Mediterraan restaurant de Basiliek

Bierstraat 6 7241 AH Lochem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Tzatziki (alleen te bestellen per 2 pers.)
      Shorbet Ads (linzensoep)
      Calamari Fritti
  • Hoofdgerechten
    • Pollo con Queso (alleen te bestellen per 2 pers.)
      Salmone
      Filetto di Maiale con salsa al pepe
  • Nagerecht
    • Creme brulee
      Helado de vainilla con salsa de chocolate
      Ijskoffie

Over het restaurant Mediterraan restaurant de Basiliek

Monumentale klasse

Op de Kleine Markt in Lochem kun je heerlijk dineren bij De Basiliek. Niet voor niets is dit, in een gemeentelijk monument gevestigde, restaurant al sinds 1994 een begrip in de omgeving. Tijdloze gerechten staan hier op de kaart en de vriendelijke bediening ontvangt je met open armen. Dit is echt een warm bad. Laat je verwennen door de chef, bestel een lekker glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Mediterraan restaurant de Basiliek

Vrijdag t/m zondag 16:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Mediterraan restaurant de Basiliek

Erik M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Gebruik gemaakt van de AH restaurantzegels. Goede keuze aan gerechten en het eten was lekker en goed gezorgd. Goede en vriendelijke bediening.
Cmbekebrede J.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
al jaren kom ik er en de kwaliteit is altijd even goed met ook veel variaties.
Wiwa W.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Ontvangst goed en correct, jas wordt aangenomen. Heerlijk gegeten met de AH actie , waarbij keuze uit een beperkt menu. Heerlijke gerechten en de porties waren voldoende. Prima restaurant.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Gastvrij, zeer goed eten, goede ambiance. Zeker een aanrader
Wigger H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Op een koude novemberavond waren wij met 4 man sterk in het restaurant "De Basiliek". Het was behaaglijk warm binnen, onze jassen werden aangenomen en ons werd een gedekte tafel getoond. We konden onze keus maken uit verschillende 3-gangen keuzemenu's met originele Middellandse-zeegerechten. Ik kon althans Griekse-, Italiaanse-, Spaanse- en Franse bijdragen ontdekken. Het was rustig in het restaurant op deze doordeweekse dag. Er was dus alle aandacht voor ons en we konden rustig onze keus bepalen en de bediening kon dus vlot verlopen. We hoefden niet lang te wachten en de tijd tussen de gangen door was gelukkig ook niet te lang. De bediening verliep vlot en vriendelijk. De kwaliteit van het eten van zowel voor-, hoofd- als nagerecht bleek een treffer. Het was allemaal zeer smakelijk en goed afgestemd op de verschillende voorkeuren van de gasten.
Kortom een geslaagd etentje voor een zeer schappelijke prijs. Hier gaan we in de toekomst vaker naar toe.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Ik heb hier samen met mijn moeder gegeten. Het is een erg gezellige locatie, met fijne mensen in de bediening. En wat hebben we heerlijk gegeten! Erg smakelijk met oog voor detail. We komen hier zeker nog terug ook al wonen we niet in de buurt.
Jacob H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Lekker gegeten en met genoegen gezeten,Zullen we herhalen.
Arie G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten, verrassende gerechten.
Wachttijd was ondanks de drukte acceptabel.
Anna K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Wij zaten aan het raam en dat was leuk maar binnen in was het aan de donkere kant......
Maar eten en service waren perfect! Zeer aanbevelenswaard..
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Smakelijk , fijne bediening . Gegeten met AH menu
Laurens S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Wij aten hier met de AH-axxie. Wat meteen opvalt is dat De Basiliek een 3-gangen-menu verkoopt voor €26,95, terwijl het AH-3-gangenmenu €32,95 kost, waarvan je dan 1 gratis krijgt. Dit komt vaker voor: ofwel de prijs eerst verhogen en dan korting geven, of de omvang verkleinen omdat je korting geeft. In de IENS beoordeling over de prijs-kwaliteit-verhouding is 'Prima' kennelijk beter dan 'Kan beter' maar minder goed dan 'Precies goed'; persoonlijk lijkt 'Prima' mij beter dan 'Precies goed' maar dat is dus fout. De dame van het restaurant loopt wel langs ons tafeltje, maar om drinken te mogen bestellen of de (AH-)menukaart te krijgen, moet je vragen. Kijk even goed vooraf op de menukaart of je wat lekkers kan vinden, want de keus is beperkt; bv keuze uit 3 hoofdgerechten, waarvan 1 alleen met 2 personen. Heb je wat gekozen en mogen bestellen, dan is het eten prima, en daar bedoel ik mee: goed.
Albertha T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Attente bediening en vriendelijke uitstraling.
Marike R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten, de entourage is gezellig en de bediening erg vriendelijk.
Zeker een aanrader...
Ike D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten, super bediening komen zeker gauw weer terug
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Prima gegeten. Vooraf Calamari en als hoofdgerecht vlees met een roomsaus. Er was voldoend keuze. Zeer vriendelijk personeel. Wij zaten er met een AH bon. Zeker de moeite waard om nog eens naar toe te gaan. Perfect gesitueerd in Lochem.
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een mooi en smaakvol ingericht restaurant. De bediening was zeer vriendelijk en voorkomend.
An W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Prima gegeten, niets op aan te merken. Leuke sfeer en erg vriendelijke en aardige bediening. Gezellig buiten kunnen zitten.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Niet binnen geweest. Buiten op terras gegeten vanwege het mooie weer.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Prima gegeten ,vlot bediend, voor herhaling vatbaar.
Ivan L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Bijzonder gastvrij, vlotte bediening, lekker eten. Het was een super-ervaring.