Mech make & take

31-204226303

Meer informatie over restaurant Mech make & take

Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Ben al een aantal jaren werkzaam bij RBS op de Zuid-As en kom wekelijks bij MECH lunchen en koffie halen. De koffie's zijn vaak van topkwaliteit, maar dat ligt er wel aan wie er koffie's maakt. Tijdens de lunch 11:30 - 13:30 is het vaak enorm druk en sta je gemiddeld 5 a 10 minuten in de rij voor je order geplaatst kan worden. Wanneer deze geplaatst is duurt het vaak 5 minuten voor je bestelling naar de tafel gebracht wordt. Ik raad het iedereen aan die hier vaak in de buurt is. De clubs zijn een echte aanrader en nergens zo goed, Rosbief/wasabi en Spicey/chicken mijn favoriet. De verse fruitsappen zijn ook erg lekker.
Ayin .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
De sandwiches zijn lekker. Goede combinaties en veel keuzes uit BLTC's met kip avocado/mayonaise of met pastrami, of eiersalades etc. Goede sapjes. Maar het personeel ... Echt TE erg. Zien er niet fris uit. Tafels en vloeren zien er niet fris uit. De tafels zijn vaak vies voor nieuwe gasten. Het ziet er vooral de laatste tijd smoezelig uit. De muziek (ik kom meestal ietsje na de lunch) staat knoert hard met harde rock muziek, niet geschikt voor een dergelijke eetgelegenheid en binnen zitten is dan ook een verzoeking. Ik vind het personeel niet professioneel en zelfs ergerlijk. Heel jammer, want de sandwiches zijn heerlijk. ~Maar om genoemde redenen kom ik er niet zo graag meer.
Anna P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
Heerlijke broodjes. Vooral de BLTCE is erg smakelijk. Wij gaan altijd rond 11.45 en dan is het nog heerlijk rustig en heb je je broodje direct.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Leuk concept met veel clubsandwiches in allerlei vormen. Wel altijd lang in de rij staan voor een broodje. Laatste keer voor een lekkere tosti met kip en oude kaas en vers fruit salade gegaan. Maar ben zelf ook fan van de kip / avocado salade met lekkere verse ingrediënten en veel avocado.

Met mooi weer altijd moeite doen voor een plek op het terras. Als je eten besteld hebt aan de balie, wordt de bestelling daarna aan tafel gebracht. Omdat ze niet weten waar je zit, hanteren ze een enigszins onhandig omroepsysteem.
Danny P.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Even een broodje gegeten omdat ik in de buurt was. Kende dit bedrijf verder niet, dus kan objectief beoordelen. Prijs was oké voor een capuccinno en BLT (€ 8,-) Bij binnenkomst werd ik verwezen naar de kassa. Routing is dus een beetje raar. Personeel is druk bezig met het maken van broodjes en zetten van koffie, redelijk koud dus. Totaal geen persoonlijke benadering. Ondanks dat personeel druk is, vergeten ze wel tafels leeg te ruimen. Decor is niet mijn smaak, maar past wel bij het concept. Koffie is niet goed. Zeer bitter voor mijn smaak en heeft een bepaalde geparfumeerde geur en smaak. Lijkt net of je na de goed geschuimde melk een klap in je gezicht krijgt. Aantal personeelsleden loopt erbij alsof ze net uit bed zijn gekomen. Broodje was voldoende, maar zat een bijsmaak aan. Door de rare routing en doordat alles a la minute wordt gemaakt moet omgeroepen worden wanneer iets klaar is. Service technisch zou het beter zijn om mensen te volgen, of met een nummersysteem te werken. Al met al niet echt slecht, maar zeker ook niet uitstekend. Een kleine voldoende is op zijn plaats.
Maureen2212 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2012
Ik bestel altijd broodjes voor onze gasten op het werk bij Mech via de website. Daarnaast is het onze favoriete plek voor een broodje tijdens de lunch.
Het is er altijd erg druk en dat is niet voor niets: Met recht de lekkerste broodjes/sandwiches van de hele Zuidas!
Het is een beetje prijzig, maar dan krijg je ook wat!
Veel keuze uit luxe belegde broodjes, (gezonde) drankjes en versnaperingen. Fijn dat je op de ‘keuken’ kan kijken zodat je precies ziet wat er met je bestelde broodje gebeurd.
Ondanks de drukte zijn de medewerkers altijd vriendelijk en servicegericht!