Over het restaurant Mchi

Proef de creativiteit

Maak een reis door Azië en proef van de Aziatische eetcultuur. In een stijlvol decor geniet je hier van verrassende gerechten en goede wijnen. Bij Mchi draait het allemaal om proeven, delen en verrassen.

Meer informatie over restaurant Mchi

Tineke R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Yvonne55 D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Mooie gerechtjes, vers bereid . De gefrituurde garnaal in de sushi was nog warm! Goede ambiance. Vriendelijke en snelle bediening. Een aanrader.
robert A.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
De kwaliteit van het eten is echt super. We hadden allerlei kleine gerechten genomen en die waren, net zoals de toetjes, echt heel lekker. Alleen zijn de porties wel klein gezien de prijs. Verder is de bediening rommelig en niet communicatief. De wc is smerig.
Anja A.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heeerlijke gerechten en vriendelijk personeel, kom zeker een keer terug.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Echt prima kwaliteit vsn de gerechten. Een groot pluspunt is dat men de gerechten echt in een heerlijk rustig tempo serveert. Normaal gesproken worden bij dit soort zaken de gerechten op tafel gepropt en sta je binnen 30 minuten weer buiten maar hier hebben ze dat prima voor elkaar.
Ik vind de zaak iets te groot waardoor je het gevoel hebt de enige klant te zijn, dat is jammer. Heerlijk gegeten en fijne bediening
Kari B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten, prima service, goed sfeer
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Ontzettend lekker gegeten goede mix van gerechten en uitstekende bediening geen negatieve opmerkingen.
Rietje R.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
De service was heel goed. Het terras is op het trottoir, maar heb er prima gezeten. niet veel lawaai. Je kunt in de zon of de schaduw zitten. Goede menukaart, grote keuze. Heerlijke gerechten. Goed advies wat te kiezen en wat goed bij elkaar past.

Service in het juiste tempo, er wordt niet gehaast. Zeer leuke avond en heerlijk gegeten.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk gegeten met een vriendin. Lekker gegeten met een mooie fles sancerre erbij. Inrichting erg mooi! Ronde tafels onder de japanse bloesems. Service prima.
Nafiesah S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Hoge verwachtingen n.a.v. de foto's en voor de gevraagde prijzen verwacht je wat hogere kwaliteit. Helaas teleurstellend.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten! De bediening was correct en snel. We komen zeker terug om andere gerechten op de kaart te proberen!
miranda.krebbers K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Zoals altijd super delicious
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten en hele attente bediening. Vooral de hoofdgerechten waren allemaal top. We hadden de curry, de gamba's en de szechuan krab.
gertruud K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
heerlijk gegeten en leuk.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten!
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten in een mooie setting!
Dori V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten in fijne sfeer! We hebben diverse gerechtjes geproefd en werkelijk gesmuld. Persoonlijk favoriet was eend in pruimensaus. Service is uitstekend.
Hr Y.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Bij binnenkomst goed ontvangen,en aan tafel werd goed uitgelegd hoe we gingen bestellen,top service en goede kwaliteit van het eten,dit mis je vaak bij meeste restaurant,maar bij mchi klopt alles!!we komen zeker terug om de andere gerechten te proeven!!
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Ontzettend lekker gegeten, uitgebreide kaart met alleen maar lekkere dingen, aardig en adequaat personeel, snelle keuken en goede koffie. Op deze woensdagavond was het vrij rustig, wat heel relaxt eten was. Elke keer weer absolute aanrader!