Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Maz Mez

Libanese keuken

De Libanese keuken is gezond en verfijnd, maar vooral heel erg lekker! De meeste gerechten zijn vegetarisch, zoals hummus, tabouleh en falafel. Maz Mez brengt je dichter bij de adembenemende smaken van de Arabische en Libanese cultuur. Geniet van de eindeloze gastvrijheid en de gezellige inrichting van dit restaurant!

Meer informatie over restaurant Maz Mez

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

9,2
y.vonk16 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
vond het een heel leuk restaurant heel gezellig personeel heel vriendelijk goed ontvangen is een aanrader kom zeker terug inrichting is heel goed heel gezellig
m-timmermans .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Ontzettend leuk restaurant, heerlijk eten en verrukkelijke Libanese wijn. Het personeel is trouwens ook erg vriendelijk en gepassioneerd.
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Na de hartelijke ontvangst hebben wij heerlijk van het door de Chef samengestelde menu gesmuld. Veel variatie in de gerechten. Wat ons betreft een echte aanrader.
Daalmans .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Afgelopen zaterdag bij MazMez gegeten. Bij binnenkomst voel je je meteen heel welkom door hun geweldige personeel. Vooraf de 8 koude mezze voor 2 personen gegeten, een ware smaaksensatie, ziet er niet alleen mooi uit, alles smaakte even heerlijk, vooral de verse brood die rechtstreeks uit de oven op tafel komt, hoge kwaliteit van de producten. 2e gang was ook erg lekker, wederom tongstrelend. Als laatste hadden wij de katayef met glaasje Arak, zeer smakelijk. Dit alles onder het genot van fles Domaine Wardy. Tijd tussen de gerechten was ook prima. Zelden zo lekker Libanees gegeten en zeer schappelijke prijzen , wij komen snel terug! Merci !!
Daalmans .
maartje V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Hier gegeten met de AH Restaurantactie. Eten was heel lekker! Echt een aanrader.Ook zeer geschikt voor vegetariërs. Bediening was erg vriendelijk. Ik kom zeker nog een keer terug
Mello87 W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gegeten bij Maz Mez met de AH actie. Menu bestond uit 8 koude en 8 warme mezze's en dessert. Gerechten waren zeer smaakvol en snel op tafel gebracht. Bediening was vriendelijk maar de jongedame leek gemakzuchtig bij het uitserveren (ze had niet zo veel zin in het uitleggen van alle gerechten). Cocktails waren voor de kwaliteit/smaak vrij prijzig (10 euro) maar met 80 euro voor 2 personen op de eindrekening viel het al met al mee, hoewel ik het zonder de actie wellicht duur had gevonden.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Wij hadden gereserveerd via Iens met de 20% korting op de rekening actie. Bij afrekenen was het niet van de rekening afgehaald. Vervolgens wordt gezegd dat dit alleen voor het deluxe menu gelde. Dat dat niet overeen kwam met wat er op de site stond aangeven was de fout van Iens. Het eten was niet slecht maar deze reactie deed dat volledig te niet. Ik zie dat het nu 2 juli nog steeds als 20% korting op de rekening staat. Let dus goed op.
Daniel E.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Aanrader. Heerlijke en afwisselende gerechten, zowel voor vleeseters als vegetariërs. Prima bediening. Een plek om naar terug te gaan.
Mirte V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Super lekker gegeten! Allemaal kleine hapjes en alles was erg smaakvol en anders. De service was bovendien ook erg goed. Zeker een aanrader.
michelledekip .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Met de AH actie hier gegeten. Het eten was erg heerlijk en de service was erg goed! We komen zeker terug voor een volgende keer.
Maike V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Vorige week met z'n tweeen heerlijk gegeten bij restaurant Mazmez. Heerlijke smaken en bijzondere keuken. Wijnen zijn mooie op de gerechten aangepast en personeel staat met trots en liefde. Van harte aangeraden, wij komen zeker terug.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Met twee personen hier geweest op een doordeweekse dag, we maakten gebruik van de AH-restaurantactie.
Het menu bestond uit acht koude mezze, acht warme mezze en een nagerecht.
We vroegen om een vegetarische variant.

De koude mezze ging vergezeld van huisgemaakt Libanees brood.
Alles werd fraai gepresenteerd door de zeer vriendelijke bediening en we lieten ons alle hapjes goed smaken.
Als nagerecht kregen we een Libanese variant van de crème brûlée, zonder het gekarameliseerde suikerlaagje.
Dit nagerecht vonden we iets minder, het had iets van vanillevla.

Ondanks het laatste blijft het een gelegenheid om nogmaals te bezoeken.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten met vriendinnen. Dit restaurant is absoluut een aanrader. Ik ben hier zowel met als zonder de AH restaurant actie geweest en het eten is fantastisch. Ook is de bediening is erg vriendelijk. Ik kom hier zeker nog vaak terug!
dion S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heel erg lekker eten, topniveau qua verfijndheid, zeer vriendelijke bediening. Witte Verdeggio ook lekker en betaalbaar.
Evita P.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Lekker menu voorgeschoteld met AH actie, goede smaakcombinaties. Ook vegetarisch heel gemakkelijk om hier te eten in een ongedwongen sfeer. Aanrader!
yem.janssen .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst. We waren de AH actiekaart vergeten, maar dit was geen enkel probleem.
Heerlijk gegeten van al die koude en warme gerechtjes. Bediening was erg vriendelijk.
Bij het afrekenen kregen we nog een kortingsbon van 20% als we binnen 3 maanden terug komen.
Dit restaurant is zeker een aanrader.
Laurens S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Goede ontvangst van leuke en enthousiaste bediening. Het eten is erg lekker met veel variatie voor een zeer schappelijk tarief.
Gurimmu .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Lekker gegeten; zowel de warme en koude mezze waren mooi afgemeten, divers en erg smakelijk. Het personeel was echter nogal ongeïnteresseerd en traag. Ik heb meermaals om dingen moeten vragen totdat ik erop bediend werd, en van een persoonlijke houding was totaal geen sprake.
Mette V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wij zijn hier geweest met de AH actie. De meeste gerechtjes waren zeker lekker maar daarmee was alles ook wel gezegd. Ten eerste was de service niet goed. We kregen lauwwarme flesjes Libanees bier. Nadat we hier iets van zieden kregen we met een onaardige blik nieuwe flesjes maar die waren nog steeds lauw. Later bleek het ook nog eens bier van €4,75 per stuk te zijn! De koude gerechtjes waren lekker maar om nou 4 olijven, een mini potje met wat kaas en een heel klein schoteltje met saus ook tot 3 van de 8 mezzes te rekenen vond ik niet zo fair. Op het gewone menu stonden nog genoeg andere lekkere gerechtjes. De warme mezzes waren redelijk, maar bijvoorbeeld de kipspies had geen smaak. Het toetje, "verrassing van de chef" was "Libanese crème brulee". Het was echter een minuscule portie van iets wat leek op vla met enorm veel kaneel eroverheen. En dat voor €7 als je het los van de kaart zou bestellen! Er werd verder door de bediening ook helemaal niet meer naar ons omgekeken en het leek niet alsof men plezier had in hun werk. We voelden ons met een uitgave van €45 voor wat mini gerechtjes, een vreselijk slecht toetje en twee bier nogal belazerd. Stel je voor dat je bijna het dubbele had moeten betalen als je niet via de AH actie was gekomen. Geen aanrader!