tijdloze gerechten staan hier op de kaart en de vriendelijke bediening ontvangt je met open armen. Dit is echt een warm bad. Laat je verwennen door de chef, bestel een lekker glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Mediterraan restaurant de Basiliek

Vrijdag t/m zondag 16:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Mediterraan restaurant de Basiliek

Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Hartelijke en gastvrije ontvangst. Prettige bediening. Goed eten: zalm en lamsstoofpotje. Frieten gloeiend heet en heerlijke creme brulee.Thony en Anneke Haarlem
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Een fijn restaurant. We komen zeker nog een keer terug.
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Vriendelijke en attente bediening. Uitgebreide kaart, voor elk wat wils. De gerechten worden op het moment van bestellen bereid, ambachtelijk en met zorg en dat proef je!
J.H. G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De garderobe zagen wij toevallig. Er hingen veel jassen over de stoel. Aanpakken is een kleine moeite. De serveerster wist niet wat vermouth was. Het vlees was goed. Groente 3 boontjes verder sla en patat. Het desert was goed. Van het servies waren stukken af. Wij hebben gegeten maar waren niet uit.
Aart H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij hebben bij de Basiliek heerlijk gegeten. De gerechten waren lekker en voldoende. Daarbij dan ook nog prima bediening (vriendelijk en behulpzaam). Gevolg is dat wij hier graag terug komen.
G. D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Ook met AH bon goede keuze kunnen maken. Aardige bediening. Ging iets mis met het dessert maar dat werd heel snel en keurig opgelost.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening en goed eten voor een prettige prijs in aangenaam gezelschap. Wat wil een mens nog meer....?!
Nanda H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening! We komen zeker nog een keer terug.
Thomas Maxwell .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prima avond, maar had er toch wel meer van verwacht - mede gezien de hoge scores. Complimenten voor de vriendelijke en accommoderende gastvrouw, maar de bestelde gerechten waren helaas niet meer dan gemiddeld - terwijl de prijzen toch stevig waren. De Basiliek wordt aangeprezen als een 'Mediterraan Restaurant'; dan verwachten wij authentieke ingrediënten, presentaties en smaken van rondom de Middellandse Zee. Als wij dan een spies met sateh en frietjes zien verschijnen, en een ovenschaaltje met kipdijfilet plus wat spekjes en uitjes, dan voldoet dit dus niet aan onze verwachtingen. Jammer, want andere belangrijke ingrediënten (ambiance, gastvrijheid, locatie) zijn zeker aanwezig voor een memorabele avond. We komen graag nog eens terug, maar hopen dan op interessantere gerechten binnen het geldende prijsniveau.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het was een prima sfeer in de Basiliek.Geen lawaaimuziek , erg ekkere gerechten en zeer vriendelijke ,attente, bediening.
lauravdploeg .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Samen lekker gegeten in een gezellige sfeer. Gastvrouw en -heer waren vriendelijk en attent. Qua hoofdgerechten vonden we wel dat het wat meer mediterraans had gekund. Onze varkenshaas saté was prima en ook onze eigen keus maar we hadden een echt mediterraans hoofdgerecht passender gevonden.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Tip: kijk en nog eens naar de prijs van het 3 gangenmenu buiten op het bord (€26,95) en wat wij als klant voor hetzelfde menu hebben betaald. (€32,95)
rob S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten was beslist van goede kwaliteit, maar voor een driegangenmenu geen €32,50 waard. Eenvoudige carpaccio en varkenshaas sate . Laat gasten van de gewone kaart kiezen, desnoods met een geringe toeslag. Dan krijg je ter kennismaking met dit restaurant een goed beeld wat de keuken kan bieden.
Dat heeft men in Bathmen beter begrepen. Met zelfs keuze uit wildmenu.
H. Z.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Een hele gezellige locatie, altijd lekker eten. Wij komen hier regelmatig. Deze keer met de ah restaurantactie.
Altijd een zeer vriendelijke ontvangst en aardige bediening.
Hanneke C.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
"Kort" betekent hier voor het opnemen van de drankjes na het aanschuiven. De tijden tussen de gangen waren heel plezierig, daar zou ik "rustig"bij zeggen.
Gert Jan B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Zeer gastvrije ontvangst, veel aandacht voor speicifieke etenswensen, prettige ambiance en verrassend veel gasten voor een dinsdagavond. We komen graag weer.
lieven D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
in een rustige sfeer is het hier goed toeven. vriendelijke bediening en goede menu keuze en hiermee is alles gezegd en meer weet ik niet te vertellen en 120 "tekens is veel. "goede waar hoeft verder geen krans"
Gerrie B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
moest in het begin lang wachten voor er iemand kwam om wat we wilden drinken
tussen door ook, we moesten lang wachten voor het ons werd gebracht,eten was goed
maar ze hadden maar 2 hoofd gerechten, en de zalm was op,maar daar hadden ze geen
altenatief voor in de plaats.
Annemieke K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gastvrije ontvangst,vlotte bediening en zeer smakelijke gerechten!
Voor herhaling vatbaar!
Kom hier graag nog eens terug!!
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gezellig etentje met vrienden. wij hadden de indruk dat alles snel moest, snel bestellen liefst ook het toetje al doorgeven. Vrij vaak iemand van bediening aan tafel, zodat ieder gesprek wel een keer werd onderbroken. Het AH menu was wel een beetje ingetogen, weinig groente. Maar verder leuke avond gehad