Mazza

Walstraat 1 7511 GE Enschede Nederland Kaart

Over restaurant Mazza

Verover de wereld

Libanees eten is gezond. De hummus, falafel en baqlawah hebben de wereld inmiddels veroverd. Laat je nu ook verrassen door alles wat deze keuken nog meer te bieden heeft. Gekend is zeker bemind! Mazza zijn kleine gerechtjes om te delen, zoals ze dat in het Midden Oosten al deccenia doen. Dit sprookje wordt compleet met de Arabische (live) muziek.

Meer informatie over restaurant Mazza

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Louise T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wat een vriendelijk ontvangst en bediening over de gehele avond, daar kan menig restaurant nog wat van leren. Eten was heerlijk, ondanks dat het spannend was omdat het een verrassingsmenu was.
Restaurant zag er netjes uit, sfeervol. Enig minpuntje is het toilet. iets meer aandacht voor dit kleine hokje zou wenselijk zijn dat maakt het helemaal af.
Sjoerd P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Een mooie ervaring om hier een keer gegeten te hebben. Het is een keer wat anders dan een standaard restaurant waarbij je dan toch maar weer een kiest voor de biefstuk. We hebben mogen genieten onder de begeleiding van een zeer vriendelijke gastheer die ons kennis heeft laten maken met de Libanese keuken. Al met al een echte aanrader voor mensen die hiervoor open staan en een keer een andere ervaring willen dan mainstream Hollands uiteten.
Sophie_droste23 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het was absoluut heerlijk. Veel variatie ! Een kijkje in de Libanese wereld ! Het enige nadeel vonden wij dat het vrij prijzig was 1 driegangenmenu voor 40 euro.
Eenmextra .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Mazza serveert aan de gasten met een AH restaurantactievoordeel een verrassingsmenu. En dat viel erg in de smaak. Wel veel brood en deegwaren: in de salade, bij de dippers, in het hoofdgerecht en dan ook nog baklava als nagerecht (filodeeg).
Vooral de yoghurt in het koude voorgerecht, de gehaktrolletjes in het warme voorgerecht en de kipstukjes in het hoofdgerecht smaakten voortreffelijk.
Iets meer toelichting bij de gerechtjes had gemogen, maar ook zonder de naam te weten van de gerechten, smaakte het uitstekend en we komen hier zeker nog een keer a la carte eten.
Annelevien T.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gastvrij, fijne indruk gekregen van de keuken door het kennismaken met meerdere gerechten, wat ons betreft een voorbeeld van kennismaken met een restaurant op basis van de ah actie. Wij komen graag weer.
Robjbos .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Prettig restaurant met een verrassend lekkere keuken.Niet bekend met de Libanese keuken maar dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Jacqueline E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het eten was heerlijk en ruim voldoende, vooral de mezze (combinatie van koude voorgerechten) en de warme voorgerechten waren geweldig en veel. Alleen het nagerecht viel een beetje tegen. Het was lekker, maar gaf niet het idee echt Libanees te zijn. De bediening was fantastisch, erg vriendelijk en heel persoonlijk. We hebben een geweldige avond gehad en zullen zeker terug komen.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Tweede kennismaking opnieuw zeer goed bevallen. Ook kleinkinderen waren enthousiast. Bediening prima en niet opdringerig. Enig punt van (lichte) kritiek: porties kunnen kleiner.
M. I. R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Zeer geslaagde avond bij Mazza met 6 vriendinnen, een Libanees 4 gangenverrassingsmenu van de chef. Hele attente en vriendelijke bediening, heerlijke koude en warme voorgerechten. Gevolgd door een hoofdgerecht en een superlekker zoet toetje waarbij je je vingers kunt aflikken.
Carlawent .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Wij waren er ivm de AH actie. Heerlijk gegeten: gevarieerd, smaakvol en goede porties. De bediening was uitstekend: aardige meiden die goed in de gaten hielden of alles in orde was! Kortom: een absolute aanrader!!!
Ad T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, dat in een prima restaurant mede voor een prettige sfeer zorgde tijdens een heerlijk maaltijd van prima kwaliteit.
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We werden vriendelijk ontvangen door een jongedame. Zij bracht ons naar de tafel.
Zij vertelde het menu . Het eten was voortreffelijk. Wij hadden nog nooit libanees eten gegeten, dit is een zeer zeker een aanrader. Het is wel nodig om te reserveren, het is een gewild restaurant.. Wij vonden het een topper.
Visje78 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Met een groep van 11 dames gegeten. Koud en warm voorgerecht was heerlijk. Salades waren lekker fris en dressing en kruiden niet te overheersend. Hoofdgerecht, combi van gegrilde kip en rund was goed van smaak en een mooie opvolger van het voorgerecht. Als dessert vers fruit en als afsluiter koffie en verse muntthee. Perfect etentje, fijne muziek op de achtergrond en hele vriendelijke, attente bediening! Zeker voor herhaling vatbaar! Wij komen zeker nog eens terug.
Annemiek H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Fantastisch eten! Heerlijk vier gangen diner, bediening was top! Je krijgt echt waar voor je geld! Voor de tweede keer in dit restaurant gegeten, en wij komen zeker voor een derde keer terug!
Basgallagher .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Lekker eten, erg goede service met duidelijke uitleg! Perfecte avond in een mooie ambiance. Een echte aanrader en gaan wij ook zeker doen!
Karlinhasantana .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Vooral voorgerecht( soort dunne brood met allerlei lekkernijen om op te smeren) was overheerlijk.
Hoofdgerecht iets te simpel.
Al met al was 4 gangen erg veel.
Maar zeker waard om er te eten!!!
Jakolu .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We hebben ontzettend lekker gegeten.
Personeel is ontzettend vriendelijk en vraagt geregeld hoe alles is.
Eten was heerlijk. We hebben genoten
Mariahg269 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het voorgerecht was echt super. Hoofdgerecht iets minder maar al met al waren wij heel tevreden. Met name een groot pluspunt voor de bediening. Een hele lieve vriendelijke dame
Woezelaar .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Was een beetje magertjes voor de prijs, sla verlept, weinig vlees, ondeskundige bediening, borden bleven lang staan, wel vriendelijk personeel, maar wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar
____ .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gebruik gemaakt van AH restaurantactie. Eten was ruim voldoende en erg goed van smaak. Bediening was attent, luchtige sfeer. Lekker platbrood dippen in hummus, pikante pepers pasta en frisse yoghurt. Aanrader.