Meatless District

Bilderdijkstraat 65-67 1053 KL Amsterdam Nederland Kaart
31-207220804

Over het restaurant Meatless District

Veganistische hotspot in Oud-West

Meatless District is met haar industriële inrichting en veganistisch menu een knipoog naar de wijk Meatpacking District in New York. Eigenaressen Cil Vermolen en Cathalijne Huijben doen met hun verrassende smaakcombinaties niet alleen veganisten en vegetariërs een groot plezier. Ze dagen ook verstokte vleesliefhebbers uit hun grenzen bij Meatless District te verleggen. Ook een aanrader voor een verse koffie of een gezellige borrel.

Meer informatie over restaurant Meatless District

Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Freek G.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Heerlijk gegeten, interessante vegetarische gerechten met een twist.
Marèn V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Leuke tent maar het eten vond ik een beetje tegenvallen. Ik hou van gekruid maar sommige gerechten overheersten de kruiden zoals kruidnagel en kurkuma.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Perfect menu, bovengemiddelde kwaliteit
Jojanneke V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Super leuk en lekker restaurant. Heel ongedwongen, echt goed eten en drinken. Ze maken ook de vegenaise zelf en dat proef je! Echt top!!!
Niels P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Laat ik eerlijk zijn: ik eet doorgaans uitgebreid vlees en zuivelproducten, maar ik wilde met mijn vriendin eens iets anders proberen.
De MD cheese-burger en Caesar salad besteld met beiden een biertje...en wat was dat lekker!
Ja, even wennen want de burgerstructuur is anders dan echt vlees. In de caesarsalade zaten stukken "?" die kip moesten vervangen en een beetje leken op de spek-variant van Babi Pangang. Daarbij vlotte en vriendelijke bediening, ook buiten.
Prijsstelling kan net. Persoonlijk begrijp ik nooit zo goed waarom vegetarische gerechten an sich niet zo duur zijn, maar vleesvervangers dan weer wel, en dat heeft denk ik ook zo'n weerslag op deze twee lunchgerechten ~14-15 euro.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Absolute aanrader. Vegetarisch/veganistisch op hoog niveau. Goddelijk gegeten. Modern en gezellig en smaakvol. Misschien ben ik ook zo enthousiast omdat ik geen vegetariër ben en meestal geen goede ervaringen heb met vegetarisch eten. Vaak wordt gewoon het vlees weggelaten of je komt in een muffe geitensokken sfeer terecht. Bij Meatless District kunt je gerust met vleeseters gaan eten. Wel tijdig reserveren, want het is snel vol!
Madelein M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Leuke sfeer en heelekker gegeten. De MD burger is een aanrader! En de toetjes zeker ook.

De bediening was goed en snel.
Wilke D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! En eindelijk ook een plantaardig restaurant waar het niet suf is, maar een erg gezellige, relaxte en goede sfeer hangt! Een aanrader!
Niradj J.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Een mooie sfeervolle restaurant met heerlijk eten. Personeel is zeer vriendelijk en attent. Kortom een aanrader, zelfs voor de niet veganistische/vegetarische eters!!
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Een zeer gezellig en trendy restaurant. Fijne bediening en een goede keuken. Dit was niet de eerste en zeker niet de laatste keer dat we hoer gegeten hebben.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
We hebben echt lekker gegeten, bediening vriendelijk, sfeer goed. Zeker voor herhaling vatbaar.
Robin G.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Lekkere burgers, snel geholpen. Muziek mocht wat harder, eten mocht iets meer zijn voor de prijs maar hele leuke tent! Kom zeker vaker!
Guido K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekkere en originele gerechten! Goede, aardige bediening. Goede timing tussen de gangen. Erg stijlvol ingericht. Mooie wijnkaart.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met mijn kinderen. Fijne gezellige sfeer.
De pate en de tartaar zijn een aanrader! Ik ga snel nog eens terug met mijn vriendinnen.
marcus B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Slechte keuken. De zgn groente pureetjes waren smakeloos, leek op Olvarit. Het eten was lauw.
Er worden niet veel verse groenten gebruikt. Het enige goede is dat ze geen vlees bereiden.
Totaal oordeel: 4-
Beste Marcus,
Bedankt voor je feedback.
Jammer dat dit gerecht niet in de smaak is gevallen. Zoals aangegeven op de kaart bestaat de Bellito uit bladerdeeg envelopjes met daarnaast verschillende soorten (bewust koud geserveerde) groentepuree's. Deze worden elke dag vers bereid. Al onze gerechten bestaan overigens uit dagverse biologische groenten alleen in sommige gerechten is dit minder zichtbaar omdat deze verwerkt zijn in bijvoorbeeld een puree of als een burger. Wellicht bevalt een van onze andere gerechten je beter de volgende keer.
Vriendelijke groet, team Meatless District
Serwet D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Mooi restaurant met veel ruimte. Veel aandacht voor de klant. Heerlijk eten. Een aanrader voor iedereen die van eten houdt, ook de vleeseter.
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Tijdens mijn werk in Amsterdam,heb ik deze tent bezocht. Een rustige tent, maar sfeervol.
Ik vind na een tijdje vegetarisch eten ook heerlijk. Het eten was goed op smaak, lekker.
De bediening was ook vriendelijk en snel.perfect.
Brigitta H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wat een fijne plek om te zitten, heel prettig in allerlei hoekjes, een hoge ruimte, wat de akoestiek heel erg ten goed komt, geen lawaaierige muziek, en wat een aardige mensen en heerlijk gegeten. Echt Top! Ik kom graag terug als ik weer in Amsterdam ben. Ik was er samen met een kleinkind van 17 en die vond het ook heerlijk eten en gezellig zitten.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Lekker gegeten in een gezellige sfeer.