Mediamatic ETEN

Dijksgracht 6 1019 BS Amsterdam Nederland Kaart
31-631903218

Over restaurant Mediamatic ETEN

Kunst, design en samenleving ontmoeten elkaar in Mediamatic Biotoop in Amsterdam. Dit is een culturele instelling die graag experimenteert met nieuwe materialen en processen. In het opvallende complex in het hartje van Amsterdam, kun je een ruimte huren voor workshops, vergaderingen of andere bijeenkomsten. Er is van alles mogelijk. Je kunt hier ook heerlijk eten in het restaurant Mediamatic Eet, met als decor het prachtige uitzicht over het water. Je vind hier ook bijzondere kunstinstallaties, zoals de lemen houtoven. Wat een belevenis.

Meer informatie over restaurant Mediamatic ETEN

Dagelijks 16:00 - 21:30 uur

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Floor M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Geweldige plek! Gelegen aan het water met een uitzicht over de stad. Aardige bediening en er hangt een fijne sfeer. Het menu is innoverend, iets wat je nog niet veel ziet in andere hippe restaurantjes. Zeker een aanrader, vernieuwend en ook nog erg lekker!
Lianne P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Bijzondere en fijne plek om een hapje te gaan eten! Wat mij vooral aantrok was de omgeving, verlichting en het uitzicht van het restaurant. Daarnaast echt heerlijk gegeten en de bediening was heel lief en gastvrij. Ik heb samen met mijn partner een aantal gerechten gedeeld en alles was boven verwachting naar wens. Zeker een aanrader!
Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Erg bijzondere en lekkere gerechten! De curry was heel goed van smaak en de gefrituurde bloemkool is een aanrader als bijgerechtje. De plek is fantastisch, met uitzicht over het water, en een eigen kas waar van alles wordt verbouwd. Bestellen moest gewoon aan de bar, dus we hoefden niet te wachten.