Meer informatie over restaurant Me Naam Naan

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

Francesco C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Alles heeft prima gesmaakt. Goede ingrediënten worden gebruikt. Het kan echter van mij een stukje authentieker zijn qua intensiteit van kruiden; in andere woorden, het kan rustig pittiger zijn! In ieder geval is een van de weinige plekken in Amsterdam waar je zin krijgt om terug te gaan.
Marmot .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ik zie hier veel positieve verhalen, maar dat enthousiasme kan ik helaas niet delen. Mijn garnalen waren taai, volgens een tafelgenoot 'alsof je op stukjes plastic zit te kauwen'. De smaak stond me ook tegen. Op het gerecht van mijn tafelgenoot zat veel sesamzaad, een sterke smaak die het gerecht overheerste. De groene curry van mijn andere tafelgenoot was wel oké.
Het personeel is correct, maar niet bijzonder vriendelijk of gezellig. Er kon geen lachje vanaf. Ook maken ze een gehaaste indruk, waardoor je het gevoel krijgt dat je een nummer bent in plaats van een gewaardeerde gast.
Ik zou dit restaurant niet aanraden. In de nabije omgeving zijn heel veel andere (en betere) Thaise restaurants.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Prima sfeer met goed bereid eten
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet, de gastheer was vrolijk in gesprek met de twee andere tafels. De gerechten kwamen lekker vlot, we waren wat moe, dus dat was perfect.

Alles smaakte authentiek en precies zoals je van een goeie Thai mag verwachten. De curry was lekker pittig en had een goede balans. Er is geen keuze voor mild/heet, of een kwalificering voor hoe heet een gerecht is, dus als je niet van al te pittig houdt, kaart dat van tevoren aan bij de bediening.

Prijzen waren ook prima, aanrader!
Lyan V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Super gezellig klein restaurant in hartje Amsterdam. Heel vriendelijk ontvangen. Wij hebben de mixed voorgerechtjes gegeten, deze waren allemaal goed gebakken en vers. Persoonlijk vond ik de viskoekjes iets te vettig, maar de smaak geweldig.

Als hoofdgerecht had ik nummer 51, met allemaal soorten vlees, garnalen en inktvis. Heerlijke verse bassilicum en het was medium pittig. Heerlijk.

Mijn vrouw had kip met cashew die ook erg goed was.

Wij waren samen 70 euro kwijt en hebben beide een Singha gedronken.

We komen weer terug.
Charlottevanderveen .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Gele vis-curry was verrukkelijk. Lekkere soep, smaakvolle viskoekjes. We komen graag snel terug.
Zelfs buiten gegeten!
Mieke W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk gegeten, veel diversitiet in gerechten en ook veel vegetarische gerechten! Leuke Thaise sfeer, gezellig restaurantje en goede bediening. Komen zeker nog eens terug!
Vera.marco .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Het allerlekkerste gerecht wat bij ons op tafel stond was nr. 17 van het menu - vis met curry. Heerlijk. De andere gerechten smaakten overigens ook prima. Leuk, klein restaurantje met vriendelijke bediening. Wijn hebben heerlijk gegeten.
Beste Vera en Marco,

Hartelijk dank voor de mooie recensie.

Team Me Naam Naan
René S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Hebben gisteren 3 smaakvolle hoofdgerechten gegeten. Daar ging een variatie van Thai'se hapjes aan vooraf.
Prima in hoeveelheid en van smaak. Een aanrader!
Bediening spontaan en leuk inspelend op situatie.
Beste Rene,

Bedankt voor de recensie en graag tot sne;

