Mazzo

6,3
Kan beter
sabie03 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Op een woensdagavond bij Mazzo gegeten met 3 vriendinnen. Bij binnenkomst vonden we de grootte van het (overigens smaakvol ingerichte) restaurant een beetje overweldigend. Wel erg leuk voor groepen.

We hebben simpel gegeten: vooraf een broodje en als hoofdgerecht alle vier pizza. De lardo op de pizza Mazzo vonden we een beetje te vet, maar de truffelpesto was heerlijk en de pizza's zelf ook perfect qua bodem en smaak. Mag ook wel voor een pizza van ruim 15 euro.

De bediening liet een beetje te wensen over. Hoewel het personeel erg aardig was moesten lang wachten op zowel eten als drinken. De koffie stond al minstens 5 minuten op de bar toen iemand bedacht om die naar onze tafel te brengen...

Al met al een leuke ervaring om met vrienden te eten, erg lekker ook, maar wellicht niet als je echt op zoek bent naar een restaurant om met z'n tweetjes te genieten.
Elise S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Dinsdag avond op aanraden bij Mazzo gegeten! Was heel benieuwd, aangezien dit restaurant zulke uiteenlopende recensies heeft.
We werden vriendelijk ontvangen door de bedrijfsleider die ons naar een tafel op een lange bank begeleiden.
Vooraf hadden we op aanrader van de serveerster een bruscetta buratta en een antipati voor 2 om te delen. Beide zagen er mooi uit en waren goed op smaak. Als hoofdgerecht had ik de heilbot met rissotto (was echt heerlijk) en mijn vriendin de bistecca (biefstuk). Mooi vlees en goed gebakken. Als dessert hadden wij samen een citroentaartje ook deze was erg lekker.

