Mazza

Walstraat 1 7511 GE Enschede Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mazza

Verover de wereld

Libanees eten is gezond. De hummus, falafel en baqlawah hebben de wereld inmiddels veroverd. Laat je nu ook verrassen door alles wat deze keuken nog meer te bieden heeft. Gekend is zeker bemind! Mazza zijn kleine gerechtjes om te delen, zoals ze dat in het Midden Oosten al deccenia doen. Dit sprookje wordt compleet met de Arabische (live) muziek.

Meer informatie over restaurant Mazza

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
erma.bert .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Bij aankomst een lichte teleurstelling, omdat we in het kader van de AH-actie mede voor Mazza hadden gekozen omdat het A la carte zou zijn. We kregen echter een menu, met keuze voor wel of niet vegetarisch. Die lichte teleurstelling was bij het voorgerecht al vergeten, gelukkig. We hebben voortreffelijk gegeten. Het zag er ook prima uit. Een echte aanrader.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Een aanrader! De weekhap was erg lekker, heerlijk gekruid en goed op smaak. Ruime porties voor 12,50. Ik mocht zelfs nog 2 verschillende wijnen proeven, erg leuk! Lisa, onze gastvrouw was erg gastvrij en weet waar ze over praat. Hier komen we zeker nog eens terug!
jantjel .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Het eten was erg lekker,maar na de voorgerechten waren we eigenlijk voldaan (wij zijn 70+) . Maar ook het hoofdgerecht en het dessert waren uitstekend en de bediening uiterst aangenaam. Kon niet beter. We komen hier zeker terug. De akoustiek is goed, want ondanks het feit dat er een vrij grote groep zat, was het er heerlijk rustig.
Denise O.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Gisteren heerlijk gegeten, Mazza heeft veel lekkere gerechten op het menu staan! De service was ook heel goed en snel, al moet ik zeggen dat het ook niet druk was. Zeker een tip voor de maandagavonden, wanneer veel restaurants gesloten zijn.
feriel W.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Aangeraden door familie, en tijdens paar dagen Enschede hier gegeten. Ik zou zo weer van Groningen naar Enschede gaan om hier te eten; Zo lekker;-). We komen zeker terug.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Eten opzich smakelijk en goed verzorgd. Het kwam helaas in een noodgang achter elkaar, waardoor veel koud opgegeten moest worden. Dit ondanks het verzoek het wat rustiger aan te doen. Ook kregen we geen uitleg bij de gerechtjes. Viel al met al behoorlijk tegen.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
zelden zooooo lekker gegeten, wat een smaak explosie in je maand, we komen zeer zeker snel weer en dat helemaal uit Ede !!
Miralda E.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Het eten was erg lekker..de gastheer ook erg aardig..heel goed in de uitleg
Het interieur mag meer warmte uitstralen
F T.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Als je houdt van een keer iets anders, verfijnd en gezellig, vers en niet vet, vegetarische kaart niet gelimiteerd tot 2 keuzes en indien vlees en vis je voorkeur heeft, is Mazza een topper! Voor Enschede een ware culinaire toevoeging aan de vele eetcafés met de altijd gefrituurde patat. Zelfs een boer vreet hier wat hij niet kent! ;-)
thierry W.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Proef vooral de mazza mixes , culinaire hoogstandjes . Bediening erg vriendelijk en kunnen je vanalles vertellen over de gerechten. Top avond gehad!
Ishtar T.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
De voorgerechten waren heerlijk. Het hoofdgerecht was redelijk; lekker gekruide rijst met groenten alleen de aubergine was niet goed gebakken (raauw) en aan de witlof zat geen smaak. Het nagerecht was 1 stukje baklava met wat spuitslagroom. Wat wij erg jammer vonden is dat op de site staat dat het voor 1 persoon 40 euro is. Dan zou het dus normaal 80 zijn? Nog way. Als je later op de site kijkt zie je dat je de prijs normaal 25 pp is. Dit was mijn 4e restaurant met ah bon en de enige die met de prijs wat gesjoemelde heeft. Dat vind ik jammer.
Jacolien B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Met de AH-restaurantactie hier gegeten. Leuk dat je (m.n bij de voorgerechtjes) allerlei Libanese gerechtjes kunt proberen. Snelle services, en uitleg van wat je eet. Het voorgerecht is met 3 koude en 2 warme hapjes heel uitgebreid en lekker, het hoofdgerecht viel ons qua specialiteit een klein beetje tegen, maar was desondanks wel heel smaakvol. Leuke sfeer in het restaurant met gezellige achtergrondmuziek.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Wij hebben hier zondagavond gegeten. de bediening was erg aardig. het eten was lekker maar veel van het zelfde: dezelfde sausjes en zelfde smaken. Dat vonden wij tegenvallen. het menu is gewoon te veel, niet subtiel.
Sophie H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Als vegetariër eens wat anders dan steeds kaas als vervanger. Er wordt met je meegedacht. Echt een aanrader!
Leanne K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Lekker en uitgebreid gegeten (met de AH restaurantactie) en erg aardige bediening. We konden zelf aangeven of we toe waren aan hoofd-/nagerecht. Mazza is echt een aanrader!
Martine O.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben ons laten verassen, en bij de eerste hap hadden we direct zoiets van, hier komen we terug. Prima bediening en super lekker gegeten!
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten, veelzijdig, smaakvol, meer dan genoeg. Prima ontvangst. Goede uitleg van de gerechten. Een aanrader. We komen hier zeker nog een keer terug.
Louise T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wat een vriendelijk ontvangst en bediening over de gehele avond, daar kan menig restaurant nog wat van leren. Eten was heerlijk, ondanks dat het spannend was omdat het een verrassingsmenu was.
Restaurant zag er netjes uit, sfeervol. Enig minpuntje is het toilet. iets meer aandacht voor dit kleine hokje zou wenselijk zijn dat maakt het helemaal af.
Sjoerd P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Een mooie ervaring om hier een keer gegeten te hebben. Het is een keer wat anders dan een standaard restaurant waarbij je dan toch maar weer een kiest voor de biefstuk. We hebben mogen genieten onder de begeleiding van een zeer vriendelijke gastheer die ons kennis heeft laten maken met de Libanese keuken. Al met al een echte aanrader voor mensen die hiervoor open staan en een keer een andere ervaring willen dan mainstream Hollands uiteten.
sophie_droste23 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het was absoluut heerlijk. Veel variatie ! Een kijkje in de Libanese wereld ! Het enige nadeel vonden wij dat het vrij prijzig was 1 driegangenmenu voor 40 euro.