Meat & More

Mariastraat 8 3511 LP Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Meat & More

Ons verhaal is eenvoudig. Wij worden gelukkig van mooi vlees. We rijpen dit zelf en is prachtig gemarmerd met smaakgevend vet. Mals en sappig. Dat is wat wij serveren bij Meat & More.

Hou je van wijn? Wij ook. Dat zal je merken aan de wijnkaart. Bier? keuze genoeg. Op tap, aan tafel en op fles.

For the love of beef & good times

Meer informatie over restaurant Meat & More

Utrecht CS om de hoek
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dyon D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een modern en toch gezellig restaurant. Eten was super!
Jesse D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Vooraf heerlijk rustig geborreld; wij deden vrij rustig aan met het bestellen. Personeel speelde hier zeer goed op in, chapeau! Voorgerechten waren lekker, steak was perfect medium rare. Als je van vlees houdt, is dit zeker een restaurant om te bezoeken!
Brenda T.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Mooie hippe uitstraling, de website was prachtig en de kaart beloofde veel goeds. We waren vroeg om eerst gezellig te borrelen dit ook meteen aangegeven dat we later op de kaart zouden kijken. Tot drie keer toe werd er enthiousisast gevraagd of we al iets hadden uitgekozen en dus uiteindelijk maar een keuze gemaakt.
Als voorgerecht gekozen voor een slagersplankje en een steak tartaar. Helaas was die laatste zo grof gesneden dat je gewoon stukken rauwe biefstuk moest zien weg te krijgen en dat is echt geen fijn mondgevoel. Toen we dit hebben aangegeven hebben we wel beide een glas wijn van het huis gekregen.
Beide een Bavette besteld, van 200 gram met pepersaus en van 300 gram met paddenstoelensaus. De Bavette van 200 gram brem zout en de pepersaus was zo overweldigend dat je ervan moest hoesten. De Bavette van 300 gram, medium rare, was gelukkig niet zo zout, maar er was zonder steakmes echt geen doorkomen aan. Door het trekken en duwen met bot mes werd het stuk vlees volledig verpest.
Helaas heeft de persoon met het slagersplankje en de Bavette van 300 gram ook nog eens een innige relatie gehad met het toilet vannacht... Sorry, maar wij komen niet meer terug.
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Lekker gegeten. Beetje hipster maar niet overdreven. Heerlijk vlees, zeker de 'grote stuken'. Mooie inrichting, maar zorg dat je niet te dicht bij de deur zit.
Evert B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gewoon goed en heerlijk vlees: reden genoeg om snel weer naar toe terug te gaan. Alleen echte slagroom voor de desserts maakt het nog meer top.
marike W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wat een teleurstelling!

In eerste instantie ziet het er allemaal top uit bij Meat & More. Mooie inrichting en goede sfeer. We kregen een tafeltje voor de bar. Om meer tafels kwijt te kunnen staat daar ook een rij. Je zit zo op een fust met slangen te kijken en hoort de hele tijd de bargeluiden en het stomen van de melk. Niet erg gezellig en ook rumoerig. We bestelden als voorgerecht carpaccio. Wat een klein portie, zeker voor de prijs van € 10,50! Het vlees is in een ster gelegd zodat feitelijk maar een deel van het bord is bedekt. Bezuinigingen! De kaas die erop lag was heel hard, echt niet lekker. Vervolgens kwam het hoofdgerecht. We hadden Ossenhaas. Over het vlees valt niet veel te zeggen maar de saus en bijgerechten zijn matig tot slecht. Slappe, melige friet en sla zonder een lekkere dressing. Nee, echt geen aanrader. Wel vriendelijk personeel maar dat is niet genoeg om er nog eens heen te gaan.
Glenn D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Vlees was erg mals en smaakvol. Voor de vleesliefhebber zeer ruime keuze. En tafel met biertap is ook een prachtig concept. Zeker een aanrader!!
Demian V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vlees is echt top! Bestel er wel wat bij, de standaard garnituur is wat krap geportioneerd. Aanrader: reserveer een tafel met eigen tap! Is goedkoper dan elke keer bier bestellen. €1 per deciliter. Bediening was wat rommelig: de één zet een fles water neer, nog geen drie tellen later komt iemand anders t water inschenken. En ze was vergeten onze bestelling door te geven aan de keuken. Maar wel 1000 excuses en koffie/likeur van t huis gekregen. Oh ja, had ik al gezegd dat t vlees echt top is? Wel prijzig, maar hé, als je kwaliteit wil dan betaal je daarvoor.
K A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
TOP TOP TOP, van begin tot eind. Warme welkomst en accurate bediening. Mooie kaart, maar wij wilden zelf een voorgerecht samenstellen. GEEN probleem. Hoofdgerechten : Eendenborstfilet, mooi roze gebakken en super mals. Aan de andere kant, een oossenhaas filet perfect gebakken. De bijgerechten, salades en OOOOOH lekkere frietjes waren zalig. Toe, samengestelde Carajillo: calvados met H(eer)lijke espresso Thanks jongens en meisjes.
Harald V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het 1e drankje duurde al erg lang, zodat we er nogmaals naar moesten vragen. Geen goed begin. Toen vroegen we wat brood met boter of tapenade. Dat kwam geheel niet. Wel werd op de tafel naast ons een dergelijk plankje neergezet, dat door de gasten gedachteloos opgegeten werd. Ze dachten denk ik dat het bij de service hoorde (geen rare gedachte natuurlijk). Na 20 minuten nog eens nagevraagd; het bleek ons plankje te zijn. Tja toen wilde ik het ook gratis uiteraard, maar dat was gelukkig geen probleem. Nog maar een biertje besteld, en na (alweer) een 2e keer vragen kwam dat. Na 1,5 uur kwam dan eindelijk het hoofdgerecht (het enige dat wij besteld hadden). Dat was een doorbakken en dus droge eendenborst. We hadden inmiddels zo'n trek dat ik niet nogmaals 1,5 uur wilde wachten. Met nog een glas bier erbij dus maar opgegeten. De dame die ons hielp bleef alleraardigst, dat maakte wel iets goed. Het eten was goedkoop maar ontsteeg het niveau "studentenhap" geheel niet.
JoostJK .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Eten was goed, maar niet goedkoop.
Minpunt. We hadden om 20.00uur een tafel gereserveerd, waren om 19.55uur aanwezig. Tafel was nog niet vrij. Er is in de zaak geen gelegenheid om te wachten. Er is wel een soort van bar, maar daar kan/mag je niet staan. We moesten of midden in het gangpad blijven staan tot de tafel vrij was, of buiten voor de deur, terwijl het 2 graden was. Uiteindelijk met de hele groep buiten gewacht. Hebben 20 minuten op onze tafel moeten wachten. Ik vond dit echt een minpunt. Volgende keer kun je beter een half uur te laat komen, dan weet je dat de tafel in ieder geval vrij is en je niet buiten in de kou hoeft blijven wachten.
M. J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Een drukbezochte mooie zaak, ideaal om aan te schuiven voor de film of na het shoppen. Vriendelijke personeel en heerlijke frietjes.

