Over het restaurant Meat & More

Ons verhaal is eenvoudig. Wij worden gelukkig van mooi vlees. We rijpen dit zelf en is prachtig gemarmerd met smaakgevend vet. Mals en sappig. Dat is wat wij serveren bij Meat & More.

Hou je van wijn? Wij ook. Dat zal je merken aan de wijnkaart. Bier? keuze genoeg. Op tap, aan tafel en op fles.

For the love of beef & good times

Meer informatie over restaurant Meat & More

Utrecht CS om de hoek
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Meat & More

Denise J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Gezellig restaurant met goed eten voor fietsliefhebbers! Bediening was helaas zeer matig (drankjes vergeten, lang wachten)
Ben I.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Ongedwongen formule, met simpele goed gemaakte gerechten. Ossenhaas heerlijk mals. Leuke vlotte bediening.
Tommy K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Lekker eten, goede sfeer. Gaan zeker terugkomen voor de rest van de menukaart
Carl B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Top vlees, erg leuke inrichting en fijne sfeer, omlijst met enthousiaste team in de bediening.
Mariebelle M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Het beste stuk vlees eet je hier
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Het vlees was zoals beschreven, heel goed. Jammer is dat er drie biertafels zijn voorin die vooral bedoeld zijn voor vriendenclubs die veel bier willen drinken... overal service aardig, vlees heerlijk maar het gemixte concept maakt het lastig. Ben je nu restaurant of all you Can drink?
Truus D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Dit restaurant is zeer zeker een aanrader als je echt goed vlees wil eten. Ook de tonijn was heerlijk.
Maurits V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heel lekker gegeten en vooral erg goede service!
Tamara D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Gezellige eettent, wel erg warm! Bediening was zeer vriendelijk, wel jammer dat de gerechten ze lang op zich lieten wachten. Er het hoofdgerecht was de bediening ons vergeten, 40(!,) minuten moeten wachten. En. Interns een gratis drankje of een andere attentir
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Uitgebreide kaart voor de lunch, je kan iets kleins nemen maar ook een volledige maaltijd. Heel vriendelijke en snelle bediening. Gerechten uitstekend. Op het terras gegeten vanwege het mooie weer, niet de beste stoelen maar binnen zag het er prima uit. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
Sarah W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Super lekker vlees! De sfeer laat de wensen over. Veel toeristen en weinig culinair. Perfect als je écht alleen voor het vlees komt.
Robert .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Met z’n 3’n een dagje Utrecht en het was tijd voor, een late, lunch. We kwamen terecht bij M&M. Onze 13 jarige wilde de carpaccio en wij deelden de 300 gram dry aged entrecote en een salade parmezaan. Uiteraard dronken wij een mooi glas rood bij de entrecote.
Wat een heerlijke lunch. Het vlees was echt heel goed. De bediening is leuk en het is een mooi ingericht restaurant. Aanrader dus.
Anton E.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Prachtig vleesrestaurant. Goede producten en prima bereiding. Vleesliefhebbers worden zeker niet teleurgesteld. Voorgerecht en nagerecht was echter ondermaats. Was niet in verhouding met het dure vlees. Productkennis was ook te beperkt.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Geweldig eten! Personeel was zeer vriendelijk, goede service dus. Ruime keuze aan eten- en drinken. Restaurant was binnen heel mooi en sfeervol aangekleed, kom hier zeker terug!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Zij bleken niet mee te doen met AH actie, had wel zo geboekt ... raar .. werdt wel netjes opgelost. Keurig????????
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Een aanrader, heerlijk vlees, goede bediening en fijne sfeer
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Onze gastvrouw van deze avond was Rowan. Zij heeft ons erg vriendelijk, met een vleugje humor en met een gastvrije houding geholpen. Bedankt Rowan ????

Het eten was fantastisch. Erg lekker gegeten. Vlees was erg mals, de salade en aardappels erbij zorgden voor een mooie aanvulling.

Wij hebben erg genoten en zullen hopelijk nog een keer langs komen.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Leuk steak restaurant midden in het centrum van Utrecht, zijstraat van de winkelstraat. Aanrader is de Ribeye, die was boterzacht en heerlijk gegrild. Helaas geen glutenvrij brood beschikbaar als broodje vooraf. Tip voor de eigenaar.
Jerry Z.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten, mals vlees, prima bereid. Die van mijn vrouw was iets wat te rare voor de medium die ze gevraagd had. Maar gelukkig vind ze dat lekker, dus geen enkel probleem. Mijn zoon en in hadden de 3 meats.... heerlijk. Iets van een salade zou er wat ons betreft wel bij mogen zitten. Niet veel, een iets zou wel lekker zijn. Buiten dat, geen op of aanmerkingen.
Zita C.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Meat&more is een leuk restaurant met mooie vleesgerechten. Wij kozen voor het menu en het tempo waarin de gerechten werden geserveerd was helaas erg snel. Dit aangegeven bij de serveerster(erg leuk en ad rem) en hier werd daarna rekening mee gehouden. Hoewel ik zelf iets culinairders had verwacht, waren de gerechten lekker en kan ik het iedereen wel aanraden.