Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Maz Mez

Libanese keuken

De Libanese keuken is gezond en verfijnd, maar vooral heel erg lekker! De meeste gerechten zijn vegetarisch, zoals hummus, tabouleh en falafel. Maz Mez brengt je dichter bij de adembenemende smaken van de Arabische en Libanese cultuur. Geniet van de eindeloze gastvrijheid en de gezellige inrichting van dit restaurant!

Meer informatie over restaurant Maz Mez

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

9,2
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Hier gegeten met de AH restaurantactie. Heerlijk gegeten, grote hoeveelheid gerechtjes. Men moet hier echt reserveren. Kom zeker terug.
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Super vriendelijk personeel en heel erg lekker eten! Vooral de koude voorgerechten waren niet te versmaden. Arak als digestief maakte het af.
Lian G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
heel gezellig lokaal restaurant met lekkere hapjes en goede prijs kwaliteit verhouding Erg gezellig voor een avondje uit met vrienden
mailxandra W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Eten bij Maz Mez is echt een feestje! Vooral de complet menu's bieden een goede kennismaking met de Libanese keuken. Let wel op drankjes die je nuttigt: het personeel laat je graag van de duurste drankjes genieten (4.95 voor biertje vinden wij echt aan de te hoge kant). Verder prima ambiance, prima personeel en voor herhaling vatbaar.
Edwin W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, vlotte bediening. Heerlijk gegeten, verse gerechten en uitstekende rode wijn gedronken. Komen zeker terug.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Net als vorig jaar met de AH-restaurantactie uitstekend gegeten bij Maz Mez. Diverse koude gerechtjes, gevolgd door een aantal warme gerechtjes en een mooi toetje. Verfijnd, afwisselend en voor ons meer dan voldoende. De geadviseerde rode wijn uit Libanon maakte het af. We gaan zeker weer terug!
Federico C.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Zeer goede kwaliteit eten tegen een redelijke prijs. De ober was erg vriendelijk en behulpzaam.
We zullen zeker terugkomen!
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijke gerechten, heel authentiek. De labneh, baba ganoush, libanees brood van de koude mezze vond ik super. Het personeel is erg vriendelijk, ze hadden zelf volgens mij ook een leuke avond, dat straalde er vanaf. Heel fijn om op die manier bediend te worden. Ik ga hier het liefst vanavond weer eten!
Tom J.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De gerechten waren bijzonder. Libanees met tapas: 8 kleine (koude) voorgerechten, gevolgd door 8 kleine warme gerechten. Het vlees , kipsaté en rundersaté, was niet zo bijzonder. Je moet hier echt heengaan voor de bijzonder smaakvolle salades, sausen en overige (vegetarische) hapjes. Overigens: de vis was weer prima.
De drank is vrij prijzig: bier was er alleen in de Libanese variant (à EUR 4,50). Een glas Libanese wijn kost EUR 6,00. Die kochten we dus voor EUR 25,50 per fles. Als water werd Sourcy geschonken, maar eerlijk gezegd: we hebben ook niet om kraanwater gevraagd.
We waren hier met de AH-restaurantactie. EUR 35 voor drie gangen (met zijn tweeën). Als je de normale prijs zou betalen was het (te) duur.
Frank J.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima prijs kwaliteit!
har L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vriendelijke bediening. Goed verzorgde maaltijd, lekkere wijn. Aangename verrassing dat er zoveel twens waren. Aanrader!
Quintin B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Zeer vriendelijke bediening, smakelijke gerechten, goeie ambiance
eric S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Dit was onze twee keer hier eten. Het was dit keer gezellig druk, maar de bediening was prima. Het is waarschijnlijk de beste Libanees van Amsterdam. Verse gerechten en innovatieve interpretaties van de traditionele keuken zonder pretentieus te zijn. (De porties zijn ook royaal.) We namen natuurlijk de Meze's--de vis was uitstekend en de falafel lekker licht; de salades magnifiek.
Jules V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Goede prijs voor heerlijk eten en daarnaast een fijne sfeer en service. Kortom top
fblommers .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We hadden het 3 gangen menu met brood en koude mezes vooraf, daarna de warme mezes. Alles was perfect van bediening smaak en ambiance tot en met de huiswijn (merlot)!en toetje. We komen zeker terug, dit was ech t genieten.
Liza S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Ontzettend lekker gegeten met de AH actie, allemaal heel vers. Enige punt was dat we best lang moesten wachten op de warme gerechten.
Charlotte A.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten en fantastische bediening. We hebben hier gegeten met het AH menu. Dat was een vast menu, maar we konden wel onze wensen doorgeven. Wij gaan hier zeker terug komen.
evriesman .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Hier gegeten met AH restaurantactie. Vriendelijke bediening,die ook alle tijd hadden daar het rustig was vanwege voetbal(vertelden ze) Heerlijke en zeer verfijnd gekruide gerechten, alles vers en zelf bereid.Bij de warme mezzes was het vlees en kip supermals. Alleen de seizoensgroenten uit de oven, die wel heerlijk smaakten, waren té gaar. De wijn is echt overdreven duur, 4,50- en 5,99 voor een niet al te gevuld glas. Maar als je om kraanwater vraagt, doet men er niet moeilijk over. Zeer gastvrije mensen en heerlijk gegeten. Kom zeker nog eens terug!
Daniël W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Alles was zeer smakelijk, ontzettend genoten van al het lekkers, bediening zeer en zeer vriendelijk en behulpzaam. Libanese wijnen zeer smakelijk.
popoeet .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Echt super gegeten, goede hoeveelheid, alles vers en zeer smaakvol . geeft prima beeld over de libanese keuken. Dit samen met libaenese wij maken zee geslaagd etentje.Ga zeker keer terug.