Mech Make & Take

Meer informatie over restaurant Mech Make & Take

7,2
Ugje .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Na een drukke ochtend in de stad een broodje gegeten bij Mech. Dit is me uitstekend bevallen. Het broodje was zeer rijk belegd met o.a. kip, avocado en knapperige bacon, de sinaasappelsap was vers en de espresso prima gezet. Ook was een feest om bediend te worden door een vrolijke jonge dame die haar vak verstaat. Kortom, zeker een aanrader!
BVoorman88 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Teleurstellend, samen met collega's belegde baquettes gehaald. De baquettes waren erg karig belegd. 2 dunne plakjes spek op een BLT en volgens ons heeft de saus er overheen gevlogen. Service wel oke. Op de vegetarische baquette zat een dunne laag houmous er jammer want wij hadden zulke positieve verhalen gehoord.
Ayin .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
De sandwiches zijn lekker. Goede combinaties BLTC's met kip avocado/mayonaise of met pastrami, of eiersalades. Goede sapjes. Maar het personeel ... Echt TE erg. Zien er niet fris uit. Tafels, vloeren zien er niet fris uit. Voor nieuwe gasten worden de tafels niet vanzelfsprekend schoongemaakt. Het ziet er vooral de laatste tijd smoezelig uit. De muziek (ik kom meestal ietsje na de lunch) staat knoert hard en binnen zitten is dan ook een verzoeking. Ik vind het personeel niet professioneel en zelfs ergerlijk. Heel jammer, want de sandwiches zijn heerlijk. ~Maar om genoemde redenen kom ik er niet zo graag meer.
C86 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2014
Een snelle lunch bij Mech is altijd een aanrader als je in de buurt bent, let wel op dat het tussen 12 en 12.45 uur enorm druk is. Mech heeft zowel heerlijke clubs, broodjes, salades als drankjes.
Ik heb deze keer de club met emmentaler besteld. Deze smaakte goed, vraag ook zeker om wat balsamico door de sla te doen, want daar denkt niet ieder medewerker uit zichzelf aan.
Als drankje heb ik een van de groentesapjes geprobeerd, die smaakte heerlijk.