Me Naam Naan

Meer informatie over restaurant Me Naam Naan

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

Edgar V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ik heb het Thaise restaurant Me Naam Naan uitgekozen om de verjaardag van mijn charmante collega te vieren en in die opzet zijn wij ruimschoots gelaagd. Me Naam Naan is een eenvoudig ogend restaurant in de Amsterdamse Nieuwmarktbuurt met een uitstekende keuken. De voorgerechten Roewam Saahai Lek (hapjes die doen denken aan Chinese dim sum), Tomjam Koeng (een pittige garnalensoep) en de Pohpiea Thohd (vegetarische loempia's) bevallen uitstekend en doen verlangen naar het hoofdgerecht. Mijn gezelschap kiest voor Kaeng Gieuw Waan Ped (eendenfilet), Koeng Krathieam (garnalen) en Kaeng Khieaw Waan Kai (kipfilet). In al deze gerechten wordt de hete smaak van de pepers verzacht door de kokosmelk; een heerlijke combinatie die de Thaise keuken zo verrassend en aantrekkelijk maakt.

Over de vriendelijke bediening en de eenvoudige maar smaakvolle inrichting zijn mijn gezelschap en ik dik tevreden. Voor een ieder die wil kennismaken en wil genieten van de Thaise keuken is Me Naam Naan een prima adres.
mVmB .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Hoewel het interieur van het restaurant anders suggereert, was het lekker eten! De bediening sprak niet goed Nederlands, wat de communicatie moeizaam deed verlopen. Ook was de serveerster niet erg vriendelijk. Wel zat het restaurant vol en kwamen er regelmatig mensen afhalen.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Bediening had er geen lol in geen alcoholvrij bier jammer
Paulinjo G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Bij binnenkomst bleek onze online reservering niet doorgekomen te zijn.
Dit werd echter ter plekke op een vlotte en vriendelijke manier opgelost zodat we toch nog redelijk snel plaats konden nemen. Wij hebber genoten van het eten en een erg ;leuke avond gehad
Harmen V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
De reservering via internet was niet goed doorgekomen. We hadden een tafel voor twee om 19:00. Maar pas om 20:00 was er ruimte voor ons.

Het hele restaurant zat vol maar toch lukte het iedeeen te bedienen zonder enige vertraging. Het personeel was professioneel en vriendelijk. Met humor. Het eten vonden we heerlijk. Soep, viskoekjes en een hoofdgerecht met inktvis, garnalen en beef.

Harmen en Servaas
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hebben gereserveerd via Iens, maar dat leek niet echt aangekomen. Na 15 minuten hebbennqe alsnog een tafel. Daarna kwam alles goed. Super lekker eten en een goede bediening!
Francesco C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Alles heeft prima gesmaakt. Goede ingrediënten worden gebruikt. Het kan echter van mij een stukje authentieker zijn qua intensiteit van kruiden; in andere woorden, het kan rustig pittiger zijn! In ieder geval is een van de weinige plekken in Amsterdam waar je zin krijgt om terug te gaan.
marmot .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ik zie hier veel positieve verhalen, maar dat enthousiasme kan ik helaas niet delen. Mijn garnalen waren taai, volgens een tafelgenoot 'alsof je op stukjes plastic zit te kauwen'. De smaak stond me ook tegen. Op het gerecht van mijn tafelgenoot zat veel sesamzaad, een sterke smaak die het gerecht overheerste. De groene curry van mijn andere tafelgenoot was wel oké.
Het personeel is correct, maar niet bijzonder vriendelijk of gezellig. Er kon geen lachje vanaf. Ook maken ze een gehaaste indruk, waardoor je het gevoel krijgt dat je een nummer bent in plaats van een gewaardeerde gast.
Ik zou dit restaurant niet aanraden. In de nabije omgeving zijn heel veel andere (en betere) Thaise restaurants.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Prima sfeer met goed bereid eten
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet, de gastheer was vrolijk in gesprek met de twee andere tafels. De gerechten kwamen lekker vlot, we waren wat moe, dus dat was perfect.

Alles smaakte authentiek en precies zoals je van een goeie Thai mag verwachten. De curry was lekker pittig en had een goede balans. Er is geen keuze voor mild/heet, of een kwalificering voor hoe heet een gerecht is, dus als je niet van al te pittig houdt, kaart dat van tevoren aan bij de bediening.

