Meatless District

Bilderdijkstraat 65-67 1053 KL Amsterdam Nederland Kaart
31-207220804

Over het restaurant Meatless District

Veganistische hotspot in Oud-West

Meatless District is met haar industriële inrichting en veganistisch menu een knipoog naar de wijk Meatpacking District in New York. Eigenaressen Cil Vermolen en Cathalijne Huijben doen met hun verrassende smaakcombinaties niet alleen veganisten en vegetariërs een groot plezier. Ze dagen ook verstokte vleesliefhebbers uit hun grenzen bij Meatless District te verleggen. Ook een aanrader voor een verse koffie of een gezellige borrel.

Meer informatie over restaurant Meatless District

Niels P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Madelein M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Leuke sfeer en heelekker gegeten. De MD burger is een aanrader! En de toetjes zeker ook.

De bediening was goed en snel.
Wilke D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Niradj J.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Een mooie sfeervolle restaurant met heerlijk eten. Personeel is zeer vriendelijk en attent. Kortom een aanrader, zelfs voor de niet veganistische/vegetarische eters!!
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Een zeer gezellig en trendy restaurant. Fijne bediening en een goede keuken. Dit was niet de eerste en zeker niet de laatste keer dat we hoer gegeten hebben.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
We hebben echt lekker gegeten, bediening vriendelijk, sfeer goed. Zeker voor herhaling vatbaar.
Robin G.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Lekkere burgers, snel geholpen. Muziek mocht wat harder, eten mocht iets meer zijn voor de prijs maar hele leuke tent! Kom zeker vaker!
Guido K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekkere en originele gerechten! Goede, aardige bediening. Goede timing tussen de gangen. Erg stijlvol ingericht. Mooie wijnkaart.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met mijn kinderen. Fijne gezellige sfeer.
De pate en de tartaar zijn een aanrader! Ik ga snel nog eens terug met mijn vriendinnen.
marcus B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Slechte keuken. De zgn groente pureetjes waren smakeloos, leek op Olvarit. Het eten was lauw.
Er worden niet veel verse groenten gebruikt. Het enige goede is dat ze geen vlees bereiden.
Totaal oordeel: 4-
Beste Marcus,
Bedankt voor je feedback.
Jammer dat dit gerecht niet in de smaak is gevallen. Zoals aangegeven op de kaart bestaat de Bellito uit bladerdeeg envelopjes met daarnaast verschillende soorten (bewust koud geserveerde) groentepuree's. Deze worden elke dag vers bereid. Al onze gerechten bestaan overigens uit dagverse biologische groenten alleen in sommige gerechten is dit minder zichtbaar omdat deze verwerkt zijn in bijvoorbeeld een puree of als een burger. Wellicht bevalt een van onze andere gerechten je beter de volgende keer.
Vriendelijke groet, team Meatless District
Serwet D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Mooi restaurant met veel ruimte. Veel aandacht voor de klant. Heerlijk eten. Een aanrader voor iedereen die van eten houdt, ook de vleeseter.
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Tijdens mijn werk in Amsterdam,heb ik deze tent bezocht. Een rustige tent, maar sfeervol.
Ik vind na een tijdje vegetarisch eten ook heerlijk. Het eten was goed op smaak, lekker.
De bediening was ook vriendelijk en snel.perfect.
Brigitta H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wat een fijne plek om te zitten, heel prettig in allerlei hoekjes, een hoge ruimte, wat de akoestiek heel erg ten goed komt, geen lawaaierige muziek, en wat een aardige mensen en heerlijk gegeten. Echt Top! Ik kom graag terug als ik weer in Amsterdam ben. Ik was er samen met een kleinkind van 17 en die vond het ook heerlijk eten en gezellig zitten.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Lekker gegeten in een gezellige sfeer.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Leuk inrichting van het geheel, goede en snelle bediening. Eten wat we hadden was smaakvol en lekker, al smaakte de curry niet als een van de Aziatische curry's. Persoonlijk vond ik het jammer dat veel van de gerechten vlees proberen na te bootsen. Ik wilde vooral groenten eten, was niet op zoek naar vleesvervangers en daardoor bleven er 2 gerechten over.
Caro B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Het restaurant had een gemoedelijke sfeer en was mooi ingericht. Het eten wat erg inventief, verrassend en bovendien heel erg lekker. Zoveel mogelijkheden zijn er vaak niet voor vegetariërs, laat staan voor veganisten. Zeker een aanrader!
monique502 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Elke keer weer heerlijk eten bij MD. De hele kaart is vegan, dus lekker zorgeloos kiezen. En niet onbelangrijk voor mij: ze weten wat er glutenvrij is, of kunnen gerechten aanpassen naar glutenvrij. Top tent!
Goed bereikbaar met OV. De tram stopt er voor de deur en je bent met 10 minuten op station Sloterdijk.
willem T.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Het eten is goed tot heel goed, het raw chocolat toetje viel wat tegen. De bediening is heel aardig en voorkomend, niet overdreven, gelukkig!
De hoogteverschillen van de vloeren hebben betere markering nodig om valpartijen te voorkomen.
Bart A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Pas binnen kwamen we er achter dat we een vegan restaurant binnen waren gelopen. De voorgerechten, paté met walnoten en vegetarische tartaar waren fantastisch en een geweldige verrassing. De hoofdgerechten, curry en bladerdeegflaps met boerenkool, waren lekker, maar een stuk minder spectaculair. Desalniettemin lekker gegeten en een groot compliment voor de leuke bediening!
Maarten N.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Dat er anno 2017 in een stad als Amsterdam nog zo weinig vega(n) restaurants zijn, is vrij bizar. Hulde derhalve voor Meatless District. Dat er snel meer volgen!