Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Maz Mez

Libanese keuken

De Libanese keuken is gezond en verfijnd, maar vooral heel erg lekker! De meeste gerechten zijn vegetarisch, zoals hummus, tabouleh en falafel. Maz Mez brengt je dichter bij de adembenemende smaken van de Arabische en Libanese cultuur. Geniet van de eindeloze gastvrijheid en de gezellige inrichting van dit restaurant!

Meer informatie over restaurant Maz Mez

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

9,2
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Eten was goed, vers en lekker. Wat jammer was dat het aan de prijzige kant was, we aten allebei vegertarisch en een van de twee had op aanraden deluxe menu genomen ipv het normale menu ( was uiteindelijk maar 1 extra gamba..) Fles huiswijn 21 euro en dessert 8,50 per stuk is aan de prijzige kant voor de locatie en de prijs kwaliteit verhouding.
Monica M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Eten is heerlijk en voldoende, zeer goede bediening. Drankjes aan de dure kant.
Nadesha A.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
arjen B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Het eten was goed, gerechten zijn erg mooi uitgevoerd.
Wat ik wat zo zo vond is dat bij de keuze voor het niet vega verrassingsmenu van de 16 gerechten slechts 2 met vlees waren. Ik vermoede het al toen wij naar het verschil tussen de normale en de deluxe menu vroegen, maar dit eerlijke antwoord werd niet gegeven. Dan nog, voor c.a. €3,- per gerechtje zal ik zeker niet klagen.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten hier, ik kan het iedereen aanraden. Wij zijn voor het tweegangenmenu gegaan waarbij je verwend wordt met 8 koude gerechten en 8 warme gerechten (vlees, vis en vegetarisch). Stuk voor stuk goddelijke gerechten en super aardige bediening. Wij komen snel weer terug!
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
€ 5,99 voor een glas Libanese rode wijn van matige kwaliteit is wel erg veel.
Het was leuk om een keer Libanees te eten, maar naar dit restaurant gaan wij nooit meer.
Natasja J.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Vanavond gegeten bij Maz Mez. Sfeervol restaurant met open keuken: vinden wij altijd een goed teken, want dan kun je zien hoe het eten wordt klaargemaakt. Elk gerechtje was een overheerlijke verrassing: we hebben echt heerlijk gegeten. Bediening top: bij binnenkomst werden we hartelijk verwelkomt, we kregen een goede toelichting op het menu, ondanks de drukte werd er regelmatig even gecheckt of alles naar wens was en bij het afscheid werd er zelfs nog de tijd genomen om de deur voor ons open te houden. Kortom: wat ons betreft een aanrader, wij komen zeker terug!
Huite V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Verrassende gerechtjes met vriendelijke bediening
Josta B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk gegeten, alleen de service was wat nalatig. Vorige keer namelijk niet. We gingen voor een goede prijs/kwaliteitverhouding, helaas een dag voor kerst hadden ze alleen een menu en dit vond ik in verhouding vrij duur. Ook vragen ze 3 euro voor een fles water... geen kraanwater. De eerste keer was ik erg enthousiast, dit keer viel het mij een beetje tegen. Het eten is echt een aanrader! Zelfs voor kinderen :-)
Farah R.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Het was zeker waard om helemaal naar Amsterdam ervoor te rijden , de lams koketten waren vurrekelijk ik heb ze zelf 2 keer besteld , alles was heerlijk had echt het gevoel dat ik in Bairut was en de bediening was ook uitstekend we komen zeker wel terug het was een top avond
Erhan Y.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
voor de 2e keer wezen eten. wij hebben het weer super ervaren. Eten mezes zijn super lekker. Goede bediening. Firas bedeijfsleider is een spontane gezellige persoon.
Maoula W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Lekker eten, goed sfeer,vriendelijk bediening.
Zeer tevreden klant
Gea B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Het eten was heerlijk, personeel erg vriendelijk. Enige minpuntje was de slagroom bij het toetje. Alles goed verzorgt en dan geen verse slagroom, jammer. Maar overall voor herhaling vatbaar
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Ontzettend lieve leuke bediening en de ideale plek om met een groep vrienden te genieten van heel lekker eten. Het Deluxe menu is een aanrader, eerst wordt de hele tafel volgezet met koude hapjes, waarbij het een uitdaging is om plek over te houden voor alle warme gerechtjes die daarna nog komen. Mooie Libanese wijnen. Je gaat hier met een lach op je gezicht naar buiten.
dion S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Altijd goed, eten/service, prijs. Maar bovenal het verfijnde Libanese koken is ongeëvenaard goed
Eelkje N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Ik heb hier al vaker gegeten en kom niet voor niets steeds weer terug. Het eten is altijd heerlijk en het restaurant gezellig druk. Mooie inrichting en een goede ambiance.

We moesten alleen dit keer wel heel lang wachten, dus toen zelf maar om de kaart gevraagd. Maar na 30 minuten hadden we nog niet eens een drankje op tafel staan. Ze hadden het duidelijk druk.....maar dit was echt een gemiste kans.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prima gegeten. Gekozen voor het menu. Heerlijke koude en warme hapjes. Fijne en vriendelijke bediening .
Mohammad N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
deze restaurant heeft een leuke sfeer. Daarnaast is het eten heerlijk. De service is ook goed en snel. Het is echt een aanrader.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wat hebben we heerlijk gegeten hier! Alles vers en gezond en met liefde bereid. We werden warm onthaald door een gezellige ober die gelijk begon te kletsen waardoor je je direct thuis voelt. Alles op de kaart zag er heerlijk uit dus we zijn voor het deluxe menu gegaan zodat we verrast werden met 8 koude en 8 warme gerechten. Elk gerecht was top! Wij komen hier sowieso snel weer!
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Al voor de derde keer hier gegeten, echt heerlijk al die Libanese mezze. Stuk voor stuk fantastische gerechten. Fijne wijnen erbij, ook de Libanese rode moet je echt proberen. Leuke, attente gastvrouw en gastheer. Reserveren on het weekeind aanbevolen!