Mediamatic ETEN

Dijksgracht 6 1019 BS Amsterdam Nederland Kaart
31-631903218

Over het restaurant Mediamatic ETEN

Kunst, design en samenleving ontmoeten elkaar in Mediamatic Biotoop in Amsterdam. Dit is een culturele instelling die graag experimenteert met nieuwe materialen en processen. In het opvallende complex in het hartje van Amsterdam, kun je een ruimte huren voor workshops, vergaderingen of andere bijeenkomsten. Er is van alles mogelijk. Je kunt hier ook heerlijk eten in het restaurant Mediamatic Eten, met als decor het prachtige uitzicht over het water. Je vindt hier ook bijzondere kunstinstallaties, zoals de lemen houtoven. Wat een belevenis.

Op zondag, maandag en dinsdag serveren ze pizza's uit de lemen houtoven, de rest van de week hebben ze een mooi samengesteld menu met keuze uit verschillende vegan gerechten.

Meer informatie over restaurant Mediamatic ETEN

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Mediamatic ETEN

Willem V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Prachtige plek aan het water. Mediamatic laat zien dat kaas op een pizza echt niet nodig is. Ook heb ik veel smaken geproefd die ik niet eerder geproefd heb. Heerlijke gin tonics. Echt nog een verborgen parel waar we zeker nog eens teruggaan.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Veganistische pizza met verse ingrediënten uit eigen kweek. Zeer vriendelijke bediening. Leuk uitzicht over het water. Beetje ingewikkeld om er te komen nu de Oosterdoksdraaibrug is afgesloten.
Ryanne B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Voor de eerste keer in een vega (n) restaurant, het was echt heerlijk. Ontzettend goed en verrassend gegeten. Bediening was goed, inrichting ook leuk, het was alleen iets aan de koude kant binnen
win C.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Lekkere verschillende hapjes gekregen. Net zoals de vorige keer hier weer heerlijk van genoten en ze weten ons telkens weer te verassen met hun vegetarische combinaties!
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heel leuk, inspirerend en heerlijk. Zo fijn om op zo'n mooie locatie spannend, eerlijk en heerlijk te eten. Koud is het er wel, dus doe warme kleren aan. Er zijn wel dekentjes en de lokatie is top!
Odile R.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heerlijk gegeten, fantastische pizza's en leuke aanraders van het personeel. Een vriendelijke buurman bood ons een zuurkoolbitterbal aan, die eveneens fenomenaal was.
Marloes S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Sympathiek duurzaam initiatief, fantastische locatie, supervriendelijke medewerkers, en bovenal verrukkelijk eten. We hadden de mezze en hebben genoten. We komen zeker snel terug.
Albert M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Zorgen dat iedereen gelijktijdig z'n eten krijgt. Prima locatie. Medewerkers attent aanwezig. Tafels wat vaker schoonmaken.
Praktijkmaaike D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker gegeten, leuke plek, goede bediening en smaakvol bereid. Komen zeker de volgende keer terug .leuk aan het water, word je blij van....
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Bijzondere smaaksensaties, mooie locatie, prettige bediening , en een heel fraai uitzicht over het ij. Komen zeker nog een keer terug
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
De vriendelijkste bediening in dit restaurant aan het water, je bent er echt welkom. Eten is vooral veganistisch. Fantastisch. Ongedwongen sfeer.
Fatima E.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Onze bestelling was zoek geraakt....en wij hadden toch een trek, maar de ingrediënten van onze bestelling was op. Gelukkig kon de kok nog iets voor ons klaar maken om onze honger na 2u wachten te stillen en een heerlijke borrel toe. Als je va bohemien houdt is de place toe be! Voor mij voor herhaling vatbaar.
Marij W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
De keuze uit 2 hoofd gerechten wordt wel erg beperkt als er een niet is en er geen alternatief wordt aangeboden.

Het was niet druk: dan moet het toch mogelijk zijn om verschillende gangen tegelijk aan tafel te krijgen. IK ben een kleine eter maar had gewoon nog trek toen we vertrokken
FRans V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Afgelopen zaterdag waren we rond half 7 met een gezelschap van 8 personen bij Mediamatic. De bedoeling was om wat te eten en dan door te gaan naar Amsterdam Light. Door de serveerster werd de witte kool taart aanbevolen. 5 personen bestelden dat en de andere 3 het tempeh kommetje. Omdat het bestellen wat chaotisch ging vroegen we nog of er 8 bestellingen waren opgenomen en 8 drankjes. Dat werd beaamd. Na drie kwartier werden we toch wat onrustig en informeerden we naar het eten. De witte kool taart bleek niet doorgekomen te zijn bij de keuken of iets dergelijks. in plaats daarvan werd boerenkool met paddestoelsaus geserveerd. Dit gerecht was lauw, over de smaak waren de meningen verdeeld maar niet gunstig. Er werden 2 tempeh kommetjes uitgeserveerd en de laatste persoon aan tafel was gewoon helemaal vergeten. Toen iedereen uitgegeten was was het laatste menu nog niet gearriveerd en zijn we maar vertrokken. Een zeer teleurstellende ervaring!
Nadine V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Pure smaken, vers bereid, lekker eten. Vriendelijk en vrolijk personeel. Mooie wijnen en andere drankjes.
Enige minpunt - het was buiten erg koud en de kas is moeilijk (niet..) warm te stoken.
win C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het vegan menu was echt fantastisch! Vers, smaakvol en perfecte hoeveelheden. Na het kiezen van een rode wijn bleek dat deze niet op voorraad was, er was iets mis gegaan met de bestelling ervan. Dit hadden ze eigenlijk van tevoren moeten weten en niet pas wanneer de avond al was begonnen. Verder gaan we zeker terug!
Matty G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Voor de derde keer gegeten bij Mediametic en elke keer mooie gerechten, die zeer smaakvol en met veel zorg bereid zijn. Nieuwsgierig naar een volgende keer.
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
De oesters waren heerlijk! Helaas duurde het erg lang voordat we het hoofdgerecht kregen. Ik kreeg, zonder mededeling iets dat ik niet besteld had. Het bleek dat mijn gerecht aan een andere tafel was uitgeserveerd en dat het op was.
Voor het lange wachten kregen wij een glas wijn ter compensatie en voor het verkeerd geserveerde gerecht mochten we een dessert uitkiezen, wat wij waardeerden.
Helaas was het ook wat koud in de weliswaar sfeervolle ruimte.
Verder vonden wij de gerechten m.u.v. de oesters tegenvallen.
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Goede vegan
Terry V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Restaurant ligt op een goede locatie met prachtig uitzicht over het water en o.a. museum Nemo. Het restaurant serveert met name veganistische gerechten, die niet tegenvallen, maar het niveau van een goede thuismaaltijd niet overtreffen. De bediening was zeer vriendelijk. Tegenvaller was dat de oesters die prominent op de kaart stonden deze dag niet leverbaar waren. Leuk om een keer gegeten te hebben, maar daar zal het ook bij blijven.