Mechoui

Folkingestraat 9711 Groningen Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mechoui

Dagelijks 16.30 - 22.00 uur

• Af te huren , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Mechoui

Bert O.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Zowel de voorgerechten als de hoofdschotel een Tajine waren heerlijk. Het feit dat de kok tijdens de hoofdschotel kwam informeren maakte duidelijk dat men streeft naar kwaliteit. Vriendelijke en attente bediening. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Het eten was weer verrukkelijk! Lamsnek uit de tajine, heerlijk gekruide royale portie. Voor herhaling vatbaar!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Bij Mechoui heb je een leuke keus aan lekkere mezze. De sfeer is prettig en ontspannen. De bediening is erg hartelijk en attent. Heel goed!
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Sfeervol restaurant, zeer vriendelijke bediening en heerlijk vegetarisch gegeten!
Berend D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Royale porties. Vriendelijke bediening. Aanrader.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Lekkere couscous gerecht gegeten. Alleen jammer dat het bestelde toetje van mijn vrouw in de keuken op de grond viel. Was de laatste beschikbare dus danmaar hetzelfde besteld als ik. Vonden we niet erg, kan gebeuren.
H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Prima plek om gezellig te eten met vrienden. Zeer uitgebreide kaart met prima kwaliteit eten.
Goede sfeer en vriendelijke en attente bediening.
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Het restaurant is erg sfeervol ingericht en de bediening was super attent. Ondanks dat het vol was, was de sfeer relaxed. Het eten was heerlijk, voor vegetariërs uitgebreid keus. We komen zeker terug!
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Lekker authentiek eten, heerlijk smaakvol.
Desserts zijn wel iets te groot
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
De soep was heerlijk. De couscous ook. Een aantal hoofdgerechten ook. Anderen waren niet echt bijzonder.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Weer fantastisch lekker gegeten. Tip van de chef, Lansstoofpot, was een echte aanrader.
Portia S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Met de verscheidenheid aan mezze is er ook ruime keus voor vegetariërs en veganisten en daar word je goed bij geadviseerd.

We komen hier regelmatig en het verveelt nooit, die verscheidenheid aan smaken en aroma's.
Pauuu .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We hebben hier met vijf personen gegeten. Het eten was echt heerlijk! We werden verrast met een twee gangen menu waarbij de eerste gang diverse koude mezze waren en de tweede allerlei warme gerechten. Het was alleen zoveel dat we het niet op kregen, maar toen kregen we de vraag of we het anders niet mee wilden nemen, super!

De bediening krijgt ook een heel groot compliment!
liesbeth01 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Zo’n 35 jaar geleden kwam ik hier voor het eerst en altijd weer heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening. Het enige minpuntje is dat het in het restaurant heel erg warm was. Maar verder: ga vooral nog minstens 35 jaar zo door!
Lieke S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Veel keus, lekker eten, gezellige sfeer. We moesten een tijdje op het eten wachten, maar het was het helemaal waard. Hartelijk personeel.
Arnoud H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
gegeten met gezin op zaterdagavond. Niet eens zo heel druk, zeer rumoerig waardoor we geen fatsoenlijk gesprek hebben kunnen voeren, lange wachttijden, personeel niet erg attent. Eten redelijk, prijsnivo ook, gezien slechte accoustiek komen we niet meer terug
Diana M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
We hebben prima gezeten en zijn goed geholpen. Serveerster was zeer hulpvaardig en handig, want kregen veel schotels op tafel. Is erg gezellig happen zo en erg smaakvol.
Gerwerd G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
We kennen het restaurant al jaren en elke keer is het weer genieten met een grote G
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Ik ben hier al meerdere keren geweest, maar telkens is het weer verrukkelijk. Dit keer enkele mezze met vis, erg verfijnd!
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Leuke, gezellige sfeer! De gerechten waren heerlijk, lekker van smaak, goed gekruid.