Mayur Kitchen

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Mayur Kitchen

Namasté! Mayur Kitchen, aan de Melkmarkt, is het India van Zwolle. Hier geniet je van heerlijke Indiase gerechten.

Mayur Kitchen laat je kennismaken met diverse gerechten uit de Indiase keuken, maar ook uit de smakelijke keuken van Bangladesh. Smaakvolle, authentieke en gevarieerde vlees- of visgerechten die met liefde en passie voor beide keukens zijn bereid. En dat proef je!

Ervaar een stukje India met verrassende en inspirerende gerechtjes. Een plek waar een explosie van verschillende geuren, kleuren en smaken samenkomen en waar kruiden, specerijen en groenten de boventoon voeren.

Vraag je naar de specialiteit van de chef, dan krijg je verschillende kleine gerechtjes. Een mogelijkheid om ultiem te genieten van al het lekkers dat deze keukens te bieden hebben!

Maak een reis door India met pure smaken, heerlijke geuren en prachtige kleuren bij restaurant Mayur Kitchen in Zwolle.

Meer informatie over restaurant Mayur Kitchen

Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten in dit restaurant met authentieke Indiaase sfeer. Omdat we niet goed wisten wat we moesten bestellen hadden we maar twee schotels besteld met verschillende gerechten. Het was heerlijk, zelfs de kinderen hebben ervan genoten!
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Meerdere malen in dit prachtige restaurant gegeten. Ditmaal om ons 15-jarig huwelijk te vieren. We hebben de Chef's special besteld. De linzensoep was heerlijk. Bij het hoofdgerecht bleken de porties erg klein. Normaal geen probleem omdat je bij kunt bestellen wanneer rijst e.d. op is.
Ik vond de bediening ditmaal zwaar onder de maat. We hebben telkens zelf om drinken moeten vragen. Wanneer dit werd geserveerd bleek dit meerdere malen niet te kloppen. Drankjes vergeten, glazen niet mee genomen e.d. Borden e.d. werden niet tijdig weg gehaald en stonden er nog toen de nieuwe gang kwam.
Kortom, eten was geweldig zoals gewoonlijk maar bediening was ditmaal ver onder de maat. Ook de 30% korting bleek bij thuiskomst niet verrekend te zijn. Hierdoor ook nog 70 euro te veel betaald.
Rene T.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Eten was goed, service en bediening liet helaas wat te wensen over omdat we erg lang moesten wachten op drinken. Op eten is niet erg om te wachten maar lang op drinken wachten is niet fijn. Bij het afrekenen is achteraf niet de beloofde korting verwerkt, maar omdat mijn vrouw had afgerekend kwam ik er pas thuis achter dat de automatische korting van 30% niet verwerkt was icm 5 personen boeken, ik heb direct bij thuiskomst bonnetje gemaild naar het restaurant en de mail waarin staat over die korting maar tot op heden nog geen bericht terug ontvangen. Dit was een avond met een ervaring die wij niet gewend of eerder mee hebben gemaakt bij deze gastheer en gastvrouw.
Soefaan A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Doordat het zaterdagavond was en het restaurant vol zat, waren de wachttijden iets langer dan normaal.
Het gereserveerde eten was wederom om van te smullen.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heel vriendelijk personeel , die weten hoe ze de gasten moeten ontvangen. Eten is verrassend .
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Aardige ontvangst en bediening. Heerlijk met vier personen gegeten. Vis en kip en vega. Ruime extra gerechten als rijst, spinazie en een curry voor ons allen. Heerlijke wijn en bier en lassie. We waren allemaal blij met onze keuze voor dit vriendelijke restaurant en we komen zeker terug als we Zwolle weer bezoeken. Van harte aanbevolen dus!!
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima eten met authentieke indiaase smaak. Eentonig van smaak. Bij gegeven Groenten van matige smaak. Porties aan de kleine kant.
E. M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prima kwaliteit maar niet heel uitgesproken. Locatie is goed, midden in de stad. Prijs is relatief hoog. Service is wel prima.
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker gegeten! Toch altijd weer zo heerlijk de lams met spinazie!! Vriendelijk bediening en goede communicatie. Dank!
Linhdan N.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Eten was prima! Alleen de aardappel was onder gekookt.
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten. Het eten was lekker en pittig. Het personeel was vriendelijk, behulpzaam en attent. We hebben al vaker gegeten bij Mayur Kitchen en we hebben nog nooit klachten gehad. Wij komen zeker nog een keer genieten van het heerlijke eten en goede sfeer.
Cor M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Lekker eten, redelijk geprijst
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk smakelijke gerechten
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Ik had iets smaakvollere gerechten verwacht bij Mayur. Het was lekker, maar het mocht iets meer body hebben waardoor je die echte India beleving krijgt. Bediening was prima. Wel wat verwarring over de rekening. Ik had met 20% korting gereserveerd maar bij het afrekenen werd mij verteld dat de korting alleen bij een bepaald keuzemenu gold. Dit werd vooraf niet vermeld bij het reserveren. Gelukkig was de eigenaar van Mayur zo sympathiek om de korting alsnog te geven en mij zelfs 20% korting op de eerstvolgende rekening te bieden. We komen nog eens terug.
jw G.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het personeel is aardig en behulpzaam. De sfeer is goed. De stoelen zijn helaas erg laag, waardoor je het gevoel krijgt dat alles te hoog staat. Dat eet niet lekker.
Het eten is goed, maar niet verfijnd of bijzonder. Om die reden is de prijs / kwaliteitsverhouding niet in balans.
Roel K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Normaliter zitten we bij hun concurrent, maar die was wegens vakantie gesloten. Dus Mayur na jaren weer eens geprobeerd. De kok had helaas zijn dag niet, de gerechten waren ok tot wat te zout. Het was het 'allemaal net niet'. Bij het afrekenen gemeld waarop terecht de opmerking kwam 'had het ons even gezegd, dan hadden we het opnieuw voor u gemaakt!'. Maarja, dan was het wel een langere zit geworden en daar hadden we geen zin in. Dus we komen nog een keer terug.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Smakelijke gerechten, variatie, gezellig. Zeker een aanrader!
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Prettige bediening , gezellige inrichting en heerlijk gegeten. Ook goed meegedacht met veganistisch gerecht. En wat was die dip lekker die we bij binnenkomst kregen!!
Youri Q.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
We hebben hij Mayur menu (van alles wat)genomen. Alles was lekker alleen de groente gerechten zijn een beetje slap/klef. Maar de smaken zijn goed, mild en pittig. Als je er iets bij wil kan je dat er gewoon bij krijgen. We hadden een hele relaxte jongen met een rode afro die ons hielp die was erg cool en erg vermakelijk.
We hebben met 4p gegeten en 2 drankjes pp gehad. kwam op 160 eur. Toevallig was er een 30%korting actie. dus Prijs was nu dus goed te doen.
inge C.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Het eten was heerlijk.
De bediening liep niet erg vlot! Van 19:00-22:00 gezeten.
We moesten verschillende keren vragen of er bediening bij ons kon komen.