Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Maz Mez

Libanese keuken

De Libanese keuken is gezond en verfijnd, maar vooral heel erg lekker! De meeste gerechten zijn vegetarisch, zoals hummus, tabouleh en falafel. Maz Mez brengt je dichter bij de adembenemende smaken van de Arabische en Libanese cultuur. Geniet van de eindeloze gastvrijheid en de gezellige inrichting van dit restaurant!

Meer informatie over restaurant Maz Mez

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Maz Mez

Tom J.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De gerechten waren bijzonder. Libanees met tapas: 8 kleine (koude) voorgerechten, gevolgd door 8 kleine warme gerechten. Het vlees , kipsaté en rundersaté, was niet zo bijzonder. Je moet hier echt heengaan voor de bijzonder smaakvolle salades, sausen en overige (vegetarische) hapjes. Overigens: de vis was weer prima.
De drank is vrij prijzig: bier was er alleen in de Libanese variant (à EUR 4,50). Een glas Libanese wijn kost EUR 6,00. Die kochten we dus voor EUR 25,50 per fles. Als water werd Sourcy geschonken, maar eerlijk gezegd: we hebben ook niet om kraanwater gevraagd.
We waren hier met de AH-restaurantactie. EUR 35 voor drie gangen (met zijn tweeën). Als je de normale prijs zou betalen was het (te) duur.
Frank J.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima prijs kwaliteit!
har L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vriendelijke bediening. Goed verzorgde maaltijd, lekkere wijn. Aangename verrassing dat er zoveel twens waren. Aanrader!
Quintin B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Zeer vriendelijke bediening, smakelijke gerechten, goeie ambiance
eric S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Dit was onze twee keer hier eten. Het was dit keer gezellig druk, maar de bediening was prima. Het is waarschijnlijk de beste Libanees van Amsterdam. Verse gerechten en innovatieve interpretaties van de traditionele keuken zonder pretentieus te zijn. (De porties zijn ook royaal.) We namen natuurlijk de Meze's--de vis was uitstekend en de falafel lekker licht; de salades magnifiek.
Jules V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Goede prijs voor heerlijk eten en daarnaast een fijne sfeer en service. Kortom top
fblommers .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We hadden het 3 gangen menu met brood en koude mezes vooraf, daarna de warme mezes. Alles was perfect van bediening smaak en ambiance tot en met de huiswijn (merlot)!en toetje. We komen zeker terug, dit was ech t genieten.
Liza S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Ontzettend lekker gegeten met de AH actie, allemaal heel vers. Enige punt was dat we best lang moesten wachten op de warme gerechten.
Charlotte A.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten en fantastische bediening. We hebben hier gegeten met het AH menu. Dat was een vast menu, maar we konden wel onze wensen doorgeven. Wij gaan hier zeker terug komen.
evriesman .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Hier gegeten met AH restaurantactie. Vriendelijke bediening,die ook alle tijd hadden daar het rustig was vanwege voetbal(vertelden ze) Heerlijke en zeer verfijnd gekruide gerechten, alles vers en zelf bereid.Bij de warme mezzes was het vlees en kip supermals. Alleen de seizoensgroenten uit de oven, die wel heerlijk smaakten, waren té gaar. De wijn is echt overdreven duur, 4,50- en 5,99 voor een niet al te gevuld glas. Maar als je om kraanwater vraagt, doet men er niet moeilijk over. Zeer gastvrije mensen en heerlijk gegeten. Kom zeker nog eens terug!
Daan T.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Alles was zeer smakelijk, ontzettend genoten van al het lekkers, bediening zeer en zeer vriendelijk en behulpzaam. Libanese wijnen zeer smakelijk.
popoeet .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Echt super gegeten, goede hoeveelheid, alles vers en zeer smaakvol . geeft prima beeld over de libanese keuken. Dit samen met libaenese wij maken zee geslaagd etentje.Ga zeker keer terug.
Leonie D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Maz Mez! Vooral de koude mezzes zijn erg lekker. O.a. hummus, babaganoesh en labneh, met dat heerlijke libaneze brood. De warme mezzes vonden wij minder bijzonder. Ossehaas was wel heel erg lekker, de kip en vis iets droog. Toetje was een soort creme brulee, erg lekker en het was niet te veel.

Bij binnenkomst hebben wij gevraagd of we buiten mochten gaan zitten, dit was akkoord, we mochten een tafel uitkiezen. Na 10-15 minuten kwam een medewerkster ons vertellen dat de betreffende tafel gereserveerd was en dat we ergens anders moesten gaan zitten. (Dat was een goed moment geweest om ons te vragen of we iets wilden bestellen, we zaten ten slotte al even te wachten:)) Mogelijk dat het verplaatsen iets te maken had met een last-minute bezoek van kennissen van de eigenaars? Deze groep begon helaas te roken waar wij en onze andere terrasgenoten last van hadden. Uiteindelijk zijn wij binnenn gaan zitten en onze terrasgenoten zijn weg gegaan. Verder binnen prima service, vriendelijke bediening en prima tempo tussen de gangen.
Zara-Bosman .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Erg lekker weer , heerlijk genoten van al het lekkers op tafel. Achteraf nog een leuke kortingskaart voor de volgende keer.

Vergeleken met andere Libanese restaurants heeft Mazmez zeer schappelijk prijzen voor zeer goede kwaliteit eten. Reserveer wel altijd van te voren want elke keer is het vol daar.

TOT GAUW!
petraesveld65 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het was erg lekker en meer dan genoeg. Fles water op tafel €5 vond ik aan de prijs, water uit kraan gevraagd en dat werd ook gelijk gebracht. Drank relatief duur, libanees bier €4,75
ishanaman .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We zijn heel hartelijk ontvangen. De bediening was heel vriendelijk en goed. Het eten was HEERLIJK!. En veel. We konden het echt niet opeten en mochten het toetje meenemen. Wij komen zeker terug.
HenriSeegers .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
de zaak is redelijk klein met open keuken, dat kent dus bezwaren qua temperatuur en keukenlucht. Het A&H/Iens menu is standaard: het voorgerecht en hoofdgerecht, in beide gevallen meerdere gerechtjes/gerechten, lijken beiden veel op Mezze (ik ken Libanon), allerlei heerlijke smaken, bijzonder maar jouw smaakpapillen moeten er wel zin in hebben.
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Lekker snoepen val de vele gerechten met mooi uiteenlopende smaken. Kwa eten zeer aan te bevelen. Drinkenc is vrij prijzig.
Li J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Altijd lekker en leuk!
Ties R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben erg lekker gegeten en alles is op smaak. We zijn daar al een paar keer geweest en komen zeker terug. Een aanrader is het menu bestaande uit koude en warme gerechten. Veel verschillende gerechten die bijna allemaal uitstekend zijn. Prijs kwaliteit is ook meer dan voldoende en vaak hebben ze ook leuke acties. Een echte aanrader.