Over het restaurant Meat & More

Ons verhaal is eenvoudig. Wij worden gelukkig van mooi vlees. We rijpen dit zelf en is prachtig gemarmerd met smaakgevend vet. Mals en sappig. Dat is wat wij serveren bij Meat & More.

Hou je van wijn? Wij ook. Dat zal je merken aan de wijnkaart. Bier? keuze genoeg. Op tap, aan tafel en op fles.

For the love of beef & good times

Meer informatie over restaurant Meat & More

Utrecht CS om de hoek
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Meat & More

Antoine E.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Prachtig vleesrestaurant. Goede producten en prima bereiding. Vleesliefhebbers worden zeker niet teleurgesteld. Voorgerecht en nagerecht was echter ondermaats. Was niet in verhouding met het dure vlees. Productkennis was ook te beperkt.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Geweldig eten! Personeel was zeer vriendelijk, goede service dus. Ruime keuze aan eten- en drinken. Restaurant was binnen heel mooi en sfeervol aangekleed, kom hier zeker terug!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Zij bleken niet mee te doen met AH actie, had wel zo geboekt ... raar .. werdt wel netjes opgelost. Keurig????????
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Een aanrader, heerlijk vlees, goede bediening en fijne sfeer
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Onze gastvrouw van deze avond was Rowan. Zij heeft ons erg vriendelijk, met een vleugje humor en met een gastvrije houding geholpen. Bedankt Rowan ????

Het eten was fantastisch. Erg lekker gegeten. Vlees was erg mals, de salade en aardappels erbij zorgden voor een mooie aanvulling.

Wij hebben erg genoten en zullen hopelijk nog een keer langs komen.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Leuk steak restaurant midden in het centrum van Utrecht, zijstraat van de winkelstraat. Aanrader is de Ribeye, die was boterzacht en heerlijk gegrild. Helaas geen glutenvrij brood beschikbaar als broodje vooraf. Tip voor de eigenaar.
Jerry Z.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten, mals vlees, prima bereid. Die van mijn vrouw was iets wat te rare voor de medium die ze gevraagd had. Maar gelukkig vind ze dat lekker, dus geen enkel probleem. Mijn zoon en in hadden de 3 meats.... heerlijk. Iets van een salade zou er wat ons betreft wel bij mogen zitten. Niet veel, een iets zou wel lekker zijn. Buiten dat, geen op of aanmerkingen.
Zita C.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Meat&more is een leuk restaurant met mooie vleesgerechten. Wij kozen voor het menu en het tempo waarin de gerechten werden geserveerd was helaas erg snel. Dit aangegeven bij de serveerster(erg leuk en ad rem) en hier werd daarna rekening mee gehouden. Hoewel ik zelf iets culinairders had verwacht, waren de gerechten lekker en kan ik het iedereen wel aanraden.
Joost M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Toffe plek en lekker eten ga er volgende keer weer naar toe
Lorenzo B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Na het zien van de menukaart wisten we dat we hier wilde eten. Zo gezegd zo gedaan. Besteld: carpaccio vooraf ( Zeer mooie presentatie! Dikke 10, mooie twist voor een carpaccio, daarnaast was ook de smaak geweldig! ) hoofd Dry Aged Entrecote en Ossenhaas. ( Beide vleessoorten waren het meer dan waard, goed van smaak & heerlijk mals ). Als toetje kregen we de chocolade fondant. Ook deze werd goed ontvangen en zag er goed uit. Mocht je in Utrecht een tent zoeken waar je voor een schappelijke prijs smaakvol en goed kan eten. Is dit zeker een aanrader!
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Heerlijk eten, verse ingrediënten, perfecte vleessmaken. Fijn buiten kunnen zitten. Op het laatst verslapte de service vanwege te weinig drukte leek het. Ga zeker terug.
Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Mijn zoon wilde biefstuk eten dus hadden we dit restaurant geserveerd. De biefstuk was prima klaargemaakt en van goede kwaliteit. Wat verder prima was maar niet helemaal mijn favoriete voedsel is om voor uit eten te gaan. Verder was het op het tijdstip dat wij er waren erg rustig dus we was niet erg veel sfeer. Mocht je een stuk vlees willen eten met friet dan kan je dit hier gerust doen.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Super tof restaurant met lekker eten, alleen de koffie viel erg tegen...
Sarah B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het eten was goed. Lekker stukje vlees. Het enige wat geen smaak had was de mayo die je bij de aardappels kreeg. Zelfs met toegevoegde zout en peper was het smaakloos. Misschien een tip om daar iets mee te doen? De bediening was heel vriendelijk, maar niet heel oplettend. We zaten heel lang met lege borden aan tafel, terwijl ze continu langs liepen.
gitty L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Super service. Komen moet uit de buurt maar logeerde in een hotel nabij omgeving en zonder problemen taxi gebeld en netjes gewacht en gekletst met ons tot de taxi er was (5 a 7 min) super lekker gegeten alles was top!
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening!
T.K. T.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Attent en vriendelijk personeel. Eten was goed. Wordt mijn vaste steak restaurant in Utrecht.
Rick M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Nogal luidruchtig en iets te vlotte bediening. Vork nog niet neer gelegd en bord werd al opgeruimd. Vlees was wel top kwaliteit.
David V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten met mijn zussen op een mooie locatie.
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Voor een echte steak moet je bij een restaurant als deze zijn! Daar draait het om vlees en ook echt om goed vlees. Heerlijke ossenhaas op! Boterzacht zoals beschreven! Keurige bediening, harde werkers! Zo ga ik graag uit eten????????