Meat & More

Mariastraat 8 3511 LP Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Meat & More

Ons verhaal is eenvoudig. Wij worden gelukkig van mooi vlees. We rijpen dit zelf en is prachtig gemarmerd met smaakgevend vet. Mals en sappig. Dat is wat wij serveren bij Meat & More.

Hou je van wijn? Wij ook. Dat zal je merken aan de wijnkaart. Bier? keuze genoeg. Op tap, aan tafel en op fles.

For the love of beef & good times

Meer informatie over restaurant Meat & More

Utrecht CS om de hoek
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Enrico D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Heel weinig groente bij hoofdgerecht, zeker voor deze prijs .
Vlees zowat well done bij bestellen medium rare.
Bediening aardig maar mag vaker de glazen komen vullen.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Te kleine keuken en te weinig personeel voor de grootte van het restaurant. Wij hebben een uur moeten wachten tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht. Daarnaast kregen we niet wat we besteld hadden en kwam een deel van het eten 5 minuten later dan de rest. De kwaliteit van het eten daarentegen is wel goed.
Arno M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Mooi restaurant, goede producten, amateuristisch personeel. Wat een leuke avond was met lekker eten werd overschaduwd door slechte bediening en soms mindere bereiding, in totaal 3,5 uur getafeld met 6 personen en dat kwam met name omdat er telkens een uur tussen de gerechten zat. Drankjes opnemen en afruimem leek geen hobby van de ober. Als je dan een gerecht uitserveert na het lange wachten zorg dan dat het vlees en toebehoren door een goede kok is bereid. Medium en medium rare werd voor iedereen behoorlijk rauw... goed vlees gelukkig maar niet hoe we hadden besteld. Schorvoetend (hetzelfde vlees) aangepast om vervolgens weer een 15 minuten re wachten op de bijgerechten zoals saus en patat. Iedereen komt hier graag maar of iedereen ook terugkomt?
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Groente besteld maar niet doorgekomen. Hele kip aan de droge kant (valt niet van het bot). Tiramisu erg koud (uit de koelkast).
Rutger H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Waar maak je nog mee dat ze de deur voor je open houden?
Voor een 18-jarige is het natuurlijk wel een feestje om een eigen tap op je tafel te hebben.
De bediening was erg prettig.
Het eten was heerlijk, mooi vlees, goed bereid. Ook het kippetje was erg goed.
De patatjes waren zelf gemaakt en heerlijk, een beetje te veel zout maar OK.
De truffelmayonaise bij de frietjes was heerlijk, alhoewel kinderen die smaak nog niet echt kennen.
Ik vond het voor ze pleiten dat ze geen 'gewone Remia' hebben.
Het restaurant ademt een fijne sfeer uit, we hebben genoten.

Mijn jongste vond het niet fijn om af en toe de lucht van de droogkst te ruiken, ikzelf vond dat niet storend.
Rene R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerliijk eten, zeer proffesionele gastheer.
Patatjes huisgemaakt smaken beter dan reguliere patat. Zout was er al opgedaan. (Te zout) Is niet nodig staat op de tafel, als je het zelf op smaak wil maken.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Erg lekker gegeten. Diverse vleesgerechten die erg goed zijn bereid. Lekker bier van de tap en prima service!
Leuke sfeer en inrichting. Aanrader.
Céline H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Superlekker gegeten, aangename setting en bediening. Enkel wat meer saus had gemogen bij de tonijn\ossenhaas. Verder zeker de moeite waard !
Marijn Z.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Erg lekker gegeten, voor de echte vleesliefhebber! Vriendelijk personeel en leuk ingericht. Helaas ook wat mindere plaatsen aanwezig zoals achter een koelkast of naast de drank voorraad. Maar dat zijn details.
HJ D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Een van de weinige vleesrestaurants in Utrecht waar de 'dry aged' steaks echt goed oud zijn. De garing van het vlees (zowel de Ribeye als de hamburger) was perfect. De aankleding is wat eenvoudig maar we komen zeker nog eens terug voor het vlees.
J.E.J. V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heerlijk gegeten.
Vlees van zeer goede kwaliteit
Jareau V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Rib eye uit eigen huis was fantastisch, ossenhaas was veel te droog.
Rosa L.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het restaurant was leuk ingericht, het licht daarentegen was iets te fel waardoor er niet echt een sfeer was. We moesten lang wachten op bediening en moesten om veel dingen vragen. Dat was jammer. Verder wel lekker gegeten.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Prima gegeten. Uitstekend bereide angus beef en heerlijke cheese cake. Aanraders.
Alerte bediening met als stopwoordje "zeker weten ".
Niet erg goedkoop, maar wel kwaliteit.
Hadden gereserveerd voor de donderdag, maar het was niet erg druk.
e.halberstadt .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
De kwaliteit van het vlees en bediening is niks op aan te merken. Perfect. Alleen de naam van te Restaurant zouden ze moeten veranderen in Meat & Less. Want je betaald aardig wat voor een stukje vlees, dat volgens mij net aan 300 gr is en je krijgt er een klein schoteltje frietjes bij. Ter garnering een sprietje broccoli. Dus dat woordje "More" daar moeten ze echt wat aan gaan doen. Kwaliteit is verder perfect, zowel van het stukje vlees als van de paar frietjes..
Bernadette T.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
AANRADER!!!!
Heerlijk vlees, heerlijke gerechten, gezellige sfeer, prima bediening!
Kortom een heel geslaagd avondje uit eten met ons gezin met studerende kinderen.
Cees Z.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Een geweldige avond. Bediening zeer goed en het eten was een ware smaakbeleving ! De portionering was optimaal. Dus al met al met een zwaar voldaan gevoel naar huis. Optimale prijs kwaliteit verhouding.
loek V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het ziet er geweldig en veelbelovend uit, dit leuke restaurant waar je bij binnenkomst de 0-graden kast passeerd waar de grote stukken rundvlees hangen.
We nemen geen voorgerecht en kiezen voor een ribstuk van 700 gr. voor 2 personen. daar zit een stuk bot aan en zeker ook wat vet.
Heerlijk gegrild en goed van smaak, maar het lauwwarme bord koelt te snel af, en het vlees op de plank nog sneller, hier is absoluut een verbeterpunt te halen!
De bediening is vriendelijk en doet goed haar best maar het valt niet mee om iedereen tijdig te bedienen en in de gaten te houden.
Kortom, een goed restaurant voor de echte vlees liefhebber.
T.K. T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Personeel is vriendelijk, alleen niet altijd even oplettend. We hebben ook erg lang gewacht voor het hoofdgerecht. Maar de heerlijke ossenhaas heeft het helemaal goed gemaakt.