Over het restaurant Meadows

Pure smaken en geen gedoe

Gevestigd in een schitterende boerderij. Binnen een moderne inrichting met een knipoog naar landelijke, ambachtelijke waarden. Op je bord liggen ook ambachtelijke, landelijke gerechten. Geen gedoe, maar pure smaken die op een prachtige wijze worden geserveerd.

Meer informatie over restaurant Meadows

- Ontbijt 07:00 - 11:00

Jouw recensie over het restaurant Meadows

Toos D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij kwamen via de AH-restaurantactie. Daarin werd een 3-gangenmenu aangeboden, waarvan het tweede menu gratis.
We kregen een smakelijke tomatensoep en hadden daarna de keuze uit een uitsmijter: met rosbief, ham of kaas. Die keuze vonden we nogal beperkt. De uitstekende uitsmijter werd geserveerd op donker (onze keuze) goed brood. De koffie was niet inbegrepen.
Overigens werd ons gezegd dat de keuze bij het lunchmenu op de site van het restaurant was vermeld. Die informatie had ik gemist. (De beperking was dus waarschijnlijk onderdeel van de overeenkomst met AH.)
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Met 4 personen genoten van het AH verrassingsmenu dat werd geserveerd. Er werd goed rekening gehouden met wensen mbt niet gewenste ingrediënten. Goede nette bediening en prima ambiance.
Irene P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten,ik alles met vis,en mijn vriend alles met vlees,was
Allemaal geen probleem.
De tussen poses waren goed,konden het ook zelf aangeven.
Het toetje was wel heeeeel lekker,en daar na heerlijke koffie.
Wij gingen voldaan naar ons logeer adres in Nijkerk.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Bij binnenkomst werd keurig gevraagd of er soms beperkingen waren ivm eventuele allergieën. Goed restaurant met goede vriendelijke bediening. Een restaurant om terug te komen.
ilstana- .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Super lekker gegeten met gezellige bediening! Vooral het hoofdgerecht was heel goed! Voor mij was het de eerste keer hier, maar gaan zeker vaker komen. Kortom aanrader!
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
tot tevredenheid gegeten, gerechten kwamen met voldoende tijd ertussen door.
Goede uitleg van de gerechten correcte bediening
Grace1980 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prima gegeten in een sfeervolle setting. Eten was van goede kwaliteit, mooie portie-grootte en ook nog eens mooi opgemaakt. Ontvangst had beter gekund: toen wij binnenkwamen, bleek er in dezelfde ruimte een bruiloftsgezelschap te zitten en verder, op dat moment, even niemand van het personeel (zowel niet bij de receptie als achter de bar) waardoor we bijna het idee waren dat er niet op onze komst was gerekend. Gelukkig bleek dit niet het geval, er stond namelijk een tafel keurig gedekt waarna we plaats konden nemen! Mijn ouders (die in de buurt wonen van dit restaurant) kenden het nog niet, alleen van naam. Meadows is zeker een plek waar we een keertje naartoe zullen gaan.
Alie V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten met 4 personen. AH menu was erg goed en verzorgd. Bediening attent en professioneel. Veel beter dan bij eerdere ervaringen in dit restaurant.
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We werden in een druk rumoerig restaurant ontvangen, er was een zakelijke receptie van wel 30/40 man, we konden elkaar niet eens verstaan. De mensen van de receptie stonden 50 cm van m'n bord.
jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Boven gaf wat lawaai het lijkt op schuiven van meubelen. Het was frisjes in het restaurant.
Ook de rode wijn keus ( Franse huiswijn is niet helemaal onze smaak ). Jammer dat er geen chili of Spaanse is gekozen.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Met de Ah restaurant actie bij het restaurant gegeten. Er werd een drie gangen verrassingsmenu geserveerd.
Erg smakelijk gegeten en correcte bediening, niks aan te merken.
Yolanda S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Goed restaurant verse producten, prachtig opgemaakte borden. Eten smakelijk en de verrassings menu's zijn ook echt een verrassing! Het wijnarrangement was een juiste keuze bij het eten. Bediening gastvrij en heeft verstand van zaken. Twee avonden achter elkaar top gegeten.
NelK .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijke lunch met soepje van gele wortel met basilicum schuim, en daarna een kostelijke uitsmijter!
Mooi toebereid en geserveerd! En we konden geweldig buiten zitten.
riakruithof .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Lekker gegeten.
verrassingsmenu was verrassend en mooi.
de porties zijn niet groot , maar voor ons voldoende
de bediening was snel (te snel )
Sfeer was ook onder personeel niet echt gezellig
ambiance goed
Prijs /kwaliteit ook
cjheuzer .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Een drie gangen verrassingsmenu.
De borden waren mooi opgemaakt en de smaak was prima.
Wij misten echter wel een salade en bovendien zou er iets meer groente bij het gerecht geserveerd mogen worden..
De bijgeleverde aardappelpartjes waren heerlijk maar ook daarvan mogen de porties iets groter dan een koffiekopje vol voor twee personen.
Antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Omdat wij in het aanpalende hotel zaten 's avonds een tafeltje geboekt. Wij kregen het dwingende advies te kiezen voor een verrassingsmenu. Wij kozen voor drie gangen. Mijn voorgerecht was niet subtiel genoeg afgewerkt. Veel te veel zalm. Beiden kregen de biefstuk van het Angusrund en een smaakvol dessert met diverse ingrediënten. Het dessert was veruit het verrassends, dat vonden we van de op zich goed smakende biefstuk minder. Leuk om een keer hier te dineren.
Bodhi D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Arme koks.. Het eten bij deze ongezellig uitziende tent is best oké. Echter het personeel is ongeïnspireerd en zeer onvriendelijk. Het eten wordt nog net niet voor je neus geflikkert en in je nek gegooid, maar daar is dan ook alles mee gezegd.. Nee voor mij nooit meer!!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Erg smakelijke gerechten, attente bediening, goede verhouding prijs kwaliteit. Vooral door de AH mooi prijsje voor een prima diner.
wilmapalsgraaf .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
De bediening was vriendelijk ,het restaurant schoon ,wij hebben heerlijk gegeten ,alleen jammer dat je zo weinig groenten krijg .
Jj V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gezellige bediening en heerlijk eten.