Maza (Foodhallen)

Bellamyplein 51 1053 AT Amsterdam Nederland Kaart
31-200000000

Meer informatie over restaurant Maza (Foodhallen)

- Bar vanaf 11:30

Eveline D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wederom een heerlijk broodje (=wrap) falafel besteld. Prima combinatie met wat Aziatische hapjes en de wijn van de wijnbar. Elke keer als ik kom moet er toch iets lekkers bij van Maza en dat is altijd de moeite waard.
deSnob .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Maandagavond is echt een prima avond om lekker te eten in de Foodhallen. De tafels zijn goeg gevuld met publiek, maar je hoeft nergens te wachten en er is nog voldoende plek om te zitten.
De Mezze Plate van 7 Euro is prima. falafel is goed (mag meer munt in, naar mijn smaak), hummus is goed (gebruiken jullie wel een Vitamix?), maar de breadsticks vallen wat tegen (ingekocht bij een groothandel?).
good value for money. Ik kom nog een keer terug voor het broodje Falafel! (zie recensie hieronder)
Mary-Ann F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Dit keer een schaal besteld met Falafel, kikkererwten en verschillende sausjes, komkommer die we op de bijgeleverde dürüm konden smeren. Alhoewel de krokante breadsticks er ook heerlijk bij smaakten! Met de olijfjes erbij was het heerlijk snacken.
Dankje! Daar doen we het voor :) Tot snel
pallas23 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
We hadden voor twee personen een grote schaal met hapjes uit het midden-oosten en extra een wrap met falafel erbij. Wijn gehaald aan de bar en later koffie, helaas in kartonnen bekers. Het eten was heel veel voor twee personen en zag er lekker uit maar het gaat snel hetzelfde smaken, de (gefrituurde balletjes en de sausjes. We zaten op hoge banken aan een houten tafel. Andere mensen schuiven aan, je maakt zo gemakkelijk contacten, wat heel gezellig is, maar persoonlijk hou ik niet zo van de formule van de Foodhallen. Als je met meer bent, zijn er altijd wel een of twee weg om nog het een en ander bij te halen.
HZand .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Ik heb het heerlijkste broodje Falafel aller tijden hier gegeten. Het was een pittig broodje Falafel met een beetje couscous met een heerlijke kaneelsmaak er heel licht aan met groene pepertjes. Zo lekker dat ik er van droomde die nacht. Echt een aanrader!
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Heerlijk eenvoudig product, authentieke smaken.

Service kan beter, personeel was best druk met de telefoon in plaats van de bezoekers.