Meat & Co

• Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Top !!!
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Gezellig tent voor een bourgondische hap. Wij hadden alle 4 de spareribs. Lekker gemarineerd, goed warm en voldoende vlees. Patat ook vers en heet.
Met de 30% Iens korting ook leuk geprijsd.
Puntje van kritiek; Er stond geen muziek aan.
Nick T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten viel tegen. Rib eye was te taai, hamburger viel tegen, vega burger smaakte naar karton.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Sparen ribs en hamburger en saté waren lekker

Bediening erg vriendelijk

Koffie en thee waren ze vergeten maar dat kan gebeuren....

Het zat helemaal vol maar alles verliep op de koffie na heel prettig
missmarleen .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
AHactie: prima eten, geen pretenties, moest iets te lang wachten op het hoofdgerecht maar na een seintje was het er snel
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
de serveerster probeerde in haar uppie haar best te doen, ze stuurde de 2 heren aan .
Maar geen bestek op tafel en het Ah menu was karig (en dat voor dat bedrag) en van slechte kwaliteit dat was vorig jaar een stuk beter.
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Met AH bonnen gegeten. Het keuzemenu was niet heel erg uitgebreid, maar biedt voldoende keuze. De porties (vooral de hoofdgerechten) zijn ruim. De spareribs hadden iets malser gekund, maar de smaak was goed. Het was druk voor een doordeweekse avond (waarschijnlijk een hoop AH klanten die de bon nog willen gebruiken) en dat had wel impact op de bediening. Op zich waren de wachttijden niet te lang, maar we moesten regelmatig een paar dingen een paar keer vragen. Ook een aantal zaken die normaals gesproken standaard zijn (zoals honing bij de verse muntthee en handdoekjes voor bij de spareribs) moesten nu specifiek gevraagd worden. Er waren 3 mensen in de bediening, wat erg krap is voor zo'n drukke avond. Al met al prima gegeten, maar het restaurant op zich is niet bijzonder genoeg om nog vaak terug te keren.
Maraly V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Bediening viel erg tegen,
Duurde heel lang voor we werden geholpen.
Voor de rest erg lekker eten. Maar de soep was heel zout !.
Leuke actie alleen mag er meer duidelijkheid komen kwa kosten.........ook al ben je 2e gratis. Maken de bedrijven een zelf gemaakte menu met een prijs wat best tegen valt. Voor mensen die het wat minder hebben in de portomenee. Is het toch best duur.
famsturm .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heel lekker, eenvoudig maar wel prima gegeten. Zeer vlotte bediening, keuken is kennelijk goed toegerust om snel de gerechten op tafel te kunnen krijgen.
rina.dvrs .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
De twee persoons tafeltjes zijn klein maar het paste goed. De bediening was snel, soms iets te snel zelfs. Het is er gezellig druk en het personeel was aardig.
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima gelegenheid om even een hapje te eten. De hamburger was lekker en ook de steak was prima. Een gezellige avond gehad en komen zeker nog een keer terug.
Karel S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Wij vonden dat het eten er allemaal snel doorheen gegooid werd wij kregen het idee dat het allemaal snel moest,terwijl wij graag op ons gemak wilden eten
heleen S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het eten was redelijk. Als je van vlees houdt zit je hier denk ik wel goed, hoewel het wel erg vet was en weinig groenten. Het vega-menu werd niet via de restaurantactie aangeboden Ik besef nu wel weer waarom ik liever vega eet: vaak meer variatie en minder zwaar op de maag. Aangezien vlees erg milieu belastend is misschien erover nadenken of dit soort restaurants via deze restaurant actie aangeboden moet worden.
Ok, het was onze eigen keuze om het een keer te proberen, maar niet nog een keer, Verder werden we goed geholpen en was het een gezellige plek, dus dat was prima.
Mieke O.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben in alle rust heerlijk kunnen genieten van ons avondje uit eten. Personeel was vriendelijk en hield op een prettige manier in de gaten waar we aan toe waren. Hartelijk dank!
Dewi W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening.
Ramon V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Eten was top???????? Inrichting geweldig mooi dat jullie dat oude er een beetje inhouden. Jammer dat bij het eten het minder verdeelt was. Bij de een zat er meer in als bij de ander maar dat maakte niet zo uit. Jullie prijzen zijn ook niet te duur. Ga zo door????????
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Redelijk voedsel (prima te doen, maar niet outstanding). Maar ook ik geloof niet dat dit 3-gangenmenu 34 euro p.p. waard is. Echt overdreven. Voor dat bedrag had ik meer verwacht.
Beste Bianca,

Wij denken dat er een misverstand is ontstaan, de prijs van € 34,- is bedoeld voor 2 personen niet per persoon.

Met vriendelijke groeten,
Team Meat & Co
Mariska T.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Zeer beperkt keuze menu terwijl er een standaard uitgebreide menu kaart aanwezig was.
Drie gangen menu 34 euro. Tegenwoordig heb je 3 gangen menu's voor veel en veel minder. De prijs wordt omhoog gekrikt en het moet je laten denken dat je goedkoper uit bent. De formule van AH doet klanten eigenlijk te kort en de vraag is hoe lang dit nog geloofwaardig overkomt.
Beste Mariska,

Wij hebben inderdaad een meer beperkt menu voor de albert heijn actie dit komt natuurlijk omdat dit een actie is, wij hebben uiteraard een uitgebreider À la carte menu.
U bent altijd van harte welkom!

Met vriendelijke groeten,
Team Meat & Co
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
..................l..............?xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jet W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Ongeïnteresseerde serveersters die niet reageren op het feit dat het eten niet goed was toen ze vroeg of het smaakte...
Alleen oké zegt toen ik zei dat het niet zo lekker was en dat er een rare smaak aan zat.

Steak gegeten die wel mals was maar hele rare smaak had..