Al met al een positieve ervaringen. Leuke sfeer, gezellige bediening en goed eten. Kom zeker nog een keer terug
JR R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Op zaterdagavond gereserveerd in de kinderhoek achterin de zaak aangezien ons zoontje van 4 mee was. Om 18.15 uur werd de bestelling opgenomen. We bestelden in 1 keer de gerechten; zowel de voor- als hoofdgerechten. Rond 18.30 uur kwamen de voorgerechten. Daarna was het wachten tot maar liefst 19.45 uur totdat de serveerster weer bij ons langs kwam; of we nog wat wilden drinken. We vroegen waar het hoofdgerecht bleef waarna ze aangaf dat ze die nu zou doorgeven aan de keuken. We waren enorm verbaasd dat nog moest gebeuren. Ze kwam met allerhande smoesjes die aantoonbaar onjuist waren. We zijn weggegaan en kregen toch nog een slap excuus maar geen enkele compensatie. We komen er nooit meer!
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij zijn er vandaag rond 13.30 uur geweest....mooie zaak er zaten ong. 10 gasten, de gast die voor ons zat had haar bestelling niet helemaal op en dat had al een teken aan de wand moeten zijn voor ons. We bestelde een bitter lemon en een cappuccino, na 15 min kwam het drinken, de cappuccino was lauw( er zat een half Bostogne koekje bij ) en leek meer op een cafe latte dus heb ik een nieuwe gevraagd en toen ook een bruschetta besteld. 10 min later weer een lauwe cappuccino die leek op een cafe latte ( en voor de tweede keer een half ???? Bostogne koekje ) met een sneer van de serveerster .... Weer 10 later nog geen bruschetta de serveerster kwam langs en vroeg ....oja u had de bruschetta ....we hebben haar gezegd dat het niet meer hoefde waarop haar antwoord was nou dan eet ik hem lekker zelf op. We hebben de lauwe koffie en de bitter lemon betaald en zijn zwaar teleur gesteld weg gegaan.
Aylaruijss .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ik kan mezelf niet een kritische gast noemen, maar het eten was gewoon echt vies en niet gaar. Wij kregen warme wijn, dame zei dat ze geen koude wijn hebben en als oplossing kregen wij ijs voor in ons glas.. beetje water bij de wijn, dit is geen service. Eten slecht en drank ook slecht. Het restaurant zelf ziet er wel grappig uit.
Olivier K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Mooie zaak en fijne sfeer. Pizza zijn heerlijk en entipasta ook. Moeilijkere gerechten als risotto kan wat meer pit.
Bediening super vriendelijk en afgestemd. Aanrader, ook met kinderen.
JasperJoost .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Eten is smakelijk, keuze van ingrediënten is goed bijvoorbeeld van de anti-pasti. Wijn per fles is niet goedkoop, maar is niet bijzonder. Geen goeie aanvulling op het lekkere eten. Serverend personeel is vriendelijk en doet z'n best.
Arnoud G.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Al wandelend op zoek naar een lunchtentje kwamen wij per ongeluk bij Mazzo uit. De twee broodjes die we daar kregen voorgeschoteld waren allebei het lange wachten absoluut niet waard. Droge broodjes, smakelijk beleg, droevige presentatie. Eerste en laatste keer dat ik hier heb gegeten.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Vandaag lunch genoten op terras. Binnen besteld want anders hadden we er nu nog gezeten. Miscommunicatie van waarschijnlijk mijn kant over de bestelling irriteerde de bediening - om aftereken moesten we maar naar binnen komen want het was te druk om daar mee bezig te zijn. Tafel naast ons werd 2x door bezoekers aangeschoven maar die zijn ook maar weer weggegaan omdat er geen enkele interesse van het bedienend personeel was voor het terras. Bordje soep was erg weinig voor 6,50 en mandje met brood had voor dat geld misschien ook bij gekund? Denk dat er niet genoeg personeel aanwezig was en misschien beter om terras dan gewoon te sluiten?? Jammer - waren hier geweest met Wijn -Spijswandeling en toen was het prima verzorgd! Vandaag helaas niet en er is ook geen enkele reden voor ons om nog een keertje terug te komen.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Sfeervollle zaak om te zien, matig en bepaald niet goedkoop eten, pro secco van drie dagen oud zonder bubbels, en een ongelofelijk onsympathieke gerant met een enorme zwarte bril op zijn hoofd. Ben/zijn er meerdere malen geweest maar kom(en) er nooit meer.
Pui Yin O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Ik heb hier afgelopen vrijdag 12 augustus gegeten. Toen we binnen kwamen, vonden we het vooral donker uitzien, maar als je er wat langer zat, viel dat wel mee. We namen alle drie een hoofdgerecht met een nagerecht. Als hoofdgerecht hadden we de pizza Mazzo, lamscarre en de eend. Alles was erg lekker. Als nagerecht had ik niet zoveel keuze doordat ik lactose intolerant ben, maar thee met wat lekkers ging er wel in. De andere twee hadden de tiramisu en scoppino. Dat laatste was wel een beetje dik. Waarschijnlijk omdat wat meer citroensorbet erin zat. De service was ook goed. Kwamen van tijd tot tijd kijken of we nog wat nodig hadden en was niet opdringerig.
Martine P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Voor de derde keer hier gegeten. Ik vind de inrichting erg gezellig, bij de reservering vraag ik altijd om een bankje en die was tot nu toe altijd beschikbaar. Sinds kort hebben ze een nieuwe menukaart. De vorige twee keer had ik spaghetti vongole, maar die was de laatste keer van de kaart daarvan. In plaats daarvan Linguini Arrabbiata genomen, was ook erg lekker. Mijn tafelgenoten kozen beiden voor een maaltijdsalade (Nectarina en Aspargi). Helaas waren de porties erg klein voor een maaltijdsalade, hier maakten we opmerking over (wellicht vergissing keuken die dacht dat we starter porties hadden besteld?) maar de ober verzekerde ons dat het toch echt om maaltijdporties ging. Na aandringen werden de borden teruggebracht naar de keuken en werd er wat bij gedaan. De salades waren overigens wel heerlijk, en de bediening verder heel vriendelijk. Het prettige aan Mazzo is dat ze veel keus hebben voor vegetariërs. Ik ga hier zeker nog vaker komen!