Prijzen waren ook prima, aanrader!
Lyan V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Super gezellig klein restaurant in hartje Amsterdam. Heel vriendelijk ontvangen. Wij hebben de mixed voorgerechtjes gegeten, deze waren allemaal goed gebakken en vers. Persoonlijk vond ik de viskoekjes iets te vettig, maar de smaak geweldig.

Als hoofdgerecht had ik nummer 51, met allemaal soorten vlees, garnalen en inktvis. Heerlijke verse bassilicum en het was medium pittig. Heerlijk.

Mijn vrouw had kip met cashew die ook erg goed was.

Wij waren samen 70 euro kwijt en hebben beide een Singha gedronken.

We komen weer terug.
charlottevanderveen .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Gele vis-curry was verrukkelijk. Lekkere soep, smaakvolle viskoekjes. We komen graag snel terug.
Zelfs buiten gegeten!
Mieke W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk gegeten, veel diversitiet in gerechten en ook veel vegetarische gerechten! Leuke Thaise sfeer, gezellig restaurantje en goede bediening. Komen zeker nog eens terug!
vera.marco .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Het allerlekkerste gerecht wat bij ons op tafel stond was nr. 17 van het menu - vis met curry. Heerlijk. De andere gerechten smaakten overigens ook prima. Leuk, klein restaurantje met vriendelijke bediening. Wijn hebben heerlijk gegeten.
Beste Vera en Marco,

Hartelijk dank voor de mooie recensie.

Team Me Naam Naan
René S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Hebben gisteren 3 smaakvolle hoofdgerechten gegeten. Daar ging een variatie van Thai'se hapjes aan vooraf.
Prima in hoeveelheid en van smaak. Een aanrader!
Bediening spontaan en leuk inspelend op situatie.
Beste Rene,

Bedankt voor de recensie en graag tot sne;

Team Me Naam Naan
remce .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Het eten was "gewoon" super-lekker!
Waar ze echt in uitblinken is de service en bediening. Het voor- en hoofdgerecht hebben we door hun laten kiezen en waren prima. Een en al vrolijkheid, een prima avond!!
nolsmit1 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Wij waren met z.n drieën en hadden alle drie verschillende gerechten,en ik moet zeggen de gerechten waren heerlijk,vraag me geen namen van het gerecht ik had een heerlijke schaal met garnalen inktvis en biefstuk,en de ander had een soort garnalen met een heerlijke curry saus en ook nog een schaal met een soort mihoen.
De bediening was zeer vriendelijk.wij gaan eerdaags weer maar dan met z.n vijfen
Mosvliet .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Lekker gegeten met mijn familie. Ik was jarig en ben verwend door het personeel. Ze hebben zelf voor mij gezongen! Het eten was zoals altijd heerlijk! Iedereen heeft genoten! Dank je wel!
Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw leuke review en de mooie cijfers.

Bedankt

namens Team Me Naam Naan
leon_bos .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Fijne mensen, heel goed eten en altijd vriendelijke bediening die humor heeft. Dit restaurant is een aanrader voor diegene die van Thais houdt of een leuk uitje wil met collega's of vrienden.
Hartelijk dak voor uw review en leuk dat u de humor en vriendelijkheid van ons personeel op prijs stelt. Graag tot snel.

Team Song Kwae
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
In een rustig straatje in Amsterdam is Me Naam Naan gevestigd. Bij binnenkomst werden we vriendelijk verwelkomd en mochten een tafeltje uitzoeken. Het was op dat moment (18:00) nog leeg en we kregen alle aandacht. Alhoewel er later op de avond nog meer gasten binnenkwamen, werden we steeds goed bediend.

Het eten was erg smaakvol en leuk geserveerd, ik moet zeggen dat ik de Tom Kha Gai wel eens gevulder heb gezien maar de smaak was er niet minder om. De Nua Pad Cha was erg lekker maar had net iets minder zout kunnen gebruiken. Het dessert heb ik daarentegen niets op aan te merken, dat was gewoon erg geslaagd!
Bedankt voor uw mooie recensie. De Tom Kha Kai gaan we nakijken bij de sous chef.

Sonny Buter