Over het restaurant Mchi

Proef de creativiteit

Maak een reis door Azië en proef van de Aziatische eetcultuur. In een stijlvol decor geniet je hier van verrassende gerechten en goede wijnen. Bij Mchi draait het allemaal om proeven, delen en verrassen.

Meer informatie over restaurant Mchi

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Uitmuntend
9,2
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Geweldig eten! Nog nooit zo'n lekkere sushi gehad. Variatie! Hebben ons laten verassen. Top bediening! Vak mensen! Bedankt!
Ella B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wat hebben we een heerlijke avond gehad. Heel vriendelijk ontvangst en goede service. Verschillende gerechten besteld, alles was heerlijk. Goede wijn erbij en de avond is compleet! Ik kom zeker terug en zou dit zeker aanraden.
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Geweldig eten bij Mchi. Super gastvrij en vriendelijk personeel. Aanrader op IJburg!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Op moederdag hier gegeten met mijn gezin. Geen all you can eat, maar wel aankruisen wat je wil eten. En dan is het de bedoeling om je gerecht te delen met je tafelgenoten. Wat we ook kozen, alle gerechten vielen bij allen zeer in de smaak. De service was zeer snel. Ik moet hierbij wel aantekenen, dat het onverwacht betrekkelijk rustig was op deze dag.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten, voornamelijk Japanse gerechten. Met speciale vermelding voor het toetje met macha. Attente bediening en gerechten goed getimed. Aanrader!
Mildred D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Inmiddels meerdere keren gegeten bij Mchi, en moet oppassen dat het toch niet mijn favoriete restaurant aan het worden is. Ik vind het altijd erg prettig als je ergens diverse keren eet dat de kwaliteit dan heel constituent is. Laatste keer wel wat langer dan normaal moeten wachten op diverse gangen, maar het was mooi weer en ook het terras zat vol. Het zijn vooral de simpele gerechtjes die lekker zijn, want een pannenkoekje met een curry dipje is heerlijk. ja als ik het niet weet dan ga ik zonder twijfel naar Mchi. Mooi restaurant, vriendelijke bediening, en vooral erg lekker eten. Echt een aanrader!
Nada T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Toen we binnenkwamen waren er nog niet veel mensen. Daardoor werden wij erg goed geholpen. Maar ook toen het restaurant volstroomde, kregen we de aandacht die je verwacht van de bediening!

Het eten was verrukkelijk; zelden zo lekker gegeten! Het was wel aan de wat prijzigerige kant, maar dan heb je ook wel wat.

Verder was de ambiance ook top! Niks op aan te merken.

Wij komen zeker weer een keer terug!
christina H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Waanzinnig lekker gegeten , personeel is oplettend en supervriendelijk !
Interieur en toegankelijkheid is ook super , een supertent om een avondje lekker te eten !
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Kwaliteit van het eten is zeer goed; echter de porties zijn zeer klein waardoor de kosten snel oplopen,omdat je meer bestelt. Mijn 2 puberzonen hadden na afloop nog steeds trek.
Waar ik ook op afknap: 2 flessen water voor €10,-....dat is echt afzetterij!
Carry L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Ik had heel veel zin om Japans te gaan eten, de sushi was ok , de sashimi goed maar de jasmijnthee was een doodnormaal zakje gruis voor 3 euro (?) En ik vond de gerechten die wij daarna namen, de kip terrayaki en een vleesgerecht te middelmatig met veel paprikastukken erdoor. Geen idee waar ze dat eten maar ik heb in Aziaische landen nooit gerechten met paprika gehad en ook niet in Japanse restaurants.
Vera P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk eten en aardige bediening. Last minute reserveringen zijn geen probleem.

Ook geschikt voor gezinnen met kinderen.
Marcel Z.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Super lekker eten en prima wijn en daarbij gezelligheid
Pierre M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Tweede keer dat we hier zijn en zeker niet teleurgesteld! Het was weer fantastisch lekker Aziatisch eten, echt genieten. De ambiance was prima. het gedeelte waar we zaten levendig maar niet druk. Bediening deed weer zijn best en slaagde erin ons een prima avond te bezorgen. Aanrader dus!
Inez B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijk 3 gangen menu gegeten met een groep. Hoofdgerechten als sharing dish opgediend, voor ieder wat wils.
André B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Het eten was echt verrukkelijk ! Service was top en snel. De inrichting is heel mooi en chique maar ook knus. Het enige jammere vonden wij dat het ontzettend lawaaierig was en dat we hard tegen elkaar moesten praten terwijl we tegenover elkaar zaten om ons verstaanbaar te maken.
Daarentegen zat de zaak dus wel VOL dus ze doen het zeker goed.
AANRADER
Sabien E.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Een feestje om hier heerlijke pure Japanse gerechten te eten. Het is niet goedkoop maar fijn als iedereen er van kan genieten.
Anca V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk, w er l aan de pri j s
Caroline U.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Top!
Leila C.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
verrassend Lekker! Alles was heerlijk. naar mijn beleving duurde het te lang voordat t gerecht op tafel kwam. maar was het wachten zeker waard!
Koen D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018