Meatless District Bilderdijk

Bilderdijkstraat 65-67 1053 KL Amsterdam Nederland Kaart
31-207220804

Over het restaurant Meatless District Bilderdijk

Veganistische hotspot in Oud-West

Meatless District is met haar industriële inrichting en veganistisch menu een knipoog naar de wijk Meatpacking District in New York. Eigenaressen Cil Vermolen en Cathalijne Huijben doen met hun verrassende smaakcombinaties niet alleen veganisten en vegetariërs een groot plezier. Ze dagen ook verstokte vleesliefhebbers uit hun grenzen bij Meatless District te verleggen. Ook een aanrader voor een verse koffie of een gezellige borrel.

Meer informatie over restaurant Meatless District Bilderdijk

Jouw recensie over het restaurant Meatless District Bilderdijk

Maxim D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten, bij sommige gerechten niet eens het gevoel dat je veganistisch at. Enkel minpuntje was een zwarte haar in de cappuccino, maar gelukkig kregen we direct een nieuwe.
Muriel H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Alles prima, reserveren online, service daar en kwaliteit en originaliteit van de gerechten. We komen graag terug.
Erg aan te bevelen voor veganisten die eindelijk eens goed en lekker willen eten.
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Ik koos een gerecht waarover ik klachten had.. Ze namen het terug en kreeg een ander gerecht zonder commentaar. Hoefde dat ook niet te betalen.
Hele goede correcte service.
Dominique B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Geweldig! Goede service, erg lekker gegeten, en de 'zalm' tartaar in het bijzonder was super. We hebben een gezellige avond gehad.
H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
De bediening was vlot, het personeel vriendelijk en het eten prima. Het industriële en daardoor iets kille interieur moet je van houden. Prijs kwaliteit was goed. Ik zou Meatless District zeker aanbevelen.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Beste restaurant ervaring ooit! Geweldig dat alles vegan is en je dus niet steeds hoeft na te vragen of je iets kan eten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Jammer dat ik maar één gelegenheid kan kiezen, het is goed voor iedere gelegenheid namelijk. Dit eten is écht goddelijk. Ik ben geen veganist. Ik kom hier graag, omdat ik een zuivelallergie heb, dus dat is een vraag minder. Mijn glutenallergie (even kort door de bocht) is geen probleem voor dit team, ze denken geduldig mee en passen een menu aan waar nodig. Ik voel me altijd bezwaard om dit bespreekbaar te maken, maar dat werd hier direct weggenomen. Toen ik een cappuccino met havermelk bestelde, werd mij zelfs gevraagd of ik dat wel kon nemen, zo attent :-) Kortom: DIT IS EEN TOP TENT! Zelfs voor mensen die gek zijn op vis en vlees, je komt hier niks te kort.
Maria O.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Lekker en origineel eten, ruime keus, veel seizoensgebonden. Met fijn personeel. Alleen vrij druk (logisch!) en dus rumoerig
Bettina F.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
prima sfeer, leuke bediening en heerlijk gegeten! wordt veel aandacht aanbesteed.
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk eten. Vooral leuk dat alles mooi is opgemaakt en de plek leuk is ingericht, waardoor het een echte restaurant ervaring wordt ipv geitenwollensokken :-)
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Prima eten voor prima prijs, maar met alle ontwikkelingen in plantaardige gerechten ook al wel weer een beetje gedateerd, menu leek redelijk veel op wat het een jaar geleden was (mijn beleving), en seitan is prima eten, maar er zijn zoveel meer en misschien wel betere ingrediënten, zeker voor 'burgers'.
Vivian R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Top bediening en geweldige setting. Komen zeker terug.
Tessa M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Gooood vegan food! Burger was ontzettend lekker en ook elk dessert op de dessertkaart klonk erg goed. Kom zeker terug om ze allemaal te proeven! :-)
Annemarie I.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Zoals altijd hebben we heerlijk gegeten. Het personeel is zeer vriendelijk en de porties heel goed. De desserts zijn echt heel lekker, maar machtig. Een aanrader en favoriet in Amsterdam.
Demi Alaska G.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Het eten was wederom heerlijk en mn omni vader en vriend vonden het ook top. Vooral de 'kip' als voorgerecht en de burger zijn lekker.
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijke tagliatelle! Lekker gegeten, de service was alleen langzaam.
Francesca N.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Super leuk personel hebben jullie bij Meetless District.
Ik vond alleen dat er tussendoor lang moest gewacht worden op een (drinks) refill en de factuur. Vind het niet erg om op lekker eten te wachten hoor - maar als je dan een dikke 15min op je factuur moet wachten, denk ik kan dat beter. Vind jullie een erg gaaf tent en kom er zeker weer terug!
Dank jullie wel!
Groetjes,
Fran
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Voor het eerst hier gegeten. Wat een geweldig goeie keuken. Verrassend en kwaliteit. De porties zijn groot dus vergis je niet. De bediening is vlot en attent, de sfeer uitstekend. We vooraf reserveren want het is er druk.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Als vegan kan ik een plantaardig restaurant als Meatless District alleen maar toejuichen. Maar ook als je niet vega(n) eet, weet ik zeker dat je met smaak zult eten. Ik vind het wel aan de prijzige kant. De laatste keer had ik de seitanburger met frietjes. €16 vind ik best veel voor een 'simpele' hamburger. De drankjes zijn ook aan de prijzige kant. Het is aan te raden om ruim van te voren te reserveren want het zit er vaak bommetje vol. En je moet niet vreemd staan te kijken als het personeel enkel Engels spreekt. Al met al zeker een aanrader!
dany O.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Zeer vriendelijk personeel, snelle bediening, en het eten is met liefde gemaakt, heerlijk! En.....niet te duur.
Het bord met mijn gerecht was met zoveel zorg opgemaakt, maar ook de gerechten die ik langs zag komen zagen er lekker en kleurig uit.
Dany