Over restaurant Mchi

Proef de creativiteit

Maak een reis door Azië en proef van de Aziatische eetcultuur. In een stijlvol decor geniet je hier van verrassende gerechten en goede wijnen. Bij Mchi draait het allemaal om proeven, delen en verrassen.

Meer informatie over restaurant Mchi

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Eten8,8/10
Service8,9/10
Decor8,4/10
Karel B. Expertproever (7 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Wij zijn hier al jaren lang tot volle tevredenheid te gast.
Dit restaurant onderscheidt zich vanaf dag één door de extreem hoge kwaliteit. Wat het eten, de service en de inrichting betreft.
De gerechten zijn exclusief en zeer fijn van smaak.
Het verloop van het personeel over de jaren heen is te verwaarlozen. Dus herkenning, een persoonlijke benadering, daarnaast nog een goede service en vooral kennis van zaken. Uniek in de Amsterdamse horeca.
Dit restaurant is één van de beste van Amsterdam en we zullen hier nog vaak terugkomen.
Arie P. (0 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Mathilde B. Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Heel vers en zalige smaken. Het was wel erg druk maar toch prima bediening. De ruimte heeft een slechte akoestiek zelf met open deuren is het gewoon te luid om rustig te prate.
Maar prima eten.
Engel08 V. Meesterproever (10 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Geweldig Aziatisch restaurant met attente en vlotte bediening. We hebben genoten van de Larb Thai en Seafood Salad, gewokte ossenhaas en krab, gestoomde coquille en de sashimi: allemaal even verrukkelijk klaargemaakt en mooi gepresenteerd.
Jerm1 . Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Alle gerechten waren heerlijk, we hebben gekozen voor een cerrassingsmenu bestaande uit verschillende kleine hapjes. We wedden geholpen door uitermate vriendelijk personeel, en de presentatie was top. Beter kun je het volgens mij in de omgeving van Amsterdam niet krijgen.
Lucas S. Meesterproever (12 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Super vriendelijk personeel met verstand van wat er geserveerd wordt. Echt verse sushi met warm krokante garnaal in het midden. Sechuan oesters licht pittig met veel smaak, prachtige pannenkoekjes die je aan tafel zelf vult met geroosterde eend. Echt een mooie aziatische verrassing.
Mw. W. Meesterproever (10 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Excellent bediening. Lekker eten....een beetje van alles! aanraders zijn sushi, korean beef, malaysian roti. Ik vond de thaise larb gai wel lekker maar was zeker hun eigen interpretatie, geen chilli of coriander! Soft shell crab was heerlijk maar kon de schezuan smaak niet proeven. Ik kom zeker terug!
Sarah_bernard . Fijnproever (3 recensies) 4,5 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We hadden trek in Oosters eten en dus zochten we naar een chinees restaurant. Bij IENS kwam onder het kopje dit restaurant als beste naar boven. De vraag is waarom, want los van het feit dat het geen chinees is, vragen wij ons af hoe het komt dat dit restaurant zo hoog scoort? Zijn wij dan zo verwend? Er is werkelijk niets wat hier die reputatie waar maakt. Wij kennen de diverse oosterse keuken goed van onze reizen en aten zelfs op straat beter. Het soepje kreeg van ons een zesje. Wie ooit in Thailand deze soep gegeten heeft, begrijpt waarom. De saté van lam met een zoete Koreaanse saus, bleek beter omschreven als stokjes met -dat wel- goed bereid vlees, van enige smaak was geen sprake. Meer stok dan vlees trouwens. Een flinterdun sausje, het smaakte letterlijk nergens naar. Ja, naar vlees. De Chinese groenten waren mooi beetgaar, dat wel, maar smaakten ook nergens naar. Waterig en laf en dat voor € 5.50. Dat doe ik thuis veel lekkerder, gewoon wat gesneden groenten en wat oestersaus. Mongools lamsvlees dan. Dat verdiende een 7 omdat hier smaak aan zat en het vlees goed bereid. Als ik vlees zeg dan bedoel ik hooguit 80 gram verscholen tussen de groenten. Alles moet je apart bestellen (en betalen) zelfs de witte rijst. Wat kost dat nou helemaal om daar wat van bij te doen? Porties die in je holle kies passen voor veel te veel geld. We hadden het idee dat de kok wel wat kon, gezien de malse bereiding van het vlees, maar te veel bezig is met het uiterlijk omdat het er modern en "culinair" moet uitzien. Veel wol weinig garen. Pretentieuze poging tot hogere kookkunst die totaal niet aan de verwachting voldoet. Hadden we het advies gevolgd en 6 gerechtjes geproefd, waren we waarschijnlijk niet onder de € 80 de deur uit gekomen. Nu was het toch nog inclusief 4 drankjes € 50. Tja, de glaasjes kraanwater die door een aardige mevrouw gebracht werden stonden gelukkig niet op de rekening. Toch komen we hier nooit meer terug. Daarvoor eet je op zo veel plekken heel wat lekkerder in de stad. Wat een teleurstelling