FotoRein .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Controfilleto; bavette - fregola - gremolata - paddenstoel 21,50. Gisteren gegeten bij MAZZO op de Rozengracht in Amsterdam. Met een groep vanwege een heugelijk feit. De groep werd aan twee tafels gezet, wij zaten aan de 'Franse tafel' omdat onze tafelgenoten uit Frankrijk kwamen.
Om te beginnen: brood, aan te maken met olie, peper en zout. OK. Dan de wijn, rood, de serveerster kam er mee aan tafel om daar de metalen schroefdop te verwijderen. Een vloek voor de Fransen. De gastvrouw verontschuldigde zich door te zeggen dat ze erg moe was. "Ik ben ook moe." zei de serveerster. En dat is nou typisch iets wat een serveerster nooit tegen de gasten hoort te zeggen. Afijn, tijdens het taferelen werd de rode wijn vervangen door rosé. Met een echte kurk dat wel. Maar nu het openen. Na drie vruchteloze pogingen van de serveerster zou de sterkste Fransman het zelf proberen. Na twee keer mislukt werd besloten om de kurk maar handmatig uit de fles te trekken. Verder flessen spuitwater en op verzoek ook een flesje kraanwater. Het eten, pizza voor de meesten. Opvallend dat de op het oog scherpe messen er nauwelijks doorheen kwamen. Voor mijn bavette gold hetzelfde. Smaak OK, snijden niet best. Desert, vanille ijs met chocolade en slagroom werd bezorgd zonder slagroom. Kon gelukkig snel hersteld. Smaak was OK. Verder erg lang wachten op het hoofdgerecht. De tweede 'Engelse' tafel werd pas bediend toen de Fransen al uitgegeten waren. Bijna vergeten, mijn echtgenote en ik hadden een starter bestaande uit tonijn filet met een soort mousse, lekker maar had nog lekkerder gekund want het gehele gerecht was misschien twee minuten eerder uit de diepvries gehaald, ijs en ijskoud. Tenslotte: Als je hier terecht bent gekomen op uitnodiging dan mag je een gegeven paard niet in de bek kijken. Dat doen we dan ook maar niet, want de avond was verder heel gezellig.
Elise.1 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Mazzo, carpaccio met truffel vooraf, Pizza Rustica als hoofdgerecht en deze was net zo goed als de pizza's die ik in Italië heb gegeten. De bediening (allemaal dames) waren erg vriendelijk en je kan echt zien dat ze hun werk leuk vinden, dat stralen ze uit en ze zijn erg attent.
Erick29 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Met een groep vrienden uit Engerland hier wezen eten, met veel drankjes, erg gezellig en lekker, alleen de bediening personeel was een beetje ongeïnteresseerd, dat was jammer, een aanrader zijn de Deluxe antipasto mist, van alles een beetje om te beginnen.
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Hier met de familie gegeten op een zaterdagavond, hele zaak zat vol dus dat bracht aanvankelijke goede verwachtingen. Helaas vielen de gerechten tegen; het merendeel had een pizza die voor de prijs slecht belegd zijn, erg slap en vettig. Risotto met kabeljauw was overigens wel goed! Bij specifiek verzoek om karaf tafelwater (wat prima moet kunnen met veel flessen wijn op tafel) is het niet chic als personeel alsnog met Chaudfonaine aan komt zetten als er ook karaffen beschikbaar zijn, zonde. Zaak straalt verder een hippe en moderne sfeer uit, met open keuken.
edit D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
we hebben hier gelunched. broodje was wel lekker. het kwam na lange tijd dan toch onze kant op. nog wat te drinken besteld, maar dat kwam nooit op tafel aan. er liep op zaterdagmiddag 1 persoon in de bediening in de HEEELE zaak.. ongelooflijk!
renee891 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Super gezellig en lekker gegeten met mijn familie. Hele vriendelijke bediening en erg fijn advies gekregen over de wijn. Heerlijke lamsrack gegeten, absolute aanrader
Lekkerbekkie81 .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Wij gingen vaak naar de mazzo omdat het toegankelijk is ook met kids, achterin heb je bij de tafels veel speelgoed & een krijtmuur. Maar ondanks dat het eten prima is, kom ik hier niet meer. Het personeel is onvriendelijk & ongeïnteresseerd. Jammer voor zo'n leuke zaak....
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het is buitengewoon merkwaardig dat een restaurant zoveel en zo sterk wisselende beoordelingen krijgt. Dus tijd om het maar eens zelf te proberen. De ruimte zelf bevalt me wel: ruwe muren, een open keuken en een enigszins industriële inrichting met over de hele lengte een keukenkast met daarin uitgestald de bij Mazzo gebruikte ingrediënten. Het interieur is bovenal heel erg diep. De beide dames in de bediening die aan mijn tafel kwamen waren zeer vriendelijk en hebben me op uitstekende wijze van spijs en drank voorzien en dus ook wat dit betreft geen enkel kritiekpunt. Nou, dan moet het eten wel rampzalig slecht zijn. Ook dat was niet het geval. Ik had de broccolisoep en de spianata alle finocchiona - een wrap met venkelsalami, artisjok, courgette, aubergine en aioli. Beide gerechten smaakten uitstekend: de soep was op smaak en de wrap was goed gevuld. Wel had er wat mij betreft wat brood met boter bij de soep geserveerd mogen worden.