Over restaurant Maz Mez

Libanese keuken

De Libanese keuken is gezond en verfijnd, maar vooral heel erg lekker! De meeste gerechten zijn vegetarisch, zoals hummus, tabouleh en falafel. Maz Mez brengt je dichter bij de adembenemende smaken van de Arabische en Libanese cultuur. Geniet van de eindeloze gastvrijheid en de gezellige inrichting van dit restaurant!

Meer informatie over restaurant Maz Mez

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

Esther K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Fenna H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Erg lekker eten, vriendelijke bediening. Absoluut een aanrader!
Jasmina B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekker gegeten. Verrassend voor mij was de hoeveelheid vegetarische gerechten. We hebben samen chefs menu genomen. Alle 8 koude voorgerechten waren vegetarisch, lekker kruidig, vers en divers. Ook al waren alle tafels bezet voldoende aandacht van personeel gehad. We gaan hier vaker eten!
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Hier gegeten via de AH restaurantactie. Maar daar was niks van te merken, we werden zeer professioneel en vriendelijk ontvangen, en onze gastheer heeft ons de hele avond vermaakt en met veel etiquette geserveert. Hij wist duidelijk veel van zijn wijnen en het eten was fantastisch. Hier komen we zeker nog een keer terug.
Stephanie K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was ontzettend lekker de sfeer goed en de bediening aardig en gezellig. Je gaat tevreden en met een goedgevulde buik weer naar huis.
V.O M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Excellent service and excellent food!!! Absoluut de moeite waard Leuke, vlotte obers die er alles aan doen om het jou naar je zin te maken.definitely coming back!
MarloesEats .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij MazMez met een AH bon. Maar ook zonder bon zie je ons hier terug. Kwaliteit was uitstekend, bediening vriendelijk en het restaurant is knus en gezellig. We kregen eerst 8 koude mezze's en daarna 8 warme. Uitschieters waren de baba ganoesh, de zeer smakelijke salade, de biefspiesjes, garnalen en falafel. Maar eigenlijk was alles heerlijk. Na twee rondes en een toetje rollend naar huis gegaan. Zeer, zeer voor herhaling vatbaar!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Gastvrije, smakelijke en verrassende kennismaking met de heerlijke Libanese keuken. Leuke, vlotte obers die er alles aan doen om het jou naar je zin te maken. Dus gewoon helemaal goed.
Jean Jacques G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goede gerechten, en goed om een keer te proberen. Onderscheid tussen gewone menu en menu de luxe is niet helemaal duidelijk. Jammer dat de water betaald moet worden en dat klanten daar niet op geattendeerd worden. Doordat je snel gevraagd wordt te betalen nadat de rekening gegeven is weinig tijd voor controle op mogelijke fouten.
Mette11 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
In het kader van de AH Iens restaurant actie hadden wij heel graag bij Mazmez willen eten, het was steeds vol geboekt. Besloten om zonder AH zegels te reserveren een week van te voren. Verwonderlijk lekker gegeten! Mooi opgemaakte gerechten en goede combinaties van smaak, kleur en textuur. Doordat je een proeverij krijgt van voorgerechten en de hoofdgerechten proef je gerechten die je anders niet zo snel zou kiezen. Erg leuk concept, een absolute aanrader!
Ik begrijp nu waarom ze steeds vol zitten :-) . Overigens zijn ze niet duur, met of zonder zegels wij kunnen Mazmez van harte aanbevelen. Al met al heerlijk gegeten en Libanees wijn gedronken voor een schappelijke prijs.
Bediening erg vriendelijk
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Na een dagje Amsterdam bezochten we Maz Mez, met in ons achterhoofd hele goede ervaringen met een Libanees restaurant in Berlijn). We werden zeer vriendelijk ontvangen en, hoewel we niet gereserveerd hadden, had men voor ons een prima plaats in het sfeervolle restaurant. We kozen voor een menu met gevarieerde gerechten en we hebben die avond heerlijk gegeten. Verrassende combinaties, vlot en vriendelijk opgediend, die we ons heerlijk lieten smaken. Alles werd ook prima toegelicht en ook de Libanese (witte) wijn mocht er zijn. We eindigden met een heerlijk nagerecht en vertrokken met een voldaan gevoel naar 's-Hertogenbosch (waar we zo'n Libanees wel missen)...
