Meat & Co

Mient 22 1811 NC Alkmaar Nederland Kaart

Over het restaurant Meat & Co

Romantisch kluiven

Zoals de naam al doet vermoeden specialiseert dit restaurant zich in vlees. Eigenaar Stefanos Tzambazis selecteert het beste kwaliteitsvlees voor de pulled pork, burgers, ribs en steaks. Het interieur ziet er ruig en romantisch tegelijk uit: zwarte tafeltjes, lampen uit de bakstenen muur, de kaart vol speciaal bieren. Kom lekker kluiven!

Meer informatie over restaurant Meat & Co

Samantha B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten!! Spareribs heerlijk!Lekkerste creme brulee ooit gegeten.. super vriendelijke bediening.. jammer het zo ver weg is anders hadden we vaker terug gekomen!
Reina I.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten.
Vlees was lekker mals.
Vriendelijke en vlotte bediening.
het was gezellig druk, prima sfeer.
Zijn al een aantal keren geweest.
Het blijft super.
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Tegenvaller. Bediening is aardig en attent, maar verder viel het ons tegen. Je komt toch voor het vlees en dan verwacht je ook echt iets goeds en dat is het helaas niet. Het is op zijn best middelmatig. Steak was veel te rood en het vlees zelf zat vol met zeentjes, zeker geen prime-meat. Ook de bereiding was fantasieloos, je kunt vlees zo lekker prepareren, maar gewoon standaard gebakken. Tel daarbij op de prijs en dan is de verhouding zoek. Ook de ambiance werkt niet echt mee, dicht op elkaar en vrij rumoerig en donker. Dat was eenmalig.
hildedrent .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Erg druk, maar met aandacht behandeld, aardig personeel. Reageerde ook gelijk als je een teken gaf om iets aan te geven. Wij hebben er lekker gegeten en er een prettige herinnering aan.
Shea L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Een gezellig restaurant met een industriële inrichting. Mals vlees, boterzacht! Het eten is van hoge kwaliteit. Ook de service is goed. Professioneel en vriendelijk. Ik heb mij daar erg welkom gevoeld.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk stukje mals vlees en spareribs, vlees zo van t botje af!!
Hoefde niet lang op ons eten te wachten! Vlotte bediening!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Met AH-bon en menu gegeten bij dit restaurant. 1 van ons eet glutenvrij en bij ontvangst bleek dat niet iedereen hiervan goed op de hoogte is. Eerst laten uitkiezen van de kaart en dan na moeten vragen of het mogelijk is, wat voor dat gerecht niet zo was. Gelukkig wist de keuken wel hoe hiermee om te gaan. Er werd vlot uitgeserveerd. Voorgerecht, Nacho's smakelijk en goed. Hoofdgerecht was niet zo spectaculair qua smaak als werd beloofd. En weinig groente erbij helaas. Maar er werd zeer snel een extra salade glutenvrij gemaakt. Nagerecht was prima in orde. Kortom een gezellige, smakelijke avond gehad, maar bediening kwam niet heel professioneel over helaas.
Kortom een gezellige smaa
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Jammer dat de biertap het niet deed.
Maar serveerster c.q gastvrouw loste het adequaat op . Harde werkster. Vriendelijk. Kortom een tent om terug te gaan naar het heerlijke vlees. En dan bedoel ik niet de serveerster om misverstanden te voorkomen.
Maria A. M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Via AH restaurant actie bij Meat en Co gegeten. We waren 1/2 te vroeg maar dat was geen probleem. Vriendelijk en vlotte bediening. Heerlijk gegeten van het menu van de AH actie. Kom zeker terug om a la carte te eten.
Mikkel E.
japie.hage .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten goede porties en kwalitatief goed vlees
Gezellig restaurant
Uitstekend personeel
Aanrader om nog een keer te komen
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het was erg gezellig. We hebben lekker gegeten. Bediening was erg vriendelijk. Alleen voor mensen die een rolstoel hebben is het ietwat krap. Maar ze hebben het super opgelost. Bedankt daarvoor!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten en dat geldt ook voor mijn vegetarische echtgenote. Gezellige drukte in het restaurant. Bediening is vlot.
nataliapinto17 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk eten, goed menu, hoog kwaliteit. Best te weekdagen dan in het weekend gaan. Het prijs was 32,50€ voor 2 personen (AH diner actie) en er is de menu van drie-gangen die ze normaal hebben.
Anna1993 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het eten was allemaal wel prima maar meer ook niet. Spareribs waren een beetje droog. We waren er met de ah actie en kregen een broodmandje aangeboden, lekker maar om er nou achteraf 6 euro voor te betalen vond ik weer een beetje overdreven vooral omdat je er vanuit gaat dat het bij het menu hoort. We waren meer geld kwijt dan verwacht voor een middelmatig menu. Niet voor herhaling vatbaar voor ons.
Ellis K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Lekker gegeten, niet byzonder. op de patat zaten zwarte stipjes, wat duidt op geen schoon frituurvet. Dat is jammer, want het eten zag er wel verzorgd uit.
chantiemaya .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk eten en vlotte bediening. Porties precies goed. We hadden gelezen over een aangeboden broodje dat erg duur was, dus dat hebben we niet genomen. Verder zeer tevreden!
Wanda V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
En stoer restaurant met industriële look. Heerlijk gegeten met AH bon. Pulled pork met nachos was origineel, steak lekker op smaak, bij spareribs viel het vlees zo van het bot en ook de crème brûlée was perfect. Personeel kwam gehaast over, maar het was dan ook volle bak die avond. Gerechten kwamen erg snel door. Met vier gangen incl. brood plank stonden wij binnen twee uur weer buiten.
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en konden meteen aan tafel.. Het voorgerecht was pulled pork met chips, hier zat totaal geen smaak aan een droge hap waar amper of geen vlees of ook maar enige saus was toegevoegd . Daarna hadden we beide spare ribs...ik sweet en mijn tafelgezel had spicy. Eenmaal op tafel gingen we proeven van elkaar en er zat qua smaak geen verschil in het waren beide sweet spare ribs. Oke kan gebeuren en hebben er niets van gezegd maar de smaak was niet echt lekker erg jammer dit . Daarna het dessert die was erg lekker maar daar kon ook weinig verkeerd aan gebeuren. Voor mij geen reden om terug te gaan naar Meat en Co.
robindapper .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijk restaurant, aardige bediening. Goede gerechten met heerlijk vlees. De steak is een echte aanrader. Met de AH restaurantactie ook niet al te duur.