MAZU sushi & grill

6,6
Erg rumoerig
Colin1900 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Voor eerste maal geweest.Heette eerst Zuma maar nu heet het ineens mazu.Klantvriendelijk absoluut niet.Tafeltje werd ons toegewezenonder het mom van ga maar daar achter bij die tafel zitten.Liepen niet mee.Geen uitleg of vraag of we wisten hoe het werkte.Eten en drinken werd op tafel gezet .Werd niet gezegd eet smakelijk.Is alles naar wens ook niet gezegt.maar het eten smaakte goed en lekker vers.O ja de muziek stond ook te hard waardoor gesprek moeizaam is.
MariAnneWeetHetWel .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
De laatste weken er 2 x gegeten, binnen een maand, maar vorige zaterdag 28 mei dacht ik, vergeleken met 4 mei en daarvoor ook, de kwaliteit is in die paar weken achteruit gegaan en dacht ik hoef hier voorlopig niet meer te komen, terwijl ik tegen vrienden zei ga na Zuma want daar is het overheerlijk eten.
De bediening is goed te noemen.
Dieneke S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Op een woensdag avond samen met vriendin hier komen eten. Een leuke kaart met een aantal nieuwe verrassingen erop, altijd welkom. De service was snel en het eten was heerlijk. Een goede all you can eat formule met goede kwaliteit sushi en ook heerlijke vlees en frituur gerechten. Ook goedkoper dan andere ketens. Een aanrader!
Petra A.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Afgelopen maandag hier afgehaald. Bestelling vooraf op de website nagekeken. Wel erg verwarrend met de normale kaart en de afhaalkaart.
Bij binnenkomst even zoeken waar je moet bestellen. de bediening achter de bar met de telefoon te spelen.
Michel W.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Komen hier al sinds het begin

dit overtreft de shabu's, polderpoorten en alle andere zaken.
Constante kwaliteit, nooit teleurstellen, echt super!
S. H.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Hier gegeten omdat dit op 10 minuten lopen van mijn huis zit en wij trek hadden in sushi. Hebben al meerdere sushi-ervaringen gehad en dit was zeker een goede. Het eten is lekker, de bediening is niet top, maar in ieder geval niet opdringerig en zeker wel vriendelijk. Eten kwam niet te snel en niet te langzaam, drinken kwam ook op tijd, ondanks de drukte. Fijn restaurant, waar wij zeker nog terugkomen.
Patricia M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het eten was erg lekker alleen vond ik het personeel een beetje afstandig er is geen een keer gevraagd of alles naar wens was en toen ze iets vergeten waren van een ronde hebben we er nog gewoon een kwartier op moeten wachten...
Shannonvdk .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Wij gaan bijna wekelijks hier eten. Vind het er gezellig en als je reserveert voor 4 personen met baby dan zorgen ze dat je een fijne tafel krijgt + babystoel. De ene keer is de bediening beter dan de andere keer maar dat heeft meer te maken met dat het dan ook echt druk is. Sushi's vinden wij allemaal lekker en ook het vlees is goed mals en lekker gekruid.
Roeland B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Prima sushi, te kiezen uit verschillende (ook vegetarische) menu's. Ook de vleesgerechten zoals eendenborst en beef teriyaki zijn erg mals en smakelijk. Bovendien zijn de gebakken banaan en vietnamese loempiaatjes zals sidedish zeker aan te raden. Ik laat het eten van Zuma regelmatig thuis bezorgen en dit bezorgen doet in het geheel niets af van de uitstekende smaak van het eten. Een aanrader!
RayHolland .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Zuma is een Japans restaurant met een all you can eat concept. Verschillende malen ben ik er geweest, ook voor de lunch. Het is er s avonds altijd druk en tussen de middag meestal erg rustig, reden waarom het restaurant sinds kort niet meer elke dag tussen de middag open is voor de lunch. Als je van Japans eten houdt is Zuma zeker niet de top maar wel gewoon in orde. De ruime keuze aan gerechten smaakt vers. Wel kan de bediening een stuk beter. Het duurt soms lang voordat je bord wordt opgehaald en je je volgende gerechten kunt bestellen. Ook gaat het met de bestelling zelf wel eens mis en krijg je iets anders dan besteld is. Aangezien alles best smaakt is dat laatste niet zo erg. Kortom Zuma is een goed adres om af een toe eens flink aan de sushi en sashimi ( en meer) te gaan. Geen topper, wel redelijk. Enkele gerechten zoals bijvoorbeeld de coquilles saint Jacques kosten een geringe meerprijs.
Dre R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Top restaurant!! Eten is echt overheerlijk!! Leuke sfeer en altijd erg druk!! Wij eten daar altijd met een grote groep en achja tuurlijk wacht je iets langer en tuurlijk worden er soms bestellingen vergeten maar als je dit meldt dan wordt het netjes voor je gemaakt!! Soms moet je respect en begrip hebben voor het personeel als het hartstikke druk is!! Zo lang het eten heerlijk is, is er niets aan de hand tog!! Zuma ga zo door!!
