Meat & More

Mariastraat 8 3511 LP Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Meat & More

Ons verhaal is eenvoudig. Wij worden gelukkig van mooi vlees. We rijpen dit zelf en is prachtig gemarmerd met smaakgevend vet. Mals en sappig. Dat is wat wij serveren bij Meat & More.

Hou je van wijn? Wij ook. Dat zal je merken aan de wijnkaart. Bier? keuze genoeg. Op tap, aan tafel en op fles.

For the love of beef & good times

Meer informatie over restaurant Meat & More

Utrecht CS om de hoek
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Marijn Z.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Erg lekker gegeten, voor de echte vleesliefhebber! Vriendelijk personeel en leuk ingericht. Helaas ook wat mindere plaatsen aanwezig zoals achter een koelkast of naast de drank voorraad. Maar dat zijn details.
HJ D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
J.E.J. V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heerlijk gegeten.
Vlees van zeer goede kwaliteit
Jareau V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Rib eye uit eigen huis was fantastisch, ossenhaas was veel te droog.
Rosa L.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het restaurant was leuk ingericht, het licht daarentegen was iets te fel waardoor er niet echt een sfeer was. We moesten lang wachten op bediening en moesten om veel dingen vragen. Dat was jammer. Verder wel lekker gegeten.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Prima gegeten. Uitstekend bereide angus beef en heerlijke cheese cake. Aanraders.
Alerte bediening met als stopwoordje "zeker weten ".
Niet erg goedkoop, maar wel kwaliteit.
Hadden gereserveerd voor de donderdag, maar het was niet erg druk.
e.halberstadt .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
De kwaliteit van het vlees en bediening is niks op aan te merken. Perfect. Alleen de naam van te Restaurant zouden ze moeten veranderen in Meat & Less. Want je betaald aardig wat voor een stukje vlees, dat volgens mij net aan 300 gr is en je krijgt er een klein schoteltje frietjes bij. Ter garnering een sprietje broccoli. Dus dat woordje "More" daar moeten ze echt wat aan gaan doen. Kwaliteit is verder perfect, zowel van het stukje vlees als van de paar frietjes..
Bernadette T.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
AANRADER!!!!
Heerlijk vlees, heerlijke gerechten, gezellige sfeer, prima bediening!
Kortom een heel geslaagd avondje uit eten met ons gezin met studerende kinderen.
Cees Z.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Een geweldige avond. Bediening zeer goed en het eten was een ware smaakbeleving ! De portionering was optimaal. Dus al met al met een zwaar voldaan gevoel naar huis. Optimale prijs kwaliteit verhouding.
loek V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het ziet er geweldig en veelbelovend uit, dit leuke restaurant waar je bij binnenkomst de 0-graden kast passeerd waar de grote stukken rundvlees hangen.
We nemen geen voorgerecht en kiezen voor een ribstuk van 700 gr. voor 2 personen. daar zit een stuk bot aan en zeker ook wat vet.
Heerlijk gegrild en goed van smaak, maar het lauwwarme bord koelt te snel af, en het vlees op de plank nog sneller, hier is absoluut een verbeterpunt te halen!
De bediening is vriendelijk en doet goed haar best maar het valt niet mee om iedereen tijdig te bedienen en in de gaten te houden.
Kortom, een goed restaurant voor de echte vlees liefhebber.
T.K. T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Personeel is vriendelijk, alleen niet altijd even oplettend. We hebben ook erg lang gewacht voor het hoofdgerecht. Maar de heerlijke ossenhaas heeft het helemaal goed gemaakt.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Surf & Turf besteld. Toen het uiteindelijk geserveerd werd kreeg ik een klein stukje biefstuk en twee garnalen. Sorry heren, dat is geen Surf & Turf. Garnalen werden teruggenomen en om het goed te maken kreeg ik nog een klein stukje biefstuk.
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Behoorlijk druk in Meat & More, waarbij de bediening duidelijk geen tijd had om de tafels (die al zaten) in de gaten te houden. Duurde 5 min voor ons gereserveerde tafel beschikbaar was (niet erg), maar wel 10 min voor we eenmaal zittende geholpen werden.

Dry-aged entrecote was heerlijk. Toch had ik t gevoel dat t minder was dan 300g. Lekkere zeezout frites en onverwacht lekkere gegrilde groenten.
plig P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
lekker gegeten. Als hoofdgerecht koos ik voor een hamburger bbq, helaas viel deze erg tegen. De hamburger was te klein voor het broodje en ik vond hem zelf iets te dik, zo dik dat je amper de rest proefde.
Het voorgerecht was wel super lekker.
Een hele leuke tent met zeker leuke werknemers :)
Anamaria V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Was delicious!!!!!
plig P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
het was zeker lekker, voorgerecht salade met kip was heerlijk!
broodje van de hamburger was helaas iets nattig.
veder is het een onwijs leuk tentje.
Dyon D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een modern en toch gezellig restaurant. Eten was super!
Jesse D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Vooraf heerlijk rustig geborreld; wij deden vrij rustig aan met het bestellen. Personeel speelde hier zeer goed op in, chapeau! Voorgerechten waren lekker, steak was perfect medium rare. Als je van vlees houdt, is dit zeker een restaurant om te bezoeken!
Brenda T.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Mooie hippe uitstraling, de website was prachtig en de kaart beloofde veel goeds. We waren vroeg om eerst gezellig te borrelen dit ook meteen aangegeven dat we later op de kaart zouden kijken. Tot drie keer toe werd er enthiousisast gevraagd of we al iets hadden uitgekozen en dus uiteindelijk maar een keuze gemaakt.
Als voorgerecht gekozen voor een slagersplankje en een steak tartaar. Helaas was die laatste zo grof gesneden dat je gewoon stukken rauwe biefstuk moest zien weg te krijgen en dat is echt geen fijn mondgevoel. Toen we dit hebben aangegeven hebben we wel beide een glas wijn van het huis gekregen.
Beide een Bavette besteld, van 200 gram met pepersaus en van 300 gram met paddenstoelensaus. De Bavette van 200 gram brem zout en de pepersaus was zo overweldigend dat je ervan moest hoesten. De Bavette van 300 gram, medium rare, was gelukkig niet zo zout, maar er was zonder steakmes echt geen doorkomen aan. Door het trekken en duwen met bot mes werd het stuk vlees volledig verpest.
Helaas heeft de persoon met het slagersplankje en de Bavette van 300 gram ook nog eens een innige relatie gehad met het toilet vannacht... Sorry, maar wij komen niet meer terug.
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Lekker gegeten. Beetje hipster maar niet overdreven. Heerlijk vlees, zeker de 'grote stuken'. Mooie inrichting, maar zorg dat je niet te dicht bij de deur zit.