Meatless District

Bilderdijkstraat 65-67 1053 KL Amsterdam Nederland Kaart
31-207220804

Over het restaurant Meatless District

Veganistische hotspot in Oud-West

Meatless District is met haar industriële inrichting en veganistisch menu een knipoog naar de wijk Meatpacking District in New York. Eigenaressen Cil Vermolen en Cathalijne Huijben doen met hun verrassende smaakcombinaties niet alleen veganisten en vegetariërs een groot plezier. Ze dagen ook verstokte vleesliefhebbers uit hun grenzen bij Meatless District te verleggen. Ook een aanrader voor een verse koffie of een gezellige borrel.

Meer informatie over restaurant Meatless District

Jouw recensie over het restaurant Meatless District

Elianne P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
de service door een van de meiden was wat minder, gelukkig kwam er een behulpzame jongen van achter de bar ons redden. Verder vond ik het eten heerlijk, de sfeer en inrichting waren ook er leuk! EN voor Chia latte liefhebbers, beste chia die ik ooit heb gehad hier bij Meatless. Zou zeker terug komen!
Yin K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten is echt heerlijk hier! Verbaas me er elke keer weer over dat het allemaal plantaardig/vegan is. De sfeer is heel gemoedelijk en romantisch, maar ideaal om met je vrienden naartoe te gaan. Probeer de pulled jackfruit taco en de Broccoli Kibbeling... geweldig!
peter B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Eten heel goed, smaak mag verfijnder, bijvoorbeeld de ‘ barbecuesaus’ bij de bloemkool was vooral zout en scherp. De broccoli in de broccoli-nuggets was dan weer flauw.
Sven H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Prettige sfeer, maar te veel zout en te veel vet
laura_van_eijk .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Goed gegeten, lekkere opties op het menu, fijne bediening. Mooie pand aan een gezellige straat. Lekkere wijn. Leuke avond gehad.
Pieter I.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijkk gegeten. Goede sfeer en prima bediening
Hielke V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Best gewaagd om met twee vleeseters en 1 veganist naar een veganrestaurant te gaan, maar Meatless District is een prima keuze! We aten hier heerlijke seitanburgers met krokante frietjes. Als dessert een taartje van Dophert, jummie!
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Grappige gerechten, niet te veel keuze. (wat goed is) We hadden de bloemkoolsteak, met lekker gebakken krieltjes en een frisse tomatensalsa, en we hadden de broccoli kibbeling, met dikke groene asperges en zeekraal, heel erg smakelijk. Als side dish een coleslaw, waar wat mij betreft iets te veel rozijnen in zaten, maar verder ook smakelijk. Wat erg jammer is, dat de akoestiek zo slecht is, we moesten hard praten om ons verstaanbaar te maken. (en de muziek stond niet eens heel hard)
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Leuke moderne vegan resto, charming service en goed eten
Als er bijv ook een paar suikervrije gerechten, drankjes en toetjes op de kaart zouden staan, zou het voor mij helemaal top zijn
Jammer vond ik mijn witte broodje bij de MD burger, die heb ik niet opgegeten, de burger was top!
Toetjes ook awesome
Nicky K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Ik heb hier nu twee keer gegeten en ben tot nu toe zeer tevreden! Vriendelijke bediening, leuke sfeer en lekker eten! Gister at ik de 'Sunshine bowl', echt een aanrader! Ook de taarten van Dophert die ze serveren zijn zeer aan te raden.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Veel vette porties...helaas niet zo lekker gegeten...alles werd flink opgespiced om er smaak aan toe te voegen, wel leuke sfeer en bediening
Laurianne D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Een geheel plantaardige kaart, top idee en creatieve kaart. Het voorgerecht was goed (vooral de gefrituurde bloemkooltjes) maar het hoofdgerecht viel erg tegen. De bloemkoolsteak was erg hard en het gaat wel heel ver om hier 17,00 euro voor te vragen (=gemarineerde bloemkool, tomaatjes, aardappeltjes, mayo). Bovendien had ik het idee dat veel ingrediënten van de AH kwamen, wat je niet verwacht als je uit eten gaat. Conclusie: leuk idee maar prijs-kwaliteit verhouding valt erg tegen.
Pleunie T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Dit is de tweede keer dat ik eet bij Meatless District. Ook dit keer super lekker gegeten. Een fantastisch restaurant voor veganistisch eten. Lekker grote porties en leuke heerlijke gerechten. Zeker een aanrader.
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heel verrassende gerechten en zeer plexierige sfeer. Heerlijk gegeten ook aan te bevelen voor nietvegetariers
Ricky E.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Zeer onder de indruk van de gerechten en het personeel. Absolute aanrader, ook voor niet vegans die nieuwsgierig zijn naar plantaardig eten.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Hele fijne avond gehad met een vriendin in dit geweldig restaurant; verrassende (vegetarische) gerechten, heerlijke rosé, goede bediening. Wat wil je nog meer? Een aanwinst voor de buurt.
Job L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Super goed restaurant voor de veganisten en vegetariërs, maar ook voor de vleeseters!
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke ambiance en vriendelijk personeel. De moeite waard om even voor om te lopen vanuit het toeristische centrum.
jacquelineveltman .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Wonderlijk om zonder gebruik van dierlijke produkten zo'n prachtige, smaakvolle en gevarieerde gerechten te kunnen serveren.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Ik heb tot nu toe iedere keer de Broccoli Kibbeling genomen, deze vond ik fantastisch lekker. Nu in korte tijd al 2 keer voor terug gekomen, dus dat zegt ook wel wat!