Meat Rotterdam

Haringvliet 635 3011 ZP Rotterdam Nederland Kaart

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Meat Rotterdam

Vanaf Rotterdam Centraal rijden tram 21 en tram 23 naar Rotterdam Blaak. Vanuit Rotterdam Blaak is het ongeveer 5 minuten lopen naar onze locatie.
  • : Bij ons in de straat kunt u betaald (mobiel) parkeren en anders kunt u gebruik maken van de parkeergarages: Oude haven of Kiphof.

Maandag: Gesloten
Dinsdag t/m Donderdag 15:00 - 01:00
Vrijdag 15:00 - 02:00
Zaterdag 11:00 - 02:00

• MasterCard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Meat Rotterdam

Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Eerste ervaring met Meat, carpaccio en wagyu beef als voorgerecht waren erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we proeverij van drie soorten vlees, ook deze waren stuk voor stuk zeer smakelijk. Daarnaast werden we vriendelijk bediend door het personeel. Een echte aanrader!
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Wat een prachtige aanwinst in Rotterdam! Echt een superrestaurant. Zalig vlees van uitmuntende kwaliteit! Carpaccio was de beste die we ooit hebben gegeten, Op aanraden van de bediening hadden we de proeverij van 3 stukken steaks genomen als hoofdgerecht. 3 verschillende stukken vlees, 3 smaaksensaties! Zalige kwaliteit! Er had iets meer groente bijgemogen, dat is eigenlijk enige commentaar. Opvallend veel bierkeuze, wel vrij duur. Voor de prijs wat we betaalden, de zeer goede kwaliteit, perfecte bediening hebben wij echt genoten van deze avond en komen zeker weer eens terug!
Thijmen V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Al een aantal keer bij MEAT wezen eten en blijf er toch terug komen. De eerste keer was samen met mijn vriend, was erg druk waardoor wij werden geplaatst in een 'apart' gedeelte van het restaurant met een hele grote groep naast ons. Helaas moesten wij erg lang wachten op het eten maar dit werd vervolgens wel goed gemaakt met het heerlijke eten en een gratis shot bij het dessert, blijk van gastvrijheid.
Tweede keer gegeten met een groep vrienden in de zomer, het was enorm druk op het terras en wij werden geholpen door een meisje dat duidelijk niet al te veel ervaring had, duurde dan ook allemaal erg lang ondanks dat toch een hele gezellige avond gehad en opnieuw heerlijk gegeten. Tot slot twee keer gegeten samen met een vriend, beide keren was het rustig in de zaak en liep alles dus ook wat soepeler, opnieuw heerlijk genoten van de gerechten. De burger is zeker aan te raden net als de verschillende steaks!
Alex C.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Eten was lekker en goed bereid bediening was attent en vrolijk. Bediening wist je goed te informeren over de menu. Wel een leuke plek bij de oude haven om uit eten te gaan.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima restaurant en heerlijk vlees. Salade is wat karig maar je kunt gewoon bijvragen echter wat vaste (gegrilde) groentes zou het gerecht helemaal afmaken.
Pierre B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vlees was niet medium gebakken waar we wel om vroegen . Bediening super vriendelijk en duidelijke uitleg over de keuze van vlees.
Ruben D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heel erg gezellige eettent. Maar het eten was echt van zeer goede kwaliteit. Niet alleen het vlees, waar het voornamelijk om gaat, maar ook het voor en nagerecht was subliem.
Ed F.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Vlees is goed van kwaliteit. Verwacht alleen dat ze in staat zouden moeten zijn twee verschillde soorten vlees beide gelijkertijd medium te bakken. Helaas.
Groentegarnituur ontbreekt. Salade was een erg mager bakje voor 2 personen.
Sidney K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Super lekker eten en een restaurant met veel sfeer!
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij Meat. Als je van goed vlees houdt is dit de plek om een keer naartoe te gaan. Carpaccio vooraf was heerlijk. We hadden de cote de boeuf als hoofdgerecht, officieel voor 2 personen, maar met 3 ook makkelijk te delen. Verder was de brownie als dessert ook gewoon goed.
Als drankjes nog heerlijke speciaalbieren.
Wel aan de prijzige kant, maar wat wil je voor zulk lekker vlees.
Laura Z.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten (en gedronken) voor een mooie prijs. Eigenaar is erg gastvrij. Prachtige locatie aan de oude haven met zonnig terras. Zeker voor herhaling vatbaar.
