MEAT Bar & Grill

Check our Website >> www.meat-denbosch.nl <<

Jouw recensie over het restaurant MEAT Bar & Grill

Tom V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Leuke toevoeging aan de stad!Bediening is goed en heeft in de gaten hoe het werkt! Lekkere lunch gehad en goed bier op de tap! Goed concept en veel te rustig tijdens de lunch daar hoort gewoon 40 man te zitten!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Weer een gave plek in Den Bosch. We kwamen hier bij toeval voorbij lopen, en wat een fantastische tent! Leuke spontane bediening. Goede service. Snelheid. Een mooi terras in de zon. Kan menig horeca terras nog wat van leren. Het eten was super. Mooie BBQ gerechten met zorg bereid en op een humoristische manier. We kozen voor verschillende voorgerechten om te delen. Ook de andere tafelgenoten waren erg enthousiast. Binnen is een open keuken waar je de Big Green Egg BBQ goed kunt zien. Koks zijn in voor een praatje. Wij komen zeker nog eens terug.
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Service was prima! Burger en risotto waren heerlijk.. enige jammere was de irish coffee.. sorry maar een wijnglaasje voor de helft gevuld met koffie en een drupje wishkey zonder slagroom en dan 6.50 vragen...dat kan echt niet!
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Gisteren gegeten bij M'EAT. We zijn gegaan voor het 3 gangen shared dining menu! Wat een heerlijke verassing! Bereid op een "green egg" dat proef je perfect in de smaak terug. Het personeel weet waar ze over praten, en zijn vriendelijke l en professioneel. Ga er zeker nog eens terug! En bij de buren van Tappunt kun je lekker genieten van speciaal biertjes!
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
6,5 Euro voor een fles water is voor mij echt belachelijk en reden niet nog eens te gaan. Kwaliteit eten is zeker goed maar had van Big Green Egg iets heel bijzonders verwacht en dat was het niet. Service was heel vriendelijk. Prijs kwaliteit verhouding voor wijn matig. Rode wijn allemaal wat te zoet.
Frank Jan M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
De cote d boeff smaakt fanastisch en heel aardig gezellig personeel
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Prijs/kwaliteit kan beter. Voorgerecht Steak tartare was erg vlak van smaak. Hoofdgerechten waren ok. Bediening wisselend. (De één staat met passie te vertellen, voor de ander lijkt het meer een moetje om aan tafel iets te komen bereiden)
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
We hebben op zich leuk gegeten bij M'eat maar vonden het aanbod en de kwaliteit van het vlees nogal tegenvallen voor een restaurant wat zich M'eat noemt. Bediening was wel vriendelijk, al was de meneer die ons hielp soms nogal gehaast wat beetje onbeleefd overkwam. Wijnen waren ook ok. Al met al een 7tje, zeker geen topper en wij zullen niet snel weer terug gaan.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Vlees was goed, vis geen aanrader. Wachten op eten duurde wat te lang (uur) terwijl het niet druk was. Maar eten was goed
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Klassiek voorbeeld van (pseudo) hip concept dat op de loop gaat met de ziel.Wat uit de keuken komt is vettig en/of verpest door de grill. Het smaakt allemaal erg verbrand. Bovendien is de kwlaiteit van het vlees matig. De bavette, de eend de coquilles: niets is eigenlijk de moeite waard. De kipspiesjes smaken ronduit raar. We twijfelden hevig of die wel goed waren. De sfeer was die van een plak waar je ergerlijke vrijgezellenfeesten tegen kunt komen. De akoestiek is echt belabberd. Je kunt de andere kant van je eigen tafel nauwelijks verstaan. Alleen de huiswijnen (zowel wit als roodJ was best goed. Kortom, een typisch Bosch restauarant: zogenaamd gemoedelijk, en nauwelijks kwlaiteit. Alleen de rekening viel mee. De eerste en laatste keer was dit.
Beste Pieter,
Als eerste vinden wij het erg jammer dat je deze ervaring bij ons hebt gehad. Wij zijn wel van mening dat pseudo niet tot zijn recht komt, in dit geval valt over smaak niet te twisten. Aan de hand van uw beoordeling denken wij dat wij niet het restaurant zijn waar u naar opzoek was die avond. Het eten was verpest door de grill, het is zo dat we een grill (Green Egg) restaurant zijn. Hierdoor was de bavette, eend, coquilles (die wij niet serveren) niet naar uw smaak.Onze slager staat bekend om zijn hoogstaand vlees, en wij werken elke dag met dag verse producten. Over de akoestiek heeft u gelijk. Hier zijn we druk mee bezig en er zal op korte termijn opgelost worden. Wij zijn van mening dat we niet een ‘’typisch’’ Bosch restaurant zijn, aangezien we de enige in Den Bosch zijn die het eten op deze manier bereidt. Helaas hebben wij uw avond niet naar wens kunnen maken.Kunnen we hier een oplossing voor vinden, kunt u een e-mail sturen naar info@meat-denbosch.nl

