Mediamatic ETEN

Dijksgracht 6 1019 BS Amsterdam Nederland Kaart
31-631903218

Over het restaurant Mediamatic ETEN

Kunst, design en samenleving ontmoeten elkaar in Mediamatic Biotoop in Amsterdam. Dit is een culturele instelling die graag experimenteert met nieuwe materialen en processen. In het opvallende complex in het hartje van Amsterdam, kun je een ruimte huren voor workshops, vergaderingen of andere bijeenkomsten. Er is van alles mogelijk. Je kunt hier ook heerlijk eten in het restaurant Mediamatic Eet, met als decor het prachtige uitzicht over het water. Je vind hier ook bijzondere kunstinstallaties, zoals de lemen houtoven. Wat een belevenis.

Meer informatie over restaurant Mediamatic ETEN

Dagelijks 16:00 - 21:30 uur

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
eddie .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Menu is creatief & erg lekker, wellicht beetje aan de dure kant.

Bediening is uitermate vriendelijk en behulpzaam, maar onderbezet tijdens drukke avonden. Dat betekent langer wachten en soms ook irritatie tussen keuken en bediening onderling.

Lokatie is supermooi en inspirerend.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Steen en steen koud. In de kas kan je niet eten in de winter, of in ieder geval niet als het onder de 10 graden is buiten. De ruimte is niet te verwarmen. Hier doet het personeel ook niks aan. Die horen het commentaar aan. Een manager of eigenaar die als gastheer/vrouw aanwezig is en hier met gasten over spreekt heb ik niet gezien. Er is een ruimte die wel verwarmd is en op een avond als gister (vrijdag 6 jan) moet je die helemaal vol schuiven met gasten en tafels. Daardoor is het eten ook niet bevallen, wat misschien op een warme avond wel goed zou kunnen zijn. Voor in de winter is dit restaurant een absolute afknapper.
t.steen S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Deze chef heeft ons echt verrast met originele vegetarische gerechten. De ambiance is top, het eten dus ook. De bediening is zeer vriendelijk. Soms nog wat onwennig, maar dat is juist wel weer charmant. Wij hebben een topavond gehad en gunnen deze gelegenheid meer gasten!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wat een geweldige locatie! Je zit in een kas aan het water waar de houtverbinding branden. We aten een verrukkelijk en verfijnd 4 gangen menu met een paar uitstekende wijnen er bij. Vin Naturel die ze zelf importeren uit Italië. Heel zuivere smaken en alles perfect klaargemaakt. Wel wat jonge (en heel aardige) bediening die nog een beetje meer ervaring op kan doen. Daaraan merk je dat dit een nieuwe plek is. Maar zeer aan geraden! Niet te geloven trouwens dat het hele menu zonder dierlijke producten wordt gekookt!
wouter H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Keuze op de kaart is beperkt, wel bijzonder (vers en origineel).
Prijzen zijn niet bescheiden.
Wijn tempranillo was niet veel (en ook daarom) te duur.
Water gratis, brood extra betalen.
Restaurant is als geheel toch sympathiek.
Uitzicht is mooi.
Stoelen te hard.
Temperatuur de hoog (warmtestralers) of te laag (openslaande deur).
Floor M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Geweldige plek! Gelegen aan het water met een uitzicht over de stad. Aardige bediening en er hangt een fijne sfeer. Het menu is innoverend, iets wat je nog niet veel ziet in andere hippe restaurantjes. Zeker een aanrader, vernieuwend en ook nog erg lekker!
Lianne P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Bijzondere en fijne plek om een hapje te gaan eten! Wat mij vooral aantrok was de omgeving, verlichting en het uitzicht van het restaurant. Daarnaast echt heerlijk gegeten en de bediening was heel lief en gastvrij. Ik heb samen met mijn partner een aantal gerechten gedeeld en alles was boven verwachting naar wens. Zeker een aanrader!
Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Erg bijzondere en lekkere gerechten! De curry was heel goed van smaak en de gefrituurde bloemkool is een aanrader als bijgerechtje. De plek is fantastisch, met uitzicht over het water, en een eigen kas waar van alles wordt verbouwd. Bestellen moest gewoon aan de bar, dus we hoefden niet te wachten.