Meatless District Bilderdijk

Bilderdijkstraat 65-67 1053 KL Amsterdam Nederland Kaart
31-207220804

Over het restaurant Meatless District Bilderdijk

Veganistische hotspot in Oud-West

Meatless District is met haar industriële inrichting en veganistisch menu een knipoog naar de wijk Meatpacking District in New York. Eigenaressen Cil Vermolen en Cathalijne Huijben doen met hun verrassende smaakcombinaties niet alleen veganisten en vegetariërs een groot plezier. Ze dagen ook verstokte vleesliefhebbers uit hun grenzen bij Meatless District te verleggen. Ook een aanrader voor een verse koffie of een gezellige borrel.

Meer informatie over restaurant Meatless District Bilderdijk

Jouw recensie over het restaurant Meatless District Bilderdijk

Charlotte A.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Super fijn restaurant en heel erg lekker eten! Porties grotendeels prima, de Pappardelle had wel iets meer gekund. Service kan ook wel ietsjes beter. De bediening was niet heel opmerkzaam (glazen bij fles water vergeten en lang moeten wachten tot de bediening kwam om de bestelling op te nemen). Voor de rest waren we erg tevreden. :)
Klaas R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Gezellige tent, prettige bediening en elementair veganistisch eten. Het dagmenu is heel betaalbaar en we mochten zelfs het hoofdgerecht daaruit vervangen door een gerecht van de kaart.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Lekker gegeten, genoeg variatie. Vooral de service was uitstekend, erg leuke dame met genoeg aandacht en een lach. Inrichting is modern en van deze tijd.
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Heerlijke veganistische gerechten in een goed sfeer
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Inrichting, bediening en sfeer heel goed. Eten was ook goed! Voorgerecht focaccia: buitengewoon lekker. Hoofdgerecht kipburger: goed klaargemaakt, uiterst fijne burger, maar iets teveel citroen. Dessert crème brûlée: ook weer met veel citroen. Op zich lekker, maar niet geheel mijn smaak. Al met al echter heel fijn restaurant!
Mariel H.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Heerlijk en verrassend gegeten. Fijne leuke attente bediening. Alleen is de akoestiek helaas nogal slecht. Er zitten wel al geluidsabsorberende platen op het plafond, maar dat is niet afdoende. Alles galmt en resoneert, erg onprettig, vooral als het druk is. Een plek om terug te komen, maar doe aub iets aan het geluid!!!
Dominique P.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Heerlijk gegeten, gerechten zagen er op de kaart eenvoudig uit maar bleken ware smaakvolle samengestelde gerechten. Vriendelijk en oplettend personeel.
Amie01 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Heerlijk gegeten weer, vooral de pompoentortellini die we als voorgerecht hadden was heel bijzonder. Daarna een heerlijke burger met uitstekende friet. Goede service, hoewel alles wel heel erg snel gaat en je in een korte tijd al je gerechten krijgt. Ik kom graag weer terug!
Xxx X.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Porties veel te klein. Is de term main dish niet waardig (2x: champions en kip salade). Met frites nog niet voldoende. Veel te lang wachten op kaart en drank. Ook te lang wachten op eten. Kwaliteit niet bijzonder voor wel bijzonder stevige prijs. 70 euro kwijt voor 2 personen incl, paar drankjes!!!!!! Weinig keuze. Laatste keer.
Jeremy B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Ik ga vaak terug naar Meatless District omdat het eten en de sfeer fantastisch is. Lekker en authentiek vegan gerechten.
Stefanie K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Gister samen met een vriend gegeten, het was erg lekker. Ik heb een allergie, met uiteten gaan is dat vaak nog een probleem hier werd er zeer zorgvuldig mee omgegaan erg fijn om mee te maken. Het eten was onwijs lekker en de bediening was heel vriendelijk en ervaren!
Ton E.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Super fijn veganistisch restaurant. Aanrader.
Wessel P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Heerlijk eten. De bediending is een beetje ongeorganiseerd waardoor we geen welkom werden geheten en ik uiteindelijk naar de bar moest lopen om een drankje te bestellen. Uiteindelijk prima gegeten en ik kom zeker terug
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Heerlijk gegeten bij Meatless District. Ook bij echte carnivoren viel het in de smaak. Bediening mag wel iets vaker langs de tafel komen. We hadden nog wel wat meer drankjes gelust ;) maar vonden het moeilijk om jullie aandacht te krijgen. Iedereen was wel heel vriendelijk :)
Wesley L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Misschien komt het omdat we in een hoekje zaten, maar we werden niet snel gespot door de bediening. Wel werd het eten en drinken redelijk snel geserveerd. Het eten was origineel en lekker!
L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Heel fijn restaurant en heerlijke vegan gerechten. Ook leuk om niet-vegan vrienden hiernaartoe mee te nemen, om ze te laten ervaren hoe lekker vegan eten kan zijn!
Betty B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Klein menu maar goed en vers eten. Omgeving akoestiek slecht. Er zouden b.v. gordijnen bij het achterraam kunnen worden gehangen voor betere akoestiek. Bediening van jonge blonde jongedame zeer goed en van de Engels sprekende slecht, die vergat alles wat we bestelde of vroegen...
Jessie K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Lekker, wel een beetje veel knoflook en soms wel lang wachten voordat de bediening je ziet. Maar daardoor voel je je niet opgejaagd en kun je lekker tafelen
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Mooi ingericht restaurant. Het eten was heerlijk! Zo fijn om weer een goed plantaardig restaurant in de stad te hebben. Service was prima, dames waren alert en vriendelijk!
v K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Wij vonden de kaart niet heel verrassend. Bij een vega restaurant laat ik me graag verrassen door dingen die ik thuis niet maak. Vega risotto, pasta en burger zijn voor mij wat 'standaard' vega maaltijden. Maar qua prijs/kwaliteit klopt het wel! De wortelhumus was erg goed met lekker gekruid flatbread. Bediening heel vriendelijk!