Met vriendelijke groet,

Team M'EAT
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Super gegeten, bijzonder leuk opgemaakt!
ramonvanderee .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Prima gegeten, gerechten van de GreenEgg waren goed voorbereid. Snelle service zonder dat je het gevoel hebt dat de gerechten er doorheen geduwd worden. Sfeer is ook goed, mooie inrichting.
Jeffrey J.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Fijne sfeer, bediening en lekker eten met juiste portporties en samenstelling. Vlees lekker bereidt, vooraf gepresenteerd en toegelicht (erg prettig en leuke ervaring) vervolgens zichtbaar in de openkeuken gemaakt.
Moniek D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Super personeel, super eten, heel erg lekker. Klein puntje: aan het raam koud aan de benen, einde van de avond echt koude tenen ????
loontje16 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Zakelijk hier gegeten met 12 personen. Echt een aanrader!
Compliment van alle gasten voor de geweldige service en het fantastische eten. We zullen hier zakelijk en prive zeker vaker terug komen!
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Waardeloze lunch gehad bij meat. Moesten 45 min wachten op wrap en burger. Toen deze eindelijk geserveerd werd zat er nauwelijks pulled chicken in de wrap. Dit aangegeven bij bediening maar geen enkele compensatie gekregen. Echt geen aanrader dit!
Beste Marloes,

Als eerste willen wij graag onze verontschuldiging aanbieden voor de vervelende ervaring. Wij zijn van mening dat dit niet de kwaliteit en service is die wij aan onze gasten willen bieden. Het feit dat u te lang hebt moeten wachten, klopt. Het was toen erg druk. Ter compensatie heeft u namens ons uw tweede drankje gekregen, als het goed is staat dit niet op de rekening vermeld. Tijdens het eten heeft onze collega aan u gevraagd of alles naar wens was, dit was helaas niet het geval met de opmerking dat u vond dat er te weinig kip in zat. Onze collega heeft gevraagd of hij u iets anders mocht aanbieden of een nieuwe zodat het hopelijk wel naar wens zou zijn. Dit was volgens u niet nodig. Onze excuses voor het niet tegemoet komen hierin. Nou willen wij bij M’EAT laten zien hoe het wel kan. Wij nodigen jullie nogmaals uit om te komen eten. Bij interesse zou ik graag een mail (info@meat-denbosch.nl) ontvangen om dit probleem persoonlijk met jullie op te lossen.

Met culinaire groet,

Team M’EAT
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Gastvrij, gezellig en heerlijk gegeten. Wij zijn met zijn allen verrast over de verschillende smaken en de gezelligheid door het personeel.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
M’eat heeft mij verrast. Ik heb een fijne avond gehad, ondanks de kleine schoonheidsfoutjes.
Ontvangst was goed. We werden vriendelijk naar onze tafel gebracht door de vrolijke serveerster. Het menu werd vrijwel direct gegeven en drankjes werden opgenomen. Mooi, spannend en veelbelovend menu. Ik twijfelde oprecht wat ik moest kiezen. Na wikken en wegen bleek mijn hoofdgerecht niet meer beschikbaar. Dan maar iets anders. Kan gebeuren.
Voorgerecht: 2 personen bapas (3 verschillende voorgerechtjes). Smaakte erg goed, goede kwaliteit en prima porties. Alleen echt te duur. Voor €12,50 mag je meer verwachten.
Hoofdgerecht: combi van burger & kreeft. Burger was prima. Niks speciaals, het smaakte prima. Kreeft was helaas niet vers en droog. Het tweede hoofdgerecht waren de lamskoteletten. Deze waren echt fantastisch. Perfect gebakken, goede saus en super mals. Een waar genot.
Dessert: donut met room, yoghurtijs, aardbeien en toffeesaus. Toffeesaus vond ik persoonlijk overbodig. De donut met room en ijs is al een flinke machtige hap op zichzelf, maar het smaakte erg goed. Origineel en smakelijk dessert. Wel machtig, daarom hebben we het dessert gedeeld.
Bediening was vriendelijk en vlot.
Ambiance is redelijk. Het is zeker gezellig, maar op sommige plekken oogt de zaak toch wat leeg en kil.
Samenvattend: een fijne avond. Prima gegeten met vlotte service. Helaas schrok ik van de rekening. Prijs/kwaliteit is niet in balans.
Martje V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Goede kwaliteit eten en leuke bediening. Persoonlijk vond ik al het eten met de 'rokerige' smaak van de green egg een beetje te veel van hetzelfde. Maar dat is echt smaak, de kwaliteit van het eten was goed.

Enigw wat jammer was is dat wij aan de kant van de voordeur zaten en daardoor de hele avond last van de kou hebben gehad. Het restaurant ruikt ook erg naar rook/bbq, logisch maar wel overheersend vond ik.
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Prijs, kwaliteit verhouding klopt niet.
Lamskoteletjes waren niet goed gebakken. De frieten daarbij waren inclusief bakresten in een hooge, ronde zilveren cilinder gegooid. Geserveerd nadat door het schudden die kleine stukjes onderin, uit het zicht waren.
Gepofte aardappel. Ze leken geen idee te hebben hoe deze te serveren. Zij wisten ook niet waarin een pof-aardappel verschilt van een aardappel.
Ik ga het niet voorkauwen.
Mijn steak was al gesneden waardoor binnen 2 minuten alles koud was.
Gewoon niet goed.
Voor die prijzen moet alles veeeel beter.