Mayur Kitchen

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Mayur Kitchen

Namasté! Mayur Kitchen, aan de Melkmarkt, is het India van Zwolle. Hier geniet je van heerlijke Indiase gerechten.

Mayur Kitchen laat je kennismaken met diverse gerechten uit de Indiase keuken, maar ook uit de smakelijke keuken van Bangladesh. Smaakvolle, authentieke en gevarieerde vlees- of visgerechten die met liefde en passie voor beide keukens zijn bereid. En dat proef je!

Ervaar een stukje India met verrassende en inspirerende gerechtjes. Een plek waar een explosie van verschillende geuren, kleuren en smaken samenkomen en waar kruiden, specerijen en groenten de boventoon voeren.

Vraag je naar de specialiteit van de chef, dan krijg je verschillende kleine gerechtjes. Een mogelijkheid om ultiem te genieten van al het lekkers dat deze keukens te bieden hebben!

Maak een reis door India met pure smaken, heerlijke geuren en prachtige kleuren bij restaurant Mayur Kitchen in Zwolle.

Meer informatie over restaurant Mayur Kitchen

Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten. Het eten was lekker en pittig. Het personeel was vriendelijk, behulpzaam en attent. We hebben al vaker gegeten bij Mayur Kitchen en we hebben nog nooit klachten gehad. Wij komen zeker nog een keer genieten van het heerlijke eten en goede sfeer.
Cor M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Lekker eten, redelijk geprijst
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk smakelijke gerechten
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Ik had iets smaakvollere gerechten verwacht bij Mayur. Het was lekker, maar het mocht iets meer body hebben waardoor je die echte India beleving krijgt. Bediening was prima. Wel wat verwarring over de rekening. Ik had met 20% korting gereserveerd maar bij het afrekenen werd mij verteld dat de korting alleen bij een bepaald keuzemenu gold. Dit werd vooraf niet vermeld bij het reserveren. Gelukkig was de eigenaar van Mayur zo sympathiek om de korting alsnog te geven en mij zelfs 20% korting op de eerstvolgende rekening te bieden. We komen nog eens terug.
jw G.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het personeel is aardig en behulpzaam. De sfeer is goed. De stoelen zijn helaas erg laag, waardoor je het gevoel krijgt dat alles te hoog staat. Dat eet niet lekker.
Het eten is goed, maar niet verfijnd of bijzonder. Om die reden is de prijs / kwaliteitsverhouding niet in balans.
Roel K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Normaliter zitten we bij hun concurrent, maar die was wegens vakantie gesloten. Dus Mayur na jaren weer eens geprobeerd. De kok had helaas zijn dag niet, de gerechten waren ok tot wat te zout. Het was het 'allemaal net niet'. Bij het afrekenen gemeld waarop terecht de opmerking kwam 'had het ons even gezegd, dan hadden we het opnieuw voor u gemaakt!'. Maarja, dan was het wel een langere zit geworden en daar hadden we geen zin in. Dus we komen nog een keer terug.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Smakelijke gerechten, variatie, gezellig. Zeker een aanrader!
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Prettige bediening , gezellige inrichting en heerlijk gegeten. Ook goed meegedacht met veganistisch gerecht. En wat was die dip lekker die we bij binnenkomst kregen!!
Youri Q.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
We hebben hij Mayur menu (van alles wat)genomen. Alles was lekker alleen de groente gerechten zijn een beetje slap/klef. Maar de smaken zijn goed, mild en pittig. Als je er iets bij wil kan je dat er gewoon bij krijgen. We hadden een hele relaxte jongen met een rode afro die ons hielp die was erg cool en erg vermakelijk.
We hebben met 4p gegeten en 2 drankjes pp gehad. kwam op 160 eur. Toevallig was er een 30%korting actie. dus Prijs was nu dus goed te doen.
inge C.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Het eten was heerlijk.
De bediening liep niet erg vlot! Van 19:00-22:00 gezeten.
We moesten verschillende keren vragen of er bediening bij ons kon komen.
Roelof F.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Ben al meerdere malen, bij dit restaurant geweest wat eigenlijk altijd goed en van goed nivo was.
Deze keer was de bediening niet echt betrokken en waren 3 van de 5 gerechten smakeloos en onder de maat.
Producten waren wel goed op temperatuur.
Jeannette E.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
wij hebben vaker Curry`s gegeten in Restaurants. Maar dit was beter als al die anderen. wij waren verrast van de heerlijke luchten en smaken van de gerechtjes die niet te groot nog te klein waren. Ronduit gezegd verrukkelijk. We love It
Moksha V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Geweldig lekker en zeer vriendelijk personeel, tot de volgende keer!
winniedepooh B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Lekker-eten,aardig-personeel-prima-kwaliteit.
john A.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Altijd weer een plezier om te genieten van uitstekende gerechten in een goede sfeer.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Na een vriendelijke ontvangst heerlijk gegeten. Vooral hef dessert was bijzonder en werd ook heel goed aangeprezen.
Zeker een restaurant waar ik nog een keer naar toe ga.
Tyson B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Gozer verteld eerst 30% op de speciale menus. Vervolgens zegt die op de complete rekening. Eindstand weer op de speciale menus. Gaat niet om het geld maar om duidelijkheid.
Pascalle K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Wij hadden de proeverij, maar vond het eten matig. De kip was te gaar en droog. De korting en kortingskaarten moeten echt afgeschaft worden. En de presentatie vond ik ook minimaal..
Trudy L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Genoten van de alle lekkere smaken!
Roderik R.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten in dit nette, verzorgde en mooie Indiase restaurant. Het blinkt uit in gastvrijheid, zelfs de chef/eigenaar komt even informeren hoe het bevalt.