Medals

Milaanstraat 115 6135 LH Sittard Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Dare to Share plank Rundvlees: Gehaktballetjes in tomatensaus, Mexicaans kruid gehakt met nacho’s, Carpaccio
      Dare tot Share plank Kip en Rund: Kippenvleugeltjes, Caesar Salade, Carpaccio
      Dare to Share plank Vis en Rund: Garnalen in knoflookolie, Sashimi, Thai beef
      Dare to Share plank Vegetarisch: Champignons in knoflook-roomsaus, Salade Provençale
  • Hoofdgerechten
    • Dare to Share plank Vlees: varkenspies satésaus, Mexicaans gekruid gehakt met nacho’s, Gemarineerde varkens ribbetjes
      Dare to Share plank Vlees en kip: Rundvleesburger, Kippendijen, Diamanthaas met pepersaus
      Dare to Share Vlees en Vis: Zalm met pasta en kaassaus, Gefrituurde garnalen met kerrie mayonaise, Ribeye met kruidenboter
      Dare to Share Vegetarisch: Grottenkaas met appeltjes, Bospaddenstoelen ravioli met kaassaus, Tagliatelle met groenten en tomatensaus
  • Nagerecht
    • Chef’s Choice: Een verrassend dessert van de chef

Over het restaurant Medals

Bij restaurant Medals Sittard geniet je eindeloos van de menukaart! Tijdens een avond heerlijk tafelen bestelt u zo vaak als u wilt gerechten van onze uitgebreide kaart.

Onbeperkt à la carte gerechten eten voor een vaste prijs.

Medals vormt het culinaire hart van Fitland XL Sittard, gelegen in de Sportzone Limburg, naast het Fortuna Sittard stadion.

Laat je eens verrassen en kom eens eindeloos genieten van onze uitgebreide menukaart!

Meer informatie over restaurant Medals

• Kom je met de auto?
    Gelegen in City Resort Hotel Sittard

Jouw recensie over het restaurant Medals

Jaap G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Eerlijk eten. Prima klaar gemaakt. Flinke porties. AH menu met keuze uit diverse plankjes om samen te delen. Leuk en lekker. Plankje toetje een aangename verrassing. Correcte en vriendelijke bediening. Aanrader!
Jaap G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk gegeten met AH kortingsbon. Leuke formule met sharing plankjes. Alles prima klaargemaakt. Flinke porties. Correcte en aardige bediening. Aanrader!
Mara R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Het was ontzettend lekker en ook zeer gezellig!
Daarnaast vriendelijke en goede bediening.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
We hebben hier met een bon van AH heerlijk gegeten, de menu’s waar uit gekozen kon worden, waren prima en voor ons ruim voldoende. Ook het personeel was netjes en behulpzaam.
Kim M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Het personeel is heel vriendelijk en professioneel, het eten was echt ontzettend lekker.
We kozen voor een tomatensoep en carpaccio als voorgerecht en de shared dinner plate vlees en kip als hoofdgerecht.
Het sharing dinner is echt een heel leuk concept om meerdere gerechten samen te nemen.
Als dessert namen we de chocolade fantasie en deze was echt overheerlijk!! Een echte aanrader!
Uitstekend gegeten voor een leuke prijs, wij komen zeker terug!
Bart .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Leuke locatie en lekker buiten gezeten, prima diverse kaart en erg gepaste en snelle bediening. Ook aan te raden voor het diner!
S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Ze hadden 1 gerecht vergeten te maken in de keuken, waardoor de rest van de tafel al kon beginnen eten, en 1 persoon pas 20 minuten later. We kregen enkel excuses. We hadden graag spontaan een compensatie gekregen, een gratis koffie of zo. Het eten zelf was wel heel lekker.
Vanessa A.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Lekker eten, moest wel af en toe zoeken voor service
Noor Q.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Leuke avond gehad bij Medals in Sittard! Warm ontvangen door de gastheer en het eten was heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar!
C.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Prima gegeten, leuk concept share diner, goede kwaliteit. Al met al prima prijs-kwaliteitsvertoning. Zeker voor herhaling vatbaar.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Prima restaurant. Goede bediening met vriendelijk personeel.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Visgerechten prima in orde. Vlees- en kipgerechten vallen tegen. Te oorbakken, taai/hard, weinig smaak. Ontvangst en bediening zijn prima in orde.
Gwen C.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het eten was niet onze smaak. Voorgerechten waren anders dan verwacht. Hoofdgerecht was snel koud. Vriendelijke serveerster & restaurant was netjes.
Charmena R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten. We hebben mogen genieten van het nieuwe concept Dare to Share. Een echte aanrader. Vriendelijk personeel. Staan open voor sugesties, gezien het een nieuw concept is en er altijd opmerkingen kunnen zijn. Top!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
We hebben smakelijk kunnen eten!!
P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekker gegeten! Gevarieerd.
Leuk concept 'share dinner'. Voor ieder wat wils.
Goed te combineren met bowlen.
Vriendelijke bediening.
Joeri V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Het concept met kleiende gerechten is fijn om veel te proeven. Gerechten zijn niet altijd even hoogstaand maar prima prijs-kwaliteitsverhouding. Bediening kan iets beter, volgens mij studenten in opleiding, maar daardoor ook we een gunfactor.
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Prima ambiance, goed verzorgde gerechten en heerlijk niks op aan te merken.
Alleen erg jammer dat het eindeloos genieten van de kaart is gehaald.
Dare to Share is tocht net iets minder.
Gonny M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Nieuw concept is uitgelegd,
Toch misten we het oude eindeloos genieten.
Wij hadden er meer voor over dan de prijs van €25.
Jorus T.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Wederom prima service en heel erg goed en lekker eten, jammer dat het gaat veranderen, maar het nieuwe concept gaat ongetwijfeld goed zijn.