Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie

• Voorgerechten
    • mahalabi

Speciale deals

Over het restaurant Maz Mez

Libanese keuken

De Libanese keuken is gezond en verfijnd, maar vooral heel erg lekker! De meeste gerechten zijn vegetarisch, zoals hummus, tabouleh en falafel. Maz Mez brengt je dichter bij de adembenemende smaken van de Arabische en Libanese cultuur. Geniet van de eindeloze gastvrijheid en de gezellige inrichting van dit restaurant!

Meer informatie over restaurant Maz Mez

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

9,3
Lami D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Geweldig! wij zijn hier aantal keer geweest. Libanese/Arabische keuken moet je een keer proberen. Een specialiteit die anders dan de rest, anders dan gewoon en wel heerlijk. Nu hebben we een Libanees in Friesland, is dichter bij huis en die is ook perfect. Kortom we vinden de Arabische keuken doeltreffend voor anders heerlijke gerechten.
HS H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Meerdere malen hier geweest, altijd lekker. Eigenlijk heel erg lekker. De verschillende meze hebben ieder hun eigen smaken en je proeft de verschillende kruiden en ingrediënten. Met lekker brood erbij en heerlijke Libanese wijn. Zalig. Wij komen weer terug!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijke gerechten
De tafel van Hans S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Vanavond heel lekker gegeten met vrienden uit de USA.
Iedereen was heel enthousiast over het eten en het restaurant. Vriendelijke bediening die echt je als gast weet te verwennen. Het was prima weer en hebben de hele avond buiten kunnen eten.
Een restaurant dat wij echt kunnen aanraden om lekker te eten met een grote groep mensen.
Iets wat we zeker binnenkort nog een keer gaan doen.
Louise V.
Het was een prachtige avond dus wilden we nog buiten zitten( tafel binnen werd toch vrij gehouden)! Het eten , menu de lux, was heerlijk en heel gevarieerd, dat vonden wij maar ook onze Amerikaanse gasten. De Libanese rode en witte wijn waren lekker.
Jullie zien ons heel snel terug!
Marielle S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Zeer vriendelijk personeel, ook wordt er heel goed rekening gehouden met vegetarisch eten en allergieën. Top
Marijn C.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk eten, prima prijs. Alleen de wijn is best duur bij hun.
Sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
We hebben fantastisch gegeten en zijn super goed ontvangen door de zeer vriendelijke bedrijfsleider Firas. Echte aanrader!
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
We hadden het menu gekozen van koude en warme gerechtjes. Alles was even lekker en vers. Echt een aanrader.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Afgelopen zondag voor de tweede keer hier gegeten. Wederom erg lekker, en ook de rest van mijn gezelschap voor wie het de eerste keer was vond het geweldig. Het deluxe menu is echt een aanrader. Verrassende, nieuwe smaken, en je kan zo verschillende dingen proberen! De porties zijn meer dan genoeg en ook de prijs is dik in orde (wij hadden 30% korting op de rekening via iens). Voor mij het beste restaurant in Amsterdam!
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk gegeten
ron J.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Leuk terras.
Baukje W.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk gegeten, super aardige bediening!
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Prima zeer gevarieerd menu. Het meisje in de bediening was zeer vriendelijk.
Marit M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Zeer vriendelijk personeel en heerlijk gegeten! We hebben een menu genomen en wauw wat was dat goed! We komen zeker terug!
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gevarieerde gerechten met bijzondere smaken. Gezellige ambiance. Vriendelijke bediening
Heidi B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Verse, smakelijk opgediende gerechten 2x8 gerechten. glutenvrij was veel mogelijk. keuze uit 16 koude en 16 warme kleine gerechtjes. Op aanvraag was aanpassing mogelijk. Vriendelijk, vlotte bediening. veel wijnkeuze.
JC P.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening, als de zaak vol is, veel rumoer, je zit dicht op elkaar en moet je goed concentreren op het praten met je eigen gezelschap, tafel
Diederick V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Erg lekker eten! Een menu met 2 x 8 (koude en warme) gerechten genomen op aanraden van de serveerster. Ook leuk om dingen te eten die je normaal niet snel zou eten. Wijn was wel wat prijzig in vergelijking met het eten.
Iris M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
De service is hier super goed. Deze mensen zijn heel erg lief. Het is een klein knus restaurant en het ziet er goed en schoon uit. Het eten was lekker.
Kom zeker een keer terug.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Het eten was heel erg lekker en ook meer dan genoeg. De ontvangst en bediening was super lief en we voelden ons erg welkom. De zaak zat ook steeds vol maar dit was absoluut niet vervelend. Ik ga zeker nog een keer hier weer eten!