Meat & More

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Meat & More

Ons verhaal is eenvoudig. Wij worden gelukkig van mooi vlees. We rijpen dit zelf en is prachtig gemarmerd met smaakgevend vet. Mals en sappig. Dat is wat wij serveren bij Meat & More.

Hou je van wijn? Wij ook. Dat zal je merken aan de wijnkaart. Bier? keuze genoeg. Op tap, aan tafel en op fles.

For the love of beef & good times

Meer informatie over restaurant Meat & More

Utrecht CS om de hoek
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Meat & More

Samantha S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk vlees en goede service!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Mooie moderne inrichting, zonder te hip te willen zijn. Gezellig, warme uitstraling. Akoestiek was goed. Personeel erg aardig en het dry-aged vlees was heerlijk! Een restaurant om te onthouden en terug te komen!
Kelly W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Het eten (carpaccio, entrecote, tiramisu) was ok, maar niet uitmuntend. Bediening was goed en leuke sfeer/ ambiance, lekker hip!
Leusdenaar R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Fantastisch vlees, heerlijk gegeten. Pas op voor de zelfgemaakt mayonaise, die smaakt echt nergens naar. Heb in eerdere recensies gelezen dat de 20% korting wordt vergeten. Gebeurde bij ons ook. Flauw, want daardoor kan een tafel 2x worden bezet op een avond. Maar daardoor valt de recensie dus ook lager uit. Die had anders op een 9 gestaan. Wel eigen mayonaise meenemen !
Helga H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Saté was behoorlijk zwart, netjes weggewerkt onder de satésaus, geen kroepoek. Klompje aan elkaar gekleefde sompige lauwe friet in bakje. De korting van 20% was niet van de rekening afgehaald. Jammer,,, niet voor herhaling vatbaar.
Marre R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Hele mooie en sfeervolle tent. De bediening is goed en het eten is heerlijk, voor ieder wat wils!
Eelco T.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Dagje Utrecht gedaan en via Iens terecht gekomem bij Meat & More. Met 2 personen gegeten. Beiden een menu genomen voor een zeer goede prijs.
Echt heerlijk gegeten. Vlees precies bereid zoals gevraagd. Voorgerecht zalig en heerlijke wijn. Personeel zeer vriendelijk en de zaak ziet er prachtig uit en heel sfeervol. Echt een aanrader!
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten. We konden moeilijk een extra drankje bestellen, omdat ze het zo druk hadden
Ida M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Zeer gezellig restaurant met vriendelijke bediening en heerlijke gerechten, als vleesliefhebbers ben je hier aan een goed adres. Heerlijk gegeten!
De 20% korting op de rekening zoals aangegeven bij boeking helaas niet ontvangen maar ook zelf niet aan gedacht om te vragen. Geen probleem na zeer geslaagd etentje.
gianluca S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Excelent meat
jose V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
vriendelijk personeel, goede keuken, royale porties. erg tevreden. jammer dat het tijdens de lunch verder zo rustig was in de zaak. Proberen mensen.... echt de moeitewaard
Marthe V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hebben 1,5 uur gewacht op het hoofdgerecht... En dat was slechts stuk vlees en 2 kleine snoeptomaatjes op het bord. We hadden hier echt meer van verwacht... Een van ons had nog het geluk van 2 droge mini(lees kleiner dan een potlood) asperges. Wachten oke, maar dan ook teleurstellend eten wat je thuis 10x lekkerder kan maken is erg jammer. Bediening vergat vaak het drinken en water, hier moesten we zelf telkens om vragen.
Mariam T.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten en top bediening in een een stijlvol restaurant. Ik kom hier zeker terug!

Het halve puntje minder is alleen voor de toiletten. (Minst belangrijk)
Olga V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Waar voor je geld. Prima sfeer.
John B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten was perfect, echt top vlees. Bediening en de mensen waren goed en aardig. Aanrader voor iedereen
Trudy R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eerste keer hier. Sfeervol interieur, zeer vriendelijke bediening, topkwaliteit vlees. Een aanrader!
loes S.
Goede bediening waren met 9personen lekker eten wa s een hele avond
Twan H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Lekker eten, vriendelijk en attent personeel. Daar worden wij blij van
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Leuk restaurant waar je super goed kunt eten, met de focus op vlees natuurlijk. Wij hadden de carpaccio, tartaar en de 800 gram Tomahawk Steak, allen aanrader. Ik heb al menig wat carpaccio's gehad, maar deze staat zeker in de top drie. Service prima maar wel wat junior, maar met voldoende enthousiasme en daarom zeker niet als negatief ervaren.
Selina R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wat een heerlijke entrecote!