Over het restaurant Meadows

Pure smaken en geen gedoe

Gevestigd in een schitterende boerderij. Binnen een moderne inrichting met een knipoog naar landelijke, ambachtelijke waarden. Op je bord liggen ook ambachtelijke, landelijke gerechten. Geen gedoe, maar pure smaken die op een prachtige wijze worden geserveerd.

Meer informatie over restaurant Meadows

- Ontbijt 07:00 - 11:00

NelK .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijke lunch met soepje van gele wortel met basilicum schuim, en daarna een kostelijke uitsmijter!
Mooi toebereid en geserveerd! En we konden geweldig buiten zitten.
riakruithof .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Lekker gegeten.
verrassingsmenu was verrassend en mooi.
de porties zijn niet groot , maar voor ons voldoende
de bediening was snel (te snel )
Sfeer was ook onder personeel niet echt gezellig
ambiance goed
Prijs /kwaliteit ook
cjheuzer .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Een drie gangen verrassingsmenu.
De borden waren mooi opgemaakt en de smaak was prima.
Wij misten echter wel een salade en bovendien zou er iets meer groente bij het gerecht geserveerd mogen worden..
De bijgeleverde aardappelpartjes waren heerlijk maar ook daarvan mogen de porties iets groter dan een koffiekopje vol voor twee personen.
Antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Omdat wij in het aanpalende hotel zaten 's avonds een tafeltje geboekt. Wij kregen het dwingende advies te kiezen voor een verrassingsmenu. Wij kozen voor drie gangen. Mijn voorgerecht was niet subtiel genoeg afgewerkt. Veel te veel zalm. Beiden kregen de biefstuk van het Angusrund en een smaakvol dessert met diverse ingrediënten. Het dessert was veruit het verrassends, dat vonden we van de op zich goed smakende biefstuk minder. Leuk om een keer hier te dineren.
Bodhi D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Arme koks.. Het eten bij deze ongezellig uitziende tent is best oké. Echter het personeel is ongeïnspireerd en zeer onvriendelijk. Het eten wordt nog net niet voor je neus geflikkert en in je nek gegooid, maar daar is dan ook alles mee gezegd.. Nee voor mij nooit meer!!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Erg smakelijke gerechten, attente bediening, goede verhouding prijs kwaliteit. Vooral door de AH mooi prijsje voor een prima diner.
wilmapalsgraaf .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
De bediening was vriendelijk ,het restaurant schoon ,wij hebben heerlijk gegeten ,alleen jammer dat je zo weinig groenten krijg .
Jj V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gezellige bediening en heerlijk eten.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het goede gastheerschap van degene die ons ontving en verzorgde heeft in belangrijke mate bijgedragen aan een geslaagde avond. Het was echt uit eten gaan.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Met AH-actie bij Meadows gegeten. Het eten smaakte heerlijk en werd mooi gepresenteerd. Bediening had goed kennis van de gerechten en was erg vriendelijk maar had wel wat grondiger mogen zijn.

Helaas moesten we zelf iemand aanspreken zowel bij binnenkomst (om een tafel te krijgen) als bij het verlaten (om te betalen). We kregen brood aangeboden bij het voorgerecht in plaats van bij het aan tafel gaan (wat onze voorkeur had ivm late reservering en ook gebruikelijker is). Bij het bestellen/uitschenken van wijn werd geen keuze of uitleg gegeven. Toen we later het afschrift bekeken bleek er ook een bruiswater teveel te zijn aangeslagen. Voor een aangenamer bezoek hadden we graag meer initiatief en zorgvuldigheid van het personeel gezien.

De inrichting was in orde. De tafels staan relatief dicht bij elkaar, maar het is ook geen groot pand, De lampen aan de wand vielen wat ons betreft een beetje uit de toon.
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Prima restaurant! We kenden het niet, maar je kunt er goed eten! Dankzij de AHactie 2e diner gratis! Er mag wel iets meer groente bij.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Uitstekend restaurant. Kleurige, maar toch rustgevende inrichting. Voortreffelijke gerechten, die er ook nog eens mooi uitzien. De wijnen die wij dronken, waaronder een Sauvignon Blanc uit Nieuw-Zeeland, waren gied. Een vriendelijke bediening. Kortom, een aanrader.
Daphne K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Goed gegeten met de Albert Heijn actie. We komen zelf uit Haarlem, maar hadden dit in de buurt van onze bed en breakfast uitgezocht..
Mooie ambiance, wel twee stijlen naast elkaar: het gedeelte bij de bar is modern en het restaurant teveel is wat romantischer ingericht. Maar wel stijlvol en gezellig wel twee stijlen naast elkaar: het gedeelte bij de bar is modern in het restaurant teveel is wat romantischer ingericht. Maar wel stijlvol en gezellig !
Goed gegeten ( enkel de mierikswortel smaak bij het voorgerecht was iets te overheersend naar onze zin ) , prima tijd tussen de gerechten . We konden ook nog aangeven of een vegetarisch of vis in plaats van vlees wilden. Alles goed verzorgd ,aardige bediening en een mooi alternatief toen we aangaven liever geen ijs als dessert te krijgen. Echt een aanrader !
Ronny H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Een echte aanrader zeker als men logeert in het hotel.
Hebben de verassing menu genomen ,hadden niet beter kunnen kiezen.
Vriendelijke bediening en alles mooi op tijd .
Eerlijke prijs zijn met een goed gevoel buitengewoon.
Proficiat aan het personeel .
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk buiten gezeten, terras erg mooi en gezellig.. Binnen helemaal niet mijn smaak, erg gekleurd allemaal en niet in de stijl van buiten.. Wel erg lekker en goed gegeten, helaas was het personeel verre van vriendelijk..
FAMILIE J K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
In de hoek gezet (met AH bon). Eten was aardig doch simpel. Niet gevraagd hoe je je kalfsbiefstuk gegrild/gebakken wilde hebben. Erg weinig groente, wijnsaus, aardappeltjes. Wel smakelijk. Toetje met aardbeien lekker doch erg klei., Mensen achter ons met hetzelfde toetje (gewoon zonder bon blijkbaar) hadden 2x zoveel aardbeien op hun bordje. Was allemaal erg kneuterig. Raam klapperde de hele tijd door de wind, doch daar werd niets aan gedaan, Na het afrekenen niemand meer gezien om onze jassen aan te reiken en ons te begeleiden hoewel het erg rustig was.
Wij voelden ons niet zo heel erg welkom. Doe niet met een actie mee als je er niet 100% achter staat.
Dick E.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Ik kan er een heel verhaal van maken een groot DRAMA brrr advies GA HIER NIET HEEN DRAMA 18.30 aanwezig 19.50 voorgerecht tussendoor geen broodje oid waren ze vergeten toen maar flesje wijn besteld die was al bijna op toen het hoofdgerecht kwam 20.40 kwam dit je moet HIER NIET HEEN DRAMA begrijp ook niets van de waardering voor mij hooguit 4 snel vergeten
Jannie O.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten, gaan er zeker nog een keer naar toe. Prima bediening.
Verrassingsmenu was een mooie combinatie van vis en vlees.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
We hebben voor de tweede keer genoten van het vijf gangen verrassingsmenu. Vooral de zeebaars, Black Angus en het dessert waren heerlijk. Ook zijn er altijd lekkere wijnen en biertjes. Bediening is zeer vriendelijk. Uitstekend!
cmvreeuwijk .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Het smaakte heerlijk, en was voldoende, bediening was ook heel vriendelijk, en was geen lange wachttijd tussen de gerechten door. Voor herhaling vatbaar.