Maza, Afghaans Specialiteiten Restaurant

Koepeldwarsstraat 4 4611 JV Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over restaurant Maza, Afghaans Specialiteiten Restaurant

De rijkdom van cultuur en gastronomie

Maza biedt bij elk bezoek weer nieuwe verrassingen. Zowel op culinair als op cultureel gebied. Hier word je verwend met de lekkerste Afghaanse specialiteiten, bereid met eerlijke en verse ingrediënten. Ervaar de grenzeloze gastvrijheid en beleef de plezierige sfeer van Maza samen met vrienden, familie of zakenrelaties!

Meer informatie over restaurant Maza, Afghaans Specialiteiten Restaurant

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

Ineke.noordzij .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wilhelmus K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
heerlijk rustig - het eten was smaakvol en heerlijk gekruid - niets voor haastige mensen -
Hilbert D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk en uitstekend gegeten bij dit Afghaans restaurant. Hele verrassende en lekkere smaaksensatie uit de Afghaanse keuken. Vooral voor liefhebbers van rijst echt een aanrader.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
In het restaurant serveert men authentieke Afghaanse gerechten. Deze worden met veel zorg bereid en smaken uitstekend. In het restaurant creëert men een huiskamersfeer. Heel zachtjes hoor je passende (Afghaanse?) muziek. De eigenaar/kok komt zelf regelmatig in het restaurant om zelf gerechten uit te serveren en te informeren of alles naar wens is. Een echte aanrader.
Zonnig .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gezellig restaurant met goed verzorgde en lekkere gerechten. Vriendelijke bediening en betaalbaar. We vonden het leuk om op deze manier kennis te maken met de afghaanse keuken.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prima restaurant. Heerlijk en verrassend gegeten. Je moet wel even de tijd nemen want er wordt vers gekookt. Absoluut een aanrader voor wie wat anders wil.
Elinematthijsse .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heb erg lekker gegeten en het was heel gastvrij en ongedwongen. Zeker voor herhaling vatbaar. Veel verse kruiden zonder dat het te pittig wordt. Mals vlees en veel keuze.
Mjcverduin .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Maza, een ware smaaksensatie! De chef-kok kent de perfecte balans tussen de gerechten en de bijzondere kruiden.
De bediening was erg goed, de gerechten uit de Afghaanse keuken werden goed geintroduceerd. Ook werd er met interesse geinformeerd of alles naar wens was. We komen zeker terug bij deze symphatieke gastheer en gastvrouw!
Em0220 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was heerlijk, de gastvrouw heel vriendelijk,maar het duurde ontzettend lang voor het eten werd geserveerd en daarna nog eens veel te lang tussen de gangen, terwijl er toch maar 6 gasten waren.
Er werd niet gevraagd of we iets anders dan flesje water wilden drinken en er waren geen prijzen vermeld op het menu.BIj het afrekenen zagen we dat er 2,50€ pp voor een kommetje rijst werd gerekend, terwijl op het menu stond dat dit erbij werd geserveerd en klein flesje water bleek 4€ per stuk te kosten.
Adalammers .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Zeer verfijnde recepten ,met zorg klaargemaakt. De bediening was vriendelijk en goed. We gaan hier zeker nog een keer eten. Een aanrader dus!
jhoudebreuil .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten .De gestoofte spinazie met uien knoflook en speciale kruiden was verrassend anders maar zeer lekker.Mijn vrouw heeft de vegetarische verassingsschotel van de kok genomen en je zag en proefde aan alle onderdelen dat er met liefde aan gewerkt was. Zelf heb ik voor de gestoofde lamsschotel gekozen en dat was ook een fantastische ervaring.

