Mazza

Walstraat 1 7511 GE Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Mazza

Verover de wereld

Libanees eten is gezond. De hummus, falafel en baqlawah hebben de wereld inmiddels veroverd. Laat je nu ook verrassen door alles wat deze keuken nog meer te bieden heeft. Gekend is zeker bemind! Mazza zijn kleine gerechtjes om te delen, zoals ze dat in het Midden Oosten al deccenia doen. Dit sprookje wordt compleet met de Arabische (live) muziek.

Meer informatie over restaurant Mazza

G-J-D .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Zondag avond bij Mazza het verrassingsmenu (AH actie) gegeten.
Om met het belangrijkste te beginnen: de gerechten waren heerlijk.
De koude voorgerechten zijn heerlijk met het Libanese brood, en daar zit gelijk het gevaar. Voordat je er erg in hebt zit je na het voorgerecht al bijna vol! Daarna komen nog twee warme voorgerechten, het hoofdgerecht, en het dessert!
Het hoofdgerecht, gehakt en ossehaas, was heel erg lekker. Mals en heerlijk gekruid.
Ook de Libanese witte wijn paste er prima bij.
Tot slot dan nog overheerlijke Baqlawah.
De gerechten waren goed en authentiek klaargemaakt; alleen de slagroom bij de Baqlawah had van mij niet gehoeven. Is voor het Hollandse tintje denk ik dan maar.

De bediening was vriendelijk en attent.
Jammer was dat tussen de gerechten een vrij lange wachttijd zat. Ik had het idee dat de keuken het niet goed aankon, hoewel het niet helemaal vol zat.

