Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Maz Mez

Libanese keuken

De Libanese keuken is gezond en verfijnd, maar vooral heel erg lekker! De meeste gerechten zijn vegetarisch, zoals hummus, tabouleh en falafel. Maz Mez brengt je dichter bij de adembenemende smaken van de Arabische en Libanese cultuur. Geniet van de eindeloze gastvrijheid en de gezellige inrichting van dit restaurant!

Meer informatie over restaurant Maz Mez

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

9,3
Erhan Y.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
voor de 2e keer wezen eten. wij hebben het weer super ervaren. Eten mezes zijn super lekker. Goede bediening. Firas bedeijfsleider is een spontane gezellige persoon.
Maoula W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Lekker eten, goed sfeer,vriendelijk bediening.
Zeer tevreden klant
Gea B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Het eten was heerlijk, personeel erg vriendelijk. Enige minpuntje was de slagroom bij het toetje. Alles goed verzorgt en dan geen verse slagroom, jammer. Maar overall voor herhaling vatbaar
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Ontzettend lieve leuke bediening en de ideale plek om met een groep vrienden te genieten van heel lekker eten. Het Deluxe menu is een aanrader, eerst wordt de hele tafel volgezet met koude hapjes, waarbij het een uitdaging is om plek over te houden voor alle warme gerechtjes die daarna nog komen. Mooie Libanese wijnen. Je gaat hier met een lach op je gezicht naar buiten.
Dion S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Altijd goed, eten/service, prijs. Maar bovenal het verfijnde Libanese koken is ongeëvenaard goed
Eelkje N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Ik heb hier al vaker gegeten en kom niet voor niets steeds weer terug. Het eten is altijd heerlijk en het restaurant gezellig druk. Mooie inrichting en een goede ambiance.

We moesten alleen dit keer wel heel lang wachten, dus toen zelf maar om de kaart gevraagd. Maar na 30 minuten hadden we nog niet eens een drankje op tafel staan. Ze hadden het duidelijk druk.....maar dit was echt een gemiste kans.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prima gegeten. Gekozen voor het menu. Heerlijke koude en warme hapjes. Fijne en vriendelijke bediening .
Mohammad N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
deze restaurant heeft een leuke sfeer. Daarnaast is het eten heerlijk. De service is ook goed en snel. Het is echt een aanrader.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wat hebben we heerlijk gegeten hier! Alles vers en gezond en met liefde bereid. We werden warm onthaald door een gezellige ober die gelijk begon te kletsen waardoor je je direct thuis voelt. Alles op de kaart zag er heerlijk uit dus we zijn voor het deluxe menu gegaan zodat we verrast werden met 8 koude en 8 warme gerechten. Elk gerecht was top! Wij komen hier sowieso snel weer!
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Al voor de derde keer hier gegeten, echt heerlijk al die Libanese mezze. Stuk voor stuk fantastische gerechten. Fijne wijnen erbij, ook de Libanese rode moet je echt proberen. Leuke, attente gastvrouw en gastheer. Reserveren on het weekeind aanbevolen!
André A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gisteravond met familie bij Maz Mez gegeten. Er was Libanese wijn, Libanees bier, maar ik koos voor een traditioneel aperitief Arak. De ober legde de menukaart uit met de opties waarbij het wel duidelijk was dat het menu met van alles wat de voorkeur had voor onze groep. Er waren twee gangen met heerlijke gerechten. De eerste was geheel vegetarisch en in de tweede gang kwam kip, ossenhaas en gamba’s voorbij. Ik heb veel dingen gegeten die ik niet eerder had gehad of die in ieder geval anders smaakten als ik gewend was. De bediening was vlot en vriendelijk. Enige minpuntje was het lawaai. Er zaten zoveel mensen waaronder een grote lawaaierige groep, dat je elkaar nauwelijks kon verstaan. En je kleren ruiken erna flink, omdat er een open keuken is. Al met al zeker een aanrader want we hebben erg lekker gegeten.
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We waren de vorige keer erg onder de indruk van Maz Mez, dus we zijn met hoge verwachtingen nog een keer gegaan. We waren met een groep van negen, maar dat was geen probleem. We kregen uitgebreid uitleg over het menu, en we bestelden voor de hele groep het deluxe menu, dat is inclusief dagverse vis, ditmaal gamba's.

Bij de eerste ronde, de koude voorgerechten, stond de hele tafel al vol met heerlijke dingen. Zelfgebakken Libanees brood, hummus, baba ganoush, het een nog lekkerder dan het andere. Vooral het grote verschil aan smaken tussen alles is geweldig. Bij het hoofdgerecht hadden we opnieuw een tafel vol mooie gerechten, van ossenhaas tot gebakken aardappels, heerlijk. Het personeel is ook erg vriendelijk en legt overal bij uit wat het is. Het restaurant is wel vrij rumoerig als er veel mensen zijn.

Dit restaurant is een absolute aanrader!
Ceriel V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk eten en erg gastvrij!!!
Thomas H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Als altijd een geweldige ontvangst, heerlijk eten, prima wijn. Heel vriendelijke bediening. Top adres ! Blijven zeker terugkomen.
Ariane V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk en echt Libanees eten! Aardige bediening, prima plek, locatie kan alleen beter...
Niosha P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk eten, goede service, uitermate vriendelijk. Ook veel vegetarische opties.
Stijn D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heel leuke tent met een goede ambiance. Het eten was verrukkelijk en de bediening vriendelijk. Als verbeterpuntje vind ik dat er wat meer bieren op tap mogen.
Nardie V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst, prettig personeel, heerlijk gegeten. Leuke presentatie van veel kleine gerechtjes.
We vonden het eten heel verrassend.
Helaas was het ontzettend rumoerig. Wij konden met moeite met elkaar praten door de herrie. Helaas, helaas, want verder vonden we alles prima.
Elger H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Ik was hier met de AH actie, dus we kregen 2 vooraf samengestelde menu's. Het eten was echt lekker, we hebben daar van genoten! Service was ook vriendelijk en snel. Wat ik op het einde wel jammer vond, was dat er een typisch lokaal likeur werd voorgesteld, maar onverwacht in een groot glas werd geschonken tegen een forse prijs. Dat liet ons vertrekken met een nare nasmaak.
Annelieke V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten, zeer prettige sfeer!