Over restaurant Meadows

Pure smaken en geen gedoe

Gevestigd in een schitterende boerderij. Binnen een moderne inrichting met een knipoog naar landelijke, ambachtelijke waarden. Op je bord liggen ook ambachtelijke, landelijke gerechten. Geen gedoe, maar pure smaken die op een prachtige wijze worden geserveerd.

Meer informatie over restaurant Meadows

- Ontbijt 07:00 - 11:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een 4-gangen verrassingsdiner was inderdaad een totale suprise van kwaliteit en gebalanceerde smaken. Mooi opgemaakt, bijgerechten prachtig verwerkt in mousse. Je zou zeggen dat je in een restaurant met ster-aspiraties zit te eten. Alle wijnsoorten kosten 5€ per glas. Lijkt/is veel maar bied je ook de kans prachtige wijn(en) te selecteren zonder gelijk een hele fles aan te schaffen. Zeer vriendelijke bediening en klantgericht. We komen zeker terug.
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten van viergangen verrassingsmenu met goed wijnadvies door superattente bediening. Veel ruimte voor persoonlijke voorkeuren.
Meesterdewaard .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een fijn en goed restaurant. Met kwalitatief goed eten. Verrassingsmenu is een aanrader. Service zeer vriendelijk. Zeer fijne ambiance en dat aan de rand van Nijkerk.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijke High Tea genuttigd samen met een vriendin.
High Tea bestaat uit 2 gangen, eerst de koude gerechten en daarna nog wat warme gerechten.
Het was meer dan we op konden, gelukkig mochten we wat mee nemen :)
Rob.bouwer .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Mooie locatie in een landelijke omgeving. Heerlijk 4 gangen verrassingsmenu (combinatie van vlees en vis) met bijpassende wijn. Echt een aanrader!
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Heerlijk 5 gangen gegeten lekkere wijnen zeker een aanrader
De tonijn was echt goed en de langoustine ook kom zeker nog terug
Mvanderkuijl .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Op en mooie vrijdag is het rustig bij deRoode Schuur. Er zijn wat bruiloftsgasten voor het feest, dat later die middag plaatsvindt. We worden er door de bediening attent over geïnformeerd. We lunchen met een voucher van giftfor2. De lunch is royaal, twee lunchgerechten naar keuze, plus een drankje. De zoete aardappelsoep is heerlijk, de tuinerwtensoep gewoon lekker. Goed brood erbij. Daarna een salade met gerookte zalm, ook goed, en een broodsalade. Alles prima in orde. Goed glas wijn erbij en een lekkere koffie als afsluiting. Vriendelijke bediening, mooi plekje. Aanrader.
Monique_bouwman .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Heerlijk gegeten samen met onze ouders. Alle gerechten waren goed! Ik probeerde wat nieuws,polenta. Ik had geen idee wat ik kon verwachten,maar het was een top keuze!
Mijn vriend en ik gaan binnenkort trouwen,zelfs daar had het personeel wat leuks mee gedaan bij het toetje. Geslaagde avond!! Je voelt je echt speciaal
Farmers .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Het eten was van goede kwaliteit. We vonden de porties alleen erg klein. Gelukkig hadden we brood vooraf anders was het echt te weinig. Sfeer prima service oke.
Ingrid.vermeer .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Heerlijke high tea gehad. Leuk en vriendelijk personeel !
Wij hadden liever wat meer scones gehad i.p.v. de bonbons bijvoorbeeld
Richard.van.den.brink .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Heerlijk gegeten, prima bediening. Leverancier heeft overnacht in het hotel en was erg tevreden. Voor herhaling vatbaar.
Marijeprins .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Goed eten qua prijs kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel en sfeervolle ambiance. Je wordt snel bediend. Heerlijk avondje gehad bij Meadows.
Estermichielsen .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De serveersters waren heel vriendelijk en behulpzaam. De gastheer daarin tegen was een snob/ neerbuigend. Dat gaf ons een slecht gevoel.
Wk_t .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Een high tea gehad bij Meadows, zeer tevreden over het uitgebreide assortiment hapjes
die er bij de high tea zitten. Ook de locatie is leuk en gezellig ingericht. Zeker een aanrader!
Joopenthearuiz .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Wij hebben een overheerlijke High Tea gehad. Hartige kleine broodjes en een etagére met zoetigheid. Daarna heerlijke pastinaak soep met hartige warme hapjes.
We hebben er bijna 2,5 uur gezeten,gezellig hoor zo"n uitje. Gewoon lekker op je gemak thee drinken eens wat eten, en heerlijk met elkaar kunnen bij kletsen.
Wij hebben zeer genoten
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
We hebben heerlijk gegeten!! Een top bediening en een heel mooi en sfeervol restaurant echt een aanrader!!!! Je komt echt niks te kort we hadden zalm gegeten daarna een eenden borst was ook heerlijk dus kom snel hier eten!!!
Lap212 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Afgelopen vrijdag met een klant wezen eten bij de Roode Schuur in Nijkerk.
De ambiance is prima, ziet er goed uit, alles is mooi aangekleed, mooie plek om met een klant een hapje te gaan eten, het heeft een warme uitstraling, maar heeft toch ook wel een chique uitstraling, zou geen minpunt kunnen bedenken.
Mijn klant en ik kozen beide voor het 5 gangen verrassingsmenu, het voorgerecht begon goed, erg lekker, de 4 gangen die daarop volgende vielen tegen, het doperwtensoepje was erg flauw, het tussengerecht schelvis, was helaas met weinig smaak, het hoofdgerecht eend, daarvan was het de eend lekker, maar omheen, dat viel ons erg tegen.
Als laatste het toetje, was mijn smaak niet, maar was verder wel goed.

Mijn klant vond de huiswijn erg goed..

Wat betreft de bediening, een mevrouw die ons hielp was blijkbaar verbaasd dat we telkens ons bord hadden leeg gegeten, want telkens als ze de borden kwam ophalen kregen we een compliment, dat we alles hadden opgegeten.. ze was trouwens wel heel aardig, en hielp ons goed, de meneer die er omheen liep, vonden wij minder..
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Erg mooie locatie. Binnen heel erg sfeervol en terras ziet er ook prachtig uit.
Keuze uit voldoende lunchgerechten en de salade met gamba's smaakte heerlijk.
Bediening ook goed.
Missfixxit .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Maandagmiddag gingen we voor de high tea.
Ik had een beetje keelpijn en vroeg om honing. Dit werd meteen gebracht.
Toen de etenswaren op tafel kwamen, voelde ik me echt beroerd.

De koks hebben alles netjes ingepakt, zodat we dit thuis lekker op konden eten.

De volgende keer gaan we hier zeker heen terug. om de volledige high tea daar te nuttigen
GvanderBurg .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Lekker verrast!! Uitstekende samenstelling van het verrassingsmenu gecompleteerd met een mooi wijnarrangement. Goede bediening waarvoor het geen enkel probleem was om met ons internationale gezelschap te communiceren.