Over het restaurant Mchi

Proef de creativiteit

Maak een reis door Azië en proef van de Aziatische eetcultuur. In een stijlvol decor geniet je hier van verrassende gerechten en goede wijnen. Bij Mchi draait het allemaal om proeven, delen en verrassen.

Meer informatie over restaurant Mchi

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

J G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Super lekker eten! Vooral de sushi met coquilles was erg goed. Ook is de bediening heel vriendelijk
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Zoals altijd! Restaurant waarbij zowel de service als de kwaliteit, continu zeer hoog blijven scoren.
Herman R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We zijn al een tijd op zoek naar een goede locatie om Aziatisch te eten en dat hebben we bij Mchi zeker gevonden, de bediening is netjes en vlot en het eten is super. Zeker een aanrader!
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Constante kwaliteit, zeer vriendelijke bediening. Alleen vanavond een meisje dat wat onhandig overkwam. Altijd lekker.
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het eten was van redelijke kwaliteit. Maar saai van smaak. En niet veel beter dan sommige All You Can Eat tenten. Voor zulke hoge prijzen verwacht je veel meer. En verwacht je zonder trek naar huis te gaan.
Het interieur is heel sfeervol, en de bediening vriendelijk.
Maar voor een gepeperde rekening van 130 euro voor 2 personen had ik veel meer smaak en kwaliteit van voedsel verwacht.
Voor 30 euro eet ik net zo lekker en meer bij Sumo. Waar ik niet ontgoocheld naar huis ga.
Erg jammer dit...
Kiki V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Voor de tweede keer gegeten en weer enorm genoten. Goede kwaliteit vis en vlees. We hadden voor 2 personen gereserveerd maar belde de dag zelf dat het er 4 moesten worden. Uiteindelijk, vonden wij, kregen wij het leukste plekje in de zaak. En dat op eerste Kerstdag. Echt een aanrader voor iedereen.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Verrukkelijke gerechten, top bediening! Je voelt je daar zeer welkom. Gisteren op 1e kerstdag geweest met vader, man en zoon.
Amas .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk laagdrempelig lekker eten, altijd goed sfeer en heel gastvrije bediening! Het eten is lekker, goede kwaliteit en de bediening loopt altijd als een trein!
Bart L.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Vele malen hier gegeten, eten is prima doch ietwat prijzig vind ik, bediening vriendelijk en snel. Misschien de kaart eens wat aanpassen met nieuwe gerechten? Verder blijf ik regelmatig komen????
Sander G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wat mij betreft is dit het beste restaurant van Amsterdam. Ik kom hier graag en wie ik ook meeneem, ze zijn altijd bijzonder onder de indruk. Het eten is gewoon fantastisch en de mensen heel vriendelijk. Tot snel maar weer!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Uitstekend eten!
Audrey B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
annasola .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Geweldig Aziatisch restaurant, zeer goede vriendelijke bediening en heerlijk eten. Prima prijs kwaliteit. Aanrader op IJburg! De jonge enthousiaste crew van het restaurant is niets te veel. Ze letten goed op hun klanten en denken met hen mee. Ik ben heel enthousiast over Mchi in elk opzicht!
Pieter Jan W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Altijd uitstekend bij Mchi!
Sushi is super kwaliteit.
Je betaalt dan wel wat meer, maar dat is het zeker waard. Personeel loopt de benen uit het lijf en is altijd heel vriendelijk aan tafel.
Ronny T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Na het zoeken van een parkeerplek wat absoluut niet eenvoudig was, hartelijk ontvangen, Bediening was zeer correct.
Daar het de 1ste keer was hebben wij het aan onze ober overgelaten hetgeen een goeds idee is geweest.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben het verrassingsmenu genomen, en dat was werkelijk een feestje. Natuurlijk een mooi flesje Chablis bij gekozen, al moet ik wel zeggen dat de wijnkaart wat beperkt was (maar niet slecht). Het was werkelijk genieten hier. Merk nog wel op dat het meer een fusion restaurant is dan een Japans restaurant. Een absolute aanrader.
Sirkku V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
5 jaar geleden vierde ik er mijn 60ste verjaardag, inmiddels wonen wij al een tijdje niet meer in Amsterdam, maar toch wilde ik erheen voor mijn 65ste. Tot mijn grote verbazing waren ze nog beter, dan 5 jaar geleden, niets was te veel, het eten was super lekker, de bediening zeer attent en vakbekwaam. Kortom, wij komen terug en toch sneller dan in 5 jaar!
Floris H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Heerlijke sfeervolle ruim ingerichte restaurant. De bediening is snel, vriendelijk en behulpzaam.
Het eten vind ik heerlijk, Hoewel ik geen kenner ben, heb ik van alle gerechten genoten!
karin406 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Aan te raden! Een restaurant met service waar op je hoopt. Heerlijk gegeten.
presentatie van de gerechten goed, en de tijd eaarin de gerechten worden gereserveerd is prima.
Johanna K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Van boterzachte sashimi tot de wokgerechtjes, al het eten was heerlijk en werd geserveerd in een passende volgorde! De bediening was erg vriendelijk en speelde goed op onze wensen in. Rond 20 uur was het nog vrij rumoerig, maar dit nam later op de avond erg af! Kortom, een top restaurant, met heerlijk eten!