Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
    • mahalabi

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Maz Mez

Libanese keuken

De Libanese keuken is gezond en verfijnd, maar vooral heel erg lekker! De meeste gerechten zijn vegetarisch, zoals hummus, tabouleh en falafel. Maz Mez brengt je dichter bij de adembenemende smaken van de Arabische en Libanese cultuur. Geniet van de eindeloze gastvrijheid en de gezellige inrichting van dit restaurant!

Meer informatie over restaurant Maz Mez

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Maz Mez

Kelly K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Leuk om weer eens iets anders te eten. Er viel weinig te kiezen (AH-menu), maar wat we kregen was lekker. De 'warme' ronde duurde lang, maar we zaten wel prima.
Toeti V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Super lekker gegeten met de AH aktie. Voor ons was het eigenlijk te veel en ik kon mijn toetje inruilen voor een kop thee. Vriendelijke bediening en een gezellig restaurant. Wijn vond ik wel duur € 4,50 per glas voor niet zo'n bijzondere wijn. Maar ze schenken dan wel weer volle glazen wijn. Wij gaan hier zeker terug komen.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Zeer klantvriendelijk, service gericht en heerlijk, gevarieerd en goed gekruid eten. Als je een keer iets heel anders zoekt maar toch voortreffelijk uit eten wil gaan, dan is dit zeker een aanrader. De wijnkaart heeft goede Libanese wijnen en de prijs kwaliteit verhouding is helemaal in orde.
Dion S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Beste Libanees van Amsterdam
Hummus Bi Lachme, het brood met olijven en rode saus, Kippedij, Burgers, Ossehaas allemaal top van smaak
en super aardige bediening.
Geert D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Een lekkere proeverij van Libanese mezze, leuke bediening en fijne sfeer. Alle ingrediënten voor een geslaagde avond!
Antoinette R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Mezzes menu is prima!
Hafid E.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Top tent
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Eerste keer gegeten bij Maz en heel erg genoten van het eten (tappas) en sfeer. aanrader
Tolga M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Very nice food.
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Zeer lekker eten.
Diverse gerechten met uitmuntende smaken..
Samantha - Joan S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Wij werden heel hartelijk ontvangen. De deur werd voor ons open gehouden.
De sfeer was goed, heel gastvrije bediening.
Fantastisch eten, we hebben genoten.
Er was zoveel keuze uit verschillende mezzes; vlees, vis, vegetarisch, warm en koud.
Het was alsof we terug in Libanon waren.
Dit is de allereerste keer dat we zo’n warm welkom ontvingen in een Amsterdams restaurant.
Irina W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Al vaker dit restaurant en éindelijk daar gegeten. Eten was perfect en ook grote porties, neem niet teveel brood wat wij wel deden want het hoofdgerecht is heerlijk divers en groot. Locatie is makkelijk te vinden. Inrichting is iets gedateerd maar dit was voor ons geen probleem.
P. W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Prima sfeer. Muziek mag iets zachter in verband met de holle ruimte.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Super leuk klein en vooral lekker restaurant. Vriendelijke medewerkers en het eten is echt grandioos. Aan te raden om er zeker eens te gaan eten. Echt top ????
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
De ontvangst en de service zijn goed, evenals de ambiance. We maakten gebruik van de AH actie en kregen een vastgesteld menu. Het eten zag er mooi uit (mezze, een soort tapas) en was beter dan bij een gemiddeld middenoosters restaurant. Het warme brood dat bij de eerste (koude) gang werd geserveerd (een soort broodpannenkoek), was met recht heerlijk te noemen! Toch zijn er ook wat minpunten. Zo kwam er bij de prijs van het menu 10 euro op, vergeleken met de prijs op de kaart. Verder zijn ze iets te scheutig met het citroensap (zelfs de gebakken aardappelen smaakten zuur) en de olijfolie (overal ligt een flinke plens op). Ook zijn sommige gerechtjes naar mijn smaak veel te scherp gekruid, maar eerlijk is eerlijk, mijn tafelgenoot had er minder moeite mee. Het toetje, een stevige creme zonder de brulee op een mooi opgemaakt bord, was goed, alleen overheerste de smaak van het rozenwater teveel, wat ik erg jammer vond. En het duurde veel te lang, voordat we dat toetje kregen, terwijl er daarvoor 2x was gevraagd of we koffie of thee wilden. En toen kwam de rekening. Nou, daar zijn we toch wel van geschrokken! Zoals gezegd viel het menu duurder uit dan op de kaart, maar wat eigenlijk vervelender was, is dat we 35 euro moesten betalen voor 5 drankjes: 2 (kleine) flesjes Libanees bier, 2 (halve) glaasjes Libanese wijn en 1 bitter lemon. Alsof je op de Champs Elysees zit in plaats van in de Baarsjes. Door het aanvankelijke gevoel in een warm bed te zijn beland, hebben we ons laten verleiden tot een extra drankje zonder eerst naar de prijs te vragen. Dom, dom, dom... Na dat aanvankelijke warme bed-gevoel was dit toch een behoorlijke koude douche. Al met al zien wij geen reden om hier nog eens te gaan eten. Ik zou dan ook geen 7,5 geven, maar een 6,5, maar het cijfer wordt automatisch door iens gegenereerd.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Eten was weer uitmuntend. We hadden het AH menu wat veel en lekker eten bood.
De uitstekende huiswijn maakte het geheel tot een culinaire belevenis
A.C. D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Gastvrij ontvangst, een royale, overheerlijke mezze. Goede informatie, zowel bij het eten als bij de wijn. Overleg over tijd tussen de gangen, dus geen gehaast. Top ervaring!
Hidde W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Geweldig Libanees eten en goede service!
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk eten.
"De baas" is een goede, vriendelijke "verkoper".
De korting ging er niet automatisch af. Bij navraag kwam dat wel goed.
Tosja B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Achter een onopvallende buitenkant schuilt een fantastisch restaurant. Een van de lekkerste dingen die wij ooit hebben gegeten. De gerechten zijn traditioneel, maar net iets bijzonderder dan je verwacht. Mals vlees, perfect gekruide dips en salades, en snelle en hartelijke service. Als je kwaliteit van een toprestaurant wil met de sfeer van een gezellig eettentje.