Surfdude . Proever (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Top gegeten!!! Gerechten zijn stuk voor stuk zeer smaakvol. De lam op een hete plaat was een genot. De gegrilde oesters waren super. Wijntjes ook heerlijk. Bediening zeer netjes. Decor is slim gekozen. Denk echter dat de simpele zwarte tafeltjes vervangen moeten worden door goede restaurant tafels het eten is te goed en verdient betere tafeltjes :)
Bertdamsteeg . Proever (1 recensie) 4,5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
In een notendop: Moderne flauwekul met kraak nog smaak. Duur bovendien. Meer valt er echt niet over te zeggen. Bediening attent en aardig. De gerechtjes (met de nadruk op tjes) waren op één na flauw, laf en fantasieloos. De Mongoolse lam met zwarte pepersaus echter had smaak, zoals het hoort, maar nog steeds geen dijenkletser. De porties zijn heel erg klein. Mie of rijst moet je los bestellen. Chinese groenten hadden nagenoeg geen smaak. Zeer onder de maat en middel of the road. Met een zakje uit de supermarkt maak je smaakvoller eten. Dat verwacht je niet voor die prijzen. In een Thais restaurant werd ons eens verteld dat men geen koriander en Spaanse pepertjes meer gebruikte, omdat veel mensen de koriander te zeperig en de Spaanse pepers te pittig vonden smaken. Je vraagt je af wie die mensen zijn en waarom ze dan naar een Thais restaurant gaan. Alles was door dit compromis afgevlakt. Precies daaraan moesten wij hier in dit restaurant denken. Geen durf, niets uitgesproken, vlak. Niet voor herhaling vatbaar.
Marvinpwr . Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Dit was mijn vierde keer bij Mchi, constante kwaliteit en fantastisch personeel. Het eten is erg goed en het personeel heeft goede kennis van de menu kaart. De ambiance is top.
Loewie1 . Proever (1 recensie) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
jammer, had zoveel beter gekund.
het eten was te zout, moesten er erg lang op wachten en smaakte niet bijzonder lekker, 4 gerechtjes voor 85 euro is ook wel absurd we hadden nog veel meer trek maar hielden ermee op omdat het allemaal niet goed was.
Peter.schutte S. Proever (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Leuk restaurant, goede vriendelijke bediening. Verrassende afwisseling aan gerechtkeuzes. Fijne niet te grote porties. Goed advies over de volgordes van grechtjes op de kaart. Kom zeker een keer terug.
Marnanba_Emmy . Fijnproever (3 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Met twee personen heerlijk gegeten. Verschillende Aziatische gerechten (tapas stijl) naast prima glas wijn. Mchi levert al jaren constant goede kwaliteit en zeer vriendelijke bediening.
Rniekus . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een leuke atmosfeer. De ruimte is wel gehorig als het vol zit. Het eten was allemaal heerlijk vers en smaakvol
Jeffdorenbos . Proever (1 recensie) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Ben normaal gesproken helemaal niet gek van sushi, maar dacht toch weer eens te proberen. Ik vond het echt heerlijk! Echt een proef restaurant.
Kleine hapjes, heerlijke smaken. Aanrader!
Martijn K. Fijnproever (3 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wow! Gisteren gegeten bij Mchi met mijn vriendin. Was echt super! Wij eten vaak sushi en dit was echt ontzettend goed. Vers en heerlijk van smaak. Bediening was top en de witte wijn souvignon Blanc die we hadden van goede kwaliteit. Wij gaan absoluut nog eens!
Ilse E. Meesterproever (34 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Gisteren voor t eerst bij Mchi gegeten. Begonnen met heerlijke Japanse oesters,daarna nog 6 kleine gerechtjes.
Alles was goed bereid,heerlijke vis- en vlees gerechten. Smaaksensaties! Mooie porties. Vriendelijke bediening. Als wijn hadden wen een fles sancerre en later bij de vleesgerechtjes nog een glas valpolicella Ripasso.
Bart L. Fijnproever (4 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
op de warmste dag hier gegeten, airco zou dan welkom zijn, verder weer als vanouds, truffelbeef smaakte deze keer iets te veel naar boter, prijstechnisch vind ik het iets te duur maar alle gerechten zijn heerlijk.
Mambosschieter . Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
De garnalen waren super de sushi geweldig alles top vriendelijke bediening er is veel variatie er zit voor iedereen wel iets bij alles vers en niet alles word tegelijk gereserveerd je kunt de tijd nemen zo lang je wilt tussen de gerechten door gewoonweg super gegeten