Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie

• Voorgerechten
    • mahalabi

Speciale deals

Over het restaurant Maz Mez

Libanese keuken

De Libanese keuken is gezond en verfijnd, maar vooral heel erg lekker! De meeste gerechten zijn vegetarisch, zoals hummus, tabouleh en falafel. Maz Mez brengt je dichter bij de adembenemende smaken van de Arabische en Libanese cultuur. Geniet van de eindeloze gastvrijheid en de gezellige inrichting van dit restaurant!

Meer informatie over restaurant Maz Mez

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

9,3
Sandra A.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Het eten was echt super lekker en vers. De bediening was ontzettend aardig en door met Iens te reserveren kreeg ik ook nog eens 30% korting!
David K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten voor meer dan schappelijke prijs. Echte aanrader!
Annemieke N.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Het menu genomen, veel verschillende gerechten kunnen proberen, allemaal even heerlijk. Een aanrader.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heerlijke verse en verrassende gerechten met een hoge kwaliteit. Perfecte kruidenbalans en de bediening was attent en zeer vriendelijk. We werden goed geadviseerd en het overtrof onze verwachtingen, Wat ons betreft een absolute aanrader. Ik ga in ieder geval zeer snel terug.
Reto G.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Dinsdagavond met een gezelschap gegeten en werkelijk fantastisch , van bediening , sfeer tot het geweldige eten echt een top avond gehad en complimenten aan gastheer en gastvrouw en niet te vergeten de koks wij komen zeker weet terug
Caroline L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Eten was lekker en meer dan genoeg!
Dion S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Mijn favoriete restaurant van Amsterdam. Zeer bijzonder eten hele hoge kwaliteit
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Zeer vriendelijke bediening en verrassend lekkere gerechten!
De tafel van Dylan A.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Veel vegetarische opties!
mailbarbaralewis .
Heerlijk gegeten, veel vegetarische opties en aardige bediening.
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Op een warme dag lekker buiten gegeten.
Midden in het stadsleven genoten van het menu van de chef...8 koude en 8 warme gerechtjes zo uit het libaneese kookboek en alles vers.
Daarbij de hartelijke vrolijkheid van het personeel en wij hadden een top avondje. .
Casper H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Prima restaurant met simpele doch smaakvolle gerechtjes.
Lami D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Geweldig! wij zijn hier aantal keer geweest. Libanese/Arabische keuken moet je een keer proberen. Een specialiteit die anders dan de rest, anders dan gewoon en wel heerlijk. Nu hebben we een Libanees in Friesland, is dichter bij huis en die is ook perfect. Kortom we vinden de Arabische keuken doeltreffend voor anders heerlijke gerechten.
Hedy H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Meerdere malen hier geweest, altijd lekker. Eigenlijk heel erg lekker. De verschillende meze hebben ieder hun eigen smaken en je proeft de verschillende kruiden en ingrediënten. Met lekker brood erbij en heerlijke Libanese wijn. Zalig. Wij komen weer terug!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijke gerechten
De tafel van Hans S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Vanavond heel lekker gegeten met vrienden uit de USA.
Iedereen was heel enthousiast over het eten en het restaurant. Vriendelijke bediening die echt je als gast weet te verwennen. Het was prima weer en hebben de hele avond buiten kunnen eten.
Een restaurant dat wij echt kunnen aanraden om lekker te eten met een grote groep mensen.
Iets wat we zeker binnenkort nog een keer gaan doen.
Louise V.
Het was een prachtige avond dus wilden we nog buiten zitten( tafel binnen werd toch vrij gehouden)! Het eten , menu de lux, was heerlijk en heel gevarieerd, dat vonden wij maar ook onze Amerikaanse gasten. De Libanese rode en witte wijn waren lekker.
Jullie zien ons heel snel terug!
Marielle S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Zeer vriendelijk personeel, ook wordt er heel goed rekening gehouden met vegetarisch eten en allergieën. Top
Marijn C.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk eten, prima prijs. Alleen de wijn is best duur bij hun.
Sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
We hebben fantastisch gegeten en zijn super goed ontvangen door de zeer vriendelijke bedrijfsleider Firas. Echte aanrader!
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
We hadden het menu gekozen van koude en warme gerechtjes. Alles was even lekker en vers. Echt een aanrader.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Afgelopen zondag voor de tweede keer hier gegeten. Wederom erg lekker, en ook de rest van mijn gezelschap voor wie het de eerste keer was vond het geweldig. Het deluxe menu is echt een aanrader. Verrassende, nieuwe smaken, en je kan zo verschillende dingen proberen! De porties zijn meer dan genoeg en ook de prijs is dik in orde (wij hadden 30% korting op de rekening via iens). Voor mij het beste restaurant in Amsterdam!