Maza, Afghaans Specialiteiten Restaurant

Koepeldwarsstraat 4 4611 JV Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Maza, Afghaans Specialiteiten Restaurant

De rijkdom van cultuur en gastronomie

Maza biedt bij elk bezoek weer nieuwe verrassingen. Zowel op culinair als op cultureel gebied. Hier word je verwend met de lekkerste Afghaanse specialiteiten, bereid met eerlijke en verse ingrediënten. Ervaar de grenzeloze gastvrijheid en beleef de plezierige sfeer van Maza samen met vrienden, familie of zakenrelaties!

Meer informatie over restaurant Maza, Afghaans Specialiteiten Restaurant

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

Kan beter
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een gezellig klein huiselijk restaurantje! Je wordt persoonlijk toegelicht over het eten wat je hebt besteld. Je moet wel de tijd nemen om daar te eten, omdat ze zelf alles klaar maken, maar dat maakt het juist uniek.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij waren met 4 personen (één met lactose/koemelk-allergie) voor het eerst in dit restaurantje met de AH-bonnen. De eigenaresse bediende vriendelijk en deed haar best een menu (enigszins anders dan op papier stond) te 'verkopen'. Het is een niet zo groot restaurantje en ondanks dat het zondag was, waren wij de enige gasten. Het eten was prima, zo ook de huiswijnen (zowel rood als wit). Alhoewel het tweede menu gratis was, maakte de wat hoge prijs (zo culinair waren de gerechten nu ook weer niet), € 35,- per menu, de eindrekening wat aan de hoge kant. De vriendelijke bediening maakte wel veel goed.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Erg lekker gegeten en goede uitleg gekregen over Afgaans eten.
Jammer dat de gastvrouw veel in de keuken was waar door we lang moesten wachten om af te rekenen.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Hier met z'n tweeën gegeten na een bezoek aan BOZ. Het restaurant wordt gerund door een zeer klantvriendelijk Afghaans echtpaar. De echtgenoot staat in de keuken maar serveert ook uit en maakt dan een praatje. We hebben ieder een voorgerecht en hoofdgerecht besteld. De kwaliteit van het eten (Afghaans/Persisch) was uitstekend. Vooraf werd gevraagd of het pittig moest of niet. De inrichting en ambiance ziet er keurig en netjes verzorgd uit. Wat ons betreft een aanrader.
Iris G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten! De gastvrouw had alle tijd voor ons en heeft ons veel kunnen vertellen over de gerechten. Alles smaakte super lekker en de service was uitstekend. En het is ook super betaalbaar. Jammer dat we zo ver weg wonen anders was ik veel vaker gekomen.
Kimberly D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heel lekker gegeten, de perfecte plek voor comfort food, Fantastische gekruid eten en ook als vegetariër zit je hier goed. Vriendelijke bediening. Kleine kanttekening... Maza wordt volgens mij gerund door echtpaar die alles zelf doen, inclusief de keuken waardoor de wachttijden lang zijn. Ga hier dus niet naartoe als je geen tijd hebt of een snelle hap wilt.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Eten is lekker en voor vegetarisch keuze zeer geschikt. Echter lange wachttijd en rekening teleurstellend: AH menu bedroeg € 39,50 ! Ipv keuzemenu op kaart van € 27. Jammer
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Huiselijke sfeer, goede uitleg over gebodene en heerlijk gegeten, gesnoept eigenlijk van alle uit verse produkten. Voldoende grote porties.
Niet erg grote eetzaal, vier tafels bezet.
Zeker de prijs waard.
Michelle K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Na binnenkomst duurde het eventjes voordat we werden ontvangen. De gastvrouw was wel heel vriendelijk en het zag er netjes uit. We hadden gereserveerd via de AH actie. We hadden genoeg keuze en de gastvrouw legde alles heel geduldig uit. Jammer dat het lamsvlees op was en dat we geen vis konden kiezen. De gerechtjes daarentegen waren met zorg en vers klaargemaakt.
