Meatless District

Bilderdijkstraat 65-67 1053 KL Amsterdam Nederland Kaart
31-207220804

Over het restaurant Meatless District

Veganistische hotspot in Oud-West

Meatless District is met haar industriële inrichting en veganistisch menu een knipoog naar de wijk Meatpacking District in New York. Eigenaressen Cil Vermolen en Cathalijne Huijben doen met hun verrassende smaakcombinaties niet alleen veganisten en vegetariërs een groot plezier. Ze dagen ook verstokte vleesliefhebbers uit hun grenzen bij Meatless District te verleggen. Ook een aanrader voor een verse koffie of een gezellige borrel.

Meer informatie over restaurant Meatless District

Jouw recensie over het restaurant Meatless District

Evelien D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Zeer goede gerechten met een vriendelijke service. We waren aangenaam verrast over de gebalanceerde smaken in de gerechten en de vrolijke service. Hele fijne tent en echt een aanrader voor iedereen. Prijs kwaliteit echt top!!
esterleibbrand .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prima plek, modern, goede service, geweldige cocktails en erg lekker eten! Borrelbites zijn heerlijk. De crème brulée was geweldig en de gravad lax echt heel, heel goed! Wij zaten aan de barkrukken: leuk om te borrelen, maar ongeschikt om echt lang op te zitten.
Jose S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten.
Helaas waren er wel al diverse hoofd- en nagerechten op.
Dewi I.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Ik heb hier al wel eens eerder heerlijk gebruncht en gedineerd, maar deze keer viel het ietsje tegen jammer genoeg... De porties waren aan de kleine kant, bij de tagliatelle had iets meer saus gekund en de upside down pastei kwam lauw op tafel. Het zag er prachtig uit en het was prima, maar niet superlekker.

Deze keer kwam ik er met in ieder geval twee mensen die nog nooit veganistisch hadden gegeten en ik wilde ze laten zien hoe lekker het kán zijn, maar het kwam jammer genoeg niet helemaal uit de verf. Maar we hebben toch een hele leuke, gezellige avond gehad en desalniettemin prima gegeten :)
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Leuke en gezellige plek waar je heerlijk veganistisch kan eten. Soms duurde het een beetje lang voordat de bediening bij ons kwam, maar zeker niet lang hoeven te wachten op ons eten. Zeker een aanrader!
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Erg leuke plek om te eten! Samen met mijn moeder geweest die normaal gesproken vlees eet en ze vond het enorm lekker. Goede sfeer en fijn personeel!
Charlotte M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Prima vegan restaurant, maar de burger is helaas niet erg verrassend. Voorgerechten (aardpeer soep en salade met 'kip' en 'parmesaan' waren goed! Nagerecht (fudge chocolate taart) had een ietwat harde bodem. All in all, goed, maar niet fantastisch :)
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijke kaart, dit is geen standaard veganisme. Hiermee krijg je vleeseters wel aan het twijfelen. Subliem. Dat er maar vier hoofdgerechten zijn doet er niet toe want de variatie is top. Ook een nette uitgebreide drankenkaart
Gerbrand K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Mooie inrichting!
Tamara J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Burger was smakeloos, bediening kwam te vaak langs en onderbrak het gesprek, wel erg vriendelijk, het was verder te rumoerig.
Anna P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Gezellig, echt vegan, mooie inrichting en leuke bediening! Een aanrader!! *******************************************************************************************************************************************************************************************
jacquelineveltman .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Dit was mijn 2e bezoek, na de 1e keer was ik lyrisch. Nu vielen de gerechten me wat tegen. Het was wat 'droog' allemaal en de friet was leek wel een restje wat nogmaals opgebakken was: korte kruimelige te hard hebakken aardappel stukjes
tiggeleraf .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Er werd wel heel wat gefrituurd. Dat was wat teveel van het goede. Verder goed. Goede bediening helaas moet gezegd worden dat er wel veel Engels talige serveersters zijn die geen goed Nederlands spreken.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Te duur voor wat je kreeg.
Mijn bloemkoolsteack bestond uit 1 harde knoest waarvan ik 6 roosjes kon vanaf snijden, de salsa waren gewoon cherrytomaatjes in 2 gesneden. Voor die prijs verwacht ik iets specialers of verfijnders.
Voorgerecht was erg klein maar lekker . Een minibordje met avocado, 2 aardbeitjes en 2mini groene asperges. Noem het dan amuse ipv voorgerecht!

Mijn vriend had broccoli kibbeling en jij vond het ook lekker maar dat ook niet verrassend of speciaal. Het bord was half opgemaakt en was een vreemde manier van opdienen.
Kortom, de bediening was erg aardig, snel, interieur erg smaakvol ingericht maar wij komen er niet meer terug.
Met honger naar buiten gaan mag niet de bedoeling zijn als je een voor-en hoofdgerecht hebt besteld.
Neckheim .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Eten was lekker (ik ben veganist), bediening was echt vriendelijk en correct. Ik was met een vriend en we zaten vlak naast de deur van toilet. Dat was niet storend maar toch wel enigszins teleurstellend (we hadden gereserveerd). Maar in zijn algemeen geef ik jullie een dikke voldoende.
dominique V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heel lekker gegeten, vriendelijke bediening. Echt weer eens wat anders. Wij gaan nog een keer.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
mooie locatie, vriendelijke bediening.
maaltijden waren verrassend en goed van smaak
echter, geen wow effect om nog eens te gaan
Katja S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Als je lekker wilt eten, in een gezellig restaurant, met goede service ga dan naar Meatless District! Dit was al de derde keer dat ik hier ben gaan eten en elke keer is het weer goed.
Elianne P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
de service door een van de meiden was wat minder, gelukkig kwam er een behulpzame jongen van achter de bar ons redden. Verder vond ik het eten heerlijk, de sfeer en inrichting waren ook er leuk! EN voor Chia latte liefhebbers, beste chia die ik ooit heb gehad hier bij Meatless. Zou zeker terug komen!