Meat & Co

Mient 22 1811 NC Alkmaar Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Meat & Co

Meat & Co biedt volop mogelijkheden voor grote groepen. We leggen u in de watten. Neem contact op, dan stellen we samen een mooi menu en een goede prijs op.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Meat & Co

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Meat & Co

Esther O.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Lekker gegeten,prijs kwaliteit is prima.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Lekker gegeten. Maar de service belachelijk slecht! Ons voorgerecht en hoofdgerecht vrij snel gekregen, maar toen ons hoofdgerecht op was hebben we na een half uur wachten met een volle tafel maar gevraagd of we de rekening mochten. De tafels om ons heen werden meerdere keren bediend of zelfs schoongemaakt. Hele slechte service, kon ook geen glimlach vanaf. Zonde, want het eten was voorderest goed.
Tosca B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten en leuke sfeer!
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Bijzonder lekker vlees, bijgerechten ook prima. Krappe zitruimte, maar wel knusse sfeer. Vriendelijke attente bediening.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Op het eten was niets aan te merken. Het tempo waarmee het op tafel kwam was ook nog acceptabel. We waren met 6 personen, dus we hadden geen haast en elkaar genoeg te vertellen.
De dame in de bediening was echter niet vriendelijk, kort af in har communicatie en absoluut niet gast gericht.
Ik had nog een fooi op tafel achter gelaten voor de jongen in de bediening die zijn best had gedaan, maar toen we bij weggaan vanuit achter werden uitgezwaaid van boven hun eigen bordje, heb ik het toch maar weer meegenomen.
Jammer.. ij begrijpen niet hoe het werkt
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Prima product voor de prettige prijsstelling.
Mariska W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Na eerdere goede recensies nu een tegenvaller. Voor de verjaardag van mijn vriend hier komen eten. Hiervoor leuke felicitaties gehad en mijn vriend zou gratis mogen eten.
Samen hadden wij het gerecht waarbij je diverse soorten vlees met elkaar kunt delen. Echter waren 3 vleessoorten droog en smaakloos. Alleen de spareribs waren vanouds lekker. Volgende keer eten we toch maar alleen die.
Daarnaast werd er vergeten dat mijn vriend jarig was, dus voor zijn gerechten werden gewoon kosten in rekening gebracht. Om dit te verrekenen werden er andere dingen van de bon gehaald, omdat het niet lukte. Dit zorgde ervoor dat het lastig was de kosten te verdelen achteraf.
Het was heel druk en de bediening liet ook vrij lang op zich wachten.
Wij zijn wel trouwe klanten, dus voor de spareribs komen we altijd wel terug.
Mirella B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Prima eten, vooral nachos Pulled pork en lamskotteletjes en burger. Maar moeilijk om extra drankje te bestellen, want dan was de serveerster aan het afwassen !
Britt D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heerlijk gegeten!
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Er was wat weinig bediening waardoor we wat lang moesten wachten op drinken en de desserts.
Raymond K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Grote porties voor de prijs, kwaliteit van eten ook erg goed. Behoorlijk druk voor een dinsdag, bediening had het er lastig mee. Eten echter nog steeds zeer vlot geserveerd. Komen zeker terug
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Echt een lekker restaurant voor vleesliefhebbers
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Gezellige sfeer, leuke inrichting. Personeel kan wat opleiding gebruiken, je merkt dat de meesten wat onervaren zijn. Het eten is redelijk. Eenvoudig, wat aan de zoute kant. Crème brulee was vloeibaar, jammer. Gelukkig gaf de serveerster aan dat zij het aan de keuken zou doorgeven. Mooie actie met korting, bleek ook uit de gezellige drukte.
Renee B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Vlees was lekker, dessert niet, hadden de witte chocolade pannacotta, niets witte chocolade aan, beetje ongezoete opgeklopte slagroom met een laagje bessenjam (die was wel erg lekker)
en de 20% korting van Iens werd niet verrekend bij betaling
wij komen niet snel terug, ondanks dat de bediening verder wel erg vriendelijk was!
Teresa D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Top !!!
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Gezellig tent voor een bourgondische hap. Wij hadden alle 4 de spareribs. Lekker gemarineerd, goed warm en voldoende vlees. Patat ook vers en heet.
Met de 30% Iens korting ook leuk geprijsd.
Puntje van kritiek; Er stond geen muziek aan.
Nick T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten viel tegen. Rib eye was te taai, hamburger viel tegen, vega burger smaakte naar karton.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Sparen ribs en hamburger en saté waren lekker

Bediening erg vriendelijk

Koffie en thee waren ze vergeten maar dat kan gebeuren....

Het zat helemaal vol maar alles verliep op de koffie na heel prettig
missmarleen .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
AHactie: prima eten, geen pretenties, moest iets te lang wachten op het hoofdgerecht maar na een seintje was het er snel
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
de serveerster probeerde in haar uppie haar best te doen, ze stuurde de 2 heren aan .
Maar geen bestek op tafel en het Ah menu was karig (en dat voor dat bedrag) en van slechte kwaliteit dat was vorig jaar een stuk beter.