Over het restaurant Mchi

Proef de creativiteit

Maak een reis door Azië en proef van de Aziatische eetcultuur. In een stijlvol decor geniet je hier van verrassende gerechten en goede wijnen. Bij Mchi draait het allemaal om proeven, delen en verrassen.

Meer informatie over restaurant Mchi

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Mchi

Alex G.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk eten. Prima sfeer. Goede bediening.
Claudia D.
Geweldig eten
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
mooie en fijne eetgelegenheid, goede service en heerlijk eten.
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Mchi is een toptentje! Heerlijke Asian Fusion gerechten in een fijne sfeer. De bediening van Nam en zijn team is van hoge kwaliteit. Snel, gastvrij, vriendelijk en altijd faciliterend. Trots om zo n mooi restaurant op IJburg te hebben!
Carolien D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Gezellig restaurant met heerlijke kleine gerechten om te delen. Op de avond dat ik er met mijn vriend ging eten waren er ook veel families en vriendengroepen. Dus eigenlijk is het voor iedereen geschikt.
Brenda K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Zoals altijd stelt mchi nooit teleur!
Ik woon er bijna tegenover en heb er al vaak gegeten. Nu met 2 vriendinnen die er nog nooit geweest waren. Ik heb mijn favorieten van de kaart, maar zij kozen weer andere dingen en dat pakte heel goed uit. De sushi was zoals altijd voortreffelijk, de pittige tonijn mmm...
De saté werkelijk het lekkerst zoals ik het ooit gegeten heb en nu hadden we ook de springrolls en dikke noodles, zou er zelf nooit voor kiezen maar wat een heerlijke smaak. De springrolls omwikkeld met een blaadje munt en verse botersla, wat een zalige combi.
De ossenhaas, en pekingflensjes mogen nooit ontbreken.
Een heerlijke ambiance, geen stoorzenders, adequate en lieve bediening, en door de hapjes methode, precies eten waar je zin in hebt.
En je kan het qua prijs zo gek maken als je wilt... ik kom gauw terug
Lidewine D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Een kaart met genoeg keuzes, die je allemaal wel zou willen proberen. Vriendelijke bediening. Fijne sfeer. Mooie manier van presentatie. Zeer smakelijke gerechtjes.
Frenk V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
De bediening was uitermate goed. Het concept werd goed uitgelegd en alle vragen werden duidelijk beantwoord. De vegetarische keuze is er maar een beetje beperkt desondanks heerlijk gegeten met geweldige service.
Enige minpuntje wat mij betreft is het zelf aankruisen van de gerechten op een briefje, dat is weer een beetje achterhaald.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Zeer smakelijk Aziatisch eten van een breed smaakpalet. Met name verrukkelijke vleesgerechten. Bediening zeer flexibel (iedereen die rondloopt komt wel aan je tafel) en uiterst vriendelijk. Wellicht niet het allergoedkoopste restaurant maar gezien smaakniveau zeer goede prijs/prestatie niveau.
Joes P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Zoals altijd eten heel goed. Bediening prima, aan het eind was het dusdanig druk dat de wachttijd te lang opliep. Evengoed een aanrader.
Daniel W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Wij komen vaan bij Mchi en deze keer met vrienden om verjaardag te vieren! heerlijk gegeten zoals altijd! Vriendelijke bediening maar af en toe kortaf...

Tot gauw weer!
Ali C.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Zeer goed en aardig personeel, de hele avond droegen ze een glimlach tijdens het bedienen en ze waren erg klantvriendelijk/beleefd.
Het eten was heerlijk, de chicken teriyaki is zeker een grote aanrader.
Voor de prijs een heel goede ervaring en avond gehad.

Great and friendly personnel. Always smiling and hospitable.
The food was delicious, the chicken teriyaki is a big recommendation.
A great experience and evening for the price.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Het zou m.i nog beter kunnen door alle hapjes te organiseren in enkele keuzemenu’s nu moet je wel driemaal een keuze maken uit alle vele mogelijkheden en dat vind ik iets teveel van het goede
Adventa V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Heerlijk gegeten, zeer goede service, kan geen minpunten bedenken.
Natascha Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Gegeten na een voorstelling samen met de kinderen, erg goed bevallen! Erg gezellig restaurant met goed eten.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heel lekker en betaalbaar eten.
Allemaal kleine gerechten die je per ronde kan bestellen. Makkelijk parkeren dat is ook heel fijn
Ric V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Een juweeltje in IJburg! Van de hartelijke ontvangst tot de vlotte afwikkeling, alles prima verzorgd. Onverwacht vol op ma-avond, dus was het rennen voor de staf. Maar het eten was buitengewoon. Lekker aziatisch en vol variatie. We hebben genoten!
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten ! Vriendelijk personeel en gezellige plek om te eten. Eet glutenvrij en iedereen was goed op de hoogte, hadden ook aparte kaart waarop precies stond aangegeven wat wel of niet kon. Zeker een aanrader !
Illya S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Werkelijk alles was smaakvol en speciaal. Sushi, grill, main dishes allemaal zalig. Onze plek was een beetje lawaaiig qua drukte. Als je rustiger wil zitten, moet je dat echt even van te voren aangeven. Verder top!