Medals

Milaanstraat 115 6135 LH Sittard Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Dare to Share plank Rundvlees: Gehaktballetjes in tomatensaus, Mexicaans kruid gehakt met nacho’s, Carpaccio
      Dare tot Share plank Kip en Rund: Kippenvleugeltjes, Caesar Salade, Carpaccio
      Dare to Share plank Vis en Rund: Garnalen in knoflookolie, Sashimi, Thai beef
      Dare to Share plank Vegetarisch: Champignons in knoflook-roomsaus, Salade Provençale
  • Hoofdgerechten
    • Dare to Share plank Vlees: varkenspies satésaus, Mexicaans gekruid gehakt met nacho’s, Gemarineerde varkens ribbetjes
      Dare to Share plank Vlees en kip: Rundvleesburger, Kippendijen, Diamanthaas met pepersaus
      Dare to Share Vlees en Vis: Zalm met pasta en kaassaus, Gefrituurde garnalen met kerrie mayonaise, Ribeye met kruidenboter
      Dare to Share Vegetarisch: Grottenkaas met appeltjes, Bospaddenstoelen ravioli met kaassaus, Tagliatelle met groenten en tomatensaus
  • Nagerecht
    • Chef’s Choice: Een verrassend dessert van de chef

Over het restaurant Medals

Bij restaurant Medals Sittard geniet je eindeloos van de menukaart! Tijdens een avond heerlijk tafelen bestelt u zo vaak als u wilt gerechten van onze uitgebreide kaart.

Onbeperkt à la carte gerechten eten voor een vaste prijs.

Medals vormt het culinaire hart van Fitland XL Sittard, gelegen in de Sportzone Limburg, naast het Fortuna Sittard stadion.

Laat je eens verrassen en kom eens eindeloos genieten van onze uitgebreide menukaart!

Meer informatie over restaurant Medals

• Kom je met de auto?
    Gelegen in City Resort Hotel Sittard

Jouw recensie over het restaurant Medals

Math W.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
We waren aangenaam verrast tijdens dit eerste bezoek aan het restaurant.
De bediening was vriendelijk en het eten was lekker en apart. Het was niet erg druk maar wel gezellig.
Zeker een restaurant om terug te komen.
Corrie E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Het was een tappas menu met een royale hoeveelheid aan lekkere hapjes.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Wederom genoten van een heerlijk avondje bij Medals. Nu ik er een aantal keren gegeten heb kan ik opmerken dat men zich telkens inspant om het niveau van de vorige bezoekjes te evenaren. Vandaar dat ik ook nu weer zeer te vrede was.
Betsy G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
We hebben heel lekker gegeten in een mooie ambiance. De porties waren zeer goed en ook de kwaliteit.
Een puntje van kritiek is de prijs van de huiswijn. Voor een fles witte wijn moet 29,50 euro worden betaald.
M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Hoy heerlijk gegeten ik had hertenbiefstuk gegeten deze was heerlijk mals een goede smaak fijn gekruid lekker glaasje wijn flesje water erbij wat wil nog meer,is een herhaling waard zeker weten gr marcel moonen
V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Mooie zaak en lekker eten.
Lekkere afsluiter van ons bezoek aan Sittard centrum en de overnachting in nabij gelegen hotel
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Wij hebben wederom genoten met de AH actie bij Medals. De Thai beef is een echte aanrader. Voor zo na de feestdagen was het lekker rustig. Het personeel was zoals gewend zeer vriendelijk en attent. Samengevat een gezellige avond gehad en genoten van de gerechten.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Prijs/kwaliteit: Albert Hein actie. Tussen voor en hoofdgerecht was wachttijd net iets te lang. Ontvangst en service: score 'goed' maar toch geen fooi gegeven. Ondanks dat het rustig was, had men liever dat wij vlak bij de uitgiftebalie zouden gaan zitte; ze wilden letterlijk geen stap te veel voor ons zetten. Hun overige inspanningen (meer dan goed) kon deze eerste indruk niet compenseren.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Een beetje saté saus bij de saté en iets meer groente bij de mixed grill zou het perfect gemaakt hebben.
J.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
eten was verrassend en lekker wel vrij snel afgekoeld. Bediening was van minder niveau zeker met andere taal. jammer dat eind loos lekker niet meer bij programma hoort op die manier wat meer variatie qua keuzes.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Goede ambiance, prettige bediening. Kom zeker nog een keer terug!
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
We waren met de AH restaurant actie, shared dining menu. Prima service, genoeg keuze mooi opgemaakte gerechten, porties groot genoeg. Kortom prima prijs-kwaliteit verhouding.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Heerlijk gegeten bij Medals met de AH actie. De gerechten waren lekker en smaakvol. Gekozen voor de vleesplank bij zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht. Dit bleek wel wat veel te zijn achteraf. Personeel was vriendelijk en attent. Gaan zeker nog eens hier eten.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Met de ah restaurantactie gegeten, hadden een shared dining menu. Erg lekker en meer dan genoeg voor ons tweeën. Vlees was mals, net als de rest lekker en goed van smaak. Vriendelijke en goede bediening.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Voorheen was medals met het concept eindeloos genieten onze favoriet in omgeving en kwamen hier vrij vaak. Met de Albert Hein actie besloten eens kennis te maken met het nieuwe concept. Op de app van iens staat een uitgebreider menu dan waaruit daadwerkelijk keus is. Van te voren aangegeven dat ik een noten/pinda allergie heb en hier werd goed rekening mee gehouden. Echter de rest was niet geheel naar wens. Op een uur tijd maar 1 drankje aangeboden gekregen, bediening was druk met drinkflesjes bijvullen, glazen opruimen en bestek opruimen. Volgens mij was het voor 1 meisje de eerste werkdag maar door de andere bediening werd het ook niet goed in de gaten gehouden, het eten kwam en er moest nog een bord en bestek op tafel komen. Tussen het voorgerecht en hoofdgerecht zat ruim een uur, het nagerecht kwam na een kwartier. Het eten was lekker, grote porties.
D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Qua eten is het "Plank-idee" prima; edoch de vorige formule met kleine (al dan niet onbeperkte) hapjes vonden wij beter. Dit was namelijk maatwerk per individu.
Verder was de wijn (lees Chardonnay) eenvoudig, wel goed, maar te duur (5,50) voor een (te) klein glaasje. Was ook geen echt geschikt wijnglas.
H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Het 2 gangen diner was heerlijk. Alleen was het eten niet warm genoeg, in het begin al niet en zeker niet als je aan het derde gerechtje begin is het gewoon koud. Jammer.
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Erg mooie lokatie, bijzonder lekker en uitstekend verzorgde maaltijd (komplimentje voor de kok). Drie voorgerechtjes; drie hoofdgerechten (jammer dat zowel bij voor- en hoofdgerecht mexicaans gekruid gehakt zat; iets teveel dus); en prachtig nagerecht. Bediening helaas matig. Stuntelig geschuif met schalen over tafel en direct na nagerecht (ongevraagd) rekening op tafel. Bovendien 4 glazen drank teveel berekend. Jammer t.o.v. mooi werk van kok
Tiny D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Was verrast.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Eten was goed verzorgd kortingskaart gebruikt (ah- kortingskaart) dus 34,50 euro voor een persoon tweede persoon gratis.Drank best prijzig 5 consumpties voor 15 eurootjes! Verder alles wel in orde,behalve de werking van de slagboom bij het verlaten van de parkeerplaats,Wat een gedoe!