Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Maz Mez

Libanese keuken

De Libanese keuken is gezond en verfijnd, maar vooral heel erg lekker! De meeste gerechten zijn vegetarisch, zoals hummus, tabouleh en falafel. Maz Mez brengt je dichter bij de adembenemende smaken van de Arabische en Libanese cultuur. Geniet van de eindeloze gastvrijheid en de gezellige inrichting van dit restaurant!

Meer informatie over restaurant Maz Mez

Stijn D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Stella L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het eten is heerlijk! Voldoende vegetarische mogelijkheden ook. De gerechten zijn hun prijs meer dan waard! We hadden ons zoontje bij ons, die liep soms in de weg, maar de bediening was ontzettend leuk met hem. Een absolute aanrader!
Wendelina .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
heel leuk plek in de Baarsjes, echt een aanwinst. GEWELDIG eten en een zeer goede service, erg attent en gezellig personeel loopt daar rond. Topwijnen uit Libanon maakt het plaatje helemaal compleet. Heerlijk verrassende smaken waardoor prijs/kwaliteit zeer goed is. Wij komen gauw terug.

( het was erg druk , ik zou eerst reserveren)
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijke keuken met bijzondere smaken en kruiden. Voortreffelijk Lebanees brood bij de koude voorgerechten. Fijne sfeer, prima ontspannen bediening.
Lesley W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten is super, maar de bediening .... Het lijkt erop dat het bedienend personeel totaal geen 'feeling' c.q. horeca-sensitiviteit heeft met hun gasten! Zo onhandig allemaal. Je zou er eens heen moeten gaan om 't te kunnen begrijpen. Ze missen écht de connectie met hun gasten! Daarnaast is de wachttijd tussen de eerste gang en de tweede écht te lang. En als men er dan naar vraagt hoe lang het nog duurt, krijg je als (bijna standaard) antwoord, dat het eraan komt. En dan durven ze verbazingwekkend ook nog te informeren van: maar hoelang wacht u dan al? Terwijl ze zelf de tafel heeft afgeruimd. Dat soort dingen... Een horeca 'cursus' zouden ze op z'n minst kunnen gebruiken.
Zou 't niet alleen voor 't eten zijn, dan zou ik hier werkelijk nooit meer terug komen ....
Nu kom ik er al een aantal jaar, maar dan ook alleen in de periode als de AH-actie (2e diner gratis) geldt, want anders is de prijs-kwaliteit verhouding helemaal ver te zoeken...
Heel erg jammer dat er in al die jaren nog steeds niet geen verbetering te constateren is aan de service en houding van het bedienend personeel...
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten en een mooie reis door het culinaire Libanese landschap gemaakt. Leuk restaurant met dito service. Een aanrader als je nog nooit Libanees hebt gegeten.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Hier gegeten met de AH restaurantactie. Heerlijk gegeten, grote hoeveelheid gerechtjes. Men moet hier echt reserveren. Kom zeker terug.
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Super vriendelijk personeel en heel erg lekker eten! Vooral de koude voorgerechten waren niet te versmaden. Arak als digestief maakte het af.
Lian G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
heel gezellig lokaal restaurant met lekkere hapjes en goede prijs kwaliteit verhouding Erg gezellig voor een avondje uit met vrienden
mailxandra W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Eten bij Maz Mez is echt een feestje! Vooral de complet menu's bieden een goede kennismaking met de Libanese keuken. Let wel op drankjes die je nuttigt: het personeel laat je graag van de duurste drankjes genieten (4.95 voor biertje vinden wij echt aan de te hoge kant). Verder prima ambiance, prima personeel en voor herhaling vatbaar.
Edwin W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, vlotte bediening. Heerlijk gegeten, verse gerechten en uitstekende rode wijn gedronken. Komen zeker terug.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Net als vorig jaar met de AH-restaurantactie uitstekend gegeten bij Maz Mez. Diverse koude gerechtjes, gevolgd door een aantal warme gerechtjes en een mooi toetje. Verfijnd, afwisselend en voor ons meer dan voldoende. De geadviseerde rode wijn uit Libanon maakte het af. We gaan zeker weer terug!
Federico C.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Zeer goede kwaliteit eten tegen een redelijke prijs. De ober was erg vriendelijk en behulpzaam.
We zullen zeker terugkomen!
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijke gerechten, heel authentiek. De labneh, baba ganoush, libanees brood van de koude mezze vond ik super. Het personeel is erg vriendelijk, ze hadden zelf volgens mij ook een leuke avond, dat straalde er vanaf. Heel fijn om op die manier bediend te worden. Ik ga hier het liefst vanavond weer eten!
Tom J.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De gerechten waren bijzonder. Libanees met tapas: 8 kleine (koude) voorgerechten, gevolgd door 8 kleine warme gerechten. Het vlees , kipsaté en rundersaté, was niet zo bijzonder. Je moet hier echt heengaan voor de bijzonder smaakvolle salades, sausen en overige (vegetarische) hapjes. Overigens: de vis was weer prima.
De drank is vrij prijzig: bier was er alleen in de Libanese variant (à EUR 4,50). Een glas Libanese wijn kost EUR 6,00. Die kochten we dus voor EUR 25,50 per fles. Als water werd Sourcy geschonken, maar eerlijk gezegd: we hebben ook niet om kraanwater gevraagd.
We waren hier met de AH-restaurantactie. EUR 35 voor drie gangen (met zijn tweeën). Als je de normale prijs zou betalen was het (te) duur.
Frank J.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima prijs kwaliteit!
har L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vriendelijke bediening. Goed verzorgde maaltijd, lekkere wijn. Aangename verrassing dat er zoveel twens waren. Aanrader!
Quintin B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Zeer vriendelijke bediening, smakelijke gerechten, goeie ambiance
eric S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Dit was onze twee keer hier eten. Het was dit keer gezellig druk, maar de bediening was prima. Het is waarschijnlijk de beste Libanees van Amsterdam. Verse gerechten en innovatieve interpretaties van de traditionele keuken zonder pretentieus te zijn. (De porties zijn ook royaal.) We namen natuurlijk de Meze's--de vis was uitstekend en de falafel lekker licht; de salades magnifiek.
Jules V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Goede prijs voor heerlijk eten en daarnaast een fijne sfeer en service. Kortom top