Maza, Afghaans Specialiteiten Restaurant

Koepeldwarsstraat 4 4611 JV Bergen op Zoom Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Maza, Afghaans Specialiteiten Restaurant

De rijkdom van cultuur en gastronomie

Maza biedt bij elk bezoek weer nieuwe verrassingen. Zowel op culinair als op cultureel gebied. Hier word je verwend met de lekkerste Afghaanse specialiteiten, bereid met eerlijke en verse ingrediënten. Ervaar de grenzeloze gastvrijheid en beleef de plezierige sfeer van Maza samen met vrienden, familie of zakenrelaties!

Meer informatie over restaurant Maza, Afghaans Specialiteiten Restaurant

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Maza, Afghaans Specialiteiten Restaurant

Rolien T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, erg vriendelijke mensen die veel over het eten uit Herat vertelden. Absolute aanrader!
Jorn Z.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
De gastvrouw en gastheer zijn erg vriendelijk en doen erg hun best om je kennis te laten maken met het Afghaanse eten zoals zij het eten. Het eten was ontzettend lekker, voor een vrij lage prijs. Ik kan iedereen aanraden om eens bij restaurant Maza in Bergen op Zoom te gaan eten!
merijn V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Hele vriendelijke mensen met passie voor hun restaurant.
GJ. D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Rustige, vriendelijke omgeving. Alle tijd voor advies en uitleg over gerechten en vervolgens alle tijd om te genieten van gerechten. Smaakvol.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Knus en sfeervol restaurantje, huiskamergevoel. Men doet erg zijn best, uitleg over gerechten wordt gegeven, men is trots op zijn Afghaanse keuken. Persoonlijke benadering, vriendelijke mensen, en heerlijk gegeten!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Rustig restaurant met heerlijke Afghaanse specialiteiten. Zeer de moeite waard om te proberen en ook zeker voor herhaling vatbaar.
Gastvrouw legt aan het begin alles uit aan tafel, omdat het aardig vol zat was ze soms wat minder aanwezig.
jacomien3112 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vriendelijk ontvangst. Speciaal voor ons geopend, waren met 8 pers. Uitleg over de gerechten, en alles was mogelijk zoals extra pittig, vegetarisch of dieet wensen. Zeker een aanrader!
Han S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Bijzonder en bijzonder lekker ! Huiskamersfeer. Neem er de tijd voor. Heel vriendelijke ontvangst. Verse producten. Verrassende nieuwe smaken.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wat een verrassing deze keuken en wat een lieve mensen. Omdat ze maar samen werken is het wel lang tafelen, maaar het is de moeite waard. Mijnheer kookt heerlijk en het eten is echt de moeite waard. Wij komen zeker nog eens terug!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wat een leuke bediening en een heerlijke keuken. Oke hou er rekening mee dat het allemaal wat langer duurde maar met een groep is het zo weer het volgende gerecht maar met twee kan het allemaal iets wat Te lang duren 3 uur voor een voor Hooft en na gerecht. Maar de bediening maakt het toch leuk en je ziet dat ze hun best doen om hun keuken te promoten. Ik zou zeker weer eens terug gaan om hier te gaan eten toppie.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. We gaan nog eens terug.
Wij hebben hier het menu van de AH actie gegeten. Het was een rustige avond en de eigenaar had nog even tijd om e.e.a. te vertellen.
rommeno8 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We zijn voor de derde keer bij Maza wezen eten. Het eten is van goede kwaliteit. Het lijkt erop dat het eten wordt bereidt volgens 'grootmoeders' recept, waardoor je authentieke gerechten voorgeschoteld krijgt. Met de ah restaurantactie kun je kiezen uit verschillende voor-, hoofd-, en nagerechten en is het goed betaalbaar.
Reijer V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Hier kan je heerlijk eten in een rustige sfeer en genieten van zowel vlees- als vegetarische gerechten die net even anders zijn als altijd! Voor ons een fijne ervaring rijker.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een gezellig klein huiselijk restaurantje! Je wordt persoonlijk toegelicht over het eten wat je hebt besteld. Je moet wel de tijd nemen om daar te eten, omdat ze zelf alles klaar maken, maar dat maakt het juist uniek.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij waren met 4 personen (één met lactose/koemelk-allergie) voor het eerst in dit restaurantje met de AH-bonnen. De eigenaresse bediende vriendelijk en deed haar best een menu (enigszins anders dan op papier stond) te 'verkopen'. Het is een niet zo groot restaurantje en ondanks dat het zondag was, waren wij de enige gasten. Het eten was prima, zo ook de huiswijnen (zowel rood als wit). Alhoewel het tweede menu gratis was, maakte de wat hoge prijs (zo culinair waren de gerechten nu ook weer niet), € 35,- per menu, de eindrekening wat aan de hoge kant. De vriendelijke bediening maakte wel veel goed.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Erg lekker gegeten en goede uitleg gekregen over Afgaans eten.
Jammer dat de gastvrouw veel in de keuken was waar door we lang moesten wachten om af te rekenen.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Hier met z'n tweeën gegeten na een bezoek aan BOZ. Het restaurant wordt gerund door een zeer klantvriendelijk Afghaans echtpaar. De echtgenoot staat in de keuken maar serveert ook uit en maakt dan een praatje. We hebben ieder een voorgerecht en hoofdgerecht besteld. De kwaliteit van het eten (Afghaans/Persisch) was uitstekend. Vooraf werd gevraagd of het pittig moest of niet. De inrichting en ambiance ziet er keurig en netjes verzorgd uit. Wat ons betreft een aanrader.
Iris G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten! De gastvrouw had alle tijd voor ons en heeft ons veel kunnen vertellen over de gerechten. Alles smaakte super lekker en de service was uitstekend. En het is ook super betaalbaar. Jammer dat we zo ver weg wonen anders was ik veel vaker gekomen.
Kimberly D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heel lekker gegeten, de perfecte plek voor comfort food, Fantastische gekruid eten en ook als vegetariër zit je hier goed. Vriendelijke bediening. Kleine kanttekening... Maza wordt volgens mij gerund door echtpaar die alles zelf doen, inclusief de keuken waardoor de wachttijden lang zijn. Ga hier dus niet naartoe als je geen tijd hebt of een snelle hap wilt.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Eten is lekker en voor vegetarisch keuze zeer geschikt. Echter lange wachttijd en rekening teleurstellend: AH menu bedroeg € 39,50 ! Ipv keuzemenu op kaart van € 27. Jammer