Medals

Milaanstraat 115 6135 LH Sittard Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Medals

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Medals

Martine V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten met de vertrouwde kaart. Goede prijs kwaliteit en goede service. 1 keer was iemand van bediening vergeten ons gerecht door te geven en werd goed opgemerkt door een ander persoon van de bediening. Nette vriendelijke jongeman! Medals behoort weer tot onze favoriet!
floris K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Afgelopen weekend bij medals gaan eten , we hebben een ontzettend leuke avond gehad , veel keuze in hoofdgerechtjes , je kon zelfs verschillende desserts uitzoeken prima prijs kwaliteit want je betaald maar €25 voor de hele avond ‘eindeloos genieten’ ....attente bediening ook !
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Prima eten, top concept, toegankelijke kaart en zeer attente bediening! Aanrader .. Eindeloos genieten voor een heerlijk avondvullend programma!
Eric R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij Medals! Het concept "Eindeloos Genieten" is een aanrader. Elk gerechtje is niet alleen een waar kunstwerkje, maar smaakt voortreffelijk! Verheug me nu al op een volgende keer.
Ivo J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk gegeten, top service. Het was niet druk, dus de gangen liepen prima in mekaar over. Het Eindeloos Genieten concept is super om de gehele kaart te ontdekken!
Claudy V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Eindeloos geniet is niet echt “eindeloos” beetje beperkt door de wachttijd tussen de gerechten.
De keuken had het blijkbaar te druk, dit zou niet mogen in een restaurant, de keuken zou de volle capaciteit aan :kunnen
Diana M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Hele gezellige avond gehad. We kwamen voor het eindeloos genieten. Vriendelijke bediening. Het eten was erg lekker. De porties zijn niet groot inderdaad maar groot genoeg omdat je eigenlijk iedere ronde weer wat anders kan bestellen. Erg leuk
en mede daardoor een hele leuke avond gehad . Wat zeker voor herhaling vatbaar is. Een aanrader voor als je net iets anders wilt als ala carte eten.
Geert O.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Chicken jambalaya besteld en er zat behalve kip ook droogworst in hetgeen we niet wensen, ook was de rijst een kleffe boel.
Na alleen geproefd te hebben is het retour gegaan.
Tegemoetkoming, niets van de prijs af maar alleen een dessert voor betreffende.
En dat voor een tweegangen menu van€25
We hebben veel meegemaakt maar zo‘n belabberde tegemoetkoming????
Annet R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We werden vriendelijk ontvangen.
Goede bedieningen door erg leuk personeel.
Eten was heerlijk.
diederik S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Veel minder goed dan voorheen. Menu was minder, maar ook de bereiding was veel slechter. Minder smaakvol. Prijs was ook nog eens omhoog gegaan. Prijs kwaliteit verhouding klopt niet. Komen hier dus niet meer terug. Jammer, was leuk concept.
Marco M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten en een leuk concept allemaal kleine gerechten voor een vaste prijs.
Goede bedienining, kortom aan te bevelen.
Andre C.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Bij binnenkomst gevraagd welk bier zo op de tap hadden. Kreeg er drie te horen, maar toen ik buiten kwam op het zij terrasje stonden er grote parasols van Swinkels, en die had ze niet opgenoemd.
Mijn partner wilde een bavaria grapefruit, die hadden ze niet volgens de ober. Kijk je in de kaart hebben ze hem wel op de kaart staan. Kan zijn dat het op was maar de ober in kwestie wist niet eens dat ze het verkochten.
Bij de 1e ronde hadden we 2 koude voorgerechtjes. Zag er erg mooi uit. Maar de schrijfjes rode biet was zo dik gesneden dat alle andere smaken weg vielen.
2e ronde eten bestelde we geitenkaas bitterballen, wat kregen we, een gerecht waar een meerprijs moest betaald worden. Ze had het verkeerd verstaan.
4e ronde eten besteld, mijn partner tagliatelle besteld en ik paddenstoelen in knoflook.
de tagliatelle was niet eens gaar, dus niet eens al dente en zat totaal geen smaak aan. Mijn paddenstoelen bestond alleen maar uit steel. Nou die waren nog iet eens gaar gekookt want het was 1 en al zeen/meeldraad. Knoflook was nergens te bekennen.
De creme brulee was te waterig.
En ze hadden beloofd dat we de meerprijs niet hoefden te betalen, en wat denk je dat er op de rekening stond bij afrekenen? Het is er wel afgehaald, maar had er niet op mogen staan.

Vorig jaar hebben we hier ook gegeten icm sauna bezoek en toen verdiende het een dikke 9. We komen helemaal uit Gouda en dan kom je tot de conclusie dat zo'n avond kan om toveren naar een maximale 4,5.
F H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Gegeten volgens de formule eindeloos genieten, waarbij je meerdere kleine gerechten kan eten. En het was inderdaad eindeloos. Het restaurant heeft het concept dat je ten alle tijde tot 22.00 uur moet blijven zitten. Dit bereikt men doordat je maar 1 gerecht per bestelronde mag bestellen. Daarna mag je pas een nieuw gerecht bestellen als je het eerste gerecht op hebt. Combineer dat met een niet attente bediening (soms zie je de bediening 20 minuten niet) en bestellingen die niet goed doorkomen in de keuken en je hebt een lange frustrerende avond.

