Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie

• Voorgerechten
    • mahalabi

Speciale deals

Over het restaurant Maz Mez

Libanese keuken

De Libanese keuken is gezond en verfijnd, maar vooral heel erg lekker! De meeste gerechten zijn vegetarisch, zoals hummus, tabouleh en falafel. Maz Mez brengt je dichter bij de adembenemende smaken van de Arabische en Libanese cultuur. Geniet van de eindeloze gastvrijheid en de gezellige inrichting van dit restaurant!

Meer informatie over restaurant Maz Mez

• Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten
Tosca J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Het eten is ongelooflijk lekker!
Marcello Z.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Eten was super. Libanese witte wijn ook. Terras heeft weinig sfeer, in tegenstelling tot het interieur. De bediening is aardig en attent, maar wat traag. Wij moesten veel langer wachten dan verwacht voor de tweede gang, en voor de wijn.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Wat een bijzondere verrassing is dit restaurant! Nette zaak, open keuken, zeer attente oplettende bediening. En dan het eten... geen woorden voor met hoeveel zorg de gerechten zijn klaargemaakt. We hadden het menu voor 2 personen en zowel de voorgerechtjes als de hoofgerechtjes waren uitmuntend. Alles vers en heerlijk van smaak. Zo maak je het niet snel mee. Het was veel, zodat we geen plek meer hadden voor een toetje, maar die gaan we volgende keer uitproberen want dat we terugkomen is zeker. Sla dit restaurant niet over, dat zou jammer zijn!
Joey W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Deze was nieuw voor ons. Heerlijk gegeten, een overdaad van mooi en goed eten. Smaken in overvloed. Libanees biertje en wijntje erbij (droog wit....aanrader!). Prima. Bediening vlot, sympathiek en netjes. Prijs viel wel tegen....kregen advies menu te doen maar waren a la carte goedkoper uit geweest als je zag wat we helaas niet op hebben kunnen maken. Vier volwassenen en een kleine meid.......ruim 180 euro.
Maar kwaliteit......een hele dikke pluim. Aanrader dus
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijke Libanese gerechten (en wijn!), qua portie nét teveel voor twee personen. Bediening is erg vriendelijk, enige verbeterpuntje is dat de houten bankjes buiten niet heel comfortabel zijn.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
opnieuw genoten van de heerlijke gerechten van Maz Mez, de vriendelijke bediening en ambiance van dit libanese restaurant. Komen zeker weer terug. Het menu van de AH actie was ronduit voortreffelijk.
Jantien B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Verrassend lekker eten en heel vriendelijke bediening, we komen zeker terug!
Wanda G.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
heerlijk gegeten en alles was heel goed verzorgd. Een plek om terug te komen!
Usha H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Prettige bediening en heerlijk gegeten.
Danny T.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Erg goede en smakelijke gerechten. Heerlijke wijn! Gezellig tafelen. Zowel binnen als buiten mogelijk. Vriendelijke service. Soms wat aan de lange kant qua wachten op het eten en bediening. Verder uitmuntend!
De tafel van Carrie O.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Heerlijke kleine gerechtjes. Wij hadden aan vier voldoende met eventueel nog een (gedeeld) toetje!
Insa L.
Het eten was uitstekend!
Sarah Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Echt heerlijk eten en bediening was vriendelijk.
Jonne B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
We hebben echt heerlijk gegeten hier en ben zeker voornemens om terug te keren. De gerechten zijn zeer smakelijk, vers, kleurrijk en erg gevarieerd. Aanrader!
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Verrukkelijk eten en zeer attente bediening. Starways to heaven
Sandra A.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Het eten was echt super lekker en vers. De bediening was ontzettend aardig en door met Iens te reserveren kreeg ik ook nog eens 30% korting!
David K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten voor meer dan schappelijke prijs. Echte aanrader!
Annemieke N.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Het menu genomen, veel verschillende gerechten kunnen proberen, allemaal even heerlijk. Een aanrader.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heerlijke verse en verrassende gerechten met een hoge kwaliteit. Perfecte kruidenbalans en de bediening was attent en zeer vriendelijk. We werden goed geadviseerd en het overtrof onze verwachtingen, Wat ons betreft een absolute aanrader. Ik ga in ieder geval zeer snel terug.
Reto G.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Dinsdagavond met een gezelschap gegeten en werkelijk fantastisch , van bediening , sfeer tot het geweldige eten echt een top avond gehad en complimenten aan gastheer en gastvrouw en niet te vergeten de koks wij komen zeker weet terug