Me Naam Naan

Meer informatie over restaurant Me Naam Naan

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

Laurens P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Zoals alle voorgaande keren ook: genoten van heerlijk Thais eten in een relaxte sfeer en uitstekende bediening. De beste Thai van de stad wat mij betreft.
Katja B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
altijd weer een feestje met het personeel en zalig eten! menu's zijn ook ideaal en altijd zeer smakelijk. we komen er regelmatig en altijd heel gezellig!
Robde W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Zoals bijna altijd in een Thais restaurant, begonnen we ook hier alle vier met een Tom Kha Kai, die voortreffelijk was. Daarna 4 verschillende hoofdgerechten, eend, bief, kip met cashew noten en kip in een uitstekende groene kerrysaus. Als besluit 2 verschillende desserts, een met zoete kleefrijst en een met o.a. mango-ijs, beiden ook heel goed. In dit restaurant, een van de oudste en beste Thaise restaurants van Amsterdam, blijven we zeker weer vaker terugkeren.
jordi B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant! De bediening was top en het eten kwam redelijk snel naar de tafel! Daarnaast was het eten echt verukkelijk. Zeker een aanrader voor iedereen die thais wil eten en ook rustig wil dineren!
Ian C.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Papaya Salad was excellent. A slightly sweeter recipe for one of my favorite dishes. Make sure you request extra spicy.
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
De reservering was niet overgekomen. Dat was storend, omdat we daardoor het gevoel kregen dat we niet welkom waren. Later bleek dat de reservering niet goed overgeschreven was.
De soep was heerlijk (Thom Ka kai). De hapjes (vijf verschillende) hadden wat mij betreft meer authentiek Thais mogen zijn: het was o.a. saté en loempia, en verder overwegend iets met gefrituurd deeg.
Edgar V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ik heb het Thaise restaurant Me Naam Naan uitgekozen om de verjaardag van mijn charmante collega te vieren en in die opzet zijn wij ruimschoots gelaagd. Me Naam Naan is een eenvoudig ogend restaurant in de Amsterdamse Nieuwmarktbuurt met een uitstekende keuken. De voorgerechten Roewam Saahai Lek (hapjes die doen denken aan Chinese dim sum), Tomjam Koeng (een pittige garnalensoep) en de Pohpiea Thohd (vegetarische loempia's) bevallen uitstekend en doen verlangen naar het hoofdgerecht. Mijn gezelschap kiest voor Kaeng Gieuw Waan Ped (eendenfilet), Koeng Krathieam (garnalen) en Kaeng Khieaw Waan Kai (kipfilet). In al deze gerechten wordt de hete smaak van de pepers verzacht door de kokosmelk; een heerlijke combinatie die de Thaise keuken zo verrassend en aantrekkelijk maakt.

Over de vriendelijke bediening en de eenvoudige maar smaakvolle inrichting zijn mijn gezelschap en ik dik tevreden. Voor een ieder die wil kennismaken en wil genieten van de Thaise keuken is Me Naam Naan een prima adres.
mVmB .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Hoewel het interieur van het restaurant anders suggereert, was het lekker eten! De bediening sprak niet goed Nederlands, wat de communicatie moeizaam deed verlopen. Ook was de serveerster niet erg vriendelijk. Wel zat het restaurant vol en kwamen er regelmatig mensen afhalen.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Bediening had er geen lol in geen alcoholvrij bier jammer
Paulinjo G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Bij binnenkomst bleek onze online reservering niet doorgekomen te zijn.
Dit werd echter ter plekke op een vlotte en vriendelijke manier opgelost zodat we toch nog redelijk snel plaats konden nemen. Wij hebber genoten van het eten en een erg ;leuke avond gehad
Harmen V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
De reservering via internet was niet goed doorgekomen. We hadden een tafel voor twee om 19:00. Maar pas om 20:00 was er ruimte voor ons.

Het hele restaurant zat vol maar toch lukte het iedeeen te bedienen zonder enige vertraging. Het personeel was professioneel en vriendelijk. Met humor. Het eten vonden we heerlijk. Soep, viskoekjes en een hoofdgerecht met inktvis, garnalen en beef.

Harmen en Servaas
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hebben gereserveerd via Iens, maar dat leek niet echt aangekomen. Na 15 minuten hebbennqe alsnog een tafel. Daarna kwam alles goed. Super lekker eten en een goede bediening!
Francesco C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Alles heeft prima gesmaakt. Goede ingrediënten worden gebruikt. Het kan echter van mij een stukje authentieker zijn qua intensiteit van kruiden; in andere woorden, het kan rustig pittiger zijn! In ieder geval is een van de weinige plekken in Amsterdam waar je zin krijgt om terug te gaan.
marmot .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ik zie hier veel positieve verhalen, maar dat enthousiasme kan ik helaas niet delen. Mijn garnalen waren taai, volgens een tafelgenoot 'alsof je op stukjes plastic zit te kauwen'. De smaak stond me ook tegen. Op het gerecht van mijn tafelgenoot zat veel sesamzaad, een sterke smaak die het gerecht overheerste. De groene curry van mijn andere tafelgenoot was wel oké.
Het personeel is correct, maar niet bijzonder vriendelijk of gezellig. Er kon geen lachje vanaf. Ook maken ze een gehaaste indruk, waardoor je het gevoel krijgt dat je een nummer bent in plaats van een gewaardeerde gast.
Ik zou dit restaurant niet aanraden. In de nabije omgeving zijn heel veel andere (en betere) Thaise restaurants.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Prima sfeer met goed bereid eten
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet, de gastheer was vrolijk in gesprek met de twee andere tafels. De gerechten kwamen lekker vlot, we waren wat moe, dus dat was perfect.

Alles smaakte authentiek en precies zoals je van een goeie Thai mag verwachten. De curry was lekker pittig en had een goede balans. Er is geen keuze voor mild/heet, of een kwalificering voor hoe heet een gerecht is, dus als je niet van al te pittig houdt, kaart dat van tevoren aan bij de bediening.

Prijzen waren ook prima, aanrader!
Lyan V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Super gezellig klein restaurant in hartje Amsterdam. Heel vriendelijk ontvangen. Wij hebben de mixed voorgerechtjes gegeten, deze waren allemaal goed gebakken en vers. Persoonlijk vond ik de viskoekjes iets te vettig, maar de smaak geweldig.

Als hoofdgerecht had ik nummer 51, met allemaal soorten vlees, garnalen en inktvis. Heerlijke verse bassilicum en het was medium pittig. Heerlijk.

Mijn vrouw had kip met cashew die ook erg goed was.

Wij waren samen 70 euro kwijt en hebben beide een Singha gedronken.

We komen weer terug.
charlottevanderveen .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Gele vis-curry was verrukkelijk. Lekkere soep, smaakvolle viskoekjes. We komen graag snel terug.
Zelfs buiten gegeten!
Mieke W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk gegeten, veel diversitiet in gerechten en ook veel vegetarische gerechten! Leuke Thaise sfeer, gezellig restaurantje en goede bediening. Komen zeker nog eens terug!
vera.marco .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Het allerlekkerste gerecht wat bij ons op tafel stond was nr. 17 van het menu - vis met curry. Heerlijk. De andere gerechten smaakten overigens ook prima. Leuk, klein restaurantje met vriendelijke bediening. Wijn hebben heerlijk gegeten.
Beste Vera en Marco,

Hartelijk dank voor de mooie recensie.

Team Me Naam Naan