Meat Rotterdam

Haringvliet 635 3011 ZP Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Meat Rotterdam

Bij MEAT in Rotterdam draait het om een goed huwelijk tussen de kwaliteit en het vlees. De slager Nice to Meat ondersteund MEAT hierin. De kwaliteit vindt u ook terug in het personeel met een flink dosis eigen persoonlijkheid.

Wat MEAT doet, doet MEAT goed! Toffe mixdranken, mooie wijnen en bieren en goede koffie. Alle producten zijn van kwaliteit en u vindt hier het karakter in terug. MEAT durft te zeggen dat zij vele een nieuwe ervaring kunnen meegegeven. Bij MEAT zijn jullie van harte welkom.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Meat Rotterdam

Vanaf Rotterdam Centraal rijden tram 21 en tram 24 naar Rotterdam Blaak. Vanuit Rotterdam Blaak is het ongeveer 5 minuten lopen naar onze locatie.
  • : Bij ons in de straat kunt u betaald (mobiel) parkeren en anders kunt u gebruik maken van de parkeergarages: Oude haven of Kiphof.

Maandag: Gesloten
Dinsdag t/m Donderdag 15:00 - 01:00
Vrijdag 15:00 - 02:00
Zaterdag 11:00 - 02:00

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Meat Rotterdam

Carla V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Proeverij voorgerecht en Proeverij hoofdgerecht waren uitstekend. Mooi, vers en smaakvol. Na deze twee heerlijke gangen was het nagerecht teleurstellend. (klein kant en klaar kartonnen bekertje ijs)
Stefan R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heerlijk terras, misschien wel mooiste van Rotterdam. We hadden proeverij van voorgerechtjes, lekker, carpaccio goed op smaak, mooie groffe tartaar, een heerlijke chorizo en gehaktballetjes. Daarna hadden we proeverij van vlees! Geweldig, heel mals, goed gegaard, keuken weet wat ze doen hier. En goede prijs kwaliteit verhouding.
Andrea B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Duurde erg lang voordat het eten geserveerd werd, maar was erg lekker
Huib Z.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Er was geen Rose meer. Tsja dat kan echt niet met dit zomerse weer
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Het vlees was heerlijk mals en voldoende. Heerlijk gegeten met mijn vrouw.
Catherine V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Ik vond het een gemiddelde eetcafe. Ik heb het Omloop gegeten en mijn tafelgenoten de Pichana (lekker), steak tartare en de Carpaccio (ook lekker). De steaks koelde snel af op de houten borden. Wel een lekker plekje voor hapjes en een drankje in de zon. Leuke uitzicht over de oude haven.
Corné V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Was heerlijk.
De prijs is wel wat aan de hoge kant
Fam M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Een warm verlopen dag eindigen met het avondzonnetje aan een heerlijke plek bij het water. Ondanks dat het druk was (ook voor de bediening) hebben we met vier mensen (vrienden) heerlijk genoten. Goed vlees, lekker drinken, attente bediening en hierdoor een avond om niet te vergeten. Een aanrader als je heerlijk rustig wilt zitten op een prachtige locatie en wil genieten van lang tafelen.
Eelco D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Alweer fantastish gegeten. Vlees van eigen koe is echt een aanrader. De passie voor goed vlees proef je er aan alle kanten vanaf. Tot de volgende keer!
Hélène V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Intiem en gezellig restaurant. Hartelijk personeel met passie voor vlees. Hele fijne en smakelijke avond gehad! Een echte aanrader!
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Gisterenavond op het terras gezeten fantastische locatie,keuken en bediening heerlijke carpaccio en boerenkip gegeten de huiswijn Primitivo uit Puglia krijgt van mij een dikke 10 en wij komen zeker terug
Lorenzo B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Goede locatie voor een restaurant als dit, bij binnenkomst prettig ontvangen door de heer achter de bar. Als voorgerecht was een carpaccio wat ons oog trok (buitengewoon mooi geserveerd en erg smakelijk) en als hoofd het vlees van piet (Erg mals en zijn prijs waardig). De borden werden wat leeg geserveerd al was het eten daar in tegen zeer goed!. Als echt vlees liefhebber kom ik hier graag vaker
Fitzgerald U.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijk gegeten. Ik ben zelf geen vleeseter, maar mijn gezelschap wel. Leuke tent...Erg goed gegeten.. Kan het ten zeerste aanraden.????
Remco H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
De bediening komt ongeïnteresseerd over, we hebben 5 kwartier gewacht op een stukje vlees die zielig op een bord lag, vervolgens was het eten koud en ging de serveerster een discussie met ons aan onder het mom "uitleg".
robert N.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
groot terras, mooie plek. Wel behoorlijk druk dus iets langer wachten.
Fantastisch carpaccio en mooie steak van eigen rund.
Jp N.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Wat een heerlijke plek aan het water!! We hebben hier heerlijk genoten en bijzonder lekker gegeten! Echt een aanrader!!
Alma P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Beste carpaccio ooit! Gezellige sfeer, vriendelijk personeel en een top locatie. Zeker voor herhaling vatbaar, ik heb er weer een adresje bij!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Vlees hoofdgerecht, schotel 3 soorten vlees was bijna rauw en lauw.
Wachttijden abnormaal 1900 aankomst, 2115 alleen nog maar voorgerecht op.
Bier vergeten te brengen, patat werd gebracht (na vragen of er niets bij het hoofdgerecht hoorde), toen iedereen hoofdgerecht al bijna op had. Was vergissing, iets fout gegaan in de keuken.?)
Wachten op rekening nog eens 20 minuten.
Dat was eens maar nooit meer!
Rutger K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Chaotische bediening, terras was open, dat was blijkbaar teveel van het goede. Gaande de avond naar binnen verhuisd, en daar zijn we vervolgens vergeten. Tot slot werd nog een dubbele rekening op tafel gelegd. Dus, bij mooi weer en drukte...geen aanrader. Gerechten overigens bovengemiddeld goed en niet overdreven prijzig.
Happennaardebaas .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Eten was ok, en de wijnen lekker, maar na het voorgerecht nog meer dan een uur moeten wachten op een biefstukje, zonder enige vorm van tussentijds verwachtingenmanagement, was erg teleurstellend. De dame van de bediening zat er na deze eerste terrasdag ook zichtbaar al wel een beetje doorheen. We houden het maar op onderbezetting, al was er nog genoeg plek binnen. Voor ons een domper op een avond die veelbelovend begon.