Mazzo

Duur
Lang
Olivier K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Mooie zaak en fijne sfeer. Pizza zijn heerlijk en entipasta ook. Moeilijkere gerechten als risotto kan wat meer pit.
Bediening super vriendelijk en afgestemd. Aanrader, ook met kinderen.
JasperJoost .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Eten is smakelijk, keuze van ingrediënten is goed bijvoorbeeld van de anti-pasti. Wijn per fles is niet goedkoop, maar is niet bijzonder. Geen goeie aanvulling op het lekkere eten. Serverend personeel is vriendelijk en doet z'n best.
Arnoud G.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Al wandelend op zoek naar een lunchtentje kwamen wij per ongeluk bij Mazzo uit. De twee broodjes die we daar kregen voorgeschoteld waren allebei het lange wachten absoluut niet waard. Droge broodjes, smakelijk beleg, droevige presentatie. Eerste en laatste keer dat ik hier heb gegeten.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Vandaag lunch genoten op terras. Binnen besteld want anders hadden we er nu nog gezeten. Miscommunicatie van waarschijnlijk mijn kant over de bestelling irriteerde de bediening - om aftereken moesten we maar naar binnen komen want het was te druk om daar mee bezig te zijn. Tafel naast ons werd 2x door bezoekers aangeschoven maar die zijn ook maar weer weggegaan omdat er geen enkele interesse van het bedienend personeel was voor het terras. Bordje soep was erg weinig voor 6,50 en mandje met brood had voor dat geld misschien ook bij gekund? Denk dat er niet genoeg personeel aanwezig was en misschien beter om terras dan gewoon te sluiten?? Jammer - waren hier geweest met Wijn -Spijswandeling en toen was het prima verzorgd! Vandaag helaas niet en er is ook geen enkele reden voor ons om nog een keertje terug te komen.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Sfeervollle zaak om te zien, matig en bepaald niet goedkoop eten, pro secco van drie dagen oud zonder bubbels, en een ongelofelijk onsympathieke gerant met een enorme zwarte bril op zijn hoofd. Ben/zijn er meerdere malen geweest maar kom(en) er nooit meer.
Pui Yin O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Ik heb hier afgelopen vrijdag 12 augustus gegeten. Toen we binnen kwamen, vonden we het vooral donker uitzien, maar als je er wat langer zat, viel dat wel mee. We namen alle drie een hoofdgerecht met een nagerecht. Als hoofdgerecht hadden we de pizza Mazzo, lamscarre en de eend. Alles was erg lekker. Als nagerecht had ik niet zoveel keuze doordat ik lactose intolerant ben, maar thee met wat lekkers ging er wel in. De andere twee hadden de tiramisu en scoppino. Dat laatste was wel een beetje dik. Waarschijnlijk omdat wat meer citroensorbet erin zat. De service was ook goed. Kwamen van tijd tot tijd kijken of we nog wat nodig hadden en was niet opdringerig.
Martine P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Voor de derde keer hier gegeten. Ik vind de inrichting erg gezellig, bij de reservering vraag ik altijd om een bankje en die was tot nu toe altijd beschikbaar. Sinds kort hebben ze een nieuwe menukaart. De vorige twee keer had ik spaghetti vongole, maar die was de laatste keer van de kaart daarvan. In plaats daarvan Linguini Arrabbiata genomen, was ook erg lekker. Mijn tafelgenoten kozen beiden voor een maaltijdsalade (Nectarina en Aspargi). Helaas waren de porties erg klein voor een maaltijdsalade, hier maakten we opmerking over (wellicht vergissing keuken die dacht dat we starter porties hadden besteld?) maar de ober verzekerde ons dat het toch echt om maaltijdporties ging. Na aandringen werden de borden teruggebracht naar de keuken en werd er wat bij gedaan. De salades waren overigens wel heerlijk, en de bediening verder heel vriendelijk. Het prettige aan Mazzo is dat ze veel keus hebben voor vegetariërs. Ik ga hier zeker nog vaker komen!
