Meat & More

Mariastraat 8 3511 LP Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Meat & More

Ons verhaal is eenvoudig. Wij worden gelukkig van mooi vlees. We rijpen dit zelf en is prachtig gemarmerd met smaakgevend vet. Mals en sappig. Dat is wat wij serveren bij Meat & More.

Hou je van wijn? Wij ook. Dat zal je merken aan de wijnkaart. Bier? keuze genoeg. Op tap, aan tafel en op fles.

For the love of beef & good times

Meer informatie over restaurant Meat & More

Utrecht CS om de hoek
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Bernadette T.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
AANRADER!!!!
Heerlijk vlees, heerlijke gerechten, gezellige sfeer, prima bediening!
Kortom een heel geslaagd avondje uit eten met ons gezin met studerende kinderen.
Cees Z.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Een geweldige avond. Bediening zeer goed en het eten was een ware smaakbeleving ! De portionering was optimaal. Dus al met al met een zwaar voldaan gevoel naar huis. Optimale prijs kwaliteit verhouding.
loek V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het ziet er geweldig en veelbelovend uit, dit leuke restaurant waar je bij binnenkomst de 0-graden kast passeerd waar de grote stukken rundvlees hangen.
We nemen geen voorgerecht en kiezen voor een ribstuk van 700 gr. voor 2 personen. daar zit een stuk bot aan en zeker ook wat vet.
Heerlijk gegrild en goed van smaak, maar het lauwwarme bord koelt te snel af, en het vlees op de plank nog sneller, hier is absoluut een verbeterpunt te halen!
De bediening is vriendelijk en doet goed haar best maar het valt niet mee om iedereen tijdig te bedienen en in de gaten te houden.
Kortom, een goed restaurant voor de echte vlees liefhebber.
T.K. T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Personeel is vriendelijk, alleen niet altijd even oplettend. We hebben ook erg lang gewacht voor het hoofdgerecht. Maar de heerlijke ossenhaas heeft het helemaal goed gemaakt.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Surf & Turf besteld. Toen het uiteindelijk geserveerd werd kreeg ik een klein stukje biefstuk en twee garnalen. Sorry heren, dat is geen Surf & Turf. Garnalen werden teruggenomen en om het goed te maken kreeg ik nog een klein stukje biefstuk.
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Behoorlijk druk in Meat & More, waarbij de bediening duidelijk geen tijd had om de tafels (die al zaten) in de gaten te houden. Duurde 5 min voor ons gereserveerde tafel beschikbaar was (niet erg), maar wel 10 min voor we eenmaal zittende geholpen werden.

Dry-aged entrecote was heerlijk. Toch had ik t gevoel dat t minder was dan 300g. Lekkere zeezout frites en onverwacht lekkere gegrilde groenten.
plig P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
lekker gegeten. Als hoofdgerecht koos ik voor een hamburger bbq, helaas viel deze erg tegen. De hamburger was te klein voor het broodje en ik vond hem zelf iets te dik, zo dik dat je amper de rest proefde.
Het voorgerecht was wel super lekker.
Een hele leuke tent met zeker leuke werknemers :)
Anamaria V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Was delicious!!!!!
plig P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
het was zeker lekker, voorgerecht salade met kip was heerlijk!
broodje van de hamburger was helaas iets nattig.
veder is het een onwijs leuk tentje.
Dyon D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een modern en toch gezellig restaurant. Eten was super!
Jesse D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Vooraf heerlijk rustig geborreld; wij deden vrij rustig aan met het bestellen. Personeel speelde hier zeer goed op in, chapeau! Voorgerechten waren lekker, steak was perfect medium rare. Als je van vlees houdt, is dit zeker een restaurant om te bezoeken!
Brenda T.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Mooie hippe uitstraling, de website was prachtig en de kaart beloofde veel goeds. We waren vroeg om eerst gezellig te borrelen dit ook meteen aangegeven dat we later op de kaart zouden kijken. Tot drie keer toe werd er enthiousisast gevraagd of we al iets hadden uitgekozen en dus uiteindelijk maar een keuze gemaakt.
Als voorgerecht gekozen voor een slagersplankje en een steak tartaar. Helaas was die laatste zo grof gesneden dat je gewoon stukken rauwe biefstuk moest zien weg te krijgen en dat is echt geen fijn mondgevoel. Toen we dit hebben aangegeven hebben we wel beide een glas wijn van het huis gekregen.
Beide een Bavette besteld, van 200 gram met pepersaus en van 300 gram met paddenstoelensaus. De Bavette van 200 gram brem zout en de pepersaus was zo overweldigend dat je ervan moest hoesten. De Bavette van 300 gram, medium rare, was gelukkig niet zo zout, maar er was zonder steakmes echt geen doorkomen aan. Door het trekken en duwen met bot mes werd het stuk vlees volledig verpest.
Helaas heeft de persoon met het slagersplankje en de Bavette van 300 gram ook nog eens een innige relatie gehad met het toilet vannacht... Sorry, maar wij komen niet meer terug.
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Lekker gegeten. Beetje hipster maar niet overdreven. Heerlijk vlees, zeker de 'grote stuken'. Mooie inrichting, maar zorg dat je niet te dicht bij de deur zit.
Evert B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gewoon goed en heerlijk vlees: reden genoeg om snel weer naar toe terug te gaan. Alleen echte slagroom voor de desserts maakt het nog meer top.
marike W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wat een teleurstelling!

