Mazzel/Toff

Leeghwaterlaan 59A 5223 BA Den Bosch Nederland Kaart
31-736219264

Over restaurant Mazzel/Toff

Op z'n bourgondisch

Mazzeltov betekent goed geluk volgens Joodse traditie! Dit eet en drink lokaal is vanwege de locatie tussen centraal station, paleis van justitie en het bruisend centrum is dit een fijne ontmoetingsplek. Met haar bourgondische kaart, uitgebreid assortiment aan speciaal bier en natuurlijk de Bossche bol bij de koffie kun je hier helemaal ontspannen.

Meer informatie over restaurant Mazzel/Toff

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 22:00
Zaterdag 16:30 - 22:00
Zondag Gesloten

Jac K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Wij hebben met z'n viertjes heerlijk gegeten op het terras van dit leuke restaurant vlak achter het station! De bediening was leuk, niet opdringerig en nam de tijd om onze keuze te laten maken. Alle vier hebben we genoten van de heerlijke dis en de prima wijnen! Een aanrader waar wij zeker naar terug gaan!
Manita B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
De varkenshaas saté was erg lekker, misschien alleen de keus verruimen hoeveel stokjes de gasten willen eten, voor mij waren 3 voldoende maar gezelschap waarmee ik was eten had te weinig aan 3 stokjes.
De bediening mag wel verbeterd worden, wij zaten soms best wel een tijdje met wat lege glazen.
GeertOss .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Heerlijk eten in het nieuwe wooncentrum van 's-Hertogenbosch. Een mooie moderne omgeving in het Paleiskwartier waarin het nostaligisch ingerichte Mazzeltoff een goede plek gevonden heeft. Bourgondisch restaurant met gastvrij personeel waar iedereen welkom is en ik en mijn vrouw ons echt thuis voelen. In de aspergetijd veel heerlijke aspergegerechten tegen een betaalbare prijs. Kortom een aanrader dichtbij het station.
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Afgelopen weekend bij Mazzeltoff gaan eten.... gekozen voor het cazuela vispotje!! zo lekker... hmmm om je vingers af te lekken. Ik kom snel terug hoor (Y) (Y) (Y)!
JacquelineDurieux .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Een gezellige open sfeer met betrokken personeel je word er altijd super gast vrij ontvangen en de sfeer is gezellig en warm ik heb altijd het gevoel dat ik thuis kom. Ook de
keuken geeft een ontspannen maar professionele indruk. De gerechten zijn puur van smaak en mooi geserveerd , en het eten is altijd goed en word per seizoen aangepast dus het is steeds een verrassing. Ik kom er vaak en graag
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Zaterdag 30 april 2016 naar Mazzeltof geweest. Het was er gezellig druk dus hebben we eerst een drankje genomen aan de bar. Ondanks dat het druk was werden we hartelijk ontvangen. Ze blinken hier echt uit in gastvriendelijkheid. Jammer dat het zonnetje niet scheen want er is ook een erg gezellig terras aanwezig waar je lekker in de zon van een drankje en een hapje kunt genieten. In het restaurant kun je lekker eten maar ook lekker borrelen want er zijn diverse wijnen en bieren verkrijgbaar.
Ik heb een ribeye besteld die perfect gebraden en gekruid werd opgediend. De groenten zijn vers bereid en de frietjes zijn ook heerlijk krokant gebakken. We gaan hier zeker nog een keer terug.
Abraham D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Erg simpel eetcafe zonder sfeer. Bediening doet één dame: net te kort voor het restaurant. Brood wordt vergeten, biertjes zijn dood bij aankomst aan tafel (incl. vette glazen en zeepsopsmaak) en saté is vooral veel (en niet erg lekker). Tel daarbij op dat het in het meest sfeerloze gedeelte van den Bosch zit en ik zeg: blijf aan de andere kant van het spoor
Anjagroenen .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Super leuk restaurant en heel sfeervol ingericht. Wij hadden de asperges met rib eye en de beroemde saté. Allebei heerlijk, om je vingers bij af te likken. Wij gaan absoluut binnenkort nog eens terug. Echt een aanrader. Zeker ook mede door de vriendelijke bediening.
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Gezellig restaurantje met een huiselijke sfeer. Makkelijk te bereiken als je je in den Bosch begeeft. Het eten is vers en wordt bediend door spontane en vrolijke bediening!
Aanrader!
Naomili .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Wij komen vaker bij Mazzeltof omdat het een mooi, gezellig restaurant is, heerlijk eten (tomatensoep en de saté is een aanrader)
en super leuk personeel!
Voor mij een welverdiende 10.
San_1974 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Zooooo, wat hebben wij een heerlijk diner op bij Mazzel/toff. Het is aspergetijd dus kozen we voor een asperge maaltijd maar dat was nog niet makkelijk kiezen,zoveel gerechten met asperge. Ik koos voor coquilles & gamba's, super keuze. De bediening altijd even vriendelijk en altijd even tijd voor een praatje. Ik weet zeker dat ik binnenkort daar eens ga lunchen, een heerlijk sateh'tje want daar staan ze bekend om, de lekkerste sateh van Den Bosch en dat is toff. Tot snel en de mazzel.
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Ik heb de gekke tik, dat ik, wanneer ik ga lunchen, altijd saté neem. Nu moest ik toevallig in Den Bosch zijn en liep vanuit het station zo tegen het eerste restaurant aan, Mazzel/Toff. En ja je raadt het al, lunchtijd...dus saté. Laat me nu toevallig de allerlekkerste saté krijgen die ik in tijden geproefd heb. Heerlijk! Daarnaast ook de vriendelijke bediening....heel vriendelijk en familiair....het geeft het gevoel of je er al jaren komt!
Kijk er naar uit om hier snel weer te komen eten!
David B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Wat een ‘mazzel’ om dit restaurant te vinden tijdens een recent bezoek aan ’s-Hertogenbosch!
Een warme welkomst, een prettige sfeer met aangename achtergrondmuziek, voortreffelijke bediening (deze charmante vrouw is correct, beleefd, efficiënt en klantgericht), prima eten voor een redelijke prijs en de ruimte om tot onze tevredenheid een hartverwarmend gesprek te voeren.
We hebben beiden voor de vegetarische (huisgemaakte) pasta gekozen: tortellini + ricotta in een (licht) pittige saus (€14,25) en tagliatelle met groenten (€13,75); witte wijn (€4,-), thee (€2,50), koffie (€2,50).
Ik ga er graag weer naar toe!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Sfeervol eetcafé in Den Bosch. Ondanks dat het druk was op deze zaterdagavond, was de service erg vriendelijk en snel. Het eten was van prima kwaliteit en de prijs/kwaliteitverhouding prima in orde. Ook de opmaak van de borden was mooi, zeker beter dan bij het gemiddelde eetcafé. Zeker een aanrader als je in de buurt bent. Wij hadden weinig tijd i.v.m. een evenement dat we bijwoonden maar hebben dankzij de vlotte service onze afspraak kunnen halen.
Willem .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Een paar weken geleden hier met een collega de lunch gebruikt. Mijn collega had hier goede ervaring met omelets, dus wij bestelden de Italiaanse omelet en de boerenomelet. Deze smaakten prima, geserveerd met een heerlijk knapperig brood.
De bediening was snel en erg prettig. Een adres om meer gebruik van te maken!
Helene D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2013
Ik kom hier regelmatig. Ontzettende aardige bediening en betaalbaar eten. Enige nadeel is dat de menukaart niet vaak wordt veranderd, in de zomer kun je lekker buiten eten op het terras.