Over het restaurant Mchi

Proef de creativiteit

Maak een reis door Azië en proef van de Aziatische eetcultuur. In een stijlvol decor geniet je hier van verrassende gerechten en goede wijnen. Bij Mchi draait het allemaal om proeven, delen en verrassen.

Meer informatie over restaurant Mchi

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Mchi

Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Super vriendelijke bedoeling. De sushi was gewoon goed, niet speciaal. Maar de warme gerechten waren allemaal super lekker. Verse groente, mals vlees, heerlijke kip. Ben je in de buurt, heerlijk!
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, wel prijzig
Roel W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk gegeten. De diverse gerechten smaakte stuk voor stuk super.
Service/bediening was zeer vriendelijk, oplettend en attent.
Ook met allergieën wordt goed rekening gehouden. Al met al een top restaurant! Hier komen we zeker terug.
Paul Visser V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Uitstekend restaurant met heerlijke oosterse gerechten. De bediening is snel, vriendelijk en voorkomend. Echt een aanrader.
Jerrol M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Zo als altijd weer heerlijk gegeten. Een constante goede kwaliteit en service van zowel het eten als de bediening! Elke keer is het raak en genieten wij intens van alles.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten, prettige sfeer en fijne bediening!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Voor de tweede keer hier gegeten. Sfeer, eten en drinken, maar ook het personeel: boven verwachting. We komen graag weer terug!
Harry O.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Prima plek in Amsterdam om te eten. Fijn concept - Aziatische tapas. Lekkere gerechten. Auto goed te parkeren. Niet ver van ring A10.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Verrassende kaart. Leuk concept om diverse gerechtjes te delen. Ober gaf uitleg over de naam van het restaurant: Mchi betekent Ik weet het niet omdat ze een mix zijn van allerlei keukens.
De tafel van Eric V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Eten en sfeer zijn goed. Wel een beetje jammer dat ik, nadat ik een glas prosecco per ongeluk had omgestoten, een nieuwe moest bestellen en dat die ook op de rekening werd gezet. Op zich volkomen terecht, maar eigenlijk ongebruikelijk in echt gastvrije restaurants. Zelfs bij AH hoef ik een potje bonen dat ik kapot laat vallen niet af te rekenen. Toch een domper op mijn avond, want ik voelde me ongemakkelijk door het ongelukje en de reactie van de bediening was bepaald niet invoelend. Empathisch vermogen richting de gast is wat mij betreft dan ook onvoldoende. Voor mij een reden om niet meer naar Mchi te gaan in de toekomst en ze ook niet aan te bevelen.
Mark B.
Hebben nog veel te leren over klant gerichtheid, service en het in de gaten houden van je klanten om ze optimaal te bedienen.
Gevuld vol glas met Proseco per ongeluk door ons omver gestoten, werd niet gevraagd of er een nieuw glas gebracht moest worden en dat hoeft bovendien niet eens gevraagd te worden, moet vanzelfsprekend zijn.
Op de rekening werd ook nog het omver gestoten en nieuwe glas Proseco in rekening gebracht!!
Dan heb je als bediening de basis van hospitality/ klant gerichtheid niet begrepen!!
Yits P.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijke Aziatische fusion keuken in een schitterend stukje nieuw Amsterdam. Uiterst vriendelijke bediening. Ruim terras. Weids uitzicht.
Jolanda T.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Leuke plek, goed eten.. Alles met elkaar delen is een leuk concept.
Leny O.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Heerlijk gegeten in fijne ambiance. Je voelt je meteen op je gemak. Aangename sfeer. Niet opdringerig. Gastvrij.
Goede gevarieerde menukeuze. Goede overzichtelijke wijnkaart met aantrekkelijke prijzen.
Eddie B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Gezellig restaurant
Irene N.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Super lekker gegeten.
Absoluut een aanrader.
Vlees van top kwaliteit en carpaccio om op te zuigen. zo heerlijk.
Komen echt weer eens terug!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Uitstekende kleine gerechtjes, vers bereid en prima op smaak. We bestelden alles in 1x, en dan worden de verschillende gangen wel heel snel achter elkaar geserveerd. Dus de volgende keer bestellen we in kleine shifts. En we misten de rijst in pandanblad, die staat niet meer op de kaart. De gebakken rijst is prima, maar net wat minder geurig dan dat heerlijke pakje.
Maggie W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
eten was heerlijk en de japanse muziek op de achtergrond maakte de ervaring compleet!
Daniellevme .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Gisteren héérlijk en gezellig voor het eerst bij Mchi gegeten! Mijn vriendin is geen visliefhebber, maar ook zij heeft héérlijk gegeten.
Voor ons is het een restaurant om graag naar terug te gaan.
Shariza S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten zoals gewoonlijk en het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Steeds weer een constante, geweldige kwaliteit! Gewoon perfect! Heerlijke gerechten, perfecte bediening!
Daarom komen we ook steeds weer terug!