Me Naam Naan

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Me Naam Naan

Wil C.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Heerlijk gegeten, lekker veel groeten, we hadden een curry (pittig!) en een gefrituurde dorade. De vis smaakte erg goed. Ook de desserts waren kwalitatief goed. Eigen gemaakt, geen standaard producten. leuke ongedwongen sfeer en een goede service.
Afra D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Niet bijzonder verfijnt, maar lekkere Thai. Bediening is vriendelijk. Prijs kwaliteit verhouding is goed. De gemengde voorgerechten zijn een beetje een teleurstelling maar de hoofdgerechten zijn altijd goed. De bediening is vriendelijk. Alleen de menukaarten zouden ze kunnen vervangen, die beginnen er een beetje gammel uit te zien.
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Erg vriendelijke ober , mooi ingericht restaurant en smaakvolle gerechten.
Er mocht wel wat minder prei op de mosselen. Maar verder was het lekker. En aangenaam vertoeven.
Jose E.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Hapjes als voorgerecht en ieder iets anders als hoofdgerecht. Een curry panang met kip (superlekker), rundvleesgerecht met Thaise basilicum, salade met rundvlees, gebakken rijst met van alles erin en iets met rundvlees en garnalen Alles zeer geurig en smaakvol. Toetjes ook lekker, vooral het citroen/basilicum ijs met verse vruchten. De bediening is persoonlijk en erg vriendelijk met af en toe een grapje. Restaurant is niet groot maar gezellig. Wij zaten in het voorstuk en prima maar er zijn ook tafeltjes bij de ingang van de wc en dat lijkt mij minder fijn want daar lopen steeds mensen langs..
Ik kom zeker nog een keer terug.
Klaas R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Degelijke thaise keuken.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk authentiek Thais. Vriendelijke bediening. Ga hier zeker terugkomen.
Eef L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten ,
yvonne-c V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk gegeten!
Een lekkere kipcurry gegeten en écht zoals je het in Thailand eet.
De bediening is attent en vriendelijk.
Ik heb hier voor de tweede keer gegeten en ga zeker terug.
Alexander G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gezellig restaurantje,heerlijk gegeten hier Echte thaise gerechten met de juiste smaken.Geweldig leuk personeel,alhoewel de ober wel een malle vogel is maar wel op een leuke manier.We gingen weg met hugs and kisses. We gaan hier absoluut nog en keertje eten
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
In 1e instantie was onze reservering niet bij de locatie bekend. Na even praten hebben we alsnog een tafel gekregen en de bediening en eten was prima. Wij zijn vol lof over dit restaurant.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Me naamnaan daar kom ik al heel wat jaartjes
En al hoewel het er klein vaak druk en rumoerig is kom ik er graag
Het eten is helemaal top
Je komt er niet voor de inrichting of sfeer ,maar echt voor het eten
Ik kan het iedereen aan raden
Aegida N.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goed restaurant met een goede prijs kwaliteit verhouding. Leuke en goede bediening. Een aanrader.
Arjen P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk en leuk gegeten. De bediening is nogal vrij, maar dat was voor ons geen probleem. In tegendeel. Wat een leuke avond!
Michaelandfamily .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Geweldig lekker gegeten. Dit is Thais op hoog niveau. Zeer rijke en gebalanceerde smaken. Echt erg goed. Ontspannen bediening.
mj B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk goed gekruid eten. Let op want veel is echt wel pittig. Zeer aardige bediening. Heerlijk gegeten met mijn gezin. ( vegetarisch )
wiljo K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Gisteravond met 6 personen hier gegeten. Na een eerdere goede ervaring collega's meegenomen en wederom met een tevreden en voldaan gevoel de deur weer uitgelopen. Prima, ik kom zeker weer eens terug.
pa H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We waren even te laat op de reservering, onze tafel was vergeven. Ze hadden wel keurig gebeld. Een uur later hebben we wel een tafel en heerlijk gegeten. Alle gangen kwamen vlot, het was inmiddels al 21.00. Het decor lijkt op scene van Absolutely Fabulous, Amsterdamse humor op zn thais. Aanrader!!
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Erg vriendelijke bediening. Kom zeker terug.
MarioV .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vooruit op het concert van Roy Hargrove heb ik hier uitstekend gegeten. De vriendelijke en voor een grap in zijnde bediening hield rekening met onze verdere plannen die avond.
Als voorgerecht hebben we een schotel met kleine hapjes genomen, rundvlees, kip, vis en vega, een prima starter. Als hoofdgerecht lieten we de Nua Pad Chaa doorkomen - rundvlees met groenten, die nog wat pittiger had gemogen - en de Mas saman Nua - een aantrekkelijke stoofschotel, die we zelf niet maken, omdat er zoveel werk aan is. De porties waren precies voldoende en gaven ons dus geen opgeblazen gevoel, zoals wel vaker gebeurt in dit type eethuizen. Inclusief een eenvoudige, maar goed bijpassende Tempranillo (Tinto del Toro) van € 25,50 rekenden we voor twee personen nog geen € 85 af: wij vinden dat een goede prijs-kwaliteitverhouding. Dit huis is een aanrader die net buiten het superdrukke toeristengebied ligt. Gaat dat beleven!
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017