Wij hadden niet de beste avond. De burgers waren niet warm en de paddestoelen echt koud. Truffel was niet te proeven en er leek een extra light fritessaus bij geserveerd te worden. Het vlees zat vol met onkauwbare peesjes.

De wijnglazen worden op de bar geparkeerd, dus als je kiest voor wen plekje voor de bar komt er voortdurend iemand tussen de smalle tafels gelopen. Volgens mij moet je kiezen voor een entrecote.
Boudewijn P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Als je een hekel hebt aan groente, dan moet je naar meat & more. Het ziet er prachtig uit, de bediening is uitstekend en het vlees is heerlijk. Het is teleurstellend dat ze er vrijwel niets bij serveren. De porties friet (letterlijk 7 stuks) en sla zijn verwaarloosbaar. Jammer voor zo'n leuke tent dat ze zich zo eenzijdig focussen op vlees. Je zou het beter 'Just Meat' kunnen noemen.
Rinda D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vriendelijke bediening, maar zowel broodje als hamburger was verbrand. Gelukkig kregen we zonder gedoe nieuwe, maar een uur wachten op hoofdgerecht met 4 jonge kinderen, is niet sterk.
Natalie D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk vlees! Kwaliteit van de rib-eye was erg goed en bij ons allemaal was het vlees perfect naar wens bereid.

Het toetje viel wat tegen. De wachttijd was daarop ineens erg lang, toen werd er gezegd dat de chocolade fondant in de oven stond, maar hij was duidelijk in de magnetron opgewarmd en niet zo 'smeuiig' van binnen als dat hij hoort te zijn. Verder vond ik hem in verhouding tot bijv. de cheesecake erg klein.

Maar al met al top voor een net startende onderneming!
KH4 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Afgelopen vrijdag hier proberen te eten. Juist... proberen. Tafeltje gereserveerd, maar na een ruim half uur weer weggegaan. Het kan druk zijn, helemaal prima, maar als je na een half uur nog niet eens een karafje water of een biertje hebt staan, dan houdt het snel op. Decor is prima, ziet er leuk uit, hoewel er wel erg veel tafeltjes staan. Dat zorgt dat het personeel veelal tegen je stoel aan botst om andere tafeltjes te bereiken. Misschien dat de hoeveelheid tafeltjes ook verklaart waarom het personeel meerdere tafeltjes 'vergat' (naast ons hebben twee andere tafels ook een dik half uur zitten wachten). Personeel was ook alleen maar aan het rennen en aan het overleggen; leek dus geen structuur in te zitten. Toen we onze jassen pakten, zagen ze ons ineens wel... Over het eten valt dus niets te zeggen (vandaar een gemiddelde score). Wij zijn naar een andere tent gegaan, waar we binnen anderhalve minuut een tafel en een drankje hadden.
Anikabeynon .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Een vriendelijk oprecht ontvangst en leuke bediening gedurende de hele avond! We hebben ons enorm vermaakt en goed gegeten voor een kleine prijs. Ik kom zeker terug!
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Vanavond in dit prachtig nieuwe restaurant gegeten. Mooie industriële inrichting en de stoelen en de bank zitten heerlijk!
De bediening was vlot en prettig aanwezig, niet teveel en niet onzichtbaar.
We aten een broodje vooraf, na ongeveer 20 min kwam de heerlijk malse eendenborst en de serieus fluwelen ossenhaas, heerlijk!!
Fijn dat er friet, mayo en een salade bij de hoofdgerechten inzit! Daarmee hele goede prijs voor heerlijk eten. Kortom echt een aanwinst voor Utrecht en ik kom hier zeker binnenkort terug!
Ps als je het nog op kan zijn de nagerechten een goede afsluiter!
Martine F.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Hier met een klein gezelschap later op de avond gegeten. Het was op dat moment vrij rustig, maar we moesten wel even wachten op het eten. Het eten was echter wel heel goed, zeker het wachten waard.
Het was mogelijk om in de avond ook nog gerechten te bestellen van de lunchkaart, wat erg fijn is als je geen zin hebt in een volledige maaltijd. Ook met een allergie kon goed rekening worden gehouden.
kim.poelmans .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Het eten was super lekker en mooi geserveerd, een prachtig, gezellig decor en een top service! Zeker een aanrader in Utrecht.