Me Naam Naan

Arjen P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
mj B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk goed gekruid eten. Let op want veel is echt wel pittig. Zeer aardige bediening. Heerlijk gegeten met mijn gezin. ( vegetarisch )
wiljo K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Gisteravond met 6 personen hier gegeten. Na een eerdere goede ervaring collega's meegenomen en wederom met een tevreden en voldaan gevoel de deur weer uitgelopen. Prima, ik kom zeker weer eens terug.
pa H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We waren even te laat op de reservering, onze tafel was vergeven. Ze hadden wel keurig gebeld. Een uur later hebben we wel een tafel en heerlijk gegeten. Alle gangen kwamen vlot, het was inmiddels al 21.00. Het decor lijkt op scene van Absolutely Fabulous, Amsterdamse humor op zn thais. Aanrader!!
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Erg vriendelijke bediening. Kom zeker terug.
MarioV .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vooruit op het concert van Roy Hargrove heb ik hier uitstekend gegeten. De vriendelijke en voor een grap in zijnde bediening hield rekening met onze verdere plannen die avond.
Als voorgerecht hebben we een schotel met kleine hapjes genomen, rundvlees, kip, vis en vega, een prima starter. Als hoofdgerecht lieten we de Nua Pad Chaa doorkomen - rundvlees met groenten, die nog wat pittiger had gemogen - en de Mas saman Nua - een aantrekkelijke stoofschotel, die we zelf niet maken, omdat er zoveel werk aan is. De porties waren precies voldoende en gaven ons dus geen opgeblazen gevoel, zoals wel vaker gebeurt in dit type eethuizen. Inclusief een eenvoudige, maar goed bijpassende Tempranillo (Tinto del Toro) van € 25,50 rekenden we voor twee personen nog geen € 85 af: wij vinden dat een goede prijs-kwaliteitverhouding. Dit huis is een aanrader die net buiten het superdrukke toeristengebied ligt. Gaat dat beleven!
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Top zoals altijd
Mehtap K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Goed ontvangst en goed Thais eten in centrum van Amsterdam. Prijs kwaliteit verhouding is goed en leuke meedenkende bediening. Veel persoonlijker dan de Thaise restaurants in centrum die meer op toeristen zijn gericht. Goed huiswijn ook voor een mooi prijsje.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Fantastische keuken met hele vriendelijke bediening. Komen hier altijd erg graag.
Merlin M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het eten was lekker. Prima Service..We hebben genoten van het eten . we komen zeker weer langs dan zullen we
een ander gerecht kiezen.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Fijne avond met heerlijk eten!
Katja B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
superlekker gegeten, voor ca de twintigste keer, we blijven maar terugkomen, niet alleen voor het heerlijke eten maar ook voor sfeer!
Wilhelmina D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
anja V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer! Zeker een aanrader!
Groetjes van Kees, Arie en je schoonmoeder????
Laurens P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Zoals alle voorgaande keren ook: genoten van heerlijk Thais eten in een relaxte sfeer en uitstekende bediening. De beste Thai van de stad wat mij betreft.
Katja B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
altijd weer een feestje met het personeel en zalig eten! menu's zijn ook ideaal en altijd zeer smakelijk. we komen er regelmatig en altijd heel gezellig!
Robde W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Zoals bijna altijd in een Thais restaurant, begonnen we ook hier alle vier met een Tom Kha Kai, die voortreffelijk was. Daarna 4 verschillende hoofdgerechten, eend, bief, kip met cashew noten en kip in een uitstekende groene kerrysaus. Als besluit 2 verschillende desserts, een met zoete kleefrijst en een met o.a. mango-ijs, beiden ook heel goed. In dit restaurant, een van de oudste en beste Thaise restaurants van Amsterdam, blijven we zeker weer vaker terugkeren.
jordi B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant! De bediening was top en het eten kwam redelijk snel naar de tafel! Daarnaast was het eten echt verukkelijk. Zeker een aanrader voor iedereen die thais wil eten en ook rustig wil dineren!
Ian C.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Papaya Salad was excellent. A slightly sweeter recipe for one of my favorite dishes. Make sure you request extra spicy.
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
De reservering was niet overgekomen. Dat was storend, omdat we daardoor het gevoel kregen dat we niet welkom waren. Later bleek dat de reservering niet goed overgeschreven was.
De soep was heerlijk (Thom Ka kai). De hapjes (vijf verschillende) hadden wat mij betreft meer authentiek Thais mogen zijn: het was o.a. saté en loempia, en verder overwegend iets met gefrituurd deeg.