Mazza

Walstraat 1 7511 GE Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Mazza

Verover de wereld

Libanees eten is gezond. De hummus, falafel en baqlawah hebben de wereld inmiddels veroverd. Laat je nu ook verrassen door alles wat deze keuken nog meer te bieden heeft. Gekend is zeker bemind! Mazza zijn kleine gerechtjes om te delen, zoals ze dat in het Midden Oosten al deccenia doen. Dit sprookje wordt compleet met de Arabische (live) muziek.

Meer informatie over restaurant Mazza

Jouw recensie over het restaurant Mazza

P.S. G.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
heel erg lekker gegeten
Wolter A.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke en goede bediening. Mooi restaurant. Alles nieuw super netjes.
Helaas was de wijn te warm. Kennelijk stond de wijnkoelkast verkeerd ingesteld.
Echt een aanrader!
De tafel van Bianca N.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Met zn vieren gegeten op Moederdag! Als voorgerecht 6 kleine gerechtjes besteld die allemaal erg lekker waren. De knflooksaus proef ik vandaag zelfs nog! Een van de gerechtjes was per ongeluk vergeten en kwam binnen no time alsnog! De hoofdgerechten waren lekker, met name de gegrilde kip met zoete peper was heel lekker! Één van de hoofdgerechten was niet doorgekomen bij de keuken, en dit werd echt superbeleefd door de bediening aan ons verteld en ruimschoots goedgemaakt. Erg netjes. Daar waar het eten en de bediening top is, is het interieur dat niet. Het is te functioneel en goedkoop. Voor een mediterraanse sfeer kan men veel authentieker en sfeervoller gaan :) De tafels rondom de keuken, wc en garderobe hebben wat last van lawaai en doorloop. Keep up the Good Work!
Fam. N.
Een hoofdgerecht was vergeten, maar wij kregen direct excuus van de leiding en een rondje drank van het huis. Vrij snel werd het gerecht daarna gebracht. Netjes gereageerd, maar dit mag niet vaak gebeuren.
Tijmen V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk eten, alleen lang wachten tussen de gerechten door.
F. J.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We hebben vanavond hier heerlijk gegeten. Het verrassingsmenu, waarbij je zelf het hoofdgerecht kiest, is een echte aanrader. Alles prettig, tot het op afrekenen aankwam: de restaurantkaart werd niet geaccepteerd omdat dit bij reservering niet was aangegeven. Volgens de serveerster was dit verplicht, dit is niet waar. Een teleurstellend einde van een verder prettige avond.
Benno H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Goed ingericht restaurant, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Meer dan we opkonden (Mazza festival)
Joyce E.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het eten was heerlijk. We hebben ons laten verrassen. Het enige wat we jammer vonden is dat we de tweede gang met warme hapjes al geserveerd kregen toen we nog met onze eerste gang bezig waren.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Lekkere gerechten, persoonlijke bediening
Herman P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijke smaken van komijn, citroen, knoflook, peper en koriander.
Miriam M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Gastvrij onthaald, fijne bediening en heerlijk eten!!
Prijs/kwaliteit goed!
Annette R.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Ontvangst was gastvrij, heerlijk gegeten , van diverse kleine gerechtjes.
Inrichting van het restaurant modern maar toch Orientaals en erg gezellig
Prijs kwaliteit verhouding klopt
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij hebben met het AH menu heerlijk genoten van het verassingsmenu. De bediening was erg vriendelijk en correct.
Wij komen zeker nog een keer terug!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gegeten vanuit de AH restaurant actie 2e 3 gangen menu gratis. Eten qua smaak prima en ruim voldoende porties, leuke kennismaking met Libanees eten. 2e menu gratis gaat volgens ons niet helemaal op. Op de kaart staat dit menu voor 25 euro per 3 gangen. Met de met de AH actie betaal je 20 euro p.p. af. Netto dus 10 euro korting, beetje misleidend voor 2e menu gratis. Eerste keer dat we met deze actie deze formule meemaakten.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Enthousiaste bediening. Heerlijk eten! Omdat wij allen hetzelfde menu kozen werd dit in 4mans porties neergezet.
Samen heel gezellig gegeten. Aanrader!
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Vriendelijk personeel, gezellige inrichting, voortreffelijke gerechten, goede uitleg over de verschillende gerechten, prima balans tussen de verschillende smaken. Wij komen graag nog een keer.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Leuke spontane bediening, zeer gastvrij. Het eten was heerlijk en goed in balans. Voor mensen die nieuwsgierig zijn naar de Libanese cuisine, ga hier eten!
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heel gastvrij, leuke en spontane bediening. Het eten was vooral erg lekker maar ook goed in balans. Kortom zeker een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Leuke en spontane bediening, heel gastvrij. Het eten is Heerlijk en goed in balans. Wie nog niet bekend is met de Libanese cuisine, ga hier eten!
Gerty D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten! Het eten wordt met zorg opgediend en ziet er aantrekkelijk uit. De rolletjes met gehakt (ik weet de naam niet) vond ik er erg mooi uitzien en het was verfijnd van smaak.
Rita C.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Verrukkelijk eten, erg vriendelijke en vlotte bediening. De sfeer in het restaurant was ook erg prettig. Een absolute aanrader en ik kom zeker terug!