Meat & Co

Mient 22 1811 NC Alkmaar Nederland Kaart

Over restaurant Meat & Co

Romantisch kluiven

Zoals de naam al doet vermoeden specialiseert dit restaurant zich in vlees. Eigenaar Stefanos Tzambazis selecteert het beste kwaliteitsvlees voor de pulled pork, burgers, ribs en steaks. Het interieur ziet er ruig en romantisch tegelijk uit: zwarte tafeltjes, lampen uit de bakstenen muur, de kaart vol speciaal bieren. Kom lekker kluiven!

Meer informatie over restaurant Meat & Co

MatthijsAlkmaar .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We waren als jong stelletje wezen eten bij meat & co. We hadden de AH actie. Leuke entourage en inrichting. De salade was erg lekker, de spare ribs ook, wij zaten na 1 1/2 rib al helemaal vol. Vriendelijk personeel. Een aanrader.
KatP .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten was lekker, maar niet bijzonder. Er was weinig keuze op de kaart, een van de voorgerechten was zelfs exact hetzelfde als een van de hoofdgerechten.
Jkd-jh .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wat een Top tent! Heerlijk gegeten, mooi opgediend. Een prima gastheer, zo te zien een echte horeca man. Heerlijke witte, droge, Chardonnay in een mooi op gepoetst glas. Lang geleden dat we zo goed en lekker hebben gegeten. Een echte aanrader!!
Stephan T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
We waren de eerste gasten die avond. Hadden gereserveerd via AH Restaurantactie, maar dat was niet bekend blijkbaar, we kregen eerst de gewone menukaart in plaats van het speciale AH-menu (beperkte kaart). De ontvangst was wel vriendelijk.

De keuze uit gerechten was prima, alhoewel het apart was dat zowel bij voor- als hoofdgerecht een Ceasar salade aangeboden werd. Bij het hoofdgerecht was er enige onduidelijkheid over de Flank Steak. Volgens de website 'Biefstuk uit de wang van een koe geserveerd met bearnaisesaus', maar dat bleek niet juist. Biefstuk uit een wang klinkt ook wel apart ;-)

Het broodplankje dat ons werd bij-verkocht voor € 6,50 vonden we prijzig voor 4 stukjes stokbrood, 4 stukjes plat brood en 3 kleine bakjes tapenade en kruidenboter.

De gerechten zelf waren op zich prima, maar bij de spareribs in twee smaken (wij kozen sweet & spicy) hadden we iets meer smaak aan het vlees verwacht. Het lijkt er op dat de smaak van saus komt en niet van de marinade. Dit leek bij ons een soort BBQ-saus en dat hadden we niet verwacht (zeker niet de persoon die eigenlijk geen BBQ-saus lust).

Al met al toch lekker gegeten voor een op zich goede prijs, maar de prijs-kwaliteit-verhouding was wat mij betreft uit balans geweest als er geen kortingsactie van AH was geweest.
Jorn Job K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hadden nog een bon van de AH en wilden graag bij dit relatief nieuwe restaurant eten. Ontvangst was vriendelijk en ook gedurende de avond was de bediening prettig. Het eten was erg lekker en het werd snel geserveerd. De spare ribs waren echt een aanrader. Er is ook goed nagedacht over de inrichting en de gerechten. Wij hebben lekker gegeten en komen zeker in de toekomst nog een keertje!
Anne-Claire M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijke sparerib, zelden zo lekker gegeten, super. Rest van menu ook lekker. Leuk knus restaurant, vriendelijke bediening zeker een aanrader!
Anne-Claire M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijke spareribs zelden zo lekker gegeten. Rest van het menu ook erg lekker. Leuk knus restaurantje, zeker een aanrader.
Yvonenrob .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Lekker gegeten, kregen een broodplankje aangeboden , erg summier en bleek dat het extra gerekend werd, 6,50 liefst, dat viel tegen!! Eten op zich was goed, wel weinig groente. Met de AH bon leuk om te doen, anders was het wel erg prijzig,
ThomasSimon .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Een aardig formulerestaurant. Het eten is aangenaam, niet verfijnd, wel leuk opgediend, Voor een jong restaurant is het een goede basis, met slechts een beetje sleutelen kan men de kwaliteit makkelijk wat opschroeven.
Hidde Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Voor de 2de keer bij Meat & Co gegeten en wederom voortreffelijk in alle opzichten! Het drie gangen menu voor de AH actief is zeer de moeite waard. Wij hadden resp. De dagsoep (pompoen), pulled pork met nacho's, de basic burger, sweet en spicy ribs . Voor dessert beiden de heerlijke dame blanche. Stuk vorm stuk aanrader. De dame die ons bediende was vriendelijk, attent en snel. Wat wil je nog meer in een heel mooi ingericht restaurant.
Kai Z.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Bij aankomst werden wij direct ontvangen, het eten was goed en de porties waren perfect.
Prijs is 32,50 voor de 3 gangen, in mijn ogen een prima prijs.
E.c.poland .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Mijn man en ik hebben heerlijk gegeten, biefstuk was heerlijk mals, het wordt allemaal leuk opgedient.
Jammer dat het. Er erg lawaaierig is.
Pieterse1 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We hebben een gezellig samenzijn gehad bij Meat en Co en komen zeker terug. Het eten was goed. Het voorgerecht was heerlijk.
Josesl1964 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening . We hebben uit het menu gekozen.
Prima ceasar salade en spare ribs gegeten..
Vonne A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Uiteten geweest bij Meat&Co met de AH restaurantweek bonnen. Lekker gegeten (nacho's, spareribs en Panna Cotta) en goede service in het restaurant. Aanrader
Madelon_dejager .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Op zaterdagavond een prima maaltijd genuttigd bij Meat&Co. Het restaurant zat volledig vol en menig keer werden mensen die op de bonnefooi kwamen teleurgesteld. Wij vonden onze voorgerechten wat magertjes (de nachos met pulled pork) en er had wat meer moeite gedaan mogen worden met de presentatie van de gerechten. De kwaliteit en de smaak van de gerechten vonden wij meer dan goed, evenals de prijs/kwaliteit verhouding. De sfeer vonden wij prettig, beetje industrieel, de tafeltjes staan wel redelijk dicht op elkaar. Minder geschikt voor groepen van 6 man of meer.

Ik denk dat wij nog wel eens terug komen!
Slatteryvdb .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het was rumoerig maar dat kwam door een grote groep die later op de avond kwam eten. En dat is dan begrijpelijk. Maar wij waren met 2 oudere mensen die daardoor onze gesprekken niet meer konden volgen.
de eigenaar bood ook zijn excuses aan maar kon hier eigenlijk niets aan doen.
Dus gewoon helemaal goed. Zeker een aanrader! Maar je moet wel van vlees houden ????
Fionnuala L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Meat & co is leuk plekje voor uitingen met familie of vrienden, de service is snel en het eten lekker.
Bij de sfeer kunnen nog wat aanpassingen komen.
De prijsverhouding was goed met wat we hadden gekregen.
Anita M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten.
Voor herhaling vatbaar .
Je moet alleen geen haast hebben want het kan even duren voordat je je volgende gerecht krijgt.
Zelf heb ik daar echter geen problemen mee.