Med

Erg rustig
Erg kort
Melissa K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Via WF Deals twee vouchers gekocht voor Restaurant MED. Schitterende locatie met een terras en uitzicht over het ijsselmeer. Lekker eten, erg van genoten en de bediening weet ook precies wat ze moeten doen. Voor herhaling vatbaar, ook dankzij WF Deals!
Victor ?.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Schitterende locatie met utzicht over de jachthaven en ijsselmeer. Vanmiddag op het terras wat gedronken een bittergarnituur en ijs gegeten. Bittergarnituur was top het ijs een beperkte keuze van 1 soort.... En dat voor een italiaanse keuken???
Toen ik de drie bolletjes met wat slagroom en vruchten gekregen had heb ik wel enorm genoten ook het ijs was top! Bediening was goed en vriendelijk maar je mag ze wat meer zien. Wij konen hier zeker terug.
Annemarie L.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Italiaanse tappa's vooraf, lamskotetjes op papardelle met zoete tomaatjes en groene asperges als hoofdgerecht en huisgemaakte tiramisu als dessert. Super bereid zoals het moet en opgediend met een vrolijkheid waar je blij van wordt. Eerlijk eten voor een eerlijke prijs!
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Hier gegeten op 26/03/16. Vooraf kregen we een broodje van het huis. Leuk dat ze dat doen! Als voorgerechten hadden we gekozen voor de Carpaccio en de Vitello Tonato. Beiden waren prima van smaak.

Het hoofdgerecht, de pizza Tonno was goed. De gepaneerde varkensfilet met gegrilde polenta was een simpel gerecht. Desondanks was de smaak goed.

Als nagerecht hadden we beiden het warme chocolade taartje met vanille ijs, welke we echt een aanrader vinden.

Het restaurant heeft een prachtig uitzicht op het water. We hebben hier prima gegeten. Wel vonden we dat de wijnglazen minder werden gevuld in verhouding tot andere restaurants.
Agnes C.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
A la carte gegeten bij Med, vooraf heerlijke broodjes, pizza brood met olijfolie.
Antipasto misto gedeeld met zijn twee een aanrader.
Hoofd tournedos en kabeljauw met saffraan risotto, mag wat meer smaak hebben.
Dessert trio van ijs en limoncello tiramisu, mooie toetjes en grote porties. Komen in de zomer terug om ván het terras aan het water te genieten.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
De nieuwe eigenaar heeft gezorgd voor een nieuwe aanpak. De menukaart is Italiaans/mediterraan georiënteerd. De kaart is niet te groot en biedt genoeg variatie. Het voorgerecht bestond uit verschillende hapjes. Vooral de kaas soorten, rechtstreeks van een schapenboer van Texel, waren bijzonder. Het garnalengerecht was tegen vallend. Te flauw van smaak en niet verrassend.
Het hoofdgerecht bestond uit een goed stuk vlees en dito vis van de dag. Vooral het vleesgerecht was keurig opgemaakt en met aandacht bereidt. Bij het hoofdgerecht goed smakende aardappeltjes.
Het nagerecht was echt uitstekend. Apart gemaakte tiramisu en een heerlijk chocolade taartje. Uiteraard huis gemaakt. Wat groente of salade bij de gerechten had niet misstaan.
De bediening was uitstekend. Goede uitleg van de gerechten en zeer attente bediening.
De verhouding prijs kwaliteit is goed.
Een aanwinst voor Medemblik. Zeker een restaurant om meerdere keren te bezoeken.
Colinda67 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Gisteravond met mijn hele familie hier gegeten. Wat een heerlijke stek. Een mooi uitzicht over het IJsselmeer. Het Italiaanse eten was heerlijk en werd door de Italiaanse kok aan tafel in het Engels uitgelegd. De bediening was erg goed en niets was haar teveel. We gaan hier zeker nog terug. Wat een aanwinst in het mooie Medemblik.
Nel H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
De wachttijd was erg lang. Het meisje dat ons bediende was heel vriendelijk en behulpzaam, daar lag het niet aan. Het eten was niet lekker, het vlees was uitgedroogd, de frites waren slap en smakeloos. Hier komen we niet meer.
Fauna .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Zaten een half uur lang te wachtten op de bediening. Die vervolgens de drankjes op tafel knalde. Toen vroegen we of we ook wat eten mochten bestellen, liep hij gewoon weg. Waarna zijn collega langs liep en wij onze vraag herhaalde, knikte hij en liep ook door. Dus wij maar wachtten en wachtten en de bediening gewoon binnen stond te kletsen. Andere tafels zaten ook met lege glazen, die op gegeven moment maar hebben betaald. Na een half uur te hebben gewacht, ben ik naar binnen gegaan om te bestellen. Het eten was heerlijk. Maar ik kom hier zeker nooit meer.
Richschen .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2012
Leuk restaurant aan de haven van Medemblik. Lekker gegeten met familie na een dag varen. Het eten is erg goed en je merkt dat de bediening precies weet wat ze moeten doen. Zowel voor de service als het eten een dikke 9.
Graag tot snel weer.