Meat Rotterdam

Haringvliet 635 3011 ZP Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Meat Rotterdam

Bij MEAT in Rotterdam draait het om een goed huwelijk tussen de kwaliteit en het vlees. De slager Nice to Meat ondersteund MEAT hierin. De kwaliteit vindt u ook terug in het personeel met een flink dosis eigen persoonlijkheid.

Wat MEAT doet, doet MEAT goed! Toffe mixdranken, mooie wijnen en bieren en goede koffie. Alle producten zijn van kwaliteit en u vindt hier het karakter in terug. MEAT durft te zeggen dat zij vele een nieuwe ervaring kunnen meegegeven. Bij MEAT zijn jullie van harte welkom.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Meat Rotterdam

Vanaf Rotterdam Centraal rijden tram 21 en tram 24 naar Rotterdam Blaak. Vanuit Rotterdam Blaak is het ongeveer 5 minuten lopen naar onze locatie.
  • : Bij ons in de straat kunt u betaald (mobiel) parkeren en anders kunt u gebruik maken van de parkeergarages: Oude haven of Kiphof.

Maandag: Gesloten
Dinsdag t/m Donderdag 15:00 - 01:00
Vrijdag 15:00 - 02:00
Zaterdag 11:00 - 02:00

• MasterCard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Meat Rotterdam

Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Biefstuk was heerlijk
Shanti I.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijke carpaccio!
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Het vlees viel een beetje tegen; wat droog. De serveerster mag wat meer lachen. En die hoge houten banken zitten echt niet lekker!!
wilma V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Eten was heel goed! Vlees om te zoenen Ambiance teleurstellend ,veel te koud in de zaak wat lekker tafelen onmogelijk maakt. Denk zomers op terras stuk beter te doen!
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het vlees was mals en sausjes waren dan ook overbodig. Gezellig restaurant een echte aanrader.
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Alles was voldoende, op warmte na.
Pand moeilijk op temperatuur te krijgen.
Was vandaag wel behoorlijk koud 4 graden buiten
Ron P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Prima gegeten. Kwaliteit was erg goed. Vriendelijke bediening.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Voorgerechten waren heerlijk. Vooral de carpaccio en wagyu beef. En de steaks zijn echt fantastisch. Heel goed vlees en perfect klaargemaakt. Cote de Boeuf erg lekker. Leuke sfeer, stoere tafels van boomstammen. Mooie locatie. Personeel vriendelijk en eigenaar die met veel passie over zijn vlees en wijnen kan vertellen.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Eerste ervaring met Meat, carpaccio en wagyu beef als voorgerecht waren erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we proeverij van drie soorten vlees, ook deze waren stuk voor stuk zeer smakelijk. Daarnaast werden we vriendelijk bediend door het personeel. Een echte aanrader!
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Wat een prachtige aanwinst in Rotterdam! Echt een superrestaurant. Zalig vlees van uitmuntende kwaliteit! Carpaccio was de beste die we ooit hebben gegeten, Op aanraden van de bediening hadden we de proeverij van 3 stukken steaks genomen als hoofdgerecht. 3 verschillende stukken vlees, 3 smaaksensaties! Zalige kwaliteit! Er had iets meer groente bijgemogen, dat is eigenlijk enige commentaar. Opvallend veel bierkeuze, wel vrij duur. Voor de prijs wat we betaalden, de zeer goede kwaliteit, perfecte bediening hebben wij echt genoten van deze avond en komen zeker weer eens terug!
Thijmen V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Al een aantal keer bij MEAT wezen eten en blijf er toch terug komen. De eerste keer was samen met mijn vriend, was erg druk waardoor wij werden geplaatst in een 'apart' gedeelte van het restaurant met een hele grote groep naast ons. Helaas moesten wij erg lang wachten op het eten maar dit werd vervolgens wel goed gemaakt met het heerlijke eten en een gratis shot bij het dessert, blijk van gastvrijheid.
Tweede keer gegeten met een groep vrienden in de zomer, het was enorm druk op het terras en wij werden geholpen door een meisje dat duidelijk niet al te veel ervaring had, duurde dan ook allemaal erg lang ondanks dat toch een hele gezellige avond gehad en opnieuw heerlijk gegeten. Tot slot twee keer gegeten samen met een vriend, beide keren was het rustig in de zaak en liep alles dus ook wat soepeler, opnieuw heerlijk genoten van de gerechten. De burger is zeker aan te raden net als de verschillende steaks!
Alex C.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Eten was lekker en goed bereid bediening was attent en vrolijk. Bediening wist je goed te informeren over de menu. Wel een leuke plek bij de oude haven om uit eten te gaan.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima restaurant en heerlijk vlees. Salade is wat karig maar je kunt gewoon bijvragen echter wat vaste (gegrilde) groentes zou het gerecht helemaal afmaken.
Pierre B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vlees was niet medium gebakken waar we wel om vroegen . Bediening super vriendelijk en duidelijke uitleg over de keuze van vlees.
Ruben D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heel erg gezellige eettent. Maar het eten was echt van zeer goede kwaliteit. Niet alleen het vlees, waar het voornamelijk om gaat, maar ook het voor en nagerecht was subliem.
Ed F.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Vlees is goed van kwaliteit. Verwacht alleen dat ze in staat zouden moeten zijn twee verschillde soorten vlees beide gelijkertijd medium te bakken. Helaas.
Groentegarnituur ontbreekt. Salade was een erg mager bakje voor 2 personen.
Sidney K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Super lekker eten en een restaurant met veel sfeer!
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij Meat. Als je van goed vlees houdt is dit de plek om een keer naartoe te gaan. Carpaccio vooraf was heerlijk. We hadden de cote de boeuf als hoofdgerecht, officieel voor 2 personen, maar met 3 ook makkelijk te delen. Verder was de brownie als dessert ook gewoon goed.
Als drankjes nog heerlijke speciaalbieren.
Wel aan de prijzige kant, maar wat wil je voor zulk lekker vlees.
Laura Z.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten (en gedronken) voor een mooie prijs. Eigenaar is erg gastvrij. Prachtige locatie aan de oude haven met zonnig terras. Zeker voor herhaling vatbaar.
Charlie B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten is heerlijk, ze doen hun naam zeker eer aan wat dat betreft. Maar de open keuken zorgt er voor dat je de geur van eten in je kleding en haren blijft hangen. Service had zeker wat beter gekund. Er was namelijk een vertraging in de keuken waardoor het eten langer op zich liet wachten. Geen probleem op zich, maar het is wel raar dat dit wel aan de ene tafel wordt verteld en een gratis extraatje wordt aangeboden en aan de andere tafel, mijne, niet. Daarnaast werd dat pas verteld toen zij ook al een uur aan het wachten waren. Jammer van de service, want het vlees was geweldig.