Meatless District

Bilderdijkstraat 65-67 1053 KL Amsterdam Nederland Kaart
31-207220804

Over het restaurant Meatless District

Veganistische hotspot in Oud-West

Meatless District is met haar industriële inrichting en veganistisch menu een knipoog naar de wijk Meatpacking District in New York. Eigenaressen Cil Vermolen en Cathalijne Huijben doen met hun verrassende smaakcombinaties niet alleen veganisten en vegetariërs een groot plezier. Ze dagen ook verstokte vleesliefhebbers uit hun grenzen bij Meatless District te verleggen. Ook een aanrader voor een verse koffie of een gezellige borrel.

Meer informatie over restaurant Meatless District

Laurianne D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Een geheel plantaardige kaart, top idee en creatieve kaart. Het voorgerecht was goed (vooral de gefrituurde bloemkooltjes) maar het hoofdgerecht viel erg tegen. De bloemkoolsteak was erg hard en het gaat wel heel ver om hier 17,00 euro voor te vragen (=gemarineerde bloemkool, tomaatjes, aardappeltjes, mayo). Bovendien had ik het idee dat veel ingrediënten van de AH kwamen, wat je niet verwacht als je uit eten gaat. Conclusie: leuk idee maar prijs-kwaliteit verhouding valt erg tegen.
Pleunie T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Dit is de tweede keer dat ik eet bij Meatless District. Ook dit keer super lekker gegeten. Een fantastisch restaurant voor veganistisch eten. Lekker grote porties en leuke heerlijke gerechten. Zeker een aanrader.
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heel verrassende gerechten en zeer plexierige sfeer. Heerlijk gegeten ook aan te bevelen voor nietvegetariers
Ricky E.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Zeer onder de indruk van de gerechten en het personeel. Absolute aanrader, ook voor niet vegans die nieuwsgierig zijn naar plantaardig eten.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Hele fijne avond gehad met een vriendin in dit geweldig restaurant; verrassende (vegetarische) gerechten, heerlijke rosé, goede bediening. Wat wil je nog meer? Een aanwinst voor de buurt.
Job L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke ambiance en vriendelijk personeel. De moeite waard om even voor om te lopen vanuit het toeristische centrum.
jacquelineveltman .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Wonderlijk om zonder gebruik van dierlijke produkten zo'n prachtige, smaakvolle en gevarieerde gerechten te kunnen serveren.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Ik heb tot nu toe iedere keer de Broccoli Kibbeling genomen, deze vond ik fantastisch lekker. Nu in korte tijd al 2 keer voor terug gekomen, dus dat zegt ook wel wat!
Wouter G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wij gingen vol verwachting naar de meatless district. Helaas kon de bediening een zaak met 75 procent vulling niet aan. Na 10 minuten mochten wij bestellen en na een half uur informeerde we wanneer ons voorgerecht: brood met aoili kwam. Dit was vergeten. Wel mochten we op het huis een drankje ter compensatie. Daarna de hoofdgerechten: een naked burger en een bloemkoelsteak. Frietjes bij naked burger waren erg goed, maar daar kom je niet voor naar een vega restaurant. Burger was erg droog. Bloemkool was okay maar te pittig (voor een halve Hindoestaan) om te eten. Wijn en prosecco waren lekker. Helaas kwam de ober niet meer langs om te vragen of we nog iets wilden. Ondanks de hoge verwachtingen viel het helaas tegen. Wellicht beter bij een volgende keer!
Joyce Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Fijn vegan restaurant. Ziet er tof uit.

Bijzondere en uitgebreidde kaart. Ik vond het voor- en nagerecht heerlijk. Dat waren de summer smash (avocado & aardbeien) en pina colada (ananas & kokos). Het hoofdgerecht vond ik okee maar niet geweldig ('cheeseburger'). De zoete aardappel frietjes waren wel heerlijk! Cocktails ook erg lekker.

Bediening, kundig en lief. Maar wel erg traag. Wij hebben wel 10x moeten vragen of we mochten bestellen (incl drankjes).
Michiel C.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Erg lekker gegeten. Alles was goed op smaak en porties zijn precies goed. Heerlijke wijn ook!
Enige "minpuntje" was dat het eten allemaal wel erg snel op tafel kwam. Maar that's it! Zeker snel nog een keer langs.
monique502 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We komen hier regelmatig een hapje eten en het is elke keer weer fijn toeven bij MD. Heerlijk vegan eten en ook voldoende glutenvrije opties. Echt een aanrader!
Dewi I.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Afgelopen zaterdag ben ik hier wezen lunchen met een vriendin, en nu wil ik binnenkort echt een keer snel terug voor het diner! We schoven aan om 11u 's ochtends. Ik was al blij met de ontbijtkaart, want ik wilde de scrambled 'eggs' wel proberen, maar mijn vriendin wilde liever iets bestellen van de lunchkaart, die pas vanaf 12u inging. Dus bestelden we een thee en koffie en naderhand een stukje taart erbij tot we van de lunchkaart konden bestellen. De bediening was heel netjes en vriendelijk, en we kregen zelfs korting op onze 'cheesecake', omdat één van de puntjes iets kleiner was dan de anderen. Echt top!

De scrambled eggs stonden ook op de lunchkaart, dus ik bestelde die met een grapefruitsap (yum!) en mijn vriendin bestelde de caprese sandwich. Het was allebei erg lekker en de porties heel ruim! We kregen het niet helemaal op, maar dit kan je dus mee naar huis nemen. Wederom, top! Hele fijne ervaring bij Meatless District, I will definitely be back in the near future
Lisanne J.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Erg goed eten verrassend en goede porties (niet te klein)
Sherydah K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Toplocatie! Heerlijk eten en heel leuke mensen, zowel in de bediening als in de keuken :)
Lisanne H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Superleuk restaurant met heerlijk eten! Heel prettig om alle keuze te hebben zonder enige twijfel of we iets niet konden eten. Vooral de burgers waren verrukkelijk!
Stephanie L.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wij hadden een voorgerecht én hoofdgerecht. Het menu is simpel, maar hebben wel gevarieerde keuzes. Het eten was lekker! Porties zijn vrij groot, dus het was eigenlijk te veel voor ons.

Ik ben voor bepaalde ingredienten allergisch, de serveerders en de keuken konden makkelijk een paar gerechten aanpassen.

Wij komen zeker nog een keer terug!
J90 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Goede alerte medewerkers en het toetje was heerlijk. De stoelen zijn alleen wel erg hard en het eten was ook een beetje vettig, maar wel heel lekker! Goed dat alles vegan is :)
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het was verrassend lekker en , mooi opgemaakt en vriendelijk personeel.

Kom zeker terug