Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Maz Mez

Libanese keuken

De Libanese keuken is gezond en verfijnd, maar vooral heel erg lekker! De meeste gerechten zijn vegetarisch, zoals hummus, tabouleh en falafel. Maz Mez brengt je dichter bij de adembenemende smaken van de Arabische en Libanese cultuur. Geniet van de eindeloze gastvrijheid en de gezellige inrichting van dit restaurant!

Meer informatie over restaurant Maz Mez

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

9,1
Laurens S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Goede ontvangst van leuke en enthousiaste bediening. Het eten is erg lekker met veel variatie voor een zeer schappelijk tarief.
Gurimmu .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Lekker gegeten; zowel de warme en koude mezze waren mooi afgemeten, divers en erg smakelijk. Het personeel was echter nogal ongeïnteresseerd en traag. Ik heb meermaals om dingen moeten vragen totdat ik erop bediend werd, en van een persoonlijke houding was totaal geen sprake.
Mette V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wij zijn hier geweest met de AH actie. De meeste gerechtjes waren zeker lekker maar daarmee was alles ook wel gezegd. Ten eerste was de service niet goed. We kregen lauwwarme flesjes Libanees bier. Nadat we hier iets van zieden kregen we met een onaardige blik nieuwe flesjes maar die waren nog steeds lauw. Later bleek het ook nog eens bier van €4,75 per stuk te zijn! De koude gerechtjes waren lekker maar om nou 4 olijven, een mini potje met wat kaas en een heel klein schoteltje met saus ook tot 3 van de 8 mezzes te rekenen vond ik niet zo fair. Op het gewone menu stonden nog genoeg andere lekkere gerechtjes. De warme mezzes waren redelijk, maar bijvoorbeeld de kipspies had geen smaak. Het toetje, "verrassing van de chef" was "Libanese crème brulee". Het was echter een minuscule portie van iets wat leek op vla met enorm veel kaneel eroverheen. En dat voor €7 als je het los van de kaart zou bestellen! Er werd verder door de bediening ook helemaal niet meer naar ons omgekeken en het leek niet alsof men plezier had in hun werk. We voelden ons met een uitgave van €45 voor wat mini gerechtjes, een vreselijk slecht toetje en twee bier nogal belazerd. Stel je voor dat je bijna het dubbele had moeten betalen als je niet via de AH actie was gekomen. Geen aanrader!
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Bijzonder vriendelijke ontvangst en heerlijk gegeten.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Maz Mez blijft een van onze favorieten. Een grote hoeveelheid heerlijke kleine gerechten, en lieve mensen die het opdienen. Ga erheen!
george.liem .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Zowel voorgerecht als hoofdgerecht bestaan uit een acht tal schoteltjes. Alles zeer smaakvol.
Van alles wat, vlees, vis, kip en natuurlijk veel groente
Merel R.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijke hapjes! Restaurant actie ah, 8 voorgerechtjes, 8 hoofd en een toetje voor 35 euro. Vooraf waren het allemaal dipjes (humus etc) met lekker brood. Hoofd van alles wat. Bediening was aardig, attent en zorgvuldig. Aanrader!
Marcellina S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
ontzettend gastvrije bediening, heerlijk eten en drinken in een levendige buurt.
met overdekt buitenterras. echt een aanrader!

