Meat & More

Mariastraat 8 3511 LP Utrecht Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Meat & More

Ons verhaal is eenvoudig. Wij worden gelukkig van mooi vlees. We rijpen dit zelf en is prachtig gemarmerd met smaakgevend vet. Mals en sappig. Dat is wat wij serveren bij Meat & More.

Hou je van wijn? Wij ook. Dat zal je merken aan de wijnkaart. Bier? keuze genoeg. Op tap, aan tafel en op fles.

For the love of beef & good times

Meer informatie over restaurant Meat & More

Utrecht CS om de hoek
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jeroen C.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Ruim een uur wachten op hoofdgerecht en anderen die later aankomen eerst uitgeserveerd krijgen geeft geen goed gevoel. Bestellingen die niet goed worden uitgevoerd. Keuken kan echt wel wat beter handelen, bedienend personeel deed goed zijn best.
Rinus O.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Eten was goed en lekker en de bediening was top
Annemieke M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gezellig restaurant, mooi en trendy ingericht. Snelle en vriendelijke service. Eten was goed en smakelijk. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Gaan hier zeker nog weer terug!
A. M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Op Koningsdag met 6 personen hier geluncht. Voor mij was het de tweede keer dat ik er voor lunch kwam. De eerste keer waren enkele dingen mis gegaan, maar aangezien ze nog niet zo lang open waren dacht ik dat het daarmee te maken had. Helaas was de ervaring de 2e keer zeker niet beter. Het duurde lang voordat de lunch kwam, ondanks dat het restaurant vrijwel leeg was. Meerdere tafels van 2 die later binnengekomen waren dan wij, kregen eerder eten. Toen eindelijk ons eten voor de helft van de tafel kwam, duurde het vervolgens nog langer voordat de andere helft kwam. Toen we daar wat van zeiden was de reactie dat de burgers nog afgemaakt moesten worden. Kwalitatief was het ook niet top; porties mogen wat ruimer (al is het maar de 'aankleding') en mijn omelet was deels aangebrand. Toen men de tafel af kwam ruimen en vroeg of het gesmaakt had, gaf ik aan dat de omelet deels aangebrand was. De reactie: "Oh". Toen het meisje weg was vroeg een van mijn tafelgenoten nog verbaasd of hij nou goed gehoord had dat de enige reactie "oh" was... Al met al is het een mooi restaurant met veel potentie, maar de uitvoering is wat mij betreft ondermaats. Na 2 minder goed lunch-ervaringen zal ik hier (ook voor diner) niet terugkeren.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Leuk ingericht restaurant in hartje centrum, prima kaart (als je zin hebt in veeeel vlees als hoofdgerecht), super mals vlees en goede wijnen, bediening jonge mensen die exht hun best doen. Aanrader
Cornelio V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Bij binnenkomst werden we door het personeel hartelijk begroet. Na een tafel uitgezocht te hebben werd gevraagd wat we wilde drinken. Kort daarop werden de drankjes gebracht incl. menukaart. Na een keuze gemaakt te hebben kwamen kort daarna de voorgerechten, twee maal carpaccio, geweldig van smaak. Tussendoor werd ons gevraagd of alles nog naar wens was. De hoofdgerechten, vlees zeer mals en erg lekker met verse frieten en verse salade. Ook het nagerecht super. De wachttijd tussen de gangen precies goed. Wat is dit restaurant een aanrader voor Utrecht. Ik hoop dat ze dit niveau vasthouden, komen zeker terug
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Vleeswarenplankje vooraf viel wat tegen
Hoofdgerecht was 2 maal een hamburger, 1 van de 2 bleek wat mis mee te zijn. Dit is perfect opgelost door de bediening.
Vlees was goed, broodje zelf wat minder. Patat was lekker.
Raymond M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Een mooi restaurant in hartje Utrecht. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het is eten was zeker goed. Voor he het weet zit je er 2,5 omdat het gewoon gezellig en goed is.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Mooie menu kaart lekker eten en leuke en gezellige sfeervolle inrichting.
