Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie

• Voorgerechten
    • mahalabi

Speciale deals

Over het restaurant Maz Mez

Libanese keuken

De Libanese keuken is gezond en verfijnd, maar vooral heel erg lekker! De meeste gerechten zijn vegetarisch, zoals hummus, tabouleh en falafel. Maz Mez brengt je dichter bij de adembenemende smaken van de Arabische en Libanese cultuur. Geniet van de eindeloze gastvrijheid en de gezellige inrichting van dit restaurant!

Meer informatie over restaurant Maz Mez

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Maz Mez

P. W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Prima sfeer. Muziek mag iets zachter in verband met de holle ruimte.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Super leuk klein en vooral lekker restaurant. Vriendelijke medewerkers en het eten is echt grandioos. Aan te raden om er zeker eens te gaan eten. Echt top ????
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
De ontvangst en de service zijn goed, evenals de ambiance. We maakten gebruik van de AH actie en kregen een vastgesteld menu. Het eten zag er mooi uit (mezze, een soort tapas) en was beter dan bij een gemiddeld middenoosters restaurant. Het warme brood dat bij de eerste (koude) gang werd geserveerd (een soort broodpannenkoek), was met recht heerlijk te noemen! Toch zijn er ook wat minpunten. Zo kwam er bij de prijs van het menu 10 euro op, vergeleken met de prijs op de kaart. Verder zijn ze iets te scheutig met het citroensap (zelfs de gebakken aardappelen smaakten zuur) en de olijfolie (overal ligt een flinke plens op). Ook zijn sommige gerechtjes naar mijn smaak veel te scherp gekruid, maar eerlijk is eerlijk, mijn tafelgenoot had er minder moeite mee. Het toetje, een stevige creme zonder de brulee op een mooi opgemaakt bord, was goed, alleen overheerste de smaak van het rozenwater teveel, wat ik erg jammer vond. En het duurde veel te lang, voordat we dat toetje kregen, terwijl er daarvoor 2x was gevraagd of we koffie of thee wilden. En toen kwam de rekening. Nou, daar zijn we toch wel van geschrokken! Zoals gezegd viel het menu duurder uit dan op de kaart, maar wat eigenlijk vervelender was, is dat we 35 euro moesten betalen voor 5 drankjes: 2 (kleine) flesjes Libanees bier, 2 (halve) glaasjes Libanese wijn en 1 bitter lemon. Alsof je op de Champs Elysees zit in plaats van in de Baarsjes. Door het aanvankelijke gevoel in een warm bed te zijn beland, hebben we ons laten verleiden tot een extra drankje zonder eerst naar de prijs te vragen. Dom, dom, dom... Na dat aanvankelijke warme bed-gevoel was dit toch een behoorlijke koude douche. Al met al zien wij geen reden om hier nog eens te gaan eten. Ik zou dan ook geen 7,5 geven, maar een 6,5, maar het cijfer wordt automatisch door iens gegenereerd.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Eten was weer uitmuntend. We hadden het AH menu wat veel en lekker eten bood.
De uitstekende huiswijn maakte het geheel tot een culinaire belevenis
A.C. D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Gastvrij ontvangst, een royale, overheerlijke mezze. Goede informatie, zowel bij het eten als bij de wijn. Overleg over tijd tussen de gangen, dus geen gehaast. Top ervaring!
Hidde W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Geweldig Libanees eten en goede service!
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk eten.
"De baas" is een goede, vriendelijke "verkoper".
De korting ging er niet automatisch af. Bij navraag kwam dat wel goed.
Tosja B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Achter een onopvallende buitenkant schuilt een fantastisch restaurant. Een van de lekkerste dingen die wij ooit hebben gegeten. De gerechten zijn traditioneel, maar net iets bijzonderder dan je verwacht. Mals vlees, perfect gekruide dips en salades, en snelle en hartelijke service. Als je kwaliteit van een toprestaurant wil met de sfeer van een gezellig eettentje.
Nicole L.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Heerlijk gegeten en een top bediening.
Dion S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Alle bestelde gerechten waren fantastisch. Hummus bi lahme is heel bijzonder. Halloumi, Kafta, Kip, Meshwi, pita. Allemaal de hoogste kwaliteit.
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijke gerechten, goede tips van de bediening en goede sfeer. Echt een aanrader!
Nick S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Geweldig eten en gezellig personeel! Komen snel weer!!
Heleen A.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Geweldig restaurant met fantastisch eten. Ik was hier met mij 86-jarige vader (die nog volledig fit is!) en we hebben heerlijk gegeten. Superlekker, alles vers gemaakt en mooi opgediend. Ik kom zeker terug, ook met anderen!
Judy K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
we hebben het menu van de AH-bon gegeten. Heel gevarieerd en uitgebreid. Smaakvol en leuk verzorgd. Geschikt om voor elke gelegenheid te gaan eten.
Leuke vriendelijke bediening.
Bianca W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heerlijk gegeten !
Maikel B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Altijd top, superlekker eten, sfeervol en gezellige bediening!
Isabella R.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Heerlijk Libanees gegeten! Veel vegetarische opties, zowel koude als warme mezze, en ook nog lekkere cocktails erbij. Service was heel goed, bediening snel en attent. We zijn vaak langsgelopen want wonen in de buurt en blij dat we er eindelijk zijn gaan eten!
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Wat een heerlijke plek. Sfeer heel gastvrij en het eten is fantastisch.
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
lekker eten en gezellig.
Anton W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Lang niet zo lekker gegeten in Amsterdam. Wij hebben met een groep van 5 personen heerlijk genoten van de mezzes en de Libanese wijn , verrrrukkelijk!!! Prijs en kwaliteit zeer en zeer goed, boven verwachting. Gastheer was erg aardig en gezellig! Wij komen zeer zeker weer terug

Ps , ik snap heel goed dat gefilterd tapwater niet gratis is, (nergens zo tegenwoordig) lekker koud op tafel.