In eerste instantie ziet het er allemaal top uit bij Meat & More. Mooie inrichting en goede sfeer. We kregen een tafeltje voor de bar. Om meer tafels kwijt te kunnen staat daar ook een rij. Je zit zo op een fust met slangen te kijken en hoort de hele tijd de bargeluiden en het stomen van de melk. Niet erg gezellig en ook rumoerig. We bestelden als voorgerecht carpaccio. Wat een klein portie, zeker voor de prijs van € 10,50! Het vlees is in een ster gelegd zodat feitelijk maar een deel van het bord is bedekt. Bezuinigingen! De kaas die erop lag was heel hard, echt niet lekker. Vervolgens kwam het hoofdgerecht. We hadden Ossenhaas. Over het vlees valt niet veel te zeggen maar de saus en bijgerechten zijn matig tot slecht. Slappe, melige friet en sla zonder een lekkere dressing. Nee, echt geen aanrader. Wel vriendelijk personeel maar dat is niet genoeg om er nog eens heen te gaan.
Glenn D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Vlees was erg mals en smaakvol. Voor de vleesliefhebber zeer ruime keuze. En tafel met biertap is ook een prachtig concept. Zeker een aanrader!!
Demian V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vlees is echt top! Bestel er wel wat bij, de standaard garnituur is wat krap geportioneerd. Aanrader: reserveer een tafel met eigen tap! Is goedkoper dan elke keer bier bestellen. €1 per deciliter. Bediening was wat rommelig: de één zet een fles water neer, nog geen drie tellen later komt iemand anders t water inschenken. En ze was vergeten onze bestelling door te geven aan de keuken. Maar wel 1000 excuses en koffie/likeur van t huis gekregen. Oh ja, had ik al gezegd dat t vlees echt top is? Wel prijzig, maar hé, als je kwaliteit wil dan betaal je daarvoor.
K A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
TOP TOP TOP, van begin tot eind. Warme welkomst en accurate bediening. Mooie kaart, maar wij wilden zelf een voorgerecht samenstellen. GEEN probleem. Hoofdgerechten : Eendenborstfilet, mooi roze gebakken en super mals. Aan de andere kant, een oossenhaas filet perfect gebakken. De bijgerechten, salades en OOOOOH lekkere frietjes waren zalig. Toe, samengestelde Carajillo: calvados met H(eer)lijke espresso Thanks jongens en meisjes.
Harald V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het 1e drankje duurde al erg lang, zodat we er nogmaals naar moesten vragen. Geen goed begin. Toen vroegen we wat brood met boter of tapenade. Dat kwam geheel niet. Wel werd op de tafel naast ons een dergelijk plankje neergezet, dat door de gasten gedachteloos opgegeten werd. Ze dachten denk ik dat het bij de service hoorde (geen rare gedachte natuurlijk). Na 20 minuten nog eens nagevraagd; het bleek ons plankje te zijn. Tja toen wilde ik het ook gratis uiteraard, maar dat was gelukkig geen probleem. Nog maar een biertje besteld, en na (alweer) een 2e keer vragen kwam dat. Na 1,5 uur kwam dan eindelijk het hoofdgerecht (het enige dat wij besteld hadden). Dat was een doorbakken en dus droge eendenborst. We hadden inmiddels zo'n trek dat ik niet nogmaals 1,5 uur wilde wachten. Met nog een glas bier erbij dus maar opgegeten. De dame die ons hielp bleef alleraardigst, dat maakte wel iets goed. Het eten was goedkoop maar ontsteeg het niveau "studentenhap" geheel niet.
JoostJK .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Eten was goed, maar niet goedkoop.
Minpunt. We hadden om 20.00uur een tafel gereserveerd, waren om 19.55uur aanwezig. Tafel was nog niet vrij. Er is in de zaak geen gelegenheid om te wachten. Er is wel een soort van bar, maar daar kan/mag je niet staan. We moesten of midden in het gangpad blijven staan tot de tafel vrij was, of buiten voor de deur, terwijl het 2 graden was. Uiteindelijk met de hele groep buiten gewacht. Hebben 20 minuten op onze tafel moeten wachten. Ik vond dit echt een minpunt. Volgende keer kun je beter een half uur te laat komen, dan weet je dat de tafel in ieder geval vrij is en je niet buiten in de kou hoeft blijven wachten.