Meat & More

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Meat & More

Ons verhaal is eenvoudig. Wij worden gelukkig van mooi vlees. We rijpen dit zelf en is prachtig gemarmerd met smaakgevend vet. Mals en sappig. Dat is wat wij serveren bij Meat & More.

Hou je van wijn? Wij ook. Dat zal je merken aan de wijnkaart. Bier? keuze genoeg. Op tap, aan tafel en op fles.

For the love of beef & good times

Meer informatie over restaurant Meat & More

Utrecht CS om de hoek
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Meat & More

Leon W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Zeker de moeite waard voor de vlees lief hebber.
Dit is een plek waar je ooit een keer gegeten moet hebben.
Eten top en gewoon simpel, sfeer super.
Beetje rumoerig maar dat heeft ook zo zijn charme.
Jerney D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het vlees was overheerlijk, perfect bereid. Of er een engeltje over je tong pist, zo mals.
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Als voorgerecht hadden van alles wat. Goede opmaak en erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we de ossenhaas en de rib-eye. Erg mals en heerlijk vlees. Als toetje hadden we de sorbet en de cheesecake. Alles was heerlijk. Ook de service was goed.
Marlieke D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Voor een vlees restaurant is de kwaliteit van de ossenhaas en steak tartaar (stukjes pees oid) niet goed genoeg. Aankleding is leuk en personeel vriendelijk.
jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Met 2 personen gegeten bij Meat & More. Vooraf brood met smeersels. Lekker, vers brood en voldoende om er op te smeren. Eerste gerecht was 2 x tomatensoep. Goed op smaak. Geen grote hoeveelheid maar zeker lekker. Het had iets warmer geserveerd mogen worden.
Hoofdgerecht 1 x surf & turf en 1x biefstuk. De kreeftenstasrt stelde wat teleur. Weinig vlees en geen sausje of boter er bij. De ossehaas was prima. Precies goed gebakken en smakelijk. Hetzelfde voor de biefstuk. Het vlees was warm maar niet heet en smaakte wat vlak. Prima kwaliteit. Als desert 1 x kaasplank en 1 x cheesecake. Beiden prima. Bij de hoofdgerechten zouden wat meer garnituur mogen. Het eten mag in het algemeen ook wat warmer. Bediening was vriendelijk maar wel wat ongecoordineerd. Verschillende personen vroegen if we wat wilden drinken. Bij het vragen om de dessertkaart na wachten maar andere persoon aangesproken en toen kregen we de kaart vrij snel. Tafeltjes klein, stoelen redelijk.
Wouter W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Prima restaurant in een van de mooie rustigere straatjes van het winkelcentrum. Maakt z'n naam ook wel waar, het vlees was bovengemiddeld goed. Nou had ik alleen maar de hamburger, maar toch. Aardige bediening ook en lekker ambachtelijke sfeer qua inrichting. Ongetwijfeld een bedacht concept, maar dan wel goed bedacht.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Lekker gegeten, goede bediening.
Rinse S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Prijs - kwaliteit verhouding was goed! Erg goed vlees!!

Helaas was service wat aan de trage kant en de porties wat klein.

