Mediamatic ETEN

Dijksgracht 6 1019 BS Amsterdam Nederland Kaart
31-631903218

Over het restaurant Mediamatic ETEN

Kunst, design en samenleving ontmoeten elkaar in Mediamatic Biotoop in Amsterdam. Dit is een culturele instelling die graag experimenteert met nieuwe materialen en processen. In het opvallende complex in het hartje van Amsterdam, kun je een ruimte huren voor workshops, vergaderingen of andere bijeenkomsten. Er is van alles mogelijk. Je kunt hier ook heerlijk eten in het restaurant Mediamatic Eten, met als decor het prachtige uitzicht over het water. Je vindt hier ook bijzondere kunstinstallaties, zoals de lemen houtoven. Wat een belevenis.

Op zondag, maandag en dinsdag serveren ze pizza's uit de lemen houtoven, de rest van de week hebben ze een mooi samengesteld menu met keuze uit verschillende vegan gerechten.

Meer informatie over restaurant Mediamatic ETEN

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Mediamatic ETEN

wvanstraten .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Verrassend leuke gerechtjes. Leuk om met elkaar te delen. Prijs-kwaliteitsverhouding er goed.
Prima huiswijnen.
Kortom een leuk concept
Y.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Keek er heel lang uit om hier te eten, maar blijkbaar hebben ze op dinsdag alleen vegan pizza's. De normale waren ok, maar wel echt duur voor paar stukjes groente (€15) erop. De zogenaamde Pizza Paradise was een regelrechte teleurstelling. Het waren droge pizza's waarbij chocola erop is gesmeerd voordat ze de oven ingingen en daarna een klein likje chocola erop is gesmeerd. Dat is geen dessert. Bij binnenkomst was er geen ontvangst en service liet lang op zich wachten. Serveersters waren aan het roken tussendoor op het terras terwijl we aan het wachten waren. Echt een enorme teleurstelling van een plek waarvan ik dacht dat ie heel bijzonder zou zijn.
Theuntje K.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Super lekker gegeten op een prachtig terras, kleine gerechten om te delen dus je kan lekker blijven bestellen en tot laat met een drankje op het terras vertoeven. Mijn vader is nogal een vleeseter maar had nergens iets op aan te merken! Zeker een aanrader!
Knoffie .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Ben hier zowel eens geweest op de pizza avond, als doordeweeks toen ze het mezze menu hadden. Super fijne plek om gezond (en vegan) te eten in een mooie omgeving. Sympathieke bediening, fijn assortiment drankjes en de beste vega bitterballen!
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Super lekkere pizza's gegeten, maar door tekort aan personeel duurde alles zo lang dat we uiteindelijk een deel van de pizza's hebben afbesteld om nog op tijd te komen voor een voorstelling in het Muziekgebouw.
Prachtig uitzicht, leuke aankleding en lekker eten. Zeker een aanrader als je niet op tijd weg moet.
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Teleurstellende gerechten en slechte service. De menukaart is veel the beperkt en in verhouding erg duur. Het uitzicht is daarintegen prachtig.
Joan V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Eten viel een beetje tegen: simpel en veel groen.. Er zat ook veel tijd tussen de gangen. Helaas is de pizza oven maar beperkt open.
Eric P.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
pizza's lekker, dranken (Oidipusbieren, droge cider, glas witte wijn) prima. Minpunt is dat op deze dinsdag ook geen klein voorafje te krijgen is, noch een dessert (zoete pizza na een hartige lijkt geen goed idee). Op dinsdag dus een wat schraal menu, zeker voor zo'n mooie locatie. We zullen nog eens een andere dag proberen, voor een volledig menu.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Een fijne symphatieke plek. Je kunt er heerlijk aan het water zitten. Maar wij vonden de pizza’s tegenvallen: niet heel groot, beetje aangebrand. Voor €15 hadden we meer verwacht.
Rebekah A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het eten was zeker lekker, ik was onder de indruk vam de avocado brulee, mooi uitzicht tijdens het eten, ik heel was blij dat het menu veel vegan gerechten had!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
- Er waren alleen brood of pizzagerechten, en geen enkele salade of groentegerecht.
- bestellen ging chaotisch, twee maal werd iets vergeten
Joarne10 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Pizzadeeg was mislukt, uiteindelijk rauwe groenten en soep gegeten. Daarvoor ruime prijs betaald. Wel prachtige plek! Dak lekte op aantal plekken.
Cecile D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Met de verbouwing heel moeilijk te vinden.
Dit moet duidelijker op de website.
Verder genoten van een prachtige plek.
Groet
Freek R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijke atmosfeer, minstens even heerlijk eten en persoonlijke, warme bediening. Aanrader, al helemaal voor de vegans onder ons!
Noor E.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
De gerechten zijn een goeie mix van klassiek en verrassend, zo'n pavlova van aqua faba lust ik wel elke dag! Vegan is er normaal, zo hoort het ook, en het uitzicht is prachtig!
Carin F.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Perfecte locatie aan het IJ. Positieve, ideële sfeer met mooi eten dat bewijst dat ‘zonder vlees’ heerlijk kan zijn! Aardige bediening!
Caroline C.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Super Keller veganisch gegeten ! Portie groot en inhoud super interessant: beetroot en uien bitterballen - yummy
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Prachtige plek aan het water. Mediamatic laat zien dat kaas op een pizza echt niet nodig is. Ook heb ik veel smaken geproefd die ik niet eerder geproefd heb. Heerlijke gin tonics. Echt nog een verborgen parel waar we zeker nog eens teruggaan.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Veganistische pizza met verse ingrediënten uit eigen kweek. Zeer vriendelijke bediening. Leuk uitzicht over het water. Beetje ingewikkeld om er te komen nu de Oosterdoksdraaibrug is afgesloten.