Meatpoint

Herenstraat 146 2271 CL Voorburg Nederland Kaart
  • internationale keuken

Over het restaurant Meatpoint

In het oude centrum van Voorburg, in de Herenstraat, bevindt zich Bar Bistro Meatpoint. Dit is de plek waar je met je vrienden gaat borrelen en geniet van je favoriete biertje, waar je met je gezin rond de tafel gaat om gezellig te dineren en waar je naartoe komt voor de beste lunch. Probeer vooral eens onze signature (meat)dishes! Bij Meatpoint kun je van dinsdag t/m zaterdag terecht voor lunch, borrel en diner.

Op zoek naar een locatie in het centrum van Voorburg? Meatpoint is de perfecte plek voor bedrijfsuitjes, je verjaardag, borrels en allerlei andere vieringen. We bieden plek aan ca. 45 personen voor een diner en 80 personen bij een staande receptie, borrel of walking dinner en hebben een ervaren en gastvrij team die elk event tot in de puntjes kan verzorgen. Verder parkeer je gratis in de nabije omgeving en stopt het openbaar (tram, trein en bus) zo goed als voor de deur.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Meatpoint

Trein en Bus
  • : Er is veel gratis parkeergelegenheid in de nabije omgeving

Maandag: gesloten
Dinsdag: 15:00 - 00:00
Woensdag: 15:00 - 00:00
Donderdag: 15:00 - 00:00
Vrijdag: 11:00 - 00:00
Zaterdag: 11:00 - 00:00
Zondag: Gesloten

• Bar , Engels gesproken , Gratis parkeren , Nederlands gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Meatpoint

Tanja Q.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Heerlijk gegeten vriendelijke en attente bediening
De tafel van Dick V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijke gerechten met persoonlijke aandacht in de bediening.
Dick .
Heerlijk gegeten in een gezellige setting!
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het eten bij Meatpoint is zeer goed verzorgd en de bediening is uitstekend. Naast vlees is hier ook prima vis te verkrijgen. Het vlees is zeer mals en de porties zijn rum voldoende en in diverse groottes te bestellen. De vis is écht vers en met zorg klaargemaakt.
De inrichting is modern en licht en er is voldoende ruimte rondom de tafels.
Het enige negatieve, vind ik, is een fles bronwater die 5,30 moet kosten en dat vind ik dan weer geen leuke prijs
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Leuke tent, eten is prima, prijzen zijn leuk. Helaas was erg geen gezelligheid, restaurant was bijna leeg. Ga wel terug op andere avond om nog eens te proberen
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Leuk restaurant met een goede kwaliteit/prijs verhouding. Vriendelijke en attente bediening.
Goede sfeer, een aanrader.
Paterick V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
mooie zaak en lekker gegeten vond wel dat de gerechten erg simpel werden opgemaakt, maar zeker voor herhaling vatbaar!!!
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Leuk gelegenheid om te eten in Voorburg !
Luc N.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Vlotte service.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Erg lekker gegeten. Leuke zaak maar vond de prijs aan de dure kant.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Lekker gegeten, gezellige bediening, heerlijk weer, goed gezelschap.
Hoofdgerechten zouden iets uitgebreider mogen zijn (stukje zalm op je bord met citroen en takje groen wel erg kaal, wel erg lekker overigens!!!!!).
Edith G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Leuk restaurant met groot terras. Deze avond volle bak waardoor het voor de bediening een zware klus was om iedereen op tijd te bedienen. Twee dames op een zo'n avond is echt onvoldoende Het duurde echt te lang voordat gerechten werden geserveerd. De prijs/kwaliteit is goed te noemen, de gerechten zijn erg lekker en vriendelijk geprijsd. De frites van zoete aardappel perfect van smaak.
O. F.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Bij aankomst was ons gereserveerde tafeltje al in gebruik genomen door gasten die daar zijn gaan zitten en geserveerd werden. Het gereserveerd bordje stond nog op de tafel maar werd in ons bijzijn op een andere tafel achteraf neergezet waar wij niet prettig zaten. Het opnemen van bestellingen duurt lang en het uitserveren ervan nog langer. We zaten buiten en daar waren meer tafels en stoelen neergezet dan mogelijk dus weinig bewegingsruimte en een gesprek voeren kan door een ieder vrolijk meegeluisterd worden. Het eten is wel erg goed. Helaas duurde het zolang dat wij na anderhalf uur het hoofdgerecht geen dessert meer wilde. De stoelen zitten erg oncomfortabel en pas bij het erom vragen werden er kussentjes verstrekt en peper en zout verstrekt. Dit zou eerder opgemerkt mogen worden maar past wel in het niveau van bedienen.
Geen herhaling wegens gebrek aan service en het idee dat ze plezier hebben.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Goed eten maar we misten wel een beetje de goede bediening.
Erg jong personeel en niet zo betrokken in hun werk...helaas.
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Bij Meat Point kun je rekenen op een goede, persoonlijke service, aandacht voor persoonlijke wensen en een goede prijs-kwaliteitsverhouding voor zowel eten als wijn.
Wij aten van de bekende dinerkaart, die wat mij betreft wel vaker zou mogen wisselen. Onze verzoeken m.b.t. serveertempo, wijntemperatuur en plaatsing in het restaurant werden perfect en vriendelijk gehonoreerd.
Verwacht hier geen michelin-waardige gerechten, maar lekker, goed bereid eten en een attente, charmante bediening.

Wij komen terug.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Prima prijs kwaliteit verhouding. Wat lang wachten voor bestelling opgenomen werd.