Charlie B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten is heerlijk, ze doen hun naam zeker eer aan wat dat betreft. Maar de open keuken zorgt er voor dat je de geur van eten in je kleding en haren blijft hangen. Service had zeker wat beter gekund. Er was namelijk een vertraging in de keuken waardoor het eten langer op zich liet wachten. Geen probleem op zich, maar het is wel raar dat dit wel aan de ene tafel wordt verteld en een gratis extraatje wordt aangeboden en aan de andere tafel, mijne, niet. Daarnaast werd dat pas verteld toen zij ook al een uur aan het wachten waren. Jammer van de service, want het vlees was geweldig.
Harm10 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Leuk klein restaurant met open keuken. Wat kleine kaart en weinig groenten bij hoofdgerecht. Vlees zeer mals maar laag op smaak (zowel voor- als hoofdgerecht). Geen saus bij vlees maar dat kan een bewuste keuze zijn.
Wachttijd viel mee gezien voorgaande recensies.
Eigengemaakte perentaart zou nog beter geweest zijn met een flinke dot eigengemaakte slagroom!
Leuk restaurant voor met zijn tweeën.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijke carpaccio gegeten. Zo mals!
Een aanrader is ook het heerlijke stoofpotje met een fantastische smaak. Sfeervol restaurant, niet te groot, bij de oude haven van Rotterdam.
Damian G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Het restaurant zag ik eens langskomen op Facebook en had mijn interesse getrokken. Gisteravond (25-10-2016) hebben wij hier dus met zijn vieren gegeten. Het restaurant ligt op een mooie locatie en ziet er uitnodigend uit bij aankomst. Wij kwam rond 18.15 aan en werden vriendelijk ontvangen door de bediening welke ons naar de tafel begeleidde en even later terug kwam met de kaart. De menukaart zag er goed en georganiseerd uit. Ook kregen wij een bierkaart en wijnkaart. Voor deze geldt hetzelfde. So far so good. We bestellen wat te drinken en dat komt snel aan tafel. Ik en mijn ouders kozen voor het 4-gangen proeverij menu welke €35,- kost en mijn zusje voor een voor- en hoofdgerecht. Ik vroeg bijpassende bieren bij de gerechten.
De 1e gang komt aan, wat voor een verrassing zorgt, gerookte zalm met zure venkel, kappertjes en een groene salade. Je zou vlees verwachten maar in plaats daarvan vis. Deze smaakte overigens uitstekend. Al snel merken we dat ze deze drukte op een dinsdag avond niet hadden verwacht. Het restaurant zit namelijk bijna helemaal vol. Jammer genoeg worden er hierdoor wat kleine foutjes gemaakt, mijn bier wordt vergeten evenals mijn vader zijn glas wijn. Tijdens het uitruimen werd ons duidelijk, nadat ik nogmaals om het bier had gevraagd en mijn vader zijn glas wijn al had, dat het de eerste dag van een nieuwe menukaart was. Ik krijg mijn bier en het is een bitterzoet biertje van 10%. Aparte keuze. Deze smaakt echter perfect bij de volgende gang welke een ham met hoisin saus en sjalotjes is. Ze vloeien perfect in elkaar over met de lekkere bitterzoete nasmaak van het bier. Echter is de bediening niet scherp en een vol glas is een luxe. De 3e gang zijn 2 verschillende soorten vlees met pompoen en aubergine, wat goed smaakt. Echter wordt het vlees snel koud omdat deze al in reepjes gesneden is. De 4e gang is mango ijs op kruimels van pistache met een siroop van framboos en een gestoofde peer. Een dessert wat het lekkere eten goed afsluit. Hierna nog koffie genomen en uiteindelijk een totale rekening van €185,- . Conclusie: De prijs-kwaliteit verhouding voor het eten is perfect, echter was de service lager dan verwacht wat waarschijnlijk komt door een tekort aan personeel in de keuken. Wij kwamen om 18.15 binnen en vertrokken om 21:45. Een tijdslimiet was niet van toepassing maar het eten had wel wat sneller achter elkaar mogen komen. Misschien kom ik nog een keer terug in het weekend wanneer zij, hoop ik, met meer personeel staan.
