Over het restaurant Mchi

Proef de creativiteit

Maak een reis door Azië en proef van de Aziatische eetcultuur. In een stijlvol decor geniet je hier van verrassende gerechten en goede wijnen. Bij Mchi draait het allemaal om proeven, delen en verrassen.

Meer informatie over restaurant Mchi

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

9,1
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten en hele attente bediening. Vooral de hoofdgerechten waren allemaal top. We hadden de curry, de gamba's en de szechuan krab.
gertruud K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
heerlijk gegeten en leuk.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten!
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten in een mooie setting!
Dori V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten in fijne sfeer! We hebben diverse gerechtjes geproefd en werkelijk gesmuld. Persoonlijk favoriet was eend in pruimensaus. Service is uitstekend.
Hr Y.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Bij binnenkomst goed ontvangen,en aan tafel werd goed uitgelegd hoe we gingen bestellen,top service en goede kwaliteit van het eten,dit mis je vaak bij meeste restaurant,maar bij mchi klopt alles!!we komen zeker terug om de andere gerechten te proeven!!
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Ontzettend lekker gegeten, uitgebreide kaart met alleen maar lekkere dingen, aardig en adequaat personeel, snelle keuken en goede koffie. Op deze woensdagavond was het vrij rustig, wat heel relaxt eten was. Elke keer weer absolute aanrader!
gertruud K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
vanavond viel eea wat tegen. Vorige keren geweldig. Nu was de bediening wat traag en geluidsoverlast uit de keuken teveel.
Rebecca_21 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten afgelopen zaterdag. De sushi was erg goed, heel vers. Daarna wat kleinere dingen gegeten voor onze 'hoofdgerechten'. Je bestelt hier wat meer kleinere gerechtjes en daardoor hadden wij met z'n 2-en 3 voorgerechten. Hierdoor betaal je wel net wat meer, maar dat is het eten absoluut waard.
Vriendelijke bediening, het tempo was iets hoog, maar stoorde niet. We komen zeker terug.
Roy M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Hoge kwaliteit en zeer vriendelijke service. Voor de liefhebber van de Oriëntaalse keuken.
Tempo van het serveren was in het begin iets te hoog (meestal is dat in andere restaurants te laag)
Dieter G.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Zondagavond bezochten wij met gezin van 6 volwassenen Mchi. Een belletje voor een ronde tafel was feitelijk niet nodig. Het was al geregeld voor ons. We komen er een aantal keren per jaar en dit restaurant slaagt erin om de kwaliteit van zowel gerechten, aandacht voor gasten en sfeer voortdurend op een constant prima niveau te houden. De juiste vragen worden aan tafel gesteld bijvoorbeeld hoe we de gerechtjes uitgeserveerd willen hebben en alles was even smakelijk en verzorgd. We hebben wederom heerlijk gedineerd en genoten. We komen graag terug.
Audrey B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Zoals elke keer, helemaal top! Super lekker gegeten (de carpaccio variant is echt een aanrader!), prima wijn en Japanse biertjes. Vriendelijk personeel..... We blijven hier regelmatig terugkomen!
Edwin Taree V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
WOW!! Mijn nieuwe favoriet. Super lekker eten, mooi opgemaakt. Bediening was goed. ambiance: uitstekend. Een schitterend restaurant waar je heerlijk lang kan en wilt tafelen. Gerechten die net even beter zijn. Miso soep die eindelijk gevuld is bijvoorbeeld.
Mildred D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Na een helaas toch iets te lange periode niet meer geweest, ben ik er toch achter dat Mchi in mijn top 3 staat. Ieder gerecht heeft zijn eigen unieke smaak. Mooie entree met de sushi boot, verschillende sushi welke allemaal een mooie smaakbeleving hebben. Zelfs de simpele pannenkoek met de Maleisische gele curry saus is heerlijk. Van de grill de beef rolletje en de gestoomde coquille met knoflook en vermicelli smaken allemaal erg lekker. Attente bediening en een mooi interieur met een goed glas (huis) chardonnay maakt Mchi toch echt wel een restaurant waar je graag weer terugkomt. Prima prijs/kwaliteit verhouding!
Niek H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Zo, gekozen alleen hapjes te nemen en geen hoofdgerecht. Hapjes waren erg lekker en vers. Gekozen voor sushi, sashimi, gestoofde garnalen, saté van lam, mjammi! Vriendelijke bediening, leuke inrichting, zeker een terugkomer!
yrma V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening vriendelijk en efficiënt. Allen jammer van de rond rennende en drukke kinderen, maar dat ligt aan de ouders. Zal wel bij deze tijd horen
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Mooie inrichting, vlotte en zeer nette bediening. De service was top en de gerechten ook! Zin in Aziatische gerechten? Dan is dit een aanrader!
Remco E.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Top!!
J Z.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Afgelopen maandag hebben wij heerlijk gegeten bij Mchi. Met ons gezelschap hebben we alle vegetarische gerechten geprobeerd. Super mooi en smaakvolle en verschillende gerechtjes. Verse groentes en lekkere vleesvervangers. Het wordt ook goed warm opgediend, dit is wel eens anders bij andere restaurants, net als echt warme cappuccino. Ook de sojaboontjes vielen erg in de smaak. Voor onze kids ook een prima plek om te eten, sjieke en stijlvolle omgeving zonder dat je je opgelaten hoeft te voelen om de kinderen mee te nemen. Ook is er een aparte speelhoek waar ze zich kunnen vermaken, zonder dat andere gasten er last van hebben. Door de kleine verschillende gerechten voor betaalbare prijzen een echte aanrader voor zowel kleine als grote groepen om een echte proeverij te hebben. Personeel is prettig en locatie goed bereikbaar met auto en OV. De eigenaresse is ook erg vriendelijk en zorgt dat iedereen zich op z’n gemak voelt. Ga zo door.
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Mchi! Niet de goedkoopste, maar zeker waar voor je geld want het eten is echt uitstekend. Service is ook prima, je wordt vriendelijk en snel (maar niet té snel) geholpen.