Medals

Milaanstraat 115 6135 LH Sittard Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Dare to Share plank Rundvlees: Gehaktballetjes in tomatensaus, Mexicaans kruid gehakt met nacho’s, Carpaccio
      Dare tot Share plank Kip en Rund: Kippenvleugeltjes, Caesar Salade, Carpaccio
      Dare to Share plank Vis en Rund: Garnalen in knoflookolie, Sashimi, Thai beef
      Dare to Share plank Vegetarisch: Champignons in knoflook-roomsaus, Salade Provençale
  • Hoofdgerechten
    • Dare to Share plank Vlees: varkenspies satésaus, Mexicaans gekruid gehakt met nacho’s, Gemarineerde varkens ribbetjes
      Dare to Share plank Vlees en kip: Rundvleesburger, Kippendijen, Diamanthaas met pepersaus
      Dare to Share Vlees en Vis: Zalm met pasta en kaassaus, Gefrituurde garnalen met kerrie mayonaise, Ribeye met kruidenboter
      Dare to Share Vegetarisch: Grottenkaas met appeltjes, Bospaddenstoelen ravioli met kaassaus, Tagliatelle met groenten en tomatensaus
  • Nagerecht
    • Chef’s Choice: Een verrassend dessert van de chef

Over het restaurant Medals

Bij restaurant Medals Sittard geniet je eindeloos van de menukaart! Tijdens een avond heerlijk tafelen bestelt u zo vaak als u wilt gerechten van onze uitgebreide kaart.

Onbeperkt à la carte gerechten eten voor een vaste prijs.

Medals vormt het culinaire hart van Fitland XL Sittard, gelegen in de Sportzone Limburg, naast het Fortuna Sittard stadion.

Laat je eens verrassen en kom eens eindeloos genieten van onze uitgebreide menukaart!

Meer informatie over restaurant Medals

• Kom je met de auto?
    Gelegen in City Resort Hotel Sittard

Jouw recensie over het restaurant Medals

Tiny D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Was verrast.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Eten was goed verzorgd kortingskaart gebruikt (ah- kortingskaart) dus 34,50 euro voor een persoon tweede persoon gratis.Drank best prijzig 5 consumpties voor 15 eurootjes! Verder alles wel in orde,behalve de werking van de slagboom bij het verlaten van de parkeerplaats,Wat een gedoe!
R T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Gezellige ambiance. Vriendelijke bediening, het concept werd ons goed uitgelegd en personeel kon goede uitleg geven op gestelde vragen. Heerlijke gerechten bij Sharing Dinner ( ook voldoende keuze hierbij )
Voor herhaling vatbaar !
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Wij waren met z`n zessen. We kregen een mooie plaats aangewezen. Afgeschermd en knus in een kleiner gedeelte van het restaurant. De ambiance, outillage en overige voorzieningen zijn goed en aangenaam. Prima en prettige benadering en bediening door het personeel (de dame die ons bediende).
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Eten was niet echt lekker.
A.V.M.B. S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
zie hierboven
José B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk gegeten, alleen jammer dat ik geen glaasje Limburgs kraanwater kon bestellen.
H F.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Het eten was smakelijk en de porties groot. We waren met 5 personen, maar je kunt alleen bestellen in duo's, dus in totaal voor zes personen. Dat was een beetje vreemd. De bediening was attent en vriendelijk, Voor herhaling vatbaar.
Kitty R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Voor en hoofdgerecht sharing diner waren heerlijk en leuk gepresenteerd. Kaasplank ipv zoet nagerecht kon voor 5 euro pp extra maar viel heel erg tegen
Franc P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
prettig restaurant met fijne bediening en goed verzorgde sharing diner. leuk om samen met familie een avondje te genieten.
Marlie C.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Super gegeten ruim 3,5 uur in alle rust. zeer geslaagde avond. Toppie.
Er werd uitleg gegeven over alles. Vriendelijk en professioneel personeel.
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
To share heeft dit restaurant als lokker en dat leek ons wel eens wat.
Water uit de Karan kon je niet krijgen, ook al hadden we een aperitief en een fles wijn (we hadden wel een fles wijn en kon het eigenlijk wel, maar voor andere klanten zou dat dan weer raar zijn?).
Bij de betaling had ik toch een forse rekening, die in eerste instantie niet gespecificeerd was. Daar vroeg ik toen om en toen bleek de gekomen wijn firs duurder dan op de kaart. Deze wijn stond schijnbaar zo veranderd in het systeem? De kaart er bij gehaald en er werd toen toch naar de kaart afgerekend.
Ik denk, dat WIJ er niet meer heen gaan.
Miriam S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Erg lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Leuk concept sharing food.
Raad het iedereen aan hier eens te gaan eten!
Margreet D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Echt een aanrader om hier een keer te eten! Het eten was top en de bediening erg vriendelijk en gastvrij.
Birgitta S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
We gaan zeker nog vaker eten in dit restaurant met vriendelijk personeel, goede uitleg en bovenal een geweldig concept t.a.v. heerlijk eten met veel variatie.
Maurice O.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Lekker gegeten met de AH restaurantactie.
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Eten was erg lekker wel wat veel. Dus voor grote eters helemaal top.
Prijs kwaliteit prima.
Ankie S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
We hebben een gezeliige avond geahd bij Medals. Eten voor super en MMMMMMMMMMMm zo lekker.
We komen zeker nog eens eten bij hun. Sfeer en bediening vriendelijke n goed.

Blijf het zo verder doen.

Dankje wel voor deze sfeervolle avons.
Jaap G.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Bediening niet allemaal even vriendelijk. Rode wijn was op "kamer"temperatuur en dus echt te warm. Koeler moest uitkomst brengen. Eten was prima.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
We hebben lekker gegeten volgens het principe "Dare to share". Een leuke formule. De gerechten waren goed klaar gemaakt en erg lekker. Na het dessert konden we "geen pap" meer zeggen.