Over restaurant Mchi

Proef de creativiteit

Maak een reis door Azië en proef van de Aziatische eetcultuur. In een stijlvol decor geniet je hier van verrassende gerechten en goede wijnen. Bij Mchi draait het allemaal om proeven, delen en verrassen.

Meer informatie over restaurant Mchi

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Pieter Jan W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Altijd uitstekend bij Mchi!
Sushi is super kwaliteit.
Je betaalt dan wel wat meer, maar dat is het zeker waard. Personeel loopt de benen uit het lijf en is altijd heel vriendelijk aan tafel.
Ronny T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Na het zoeken van een parkeerplek wat absoluut niet eenvoudig was, hartelijk ontvangen, Bediening was zeer correct.
Daar het de 1ste keer was hebben wij het aan onze ober overgelaten hetgeen een goeds idee is geweest.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben het verrassingsmenu genomen, en dat was werkelijk een feestje. Natuurlijk een mooi flesje Chablis bij gekozen, al moet ik wel zeggen dat de wijnkaart wat beperkt was (maar niet slecht). Het was werkelijk genieten hier. Merk nog wel op dat het meer een fusion restaurant is dan een Japans restaurant. Een absolute aanrader.
Sirkku V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
5 jaar geleden vierde ik er mijn 60ste verjaardag, inmiddels wonen wij al een tijdje niet meer in Amsterdam, maar toch wilde ik erheen voor mijn 65ste. Tot mijn grote verbazing waren ze nog beter, dan 5 jaar geleden, niets was te veel, het eten was super lekker, de bediening zeer attent en vakbekwaam. Kortom, wij komen terug en toch sneller dan in 5 jaar!
Floris H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Heerlijke sfeervolle ruim ingerichte restaurant. De bediening is snel, vriendelijk en behulpzaam.
Het eten vind ik heerlijk, Hoewel ik geen kenner ben, heb ik van alle gerechten genoten!
Karin406 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Aan te raden! Een restaurant met service waar op je hoopt. Heerlijk gegeten.
presentatie van de gerechten goed, en de tijd eaarin de gerechten worden gereserveerd is prima.
Johanna K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Van boterzachte sashimi tot de wokgerechtjes, al het eten was heerlijk en werd geserveerd in een passende volgorde! De bediening was erg vriendelijk en speelde goed op onze wensen in. Rond 20 uur was het nog vrij rumoerig, maar dit nam later op de avond erg af! Kortom, een top restaurant, met heerlijk eten!
M V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Altijd lekker eten bij Mchi. gastvrij, beleefd en altijd een glimlach. Komen regelmatig hier en voelen ons welkom!
Er is nu een stuk bij gemaakt vind ik iets minder gezellig dan het oude gedeelte. mist wat extra sfeer..
Macs R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Ietwat lawaaiig als het restaurant helemaal vol zit.
Anja A.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Goed restaurant, voortreffelijk eten en vriendelijke bediening . Ik kom zeker terug.
Ellenover .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Na een aantal keer iets minder te hebben gegeten was het nu weer top. Mchi is weer terug op het niveau wat wij gewend waren. Top avond gehad.
Bryce V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wij hebben zaterdag voor het eerst gegeten bij Mchi en dat is ons absoluut niet tegen gevallen. Lekker ruim opgezet met comfortabele stoelen en banken. Alles zag er modern en netjes onderhouden uit, het eten was uitstekend en het personeel heeft het fantastisch gedaan. We werden netjes verwelkomd, onze jas werd aangenomen en ondanks dat de tent helemaal vol zat hadden ze alle tijd voor ons. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Arnoud K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Ik was onder de indruk van de prijs/lwaliteit verhouding. Sommige gerechten waren misschien niet authentiek Japans maar waren uitstekend bereid en het restaurant heeft niets van de "vreetschuur" atmosfeer van veel "Japanse" sushi tenten.
Marrit R.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
ik kan niet enthousiast worden van het concept , ondanks dat het is allemaal smaakvol is. Sashimi en nigiri mix waren samen 26 euro en daarvoor krijg je maar een paar stukjes ieder. Totaal overprized.
Olga J.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Het eten is goed, maar het is er echt heel erg rumoerig, je moet echt hard praten om je verstaanbaar te maken.
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Wij zijn hier al jaren lang tot volle tevredenheid te gast.
Dit restaurant onderscheidt zich vanaf dag één door de extreem hoge kwaliteit. Wat het eten, de service en de inrichting betreft.
De gerechten zijn exclusief en zeer fijn van smaak.
Het verloop van het personeel over de jaren heen is te verwaarlozen. Dus herkenning, een persoonlijke benadering, daarnaast nog een goede service en vooral kennis van zaken. Uniek in de Amsterdamse horeca.
Dit restaurant is één van de beste van Amsterdam en we zullen hier nog vaak terugkomen.
Bastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Zeer goeie tent. Mix van Sushi en warme aziatische gerechten. Zeker de roerbak is een echte aanrader!
Arie P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Ik ben samen met mijn vriendin naar Mchi gegaan het restaurant was erg mooi ingericht en er hing een goede sfeer. Er was veel keuzen in het menu ik heb zowel soep als sushi en grill gegeten alles was super lekker we hebben erg genoten en alles zag er prachtig uit, de meubels waren erg modern en gaf mij een fijn gevoel binnen het restaurant. Het eten werd op een mooie manier versierd. Het personeel was erg vriendelijk en vlot. De desserts waren erg apart maar wel heel lekker. Ik raad dit restaurant echt aan iedereen aan.
Mathilde B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Heel vers en zalige smaken. Het was wel erg druk maar toch prima bediening. De ruimte heeft een slechte akoestiek zelf met open deuren is het gewoon te luid om rustig te prate.
Maar prima eten.
Engel08 V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Geweldig Aziatisch restaurant met attente en vlotte bediening. We hebben genoten van de Larb Thai en Seafood Salad, gewokte ossenhaas en krab, gestoomde coquille en de sashimi: allemaal even verrukkelijk klaargemaakt en mooi gepresenteerd.