Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Maz Mez

Libanese keuken

De Libanese keuken is gezond en verfijnd, maar vooral heel erg lekker! De meeste gerechten zijn vegetarisch, zoals hummus, tabouleh en falafel. Maz Mez brengt je dichter bij de adembenemende smaken van de Arabische en Libanese cultuur. Geniet van de eindeloze gastvrijheid en de gezellige inrichting van dit restaurant!

Meer informatie over restaurant Maz Mez

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

9,3
Manouk V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Via de iens dinerweken hier gegeten waarbij wij een 3 gangenmenu kregen geserveerd bestaande uit een aantal koude hapjes, een aantal warme hapjes en een dessert. Erg lekker allemaal. Het personeel was ook heel vriendelijke en behulpzaam. Enig minpuntje was misschien dat aan het begin van de avond sommige drankjes al op bleken te zijn, maar verder kan ik niets bedenken.
Eliza J.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Heerlijk gegeten bij Maz Mez. Zowel als voorgerecht als hoofdgerecht meerdere kleine gerechtjes, die allen smaakbommetjes waren. De bediening is erg vriendelijk en het interieur zeer sfeervol. Enige minpuntje is dat bij het wisselen van gangen het bestek, borden en servetten niet werden gewisseld. Heerlijke plek om uren te tafelen onder kaarslicht.
ExplosieSmaak .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Deluxemenu genomen bij dit fantastische restaurant die weet van kwaliteit( doordeweeks al bomvol). Overheerlijke Libanees maaltijd in totaal 16 gerechten waarvan wij echt heel erg genoten hebben de 1 is lekkerder dan de ander. Ik heb 10 jaar in Libanon gewoond en moet zeggen bijna niet zo lekker als hier bij mazmez gegeten. Personeel en koks meer dan vriendelijk. Wij gaan zeker vaker terug komen.
Libanees wijn goddelijk!
coortje .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Het eten was geweldig, goede verse gerechten met heerlijke kruiden. Bediening was ook voortreffelijk. Glas Libanese wijn voor € 6,00 was echt over de top.
Rupert V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Eten was smakelijk en ruim voldoende. personeel zeer vriendelijk. Wat wel een enorme tegenvaller was, was dat het bier om 19:30 al op bleek te zijn. Ook een temperatuur van 25 graden is wat aan de hoge kant, hoewel ik snap dat met een open keukengedeelte niet alles te controleren is.
julu .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Heerlijk gegeten, alles met zorg bereid en smaakvol. Vriendelijk personeel. Intieme sfeer. Aanwinst voor de straat/ buurt
Elyne D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Libanees eten is heerlijk! We hebben hier gegeten met de bonnen van de AH. We kregen een drie gangen menu. Het voorgerecht waren 8 tapas-achtige gerechtjes, waaronder humus, olijven, frisse salades alles in de meest uitlopende kruidige smaken. Het hoofdgerecht waren wederom 8 gerechtjes een goede combinatie van groente, verrukkelijke spiesjes en gamba's. Het dessert een soort crème brûlée. De locatie doet niet vermoeden dat hier zo goed gekookt wordt, maar de zaak zat nagenoeg vol. Een erg vriendelijke bediening die het in haar eentje goed wist te handelen en de aandacht nam om alles uit te leggen. Absoluut voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader voor wie dit wil uitproberen!
FreekvanW .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Schoon mooie zaak met prachtige oosterse details. Fijn sfeer e een gezellige open keuken maakt ons avond helemaal compleet. Personeel ontzettend aardig en attent (af en toe grappig)
2 gangen diner meer dan genoeg voor weinig, lekker verse producten en mooie opgemaakte bordjes met allerlei dipjes en salades, 2egang heerlijke oossenhaas en gambas kippedij en eigenlijk alles was lekker. Bij fles wijn krijg je fles water ipv kraanwater. Topservice
yatreb .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Leuk en opkomend bediening, de zaak is schoon, open keuken, de mezze bestaan uit 4koude en 4warm, wij vonden de ossenhaas en kip in in spies waren topers integendeel de falafel, de
