Mechoui

Folkingestraat 9711 Groningen Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mechoui

Dagelijks 16.30 - 22.00 uur

• Af te huren , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Mechoui

Anne V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
De soep was heerlijk. De couscous ook. Een aantal hoofdgerechten ook. Anderen waren niet echt bijzonder.
A.C. V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Weer fantastisch lekker gegeten. Tip van de chef, Lansstoofpot, was een echte aanrader.
Portia S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Met de verscheidenheid aan mezze is er ook ruime keus voor vegetariërs en veganisten en daar word je goed bij geadviseerd.

We komen hier regelmatig en het verveelt nooit, die verscheidenheid aan smaken en aroma's.
Pauuu .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We hebben hier met vijf personen gegeten. Het eten was echt heerlijk! We werden verrast met een twee gangen menu waarbij de eerste gang diverse koude mezze waren en de tweede allerlei warme gerechten. Het was alleen zoveel dat we het niet op kregen, maar toen kregen we de vraag of we het anders niet mee wilden nemen, super!

De bediening krijgt ook een heel groot compliment!
liesbeth01 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Zo’n 35 jaar geleden kwam ik hier voor het eerst en altijd weer heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening. Het enige minpuntje is dat het in het restaurant heel erg warm was. Maar verder: ga vooral nog minstens 35 jaar zo door!
Lieke S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Veel keus, lekker eten, gezellige sfeer. We moesten een tijdje op het eten wachten, maar het was het helemaal waard. Hartelijk personeel.
Arnoud H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
gegeten met gezin op zaterdagavond. Niet eens zo heel druk, zeer rumoerig waardoor we geen fatsoenlijk gesprek hebben kunnen voeren, lange wachttijden, personeel niet erg attent. Eten redelijk, prijsnivo ook, gezien slechte accoustiek komen we niet meer terug
Diana M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
We hebben prima gezeten en zijn goed geholpen. Serveerster was zeer hulpvaardig en handig, want kregen veel schotels op tafel. Is erg gezellig happen zo en erg smaakvol.
Gerwerd G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
We kennen het restaurant al jaren en elke keer is het weer genieten met een grote G
A.C. V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Ik ben hier al meerdere keren geweest, maar telkens is het weer verrukkelijk. Dit keer enkele mezze met vis, erg verfijnd!
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Leuke, gezellige sfeer! De gerechten waren heerlijk, lekker van smaak, goed gekruid.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Geen haast maar echt warme menselijke aandacht, een mooi interieur en heerlijk eten. Top! Wij komen zeker nog een keer.
Daan S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Zeer goed eten. Kaart met lokaal Noord-Afrikaans eten en goede keuze uit vlees, vis, vegetarisch. Supervriendelijke bediening! Zou ik zeker aanraden!
Daan K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk eten met uitgebreide keus, echt iets anders
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wat chaotisch maar ze doen hun best
????
Marjolein P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Ze zaten met personeelstekort, maar hebben goed en snel het eten gebracht. We hebben gesmuld van de heerlijke mezze! Mijn partner kende dit restaurant nog van toen hij in de beginjaren negentig daar woonde en hij at daar toen al graag. Het is nog steeds een restaurant met authentieke sfeer en heerlijk eten! Bij ons volgend weekendje Groningen weten we al waar we in ieder geval gaan eten.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Erg lekker gegeten. Vooral de soep en stoofpotten zijn erg lekker. We hadden ieder 3 mezze en dan heb je meer dan genoeg eten. Nagerecht was ook erg lekker.
We komen hier zeker nog een keer eten!
Douwe L.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Vriendelijk ontvangst en uitleg over het menu. Het lamsvlees was perfect!
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Heerlijk gegeten van de mezzes, vriendelijke bediening. Gezellig restaurant met enorm veel keus dus ik kom zeker terug om de andere gerechten te proberen!
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Leuke sfeer, bijzonder en lekker eten. Het enige minpuntje was een miscommunicatie met de ober over de hoeveelheid koude mezze vooraf, maar dat was gauw opgelost!