Meatless District

Bilderdijkstraat 65-67 1053 KL Amsterdam Nederland Kaart
31-207220804

Over het restaurant Meatless District

Veganistische hotspot in Oud-West

Meatless District is met haar industriële inrichting en veganistisch menu een knipoog naar de wijk Meatpacking District in New York. Eigenaressen Cil Vermolen en Cathalijne Huijben doen met hun verrassende smaakcombinaties niet alleen veganisten en vegetariërs een groot plezier. Ze dagen ook verstokte vleesliefhebbers uit hun grenzen bij Meatless District te verleggen. Ook een aanrader voor een verse koffie of een gezellige borrel.

Meer informatie over restaurant Meatless District

Jouw recensie over het restaurant Meatless District

Jan G.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Voor het eerst hier gegeten. Wat een geweldig goeie keuken. Verrassend en kwaliteit. De porties zijn groot dus vergis je niet. De bediening is vlot en attent, de sfeer uitstekend. We vooraf reserveren want het is er druk.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Als vegan kan ik een plantaardig restaurant als Meatless District alleen maar toejuichen. Maar ook als je niet vega(n) eet, weet ik zeker dat je met smaak zult eten. Ik vind het wel aan de prijzige kant. De laatste keer had ik de seitanburger met frietjes. €16 vind ik best veel voor een 'simpele' hamburger. De drankjes zijn ook aan de prijzige kant. Het is aan te raden om ruim van te voren te reserveren want het zit er vaak bommetje vol. En je moet niet vreemd staan te kijken als het personeel enkel Engels spreekt. Al met al zeker een aanrader!
dany O.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Zeer vriendelijk personeel, snelle bediening, en het eten is met liefde gemaakt, heerlijk! En.....niet te duur.
Het bord met mijn gerecht was met zoveel zorg opgemaakt, maar ook de gerechten die ik langs zag komen zagen er lekker en kleurig uit.
Dany
Paulette K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten!
Flavio M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Zeer aangenaam sfeer en eten!
Sarah T.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk veganistisch eten, een fijne sfeer en een prettige bediening. Het menu mag nog iets uitgebreider, maar wel echt een aanrader.
Annemarie I.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Mijn nieuwe favoriete plek in Amsterdam, ga vooral zo door! Heerlijk vegan eten, fijn kader en vlotte bediening. De kaart mag welk iets vaker variëren of een dagelijkse suggestie ofzo hebben.
V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Ik vond de menukaart zeer tegenvallen voor een veganistisch restaurant. De gerechten waren te eenvoudig, niet interessant de veganistische keuken kan veel mooier op de kaart worden gezet.
Carina M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Erg lekker en goed op smaak! En alle vleesvervangers niet van echt te onderscheiden.
Fedduh .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Lekker gegeten. Jammer dat er geen plate met verschillende voorgerechten is om te delen. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Cocktails waren ook erg goed!
De tafel van Crissy V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Eten lekker en erg mooi opgemaakt, wel vond ik het erg prijzig voor gerechten als pasta en risotto zonder vis of vlees die het gerecht vaak duurder maken.
Moniek M.
Lekker gegeten.
Auke A.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Goed gegeten, lekker buiten in de zon. Ik had gedacht dat Meatless District in de categorie top restaurants a la Kaagman en Kortekaas zat, dat is niet zo. Maar wel lekker gegeten voor een goede prijs. De Gravad Lax van tomaat was echt top!
Krishan S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Super leuke plek. Menu kan wat uitgebreider en iets goedkoper. Voor de rest gewoon heel gezellig. Niet te vergeten, personeel is zeer goed op e hoogte van wat ze serveren.
Rachella K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Heerlijk gegeten, leuke tent, lekkere muziek & vriendelijk personeel. Ik had de risotto en het was een lekkere portie, ik ging met een volle buik naar huis. Ik kom hier zeker weer terug :)
marian46 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Voorgerecht was heel erg sterk, mooie gedurfde smaakcombinaties, prachtig opgemaakt. Lieve en leuke bediening. Hoofdgerecht was wat (bietenrisotto) minder spannend. Akoestiek is redelijk, ik houd van gedempte geluiden.
Babette S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Meestal kies ik voor de MD Burger. Maar de Sunshine Bowl is terug. Ik vind eigenlijk alles lekker. Alle desserts zijn to die for. En het ziet er ook altijd even mooi uit. Ik vind de sfeer er altijd ontzettend prettig. Ben helemaal op mijn gemak. Personeel is ronduit top.
Rebekka L.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heel erg lekker gegeten! Gerechten zijn erg smaakvol en worden mooi gepresenteerd opgediend.
Daarnaast gewoon fijn personeel en erg goede service.
Ik kom graag nog eens terug.
Diane E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Hele grote porties. De
Sinaasappel overheersde in de creme brulee. Ik kon de andere smaken niet meer terugvinden.
Meindert Jan K.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
De kaart is redelijk beperkt, bediening kan alerter, je moet niet hoeven zoeken naar de bedinging om geholpen te worden. Opvallend veel vrouwelijke gasten, mannen blijkbaar minder vega.
Werner M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Afgelopen zaterdag had ik iemand die geinteresseerd is in veganisme beloofd om een verslag te maken van ons etentje en dat op Facebook te plaatsen. En dat heb ik nog gedaan ook. Gisteravond zelfs al. Hier komt het:

Net zoals de eerste keer 2 maanden geleden in januari was ook dit bezoek aan Meatless District een doorslaand succes. En net zoals de 1e keer zat het ook nu weer helemaal vol. Het is wel duidelijk dat deze tent loopt als een tierelier. Redenen hiervoor zijn makkelijk aan te dragen: de sfeervolle inrichting, het vriendelijk personeel en de snelle bediening; we hebben amper een kwartier op onze maaltijd hoeven te wachten. En dan waren onze maaltijden ook nog eens heel gevarieerd. Goed, een veganburger met patat klinkt dan misschien niet heel gevarieerd, maar er zat toch van alles in & bij. Annemarie Klijn was zelfs zo enthousiast dat ze volgende week al wilt terugkomen. En verder had ik het geluk dat een van de 2 oprichters tijd had voor een babbeltje waarin ze me wat kon vertellen over de korte historie van Meatless District. Die zou ik hier ook kunnen vertellen, maar ik vind het bericht inmiddels al lang genoeg. (Hoeveel leestekens het zijn weet ik niet, maar wel dat een twitteraar al lang aan de zuurstof had gemoeten.)