Over het restaurant Mchi

Proef de creativiteit

Maak een reis door Azië en proef van de Aziatische eetcultuur. In een stijlvol decor geniet je hier van verrassende gerechten en goede wijnen. Bij Mchi draait het allemaal om proeven, delen en verrassen.

Meer informatie over restaurant Mchi

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Uitmuntend
9,2
Marco Z.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2012
Gisteren heerlijk wezen eten bij Mchi in Ijburg. Ik kende het restaurant nog niet, maar de hoge score op iens heeft ons toch doen besluiten om hier op bezoek te gaan. En deze hoge is score is meer dan terecht. Het eten was voortreffelijk!

Het restaurant is modern doch warm en knus ingericht. Met achterin een speelhoekje waar de kinderen zich prima kunnen vermaken.

Wij hebben een hele leuke avond gehad en komen zeker terug!
Hanita R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Vorige week hier gegeten met een vriendin en aangenaam verrast. Aziatisch eten in tapasporties. Wát een leuk concept.
Per persoon heb je genoeg aan ca 3 porties maar omdat de meeste geschikt zijn voor 2 personen kan je er 6 uitzoeken. Smullen! Het lekkerst vonden we beiden de Shanghai Truffle beef. Heerlijk mals vlees in een zeer smakelijke marinade. De bediening is zeer prettig en je servet, bordje of bestek wordt regelmatig omgewisseld voor een schone set.
Jammer dat dit restaurant voor mij te ver weg is.
Een aanrader!
Jan Harmen D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Verrassend leuk restaurant met trendy en sfeervol decor. De bediening is vriendelijk naar Aziatische standaard en komt vlot door met de bestelde gerechten.
De kaart is verrassend en de bestelde gerechten zijn heerlijk van smaak, maar wel redelijk duur. Aanrader en aanwinst voor IJburg.
Jur S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Samen met mijn vrouw heerlijk wezen eten. De diversiteit in de keuken is erg goed De combinatie van Koreaans,Thais en Japans is subliem. Daarnaast een mooie sfeervolle ambiance met een goede service en opmerkzaamheid van het personeel. Wat ons betreft zeker een aanrader en wij komen zeker terug.
Jhakira S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
Onlangs weer heerlijk gegeten in dit restaurant.
De kip sezchuan is 1 van mijn favorieten, verder de soft krab geprobeerden ook deze was top. Er loopt hier goed personeel rond erg oplettend en attent.
Ook is de witte wijn is heerlijk misschien wel iets te lekker.

kortom een aanrader
Dorine J. .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
Wat een heerlijke gerechten geproefd, zo goed van smaak. Wijn is ook uitstekend. Bediening is keurig beleefd, niet te opdringerig en bij weggaan netjes in je jas geholpen. Prima stoelen en sfeervolle verlichting. Voldoende privacy. Een echte aanrader voor liefhebbers van de fijne aziatische keuken.
Huimin L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
Heeeeerlijk gegeten met een aantal vrienden! Menu is top, keuze uit veel verschillende hapjes. Fan van het shared dining concept, waardoor je ook veel verschillende gerechten kunt proberen! :) Sinds kort hebben ze ook een aparte kaart voor verschillende Koreaanse gerechten; niet duur, vergeleken met Koreaanse restaurants.

Service was uitstekend en het restaurant is erg leuk ingericht! Al met al: top en zeker voor herhaling vatbaar! :)
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Laatst met z'n tweeen daar heerlijk gegeten. De hapjes waren echt verrukkelijk en het "shared dining" concept, waarbij je hapjes met elkaar deelt, vond ik zeer gezellig tafelen. Mijn favorieten zijn de broodjes met pekingeend erin en de coquille op een pringle. Een ander pluspunt vind ik dat de wijn (ik had Sauvignon blanc en mijn vriend Chardonnay) echt zeer lekker is. Dat maakt het helemaal af. De bieding is netjes, adequaat en beleefd. Wij komen snel terug!
Wijnand V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Mooie zaak en heerlijk eten! Het dinning to share is een leuk concept een eet gezellig! De coquille op een pringel echt geweldig! Goede smaken en vriendelijk personeel! Een aanwinst voor Ijburg! Wij komen snel weer langs!