Meatless District

Bilderdijkstraat 65-67 1053 KL Amsterdam Nederland Kaart
31-207220804

Over het restaurant Meatless District

Veganistische hotspot in Oud-West

Meatless District is met haar industriële inrichting en veganistisch menu een knipoog naar de wijk Meatpacking District in New York. Eigenaressen Cil Vermolen en Cathalijne Huijben doen met hun verrassende smaakcombinaties niet alleen veganisten en vegetariërs een groot plezier. Ze dagen ook verstokte vleesliefhebbers uit hun grenzen bij Meatless District te verleggen. Ook een aanrader voor een verse koffie of een gezellige borrel.

Meer informatie over restaurant Meatless District

Michiel C.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Erg lekker gegeten. Alles was goed op smaak en porties zijn precies goed. Heerlijke wijn ook!
Enige "minpuntje" was dat het eten allemaal wel erg snel op tafel kwam. Maar that's it! Zeker snel nog een keer langs.
monique502 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We komen hier regelmatig een hapje eten en het is elke keer weer fijn toeven bij MD. Heerlijk vegan eten en ook voldoende glutenvrije opties. Echt een aanrader!
Dewi I.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Afgelopen zaterdag ben ik hier wezen lunchen met een vriendin, en nu wil ik binnenkort echt een keer snel terug voor het diner! We schoven aan om 11u 's ochtends. Ik was al blij met de ontbijtkaart, want ik wilde de scrambled 'eggs' wel proberen, maar mijn vriendin wilde liever iets bestellen van de lunchkaart, die pas vanaf 12u inging. Dus bestelden we een thee en koffie en naderhand een stukje taart erbij tot we van de lunchkaart konden bestellen. De bediening was heel netjes en vriendelijk, en we kregen zelfs korting op onze 'cheesecake', omdat één van de puntjes iets kleiner was dan de anderen. Echt top!

De scrambled eggs stonden ook op de lunchkaart, dus ik bestelde die met een grapefruitsap (yum!) en mijn vriendin bestelde de caprese sandwich. Het was allebei erg lekker en de porties heel ruim! We kregen het niet helemaal op, maar dit kan je dus mee naar huis nemen. Wederom, top! Hele fijne ervaring bij Meatless District, I will definitely be back in the near future
Lisanne J.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Erg goed eten verrassend en goede porties (niet te klein)
Sherydah K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Toplocatie! Heerlijk eten en heel leuke mensen, zowel in de bediening als in de keuken :)
Lisanne H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Superleuk restaurant met heerlijk eten! Heel prettig om alle keuze te hebben zonder enige twijfel of we iets niet konden eten. Vooral de burgers waren verrukkelijk!
Stephanie L.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wij hadden een voorgerecht én hoofdgerecht. Het menu is simpel, maar hebben wel gevarieerde keuzes. Het eten was lekker! Porties zijn vrij groot, dus het was eigenlijk te veel voor ons.

Ik ben voor bepaalde ingredienten allergisch, de serveerders en de keuken konden makkelijk een paar gerechten aanpassen.

Wij komen zeker nog een keer terug!
J90 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Goede alerte medewerkers en het toetje was heerlijk. De stoelen zijn alleen wel erg hard en het eten was ook een beetje vettig, maar wel heel lekker! Goed dat alles vegan is :)
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het was verrassend lekker en , mooi opgemaakt en vriendelijk personeel.

Kom zeker terug
mien.heymann .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijke vegetarische gerechten voor een schappelijke prijs. Mooi opgediend en de smaak was voortreffelijk. Vriendelijke bedienening die regelmatig vroeg of alles naar wens was.
Elvira B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Eerste keer dat ik bij een vegan restaurant kwam. Ik koos voor de MDburger die heel goed smaakte. Wij komen zeker nog eens terug.
eline C.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk gegeten! Zijn hier al vaker geweest en de nieuwe menukaart vonden we weer een feestje!
Personeel is erg behulpzaam en aardig. Top avond gehad!
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Hip vega restaurant, verrassend lekkere gerechten en creatief! Leuke inrichting en sfeer, aardige bediening.
Wij komen terug!
Milena K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Altijd super lekker!!
Ilya P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Heerlijk gegeten. Voor vegetarisch eten wellicht wat aan de prijs, maar doen echt hun best om van elk bord een klein kunstwerk te maken. Heerlijke caesar salad gehad met een naked burger. Ook positief vond ik het grote aanbod alternatieven voor fris, zoals kombucha en ginger beer.
daniel K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Ik ben zeer positief te spreken dat er alleen vegan gerechten zijn! We waren blij verrast over de gefrituurde bloemkool en een ander gefrituurd gerecht. Ik verwacht er nog wel eens vaker te gaan eten.
N. S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Het eten en drinken zijn heel smakelijk. De bediening is vriendelijk, maar de service kan nog verbeterd worden. Zo was een van de vier bestekken op tafel gebruikt (waarschijnlijk nog van de vorige gast), was één van de twee voorgerechten niet hetgeen wat we besteld hadden, moesten we hetzelfde bestek gebruiken voor het voor- en hoofdgerecht en moesten we relatief lang wachten op ons hoofdgerecht. Het restaurant zat overigens niet vol. Daarnaast kan de afzuiging van de keuken verbeterd worden; onze kleding rook na het bezoek erg naar eten.
JoseB01 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij MD. Ik ben zelf vegan en was met mijn zus en zwager, beide niet-vegan. We waren alle drie onder de indruk van de mooie en heel lekkere gerechten. Prachtig opgemaakt. Zowel voor-, hoofd-, als nagerecht waren heerlijk. De bediening was vriendelijk en alert. De prijzen zijn goed, normaal, niet duur. Zeker een aanrader!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Het was heerlijk! Ik was op date met mn vriendin. Het personeel was vriendelijk. Het eten was er snel. Zeker een aanrader.
Freek G.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Heerlijk gegeten, interessante vegetarische gerechten met een twist.