Mechoui

Folkingestraat 38 9711 JX Groningen Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mechoui

Dagelijks 16.30 - 22.00 uur

• Af te huren , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Mechoui

Marije V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Annika H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Erg lekker gegeten, zeer tevreden. Duurt wel lang om contact te krijgen met de bediening, duurde 20 minuten voor we drinken konden bestellen.
petra B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk gegeten.Leuk Marrokaans ingericht.Moesten.erg lang wachten om te bestellen want blijkbaar handelen ze eerst stuk of drie/vier tafels af en dan naar de volgende.
Drie kwartier wachten om te kunnen bestellen is erg lang.
Wel vriendelijk personeel
Eveline D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. We waren er al veel vaker geweest dus dat zegt genoeg!
Marije W.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten en vlotte bediening
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Waren al eens eerder geweest; nog steeds heel goed en gezellig!!
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Leuke en vlotte bediening en goede uitleg bij de gerechten
C V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Na een warme ontvangst, heerlijk gegeten, veel keuze uit gerechten, waarvan wij mezze (vooraf) en de kofta (hoofd) gekozen hebben, fijne ambiance, goede bediening, een aanrader !!
Geert M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
We hebben genoten van verschillende warme en koude mezze. De stoelen en banken zitten echter niet prettig, omdat ze te laag zijn en de tafels ook aan de lage kant zijn.
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Enige minpuntje was dat het er koud was.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Het eten was heerlijk, en we werden redelijk snel geholpen en bediend terwijl het restaurant vol zat. Het personeel is vriendelijk en denkt mee!
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten, veel verschillende gerechten kunnen proeven,beetje tapasachtig. Vriendelijke bediening! We komen zeker weer.
erik M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Geen commentaar,leuk restaurant met authentieke inrichting,net personeel.Veel keus,qua gerechten,alleen wij misten de typische Marokkaanse kruiden en specerijen,zoals ras el hanout bij Azja au merquez.Worstjes waren ook wat flauw.Mijn vriendin had spiesen van ossenhaas op de gril gemarineerd ,met ras el hanout,rozemarijn,oregano en tijmsaus.Smaak was vrij oppervlakkig,jammer want juist de typische kruiden en combinaties maken de Marokkaanse keuken zo heerlijk en apart.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Aangenaam verrast door de authentiek aandoende inrichting. Vriendelijke en vlotte bediening. Leuk dat je uit zoveel bijzondere gerechten kunt kiezen. Een aantal voor ons nieuwe smaakcombinaties, vaak erg lekker!
Deborah B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Lekker eten en gezellige sfeer. Vegetarisch hoofdgerecht met couscous was een beetje saai. Lage bank met hoge tafel at wat ongemakkelijk.
Ellie W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Lekker gegeten. Eenvoudig maar smakelijk. Kleine ruimte waar geluid al snel galmt. Klein nadeeltje.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heel lekker gegeten! De groenteschotel met bloesemwater en honing is net als de linzenschotel en de quiche van fetaen spinazie bijzonder aan te bevelen!
Nadieh W.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Heerlijk gegeten, zes mezze gedeeld met z'n tweeën met baklava met ijs toe. Grote porties en zooo lekker! Bediening is goed, vriendelijk en behulpzaam. Het enige dat we jammer vonden is dat we dit restaurant niet eerder hebben ontdekt!
Anika T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Opzich lekker gegeten, hoewel niet alles echt warm was. Duurde wel lang allemaal. Bediening was vrij onervaren. Het idee vd mezes is leuk, meeste was ook goed op smaak. Voor kinderen wel lastig, want wat bestel je. Er is geen kindermenu oid. En patat is er ook niet. Dus had bijv voor zoontje kipspiesjes besteld a 6,90 (2 kipspiesjes, verder niks erbij). Die vond ie niet lekker (zat ook niet veel smaak aan) en daarom nog maar iets besteld want hij moet toch iets eten. Dan zit je al op 14 euro. Dan nog ijsje a 6 euro. Dan vind ik 21 euro voor een kindje van 4 best veel voor alleen het eten (drinken nog apart natuurlijk).

Er was teveel in rekening gebracht, werd ook niet zomaar aangepast, werd wat moeilijk over gedaan. Uiteindelijk wel teruggekregen. Beetje rara nasmaak aan overgehouden. Gaan er niet weer heen. Was ook wat koud binnen (letterlijk en figuurlijk), niet echt gezellig.
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Zeer vriendelijke en attente bediening. Rijke keuze uit kleine gerechten waarmee je je maaltijd samen kunt stellen. Erg lekker gegeten.