Over het restaurant Mchi

Proef de creativiteit

Maak een reis door Azië en proef van de Aziatische eetcultuur. In een stijlvol decor geniet je hier van verrassende gerechten en goede wijnen. Bij Mchi draait het allemaal om proeven, delen en verrassen.

Meer informatie over restaurant Mchi

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Mchi

Susie G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Super lekker gegeten zoals alltijd! Mongolian lam mhhh yummi en sushi was heerlijk! Echt en aanrader! Kom zekker vakker terug!
ME van B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke ambiance
Natalie V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten en een zeer vriendelijke en professionele bediening.
Marvin S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker eten en luxe restaurant.
Bibiche D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijke gerechten die mooi worden opgediend. Veel keuze. Personeel is erg vriendelijk en klantgericht. Mooi restaurant waar je ondanks dat er veel mensen waren rustig zit. Echt een aanrader!
Christian B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
top gebeten, super vriendelijk service, ook speciale wensen opgelost
Teunis Z.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Achter ons een kleine groep, kwam als erg rumoerig over in deze ruimte, te verbeteren door extra geluidsabsorberende maatregelen. Eten was goed, had er wel iets meer van verwacht.
Cecile V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Geweldig! Heerlijk eten, ruime keuze, top bediening, echt fantastisch
Pravind B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Mooie zaak, (gelukkig) niet all 'You can eat', maar gewoon a la carte, hoge kwaliteit, smaakvol en veel variatie mogelijk. Akoestiek kan beter.
Sebastian H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Uitstekende service en geweldig eten. Leuke sfeervolle plek waar je ook met kinderen welkom bent. Zeer oplettende bediening die je precies uitlegt wat je eet en continu voor je klaarstaat. Top!
Karen F.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Ik vind 't een heerlijk restaurant maar om nou 1 uur en een kwartier te wachten op je eten..... We hadden eerst 8 sushi's besteld voor ons 4-en, dat was natuurlijk snel op maar omdat 't eten ZO lang duurde, bestelden we maar nog 4 sushi's. Wat bleek: ze hadden ons niet verteld dat ze dan de warme gerechten geen 'go' gaven omdat koude gerechten voor gingen. Fijn als dat gecommuniceerd wordt, want nu moesten we nog langer wachten. En ik ging met honger naar huis.
illya S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben een hele fijne avond gehad bij Mchi. Heerlijk gegeten, super aardige en prettige bediening, een helemaal vol restaurant maar geen moment te druk, lawaaiig of te lang wachten. Grote kwaliteit in een ongedwongen sfeer! En.... wat helemaal top was, was het speciale vegetarische menu waarin voor heel veel gerechten een prachtig vegetarisch alternatief bleek te zijn. De rekening was best gepeperd; maar vooruit dan maar!
Melek A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het eten was verrukkelijk! Boven mijn verwachting. Het toetje maakte helemaal compleet!!
Stijlvol ingericht!
Freakio .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het menu is in al die jaren hetzelfde gebleven, de kwaliteit en de aandacht ook. Het blijft fantastisch eten bij Mchi. De sushi vind ik van buitengewone smaakkwaliteit, het vlees is altijd mals en de soft shell crab en Peking eend zijn en blijven onweerstaanbaar lekker. En de bediening is top. Het ene momentje van lichte irritatie bij 1 van de obers zij daarbij vergeven. Maar niet helemaal vergeten dus.
Nicole F.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
De ontvangst en de service was goed. Een ruime keus op het menu wat beterft eten en drinken. Het concept 'shared-dining' is prettig vooral als het eten heerlijk is en je t graag deelt met anderen.
Ans S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gevarieerd eten en een prima bediening!
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Mooi restaurant, lekker eten, prima bediening, alleen jammer dat je 5,50 moet betalen voor een mini soepkommetje rijst bij je hoofdgerecht.
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Prima gegeten in dit Japans/Aziatisch restaurant. Eten is met zorg bereid en alles zag er goed vers uit. De oesters en de st. Jakobsschelpen zijn zeker aan te raden, deze waren heerlijk!
henry L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Smaakvolle gerechten uit verschillende Aziatische keukens. Kleine porties zodat je van alles kan proeven. Papayasalade was niet de groene papayasalade zoals in Thaise keuken. Maar de rode vruchten.
De jacobsschelpen op de pringles waren erg lekker.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Ik was er voor het eerst,heel goed bevallen .
Vriendelijke en behulpzame bediening.eten erg lekker.