Al met al erg genoten!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Meat&More doet qua sfeer denken aan een bruin café. Het restaurant heeft een “industriële inrichting” met ruwe muren en tegels en comfortabel meubilair.
De carpaccio was goed verzorgd met een lekkere dressing op de sla en frisse toetsen van augurk en zongedroogde tomaten (uit de olie). De komkommer kan weggelaten worden, aangezien ze niets toevoegt. Het vlees was wat flauw, maar dat zou opgevangen kunnen worden door de truffelmayonaise te verdelen in kleinere druppels die je uitnodigen om ze uit te smeren.
De lekkere, langzaam gegrilde medium tonijnsteak met frites ging vergezeld van aardappelpuree met rode bietensap en een zoete chutney. De frites waren bestrooid met zeezout, hetgeen beter aan de gast overgelaten zou kunnen worden. De groene asperges waren te lang gegrild en deels zwart. Maar het vriendelijke personeel zorgde direct voor vervanging: deze asperges waren lekker knapperig. Jammer dat er maar weinig groenten bij waren.
Jeroen C.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Ruim een uur wachten op hoofdgerecht en anderen die later aankomen eerst uitgeserveerd krijgen geeft geen goed gevoel. Bestellingen die niet goed worden uitgevoerd. Keuken kan echt wel wat beter handelen, bedienend personeel deed goed zijn best.
Rinus O.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Eten was goed en lekker en de bediening was top
Annemieke M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gezellig restaurant, mooi en trendy ingericht. Snelle en vriendelijke service. Eten was goed en smakelijk. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Gaan hier zeker nog weer terug!
A. M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Op Koningsdag met 6 personen hier geluncht. Voor mij was het de tweede keer dat ik er voor lunch kwam. De eerste keer waren enkele dingen mis gegaan, maar aangezien ze nog niet zo lang open waren dacht ik dat het daarmee te maken had. Helaas was de ervaring de 2e keer zeker niet beter. Het duurde lang voordat de lunch kwam, ondanks dat het restaurant vrijwel leeg was. Meerdere tafels van 2 die later binnengekomen waren dan wij, kregen eerder eten. Toen eindelijk ons eten voor de helft van de tafel kwam, duurde het vervolgens nog langer voordat de andere helft kwam. Toen we daar wat van zeiden was de reactie dat de burgers nog afgemaakt moesten worden. Kwalitatief was het ook niet top; porties mogen wat ruimer (al is het maar de 'aankleding') en mijn omelet was deels aangebrand. Toen men de tafel af kwam ruimen en vroeg of het gesmaakt had, gaf ik aan dat de omelet deels aangebrand was. De reactie: "Oh". Toen het meisje weg was vroeg een van mijn tafelgenoten nog verbaasd of hij nou goed gehoord had dat de enige reactie "oh" was... Al met al is het een mooi restaurant met veel potentie, maar de uitvoering is wat mij betreft ondermaats. Na 2 minder goed lunch-ervaringen zal ik hier (ook voor diner) niet terugkeren.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Leuk ingericht restaurant in hartje centrum, prima kaart (als je zin hebt in veeeel vlees als hoofdgerecht), super mals vlees en goede wijnen, bediening jonge mensen die exht hun best doen. Aanrader
Cornelio V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Bij binnenkomst werden we door het personeel hartelijk begroet. Na een tafel uitgezocht te hebben werd gevraagd wat we wilde drinken. Kort daarop werden de drankjes gebracht incl. menukaart. Na een keuze gemaakt te hebben kwamen kort daarna de voorgerechten, twee maal carpaccio, geweldig van smaak. Tussendoor werd ons gevraagd of alles nog naar wens was. De hoofdgerechten, vlees zeer mals en erg lekker met verse frieten en verse salade. Ook het nagerecht super. De wachttijd tussen de gangen precies goed. Wat is dit restaurant een aanrader voor Utrecht. Ik hoop dat ze dit niveau vasthouden, komen zeker terug
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Vleeswarenplankje vooraf viel wat tegen
Hoofdgerecht was 2 maal een hamburger, 1 van de 2 bleek wat mis mee te zijn. Dit is perfect opgelost door de bediening.
Vlees was goed, broodje zelf wat minder. Patat was lekker.
Raymond M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Een mooi restaurant in hartje Utrecht. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het is eten was zeker goed. Voor he het weet zit je er 2,5 omdat het gewoon gezellig en goed is.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Mooie menu kaart lekker eten en leuke en gezellige sfeervolle inrichting.
Genoeg keus op de kaart en vriendelijk personeel
LautjePee .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijk gegeten, echt een aanrader!
Vriendelijk personeel, snelle bediening.
Entrecote was precies gebakken zoals ik het graag lust (rare) en alles was lekker, zowel de bijgerechten als het voor-, hoofd- en nagerecht!
Leuke touch: de gastheer ving op dat mijn partner jarig was en verraste hem bij het toetje met een ijsfontein, zonder dat we erom gevraagd hadden.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Leuke kaart, lekker eten en een hele goede service. Aanrader voor iedereen die van een lekker stukje vlees of burger houdt!