Medals

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
John E.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
De formule was eindeloos genieten, waarbij je meerdere kleine gerechten kan eten. Het eten was lekker en prima opgemaakt, maar het duurde erg lang voordat een volgend gerecht werd opgediend. We hebben een fles wijn besteld, deze werd alleen open gemaakt en op tafel gezet en niet eens ingeschonken. Kleine maar wel belangrijke dingen. Dus al met al hadden we te doen om voor sluitingstijd van de keuken voldoende gerechten te ontvangen. Maar we hebben genoten en de sfeer was goed.
Ton H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Eten was op zich prima! Bediening laat echter te wensen over. Bestellingen komen niet goed door ( tot drie keer toe verkeerde gerecht of bestelling wordt vergeten). Wordt niet of niet goed gereageerd op klachten. Jammer, dit haalt het concept naar beneden. Als laatste een opmerking over het tempo! Voor ons duurde het te lang voordat bestelling werd opgediend.
JoseuitB .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Gisteravond heerlijk gegeten. Alles wat we gegeten hebben was prima. Bediening alert. Tijd tussen de verschillende gerechtjes ook goed. Ondanks dat het restaurant vol zat konden we toch samen rustig tafeleu. Het was geen bak met herrie wat regelmatig gebeurt in volle restaurants. Ik vind het een aanrader zowel voor stellen als groepen.
Fam-willems .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
We hebben met een groep van circa 25 personen van een aangepast "eindeloos genieten" concept genoten. De ontvangst verliep prima, er was een gedeelte van het restaurant ingericht voor de groep. Eén serveerster was aan ons toegewezen, ze wist al snel wat iedereen graag dronk en hield goed overzicht. We kregen enkele voorgerechtjes, waarna een hoofdgerechtje van vis (kabeljauw) en vlees (biefstukje) volgde. De afsluiting was een lekker dessert. Het eten was heerlijk, met veel verse en smakelijke producten. Met de aanwezige kinderen en moeilijke eters werd ook rekening gehouden. Het aanwezige personeel deed hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Complimenten voor de koks en bediening! We komen zeker terug.
Ton W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
zondag samen met mijn partner gaan eten bij medal
nadat onze online reservering niet was doorgekomen werd er met moeite een plek gevondenin een verder leeg restaurant.
en toen begon het
nadat we niet al te vers brood met boter en tapenade hadden gekregen.
bestelde we eerste gang,
coquille,het zag eruit alsof hij gekookt was i.p.v. gebakken en zo smaakte hij ook
toen bavette geserveerd met rode wijnsaus en groente,het vlees was goed gebakken maar helaas waren de boontjes,venkel en peultjes rauw,
aangegeven bij de bediening.
carpaccio, nadat ik me door een berg sla geworsteld had vond ik inderdaad smaakloos vlees dat ook nog eens door gigantische berg parmezaan schilfers bedolven was.
toen varkenhaasje met salie,blij dat er salie opzat wat nog een beetje smaak aan gaf, ook hier werden rauwe groentes geserveerd, weer aangegeven bij de bediening.
toen gefrituurde scami`s met whiskey citroensaus,jammer van de dikke paneerlaag en jammer dat er geen citroen te proeven was.
de bavette weer besteld,vlees was weer goed gebakken en ja hoor weer rauwe groente,dus maar weer gemeld bij de bediening.
trio van vis besteld .het eerste wat ik zag was een berg jawel hoor rauwe groente met daaronder 3 stukjes niet nader te herkennen stukjes vis die ongelooflijk heet was, toen ik aan de bediening vroeg hoe dit mogelijk was werd mij medegedeeld dat dit gerecht in de magnetron verwarmd werd omdat ze het anders niet warm kregen???
het varkens vlees weer besteld dit keer zonder groente gevraagd,dus ik kreeg
varkenshaas zonder groente zonder saus zonder chorizo en zonder chutney.
coquille, goed gebakken
toen vegetarische quiche besteld binnen 3 minuten stond deze bruin en knapperig op tafel(knap)samen met een saus die ik niet helemaal kon thuisbrengen maar hij smaakte wel hetzelfde als bij de vis,
als dessert trio van ijs zonder slagroom besteld,smaakte goed
het citroenijs smaakte erg goed dus we bestelde ieder nog 2 bolletjes citroenijs zonder slagroom,jammer dat er toch slagroom bijzat.
voor mij is deze ervaring geen reden om terug te gaan.
jammer want de bediening was aardig en de inrichting was leuk,
Bim-bam .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Onbeperkt genieten voor € 24.95. Nou, dat heb ik geweten. Je mag kiezen uit diverse voorgerechten, hoofdgerechten en toetjes, zoveel je kunt eten. De porties zijn klein en het voordeel hiervan is dat je veel gerechten kunt proeven. Elk gerecht was uitstekend bereid en prima van smaak. Ik vond het jammer dat ik vol zat, want als het aan mij lag dan had ik nog veel meer willen proeven. Echte aanrader!