Ik kan en ga dit restaurant dan ook aan een ieder aanraden.
Henkie-pankie .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
bij binnenkomst hartelijk ontvangen! mondelinge uitleg door de gastvrouw van het voor/hoofd/nagerecht. besteld toch nog even de kaart gevraagd,gewoon even lezen.
eten gewoon goed/lekker.de kok zelf bracht de 2 soorten rijst maakte ook nog even praatje.
kortom mensen die met hart en ziel staan voor hun restaurantje. gewoon gaan eten/proeven en de sfeer ervaren is mijn advies.

mike den engelsman
Remonswaab .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Klein en gezellig restaurant. Heerlijke gerechten. Het wordt met veel aandacht geserveerd door de kok. Wij gaan hier zeker nog eens eten.
Yolande.honhoff .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heerlijk gegeten met zeer persoonlijke bediening. Absoluut een aanrader voor een exclusief en authentiek diner, ook voor vegetariers.
Pimmes-Frites V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
We kwamen hier via de AH-restaurantactie. Misschien waren we hier anders niet geweest tijdens ons weekendje Bergen op Zoom. En dat zou heel erg jammer zijn geweest, want de toch al smakelijke Afghaanse keuken wordt hier perfect neergezet.
De vriendelijke gastvrouw, echtgenote van de chef, informeerde ons enthousiast over de gerechten op de kaart, zodat wij een goede keus konden maken. Na een frisse amuse met kikkererwten en koriander, begonnen we met een mooi opgemaakt voorgerecht van aubergine met kwarksaus. En dat klinkt dan nog niet half zo lekker als het smaakte.
Vervolgens kwamen er 2 soorten pilav (palauw) op tafel als basis voor het hoofdgerecht met kofta (mijn tafelgenote had een lamsgerecht waar ze zeer over te spreken was). De gehaktballetjes en hun garnituur waren ook weer met zorg bereid en smaakten voortreffelijk. En dat kan ik ook zeggen van dat toch wel een beetje bekende Afghaanse dessert ‘firini’, een puddinkje met pistache en amandelen.
Na afloop kwam de chef zelf nog even vragen of het had gesmaakt. Aan onze enthousiaste reactie kon hij afleiden dat dit inderdaad het geval was…
We hadden bij de maaltijd een paar Leffe Blond genuttigd en ter afsluiting een kop koffie. En zelfs zonder de AH-korting zou de rekening dan nog zeer schappelijk zijn uitgevallen.
Als wij in Bergen op Zoom zouden wonen, dan had Maza aan ons een vaste klant.
Johanvanoevelen .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Het eten is voortreffelijk! De eigenaar en eigenaresse doen er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen, kompleet met uitleg en achtergronden van het Afghaans eten. Beslist een aanrader!
Mariannesiewe .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Verassend lekker, licht en heerlijk gekruid. Zeer vriendelijke bediening. Goed, rustig tempo. Kok kwam ook nog vragen of er nog meer moest komen en hoe het was.
Erg aanbevolen als je eens wat anders wilt eten maar niet al te vreemd. Goed afgestemd op de "Hollandse" smaak.
Marishka36_ .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Echt iets anders...............qua smaakbeleving!
Goede uitleg over de gerechten.
Gastvrouw/bediening verdween steeds de keuken in, niet zo handig.
Pilsje 3,00 wel wat aan de prijs.
Corwilma .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Alles was even lekker .
Een waren smaak sensatie ,
De sfeer is erg gezellig de gastvrouw is erg gezellig en de kok komt
Zelf aan tafel vragen of alles maar wens is .
Jammer dat nog niet iedereen in de omgeving van Bergen op zoom dit restaurant ontdekt heeft
Want het is een aanwinst voor Bergeo op zoom super lekker eten!!!
Marryarnold .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Zondagavond 17 juli zijn wij heel vriendelijk ontvangen door mevrouw. Later kwam meneer ons ook verwelkomen. Wij kregen als eerst een heerlijke amuse. Daarna mochten uit 4 voorgerechten kiezen en hebben wij beiden voor de balletjes gekozen en waren overheerlijk. Uit de hoofdgerechten heeft mijn man voor de kip gekozen en ik voor het rundvlees. Ook kon je bij het hoofdgerecht kiezen uit 4 verschillende smaken rijst, zeer verrassend. Voor het nagerecht hebben wij gekozen voor de pudding die volgens het traditionele recept van zijn moeder klaargemaakt wordt. De pudding was niet al te zoet, maar lekker verfrissend.
Alles ging heel rustig aan zodat je tijd genoeg had om de voorgaande gang te laten zakken en in die tussentijd van je wijntje te genieten. Na de afrekening werden wij door meneer uitgezwaaid. Onze ervaring is dus zeer prettig geweest en zullen het anderen zeker aanraden. Wij wisten zelfs niet dat er in Bergen op Zoom een Afghaans restaurant was.