Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
    • mahalabi

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Maz Mez

Libanese keuken

De Libanese keuken is gezond en verfijnd, maar vooral heel erg lekker! De meeste gerechten zijn vegetarisch, zoals hummus, tabouleh en falafel. Maz Mez brengt je dichter bij de adembenemende smaken van de Arabische en Libanese cultuur. Geniet van de eindeloze gastvrijheid en de gezellige inrichting van dit restaurant!

Meer informatie over restaurant Maz Mez

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

9,3
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Heerlijk gegeten bij Maz Mez. Goede service: Op onze vraag of we gewoon kraanwater mochten, kregen we de Spa Blauw gratis.
Riana S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Via de Iens dinerdeal een reservering geplaatst, vooraf werd ik gebeld om aan te geven dat er niet gepind kon worden (nog niet), heel vriendelijk. We kregen een tweegangen menu dat bestond uit heerlijke smeerseltjes met brood, maak niet onze fout om een tweede brood te bestellen, want dan barst je uit je voegen. Daarna volgde een gang met warme hapjes.
Alles was heerlijk, de bediening was prettig en het restaurant is mooi aangekleed. Zeker een aanrader!