Meat & Co

Mient 22 1811 NC Alkmaar Nederland Kaart

Over het restaurant Meat & Co

Romantisch kluiven

Zoals de naam al doet vermoeden specialiseert dit restaurant zich in vlees. Eigenaar Stefanos Tzambazis selecteert het beste kwaliteitsvlees voor de pulled pork, burgers, ribs en steaks. Het interieur ziet er ruig en romantisch tegelijk uit: zwarte tafeltjes, lampen uit de bakstenen muur, de kaart vol speciaal bieren. Kom lekker kluiven!

Meer informatie over restaurant Meat & Co

Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten en dat geldt ook voor mijn vegetarische echtgenote. Gezellige drukte in het restaurant. Bediening is vlot.
nataliapinto17 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk eten, goed menu, hoog kwaliteit. Best te weekdagen dan in het weekend gaan. Het prijs was 32,50€ voor 2 personen (AH diner actie) en er is de menu van drie-gangen die ze normaal hebben.
Anna1993 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het eten was allemaal wel prima maar meer ook niet. Spareribs waren een beetje droog. We waren er met de ah actie en kregen een broodmandje aangeboden, lekker maar om er nou achteraf 6 euro voor te betalen vond ik weer een beetje overdreven vooral omdat je er vanuit gaat dat het bij het menu hoort. We waren meer geld kwijt dan verwacht voor een middelmatig menu. Niet voor herhaling vatbaar voor ons.
Ellis K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Lekker gegeten, niet byzonder. op de patat zaten zwarte stipjes, wat duidt op geen schoon frituurvet. Dat is jammer, want het eten zag er wel verzorgd uit.
chantiemaya .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk eten en vlotte bediening. Porties precies goed. We hadden gelezen over een aangeboden broodje dat erg duur was, dus dat hebben we niet genomen. Verder zeer tevreden!
Wanda V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
En stoer restaurant met industriële look. Heerlijk gegeten met AH bon. Pulled pork met nachos was origineel, steak lekker op smaak, bij spareribs viel het vlees zo van het bot en ook de crème brûlée was perfect. Personeel kwam gehaast over, maar het was dan ook volle bak die avond. Gerechten kwamen erg snel door. Met vier gangen incl. brood plank stonden wij binnen twee uur weer buiten.
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en konden meteen aan tafel.. Het voorgerecht was pulled pork met chips, hier zat totaal geen smaak aan een droge hap waar amper of geen vlees of ook maar enige saus was toegevoegd . Daarna hadden we beide spare ribs...ik sweet en mijn tafelgezel had spicy. Eenmaal op tafel gingen we proeven van elkaar en er zat qua smaak geen verschil in het waren beide sweet spare ribs. Oke kan gebeuren en hebben er niets van gezegd maar de smaak was niet echt lekker erg jammer dit . Daarna het dessert die was erg lekker maar daar kon ook weinig verkeerd aan gebeuren. Voor mij geen reden om terug te gaan naar Meat en Co.
robindapper .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijk restaurant, aardige bediening. Goede gerechten met heerlijk vlees. De steak is een echte aanrader. Met de AH restaurantactie ook niet al te duur.
Flitter F.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Bij binnenkomst werd vriendelijk gevraagd of we wat wilden drinken en of we misschien een broodje of wat gedroogde ham vooraf wilden. We waren met z'n vieren dus we dachten: doe maar van ieder eentje. Toen niet beseffende dat het flinke planken waren en de prijs ook niet mis: €14.95 voor de ham (niet zo lekker) en €6.95 voor de broodjes (wel lekker, 8 plakjes). Enfin, daar ging ons voordelige AH dinertje al de mist in haha Vervolgens de voorgerechten (tomatensoep, ceasar salad, nachos pulled pork), allemaal lekker. Vervolgens de flank steak en spare ribs. Ik had de spicy ribs, erg lekker en veel! Mijn tafelgenoot had de teriyaki ribs, die waren een stuk droger. Eigenlijk al te vol maar vervolgens kwamen de toetjes: crème brulee, dame blanche en panna cotta. De panna cotta was best lekker maar veel te zoet en net zo fris zoals een panna cotta eigenlijk hoort te zijn. Het 3 gangen menu bedroeg €32.50 voor 2 personen, de totale rekening was in ons geval €135 voor 4 personen. Het décor van het restaurant voelde wel gezellig aan, het eten kwam in een vrij rap tempo door aangezien het halve restaurant leeg was, personeel was vrij vriendelijk maar maakte niet echt contact.
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben gegeten met de AH restaurantactie; het was prima! Er was een keuzemenu, we hebben alle drie de starters gehad en alles heerlijk. Van het hoofdgerecht hebben we gekozen voor de steak en de hurgers, ook heerlijk. Toetjes creme brulee en dame blanche, lekker klassiek en heel lekker. Prettige, ongedwongen sfeer en bediening. Een aanrader!
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het eten en ontvangst was prima de portie's zijn goedvullend leuk geserveerd smaken waren prima alleen de prijs van 32,50 is naar verhouding een beetje te prijzig met ah bon te doen zonder is het te duur.
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Goede prijs voor veel eten. Duurde aan t begin wat lang voordat we onze tafel kregen. Verder lekker kunnen eten en zitten
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hebben prima gegeten bij Meat & Co.
Prettige inrichting en rustige sfeer (je kunt op gewone toon met elkaar praten!), vlotte en vriendelijke bediening, volle borden, goede kwaliteit: heerlijk gegeten!
Zeker een restaurant om terug te komen. We zijn nieuwsgierig naar de andere gerechten!
Reina I.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wij hebben weer heerlijk gegeten.
Pulled Pork Nacho's was super mals en de Meat & Co Classic was vol van smaak.
Gezellig druk.
Alvast gereserveerd voor de 1e kerstdag, het kerstmenu ziet er zo lekker uit.
Een aanrader.
Linda J.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hadden via de AH restaurantactie gereserveerd. Het zaak zat vol. Leuke inrichting. We hadden gekozen voor de broccolisoep (dagsoep) en de pulled pork nachos als voorgerecht. Heel erg lekker. Vervolgens de flank steak en the Meat & Co hamburger. Ook erg lekker en als afsluiting de vertrouwde dame Blanche. Bediening was heel vriendelijk en vlot. Kortom ook zonder AH bon de moeite waard om heen te gaan.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk eten! Voldoende te krijgen en vriendelijk personeel. Leuke inrichting maar de ingang en gevel mag iets aantrekkelijker. Echt een prima restaurant met lekker eten
Geurie K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Allereerst stond op de iens site maar 1€ en dat vind ik niet horen bij een driegangenmenu van €32,50.
Bij binnenkomst werd gelijk gevraagd of we een broodje vooraf wilde, dit werd gevraagd naar ons idee of het erbij zat. Niet de moeite waard voor €6,50!
Het eten was prima maar geen groente en mijn vlees was matig.
Dessert was lekker!
Bediening matig. Zelf vond ik het een wat sombere sfeer hebben maar dat komt door het industriële wat nu helemaal hip is.
Al met al zal ik hier niet weer heengaan.