Meatless District

Bilderdijkstraat 65-67 1053 KL Amsterdam Nederland Kaart
31-207220804

Over het restaurant Meatless District

Veganistische hotspot in Oud-West

Meatless District is met haar industriële inrichting en veganistisch menu een knipoog naar de wijk Meatpacking District in New York. Eigenaressen Cil Vermolen en Cathalijne Huijben doen met hun verrassende smaakcombinaties niet alleen veganisten en vegetariërs een groot plezier. Ze dagen ook verstokte vleesliefhebbers uit hun grenzen bij Meatless District te verleggen. Ook een aanrader voor een verse koffie of een gezellige borrel.

Meer informatie over restaurant Meatless District

Henkie B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Moest lang wachten bij de bar totdat serveersters met elkaar uitgekletst waren om mijn tafel te worden gewezen. Eten niet bijzonder, erg flauw en vet. Dessert van Dophert wel dik in orde.
Henkie B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Na binnenkomst een tijd bij de bar gestaan om aandacht te trekken van de serveersters die vooral druk waren met kletsen met elkaar. Eten is flauw, veel te vet en heeft te weining smaak. Geeft vegetarisch eten een niet al te beste naam.
chi101 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Lekker veganistisch eten, de hoeveelheid frietjes was wel een beetje karig. Het was heel leuk ingericht, maar de bediening mocht wel enthousiaster zijn. Ik zou niet nog een keer helemaal vanuit Den Haag komen voor dit restaurant, maar als je in de buurt woont dan is het wel 't proberen waard.
Flor G.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Ik was erg benieuwd, als veganist is het heerlijk niet te hoeven nadenken bij elk gerecht en/of speciale verzoeken in te dienen, in de hoop dat het goed gaat...
Fijn plekje. Eten was prima; ik had de groene wintersalade en mijn vriend een (vega...) cheeseburger; gewoon lekker zonder opsmuk.
We waren er op een rustig moment van de dag (fijn) en de service was echt in orde. Vriendelijk en op tijd.
joachim S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
De voorgerechten waren heerlijk. De burger was niet voldoende gekruid, was droog, te groot in verhouding met de groenten en lag heel zwaar op de maag. Een veredelde, veel te dure snack die absoluut niet past alle postitieve aspecten aan MD. Jammer!
hannekeschouten .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heb alleen een wijntje gedaan, kan er qua eten weinig over zeggen dus. De kaart zag er wel leuk uit. Aangezien ik geen vlees eet, ben ik enorm voor dit soort concepten. Inrichting ook erg leuk en sfeervol gedaan. Vond het personeel alleen enorm afwezig en onaardig. Jammer, wel een reden om de verrassende kaart niet te gaan proberen.
Els O.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten met een groepje vriendinnen. Zeker een aanrader wanneer je enkel plantaardig eet. Burgers zijn goed wijn was lekker. Wat meer verschillende hoofdgerechten hadden het nog beter gemaakt. De keus is nu nog wel wat beperkt.
stefanie V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Leuke tent, benieuwd naar het nieuwe 2017 menu
piet P.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Het eten was wel ok, maar niet meer dan dat. Het was niet vies, maar gewoon niet zo bijzonder. De sfeer was goed! Gezellige inrichting en vriendelijk, maar wel een beetje klunzig, personeel.
Aukje S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten, gevarieerde kaart, vriendelijke bediening. Zelfs de verstokte vleeseters waren enthousiast over het vegetarische menu. Een aanrader!
Geraldine S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
heerlijke gerechten, leuke/originele smaken combinaties, mooi gepresenteerd. goed vullend ook! genoeg keuze op de menukaart. een voorgerecht is opzich al behoorlijk vullend, ik had voor 2 voorgerechten gekozen!
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Echt super lekker gegeten, terwijl ik geen vegetariër ben!
Bediening is uitermate lief en toegewijd.
Truus G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
lunchkaart met heerlijke gerechten! Aanwinst voor de veganistische/vegetarische eters! Kortom gezellige en lekkere lunch met vrienden gehad!
marlijn S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Fijn dat er een veganistisch restaurant is dat toegankelijk is voor een breder publiek. Voor een doorgewinterde vegan zijn de gerechten helaas wel wat aan de saaie kant.
Lambert B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Erg Lekker gegeten. Het voor en nagerecht waren goed voorbereid en leuk gepresenteerd. Een leuke kaart. Ook kwa (niet alcoholische) drankjes. Fijne ruimte, zonder teveel drukte.
Heleen L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Dat viel eerlijk gezegd wat tegen....we hebben hier geluncht ,maar eerlijk gezegd was het niet echt smaakvol...het was wel Ok..maar niet meer dan dat. Verder vind ik een kale burger van11,50 wel erg duur.. de taco was Ok...maar niet meer dan dat. Sfeertje moet je van houden..ik vond het iets te hippig vegan. Wel fijn dat dit soort restaurants steeds meer in opkomst zijn!
Maud F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellig en ruim ingericht restaurant met een gevarieerde kaart. De porties waren groot en de bediening was vriendelijk.
MinaR .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Fijn dat er meatless initiatieven zijn! Leuke plek, aardig personeel en gezellige sfeer. Combinaties van ingrediënten in de gerechten zijn wel een beetje vreemd; 'nori' met tomatensaus.. Grote porties, waar voor je geld, maar niet erg culinair.
Nicole R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Fantasieloos veganistisch eten. Erg jammer. Je kan zo veel lekkere spannende gerechten maken maar bij meatless district hebben ze dat nog niet door. Koude nori met harde rijst. Ceasar salad met watercres en gefrituurde vegan kip. Hoofdmenu met 5 gerechten waarvan 2 smakelose burgers zijn. Het enige wat lekker was was de bloemkool tempura en de bietjes. De rest was smakeloos. Precies wat non vegans denken over veganistisch eten.
Sarina L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Super lekker gegeten gisteren. Leuke en gezellige sfeer, aardige bediening en top eten! We komen zeker een keertje terug!