Meat & Co

Vrijdag t/m zondag 17.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Meat & Co

Jet W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Ongeïnteresseerde serveersters die niet reageren op het feit dat het eten niet goed was toen ze vroeg of het smaakte...
Alleen oké zegt toen ik zei dat het niet zo lekker was en dat er een rare smaak aan zat.

Steak gegeten die wel mals was maar hele rare smaak had..
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Leuke gezellige tent, lekker gegeten. Komen zeker nog een keer terug! Makkelijk te bereiken en erg vriendelijk personeel
Lourens L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Wij hebben hier 2 keer in 1 week gegeten, dat zegt genoeg. Gewoon lekker eten wat ook nog op een leuke manier opgediend wordt.
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Bah niet doen. Bediening onaardig, kraanwater doen ze niet aan. We vroegen om bepaald drankje, werden onaardig afgewimpeld geen alternatieven geboden. Spare ribs rare klonterige marinade en vreemde smaak, sommige kwamen niet los van het bot. Lamsrack was oneetbaar vies. Patat is het enige wat lekker was met de nachos als voorgerecht.
Antoon V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Goed restaurant om snel wat te eten kwaliteit is prima niet om lekker je tijd over te doen een borreltje extra te drinken
Lourens L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Wij hebben gekozen voor de spareribs. We hebben beide smaken geprobeerd en beiden waren echt heel erg lekker. Het vlees is zo mals, dat het van het bot glijdt. De friet is lekker gebakken en als verrassing voorzien van zalige kruiden. De portie is precies goed. Persoonlijk vind ik dat de medewerksters met iets meer plezier hun werk mogen doen. De dames doen hun best, maar het kan wat spontaner.
Sacha D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We hadden met de AH restaurantactie gereserveerd. Helaas bleek bij aankomst dat we niet á la carte konden eten, hoewel we dat wel uit de reservering verwacht hadden. Uiteindelijk zonder AH restaurantactie keuzes gemaakt. Op de carpaccio zaten tomaatjes uit het zuur en de creme brulee was erg vet. Salade Carprese was wel erg lekker.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Lekker gegeten. De spareribs waren erg mals. Teriyaki saus was erg lekker, de pittige saus was ook echt pittig. De hamburger was een beetje te droog.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
het eten was goed en de entourage is leuk, helaas te weinig personeel, ze zijn niet vrolijk en mogen elkaar duidelijk niet
marleen P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
het is jammer dat er niet vanaf hun eigen menukaart kan worden gekozen, ik betaal liever iets bij ,zo
dat het goed is........
hennyy .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij hebben met vrienden hier heel gezellig gegeten. vriendelijk personeel en ondanks een kleine kaart hebben we genoten van onze keuze! De mannen waren erg enthousiast over de spareribs
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Gezellig en erg goed eten.
Met 2 personen is t tafeltje wel wat klein.
Ondanks personeel tekort waren de 2 meiden erg aardig.
Voor herhaling vatbaar.
Amber Giomar H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Kwamen een beetje over als onervaren serveersters.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Eten was prima, keuze AH actie was goed. Echter de bediening was kortaf, kregen het idee dat ze het een beetje te druk hadden. De achtergrond muziek was storend (house paste niet echt bij de sfeer).
Melissa0408 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De spareribs waren echt lekker, echt een aanrader. De biefstuk was helaas bijna doorbakken terwijl we medium gevraagd hadden. Het eerste biertje dat we bestelden was lauw en toen we dit tegen de bediening zeiden werd er niet op reageert. Helaas was er een personeelslid dat er weinig zin in had maar dat werd goedgemaakt door iemand die wel enthousiast was. Al met al toch een leuke avond met goed eten.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We hadden gereserveerd en bij ontvangst kregen we te horen dat er eigenlijk geen plek was.
Uiteindelijk opgelost. Met de AH actie leek het ons leuk om dit restaurant te proberen maar helaas viel het eten tegen. Relatief dure huiswijn (4,95) en geen echte cappuccino na afloop. Voor ons geen tweede keer.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Prima restaurant / snelle bediening / voor herhaling vatbaar !
nienke V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Menu van AH actie was goed. voldoende keus, ruime portie en goed bereid. Bediening verliep wat rommelig maar wel vriendelijk
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Eten was goed. Wij hadden spareribs en burgers. Correcte, aardige en snelle bediening.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Lekker gegeten en leuke bediening. We vonden wel dat de gangen heel snel achter elkaar volgden waardoor we met een uur en een kwartier alweer buiten stonden.