Meat & More

Mariastraat 8 3511 LP Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Meat & More

Ons verhaal is eenvoudig. Wij worden gelukkig van mooi vlees. We rijpen dit zelf en is prachtig gemarmerd met smaakgevend vet. Mals en sappig. Dat is wat wij serveren bij Meat & More.

Hou je van wijn? Wij ook. Dat zal je merken aan de wijnkaart. Bier? keuze genoeg. Op tap, aan tafel en op fles.

For the love of beef & good times

Meer informatie over restaurant Meat & More

Utrecht CS om de hoek
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Meat & More

Olga V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
John B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten was perfect, echt top vlees. Bediening en de mensen waren goed en aardig. Aanrader voor iedereen
Trudy R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eerste keer hier. Sfeervol interieur, zeer vriendelijke bediening, topkwaliteit vlees. Een aanrader!
loes S.
Goede bediening waren met 9personen lekker eten wa s een hele avond
Twan H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Lekker eten, vriendelijk en attent personeel. Daar worden wij blij van
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Leuk restaurant waar je super goed kunt eten, met de focus op vlees natuurlijk. Wij hadden de carpaccio, tartaar en de 800 gram Tomahawk Steak, allen aanrader. Ik heb al menig wat carpaccio's gehad, maar deze staat zeker in de top drie. Service prima maar wel wat junior, maar met voldoende enthousiasme en daarom zeker niet als negatief ervaren.
Selina R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wat een heerlijke entrecote!
Simon H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk genoten van de bavette en de super malse en sappige rib-eye!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Voor tweede keer hier geweest. Eten was (weer) goed, maar de bediening had moeite met een vol restaurant. Naar mate de avond vorderde moesten we steeds langer wachten op onze bestellingen (ruim half uur voor de afsluitende kop koffie).
jan-thijs D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het vlees (daar kom je hier tenslotte voor) was uitstekend van kwaliteit, inderdaad echt beter dan elders. Ik had de 'gewone' entrecote en die was al buitengewoon goed. Wat helaas de boel flink naar benden haalde was de akoestiek....niet te harden zoveel lawaai, mede veroorzaakt door een grote groep (bedrijfsuitje?) wat verderop in de zaak, maar werkelijk, niet vol te houden......helaas voor mij een rede om niet meer terug te gaan, in ieder geval niet op een donderdag, vrijdag of zaterdag avond.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Eten was oké, niet spannend. Service was rommelig: bediening wist niet welk bier er nog was en hoofdgerecht kwam voor het voorgerecht.
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Zeer netjes en correcte bediening! De inrichting is net of je bij de slager zit. Alles word vers verwerkt. Wij zaten naast de koelvitrine met de stukken vlees ; ) De snijmachine stond er naast. Achter de vitrine zat nog een zeer interessante ontdekking in de muur. Het vlees was lekker mals. Echt heerlijk gegeten.
Joel D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Leuke verassing voor mijn vrouw haar verjaardag, erg attentvol!
Ronnie D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We namen het 4 gangen menu maar de slagersplank was erg uitgebreid zodat we de volgende gang hebben overgeslagen. Geen enkel probleem en ook prijstechnisch keurig opgelost. Heerlijk vlees
edwin T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Lekker eten, wel een beetje aan de prijs. Maar daar krijg je dan ook goede service voor van het vriendelijke en vooral leuke personeel
Irene A.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Lekkere salade caprese. Lams rack heb ik op andere plekken lekkerder gegeten. chocolade foundant was precies goed. service was heel erg goed. Lekkere wijnen en de ober kon er veel over vertellen.
T.K. T.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gezellig sfeer zoals gewoonlijk
lawrence H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het vlees is uitmuntend op smaak en goed behandeld en bereid, zeer divers aanbod kwa steaks! Misschien wel de beste steaks in utrecht! Service daarin tegen is wel wat minder, maar kwaliteit van het vlees maakt dit wel goed!
lawrence H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Kwaliteit van het vlees is uitmuntend op smaak en goed behandeld en bereid! Misschien wel de beste dry-aged steaks in utrecht! Personeel zeer vriendelijk en geeft goede uitleg over de diverse steaks! Aanbod kwa steaks ook zeer divers. Service daarin tegen alleen wel wat minder, hoofdgerecht kwam eerder als het voorgerecht. Maar de kwaliteit van het vlees maakt dit wel goed!
john D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Steak was bijzonder lekker. Prijs en kwaliteit was prima. Goed bereid en verder geen opmerkingen m.b.t bereiding. Bediening vriendelijk maar niet buitengewoon. Echter klopte de volgorde niet en duurde de dessert echt te lang. Had naar mijn mening niet gehoeven of op zn minst aan moeten geven. Om een lang verhaal kort te maken: zeker aan te raden maar absoluut niet als je nog plannen hebt later op de avond. Want je weet niet waar je aan toe bent. Jammer!