Over het restaurant Mchi

Proef de creativiteit

Maak een reis door Azië en proef van de Aziatische eetcultuur. In een stijlvol decor geniet je hier van verrassende gerechten en goede wijnen. Bij Mchi draait het allemaal om proeven, delen en verrassen.

Meer informatie over restaurant Mchi

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Uitmuntend
9,2
Illya S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Werkelijk alles was smaakvol en speciaal. Sushi, grill, main dishes allemaal zalig. Onze plek was een beetje lawaaiig qua drukte. Als je rustiger wil zitten, moet je dat echt even van te voren aangeven. Verder top!
De tafel van Jeanet G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een mooi ambiance met vriendelijk personeel.
Jeanet D.
Heerlijk gegeten in een mooie omgeving en verzorgd door vriendelijke mensen..
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Alles smaakte erg goed. Mooie sfeervolle inrichting. Iets meer aandacht van de bediening was fijn geweest. Wij moesten ze steeds vragen of seinen als we iets wilde bestellen oid.
Mabelle K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Eten was heerlijk en de bediening snel en netjes. Het was alleen heel warm binnen.
Lee B.
Best sushi ever!
Mildred D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Al vaker een recensie geschreven over Mchi. Inmiddels is het mijn favoriete restaurant. Goede huis (Chardonnay) wijn en heerlijke gerechten die nooit teleurstellen. Alle smaken zijn gevarieerd en vooral vers. Bediening precies goed en de ambiance erg goed. Kortom hoop dat het niet te druk wordt.
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Zeer vriendelijke bediening, vlotte service en lekker eten. Ook fijn dat je gratis kan parkeren voor de deur
Eefke H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Mchi uitgekozen vanwege de hoge waardering op Iens en dat heeft absoluut aan de verwachtingen voldaan! We zijn zeer prettig ontvangen, prachtige inrichting en een rustige sfeer. Geen harde muziek op de achtergrond dus heerlijk om rustig bij te kunnen praten. Genoten van mooi opgemaakte en erg lekkere gerechten die in een prettig tempo elkaar opvolgden. Zeer nette en persoonlijke bediening die ook even je tafeltje afneemt alvorens het dessert te serveren. Dat soort kleine details vinden wij belangrijk en zorgen ervoor dat een restaurant zich positief onderscheid van anderen.
Genoten van een heerlijke avond en we komen zeker een keer terug!
Madeleine D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Dit restaurant is een aanrader, heerlijke gerechten, hele fijne bediening, goede sfeer, uitgebreide menukaart, mooie dranken
M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Veel keus en zo samen van veel gerechten kunnen genieten. Inrichting is helemaal mijn smaak en de service is top. Zeker aan te raden.
Shabnam D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Iedere keer dat we hier komen goede efficiënte bediening, heerlijk eten dat altijd van dezelfde kwaliteit is en sfeervolle ruimte. Wij waren met kinderen, die zijn allen ook dol op Mchi, maar als je liever zonder kinderen in restaurant zit kun je beter vanaf 20.00 komen. Beste restaurant van IJburg vind ik. Je betaalt wel iets meer, maar dan weet je dat het genieten is.
Marnanba_Emmy .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Komen hier al jaren en nog nooit teleurgesteld.. Heerlijke gerechten en prima bediening in leuke ambiance.. Kaart al jaren constant, omdat de gerechten zo lekker zijn..
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Net als vorige keer weer overheerlijk! De gestoomde oester is een smaakexplosie, zoals eigenlijk alle gerechtjes. Ook favoriet zijn de Maleisische pannenkoekjes. Service ook top!
Annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Het eten was lekker, maar je moet wel goed oppassen wat je allemaal besteld. De rekening loopt anders erg op!
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Super lekker. De beste sushi die ik ken in een mooie en gezellige ambiance met een prettige bediening. Zeker weer voor herhaling vatbaar.
Shariza S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Wij hebben weer heerlijk gegeten bij Mchi. Het personeel is heel gastvrij!
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Lekker gegeten en prima. Het was niet uitzonderlijk maar zeker een aanrader. Toch wel ietsje te prijzig voor wat je geserveerd krijgt.
Won B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Weer gwelgig gegeten top bediening! Zeker een aanrader!!
Hilda D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Echt fantastisch eten daar. Alles was even lekker! Zeer goede ervaren personeel. Werken erg hard en de koning is echt klant.
I.J. B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Alles was helemaal top. Totdat er zich een grote groep meldde doe nogal luidruchtig was, waardoor mijn tafelgenoot en ik elkaar amper bestonden en steeds harder tegen elkaar moesten praten. Wij besloten toen wat eerder dan gepland weg te gaan.