Over het restaurant Mchi

Proef de creativiteit

Maak een reis door Azië en proef van de Aziatische eetcultuur. In een stijlvol decor geniet je hier van verrassende gerechten en goede wijnen. Bij Mchi draait het allemaal om proeven, delen en verrassen.

Meer informatie over restaurant Mchi

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

9,1

Jouw recensie over het restaurant Mchi

Cees D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Fantastische gerechten, prettige bediening en goede atmosfeer. Aanrader!
Dionne de Lusenet D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk eten. Tikkeltje aan de dure kant, maar het is het waard
Reena J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk eten, goede service en aandacht, niet te lange wachttijd tussen de verschillende gerechten
Jacq C.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het eten, de sfeer en bediening bij Mchi is al jaren top en van constant goede kwaliteit. Echte aanrader
raymond F.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
De sfeer is goed, de bediening snel zonder opdringerig te zijn en het eten is verrukkelijk!
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Met z'n tweeën op een woensdagavond gegeten. Prachtige zaak, met grote ramen. Goede service! Jas aannemen, deuren openhouden, water bijschenken, etc. Kan niet beter!
We hebben door het shared dining concept veel mogen proeven, en alle gerechten bevielen goed. Vooral de Mchi Ebi Furai Roll vielen bij ons erg in de smaak! De carpaccio en sgroppino vond ik wel wat vreemd op een Oosterse kaart, maar ik ben dol op allebei, dus dat vond ik prima.
De prijzen vond ik wat aan de hoge kant, zeker als je bedenkt dat je meerdere (kleine) gerechten moet bestellen om voldaan te zijn, maar voor een avondje uit prima.
maarten D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Mooie locatie, super bediening en heel erg lekker eten. Gezellig allemaal hapjes op tafel. Eten met stokjes, voor de kleinste kinderen speciale stokjes. We hebben weer genoten.
Lywke Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Wij komen regelmatig bij Mchi omdat het relatief dichtbij en altijd van goede kwaliteit is. De bediening was zoals altijd bijzonder vriendelijk en het eten heerlijk.
elma V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten!
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Sfeer goed, eten goed, bediening goed.
Aanrader.....
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Een restaurant waar je heerlijk kan eten. De carpaccio vooraf is een aanrader. De ambiance en sfeer was top! Ik kom zeker een keer terug ????????
Katja B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Super lekker eten, het is wel behoorlijk aan de prijs, maar het is kwalitatief zo goed allemaal dat we het er voor over hebben! Bediening echt helemaal top, en het is sfeervol ingericht, kortom een aanrader!
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Personeel niet echt vriendelijk . Eten prima. Was al eerder geweest. Vond het toen overall beter. Maar verder geslaagde avond
Amir T.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Alles vers, goede service en nette bediening. De wachttijd tussen de gerechten is ook precies goed. Kortom om vaker terug te komen.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Heerlijk eten met hele prettige en goede bediening. Ze hielden heel goed rekening met specifieke dieetwensen: hielpen bij de menukeuzes, bij het uitserveren ook probleemloos en attent! Heel erg fijn restaurant!
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Altijd heerlijk eten en een super fijne bediening! De carpaccio is een echte aanrader, trouwens alles wat op de kaart staat. Ook kinderen zijn zeer welkom.
Marie S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Eten is altijd goed en smakelijk. Goede en snelle bediening. Lekkere gerechtjes om te delen uit verschillende delen van Azie. Zou van mij nog wat meer van de koreaanse keuken op mogen, maar verder niets te klagen!
Marjoleine V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Al een aantal keren bij Mchi geweest: heerlijk eten, bediening erg aardig en fijne service! Omdat ik jarig was hadden ze nog een leuke verrassingstraktatie van Spekkoek voor mij :-) Heel attent!
Tjeerd V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Eten bij Mchi is altijd van een constante hoge kwaliteit, wij komen er al jaren en kunnen het iedereen aanbevelen.
Shared dining, fantastische suchi en mooie koreaanse gerechten.
Patricia W.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
We komen hier elke 2 maanden eten en de kwaliteit van de gerechten is heel constant. De kaart trouwens ook. Never change a winning combination. Superlekker eten.