De tijden tussen de gerechten duurden echter te lang. We gingen om 19.30 uur aan tafel en ontvingen om 23.30 ons dessert. De gastvrouw en -heer hadden het erg druk in de keuken (volgens ons waren ze alleen met z'n tweetjes) en vergaten ze om regelmatig naar binnen te lopen om de mensen te drinken te vragen.
Het eten was echt heerlijk en voor sommigen misschien apart, maar helaas duurde het allemaal iets te lang.
ineke.noordzij .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het is jammer dat je vrij lang moet wachten op de maaltijd. Dit komt mede doordat de eigenaar zelf en alleen kookt en zijn vrouw serveert uit.
Het eten daarintegen is heerlijk we hebben ervan genoten en we komen zeker terug het is een aanrader
wilhelmus K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
heerlijk rustig - het eten was smaakvol en heerlijk gekruid - niets voor haastige mensen -
Hilbert D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk en uitstekend gegeten bij dit Afghaans restaurant. Hele verrassende en lekkere smaaksensatie uit de Afghaanse keuken. Vooral voor liefhebbers van rijst echt een aanrader.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
In het restaurant serveert men authentieke Afghaanse gerechten. Deze worden met veel zorg bereid en smaken uitstekend. In het restaurant creëert men een huiskamersfeer. Heel zachtjes hoor je passende (Afghaanse?) muziek. De eigenaar/kok komt zelf regelmatig in het restaurant om zelf gerechten uit te serveren en te informeren of alles naar wens is. Een echte aanrader.
zonnig .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gezellig restaurant met goed verzorgde en lekkere gerechten. Vriendelijke bediening en betaalbaar. We vonden het leuk om op deze manier kennis te maken met de afghaanse keuken.
wouter V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prima restaurant. Heerlijk en verrassend gegeten. Je moet wel even de tijd nemen want er wordt vers gekookt. Absoluut een aanrader voor wie wat anders wil.
elinematthijsse .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heb erg lekker gegeten en het was heel gastvrij en ongedwongen. Zeker voor herhaling vatbaar. Veel verse kruiden zonder dat het te pittig wordt. Mals vlees en veel keuze.
mjcverduin .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Maza, een ware smaaksensatie! De chef-kok kent de perfecte balans tussen de gerechten en de bijzondere kruiden.
De bediening was erg goed, de gerechten uit de Afghaanse keuken werden goed geintroduceerd. Ook werd er met interesse geinformeerd of alles naar wens was. We komen zeker terug bij deze symphatieke gastheer en gastvrouw!
em0220 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was heerlijk, de gastvrouw heel vriendelijk,maar het duurde ontzettend lang voor het eten werd geserveerd en daarna nog eens veel te lang tussen de gangen, terwijl er toch maar 6 gasten waren.
Er werd niet gevraagd of we iets anders dan flesje water wilden drinken en er waren geen prijzen vermeld op het menu.BIj het afrekenen zagen we dat er 2,50€ pp voor een kommetje rijst werd gerekend, terwijl op het menu stond dat dit erbij werd geserveerd en klein flesje water bleek 4€ per stuk te kosten.
adalammers .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Zeer verfijnde recepten ,met zorg klaargemaakt. De bediening was vriendelijk en goed. We gaan hier zeker nog een keer eten. Een aanrader dus!
jhoudebreuil .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten .De gestoofte spinazie met uien knoflook en speciale kruiden was verrassend anders maar zeer lekker.Mijn vrouw heeft de vegetarische verassingsschotel van de kok genomen en je zag en proefde aan alle onderdelen dat er met liefde aan gewerkt was. Zelf heb ik voor de gestoofde lamsschotel gekozen en dat was ook een fantastische ervaring.

Ik kan en ga dit restaurant dan ook aan een ieder aanraden.