Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Maz Mez

Libanese keuken

De Libanese keuken is gezond en verfijnd, maar vooral heel erg lekker! De meeste gerechten zijn vegetarisch, zoals hummus, tabouleh en falafel. Maz Mez brengt je dichter bij de adembenemende smaken van de Arabische en Libanese cultuur. Geniet van de eindeloze gastvrijheid en de gezellige inrichting van dit restaurant!

Meer informatie over restaurant Maz Mez

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

9,1
Moi20 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Heerlijk gegeten bij restaurant Maz Mez. De bediening was super attent en erg vriendelijk. We gaan snel nog eens langs want we hebben gewoon erg lekker gegeten. Wat ons betreft een echt aanrader.
Riska D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Voor het eerst bij dit stijlvolle restaurant in de buurt gegeten, en helemaal niet ontevreden. het personeel en de sfeer is echt super. de service is echt top, bij een gevonden haar in de salade( die mijn vriendin al eruit had gegooid) werd er zonder enige problemen een nieuwe geregeld met een extraatje van de chef erbij. Ook het verzoek of er een extra garnaal bij kon( want 2 was niet genoeg voor ons drieën) was dat kosteloos en geen enkel probleem. Maar daar zit mijn knelpunt, ik vond de porties veel te klein voor de prijs, de sausjes waren niet echt speciaal en leken wel uit een flesje te komen. Ik heb het dan niet over de humus maar de dips zoals aioli en die je bij de diverse vlees gerechtjes krijgt. Ook brood zat niet standaard bij de Humus, maar moest je extra bestellen., wat ik toch vreemd vind want hoe moet je het anders eten? Kortom ik twijfelde over een 7 maar toch maar een 6 gegeven aangezien ik het nogal prijzig vond en niet helemaal mijn buikje had rond gegeten.
Jammer dat u niet alles naar wens was, allereerst wil ik u mededelen dat wij betwijfelen of er een haartje in de salade zat want het is een fattoush salade die vele ingrediënten heeft o.a. gedroogde mint en verse peterselie, waarschijnlijk was dat het, overigens heeft u de haartje niet aan ons laten zien en kreeg u toch een nieuwe salade . Al onze dipjes zijn vers huisgemaakt waardoor ze speciaal zijn evenals de aiolie. Menu 22,50 is al goedkoop genoeg voor 17 verschillende gerechten.
Frans N.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Mediterraan restaurant met de nadruk op de Libanese keuken. Op een regenachtige zaterdagavond hier om 18 uur als eerste klant binnengestapt. Dit bleef gelukkig niet zo. Plaatsje aan het raam van de drukke Jan Evertsenstraat. Helaas uitzicht op de Albert Heijn. Moderne en strakke inrichting. Open keuken. Sfeervol verlicht. Echter weinig in het interieur dat aan het mooie Libanon doet denken. Erg hartelijke ontvangst door gastvrouw en keuken, en goede uitleg van de gerechtjes. Wij hadden het 2 gangen menu met 7 koude en 8 warme gerechtjes voor € 22. Lekkere rode Libanese wijn, ook per glas te bestellen. Van de gerechtjes sprongen de hummus (puree van kikkererwten en sesampasta), filfil (gevulde minipaprika met geitenkaas), de tortilla, de boterzachte meshwe (ossenhaasspiesjes) en de spiesjes van sappige kippendijtjes er boven uit. Toe hadden we een arak en een espresso. In deze laatste was een beetje rozenwater gedaan. Wij prefereren opgekookte drabkoffie met kardemom (maar dat is persoonlijk). Schone WC's. Goed bereikbaar met trams 7 en 13. Wij zijn geen vegetariërs, maar vegetarisch eten is hier geen probleem. Prima restaurant met een goede prijs/prestatieverhouding!
Kevin E.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Bij Restaurant Maz Mez gegeten met een Groupon bon, we hadden de 16 koude en warme Libanese mezzes voor 2 personen. Het is ons erg goed bevallen, de gerechten waren goed qua smaak en kwaliteit. De bediening was goed en hulpzaam. Zeker een aanrader om hier eens te gaan eten en ik kom er zeker nog eens terug!
Patricia O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Via Groupon hier geboekt met twee personen. We hebben een drie gangen menu gekregen waarbij het voorgerecht bestond uit brood met hummus en andere smeersels. Heerlijk!

Vervolgens konden wij kiezen uit de Spareribs (pittig of zoet) en Kip Sate. Simpel maar erg lekker!
De service is uitstekend, het decor is prima. Alleen het toetje had beter gekund..

Voor herhaling vatbaar.

Mky267 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Met partner en volwassen kids gekozen voor Maz Mez. Heerlijk gegeten, alle gerechten werden goed uitgelegd, ook mooie aankleding van de gerechten. Subtiel en met zorg bereid en gekruid. Een oase van rust aan de soms wat hektische Jan Evertsenstraat. Omdat het een speciale gelegenheid was kregen wij een heerlijk nagerecht van de chef, zeer smakelijk en hierbij nogmaals dank. De bediening was ver boven het gemiddelde, een echte aanrader, komen zeker weer terug
Yolande G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Leuke plek om lekker te eten. Heel vriendelijke en attente bediening. Goed verzorgd eten met ook een uitstekende vega-vervanging van de in het Iens-diner opgenomen gamba, kip- en biefspiesjes. Alles vers bereid.
Dorus K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Gekozen voor 2gangen menu, heerlijk van alles geproefd, Mazmez is een absolute aanwinst in Amsterdam, wij eten vaak Libanees bij verschillende Libanese restaurants en Mazmez steekt ver boven allemaal, mooi ingericht. Gastvrouw professioneel en erg aardig.
1e gang met huis gemaakt Libanees brood was heerlijk samen met alle koude gerechtjes. 2e gang, gamba's en de ossenhaas super mals.
Wij komen uiteraard terug samen met de gehele familie, zeker een aanrader.

Tot kijk
margavanderkroon V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Heerlijk gegeten bij Maz Mez. Goede service: Op onze vraag of we gewoon kraanwater mochten, kregen we de Spa Blauw gratis.
nietvt .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Allemaal lekkere happen, vooral de mackdous (zoutig/zuur).
Je wordt zeer vriendelijk en kundig geadviseerd bij het bestellen zodat er een feestje op je tafel komt te staan.
Wij gaan zeker terugkomen!!!!
Jan Gerrit en Anke
Riana S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Via de Iens dinerdeal een reservering geplaatst, vooraf werd ik gebeld om aan te geven dat er niet gepind kon worden (nog niet), heel vriendelijk. We kregen een tweegangen menu dat bestond uit heerlijke smeerseltjes met brood, maak niet onze fout om een tweede brood te bestellen, want dan barst je uit je voegen. Daarna volgde een gang met warme hapjes.
Alles was heerlijk, de bediening was prettig en het restaurant is mooi aangekleed. Zeker een aanrader!
WMK .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Bediening is wat langzaam en maakt foutjes ook al zijn er niet veel mensen, maar het eten is daarentegen heerlijk! Wel prijzig helaas. Maar we hebben een heel erg lekker vegetarische mezze menu op!