Genoeg keus op de kaart en vriendelijk personeel
LautjePee .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijk gegeten, echt een aanrader!
Vriendelijk personeel, snelle bediening.
Entrecote was precies gebakken zoals ik het graag lust (rare) en alles was lekker, zowel de bijgerechten als het voor-, hoofd- en nagerecht!
Leuke touch: de gastheer ving op dat mijn partner jarig was en verraste hem bij het toetje met een ijsfontein, zonder dat we erom gevraagd hadden.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Leuke kaart, lekker eten en een hele goede service. Aanrader voor iedereen die van een lekker stukje vlees of burger houdt!
Enrico D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Heel weinig groente bij hoofdgerecht, zeker voor deze prijs .
Vlees zowat well done bij bestellen medium rare.
Bediening aardig maar mag vaker de glazen komen vullen.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Te kleine keuken en te weinig personeel voor de grootte van het restaurant. Wij hebben een uur moeten wachten tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht. Daarnaast kregen we niet wat we besteld hadden en kwam een deel van het eten 5 minuten later dan de rest. De kwaliteit van het eten daarentegen is wel goed.
Arno M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Mooi restaurant, goede producten, amateuristisch personeel. Wat een leuke avond was met lekker eten werd overschaduwd door slechte bediening en soms mindere bereiding, in totaal 3,5 uur getafeld met 6 personen en dat kwam met name omdat er telkens een uur tussen de gerechten zat. Drankjes opnemen en afruimem leek geen hobby van de ober. Als je dan een gerecht uitserveert na het lange wachten zorg dan dat het vlees en toebehoren door een goede kok is bereid. Medium en medium rare werd voor iedereen behoorlijk rauw... goed vlees gelukkig maar niet hoe we hadden besteld. Schorvoetend (hetzelfde vlees) aangepast om vervolgens weer een 15 minuten re wachten op de bijgerechten zoals saus en patat. Iedereen komt hier graag maar of iedereen ook terugkomt?
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Groente besteld maar niet doorgekomen. Hele kip aan de droge kant (valt niet van het bot). Tiramisu erg koud (uit de koelkast).
Rutger H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Waar maak je nog mee dat ze de deur voor je open houden?
Voor een 18-jarige is het natuurlijk wel een feestje om een eigen tap op je tafel te hebben.
De bediening was erg prettig.
Het eten was heerlijk, mooi vlees, goed bereid. Ook het kippetje was erg goed.
De patatjes waren zelf gemaakt en heerlijk, een beetje te veel zout maar OK.
De truffelmayonaise bij de frietjes was heerlijk, alhoewel kinderen die smaak nog niet echt kennen.
Ik vond het voor ze pleiten dat ze geen 'gewone Remia' hebben.
Het restaurant ademt een fijne sfeer uit, we hebben genoten.

Mijn jongste vond het niet fijn om af en toe de lucht van de droogkst te ruiken, ikzelf vond dat niet storend.
Rene R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerliijk eten, zeer proffesionele gastheer.
Patatjes huisgemaakt smaken beter dan reguliere patat. Zout was er al opgedaan. (Te zout) Is niet nodig staat op de tafel, als je het zelf op smaak wil maken.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Erg lekker gegeten. Diverse vleesgerechten die erg goed zijn bereid. Lekker bier van de tap en prima service!
Leuke sfeer en inrichting. Aanrader.
Céline H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Superlekker gegeten, aangename setting en bediening. Enkel wat meer saus had gemogen bij de tonijn\ossenhaas. Verder zeker de moeite waard !
Marijn Z.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Erg lekker gegeten, voor de echte vleesliefhebber! Vriendelijk personeel en leuk ingericht. Helaas ook wat mindere plaatsen aanwezig zoals achter een koelkast of naast de drank voorraad. Maar dat zijn details.