FotoRein .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Controfilleto; bavette - fregola - gremolata - paddenstoel 21,50. Gisteren gegeten bij MAZZO op de Rozengracht in Amsterdam. Met een groep vanwege een heugelijk feit. De groep werd aan twee tafels gezet, wij zaten aan de 'Franse tafel' omdat onze tafelgenoten uit Frankrijk kwamen.
Om te beginnen: brood, aan te maken met olie, peper en zout. OK. Dan de wijn, rood, de serveerster kam er mee aan tafel om daar de metalen schroefdop te verwijderen. Een vloek voor de Fransen. De gastvrouw verontschuldigde zich door te zeggen dat ze erg moe was. "Ik ben ook moe." zei de serveerster. En dat is nou typisch iets wat een serveerster nooit tegen de gasten hoort te zeggen. Afijn, tijdens het taferelen werd de rode wijn vervangen door rosé. Met een echte kurk dat wel. Maar nu het openen. Na drie vruchteloze pogingen van de serveerster zou de sterkste Fransman het zelf proberen. Na twee keer mislukt werd besloten om de kurk maar handmatig uit de fles te trekken. Verder flessen spuitwater en op verzoek ook een flesje kraanwater. Het eten, pizza voor de meesten. Opvallend dat de op het oog scherpe messen er nauwelijks doorheen kwamen. Voor mijn bavette gold hetzelfde. Smaak OK, snijden niet best. Desert, vanille ijs met chocolade en slagroom werd bezorgd zonder slagroom. Kon gelukkig snel hersteld. Smaak was OK. Verder erg lang wachten op het hoofdgerecht. De tweede 'Engelse' tafel werd pas bediend toen de Fransen al uitgegeten waren. Bijna vergeten, mijn echtgenote en ik hadden een starter bestaande uit tonijn filet met een soort mousse, lekker maar had nog lekkerder gekund want het gehele gerecht was misschien twee minuten eerder uit de diepvries gehaald, ijs en ijskoud. Tenslotte: Als je hier terecht bent gekomen op uitnodiging dan mag je een gegeven paard niet in de bek kijken. Dat doen we dan ook maar niet, want de avond was verder heel gezellig.
Elise.1 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Mazzo, carpaccio met truffel vooraf, Pizza Rustica als hoofdgerecht en deze was net zo goed als de pizza's die ik in Italië heb gegeten. De bediening (allemaal dames) waren erg vriendelijk en je kan echt zien dat ze hun werk leuk vinden, dat stralen ze uit en ze zijn erg attent.
Erick29 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Met een groep vrienden uit Engerland hier wezen eten, met veel drankjes, erg gezellig en lekker, alleen de bediening personeel was een beetje ongeïnteresseerd, dat was jammer, een aanrader zijn de Deluxe antipasto mist, van alles een beetje om te beginnen.
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Hier met de familie gegeten op een zaterdagavond, hele zaak zat vol dus dat bracht aanvankelijke goede verwachtingen. Helaas vielen de gerechten tegen; het merendeel had een pizza die voor de prijs slecht belegd zijn, erg slap en vettig. Risotto met kabeljauw was overigens wel goed! Bij specifiek verzoek om karaf tafelwater (wat prima moet kunnen met veel flessen wijn op tafel) is het niet chic als personeel alsnog met Chaudfonaine aan komt zetten als er ook karaffen beschikbaar zijn, zonde. Zaak straalt verder een hippe en moderne sfeer uit, met open keuken.
Edit D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
we hebben hier gelunched. broodje was wel lekker. het kwam na lange tijd dan toch onze kant op. nog wat te drinken besteld, maar dat kwam nooit op tafel aan. er liep op zaterdagmiddag 1 persoon in de bediening in de HEEELE zaak.. ongelooflijk!
Renee891 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Super gezellig en lekker gegeten met mijn familie. Hele vriendelijke bediening en erg fijn advies gekregen over de wijn. Heerlijke lamsrack gegeten, absolute aanrader
Lekkerbekkie81 .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Wij gingen vaak naar de mazzo omdat het toegankelijk is ook met kids, achterin heb je bij de tafels veel speelgoed & een krijtmuur. Maar ondanks dat het eten prima is, kom ik hier niet meer. Het personeel is onvriendelijk & ongeïnteresseerd. Jammer voor zo'n leuke zaak....