klein verbeterpuntje: comfort van de buitenbank kan beter en hoogteverschil tussen bank en stoelen is onprettig.
Merel D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Vriendelijke bediening, gezellige sfeer op een dinsdagavond (zij het niet heel romantisch), en erg lekker gegeten met de restaurantactie van AH.
Naomi D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Hier met AH restaurantactie gegeten en ik moet erbij vertellen dat we veganistisch eten. Dat was geen probleem, maar al met al waren de porties erg klein. Waar de vlees-eters haasjes kregen, moesten wij het met sla-tjes doen. En we betaalden uiteindelijk hetzelfde als de vlees-eters, wat natuurlijk geheel buiten proportie is als je bedenkt dat we een aubergine en wat wortels, aardappels en sla hebben gegeten. Al met al: best oke gegeten, maar we zullen het niet nog een keer doen.
janjakobdevries .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten, koude gang was prima, lekkere smeerseltjes, warme gang gewoon goed, bediening top: vriendelijk, kundig. Libaneese wijn verrukkelijk.
Kortom: een aanrader voor de twijfelaaars, voor ons een blijvertje.
Julien K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijke gerechten, een aanrader voor vegetariërs, heerlijke wijn erbij, vriendelijk personeel.
Marion O.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Het was voor mij de tweede keer dat ik hier was. Ik vind de sfeer bijzonder gastvrij, de bediening attent en vriendelijk en het eten van goede kwaliteit. Het was vol en op een gegeven moment was het geluidsniveau erg hoog. Mede door de vlammen in de keuken werd het wat te warm. Heel fijn restaurant!
Angelida B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk gegeten in een leuke ambiance. Bekende en onbekende gerechten uit de Arabische keuken. Zeker de moeite waard voor een gezellige en culinaire avond :-)
Dustin D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Via de AH restaurant actie het 3 gangen menu voor 35 euro per persoon gegeten, waarbij we het tweede menu gratis kregen. Het was geen enkel probleem om het gehele menu vegetarisch te krijgen, wat meteen zeer welkom voelde.
Eerste gang: 8 koude mezze (kleine hapjes zoals Spaanse tapas) met prachtig opgeblazen brood. Lekker en gevarieerd, met klassiekers zoals taboeleh, hummus en foul, en allemaal prima op smaak. Tweede gang: 8 warme mezze, maar hier merkte je dat het door het weglaten van het vlees de body een beetje ontbrak. Ook weer lekkere gerechten, maar niets wat er uit sprong of me specifiek is bijgebleven. Wel leuk om eens een compleet andere keuken dan de Europese te eten (al moet ik eerlijk bekennen dat de verschillen tussen Libanees, Arabisch, Marokkaans voor mij als leek te subtiel zijn om echt duidelijk te merken). Derde gang: Libanese flan met rozenwater en kardemom, erg subtiel van smaak en best lekker, maar niet iets wat ik per se nog een keer zou bestellen.
Het restaurant is best klein en smal, waardoor je dicht bij de andere gasten zit en het al snel enigszins rumoerig wordt. De half-open keuken is erg leuk om te zien, vooral als de kok met veel vlammen vlees aan het roosteren is. Wel wilden we bij thuiskomst meteen douchen en onze haren wassen.
Personeel is erg vriendelijk en duidelijk trots op hun Libanese cuisine, mooi om te zien!

Al met al echt prima gegeten en een leuke ervaring gehad. Een glas huiswijn en een frisdrank zijn samen al bijna 10 euro, met daarbij het menu van 35 euro per persoon vind ik dit te duur voor de volle prijs. Maar met de AH actie was het geweldige value for money en zeker een aanrader! Maar eerlijk gezegd weet ik niet zeker of ik net zo blij het restaurant uit was gelopen als ik voor 2 personen bijna 100 euro had moeten neertellen.
Chiel V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gisteravond wederom heerlijk gegeten bij Maz Mez. Vriendelijke en oplettende service, heerlijke en gevarieerde gerechten (veel groenten!), lekkere wijnen. Het huisgemaakte Libanese brood is super lekker!
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten! De Libanese wijn was van hoge kwaliteit, de gerechten smaakten zeer goed. We komen hier zeker weer!
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Prima eten en vriendelijke bediening. Hadden het luxe menu dwz 2x8 mezes. Zag er geweldig mooi uit. Hoofdgerechten waren top. Voorgerechten wat veel 'sausjes'. Die hadden wat ons betreft iets afwisselender gekund. Totaal erg prettig. Goed genoeg om nog eens heen te gaan.....!
Wicher V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
simpelweg zeer goed
Zusanne H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
We hebben heelheel lekker gegeten en gezeten. Echt top. Grote aanrader. Klein puntje van aandacht: wijn uit Libanon is heerlijk, maar kost wel 6 euro per glas.