Al met al hebben wij een prettig verblijf gehad met prima eten.
Ik kan restaurant Mazza dan ook zeker aanbevelen en kom er graag nog weer een keer terug!
Ab W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Superlekker gegeten! Vriendelijke en attente bediening. De eigenaar is een vriendelijke gastheer en attent voor zijn gasten. Komen zeker nog een keer terug.
Lilian M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Verrassingsmenu was heerlijk, makkelijk niets zelf iets uit te zoeken. goede vriendelijke bediening, erg gezellig om daar te eten.
Sophie H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het was heerlijk! Super gastvrij en goede bediening!!! Vegetarische gerechten waren geen probleem en werden goed verzorgd. Daarnaast hadden we tijdsdruk vanwege nachtdienst waar keurig rekening mee gehouden werd.
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten afgelopen zondag met de AH restaurant actie. De gerechten (wij hadden alles vegetarisch) waren stuk voor stuk erg bijzonder en perfect bereid. Daarnaast ga je absoluut niet met honger naar huis, want het was ook nog eens super veel. De bediening was onwijs vriendelijk en de wachttijd tussen de verschillende gangen was perfect. Tot slot was de Libanese rode wijn ook een echte aanrader. Ik vond het erg jammer dat ik nog moest rijden. Ik kom zeker weer eens terug en zal het iedereen aanraden.
Irma L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Met de AH-restaurantbonnen hebben wij (8 personen afgelopen dinsdag bij Mazza gegeten. Lekker buiten op het terras zijn wij verwend met heerlijke voorgerechten (met een goede uitleg over wat het allemaal was) waarna wij eigenlijk al wel vol zaten. Maar toen kwam nog een hoofdgerecht en de geur deed ons toch weer een bordje volscheppen. In de groep zaten een aantal vegetariers en ook zij vonden de gerechten verrassend en lekker. Al met al hebben wij een leuke avond gehad en heerlijk gegeten bij een restaurant met erg vriendelijk personeel. Hier komen we zeker nog een keer terug.
jos S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
perfecte acomedatie en goed eten vele verschillende voorgerechten en hoofdgerechten Via Ah actie (diner voor 2) Is zeker een aanrader voor een ander en zelf ook om eens terug te komen
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
De warme en koude voorgerechten waren verrassend en erg lekker. Het hoofdgerecht was goed en gelukkig niet te veel zodat er nog ruimte was voor het nagerecht. Het geheel werd mooi opgediend. De (Libanese) huiswijn paste goed bij de gerechten. De service was goed en met aandacht voor detail. We kregen bijvoorbeeld ongevraagd een glas water naast de wijn die we besteld hadden. Dit restaurant smaakt naar meer!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het combinatiemenu was erg lekker, maar wel veel. Helaas een groot deel van het hoofdgerecht moeten laten staan. Vooral de koude voorgerechten zijn een aanrader! De service was verder zeer vriendelijk.
Mganzeboom .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
We hebben een AH-verrassingsmenu gehad. Volledig vegetarisch. 4 koude en 2 warme voorgerechtjes, hoofdgerecht en nagerecht. We hebben gesmuld! De bediening was super vriendelijk. De eigenaar kwam regelmatig even langs om te vragen of alles naar wens was. We hebben 3 uur van de maaltijd genoten. Bij het afrekenen kregen we beiden een cadeaubon van 10 euro van een kledingzaakje net op de hoek. Heel verrassend.
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Eens iets wat anders, prima uitleg door gastvrouw/bediening Lisa.
Op verzoek ruime tijd tussen de gerechten is een aanrader omdat het anders (te) veel wordt.
erma.bert .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Bij aankomst een lichte teleurstelling, omdat we in het kader van de AH-actie mede voor Mazza hadden gekozen omdat het A la carte zou zijn. We kregen echter een menu, met keuze voor wel of niet vegetarisch. Die lichte teleurstelling was bij het voorgerecht al vergeten, gelukkig. We hebben voortreffelijk gegeten. Het zag er ook prima uit. Een echte aanrader.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Een aanrader! De weekhap was erg lekker, heerlijk gekruid en goed op smaak. Ruime porties voor 12,50. Ik mocht zelfs nog 2 verschillende wijnen proeven, erg leuk! Lisa, onze gastvrouw was erg gastvrij en weet waar ze over praat. Hier komen we zeker nog eens terug!
jantjel .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Het eten was erg lekker,maar na de voorgerechten waren we eigenlijk voldaan (wij zijn 70+) . Maar ook het hoofdgerecht en het dessert waren uitstekend en de bediening uiterst aangenaam. Kon niet beter. We komen hier zeker terug. De akoustiek is goed, want ondanks het feit dat er een vrij grote groep zat, was het er heerlijk rustig.
Denise O.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Gisteren heerlijk gegeten, Mazza heeft veel lekkere gerechten op het menu staan! De service was ook heel goed en snel, al moet ik zeggen dat het ook niet druk was. Zeker een tip voor de maandagavonden, wanneer veel restaurants gesloten zijn.
feriel W.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Aangeraden door familie, en tijdens paar dagen Enschede hier gegeten. Ik zou zo weer van Groningen naar Enschede gaan om hier te eten; Zo lekker;-). We komen zeker terug.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Eten opzich smakelijk en goed verzorgd. Het kwam helaas in een noodgang achter elkaar, waardoor veel koud opgegeten moest worden. Dit ondanks het verzoek het wat rustiger aan te doen. Ook kregen we geen uitleg bij de gerechtjes. Viel al met al behoorlijk tegen.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
zelden zooooo lekker gegeten, wat een smaak explosie in je maand, we komen zeer zeker snel weer en dat helemaal uit Ede !!
Miralda E.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Het eten was erg lekker..de gastheer ook erg aardig..heel goed in de uitleg
Het interieur mag meer warmte uitstralen
F T.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Als je houdt van een keer iets anders, verfijnd en gezellig, vers en niet vet, vegetarische kaart niet gelimiteerd tot 2 keuzes en indien vlees en vis je voorkeur heeft, is Mazza een topper! Voor Enschede een ware culinaire toevoeging aan de vele eetcafés met de altijd gefrituurde patat. Zelfs een boer vreet hier wat hij niet kent! ;-)