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Het restaurant heeft een open keuken en men kan dus ook de koks zien; alles ziet er heel schoon en netjes uit. De bediening is heel vriendelijk en legt alles goed uit. We kregen met onze AH bon een 'driegangenmenu' aangeboden. Dat bestond uit 6 schaaltjes met koude voorgerechten, 8 schaaltjes met warme hoofdgerechten en een dessert; alles was heel vers en lekker. De wijnen die ze aanbieden komen vooral uit Libanon. De wijn die wij kozen was heerlijk. Ze zien ons zeker weer terug, ook zonder AH actie. Een klein advies: omdat men niet weet wat men krijgt zou ik tegen de gasten in ieder geval zeggen dat ze vlees en gambas krijgen, dan zou men evtl. nog iets kunnen wijzigen....ik zat tegen een grote gamba aan te kijken op mijn bord en wist niet echt hoe ik die moest 'uitkleden'; ik had deze liever omgeruild tegen groente of vlees.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Absoluut de moeite waard als je een keer heel iets anders wilt en je wil laten verassen door een andere keuken! Het is echt genieten van smaakvolle gerechten en vriendelijke bediening. Proef ook de uitstekende Libanese wijn er bij.
Wicher V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Beanteoordde volledig aan de door Iens gewekte verwachting - hoogst gewaardeerde Libanees in Amsterdam.
China Roots Z.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
In het kader van de AH actie zijn we hier gaan eten en daar hebben we geen spijt van! Het eten was heerlijk en bestond uit 8 koude hapjes, 8 warme hapjes en een desert. Alles was zeer smaakvol bereid en zag er prachtig uit. Daarnaast was het restaurant zeer smaakvol ingericht. Dit is een aanrader, we komen hier zeker terug!
Daniël F.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Ontzettend lekker gegeten en gedronken. Libanees wijn is fantastisch!
Deluxe menu voor 6 personen genomen, alles was op smaak waardoor wij eigenlijk geen zout en peper hebben gezien op tafel. KLASSE!!!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Volgens IENS zijn er acht restaurants in Amsterdam met een Libanese keuken en daarvan scoort Maz Mez het hoogst. Ik heb niet alle acht zaken bezocht maar vooralsnog ben ik het er mee eens. De inrichting was sfeervoller dan de foto's op de site deden vermoeden en de service was uitstekend. Ook de fles tafelwater bij binnenkomst werd zeer gewaardeerd. En als je het dan hebt over de Libanese keuken, dan hoort daar natuurlijk een fles wijn uit de Bekavallei bij: de chateau heritage – hoewel niet goedkoop – was erg lekker.­ We hadden het menu bestaande uit acht koude mezze, acht warme mezze en een nagerecht. De koude mezze gingen vergezeld van lekker plat Libanees brood. Over de andere gerechtjes kan ik kort zijn: ze waren uitstekend bereid en goed op smaak. Voor mij betekent Maz Mez Meer Mezze.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk. Volgende keer bestel ik alles.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Lekker gegeten met de kinderen..Verrassende smaken van de diverse gerechtjes, met lekker vers brood..Vlotte bediening. Niets te klagen, maar wel vreemd dat een biertje 4,75 euro kost....
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Ik heb hier onlangs gegeten met twee vriendinnen. We hadden een AH restaurantdeal. Ik had het idee dat dat al tot enige irritatie leidde. We moesten lang wachten op onze drankjes, om de bestelling te mogen doen en helemaal tot er eten kwam. We werden absoluut niet geholpen bij het inschatten van de hoeveelheid eten. Er werd ook gesuggereerd dat de bediende niet wist welke gerechten in het menu van de chef zaten, zodat we andere gerechten erbij konden bestellen.
Ook vonden we de onvriendelijke manier waarop een nieuwe serveerster werd ingewerkt storend. Al met al die avond geen gastvrije tent. Ook de prijs was hoog. Met drie personen krijg je een plat brood. We bestelden er nog een en mochten daar 5.50 voor betalen.
De kwaliteit van het eten varieerde. De fallafel was slecht en droog. De hummus was bv lekker. Ik denk niet dat we nog eens terugkomen.