Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie

• Voorgerechten
    • mahalabi

Speciale deals

Over het restaurant Maz Mez

Libanese keuken

De Libanese keuken is gezond en verfijnd, maar vooral heel erg lekker! De meeste gerechten zijn vegetarisch, zoals hummus, tabouleh en falafel. Maz Mez brengt je dichter bij de adembenemende smaken van de Arabische en Libanese cultuur. Geniet van de eindeloze gastvrijheid en de gezellige inrichting van dit restaurant!

Meer informatie over restaurant Maz Mez

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

9,3
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gevarieerde gerechten met bijzondere smaken. Gezellige ambiance. Vriendelijke bediening
Heidi B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Verse, smakelijk opgediende gerechten 2x8 gerechten. glutenvrij was veel mogelijk. keuze uit 16 koude en 16 warme kleine gerechtjes. Op aanvraag was aanpassing mogelijk. Vriendelijk, vlotte bediening. veel wijnkeuze.
JC P.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening, als de zaak vol is, veel rumoer, je zit dicht op elkaar en moet je goed concentreren op het praten met je eigen gezelschap, tafel
Diederick V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Erg lekker eten! Een menu met 2 x 8 (koude en warme) gerechten genomen op aanraden van de serveerster. Ook leuk om dingen te eten die je normaal niet snel zou eten. Wijn was wel wat prijzig in vergelijking met het eten.
Iris M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
De service is hier super goed. Deze mensen zijn heel erg lief. Het is een klein knus restaurant en het ziet er goed en schoon uit. Het eten was lekker.
Kom zeker een keer terug.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Het eten was heel erg lekker en ook meer dan genoeg. De ontvangst en bediening was super lief en we voelden ons erg welkom. De zaak zat ook steeds vol maar dit was absoluut niet vervelend. Ik ga zeker nog een keer hier weer eten!
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten, samen met goede wijnen en leuk gezelschap was het een topavond.
En het voelt goed om op de zondag de restanten op te maken. Alles was heerlijk.
HS H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heel erg lekker eten, verschillende mazes met ieder eigen smaak. Goede wijn erbij, aardige bediening en een goede sfeer. Aanrader!
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar. Ook prettige bediening.

Enige verbeterpuntje: wij hadden het deluxemenu genomen omdat daar vis bij zit en bij het andere menu niet. We kregen echter maar 1 klein visgerechtje. Hiervoor vonden we het prijsverschil erg groot.
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Lekker gegeten. Was alleen jammer dat toen ik om een glas kraanwater vroeg, de serveerster vroeg of de fles water die al op tafel stond (overduidelijk ook zelf gevuld met kraanwater) ook goed was? Later zagen we op de rekening dat die €3 was.. drinken was sowieso prijzig. Eten was wel erg lekker
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Geweldige zaak!
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Beste prijs kwaliteit verhouding van de Amsterdamse horeca. Ik was blij verrast met alle gerechten en het tempo en vriendelijkheid van serveren. veel verschillende Arabische samen geproeft in een prettige setting. vlees mals en groente vers. de rekening was gunstig. Hier moeten we absoluut vaker heen. Bedankt voor de fijne avond
Leila C.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
het was veel beter dan verwacht.
heerlijk gegeten en personeel was ook erg vriendelijk en gaf bij iedere gerechtje kort uitleg wat het was. zeker voor herhaling vatbaar.
Renske K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Fijne ambiance, gastvrij en lekkere hapjes. De Libanese wijn was ook verrukkelijk!!! Echt verrassend!
Amber H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader!
Pamela T.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Kiek B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Echt een verrassing, de buurt vind ik niet zo gezellig maar het restaurant was aangenaam leuk. Nog nooit eerder Libanees gegeten dus wij kozen het De Luxe menu. Tenslotte was het Iens-festival bezig en kregen we 30% korting. Maar ook zonder korting heel zacht geprijsd. We kregen 8 koude en 8 warme gerechtjes. Een heerlijke salade, dips, nog een salade, ossenhaas- en kipspiesjes, gamba’s etc. Meer dan genoeg, de tafel stond vol. De bediening was vriendelijk, de sfeer echt leuk (open keuken waar af en toe grote vlammen uitkwamen), ik kom hier zeker terug. Aanrader!!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Zeer vriendelijke bediening, prima eten, bijzonder gezellige avonden geworden!
Bassima E.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heerlijke mezzes gegeten bij Maz Mez!
Matthijs M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heerlijk eten erg vriendelijke bediening.