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het is buitengewoon merkwaardig dat een restaurant zoveel en zo sterk wisselende beoordelingen krijgt. Dus tijd om het maar eens zelf te proberen. De ruimte zelf bevalt me wel: ruwe muren, een open keuken en een enigszins industriële inrichting met over de hele lengte een keukenkast met daarin uitgestald de bij Mazzo gebruikte ingrediënten. Het interieur is bovenal heel erg diep. De beide dames in de bediening die aan mijn tafel kwamen waren zeer vriendelijk en hebben me op uitstekende wijze van spijs en drank voorzien en dus ook wat dit betreft geen enkel kritiekpunt. Nou, dan moet het eten wel rampzalig slecht zijn. Ook dat was niet het geval. Ik had de broccolisoep en de spianata alle finocchiona - een wrap met venkelsalami, artisjok, courgette, aubergine en aioli. Beide gerechten smaakten uitstekend: de soep was op smaak en de wrap was goed gevuld. Wel had er wat mij betreft wat brood met boter bij de soep geserveerd mogen worden.
Joris77x .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Afgelopen vrijdagavond hier gegeten. We hadden niet gereserveerd en het zat flink vol, maar we kregen toch een mooie tafel. Vooraf namen we een risotto funghi en spaghetti vongole, heerlijk. Hierna had mijn partner een volkoren pizza mazzo, op advies van de manager, bleek later. Wat een verrassing! Ikzelf had bavette, heerlijk zacht en met lekkere geroosterde aardappeltjes erbij. Als dessert haden we citroentaart en een sgroppino. Dessert duurde wel erg lang, maar werd keurig opgelost. Al met al een uitermate gezellige avond gehad. Komen snel terug!
Anouk W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Met een groep van 4 prima gegeten bij Mazzo. Heerlijke gerechten die je in zowel klein als groot formaat kunt bestellen, dus geschikt voor elke 'honger'! Genoten van de risotto met kabeljauw. Het is een enorm groot restaurant en wij zaten dicht bij de deur wat qua ruimtelijkheid erg prettig was maar wel een beetje koud helaas.
Goeie koffie ook!
Critic007 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Het eten vond ik wat beter dan een Knorr wereldgerecht, vooral qua opmaak. Het decor ziet er hip en ruimtelijk uit, maar de akoestiek is niet optimaal. We gingen met z'n vieren uiteten en moesten plaatsnemen aan een tafel voor 9 personen. En ja hoor tijdens het eten kwamen nog 5, voor ons onbekenden, bij ons aan tafel zitten. Niets voor mij. Wel begonnen we met een broodje van het huis en kregen we zo een karafje water. Wel minder dat de ober geen Nederlands spreekt. De tiramisu en de koffie/ijscombinatie toe waren een teleurstelling.
Joukje J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Het restaurant is wat betreft look en feel top! Het is mooi en groots opgezet en heeft een hippe uitstraling. De bediening was super goed, uitermate vriendelijk en echt oprecht, deze dame was jong maar geknipt voor het vak!!! Het eten was minder, de bruschetta was niet echt pittig van de knoflook, het brood was slap, jammer want het kan heel makkelijk. De pasta was okay maar de saus te peprerig waardoor het ging overheersen wat zonde is.
Han M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Ga je met een, als cadeau ontvangen, bon naar Mazzo en dan is alles teleurstellend. Behalve het restaurant zelf wat er ontzettend gezellig uitziet en leuk is ingericht. Het zicht op de keuken is leuk de geluiden die je hoort aan potten en pannen gerammel geven een soort van thuis gevoel. Maar het was teleurstellend en wij zijn dan ook niet verder gekomen dan een niet koude, of te warme prosecco en, crostini met tapenade die gewoon echt niet lekker klaar gemaakt was. Er zat veel te veel tapenade op het broodje maar de smaken waren onnatuurlijk en zelfs iets bitter. Als kenners van de Italiaanse keuken vinden wij dit Italië onwaardig. Wij hebben het niet op en zijn veel sneller dan verwacht vertrokken. Verder was de ontvangst niet al te vriendelijk alhoewel de mevrouw die ons bediende dat deels weer goed maakte. Samenvattend: gaan we niet meer naar toe.