Meat & Co

Mient 22 1811 NC Alkmaar Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Verse tomatensoep met basilicum en brood
      Pulled pork nachos
      Salade Caprese
  • Hoofdgerechten
    • Meat & Co Classic runderburger
      Hamburger The Carnivoor Black Angus burger
      Vegaburger
      Spareribs (Sweet & Spicy of Teriyaki)
      Ceasersalade
      Kipfilet (300 gram)
      Varkenshaas (200 gram)
  • Nagerecht
    • Créme Brulée
      Dame Blanche
      Panna cotta

Over het restaurant Meat & Co

Meat & Co biedt volop mogelijkheden voor grote groepen. We leggen u in de watten. Neem contact op, dan stellen we samen een mooi menu en een goede prijs op.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Meat & Co

Bereikbaar met bus en train
  • : Betaald parkeren

Maandag t/m Zondag 16:00 - 23.00 uur

7,1

Jouw recensie over het restaurant Meat & Co

Gert H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Elma B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Het eten was heerlijk, mals stukje vlees en de tomatensoep was heerlijk. Het personeel was vriendelijk. Goede actie van AH.
C.pool P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk gegeten in dit restaurant, zeker een aanrader.
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Goed eten voor een goede prijs!
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
lekker 3 gangen menu genomen via Social Deal. Het voorafje hadden we nachos met pulled pork en kaas. Gewoon een dikke 10,
niets aan veranderen. De Hot spareribs hadden van mij wat pittiger gemogen maar het toetje, de crème Brullee maakte dat weer goed.
Was het dan allemaal goed, nee helaas. Lauw bier in een plastic bierpul kan echt niet ,zeker niet voor €4,20!!
Conclusie is dat we hier zeer zeker nog een keer terugkomen, aanradertje.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Het eten was echt lekker, snelle bediening. De inrichting simpel maar het eten maakte alles goed.
Afke B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Hele vriendelijke bediening, snelle service en heerlijk eten! Spareribs waren super mals. Flank steak precies goed gebakken
Vera G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Ongetwijfeld het beste restaurant in Alkmaar!! Prachtige ervaring. Het eten is van TOPkwaliteit en heeerlijk ... de bediening super vriendelijk! Wij komen hier zeker vaker terug
Fatemeh M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Wij hebben een heerlijke avond gehad! Super gezellig, lekker eten en erg vriendelijk personeel en eigenaar. Wij komen zeker terug!
Lisanne S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! voor herhaling vatbaar, alleen wel wat dicht op elkaar .
J.G.N. K.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Vriendelijke personeel. Lekker gegeten. Was zeker de moeite waard. Aanrader als je van veel vlees houdt.
Nino D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Misschien iets meer aandacht voor de gast en service, maar lekker eten
Nour G.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Meerdere keren komen eten en altijd vriendelijk en goed geholpen, niks gemerkt van deze negativiteit! Bijzonder lekker vlees hebben ze hier, de T bone steak en tournedos verrukkelijk (echte aanrader). Meerdere perfecte avonden hier gespendeerd en er zullen er ook meer komen!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Gereserveerd voor 4, geen tafel vrij, dus wachten. 2x om bestek gevraagd. Kip en spareribs waren droog. Klachten doorgegeven. Werd blijkbaar niets mee gedaan. Tafel werd afgeruimd en de serveerster vroeg niet of we nog iets wilden hebben. Jammer, was eenmalig.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Zeer Onvriendelijk ontvangst! Reservering -i.p.v. 5 pers. hadden ze ‘maar’ 4 stoelen- en werden in ‘de wacht gezet’. Hele poppenkast en zeer onprofessioneel opgelost (boze blikken, alsof het onze fout was).
Uiteindelijk werd er een extra stoel bijgetoverd in het gangpad... niet acceptabel en uiteindelijk mochten we aan een andere gedekte 5-pers tafel gaan zitten. Verder wel lekker gegeten, maar niet bijzonder.
Personeel doet weinig moeite om het de gasten naar de zin te maken... beetje jammer. Wij komen niet meer terug!!!
Bob R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het eten is prima, de service kan beter. Goede keuze in verschillende prijsklassen.
Marjon H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het eten was prima! Personeel wel aardig, maar ze doen niet hun best om je het naar de zin te maken. Geen tent om gezellig na te tafelen.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Een tafel gereserveerd via IENS maar er was geen tafel beschikbaar toen we aankwamen. Beetje jammer dit.
Helene A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het personeel mag op cursus gaan: vieze tafel,bier in de verkeerde glas, koffie voor de dessert gekregen, eten was prima.
Esther O.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Lekker gegeten,prijs kwaliteit is prima.