adam188 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
een aardig bediening , leuk restaurant, de mezze waren divers, hummus en pittige bonnen en gambas waren tegenvallers 2 eerste vlak de gambas zijn te lang op de grill geweest taaie ,ossenhaas en de toetje creme brule zijn goed van smaak ,
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Afgelopen zondag heerlijk gegeten in Maz Mez, een verborgen parel. Fijne sfeer, fijne bediening en het belangrijkste: die heerlijke Libanese keuken. Er werd met het mezzemenu een pallet van uitgesproken mediterane smaken geserveerd, het een nog smaakvoller dan het ander. Elke mezze was weer een nieuwe smaakontdekking, heerlijk. Hier komen we zeker terug!
jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
heerlijk gegeten, goede wijn, zeer vriendelijke bediening. Pas kort tevoren gereserveerd en het is dan meestal vol, maar nu toch een plekje. Vergeleken met andere Libanese restaurants een meer dan prima prijs kwaliteit verhouding!
Moriuknu M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Maz Mez zekers een aanrader. We werden op een fijne manier ontvangen. De sfeer is super. Service was ook heel fijn, de bediende nam er echt de tijd voor om alles uitleggen wat voor gerechten het allemaal waren. Het eten was heerlijk. Wij vonden alles super lekker. Zekers voor herhaling vatbaar ????
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Een dikke 9 voor deze geweldige zaak! Heerlijke gerechten (die hier verder al voldoende beschreven zijn) en zeer sympathieke bediening.
Eros E.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Gezellig, sfeervol en schoon restaurant met open keuken. Heerlijk gegeten. Wij kozen voor het menu van €27,50 per persoon met daarin een selectie van de chef van 8 koude voorgerechten en 8 warme voorgerechten. Alles van uitstekende kwaliteit; gevarieerd, vers en goed op smaak. Daarbij vers, huisgemaakt brood. Een prima fles rode Libanese wijn uit de Bekaa vallei, St. Clos Les Gourmets voor €32,50. Een fles "plat" water werd niet in rekening gebracht. Kijk, zo hoort dat in een goed restaurant. Vriendelijke en attente bediening. Met 2 personen klaar voor net geen €100. Helemaal goed en niet alleen de moeite waard om aan anderen aan te bevelen, maar zeker ook de intentie om terug te gaan voor een nieuwe culinaire Libanese beleving.
Danique666 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Heerlijk eten tegen zeer schappelijke prijzen. Met een voldaan gevoel naar huis. Dame in de bediening was meer dan vriendelijk en erg behulpzaam.
Rebecca C.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Erg fijn gegeten gisteravond!! wat een feestje!! heerlijk gerechten, echt om te smikkelen en zeer vriendelijk personeel. Een echt aanrader-;)
Deniseheems .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Via de ah restaurantactie hier terecht gekomen, en wat een verwennerij! Vooraf verschillende dips met heerlijk luchtig brood en wat kleine gerechtjes, ook het hoofdgerecht bestond uit een variëteit van verschillende hapjes. Elke keer werden we weer verrast door de bijzondere en lekkere smaken. Om eerlijk te zijn niet erg goedkoop, maar het was de prijs meer dan waard. De service was ook erg goed, al met al echt genoten hier!
DijkstraM .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Super gegeten bij dit geweldige restaurant die eigenlijk niet meer nieuw is voor mij . Het eten smaakt weer echt absurd lekker. Wij startten met koude heerlijke voorgerechten Wow heerlijk jammie! Daarna de warme gerechten en die smaakte super. Ook de zelfgemaakte aardappeltjes (die ik pikte van mijn partner zijn bord) waren zalig. En wij komen terug hoor -;) Wij hadden een fijne avond, bedankt.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Heerlijk gegeten, met zuivere ingrediënten en heel goed bereid. Libanese wijn en bier waren een verrassing. Bediening uiterst vriendelijk. Wij moesten helaas snel afronden (want naar de film), maar ook dat werd elegant opgelost. Aanrader, en wij komen zeker terug.