Over het restaurant Mchi

Proef de creativiteit

Maak een reis door Azië en proef van de Aziatische eetcultuur. In een stijlvol decor geniet je hier van verrassende gerechten en goede wijnen. Bij Mchi draait het allemaal om proeven, delen en verrassen.

Meer informatie over restaurant Mchi

J Z.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Mchi! Niet de goedkoopste, maar zeker waar voor je geld want het eten is echt uitstekend. Service is ook prima, je wordt vriendelijk en snel (maar niet té snel) geholpen.
Loewie1 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Leuke inrichting maar niets bijzonders en dat was het gelijk ook wel.
Prijs kwantiteit verhouding ver te zoeken.
5€ voor een glas simpele sauvignon, 10€ voor 4dunne plakjes sashimi en 3 garnalen voor 17€. Kwaliteit is ok maar niet meer dan dat, zeker niet bijzonder genoeg voor deze prijzen of deze locatie. Daarnaast moet je tot wel 25min wachten op je volgende gerecht, terwijl de zaak half vol zit.
Beetje jammer al met al!
Beste klant,

In het afgelopen jaar hebt u in totaal 2 recensies geschreven. Toevallig beide recensies alleen over ons restaurant, waarin u negatief over ons uitspreekt. Wij begrijpen dat smaken kunnen verschillen, maar wat u opschrijft is niet gebaseerd op feiten, waardoor wij genoodzaakt zijn hierop te reageren. Er klopt niks van de prijzen en hoeveelheden die u hebt opgeschreven. Ons concept is bedoeld om rustig en uitgebreid te kunnen dineren. Wij vinden het spijtig dat de prijs in een andere prijsklasse valt dan u normaal gewend bent. De producten die wij aanbieden zijn van de hoogste kwaliteit en worden met grootste zorg voorbereid.
Afgelopen vrijdag was een drukke weekend dag. Er is geen sprake van een halfvolle zaal. Wij kunnen uw reservering niet terugvinden en hebben op afgelopen vrijdag geen klachten ontvangen van gasten.

Team Mchi
Bob R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening en klantvriendelijkheid. Één klein puntje van kritiek; de prijs van het toetje is aan de hoge kant!
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Super restaurant met uitmuntende kwaliteit. En feestje om daar te eten!
Aardig en vriendelijk personeel ................................
stijntje J.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met zijn 6en, waarvan 4 kinderen. Bijzondere smaakcombinaties. Leuk om allerlei verschillende gerechtjes te delen.
Patriciaw72 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
bij Michi weet je wat je krijgt, altijd goede asian fusion gerechten, niet verwesterd met teveel suiker en vet. Enige tip: het bijschenken van de wijn door de ober gaat veel te snel. Glazen die nog halfvol zijn moet je niet bijschenken met nog eens dezelfde hoeveelheid. Verder is Michi altijd een fijne ervaring!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Gezellig en prima service. De gerechten worden vlot geserveerd en je kunt merken dat alles met zorg bereid wordt. Met name de One Bite Hong Kong Scallop (coquille met wasabi mayonaise op een Pringle) is een aanrader! Enige minpunt is de groene thee (thee zakje) a 3 euro: te duur.
Büke Ö.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Niks op aan te merken, uitstekende service heerlijk eten en een mooi ingericht restaurant.
Lenny R.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Wij hebben het heel gezellig gehad en heerlijk gegeten zoals altijd. Zeer vriendelijk personeel.
Sandia K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijke gerechten, die we samen hebben kunnen delen. En de pruimenwijn is altijd goed.
Luca V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Leuke sfeer
Lonneke M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Luidruchtig en druk.. veel hard pratende mensen en krijsende kinderen. Niets voor een romantisch avondje uit helaas. Keuken was wel goed.
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Fantastisch gegeten in een mooie ambiance. Met recht een ervaring. Graag tot de volgende keer. Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
leuke avond in gaaf restaurant
Faceinc W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
mooi restaurant met een goede prijskwaliteitsverhouding,
goed bereikbaar en parkeergelegenheid aanwezig.

gerechten zijn van goede kwaliteit.
Nikki E.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Super leuke Thai spot ! Het eten is de waanzin lekker, beste Thai ooit.
Audrey B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Blijft altijd top bij Mchi, super vriendelijke bediening en het eten is echt heel erg goed, keer op keer!