Meatless District

Bilderdijkstraat 65-67 1053 KL Amsterdam Nederland Kaart
31-207220804

Over het restaurant Meatless District

Veganistische hotspot in Oud-West

Meatless District is met haar industriële inrichting en veganistisch menu een knipoog naar de wijk Meatpacking District in New York. Eigenaressen Cil Vermolen en Cathalijne Huijben doen met hun verrassende smaakcombinaties niet alleen veganisten en vegetariërs een groot plezier. Ze dagen ook verstokte vleesliefhebbers uit hun grenzen bij Meatless District te verleggen. Ook een aanrader voor een verse koffie of een gezellige borrel.

Meer informatie over restaurant Meatless District

Jouw recensie over het restaurant Meatless District

Bruanja .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Voorgerecht was heerlijk met subtiele en gevarieerde smaken. Broodje seitanburger viel tegen. Droog van structuur en een te hard broodje en weinig bijzondere smaken.
Kelly K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Leuke tent, leuke inrichting en prima bediening. Ik vond het leuk om weer eens wat anders qua eten uit te proberen. Grote porties. Burger was prima, maar kan wat mij betreft helaas niet tippen aan een vleesburger.
Katie W.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Heerlijk eten, fijne bediening, erg vriendelijk en een goede sfeer. Zeker een aanrader. Ik had de tagliatelle en die was zeer goed en zag er prachtig uit, ook de crème brulee was bijzonder en lekker!
Nienke M.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Prettig simpel ingericht, aardig personeel, heerlijk gerecht, maar wel een beetje duur.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Goede gerechten, de burger en het voorgerecht met ''kip'' smaken echt naar vlees. Informele sfeer.Ik zou er zeker nog een keer naartoe gaan,.
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Prima restaurant om vegetarisch te eten, ook voor de occasional niet-vleeseter. Bij de meeste gerechten staat vleesvervanging door iets vergelijkbaar vegetarisch centraal. Dus zalm, maar dan niet van zalm, kip, maar dan niet van kip etc. Het smaakt allemaal heerlijk. Het restaurant is wel erg rumoerig waardoor een uitgebreid gesprek lastig is te voeren.
Kiki V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
De voorgerechten waren heerlijk en speciaal. De hoofdgerechten (die wij hadden) waren gewoon echt niet lekker. Smaken verschillen? Jammer want wij waren gekomen naar aanleiding van ons 2 jarige jubileum. Echt een speciaal uitje dus. Voor de voorgerechten zou ik terug komen, de hoofdgerechten niet. En zeker niet voor die prijs.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Erg lekker gegeten! Kleine punten van aandacht:
Reservering was met specifieke wensen en de tafel welke wij kregen aangeboden met en nog lege restaurant was echt niet in line daarmee.
Houten school stoelen zijn echt niet comfortabel, zorgt we ervoor dat je niet lang wil blijven. (-;
Leuke en nette service.
Wij vonden het wat te duur voor wat het was, wel lekker maar ook niet gillend goed en borden waren niet voor verwarmd dus mijn Tagliatelle was binnen en paar minuutjes koud.
Dessert was matig; Sticky Toffee Pudding zonder Karamel of enkele saus???
Annabella L.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Fijne ambiance en heerlijk eten.
Menu was niet te groot en te klein aan keuze.
Ik was vergeten om mijn pinda/notenallergie door te geven. Uiteindelijk kreeg ik een nieuw hoofdgerecht.
Jente D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Heel vriendelijk ontvangst, ontzettend lekker eten, snelle service! Zéker een restaurant waar je moet gaan eten als je in Amsterdam bent (ook voor mensen die van vlees houden) ????
Laura G.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Super lekker gegeten! Het hoofdgerecht ietwat koud, dessert sticky toffee puddig was fantastisch! Vriendelijke bediening. Enigszins rumoerig doordat alle tafels bezet waren.
karin-lammers .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Vriendelijk personeel, heerlijk vegan eten, uitgebreid alcoholvrij aanbod (fijn als je zwanger bent), vriendelijk personeel, gezellige sfeer
Stella K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Ik heb al een paar keer bij Meatless district gegeten. Het eten is altijd lekker en heel smaakvol!
De service is ook top
Elbrich B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Heerlijke burger, mooi en gezellig interieur en vriendelijke bediening. En alles vegan!! Echt mijn favoriete vegan plek in Amsterdam :-)
dominique V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
We hebben erg lang moeten wachten. Bediening had niet veel aandacht. Eten was verder prima. Hele andere ervaring dan de vorige keer.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Fantasierijke, vegetarische gerechten. Erg lekker allemaal. Ook heel mooi opgemaakt. Prettige bediening en goede sfeer. En heel fijn dat de hond mee mocht!
Anna R.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heel blij. Ik kom zeker terug en (denk ik) de anderen van mijn groep ook. Iedereen heeft heerlijk gegeten, inclusief de non-veganist mensen.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Tweemaal prima gegeten met fijne bediening. Hoofdgerechten iets aan de prijzige kant, maar gezien de kwaliteit wel verdedigbaar. Leuke tent, zeer divers publiek.
remko R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Dit is zo'n restaurant waar hardnekkig geen Nederlands wordt gesproken.
De ambiance is kil en je zit er oncomfortabel op akelig meubilair.
De prijs-kwaliteit verhouding is ver uit balans. Te weinig voor te veel geld. De burger is droog en naar van smaak. De drie dubbel overgebakken friet zijn harde vette zoute stompjes.
De service laat zeer te wensen over.
Een jammerlijke ervaring.
Andrea V.