Mazza

Walstraat 1 7511 GE Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Mazza

Verover de wereld

Libanees eten is gezond. De hummus, falafel en baqlawah hebben de wereld inmiddels veroverd. Laat je nu ook verrassen door alles wat deze keuken nog meer te bieden heeft. Gekend is zeker bemind! Mazza zijn kleine gerechtjes om te delen, zoals ze dat in het Midden Oosten al deccenia doen. Dit sprookje wordt compleet met de Arabische (live) muziek.

Meer informatie over restaurant Mazza

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
thierry W.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Proef vooral de mazza mixes , culinaire hoogstandjes . Bediening erg vriendelijk en kunnen je vanalles vertellen over de gerechten. Top avond gehad!
Ishtar T.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
De voorgerechten waren heerlijk. Het hoofdgerecht was redelijk; lekker gekruide rijst met groenten alleen de aubergine was niet goed gebakken (raauw) en aan de witlof zat geen smaak. Het nagerecht was 1 stukje baklava met wat spuitslagroom. Wat wij erg jammer vonden is dat op de site staat dat het voor 1 persoon 40 euro is. Dan zou het dus normaal 80 zijn? Nog way. Als je later op de site kijkt zie je dat je de prijs normaal 25 pp is. Dit was mijn 4e restaurant met ah bon en de enige die met de prijs wat gesjoemelde heeft. Dat vind ik jammer.
Jacolien B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Met de AH-restaurantactie hier gegeten. Leuk dat je (m.n bij de voorgerechtjes) allerlei Libanese gerechtjes kunt proberen. Snelle services, en uitleg van wat je eet. Het voorgerecht is met 3 koude en 2 warme hapjes heel uitgebreid en lekker, het hoofdgerecht viel ons qua specialiteit een klein beetje tegen, maar was desondanks wel heel smaakvol. Leuke sfeer in het restaurant met gezellige achtergrondmuziek.
annekeboon .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Wij hebben hier zondagavond gegeten. de bediening was erg aardig. het eten was lekker maar veel van het zelfde: dezelfde sausjes en zelfde smaken. Dat vonden wij tegenvallen. het menu is gewoon te veel, niet subtiel.
Sophie H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Als vegetariër eens wat anders dan steeds kaas als vervanger. Er wordt met je meegedacht. Echt een aanrader!
Leanne K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Lekker en uitgebreid gegeten (met de AH restaurantactie) en erg aardige bediening. We konden zelf aangeven of we toe waren aan hoofd-/nagerecht. Mazza is echt een aanrader!
Martine O.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben ons laten verassen, en bij de eerste hap hadden we direct zoiets van, hier komen we terug. Prima bediening en super lekker gegeten!
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten, veelzijdig, smaakvol, meer dan genoeg. Prima ontvangst. Goede uitleg van de gerechten. Een aanrader. We komen hier zeker nog een keer terug.
Louise T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wat een vriendelijk ontvangst en bediening over de gehele avond, daar kan menig restaurant nog wat van leren. Eten was heerlijk, ondanks dat het spannend was omdat het een verrassingsmenu was.
Restaurant zag er netjes uit, sfeervol. Enig minpuntje is het toilet. iets meer aandacht voor dit kleine hokje zou wenselijk zijn dat maakt het helemaal af.
Sjoerd P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Een mooie ervaring om hier een keer gegeten te hebben. Het is een keer wat anders dan een standaard restaurant waarbij je dan toch maar weer een kiest voor de biefstuk. We hebben mogen genieten onder de begeleiding van een zeer vriendelijke gastheer die ons kennis heeft laten maken met de Libanese keuken. Al met al een echte aanrader voor mensen die hiervoor open staan en een keer een andere ervaring willen dan mainstream Hollands uiteten.
sophie_droste23 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het was absoluut heerlijk. Veel variatie ! Een kijkje in de Libanese wereld ! Het enige nadeel vonden wij dat het vrij prijzig was 1 driegangenmenu voor 40 euro.
eenmextra .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Mazza serveert aan de gasten met een AH restaurantactievoordeel een verrassingsmenu. En dat viel erg in de smaak. Wel veel brood en deegwaren: in de salade, bij de dippers, in het hoofdgerecht en dan ook nog baklava als nagerecht (filodeeg).
Vooral de yoghurt in het koude voorgerecht, de gehaktrolletjes in het warme voorgerecht en de kipstukjes in het hoofdgerecht smaakten voortreffelijk.
Iets meer toelichting bij de gerechtjes had gemogen, maar ook zonder de naam te weten van de gerechten, smaakte het uitstekend en we komen hier zeker nog een keer a la carte eten.
Annelevien T.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gastvrij, fijne indruk gekregen van de keuken door het kennismaken met meerdere gerechten, wat ons betreft een voorbeeld van kennismaken met een restaurant op basis van de ah actie. Wij komen graag weer.
robjbos .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Prettig restaurant met een verrassend lekkere keuken.Niet bekend met de Libanese keuken maar dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Jacqueline E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het eten was heerlijk en ruim voldoende, vooral de mezze (combinatie van koude voorgerechten) en de warme voorgerechten waren geweldig en veel. Alleen het nagerecht viel een beetje tegen. Het was lekker, maar gaf niet het idee echt Libanees te zijn. De bediening was fantastisch, erg vriendelijk en heel persoonlijk. We hebben een geweldige avond gehad en zullen zeker terug komen.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Tweede kennismaking opnieuw zeer goed bevallen. Ook kleinkinderen waren enthousiast. Bediening prima en niet opdringerig. Enig punt van (lichte) kritiek: porties kunnen kleiner.
M. I. R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Zeer geslaagde avond bij Mazza met 6 vriendinnen, een Libanees 4 gangenverrassingsmenu van de chef. Hele attente en vriendelijke bediening, heerlijke koude en warme voorgerechten. Gevolgd door een hoofdgerecht en een superlekker zoet toetje waarbij je je vingers kunt aflikken.
carlawent .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Wij waren er ivm de AH actie. Heerlijk gegeten: gevarieerd, smaakvol en goede porties. De bediening was uitstekend: aardige meiden die goed in de gaten hielden of alles in orde was! Kortom: een absolute aanrader!!!
Ad T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, dat in een prima restaurant mede voor een prettige sfeer zorgde tijdens een heerlijk maaltijd van prima kwaliteit.
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We werden vriendelijk ontvangen door een jongedame. Zij bracht ons naar de tafel.
Zij vertelde het menu . Het eten was voortreffelijk. Wij hadden nog nooit libanees eten gegeten, dit is een zeer zeker een aanrader. Het is wel nodig om te reserveren, het is een gewild restaurant.. Wij vonden het een topper.