Mazza

Walstraat 1 7511 GE Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Mazza

Verover de wereld

Libanees eten is gezond. De hummus, falafel en baqlawah hebben de wereld inmiddels veroverd. Laat je nu ook verrassen door alles wat deze keuken nog meer te bieden heeft. Gekend is zeker bemind! Mazza zijn kleine gerechtjes om te delen, zoals ze dat in het Midden Oosten al deccenia doen. Dit sprookje wordt compleet met de Arabische (live) muziek.

Meer informatie over restaurant Mazza

Jouw recensie over het restaurant Mazza

• Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Vriendelijk personeel, gezellige inrichting, voortreffelijke gerechten, goede uitleg over de verschillende gerechten, prima balans tussen de verschillende smaken. Wij komen graag nog een keer.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Leuke en spontane bediening, heel gastvrij. Het eten is Heerlijk en goed in balans. Wie nog niet bekend is met de Libanese cuisine, ga hier eten!
Gerty D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten! Het eten wordt met zorg opgediend en ziet er aantrekkelijk uit. De rolletjes met gehakt (ik weet de naam niet) vond ik er erg mooi uitzien en het was verfijnd van smaak.
Rita C.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Verrukkelijk eten, erg vriendelijke en vlotte bediening. De sfeer in het restaurant was ook erg prettig. Een absolute aanrader en ik kom zeker terug!
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Een aanrader! We hebben echt genoten en wat een ontzettende aardige bediening!
Echt weer eens iets anders! Ook de Libanese wijn is een aanrader!
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Net zoals altijd weer super lekker gegeten. Nu met de ah actie geweest. Was nu ook weer erg lekker, royale voorgerechten. Altijd heel hartelijk en gastvrij ontvangen, je merkt dat het personeel plezier in hun werk heeft.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Erg lekker gegeten hier, met de AH restaurantactie. Je kan niet à la carte eten met deze actie, maar je krijgt een menu voorgeschoteld van allerlei verschillende voorgerechtjes. Er wordt goed uitgelegd wat alles precies is en ze smaakten heerlijk. Het hoofdgerecht bestond uit twee verschillende soorten gegrild vlees plus Libanees brood. Minder uitgebreid dan het voorgerecht, maar ook best lekker.
Het nagerecht was baklava met slagroom. Zelf hou ik erg van baklava, maar mijn kinderen vonden dit te zoet en te machtig. Al met al prima gegeten hier, de voorgerechtjes vonden wij het lekkerst.
wagtem V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Dit restaurant, verborgen in de voetgangerszone van Enschede, is een absolute aanrader. Wij waren er met de AH-actie en kregen een verrassingsmenu voorgeschoteld. Allerlei exotische hapjes verschenen op ons bord. Ze smaakten allemaal anders, maar waren allemaal erg lekker. Enige minpuntje: de kok had geen rekening gehouden met ons eettempo en serveerde het warme voorgerecht al toe we het koude nog niethelemaal op hadden. Onze (rotterdamse!) serveerster deed haar best om het ons zo genoeglik mogelijk te maken, waar ze volledig in slaagde.

