Over het restaurant Maz Mez

Libanese keuken

De Libanese keuken is gezond en verfijnd, maar vooral heel erg lekker! De meeste gerechten zijn vegetarisch, zoals hummus, tabouleh en falafel. Maz Mez brengt je dichter bij de adembenemende smaken van de Arabische en Libanese cultuur. Geniet van de eindeloze gastvrijheid en de gezellige inrichting van dit restaurant!

Meer informatie over restaurant Maz Mez

DirkJan T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Gisteren na de film dachten we "Nu gaan we eens langs bij Maz Mez; we zijn erg benieuwd!" en dus - zonder reservering - langs geweest en werkelijk heerlijk a la carte gegeten. Libanees biertje vooraf en lekkere Libanese wijn bij het eten. Alles was zeer goed verzorgd, zag er prachtig uit en smaakte heerlijk! Zeker een restaurant om terug te komen.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Zeer gastvrije ontvangst ondanks dat we iets te laat waren. Heerlijk gegeten, Top service. Absolute aanrader.
Dana H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heel vriendelijk personeel, heerlijk eten. Met z'n drieën Deluxe menu gekozen. Een mix van koude en warme gerechten. En de dessert was heerlijk! 3 bollen ijs met rood fruit kaneel en slagroom. Super mooi gepresenteerd.
markdutch .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Nu drie keer geweest en absoluut heerlijk heerlijk heerlijk elke keer. De gerechten zijn ongelooflijk smaakvol bereid. Personeel vriendelijk, ambiance fijn, open keuken.
Masha K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten bij MazMez. De bediening is zeer vriendelijk en geeft uitleg over de verschillende gerechten. We komen graag weer terug!
E D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Met vrienden er heerlijke smaakvolle mezes gegeten.
Prettige sfeer lekkere wijn.

E. De Vries
Tiny G.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Leuk concept met kleine hapjes zodat je veel van de Libanese keuken kunt proeven. Porties ruim voldoende.
Pierre K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima gegeten op 28 januari 2017. Deluxe menu, met door de chef samengestelde gerechtjes in 2 gangen opgediend was uitstekend.
Met 4 personen genoten van de bijpassende, geadvisseerde Libanese wijn.
Reden om weer eens te bezoeken.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Bij Maz Mez gegeten met de AH-kortingskaart. De eerste ronde bestond uit 8 koude gerechtjes om te delen en de tweede uit 8 warme gerechtjes. Allemaal overheerlijk en ruim voldoende. Ook het toetje was prima. Bediening superaardig en met verstand van zaken. Libanese huiswijn is een aanrader en past goed bij de kruidige gerechten. Gemoedelijke sfeer met open keuken. We komen terug!
Sander W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Een ontzettend fijn restaurantje, gelegen op een vrij onopvallende plek. Zowel ik als mijn partner volgen een dieet (lactose, en diabetes), wat het uit eten gaan vaak compliceert. Maz mez daarentegen heeft dit ontzettend goed opgevangen en is met heel lekkere vervangende gerechten gekomen. Het eten is verrukkelijk, de bediening is snel en vriendelijk, de sfeer is fijn. Een hele sterke aanrader dus!!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het eten is heerlijk bij dit gastvrije Libanese restaurant. Wij hadden het de luxe menu voor twee personen. De salades, de humus, de falafel, maar ook de vleesgerechten zonder uitzondering allemaal even goed. Maar ook een echt compliment naar de bediening. Wij zijn enorm vriendelijk en zeer gastvrij ontvangen door de bedieningsbrigade, onze welgemeende complimenten.
Masha K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten bij Maz Mez. Vriendelijke en behulpzame bediening. Een restaurant met een zeer romantische ambiance (iets wat tegenwoordig ver te zoeken is met al die hipster tenten in de buurt). We komen snel weer terug!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Met twee personen hier geweest op een doordeweekse dag, erg druk was het daarom niet en we maakten gebruik van de AH-actie.
Het menu bestond uit 8 koude mezze, 8 warme mezze en een dessert van de chef.
Wij gingen voor de vegetarische variant. Bij het bestellen van een flesje wijn vroegen we ook om een karafje kraanwater. Ze hadden echter geen karafjes en dus kregen we een glas die op verzoek steeds werd bijgevuld.

De koude mezze bestonden uit eigen gebakken Libanees brood met heerlijke smeersels en andere gerechtjes. We kregen o.a. Humus en Labneh en (dus) nog behoorlijk wat andere zaken. Eén ding hadden ze gemeen, alles was erg lekker

De warme mezze waren diverse kleine gerechtjes waaronder Batata harra (aardappelpartjes met kruiden), Batinjan mekli (gebakken aubergine schijf met mozzarella uit de oven) en Sambosa jbne (filodeeg met geitenkaas en honing). Ook deze waren allemaal erg smakelijk.

Als nagerecht kregen we Mohalabiye (vanille crème met karamel en walnoten); heerlijk.

Bij het afrekenen werden we verblijd met een kortingsbon, dus binnenkort gaan we weer.
Els H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Het was een smaak-explosie, het een was nog lekkerder als het ander. Hier gaan we echt nog een keer heen, Een aanrader als je eens wat anders dan anders wil.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie. Fantastisch lekker gegeten met lekkere bijpassende wijn! De bediening is super goed. Absoluut een aanrader.
Fenna H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Erg lekker eten, vriendelijke bediening. Absoluut een aanrader!
Jasmina B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekker gegeten. Verrassend voor mij was de hoeveelheid vegetarische gerechten. We hebben samen chefs menu genomen. Alle 8 koude voorgerechten waren vegetarisch, lekker kruidig, vers en divers. Ook al waren alle tafels bezet voldoende aandacht van personeel gehad. We gaan hier vaker eten!