Meatless District Bilderdijk

Bilderdijkstraat 65-67 1053 KL Amsterdam Nederland Kaart
31-207220804

Over het restaurant Meatless District Bilderdijk

Veganistische hotspot in Oud-West

Meatless District is met haar industriële inrichting en veganistisch menu een knipoog naar de wijk Meatpacking District in New York. Eigenaressen Cil Vermolen en Cathalijne Huijben doen met hun verrassende smaakcombinaties niet alleen veganisten en vegetariërs een groot plezier. Ze dagen ook verstokte vleesliefhebbers uit hun grenzen bij Meatless District te verleggen. Ook een aanrader voor een verse koffie of een gezellige borrel.

Meer informatie over restaurant Meatless District Bilderdijk

Jouw recensie over het restaurant Meatless District Bilderdijk

Wesley L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Misschien komt het omdat we in een hoekje zaten, maar we werden niet snel gespot door de bediening. Wel werd het eten en drinken redelijk snel geserveerd. Het eten was origineel en lekker!
L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Heel fijn restaurant en heerlijke vegan gerechten. Ook leuk om niet-vegan vrienden hiernaartoe mee te nemen, om ze te laten ervaren hoe lekker vegan eten kan zijn!
Betty B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Klein menu maar goed en vers eten. Omgeving akoestiek slecht. Er zouden b.v. gordijnen bij het achterraam kunnen worden gehangen voor betere akoestiek. Bediening van jonge blonde jongedame zeer goed en van de Engels sprekende slecht, die vergat alles wat we bestelde of vroegen...
Jessie K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Lekker, wel een beetje veel knoflook en soms wel lang wachten voordat de bediening je ziet. Maar daardoor voel je je niet opgejaagd en kun je lekker tafelen
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Mooi ingericht restaurant. Het eten was heerlijk! Zo fijn om weer een goed plantaardig restaurant in de stad te hebben. Service was prima, dames waren alert en vriendelijk!
v K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Wij vonden de kaart niet heel verrassend. Bij een vega restaurant laat ik me graag verrassen door dingen die ik thuis niet maak. Vega risotto, pasta en burger zijn voor mij wat 'standaard' vega maaltijden. Maar qua prijs/kwaliteit klopt het wel! De wortelhumus was erg goed met lekker gekruid flatbread. Bediening heel vriendelijk!
Eline A.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Per abuis verkeerd gereserveerd maar bij aankomst werd er snel plek voor ons gemaakt. Het eten was heerlijk, complimenten voor de risotto en zoete aardappelfriet! Kom zeker terug om de desserts te proberen.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
De sunshinebowl was een koude salade. Op enkele menukaarten stond dat niet, waardoor de verwachte warme schotel tegenviel. Door de serveerster werd goed gereageerd. Wat vervelend, ik zal het doorgeven, prima. De uitleg daarna door een ander waarom het een koude schotel moest zijn, was een regelrechte blunder. Toen bij het afrekenen bleek dat alles op de rekening stond en het water vervolgens ook €10 bleek te zijn, waren we teleurgesteld. Niet eerder meegemaakt hier. Erg jammer!
monique502 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Zoals altijd, weer heerlijk gegeten bij MD. Fijn vegan eten, en ook glutenvrij is geen probleem. We komen zeker weer een keer langs!
Ami P.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Amazing place!!
Zorah Y.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Ontzettend lekker gegeten, aardige bediening en het ging ontzettend vlug! Ik zou hier zeker nog een keer terug komen, echte aanrader!
Maxim D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten, bij sommige gerechten niet eens het gevoel dat je veganistisch at. Enkel minpuntje was een zwarte haar in de cappuccino, maar gelukkig kregen we direct een nieuwe.
Muriel H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Alles prima, reserveren online, service daar en kwaliteit en originaliteit van de gerechten. We komen graag terug.
Erg aan te bevelen voor veganisten die eindelijk eens goed en lekker willen eten.
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Ik koos een gerecht waarover ik klachten had.. Ze namen het terug en kreeg een ander gerecht zonder commentaar. Hoefde dat ook niet te betalen.
Hele goede correcte service.
Dominique B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Geweldig! Goede service, erg lekker gegeten, en de 'zalm' tartaar in het bijzonder was super. We hebben een gezellige avond gehad.
H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
De bediening was vlot, het personeel vriendelijk en het eten prima. Het industriële en daardoor iets kille interieur moet je van houden. Prijs kwaliteit was goed. Ik zou Meatless District zeker aanbevelen.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Beste restaurant ervaring ooit! Geweldig dat alles vegan is en je dus niet steeds hoeft na te vragen of je iets kan eten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Jammer dat ik maar één gelegenheid kan kiezen, het is goed voor iedere gelegenheid namelijk. Dit eten is écht goddelijk. Ik ben geen veganist. Ik kom hier graag, omdat ik een zuivelallergie heb, dus dat is een vraag minder. Mijn glutenallergie (even kort door de bocht) is geen probleem voor dit team, ze denken geduldig mee en passen een menu aan waar nodig. Ik voel me altijd bezwaard om dit bespreekbaar te maken, maar dat werd hier direct weggenomen. Toen ik een cappuccino met havermelk bestelde, werd mij zelfs gevraagd of ik dat wel kon nemen, zo attent :-) Kortom: DIT IS EEN TOP TENT! Zelfs voor mensen die gek zijn op vis en vlees, je komt hier niks te kort.
Maria O.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Lekker en origineel eten, ruime keus, veel seizoensgebonden. Met fijn personeel. Alleen vrij druk (logisch!) en dus rumoerig
Bettina F.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
prima sfeer, leuke bediening en heerlijk gegeten! wordt veel aandacht aanbesteed.