Erohnia B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
In meerdere restaurants sushi gegeten, maar hier was het zeker heerlijk. Bediening was goed, geen opmerkingen over. Wij waren hier op een doordeweekse dag dus het was vrij rustig. Ik kom zeker nog een keer terug bij Zuma
Noki78 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
De eerste keer dat ik hier had gegeten (juni 2015) vond ik het eten redelijk goed, echter de service viel nogal tegen.. lang wachten op bestelling en wat onvriendelijk personeel. Nu voor een 2e keer hier gegeten met 4 personen (op herkansing) , maar dit is voor ons gelijk de laatste keer geweest...jammer! Het eten is over het algemeen redelijk tot goed o.a. sake maki en tempura maki, maar de sashimi was een beetje zompig (zalm) en de tonijn was niet goed uitgelekt, waardoor er sprake was van een overheersende vissmaak en dit hoort absoluut niet. Geen begrip en een onvriendelijke service viel ons ten deel...voor ons is dit geen optie meer om japans te gaan eten.
Corina S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Eten is top, Sushi is heerlijk vers kan niet beter ! alle gerechten zijn heerlijk klaar gemaakt vooral de zalm is onze favoriet, maar het personeel vooral de heren vreselijkkkkkk gewoon, zo onbeschoft (1 ober spant echt de kroon airco lekte boven onze tafel kreeg ik een servet op mijn schouder !!!!!! ) meiden in de bediening wel vriendelijk eten is voortreffelijk maar wil ook een gezellige avond zonder mij te ergeren erg jammer
Lisasteen93 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Net zoals altijd heerlijk gegeten en super bediening. De ingevulde 'bestelkaart' wordt spoedig na het invullen weggenomen en het eten wordt vaak snel daarna geserveerd. Tevens een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ariso .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
sushi's smaakten niet vers. tonijn had een rare kleur. meeste sushi's waren ook erg groot, eet niet lekker zulke hompen. duurde lang voor de bestellingen gebracht werden, ook het formulier werd niet altijd snel meegenomen. het loopt gewoon niet soepel. verkeerde gerechten werden ook gebracht. aan het eind van onze tijd, werd er herhaaldelijk onvriendelijk duidelijk gemaakt dat wij weg moesten. dit terwijl wij pas 4 rondes hadden gehad en echt wel door aten zodra het werd gebracht, maar de bediening was gewoon langzaam! sfeer is wel leuk, alhoewel je ook maar van neonlicht moet houden... ik ben een sushi liefhebber en dacht; ik geef het een kans. jammer!
SarahAJB .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Fijne koude en warme gerechten. Lekkere Kokospudding! Bediening is matig, maar zeker niet onvriendelijk.
Watervalletje met vissen (koi) is erg leuk maar maakt soms herrie.
Jammer is dat doordeweeks het 'linkergedeelte' van het restaurant vaak niet gebruikt wordt waardoor er plekken aan het raam verloren gaan.
Overall prima AYCE Japanner!
Katinka D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
We waren eerst een beetje huiverig om langs te gaan vanwege de negatieve reacties over de service. Dat was nergens voor nodig! Wat een fijn restaurant! De vis was ontzettend lekker en vers. De bereiding was zodanig goed dat we sowieso nog een keer terug komen. Het vlees was niet heel bijzonder, maar toch van goede kwaliteit. We hebben van tevoren aangegeven dat één van ons een allergie had, en het personeel is daar uitstekend mee omgegaan. Wij zijn zodanig tevreden dat we sowieso weer terug komen. Tot nu toe is dit ons favoriete restaurant. Wat wel jammer is, is dat het decor blauwe lampen op het plafond heeft, een groene bar en zwarte pilaren met fushia pilaren. Maar het eten stond snel op tafel, er staan mooie dingen op de kaart en het is aboluut waar voor je geld. Ik weet niet of het mensen opvalt, maar wij vonden de fushia pilaren in het begin een doorn in het oog. Maar door het lekkere eten en de service van de bediening viel het nauwelijks meer op. Een aanrader!
Schiedamsekikker .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Ik lunch hier altijd! Je kunt hier namelijk heerlijk eten. De bediening was in het begin minder, maar de laatste keren is de bediening echt vriendelijker geworden. Verder van buiten ziet het restaurant er een beetje raar uit, maar van binnen is het echt super mooi! Echt een aanrader als het gaat om lekkere sushi! Oja, en heel duur is het niet! ;)
Tuinpad .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
In twee weken tijd daar 3x gegeten. Qua variatie sushi's, bijgerechten, kwaliteit en hoeveelheid is dit werkelijk de 'Rolls Royce' onder de sushi restaurants. De bediening is erg vriendelijk en je wordt ook vlot geholpen. Twee minpunten: de tafeltjes staan erg dicht bij elkaar, hierdoor geen enkele privacy en de fooi. De fooi is namelijk niet voor het bedienend personeel maar verdwijnt gewoon in de kassa!