Over het restaurant Meadows

Pure smaken en geen gedoe

Gevestigd in een schitterende boerderij. Binnen een moderne inrichting met een knipoog naar landelijke, ambachtelijke waarden. Op je bord liggen ook ambachtelijke, landelijke gerechten. Geen gedoe, maar pure smaken die op een prachtige wijze worden geserveerd.

Meer informatie over restaurant Meadows

- Ontbijt 07:00 - 11:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Gijsje1961 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Mooi restaurant in het buitengebied van Nijkerk. Vriendelijke medewerkers en goede bediening. Heerlijk driegangen verrassingsmenu. Alles was top en we hebben een fijne avond gehad voor onze Ah-kaart.
Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de AH spaarkaart, 3 gangen verrassingsmenu. Markreel vooraf, lam met kalfjus en pompoenpuree mét seizoens groenten als hoofdgerecht en als dessert aardbeien met merengue, yoghurtijs en oreo koekjes. Wij vonden alles goed bereid en op smaak. Vriendelijke bediening, gastvrij..Jammer dat het vrolijke behang is vervangen door een saaie kleur verf.
hvankranenburg .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het was een verassing menu , erg lekker ,mooi opgediend , vriendelijk personeel en prima prijs .
Drie gangen voor 33,00 euro Het toetje was ook heerlijk
Rina W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk genoten van het AH Lunch menu, een voortreffelijke aspergesoep en een heerlijke uitsmijter. Prima verzorgd op een mooie locatie.
Eljakim B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten erg lekker op smaak en mooi opgemaakt. Bediening ook uitstekend. Wij hebben een topavond gehad.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
De ontvangst was wat verwarrend. We hingen zelf onze jassen op, kregen een tafeltje, werd gevraagd wat we wilden drinken en daarna kwam er iemand die mijn jasje wilde ophangen en vroeg wat we willen drinken. Kan gebeuren en toch hadden we het leuk gevonden in een restaurant van dit kaliber dat onze jassen waren aangenomen en aangereikt. Ook de wat misprijzende reactie op het verzoek om een kannetje water (het leek wel of ik echt iets heel onoirbaars vroeg) voelde niet fijn.
We aten hier via de AH-actie wat prijs-kwaliteit gunstig maakt. Het standaard 3-gangen menu was traditioneel: zalmtartaar, black angus steak en vanilleijs met peer en crumble, maar goed klaargemaakt. De vegetarische variant was in voorgerecht wat mager (couscous met best wel lekkere zoetzure groentetjes) en een heerlijke, maar iets te zoute risotto met asperges. Hierin dus zeker niet traditioneel. De bijbehorende wijnen waren erg lekker.
De inrichting passend bij wat je zou verwachten bij een restaurant horend bij een hotel. Het plekje net naast de ingang door het hoge wandje wat benauwd.
Bonheiden .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hebben samen met onze vrienden heerlijk getafeld in Restaurant Meadows, waar alles naar wens verlopen was. De gerechten waren bereid met verse ingrediënten en we werden ook vriendelijk bediend. Ook een aanrader met bepaalde arrangementen zoals kerst & paas brunches.
JLD D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wel goed eten echter niet bijzonder... wellicht komt het omdat je geen keuze in het menu had....(via ah actie) toch wel wat aan de prijs voor wat wij kregen...
Ik zou niet weer zo snel kiezen voor dit restaurant. Zij hadden iets meer van zich moeten laten zien in dit 3 gangenmenu....
Jolande N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Jammer dat er totaal geen keuze was in menu's. Nu waren de gerechten op zich prima maar niet heel erg toegankelijk. We begrijpen dat je niet uit de hele kaart kunt kiezen maar keuze uit bijv vis en vlees was gepast geweest. Zeker als je vaker klanten binnen wilt halen.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
We zaten aan tafeltjes met heel weinig ruimte tussen andere gasten. Dit was niet fijn omdat je niet vrij kan praten. Dat beïnvloed de avond. Ik zou om die reden niet meer terug gaan naar dit restaurant!
nicolevanmelsen .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk 3 gangen menu gegeten voor 33 euro.
Daarbij hadden we ook nog gekozen voor een 3-gangen wijnproeverij.
Heerlijk! Fijn, vriendelijk en behulpzaam personeel.
Hettie S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Een heerlijke lunch, we kozen de soep, ieder een ander. Maar beiden heel erg fijn. Het brood en de boter werd erbij geserveerd. Vers en ruim.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Vrij rumorig door 2 andere grote groepen. Verder heerlijk gegeten! Er werd zorgvuldig met mijn noten allergie om gegaan!
Ilse C.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Hier gegeten op oudejaarsavond met zijn tweeen. Verassingsmenu van vier gangen besteld.
Het eten was niet slecht maar weinig geïnspireerd en saai. Jammer dat er bij een verassingsmenu wild word geserveerd. Die werd door mijn tafelgenote ook niet gewaardeerd. Gelukkig kon ze nog voor het dessert, voor €12, twee matige ravioli krijgen die eigenlijk meer leken op een gehaktbal met een laagje deeg.
Helaas kwam daar nog bij dat de bediening wat te wensen overliet. Ze konden overduidelijk de druk niet aan en het restaurant veranderde bijna in een atletiekbaan. Zonde want het deed ontzettend af aan de sfeer en gerechten worden gewoon op tafel gesmeten.
Voor een rekening van €116 komen wij hier nooit meer terug. Dat geld hadden we helaas veel beter kunnen besteden.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een 4-gangen verrassingsdiner was inderdaad een totale suprise van kwaliteit en gebalanceerde smaken. Mooi opgemaakt, bijgerechten prachtig verwerkt in mousse. Je zou zeggen dat je in een restaurant met ster-aspiraties zit te eten. Alle wijnsoorten kosten 5€ per glas. Lijkt/is veel maar bied je ook de kans prachtige wijn(en) te selecteren zonder gelijk een hele fles aan te schaffen. Zeer vriendelijke bediening en klantgericht. We komen zeker terug.
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten van viergangen verrassingsmenu met goed wijnadvies door superattente bediening. Veel ruimte voor persoonlijke voorkeuren.
meesterdewaard .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een fijn en goed restaurant. Met kwalitatief goed eten. Verrassingsmenu is een aanrader. Service zeer vriendelijk. Zeer fijne ambiance en dat aan de rand van Nijkerk.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijke High Tea genuttigd samen met een vriendin.
High Tea bestaat uit 2 gangen, eerst de koude gerechten en daarna nog wat warme gerechten.
Het was meer dan we op konden, gelukkig mochten we wat mee nemen :)
rob.bouwer .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Mooie locatie in een landelijke omgeving. Heerlijk 4 gangen verrassingsmenu (combinatie van vlees en vis) met bijpassende wijn. Echt een aanrader!
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Heerlijk 5 gangen gegeten lekkere wijnen zeker een aanrader
De tonijn was echt goed en de langoustine ook kom zeker nog terug