Zelf hadden we er al een lange dag opzitten en wilde na een hapje eten naar onze hotelkamer. Dat hebben we een tijdje moeten uitstellen. Eten was wel prima. Maar het concept moet op de schop. Ter vergelijking: bij een all-you-can-eat restaurant mag je 5 gerechten per keer bestellen.
John E.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
De formule was eindeloos genieten, waarbij je meerdere kleine gerechten kan eten. Het eten was lekker en prima opgemaakt, maar het duurde erg lang voordat een volgend gerecht werd opgediend. We hebben een fles wijn besteld, deze werd alleen open gemaakt en op tafel gezet en niet eens ingeschonken. Kleine maar wel belangrijke dingen. Dus al met al hadden we te doen om voor sluitingstijd van de keuken voldoende gerechten te ontvangen. Maar we hebben genoten en de sfeer was goed.
Ton H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Eten was op zich prima! Bediening laat echter te wensen over. Bestellingen komen niet goed door ( tot drie keer toe verkeerde gerecht of bestelling wordt vergeten). Wordt niet of niet goed gereageerd op klachten. Jammer, dit haalt het concept naar beneden. Als laatste een opmerking over het tempo! Voor ons duurde het te lang voordat bestelling werd opgediend.
joseuitB .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Gisteravond heerlijk gegeten. Alles wat we gegeten hebben was prima. Bediening alert. Tijd tussen de verschillende gerechtjes ook goed. Ondanks dat het restaurant vol zat konden we toch samen rustig tafeleu. Het was geen bak met herrie wat regelmatig gebeurt in volle restaurants. Ik vind het een aanrader zowel voor stellen als groepen.
fam-willems .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
We hebben met een groep van circa 25 personen van een aangepast "eindeloos genieten" concept genoten. De ontvangst verliep prima, er was een gedeelte van het restaurant ingericht voor de groep. Eén serveerster was aan ons toegewezen, ze wist al snel wat iedereen graag dronk en hield goed overzicht. We kregen enkele voorgerechtjes, waarna een hoofdgerechtje van vis (kabeljauw) en vlees (biefstukje) volgde. De afsluiting was een lekker dessert. Het eten was heerlijk, met veel verse en smakelijke producten. Met de aanwezige kinderen en moeilijke eters werd ook rekening gehouden. Het aanwezige personeel deed hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Complimenten voor de koks en bediening! We komen zeker terug.
ton W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
zondag samen met mijn partner gaan eten bij medal
nadat onze online reservering niet was doorgekomen werd er met moeite een plek gevondenin een verder leeg restaurant.
en toen begon het
nadat we niet al te vers brood met boter en tapenade hadden gekregen.
bestelde we eerste gang,
coquille,het zag eruit alsof hij gekookt was i.p.v. gebakken en zo smaakte hij ook
toen bavette geserveerd met rode wijnsaus en groente,het vlees was goed gebakken maar helaas waren de boontjes,venkel en peultjes rauw,
aangegeven bij de bediening.
carpaccio, nadat ik me door een berg sla geworsteld had vond ik inderdaad smaakloos vlees dat ook nog eens door gigantische berg parmezaan schilfers bedolven was.
toen varkenhaasje met salie,blij dat er salie opzat wat nog een beetje smaak aan gaf, ook hier werden rauwe groentes geserveerd, weer aangegeven bij de bediening.
toen gefrituurde scami`s met whiskey citroensaus,jammer van de dikke paneerlaag en jammer dat er geen citroen te proeven was.
de bavette weer besteld,vlees was weer goed gebakken en ja hoor weer rauwe groente,dus maar weer gemeld bij de bediening.
trio van vis besteld .het eerste wat ik zag was een berg jawel hoor rauwe groente met daaronder 3 stukjes niet nader te herkennen stukjes vis die ongelooflijk heet was, toen ik aan de bediening vroeg hoe dit mogelijk was werd mij medegedeeld dat dit gerecht in de magnetron verwarmd werd omdat ze het anders niet warm kregen???
het varkens vlees weer besteld dit keer zonder groente gevraagd,dus ik kreeg
varkenshaas zonder groente zonder saus zonder chorizo en zonder chutney.
coquille, goed gebakken
toen vegetarische quiche besteld binnen 3 minuten stond deze bruin en knapperig op tafel(knap)samen met een saus die ik niet helemaal kon thuisbrengen maar hij smaakte wel hetzelfde als bij de vis,
als dessert trio van ijs zonder slagroom besteld,smaakte goed
het citroenijs smaakte erg goed dus we bestelde ieder nog 2 bolletjes citroenijs zonder slagroom,jammer dat er toch slagroom bijzat.
voor mij is deze ervaring geen reden om terug te gaan.
jammer want de bediening was aardig en de inrichting was leuk,
bim-bam .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Onbeperkt genieten voor € 24.95. Nou, dat heb ik geweten. Je mag kiezen uit diverse voorgerechten, hoofdgerechten en toetjes, zoveel je kunt eten. De porties zijn klein en het voordeel hiervan is dat je veel gerechten kunt proeven. Elk gerecht was uitstekend bereid en prima van smaak. Ik vond het jammer dat ik vol zat, want als het aan mij lag dan had ik nog veel meer willen proeven. Echte aanrader!