Meat & Co

Mient 22 1811 NC Alkmaar Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Meat & Co

Meat & Co biedt volop mogelijkheden voor grote groepen. We leggen u in de watten. Neem contact op, dan stellen we samen een mooi menu en een goede prijs op.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Meat & Co

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23.00 uur

7,1

Jouw recensie over het restaurant Meat & Co

Lisanne S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! voor herhaling vatbaar, alleen wel wat dicht op elkaar .
J.G.N. K.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Vriendelijke personeel. Lekker gegeten. Was zeker de moeite waard. Aanrader als je van veel vlees houdt.
Nino D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Misschien iets meer aandacht voor de gast en service, maar lekker eten
Nour G.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Meerdere keren komen eten en altijd vriendelijk en goed geholpen, niks gemerkt van deze negativiteit! Bijzonder lekker vlees hebben ze hier, de T bone steak en tournedos verrukkelijk (echte aanrader). Meerdere perfecte avonden hier gespendeerd en er zullen er ook meer komen!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Gereserveerd voor 4, geen tafel vrij, dus wachten. 2x om bestek gevraagd. Kip en spareribs waren droog. Klachten doorgegeven. Werd blijkbaar niets mee gedaan. Tafel werd afgeruimd en de serveerster vroeg niet of we nog iets wilden hebben. Jammer, was eenmalig.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Zeer Onvriendelijk ontvangst! Reservering -i.p.v. 5 pers. hadden ze ‘maar’ 4 stoelen- en werden in ‘de wacht gezet’. Hele poppenkast en zeer onprofessioneel opgelost (boze blikken, alsof het onze fout was).
Uiteindelijk werd er een extra stoel bijgetoverd in het gangpad... niet acceptabel en uiteindelijk mochten we aan een andere gedekte 5-pers tafel gaan zitten. Verder wel lekker gegeten, maar niet bijzonder.
Personeel doet weinig moeite om het de gasten naar de zin te maken... beetje jammer. Wij komen niet meer terug!!!
Bob R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het eten is prima, de service kan beter. Goede keuze in verschillende prijsklassen.
Paula J.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Marjon H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het eten was prima! Personeel wel aardig, maar ze doen niet hun best om je het naar de zin te maken. Geen tent om gezellig na te tafelen.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Een tafel gereserveerd via IENS maar er was geen tafel beschikbaar toen we aankwamen. Beetje jammer dit.
Helene A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het personeel mag op cursus gaan: vieze tafel,bier in de verkeerde glas, koffie voor de dessert gekregen, eten was prima.
Esther O.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Lekker gegeten,prijs kwaliteit is prima.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Lekker gegeten. Maar de service belachelijk slecht! Ons voorgerecht en hoofdgerecht vrij snel gekregen, maar toen ons hoofdgerecht op was hebben we na een half uur wachten met een volle tafel maar gevraagd of we de rekening mochten. De tafels om ons heen werden meerdere keren bediend of zelfs schoongemaakt. Hele slechte service, kon ook geen glimlach vanaf. Zonde, want het eten was voorderest goed.
Tosca B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten en leuke sfeer!
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Bijzonder lekker vlees, bijgerechten ook prima. Krappe zitruimte, maar wel knusse sfeer. Vriendelijke attente bediening.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Op het eten was niets aan te merken. Het tempo waarmee het op tafel kwam was ook nog acceptabel. We waren met 6 personen, dus we hadden geen haast en elkaar genoeg te vertellen.
De dame in de bediening was echter niet vriendelijk, kort af in har communicatie en absoluut niet gast gericht.
Ik had nog een fooi op tafel achter gelaten voor de jongen in de bediening die zijn best had gedaan, maar toen we bij weggaan vanuit achter werden uitgezwaaid van boven hun eigen bordje, heb ik het toch maar weer meegenomen.
Jammer.. ij begrijpen niet hoe het werkt
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Prima product voor de prettige prijsstelling.
Mariska W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Na eerdere goede recensies nu een tegenvaller. Voor de verjaardag van mijn vriend hier komen eten. Hiervoor leuke felicitaties gehad en mijn vriend zou gratis mogen eten.
Samen hadden wij het gerecht waarbij je diverse soorten vlees met elkaar kunt delen. Echter waren 3 vleessoorten droog en smaakloos. Alleen de spareribs waren vanouds lekker. Volgende keer eten we toch maar alleen die.
Daarnaast werd er vergeten dat mijn vriend jarig was, dus voor zijn gerechten werden gewoon kosten in rekening gebracht. Om dit te verrekenen werden er andere dingen van de bon gehaald, omdat het niet lukte. Dit zorgde ervoor dat het lastig was de kosten te verdelen achteraf.
Het was heel druk en de bediening liet ook vrij lang op zich wachten.
Wij zijn wel trouwe klanten, dus voor de spareribs komen we altijd wel terug.
Mirella B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Prima eten, vooral nachos Pulled pork en lamskotteletjes en burger. Maar moeilijk om extra drankje te bestellen, want dan was de serveerster aan het afwassen !
Britt D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017