Voor een gezellig avondje uit warm aanbevolen!
rubicon .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Van de koude voorgerechten was de hummus erg lekker, de aubergine was okay, de rode tapenade erg scherp en de stukjes brood waren goed, hoewel warm was lekkerder geweest. De warme voorgerechten vielen tegen; weinig sensatie, plat van smaak. Het hoofdgerecht met vlees was goed en smaakvol, de vegetarische variant viel tegen, een sausprutje op een half balletje rijst...Het bakhlava dessert was bescheiden; 1 mini proefstukje met een overbodige slagroom-toegift. Goede rekenmeesters zijn het ook. De eindprijs voor 2 personen was €40, als dat de halvering is van de oorspronkelijke €80 moet ik zeggen dat het dat niet waard was. Bovendien koste een glas wijn bijna 5€, wel smaakvol, maar een euro teveel...De AH-actie wer een ha ha actie, voor de uitbater wel te verstaan. Geen reclame en terleurstellend.
Mike L.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Libanees met de juiste ambiance. Geen kapsones, goed eten en gastvrijheid zoals het hoort.
Henny N.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Eten was smakelijk en goed verzorgd. Vriendelijke bediening. voldeed volledig aan onze verwachtingen. Mooie entourage met ruime zitgelegenheid. Restaurant gemakkelijk te bereiken.
Irma G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Het eten was lekker en het personeel was uitermate vriendelijk.Voor mij was het de eerste keer dat ik naar een libanees restaurant ging en dat is niet tegengevallen. Kreeg ook te horen wat er in een gerecht zat en dat was wel leuk.
G-J-D .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Zondag avond bij Mazza het verrassingsmenu (AH actie) gegeten.
Om met het belangrijkste te beginnen: de gerechten waren heerlijk.
De koude voorgerechten zijn heerlijk met het Libanese brood, en daar zit gelijk het gevaar. Voordat je er erg in hebt zit je na het voorgerecht al bijna vol! Daarna komen nog twee warme voorgerechten, het hoofdgerecht, en het dessert!
Het hoofdgerecht, gehakt en ossehaas, was heel erg lekker. Mals en heerlijk gekruid.
Ook de Libanese witte wijn paste er prima bij.
Tot slot dan nog overheerlijke Baqlawah.
De gerechten waren goed en authentiek klaargemaakt; alleen de slagroom bij de Baqlawah had van mij niet gehoeven. Is voor het Hollandse tintje denk ik dan maar.

De bediening was vriendelijk en attent.
Jammer was dat tussen de gerechten een vrij lange wachttijd zat. Ik had het idee dat de keuken het niet goed aankon, hoewel het niet helemaal vol zat.

Al met al hebben wij een prettig verblijf gehad met prima eten.
Ik kan restaurant Mazza dan ook zeker aanbevelen en kom er graag nog weer een keer terug!
Ab W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Superlekker gegeten! Vriendelijke en attente bediening. De eigenaar is een vriendelijke gastheer en attent voor zijn gasten. Komen zeker nog een keer terug.
Lilian M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Verrassingsmenu was heerlijk, makkelijk niets zelf iets uit te zoeken. goede vriendelijke bediening, erg gezellig om daar te eten.
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten afgelopen zondag met de AH restaurant actie. De gerechten (wij hadden alles vegetarisch) waren stuk voor stuk erg bijzonder en perfect bereid. Daarnaast ga je absoluut niet met honger naar huis, want het was ook nog eens super veel. De bediening was onwijs vriendelijk en de wachttijd tussen de verschillende gangen was perfect. Tot slot was de Libanese rode wijn ook een echte aanrader. Ik vond het erg jammer dat ik nog moest rijden. Ik kom zeker weer eens terug en zal het iedereen aanraden.
Sophie H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het was heerlijk! Super gastvrij en goede bediening!!! Vegetarische gerechten waren geen probleem en werden goed verzorgd. Daarnaast hadden we tijdsdruk vanwege nachtdienst waar keurig rekening mee gehouden werd.
Irma L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Met de AH-restaurantbonnen hebben wij (8 personen afgelopen dinsdag bij Mazza gegeten. Lekker buiten op het terras zijn wij verwend met heerlijke voorgerechten (met een goede uitleg over wat het allemaal was) waarna wij eigenlijk al wel vol zaten. Maar toen kwam nog een hoofdgerecht en de geur deed ons toch weer een bordje volscheppen. In de groep zaten een aantal vegetariers en ook zij vonden de gerechten verrassend en lekker. Al met al hebben wij een leuke avond gehad en heerlijk gegeten bij een restaurant met erg vriendelijk personeel. Hier komen we zeker nog een keer terug.