Marko V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Zaterdagavond hier op het terras aan de oude haven met vrienden gegeten. De locatie is geweldig dus dat maakt een hoop goed alleen de bediening liet wat steekjes vallen en dat maakte de beleving nét een tikkie minder. Hoewel we echt wel op een opvallende plek zaten, wilde de bediening ons maar niet zien. Gasten die later gingen zitten kregen al hun drankjes toen wij nog moesten beginnen met het doorgeven van onze bestelling. Het eten was prima, alleen als 1 van ons gepofte groenten bestelt, verwacht je niet dat er toch frites op tafel komen te staan. Dit werd gelukkig snel gecorrigeerd. Als dessert hadden we een cheesecake, een stuk chocoladetaart en 2x een sorbet. Bij een sorbet stelden wij ons toch vooral een toef slagroom voor, maar die ontbrak. Wel troffen we in een glas 2 bollen lekker ijs en wat partjes verse aardbeien aan. Daarvoor vonden wij de prijs van 5,50 euro naar onze mening toch wat aan de hoge kant. Een bezoek aan dames of herentoilet was ook geen pretje. De dames konden alleen een afkeurende blik tonen en daarbij de opmerking "smerig" uitspreken. Het herentoilet bleek last te hebben van lekkage en de spoelknop was gebarsten. Ook de koffie kwam niet goed door. I.p.v. 2x cappuccino, 1x koffie en 1x thee werden er 2x koffie, 1x cappuccino en 1x thee bezorgd. Tenslotte het afrekenen. We vroegen om de rekening en dan verwacht je een schoteltje met daarop een bonnetje met het totaalbedrag. Dit was het niet het geval. De ober vertelde ons dat het 176 euro was en had het pinapparaat voor betaling meteen bij zich. Na te hebben gepind moesten we nog ruim 10 minuten geduld hebben voordat de bon onze plek had weten te bereiken. Kortom, schitterende locatie met lekker vlees maar het personeel én het sanitair verdienen beiden een opknapbeurt. Voor ons geen tweede bezoek waard.
JeroenSterk ..
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Fantastische locatie, fantastisch eten. Service was prima, vriendelijk personeel. Vlees was superlekker en stond na bestellen vlot op tafel!
Marloes H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
De zaak: groot terras buiten en een prima ruimte binnen. Modern ingericht.
De bediening: we waren vroeg en met enkele andere gasten. Bediening was snel en correct.
Het eten: carpaccio smaakte echt heerlijk! Steak tartar was ook goed!
We deelden een boeuf de cote. Het was bereid zoals we wilden: medium-rare, maar er zat kraak nog smaak aan.. Het vet wat er aan zat was veel, en was bijna niet weg te snijden. Het was 'prima', maar we hadden er meer van verwacht? De frites erbij waren overigens lekker van smaak. De coleslaw gaf niet echt een toevoeging.
Het toetje, chocoladetaart, was voor de prijs prima: een brownie met hier en daar een beetje zout en macademiastukjes.
We vonden het een leuke tent om een keer geprobeerd te hebben, maar de prijs-kwaliteit vinden wij eerlijk gezegd voor het hoofdgerecht uit verhouding.
jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Gisteren avond met mijn (jarige) vrouw wezen eten bij Meat; gekozen omdat er een Cote de Boeuf op de menukaart staat. We zijn beide erg gek op een goed stuk rundvlees en kwamen met flinke trek bennen. Hartelijk ontvangst met een glaasje bubbels (vanwege haar verjaardag). Prima start van de avond. Zonder aarzelen de Cote de Boeuf besteld met pepersaus. Heerlijke fles wijn gekozen (La Truffiere, wat een aanrader). Uiteraard heb je even geduld nodig voordat het vlees is bereid, maar wat een feest toen het werd geserveerd. Een uitstekend gegrild mooi stuk vlees; krokante randjes en rood van binnen. Prima frieten en coleslaw salade. Prima, persoonlijke bediening; zonder gedoe een fles (kraan)water op tafel; geen andere 'verassingen' (zoals betalen voor de mayo bij de friet). De avond afgesloten met een kaasplankje en een heerlijk glaasje port, werkelijk genieten. Het interieur is prima (verwacht geen chique boel; dat past ook zeker niet bij de sfeer en menukaart) maar wel mooi uitzicht op de Oude Haven, het Witte Huis en de Erasmusbrug.

Kortom, het is zeker geen goedkoop avondje volvreten, maar ik snap de ' redelijke' beoordelingen van het eten echter niet. Goed stuk vlees met prima bediening, voor mij echt wel een van de betere vleesch-restaurants van Rdam.
Yalda M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Met z'n tweeën bij Meat geluncht. Het restaurant was nog maar net open en ze waren nog druk bezig met het terras op te zetten. Toch werden we goed bediend. Patatje stoofvlees en de burger waren beide erg lekker. Stoofvlees was erg mals en smaakvol en de burger was erg lekker gekruid op een vers gebakken broodje. Verder was sfeer erg goed met een leuk muziekje op de achtergrond. Wij komen hier vaker terug!