Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
    • mahalabi

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Maz Mez

Libanese keuken

De Libanese keuken is gezond en verfijnd, maar vooral heel erg lekker! De meeste gerechten zijn vegetarisch, zoals hummus, tabouleh en falafel. Maz Mez brengt je dichter bij de adembenemende smaken van de Arabische en Libanese cultuur. Geniet van de eindeloze gastvrijheid en de gezellige inrichting van dit restaurant!

Meer informatie over restaurant Maz Mez

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

9,3
Dion S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Alle bestelde gerechten waren fantastisch. Hummus bi lahme is heel bijzonder. Halloumi, Kafta, Kip, Meshwi, pita. Allemaal de hoogste kwaliteit.
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijke gerechten, goede tips van de bediening en goede sfeer. Echt een aanrader!
Nick S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Geweldig eten en gezellig personeel! Komen snel weer!!
Heleen A.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Geweldig restaurant met fantastisch eten. Ik was hier met mij 86-jarige vader (die nog volledig fit is!) en we hebben heerlijk gegeten. Superlekker, alles vers gemaakt en mooi opgediend. Ik kom zeker terug, ook met anderen!
Judy K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
we hebben het menu van de AH-bon gegeten. Heel gevarieerd en uitgebreid. Smaakvol en leuk verzorgd. Geschikt om voor elke gelegenheid te gaan eten.
Leuke vriendelijke bediening.
Bianca W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heerlijk gegeten !
Maikel B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Altijd top, superlekker eten, sfeervol en gezellige bediening!
Isabella R.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Heerlijk Libanees gegeten! Veel vegetarische opties, zowel koude als warme mezze, en ook nog lekkere cocktails erbij. Service was heel goed, bediening snel en attent. We zijn vaak langsgelopen want wonen in de buurt en blij dat we er eindelijk zijn gaan eten!
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Wat een heerlijke plek. Sfeer heel gastvrij en het eten is fantastisch.
Patricia H.
lekker eten en gezellig.
Erik F.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
2e keer bij MazMez gegeten en weer was het een top ervaring. Elke keer weer top service. Eten was perfect niks op aan te merken. Heritage wijn paste goed bij het eten. Als afsluiter een rozenthee genomen. Tot gauw heren
Daniel W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Lang niet zo lekker gegeten in Amsterdam. Wij hebben met een groep van 5 personen heerlijk genoten van de mezzes en de Libanese wijn , verrrrukkelijk!!! Prijs en kwaliteit zeer en zeer goed, boven verwachting. Gastheer was erg aardig en gezellig! Wij komen zeer zeker weer terug

Ps , ik snap heel goed dat gefilterd tapwater niet gratis is, (nergens zo tegenwoordig) lekker koud op tafel.
Jolien C.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Goed eten, jammer dat ze voor tafelwater (kraanwater) 3euro rekenen en voor een drankje zoals thee ook. Prijzig voor wat je ervoor krijgt.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Het tapasmenu is gevarieerd, overvloedig en superlekker, maar het kost wel 35 euro per persoon.
Frouwe W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Heerlijk gegeten ! Eerste keer Libanees en voor herhaling vatbaar. Erg vriendelijke gastheer. Enige minpuntje dat er ongevraagd een fles kraanwater op tafel wordt gezet (ik dacht nog hè hè eindelijk een restaurant dat het begrepen heeft) waarvan je achteraf 3,- op de rekening vindt. Ik blijf het belachelijk vinden dat je voor kraanwater moet betalen en al helemaal als het als ‘service’ op tafel wordt gezet.
Mariem T.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Groep van 6 personen, verjaardag! De rekening € 278,87
7 flessen kraanwater,...per fles € 3,- ......€ 21,- stond er op de rekening voor gewoon leidingwater, hoe verzin je het !!!.
En ze werden maar ongevraagd op tafel gezet, misleidend!
In welk restaurant in Amsterdam, betaal je nog voor een fles kraanwater? Zogenaamd gekoeld.
Was het alleen water wat er aan tafel werd gedronken?, Nee want aan wijn, thee, bier en cocktails stond er € 73,50. op de rekening.
Jammer, want het was verder een gezellige avond en voor vegetariers is het goed eten. Sommige gerechten waren wat aan de zoute kant. ( vandaar misschien 7 flessen water) De falafel schijven waren een kleffe hap, de garnalen en de lamskotelet waren goed. Maar als je zoiets op je rekening terug vindt, voel je je toch een beetje genept.
Johannes van Dam schreef jaren geleden al in het Parool dat leidingwater in Nederland net zo goed te drinken is als flessenwater en dat veel restaurants het gewoon op tafel zetten, als een service. Hij vond dat een goede ontwikkeling.

In dit restaurant helaas nog niet.
Hopelijk gaat men inzien dat voor kraanwater geld vragen niet meer kan anno 2018.
1000 liter leidingwater kost € 1.35 ( 3,- euro per fles is vette winst )
Tari J.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Altijd heerlijk eten en goede bediening! Het menu is iedere keer weer goed. Super voor als je van alles wat wilt eten of als je voor het eerst Libanees gaat proberen.
Dionne E.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
We werden vriendelijk ontvangen. Er was voldoende ruimte in het restaurant en de sfeer was gemoedelijk. Leuk om in de grote, open keuken te kunnen kijken. Wij hebben een 3-gangenmenu gedeeld met twee personen. De porties waren zeel royaal, de bediening was vriendelijk en de gerechten waren erg smaakvol. Wij kwamen bij dit restaurant terecht door de AH-actie en zijn zeker van plan om nog een keer terug te gaan. Een aanrader!
Koen O.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk, mooi gepresenteerd eten voor een eerlijke prijs.