Team Me Naam Naan
Remce .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Het eten was "gewoon" super-lekker!
Waar ze echt in uitblinken is de service en bediening. Het voor- en hoofdgerecht hebben we door hun laten kiezen en waren prima. Een en al vrolijkheid, een prima avond!!
Nolsmit1 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Wij waren met z.n drieën en hadden alle drie verschillende gerechten,en ik moet zeggen de gerechten waren heerlijk,vraag me geen namen van het gerecht ik had een heerlijke schaal met garnalen inktvis en biefstuk,en de ander had een soort garnalen met een heerlijke curry saus en ook nog een schaal met een soort mihoen.
De bediening was zeer vriendelijk.wij gaan eerdaags weer maar dan met z.n vijfen
Mosvliet .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Lekker gegeten met mijn familie. Ik was jarig en ben verwend door het personeel. Ze hebben zelf voor mij gezongen! Het eten was zoals altijd heerlijk! Iedereen heeft genoten! Dank je wel!
Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw leuke review en de mooie cijfers.

Bedankt

namens Team Me Naam Naan
Leon_bos .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Fijne mensen, heel goed eten en altijd vriendelijke bediening die humor heeft. Dit restaurant is een aanrader voor diegene die van Thais houdt of een leuk uitje wil met collega's of vrienden.
Hartelijk dak voor uw review en leuk dat u de humor en vriendelijkheid van ons personeel op prijs stelt. Graag tot snel.

Team Song Kwae
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
In een rustig straatje in Amsterdam is Me Naam Naan gevestigd. Bij binnenkomst werden we vriendelijk verwelkomd en mochten een tafeltje uitzoeken. Het was op dat moment (18:00) nog leeg en we kregen alle aandacht. Alhoewel er later op de avond nog meer gasten binnenkwamen, werden we steeds goed bediend.

Het eten was erg smaakvol en leuk geserveerd, ik moet zeggen dat ik de Tom Kha Gai wel eens gevulder heb gezien maar de smaak was er niet minder om. De Nua Pad Cha was erg lekker maar had net iets minder zout kunnen gebruiken. Het dessert heb ik daarentegen niets op aan te merken, dat was gewoon erg geslaagd!
Bedankt voor uw mooie recensie. De Tom Kha Kai gaan we nakijken bij de sous chef.

Sonny Buter
PingFai T.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Gereserveerd ondermeer vanwege het kenmerk "kindvriendelijk". Ik ging hierbij van uit dat er kinderstoelen aanwezig zijn in de reservering heb ik hier ook naar gevraagd.
Kinderstoel helaas niet aanwezig en dit is ook niet teruggekoppeld.

Het eten is prima en bediening gepast.
U heeft gelijk, de kinderstoel is kapot gegaan en is niet aan mij gemeld. IK heb vandaag een kinderstoel besteld en verwacht deze 19-05-2016 te ontvangen. Dus vanaf dan weer kindvriendelijk.
Nogmaals excuses en hartelijk dank voor uw recensie en mij te wijzen op de kinderstoel.

Sonny Buter
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Gisteren maar weer eens gereserveerd bij Me Naam Naan, Amsterdam. Eten was redelijk maar belachelijk duur. Niet in verhouding. Ondanks de reservering werden we ergens tussen gepropt. Direct na het vragen van de rekening werden we gesommeerd op te rotten, want de tafel was nodig voor de volgende klanten. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt in een restaurant. Mij zal je er nooit meer tegenkomen.
Ocidoci .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
We komen hier toch al weer met enige regelmaat, al 8 jaar lang. Iedere keer is het weer genieten van het lekkere gerechten en de vriendelijk bediening. Ik wil dit restaurant zeker bombaderen tot een van de beste Thaise restaurants van Amsterdam.
Rico F.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Kwaliteit van het eten bijzonder goed. Verse ingedienten waarbij niets overheerst. Service prima. Vriendelijk en snel geholpen.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Me Naam Naan altijd lekker ! Eet hier zeer regelmatig, leuke bediening en vooral lekker eten.
Een aanrader in Amsterdam.
Athenaelwanni .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Erg lekker gegeten en we waren tevreden met de bediening. Vooral de kleine Thaise hapjes waren lekker (nr 13 op het menu). Vanwege de drukte was de bediening wel minder oplettend op lege glazen.